poniedziałek 22-02-16, czytany: 31270 razy, autor: Krisu

Taylor Swift wyglądała prześlicznie na ślubie przyjaciółki

Oczarowała wszystkich gości!

Taylor SwiftTaylor Swift / FameFlynet, Instagram
Taylor Swift (26 l.) rzadko pokazuje swoje prywatne zdjęcia. Tym razem jednak zrobiła wyjątek, czym zaskoczyła swoich fanów. Otóż udostępniła swoją starą fotografię z dzieciństwa, na którym jest wtulona w swoją najlepszą przyjaciółkę Britany Maac. Natomiast na kolejnym zdjęciu jest z tą samą dziewczyną, tylko tym razem jako druhna na jej ślubie.

Ślub jej najlepszych przyjaciół, których zna od dzieciństwa, spowodował nostalgiczne wpisy na jej prywatnym profilu. Wokalistka napisała, że nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak czas szybko mija.

Zobacz więcej: Calvin wiedział, jak wynagrodzić Taylor ciężkie chwile

Spotkałam ją, kiedy żyłam dopiero 10 dni, a jego poznałam w przedszkolu. Teraz oni są małżeństwem, a ja najszczęśliwszą druhną na świecie.


Taylor nie jest jedną z tych osób, które kiedy zdobędą sukces, to odwracają się od swoich przyjaciół. Udowadnia przy tym, że dzięki swojemu talentowi oraz ciężkiej pracy, można osiągnąć naprawdę wiele. Honoruje przy tym swoich najbliższych, którzy wspierali ją w drodze ku spełnieniu marzeń.

Panna Młoda na zdjęciu z tegoroczną laureatką Grammy, napisała:

Najlepsza przyjaciółka, najlepsza rodzina, najlepsza druhna i najlepszy dzień.


W wywiadzie dla People powiedziała, że:

Nigdy wcześniej nie byłam druhną. To był mój pierwszy raz i był on naprawdę, naprawdę dla mnie ważny, ponieważ dotyczył mojej najlepszej przyjaciółki, którą znam od urodzenia.


Co ciekawe, wokalistka sama przyszła na wesele, co odnotowały zagraniczne serwisy plotkarskie. Czyżby jej związek z Calvinem Harrisem miał się ku końcowi? Czyżby nastały ciche dni w związku artystki?

Nic z tych rzeczy! Otóż jej partner nie mógł zjawić się na ceremonii w związku ze swoją pracą. Szkoda, bo Taylor wyglądała obłędnie w swojej eleganckiej, beżowej sukience, przygotowanej specjalnie na tę okazję.

Warto jednak dodać, że choć wszystkie druhny były ubrane tak samo, to wokalistka wyglądała z nich zdecydowanie najlepiej. Z drugiej strony, przecież nie ma się co dziwić. Czyż nie wygląda uroczo?

Czy lubicie Taylor Swift? Jak oceniacie kreacje, którą miała na sobie?


the best friend, the best family, the best groom and the best day ❤

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Brit Maack (@britmaack)




Freshman year.

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Taylor Swift (@taylorswift)







Senior year.

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Taylor Swift (@taylorswift)




Taylor

Taylor



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Insta-Stars/Celebr...
Insta-Stars/Celebr...
Romances Stars
Romances Stars
Taylor Swift
Taylor Swift
Tylor Swift
Tylor Swift




skomentuj:



Wasze komentarze (85): sortuj ↓

gość24-02-16, 14:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Coraz bardziej lubię Taylor, widać że to spoko dziewczyna.

gość23-02-16, 21:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-02-16, 03:50 napisał(a):
gość, 22-02-16, 22:15 napisał(a):
gość, 22-02-16, 22:01 napisał(a):
gość, 22-02-16, 21:40 napisał(a):
Widać Taylor się za dobrze powodzi bo ją zaczynają hejtowac. Ładna, zgrabna, bogata, sławna, na dodatek ma fajnego faceta. Może jak złamie nogę albo spali jej się dom, to zyska w waszych oczach?

A może mam swój gust a nie móżdżek wyprany tak jak ty?;)to że ktoś się nią zachwyca nie znaczy,że ją uwielbiam i uwazam tak samo. Dla mnie laska to Aishwarya Rai,Honey,Kaczorowska,Halejcio,Marion Cottilard lub Kylie Jenner. Jak masz z tym problem to jest to Twój problem:)

Któś kto Kylie Jenner uważa za laskę, to w ogole mózgu nie ma. Poza tym większość Twoich ulubienic ma kołkowate nogi, wiec laskami raczej nie są ;) rozumiem, że sama masz takie nogi ;)

Zgadzam się z 1 komentarzem. Drugi komentarz- wyprany móżdżek? hahah, rozumiem, że ci sie nie podoba, ale jak ktoś mi się nie podoba to przechodzę obojętnie, a nie pod każdym artykułem o niej piszę jaka jest parszywa, to juz jest problem

gość23-02-16, 14:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Hmm. Największe ciacha mają kobiety z boskimi ciałami. Kylie spotyka się z wymoczkom Tygą. Kaczorowska z jakimś żonatym. Jakoś żadna z nich nie poderwała nikogo godnego uwagi. A takie piękne nogi mają xD

gość23-02-16, 13:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

swift ma brzydką twarz

gość23-02-16, 13:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Uważam, że nie ma takiej rzeczy itp., która podobałaby się wszystkim. Szczupłe długie nogi ? - otóż nie, są mężczyźni uwielbiający pulchne lub nawet meeega otyłe kobiety i dla nich to będą np. "mało seksowne kości". Podobają się np. karły lub małe, lekko skośne oczy, a duże będą nazywać "wyłupami". Krzywe żęby podobają się Japończykom. Owal twarzy? hymmmm... znam osoby które lubią bardzo drobne buźki a takie nazywają końskimi (mimo, że daleko im do pociągłej twarzy)... Potrafią kręcić i cienkie włosy bo na ogół są mięciutkie itd...

gość23-02-16, 12:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ale mówimy tu o rzeczach w miarę porównywalnych a nie o "skrajnej" brzydocie.Uwierz mi se sa kobiety którym podobaja sie np łysi mężczyźni,(sama znam taką).Może inaczej ,Na pewno masz kolezanke której chłopak ci sie nie podoba i sama nie mogłabyś z nim byc ,A Jej się podoba i chce z nim byc . Dlaczego?

gość23-02-16, 11:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-02-16, 10:58 napisał(a):
gość, 23-02-16, 10:36 napisał(a):
gość, 23-02-16, 10:31 napisał(a):
gość, 23-02-16, 10:27 napisał(a): Wdałyście sie dyskusje nie do rozstrzygnięcia.Piękno jak i uroda to rzecz subiektywna .Nie ma na świecie ani jednej osoby, rzeczy, miejsca lub zdarzenia które podobało by sie absolutnie wszystkim. Tacy jestesmy ,rożni ludzie lubią rożne rzeczy Jednemu sie podoba ,drugiemu nie. Ktos kto lubi wysokie ,smukłe,kościste blondynki będzie mówić ze Taylor jest mega. Ktos kto woli bardziej obfite kształty ,dupcie, duze piersi itp ,niema czego u Taylor szukać .To samo tyczy sie Kylie Jenner i każdej innej kobiety.
Popieram w 100%
Nie sądzę. Są takie rzeczy, które zawsze się podobają. Długie szczupłe nogi to ideał. Dwa tuczniki tylko dla koneserów.
Sa takie rzeczy które zawsze sie podobają ,ale tobie .Długie szczupłe nogi to ideał ale twoj ideał (byc moze i większości ludzi ) ale nie wszystkich .Mowisz o tych wszystkich rzeczach przez pryzmat swojego gustu.Dla przylkadu dajmy na to film (lub plyte jakiegos wykonawcy).Uważasz ze jest choćby 1 film który podoba sie i lubią go absolutnie wszyscy?Jeśli tak to podaj tytuł.
To tak jakby powiedzieć, że liche włosy lub brzydkie zęby też się mogą podobać. Wiadomo, że jak każdemu się podobają pięknę, gęste błyszczące włosy, a nie 3 matowe włoski na głowie. Tak samo jest z pięknymi, dużymi oczami, a nie mały świńskimi. Owszem każdemu podoba się cos innego, sa jednak jednak takie cechy, ktore zawsze wzbudzają zachwyt. Mozesz zaklinać rzeczywistość. Ale długie, szczupłe nogi to ideał. Podobnie jak gęste włosy, ładne zeby, piekny owal twarzy

gość23-02-16, 11:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-02-16, 10:36 napisał(a):
gość, 23-02-16, 10:31 napisał(a):
gość, 23-02-16, 10:27 napisał(a):
Wdałyście sie dyskusje nie do rozstrzygnięcia.Piękno jak i uroda to rzecz subiektywna .Nie ma na świecie ani jednej osoby, rzeczy, miejsca lub zdarzenia które podobało by sie absolutnie wszystkim. Tacy jestesmy ,rożni ludzie lubią rożne rzeczy Jednemu sie podoba ,drugiemu nie. Ktos kto lubi wysokie ,smukłe,kościste blondynki będzie mówić ze Taylor jest mega. Ktos kto woli bardziej obfite kształty ,dupcie, duze piersi itp ,niema czego u Taylor szukać .To samo tyczy sie Kylie Jenner i każdej innej kobiety.

Popieram w 100%

Nie sądzę. Są takie rzeczy, które zawsze się podobają. Długie szczupłe nogi to ideał. Dwa tuczniki tylko dla koneserów.



Długie szczupłe nogi wyglądają swietnie na wybiegu, w zyciu codzienym niekoniecznie chude długie kopytka są urzekające. Coś jak makijaż z reklamy pokazac w swietle dziennym na ulicy. Przerysowanie.

gość23-02-16, 10:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 23:04 napisał(a):
gość, 22-02-16, 21:41 napisał(a):
gość, 22-02-16, 19:00 napisał(a):
gość, 22-02-16, 18:09 napisał(a):
gość, 22-02-16, 16:15 napisał(a):
gość, 22-02-16, 16:13 napisał(a):
gość, 22-02-16, 15:42 napisał(a):
to skakanie na zdj. grupowym to mogła sobie darować, tego dnia nie ona jest gwiazdą wieczoru i nie musi być w centrum

W centrum to jest para młoda. Nie masz się czego czepić, to bierzesz cokolwiek, nie?

Właśnie to jest wesołe zdjęcie, każdy pozuje jak chce, a para młodych i tak jest w centrum

właśnie, że osoba w pierwszym kom. ma rację, mi pierwsza od razu w oczy rzuciła się podskakująca TS, albo niech wszyscy będą jednakowo widoczni, albo niech para młoda będzie najbardziej widoczna

Taylor wcale nie podskakuje, tylko jest wysoka i podnosi rękę do góry, zresztą nie tylko ona, więc nie rozumiem tej fali hejtu

skoro jest na tyle wysoka żeby ją było widać to już nie musiała podnosić ręki z bukietem, ale widocznie gwiazdy tak mają, megalomania i chęć bycia w centrum uwagi

Jest druhną, też jest ważna, na zdjęciu jest dużo ludzi, i ci z tyłu musieli się jakoś wybić. A zresztą po co to komentować, jakby tobie zrobili zdjęcie z jakąś grupą osób, a ty wystawiabyś np. dalej nogę niż inni to już się wyróżniasz? Trzeba to komentować, że zwracasz uwagę bardziej niż jakaś inna osoba na zdjęciu? Po co taka nienawiść i zazdrość?

a gdzie tutaj widzisz nienawiść i zawiść? dla twojej wiadomości lubię TS i nic do niej nie mam, tylko nie spodobało mi się to co zobaczyłam na zdjęciach, a skomentowałam , bo po to są komentarze, rozumiem, że wg ciebie można pisać tylko pochlebne rzeczy

gość23-02-16, 10:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-02-16, 10:36 napisał(a):
gość, 23-02-16, 10:31 napisał(a):
gość, 23-02-16, 10:27 napisał(a):
Wdałyście sie dyskusje nie do rozstrzygnięcia.Piękno jak i uroda to rzecz subiektywna .Nie ma na świecie ani jednej osoby, rzeczy, miejsca lub zdarzenia które podobało by sie absolutnie wszystkim. Tacy jestesmy ,rożni ludzie lubią rożne rzeczy Jednemu sie podoba ,drugiemu nie. Ktos kto lubi wysokie ,smukłe,kościste blondynki będzie mówić ze Taylor jest mega. Ktos kto woli bardziej obfite kształty ,dupcie, duze piersi itp ,niema czego u Taylor szukać .To samo tyczy sie Kylie Jenner i każdej innej kobiety.

Popieram w 100%

Nie sądzę. Są takie rzeczy, które zawsze się podobają. Długie szczupłe nogi to ideał. Dwa tuczniki tylko dla koneserów.

Sa takie rzeczy które zawsze sie podobają ,ale tobie .Długie szczupłe nogi to ideał ale twoj ideał (byc moze i większości ludzi ) ale nie wszystkich .Mowisz o tych wszystkich rzeczach przez pryzmat swojego gustu.Dla przylkadu dajmy na to film (lub plyte jakiegos wykonawcy).Uważasz ze jest choćby 1 film który podoba sie i lubią go absolutnie wszyscy?Jeśli tak to podaj tytuł.

gość23-02-16, 10:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-02-16, 10:31 napisał(a):
gość, 23-02-16, 10:27 napisał(a): Wdałyście sie dyskusje nie do rozstrzygnięcia.Piękno jak i uroda to rzecz subiektywna .Nie ma na świecie ani jednej osoby, rzeczy, miejsca lub zdarzenia które podobało by sie absolutnie wszystkim. Tacy jestesmy ,rożni ludzie lubią rożne rzeczy Jednemu sie podoba ,drugiemu nie. Ktos kto lubi wysokie ,smukłe,kościste blondynki będzie mówić ze Taylor jest mega. Ktos kto woli bardziej obfite kształty ,dupcie, duze piersi itp ,niema czego u Taylor szukać .To samo tyczy sie Kylie Jenner i każdej innej kobiety.
Popieram w 100%
Nie sądzę. Są takie rzeczy, które zawsze się podobają. Długie szczupłe nogi to ideał. Dwa tuczniki tylko dla koneserów.

gość23-02-16, 10:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-02-16, 10:27 napisał(a): Wdałyście sie dyskusje nie do rozstrzygnięcia.Piękno jak i uroda to rzecz subiektywna .Nie ma na świecie ani jednej osoby, rzeczy, miejsca lub zdarzenia które podobało by sie absolutnie wszystkim. Tacy jestesmy ,rożni ludzie lubią rożne rzeczy Jednemu sie podoba ,drugiemu nie. Ktos kto lubi wysokie ,smukłe,kościste blondynki będzie mówić ze Taylor jest mega. Ktos kto woli bardziej obfite kształty ,dupcie, duze piersi itp ,niema czego u Taylor szukać .To samo tyczy sie Kylie Jenner i każdej innej kobiety.
Popieram w 100%

gość23-02-16, 10:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-02-16, 09:51 napisał(a):
gość, 23-02-16, 09:34 napisał(a):
gość, 23-02-16, 09:18 napisał(a): Taylor ma piękną figurę, ładną twarz, osiągnęła wielki sukces. Sama nie przepadam za jej muzyką, ale dziewczyna ma osiągnięcia. A co o Kylie można powiedziec?
Kylie ma ładną twarz,Taylor ma lisia i chłopięcą.tak samo jak figurę.
Kylie sukces osięgnęła dzięki dupie siostry. Taylor sama do wszystkiego doszła. Poza tym Kylie ma paskudną twarz, mimo tych przeróbek nadal straszy.
Widzę, że dla osoby z 2 komentarza, piękne kobiety wychodzą spod noża chirurga hahaa. A twarz Kylie można porównać do przepompowanego balona, Taylor ma piękną figurę, mimo iż co mi się nie podoba to to że się garbi, ale figurę ma ładną, a tak w ogóle to co to za osiągnięcie że ktoś ma ładną twarz?? śmieszne

gość23-02-16, 10:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wdałyście sie dyskusje nie do rozstrzygnięcia.Piękno jak i uroda to rzecz subiektywna .Nie ma na świecie ani jednej osoby, rzeczy, miejsca lub zdarzenia które podobało by sie absolutnie wszystkim. Tacy jestesmy ,rożni ludzie lubią rożne rzeczy Jednemu sie podoba ,drugiemu nie. Ktos kto lubi wysokie ,smukłe,kościste blondynki będzie mówić ze Taylor jest mega. Ktos kto woli bardziej obfite kształty ,dupcie, duze piersi itp ,niema czego u Taylor szukać .To samo tyczy sie Kylie Jenner i każdej innej kobiety.

gość23-02-16, 10:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jest gdzieś na kozaczku artykuł ze zdjęciami Koutney i Kylie. Widać doskonali jak fatalną figurę ma Kylie i jak brzydko na twarzy wygląda. Na przerobionych zdjęciach wygląda nawet ok, ale na pozostałych widać dokosnale, że mimo poprawiania urody i mocnego makijazu nadal jest najbrzydsza.

gość23-02-16, 09:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kylie niby taka seksowna. A jedynym, który ją chciał to Tyga. Nawet faceci się zorientowali co to za panna xD

gość23-02-16, 09:51, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-02-16, 09:34 napisał(a):
gość, 23-02-16, 09:18 napisał(a): Taylor ma piękną figurę, ładną twarz, osiągnęła wielki sukces. Sama nie przepadam za jej muzyką, ale dziewczyna ma osiągnięcia. A co o Kylie można powiedziec?
Kylie ma ładną twarz,Taylor ma lisia i chłopięcą.tak samo jak figurę.
Kylie sukces osięgnęła dzięki dupie siostry. Taylor sama do wszystkiego doszła. Poza tym Kylie ma paskudną twarz, mimo tych przeróbek nadal straszy.

gość23-02-16, 09:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-02-16, 09:36 napisał(a):
gość, 23-02-16, 09:25 napisał(a):
gość, 23-02-16, 09:16 napisał(a):
gość, 22-02-16, 23:29 napisał(a):
gość, 22-02-16, 22:15 napisał(a):
gość, 22-02-16, 22:01 napisał(a):
gość, 22-02-16, 21:40 napisał(a): Widać Taylor się za dobrze powodzi bo ją zaczynają hejtowac. Ładna, zgrabna, bogata, sławna, na dodatek ma fajnego faceta. Może jak złamie nogę albo spali jej się dom, to zyska w waszych oczach?
A może mam swój gust a nie móżdżek wyprany tak jak ty?;)to że ktoś się nią zachwyca nie znaczy,że ją uwielbiam i uwazam tak samo. Dla mnie laska to Aishwarya Rai,Honey,Kaczorowska,Halejcio,Marion Cottilard lub Kylie Jenner. Jak masz z tym problem to jest to Twój problem:)
Któś kto Kylie Jenner uważa za laskę, to w ogole mózgu nie ma. Poza tym większość Twoich ulubienic ma kołkowate nogi, wiec laskami raczej nie są ;) rozumiem, że sama masz takie nogi ;)
Twoim zdaniem jeśli kobieta ma piękną twarz, włosy, jest szczupła i zadbana ale ma niezgrabne nogi to od razu jest brzydka i nie atrakcyjna?! Pod uwagę raczej bierze się całokształt, a jeśli masz brzydką twarz i piękne nogi to i tak raczej nadal jesteś brzydka.
Kaczorowska, Kylie i Honey to figury mają tak tragiczne, że nawet gdyby miały piękną twarz to nic ich mie ratuje. Twarzy też ładnych nie mają, więc porażka na całej lini
Może one akurat nie mają ładnych twarzy to prawda, ale Kylie ma super figurę tylko nogi średnie. Ale i tak uważam że twarz najważniejsza, każdy na początek patrzy na twarz.
Możesz pisać co chcesz,ale dużo osób uważa Honey,Kaczorowska i Kylie za super laski.nie zmienisz tego.a z twarzy każda jest ładniejsza niż Taylor z jej małymi oczami,długim kinolem i za chuda myszowatą twarzą.
Jak widać, tylko ty tak uważasz. Nikt ci racji nie przyzna. Honey, Bożena i Kylie, hahahaha...

gość23-02-16, 09:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 22:01 napisał(a):
gość, 22-02-16, 21:40 napisał(a): Widać Taylor się za dobrze powodzi bo ją zaczynają hejtowac. Ładna, zgrabna, bogata, sławna, na dodatek ma fajnego faceta. Może jak złamie nogę albo spali jej się dom, to zyska w waszych oczach?
A może mam swój gust a nie móżdżek wyprany tak jak ty?;)to że ktoś się nią zachwyca nie znaczy,że ją uwielbiam i uwazam tak samo. Dla mnie laska to Aishwarya Rai,Honey,Kaczorowska,Halejcio,Marion Cottilard lub Kylie Jenner. Jak masz z tym problem to jest to Twój problem:)
A może mnie to je*bie, kto się tobie podoba? I sama masz wyprany mózg, bo wymienilas ciapata, jakieś nasze celebrytki z drugiej ligi, małą, przereklamowana francuzke, a o Kylie to nawet żal dyskutować. Nie jestem fanką Taylor, nie mam ani jednej jej płyty, ale umiem być obiektywna.

gość23-02-16, 09:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-02-16, 09:25 napisał(a):
gość, 23-02-16, 09:16 napisał(a):
gość, 22-02-16, 23:29 napisał(a):
gość, 22-02-16, 22:15 napisał(a):
gość, 22-02-16, 22:01 napisał(a):
gość, 22-02-16, 21:40 napisał(a): Widać Taylor się za dobrze powodzi bo ją zaczynają hejtowac. Ładna, zgrabna, bogata, sławna, na dodatek ma fajnego faceta. Może jak złamie nogę albo spali jej się dom, to zyska w waszych oczach?
A może mam swój gust a nie móżdżek wyprany tak jak ty?;)to że ktoś się nią zachwyca nie znaczy,że ją uwielbiam i uwazam tak samo. Dla mnie laska to Aishwarya Rai,Honey,Kaczorowska,Halejcio,Marion Cottilard lub Kylie Jenner. Jak masz z tym problem to jest to Twój problem:)
Któś kto Kylie Jenner uważa za laskę, to w ogole mózgu nie ma. Poza tym większość Twoich ulubienic ma kołkowate nogi, wiec laskami raczej nie są ;) rozumiem, że sama masz takie nogi ;)
Twoim zdaniem jeśli kobieta ma piękną twarz, włosy, jest szczupła i zadbana ale ma niezgrabne nogi to od razu jest brzydka i nie atrakcyjna?! Pod uwagę raczej bierze się całokształt, a jeśli masz brzydką twarz i piękne nogi to i tak raczej nadal jesteś brzydka.
Kaczorowska, Kylie i Honey to figury mają tak tragiczne, że nawet gdyby miały piękną twarz to nic ich mie ratuje. Twarzy też ładnych nie mają, więc porażka na całej lini
Może one akurat nie mają ładnych twarzy to prawda, ale Kylie ma super figurę tylko nogi średnie. Ale i tak uważam że twarz najważniejsza, każdy na początek patrzy na twarz.
Możesz pisać co chcesz,ale dużo osób uważa Honey,Kaczorowska i Kylie za super laski.nie zmienisz tego.a z twarzy każda jest ładniejsza niż Taylor z jej małymi oczami,długim kinolem i za chuda myszowatą twarzą.

gość23-02-16, 09:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-02-16, 09:18 napisał(a): Taylor ma piękną figurę, ładną twarz, osiągnęła wielki sukces. Sama nie przepadam za jej muzyką, ale dziewczyna ma osiągnięcia. A co o Kylie można powiedziec?
Kylie ma ładną twarz,Taylor ma lisia i chłopięcą.tak samo jak figurę.

gość23-02-16, 09:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-02-16, 09:16 napisał(a):
gość, 22-02-16, 23:29 napisał(a):
gość, 22-02-16, 22:15 napisał(a):
gość, 22-02-16, 22:01 napisał(a):
gość, 22-02-16, 21:40 napisał(a): Widać Taylor się za dobrze powodzi bo ją zaczynają hejtowac. Ładna, zgrabna, bogata, sławna, na dodatek ma fajnego faceta. Może jak złamie nogę albo spali jej się dom, to zyska w waszych oczach?
A może mam swój gust a nie móżdżek wyprany tak jak ty?;)to że ktoś się nią zachwyca nie znaczy,że ją uwielbiam i uwazam tak samo. Dla mnie laska to Aishwarya Rai,Honey,Kaczorowska,Halejcio,Marion Cottilard lub Kylie Jenner. Jak masz z tym problem to jest to Twój problem:)
Któś kto Kylie Jenner uważa za laskę, to w ogole mózgu nie ma. Poza tym większość Twoich ulubienic ma kołkowate nogi, wiec laskami raczej nie są ;) rozumiem, że sama masz takie nogi ;)
Twoim zdaniem jeśli kobieta ma piękną twarz, włosy, jest szczupła i zadbana ale ma niezgrabne nogi to od razu jest brzydka i nie atrakcyjna?! Pod uwagę raczej bierze się całokształt, a jeśli masz brzydką twarz i piękne nogi to i tak raczej nadal jesteś brzydka.
Kaczorowska, Kylie i Honey to figury mają tak tragiczne, że nawet gdyby miały piękną twarz to nic ich mie ratuje. Twarzy też ładnych nie mają, więc porażka na całej lini
Może one akurat nie mają ładnych twarzy to prawda, ale Kylie ma super figurę tylko nogi średnie. Ale i tak uważam że twarz najważniejsza, każdy na początek patrzy na twarz.

gość23-02-16, 09:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Groom to pan młody, a nie druhna. Druhna to maid of honor albo bridesmaid.

gość23-02-16, 09:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Taylor ma piękną figurę, ładną twarz, osiągnęła wielki sukces. Sama nie przepadam za jej muzyką, ale dziewczyna ma osiągnięcia. A co o Kylie można powiedziec?

gość23-02-16, 09:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 23:29 napisał(a):
gość, 22-02-16, 22:15 napisał(a):
gość, 22-02-16, 22:01 napisał(a):
gość, 22-02-16, 21:40 napisał(a): Widać Taylor się za dobrze powodzi bo ją zaczynają hejtowac. Ładna, zgrabna, bogata, sławna, na dodatek ma fajnego faceta. Może jak złamie nogę albo spali jej się dom, to zyska w waszych oczach?
A może mam swój gust a nie móżdżek wyprany tak jak ty?;)to że ktoś się nią zachwyca nie znaczy,że ją uwielbiam i uwazam tak samo. Dla mnie laska to Aishwarya Rai,Honey,Kaczorowska,Halejcio,Marion Cottilard lub Kylie Jenner. Jak masz z tym problem to jest to Twój problem:)
Któś kto Kylie Jenner uważa za laskę, to w ogole mózgu nie ma. Poza tym większość Twoich ulubienic ma kołkowate nogi, wiec laskami raczej nie są ;) rozumiem, że sama masz takie nogi ;)
Twoim zdaniem jeśli kobieta ma piękną twarz, włosy, jest szczupła i zadbana ale ma niezgrabne nogi to od razu jest brzydka i nie atrakcyjna?! Pod uwagę raczej bierze się całokształt, a jeśli masz brzydką twarz i piękne nogi to i tak raczej nadal jesteś brzydka.
Kaczorowska, Kylie i Honey to figury mają tak tragiczne, że nawet gdyby miały piękną twarz to nic ich mie ratuje. Twarzy też ładnych nie mają, więc porażka na całej lini

strony
1 2 3 4
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida