poniedziałek 22-02-16, czytany: 19503 razy, autor: Krisu

Khloe Kardashian mówi o swoim pierwszym razie

Jak mogła tak wcześnie zacząć?

Khloe KardashianKhloe Kardashian / FameFlynet, Youtube
Khloe Kardashian (31 l.) wzięła udział w grze Poznaj moją siostrą z Kourtney (36 l.) na potrzeby videoblogu KourtneyKardashian.com. Trzeba przyznać, że zaskoczyła swoich fanów pewnym dość ciekawym wyznaniem.

Otóż córka Kris Jenner przyznała się, że pierwszy pocałunek miała mając około 10 lat. Swoje życie seksualne również bardzo wcześnie rozpoczęła, ponieważ przeżyła swój pierwszy raz mając zaledwie 15 lat.

Z odcinka nie dowiedzieliśmy się jednak, kiedy swoje "podboje miłosne" zaczęła Kourtney, choć sama przyznała, że miała około 13 lat, kiedy po raz pierwszy się pocałowała. Trzeba zatem przyznać, że dziewczyny naprawdę wcześnie zaczynały...

W pierwszym odcinku serii, siostry przepytywały się także o swoje ulubione zespoły muzyczne z lat dzieciństwa. Khloe stwierdziła, że przepadała za NSYNC i Ace of Base.

Mimo wszystko warto przyznać, że Kourtney Kardashian wygląda znacznie lepiej od swojej młodszej siostry. Ćwiczenia oraz zdrowa dieta naprawdę jej pomagają dobrze wyglądać, tym bardziej, że jest matką trojga dzieci.

A czy Wy zdecydowałybyście się mówić publicznie o takich szczegółach swojego życia?





Khloe Kardashian o swoim pierwszym razie

Khloe Kardashian o swoim pierwszym razie

Khloe Kardashian o swoim pierwszym razie

Khloe Kardashian o swoim pierwszym razie

Khloe Kardashian o swoim pierwszym razie

Khloe Kardashian o swoim pierwszym razie

Khloe Kardashian o swoim pierwszym razie



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Khloe,Kendall,
Khloe,Kendall,
Kourtney,Khloe,Ken...
Kourtney,Khloe,Ken...
Kim,Kourtney,Khloe
Kim,Kourtney,Khloe
Kim,Kourtney,Khloe
Kim,Kourtney,Khloe




skomentuj:



Wasze komentarze (39): sortuj ↓

gość23-02-16, 18:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-02-16, 06:02 napisał(a):
gość, 22-02-16, 21:28 napisał(a): Ja miałam 14 lat byłam w 7 klasie podstawowki i przyszedł przez okno do mojego pokoju sąsiad miał 17lat podciagnął mi nogi do góry pare ruchów czubeczkiem po cipci ale nie wsadził tylko mizial aż poczułam ze pociekło mi coś na dół i nawet nic nie widziałam bo miałam taka balowke długa, było to tylko raz bo potem powiedział ze juz stara dupa jestem, nie płakałam bo mi wcisnął rownocześnie snicersa a potem Marsa do buzi a to był taki rarytas ze jezisicku !!! Potem jak miałam 15 lat to mi zrobił patelke ale bal sie ruchac zeby tatusiem nie byc, a ja miałam wtedy straszna chcieć prawie codziennie gwałciłaby poduszkę, no cuz internetu wtedy nie było. Patelka była wspaniała do dzis pamietam potem to tylko takie kizi mizi obcieransko z chłopcami ale żaden seks dopiero z mężem ale ten pierdzioch nie chce sie mu ruchac tylko raz dwa na tydzień a jestem taka nie doje**na :(((
no wlasnie jestes taka niedoje**na albo moze raczej poje**na😂😂😂
Moja ulubiona piosenka prowadzi mnie przez zycie : " kiedy jestem na zakupach to je**c ni sie chce kiedy jestem u fryzjera to je**c mi sie chce kiedy je**c mi sie chce to je**c mi sie chce ! Co co je**c mi sie chce co ci je**c mi sie chce godzinami " a ten mój stary tylko kufę wsadził w komputer i czyta te głupoty o jakichś bolkach i jeszcze mi o tym bredzi

gość23-02-16, 17:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-02-16, 16:46 napisał(a):
gość, 23-02-16, 09:52 napisał(a): a ja straciłam dziewictwo w wieku 21 lat i wcale nie żałuję że tak długo czekałam
A ja mialam 1 pocalunek w przedszkolu, "zakochalam" sie w takim jednym blondynie, ale ze mnie zbereznica, co?[/quote No i dobrze,że nie żałujesz

gość23-02-16, 16:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-02-16, 09:52 napisał(a): a ja straciłam dziewictwo w wieku 21 lat i wcale nie żałuję że tak długo czekałam
A ja mialam 1 pocalunek w przedszkolu, "zakochalam" sie w takim jednym blondynie, ale ze mnie zbereznica, co?

gość23-02-16, 15:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A ja mam 16 lat i jeszcze się nie całowałam.

gość23-02-16, 15:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dobry wiek by zacząć zabawy z seksem - byle z rówieśnikami

gość23-02-16, 09:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a ja straciłam dziewictwo w wieku 21 lat i wcale nie żałuję że tak długo czekałam

gość23-02-16, 07:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 19:56 napisał(a):
gość, 22-02-16, 16:53 napisał(a):
gość, 22-02-16, 16:43 napisał(a):
gość, 22-02-16, 16:40 napisał(a):
gość, 22-02-16, 16:36 napisał(a):
gość, 22-02-16, 16:31 napisał(a):
gość, 22-02-16, 16:25 napisał(a):
Syn kim już widać, że będzie cały Kayne

Dokładnie i taki bardzo ciemny. Nori była dużo jaśniejsza

To, że jest ciemniejszy nie ma znaczenia, ale nie będzie pięknym Mulatkiem.

Moim zdaniem zdj jest zrobione w ciemnym pomieszczeniu a mały jest tak ciemny jak siostra

Mały nie będzie mulatkiem tylko Murzynkiem. Mi to nie przeszkadza tylko stwierdzam fakt. Nori jest śliczna ale ten mały jest brzydki

Jak dziecko białej z czarnym może być czarne?
Nawet gdy będzie ciemne jak smoła to będzie mulatem


dziewczyno jacy mulaci, te dzieci to murzyny


Popieram w całej rozciągłości zdanie, że gdyby nie internet nie wiedziałabym, że jest tylu idiotów na świecie. Ręce opadają...Kozak bije rekordy w głupocie użytkowników. Dzięki za codzienne poprawianie mi dnia.

gość23-02-16, 06:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ale schudła, super wyglada

gość23-02-16, 06:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 18:56 napisał(a): Ja sie calowalam pierwszy raz majac 19 lat i wtedy tez mialam pierwszego chlopaka :D A jak czytam ze ktos cnote traci w wieku 13 lat to az mnie dreszcze przechodza...
ja tez mialam tak samo jak Ty i tez uwazam ze to co robi dzisiejsza mlodziez przechodzi pojecie ludzkie

gość23-02-16, 06:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 21:28 napisał(a): Ja miałam 14 lat byłam w 7 klasie podstawowki i przyszedł przez okno do mojego pokoju sąsiad miał 17lat podciagnął mi nogi do góry pare ruchów czubeczkiem po cipci ale nie wsadził tylko mizial aż poczułam ze pociekło mi coś na dół i nawet nic nie widziałam bo miałam taka balowke długa, było to tylko raz bo potem powiedział ze juz stara dupa jestem, nie płakałam bo mi wcisnął rownocześnie snicersa a potem Marsa do buzi a to był taki rarytas ze jezisicku !!! Potem jak miałam 15 lat to mi zrobił patelke ale bal sie ruchac zeby tatusiem nie byc, a ja miałam wtedy straszna chcieć prawie codziennie gwałciłaby poduszkę, no cuz internetu wtedy nie było. Patelka była wspaniała do dzis pamietam potem to tylko takie kizi mizi obcieransko z chłopcami ale żaden seks dopiero z mężem ale ten pierdzioch nie chce sie mu ruchac tylko raz dwa na tydzień a jestem taka nie doje**na :(((
no wlasnie jestes taka niedoje**na albo moze raczej poje**na😂😂😂

gość22-02-16, 21:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ja miałam 14 lat byłam w 7 klasie podstawowki i przyszedł przez okno do mojego pokoju sąsiad miał 17lat podciagnął mi nogi do góry pare ruchów czubeczkiem po cipci ale nie wsadził tylko mizial aż poczułam ze pociekło mi coś na dół i nawet nic nie widziałam bo miałam taka balowke długa, było to tylko raz bo potem powiedział ze juz stara dupa jestem, nie płakałam bo mi wcisnął rownocześnie snicersa a potem Marsa do buzi a to był taki rarytas ze jezisicku !!! Potem jak miałam 15 lat to mi zrobił patelke ale bal sie ruchac zeby tatusiem nie byc, a ja miałam wtedy straszna chcieć prawie codziennie gwałciłaby poduszkę, no cuz internetu wtedy nie było. Patelka była wspaniała do dzis pamietam potem to tylko takie kizi mizi obcieransko z chłopcami ale żaden seks dopiero z mężem ale ten pierdzioch nie chce sie mu ruchac tylko raz dwa na tydzień a jestem taka nie doje**na :(((

gość22-02-16, 20:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

kawał chłopa z niej

gość22-02-16, 20:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jaki to jest ochydny wielki babiszon

gość22-02-16, 20:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

duzo gorsze jest dzielic sie tym wyznaniem milionom obcych ludzi, zero prywatnosci, zero granic! kasa kasa kasa..smutne.

gość22-02-16, 19:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 16:53 napisał(a):
gość, 22-02-16, 16:43 napisał(a):
gość, 22-02-16, 16:40 napisał(a):
gość, 22-02-16, 16:36 napisał(a):
gość, 22-02-16, 16:31 napisał(a):
gość, 22-02-16, 16:25 napisał(a):
Syn kim już widać, że będzie cały Kayne

Dokładnie i taki bardzo ciemny. Nori była dużo jaśniejsza

To, że jest ciemniejszy nie ma znaczenia, ale nie będzie pięknym Mulatkiem.

Moim zdaniem zdj jest zrobione w ciemnym pomieszczeniu a mały jest tak ciemny jak siostra

Mały nie będzie mulatkiem tylko Murzynkiem. Mi to nie przeszkadza tylko stwierdzam fakt. Nori jest śliczna ale ten mały jest brzydki

Jak dziecko białej z czarnym może być czarne?
Nawet gdy będzie ciemne jak smoła to będzie mulatem


dziewczyno jacy mulaci, te dzieci to murzyny

gość22-02-16, 19:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

takie jak ona to daja d*py murzynom pewnie juz jak maja 13 lat, patologia!!!

gość22-02-16, 19:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 18:59 napisał(a):
gość, 22-02-16, 18:22 napisał(a):
gość, 22-02-16, 16:56 napisał(a): juz jest zdjecie synka kim a wy jeszcze o nim nie piszecie?? wstyd
Ojej, ojej, ojej... Skąd ten bulwers i emocje? Zupełnie jakbyśmy mieli monarchię, a Saint był małym księciem. Nie jest, więc zluzuj majty, bo chyba za bardzo się spinasz.
Gimbaza sie odezwala
Wracaj do książek

gość22-02-16, 18:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 18:22 napisał(a):
gość, 22-02-16, 16:56 napisał(a): juz jest zdjecie synka kim a wy jeszcze o nim nie piszecie?? wstyd
Ojej, ojej, ojej... Skąd ten bulwers i emocje? Zupełnie jakbyśmy mieli monarchię, a Saint był małym księciem. Nie jest, więc zluzuj majty, bo chyba za bardzo się spinasz.
Gimbaza sie odezwala

gość22-02-16, 18:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ja sie calowalam pierwszy raz majac 19 lat i wtedy tez mialam pierwszego chlopaka :D A jak czytam ze ktos cnote traci w wieku 13 lat to az mnie dreszcze przechodza...

gość22-02-16, 18:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a co do pisania o tym glamour polska juz o tym pisalo

gość22-02-16, 18:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

haaahahah chyba sie gimbaza odezwala, zluzuj pieluche ;)

gość22-02-16, 18:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-02-16, 16:56 napisał(a):
juz jest zdjecie synka kim a wy jeszcze o nim nie piszecie?? wstyd


Ojej, ojej, ojej... Skąd ten bulwers i emocje? Zupełnie jakbyśmy mieli monarchię, a Saint był małym księciem. Nie jest, więc zluzuj majty, bo chyba za bardzo się spinasz.

gość22-02-16, 18:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Temat utraty cnoty Khloe był tu wałkowany chyba już 5 razy! Ile jeszcze?!

gość22-02-16, 17:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ponoć Kim straciła dziewictwo w wieku 14 lat z bratankiem Michaela Jacksona.

gość22-02-16, 17:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Polowa pierwszego zdania i juz dwa bledy. Nawet nie doczytalam, nie moge.

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida