piątek 26-02-16, czytany: 54616 razy, autor: Sisi

Pracownicy hotelu zdradzili szczegóły kłótni Kim i Kanye!

O rozwodzie Kim Kardashian i Kanye Westa piszą WSZYSCY!

Kim KardashianKim Kardashian / © Fame/Flynet

Ostatnie tygodnie nie są łaskawe dla małżeństwa Kim Kardashian (35 l.) i Kanye Westa (38 l.). Po serii dziwnych wpisów, które na swoim Twitterze umieścił raper, rodzina miała zacząć się za niego wstydzić. Wierząc w doniesienia z kolorowej prasy, było tak źle, że Kim zagroziła mężowi, że jeśli nie skończy tej paranoi, weźmie z nim rozwód. Geniusz się nie przejął. Kontynuuje wylewanie swoich bezsensownych żali na portalu społecznościowym.

Zobacz: Kanye West w furii! Krytycy ostro o jego płycie


W tym tygodniu aż trzy tabloidy poświęciły swoje okładki Kim i Kanye.

Pracownicy hotelu zdradzili szczegóły kłótni Kim i Kanye!

InTouch opisuje historię o tym, jak Kim kazała wynosić się mężowi z ich hotelowego apartamentu podczas nowojorskiego tygodnia mody. Raper tak głośno krzyczał: "Jestem Kanye West, a moją żoną jest p*****ona Kim Kardashian", że obudził śpiące dzieci. Żona wyrzuciła go z pokoju i zaczęła rozważać trzeci rozwód.

Przeciw swojemu zięciowi obróciła się także Kris Jenner (60 l.), która uznała, że raper powinien zatrudnić menadżera od sytuacji kryzysowych. Kris doszła także do wniosku, że West trwoni fortunę i niszczy rodzinną markę, a ta zniewaga krwi wymaga!

Pracownicy hotelu zdradzili szczegóły kłótni Kim i Kanye!

Magazyn UsWeekly donosi, że Kim postawiła mężowi ultimatum: "Terapia albo rozwód".

Pracownicy hotelu zdradzili szczegóły kłótni Kim i Kanye!

Magazyn Star informuje, że rozwód Kimye to pewniak. Kris Jenner miała zapowiedzieć, że nigdy nie odda fortuny w ręce zięcia, a Kim będzie walczyć o dzieci.

Zobaczcie: KIM KARDASHIAN BARDZO WSTYDZI SIĘ SWOJEGO BRZUCHA PO CIĄŻY?

Pracownicy hotelu zdradzili szczegóły kłótni Kim i Kanye!

Pracownicy hotelu zdradzili szczegóły kłótni Kim i Kanye!

Pracownicy hotelu zdradzili szczegóły kłótni Kim i Kanye!



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Kim Kardashian
Kim Kardashian
Nori West
Nori West
Kim Kardashian,Nor...
Kim Kardashian,Nor...
Kim Kardashian,Nor...
Kim Kardashian,Nor...




skomentuj:



Wasze komentarze (98): sortuj ↓

gość28-02-16, 00:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

odkąd Kim jest z Kanye - zawsze fatalnie się ubiera

gość27-02-16, 06:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 27-02-16, 02:19 napisał(a): Te zdjęcia gdzie Kim jest w bikini w galerii to darowalibyście sobie. Znowu dzisiaj nie zasnę z zazdrości.
Pociesz się, że taką figurę miała raptem kilka lat. Od długiego czasu jest gruba.

gość27-02-16, 02:19, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Te zdjęcia gdzie Kim jest w bikini w galerii to darowalibyście sobie. Znowu dzisiaj nie zasnę z zazdrości.

gość26-02-16, 23:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

i co mislicie ze to prawda watpie !!!

gość26-02-16, 22:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

koleś ma zaburzenia psychiczne...od zawsze był trzaśnięty dlatego dziwie się,że wybrała właśnie go.Ze swoją uroda i cwaniactwem mogłaby mieć każdego innego faceta

gość26-02-16, 22:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zmniejszyla nos podciagnela policzki i coraz bardziej przypomina ufoludka...

gość26-02-16, 22:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Shakira pisze komponuje , udziela się charytatywnie, zero skandali i niepotrzebnego rozgłosu. Skupiona na muzyce i rodzinie 👍

gość26-02-16, 22:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ona wygląda wprost tragicznie! O jej IQ nie wspomne

gość26-02-16, 22:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-02-16, 18:01 napisał(a):
gość, 26-02-16, 17:53 napisał(a):
jakiś psychofan beyonce tu siedzi który ma ją z ""artystkę z wyższej półki" haha litości

ciekawa jestem kogo ty za takiego uważasz




Elizę z warsaw shore, przeciez ma juz jeden klip na koncie

gość26-02-16, 21:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ciapate atakują

gość26-02-16, 21:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-02-16, 19:58 napisał(a):
gość, 26-02-16, 17:51 napisał(a):
gość, 26-02-16, 17:31 napisał(a):
gość, 26-02-16, 17:19 napisał(a):
gość, 26-02-16, 17:15 napisał(a):
gość, 26-02-16, 17:10 napisał(a):
gość, 26-02-16, 17:07 napisał(a):
gość, 26-02-16, 15:50 napisał(a):
gość, 26-02-16, 12:56 napisał(a): Masz racje! Ludzie wola komercje od dobrej muzyki, nie odrozniaja jej. Teraz im wyzej postawiony tata, mama, twoja muzyka jest puszczana w radio. A wystarczy sie poklocic albo zrobic cos kontrowersyjnego popatrz na Beyoncé na super boll I juz trasa bojkotowana przez kkk.
Beyonce jest akurat genialną wokalistką i performerką i jej muzyka to nie jest jakieś pop-gowno , ktore puszczaja w radiu, jej poprzednia płyta jest świetna
Moze jest dobra piosenkarka, ale nie jest artystka. Nie tworzy, tylko wykonuje. Inni jej pisza muzyke. Zero emocji. Dla mnie taka muzyka jest bezwartosciowa.
A co to jest dobra muzyka?
Taka w ktorej artysta wyraza siebie, oddaje swoje emocje, mysli.
Ja wiem, nie zawsze to ze ktoś bełkocze o swoich emocjach jest wybitne
Dla mnie zawsze jak ktos ma cos do przekazania lub szczerego do opowiedzenia jest to wartosciowe. Jezeli uwazasz to za belkot to juz twoja sprawa.
Piosenki o miłości w nadmiarze sa nudne, podobnie jak piosenki o seksie. I w większości to bełkot. Zwłaszcza jak człowiek zna angielski
znajomość języka to jedno, a gust muzyczny i wyrobienie muzyczne to drugie
A czego ty słuchasz skoro piszesz o wyrobieniu muzycznym?

gość26-02-16, 21:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Bieber to nie jest wybitna muzyka, za 10 lat nikt nie bedzie o nim pamiętał, jak teraz o britney. Wybitnym można nazwać to co nawet po latach sie podoba

gość26-02-16, 20:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

W tych blond włosach wygląda jak lalka chociaż tyko na tym zdjęciu ładnie wyszła.

gość26-02-16, 20:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-02-16, 19:58 napisał(a):
gość, 26-02-16, 17:51 napisał(a):
gość, 26-02-16, 17:31 napisał(a):
gość, 26-02-16, 17:19 napisał(a):
gość, 26-02-16, 17:15 napisał(a):
gość, 26-02-16, 17:10 napisał(a):
gość, 26-02-16, 17:07 napisał(a):
gość, 26-02-16, 15:50 napisał(a):
gość, 26-02-16, 12:56 napisał(a):
Masz racje! Ludzie wola komercje od dobrej muzyki, nie odrozniaja jej. Teraz im wyzej postawiony tata, mama, twoja muzyka jest puszczana w radio. A wystarczy sie poklocic albo zrobic cos kontrowersyjnego popatrz na Beyoncé na super boll I juz trasa bojkotowana przez kkk.

Beyonce jest akurat genialną wokalistką i performerką i jej muzyka to nie jest jakieś pop-gowno , ktore puszczaja w radiu, jej poprzednia płyta jest świetna

Moze jest dobra piosenkarka, ale nie jest artystka. Nie tworzy, tylko wykonuje. Inni jej pisza muzyke. Zero emocji. Dla mnie taka muzyka jest bezwartosciowa.

A co to jest dobra muzyka?

Taka w ktorej artysta wyraza siebie, oddaje swoje emocje, mysli.

Ja wiem, nie zawsze to ze ktoś bełkocze o swoich emocjach jest wybitne

Dla mnie zawsze jak ktos ma cos do przekazania lub szczerego do opowiedzenia jest to wartosciowe. Jezeli uwazasz to za belkot to juz twoja sprawa.

Piosenki o miłości w nadmiarze sa nudne, podobnie jak piosenki o seksie. I w większości to bełkot. Zwłaszcza jak człowiek zna angielski


znajomość języka to jedno, a gust muzyczny i wyrobienie muzyczne to drugie

Każdy słucha sobie czego chce, po to są różne style muzyczne. Ja słucham wszystkiego, zależy od humoru i wkurza mnie to, że jak podoba mi się piosenka Biebera to każdy od razu "czego ty słuchasz. tego geja?" Tak, słucham i kij komu do tego.

gość26-02-16, 19:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-02-16, 17:51 napisał(a):
gość, 26-02-16, 17:31 napisał(a):
gość, 26-02-16, 17:19 napisał(a):
gość, 26-02-16, 17:15 napisał(a):
gość, 26-02-16, 17:10 napisał(a):
gość, 26-02-16, 17:07 napisał(a):
gość, 26-02-16, 15:50 napisał(a):
gość, 26-02-16, 12:56 napisał(a):
Masz racje! Ludzie wola komercje od dobrej muzyki, nie odrozniaja jej. Teraz im wyzej postawiony tata, mama, twoja muzyka jest puszczana w radio. A wystarczy sie poklocic albo zrobic cos kontrowersyjnego popatrz na Beyoncé na super boll I juz trasa bojkotowana przez kkk.

Beyonce jest akurat genialną wokalistką i performerką i jej muzyka to nie jest jakieś pop-gowno , ktore puszczaja w radiu, jej poprzednia płyta jest świetna

Moze jest dobra piosenkarka, ale nie jest artystka. Nie tworzy, tylko wykonuje. Inni jej pisza muzyke. Zero emocji. Dla mnie taka muzyka jest bezwartosciowa.

A co to jest dobra muzyka?

Taka w ktorej artysta wyraza siebie, oddaje swoje emocje, mysli.

Ja wiem, nie zawsze to ze ktoś bełkocze o swoich emocjach jest wybitne

Dla mnie zawsze jak ktos ma cos do przekazania lub szczerego do opowiedzenia jest to wartosciowe. Jezeli uwazasz to za belkot to juz twoja sprawa.

Piosenki o miłości w nadmiarze sa nudne, podobnie jak piosenki o seksie. I w większości to bełkot. Zwłaszcza jak człowiek zna angielski


znajomość języka to jedno, a gust muzyczny i wyrobienie muzyczne to drugie

gość26-02-16, 19:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Takie czasy. Wymienic na nowszy model.

gość26-02-16, 18:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-02-16, 17:51 napisał(a):
gość, 26-02-16, 17:31 napisał(a):
gość, 26-02-16, 17:19 napisał(a):
gość, 26-02-16, 17:15 napisał(a):
gość, 26-02-16, 17:10 napisał(a):
gość, 26-02-16, 17:07 napisał(a):
gość, 26-02-16, 15:50 napisał(a):
gość, 26-02-16, 12:56 napisał(a): Masz racje! Ludzie wola komercje od dobrej muzyki, nie odrozniaja jej. Teraz im wyzej postawiony tata, mama, twoja muzyka jest puszczana w radio. A wystarczy sie poklocic albo zrobic cos kontrowersyjnego popatrz na Beyoncé na super boll I juz trasa bojkotowana przez kkk.
Beyonce jest akurat genialną wokalistką i performerką i jej muzyka to nie jest jakieś pop-gowno , ktore puszczaja w radiu, jej poprzednia płyta jest świetna
Moze jest dobra piosenkarka, ale nie jest artystka. Nie tworzy, tylko wykonuje. Inni jej pisza muzyke. Zero emocji. Dla mnie taka muzyka jest bezwartosciowa.
A co to jest dobra muzyka?
Taka w ktorej artysta wyraza siebie, oddaje swoje emocje, mysli.
Ja wiem, nie zawsze to ze ktoś bełkocze o swoich emocjach jest wybitne
Dla mnie zawsze jak ktos ma cos do przekazania lub szczerego do opowiedzenia jest to wartosciowe. Jezeli uwazasz to za belkot to juz twoja sprawa.
Piosenki o miłości w nadmiarze sa nudne, podobnie jak piosenki o seksie. I w większości to bełkot. Zwłaszcza jak człowiek zna angielski
To sa wlasnie przyklady tej niewarrosciowej muzyki...

gość26-02-16, 18:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-02-16, 17:53 napisał(a):
jakiś psychofan beyonce tu siedzi który ma ją z ""artystkę z wyższej półki" haha litości

ciekawa jestem kogo ty za takiego uważasz

gość26-02-16, 17:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jakiś psychofan beyonce tu siedzi który ma ją z ""artystkę z wyższej półki" haha litości

gość26-02-16, 17:51, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-02-16, 17:31 napisał(a):
gość, 26-02-16, 17:19 napisał(a):
gość, 26-02-16, 17:15 napisał(a):
gość, 26-02-16, 17:10 napisał(a):
gość, 26-02-16, 17:07 napisał(a):
gość, 26-02-16, 15:50 napisał(a):
gość, 26-02-16, 12:56 napisał(a): Masz racje! Ludzie wola komercje od dobrej muzyki, nie odrozniaja jej. Teraz im wyzej postawiony tata, mama, twoja muzyka jest puszczana w radio. A wystarczy sie poklocic albo zrobic cos kontrowersyjnego popatrz na Beyoncé na super boll I juz trasa bojkotowana przez kkk.
Beyonce jest akurat genialną wokalistką i performerką i jej muzyka to nie jest jakieś pop-gowno , ktore puszczaja w radiu, jej poprzednia płyta jest świetna
Moze jest dobra piosenkarka, ale nie jest artystka. Nie tworzy, tylko wykonuje. Inni jej pisza muzyke. Zero emocji. Dla mnie taka muzyka jest bezwartosciowa.
A co to jest dobra muzyka?
Taka w ktorej artysta wyraza siebie, oddaje swoje emocje, mysli.
Ja wiem, nie zawsze to ze ktoś bełkocze o swoich emocjach jest wybitne
Dla mnie zawsze jak ktos ma cos do przekazania lub szczerego do opowiedzenia jest to wartosciowe. Jezeli uwazasz to za belkot to juz twoja sprawa.
Piosenki o miłości w nadmiarze sa nudne, podobnie jak piosenki o seksie. I w większości to bełkot. Zwłaszcza jak człowiek zna angielski

gość26-02-16, 17:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-02-16, 17:27 napisał(a):
gość, 26-02-16, 17:19 napisał(a):
gość, 26-02-16, 17:07 napisał(a):
gość, 26-02-16, 15:50 napisał(a):
gość, 26-02-16, 12:56 napisał(a):
Masz racje! Ludzie wola komercje od dobrej muzyki, nie odrozniaja jej. Teraz im wyzej postawiony tata, mama, twoja muzyka jest puszczana w radio. A wystarczy sie poklocic albo zrobic cos kontrowersyjnego popatrz na Beyoncé na super boll I juz trasa bojkotowana przez kkk.

Beyonce jest akurat genialną wokalistką i performerką i jej muzyka to nie jest jakieś pop-gowno , ktore puszczaja w radiu, jej poprzednia płyta jest świetna

Moze jest dobra piosenkarka, ale nie jest artystka. Nie tworzy, tylko wykonuje. Inni jej pisza muzyke. Zero emocji. Dla mnie taka muzyka jest bezwartosciowa.


każdego swojego utworu jest współautorką, owszem nie pisze zupełnie sama, ale zawsze ma jakiś wkład, zresztą niektóre piosenki napisała sama, nie kłócę się tu, bo wiem, że w większość jej utworów to nie ona ma najbardziej znaczący wkład, ale nie tylko to tworzy artystę


Nie zesraj się



a no okej, rozmowa na poziomie widzę

gość26-02-16, 17:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

To wielka kupa

gość26-02-16, 17:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-02-16, 16:11 napisał(a):
gość, 26-02-16, 15:50 napisał(a):
gość, 26-02-16, 12:56 napisał(a):
Masz racje! Ludzie wola komercje od dobrej muzyki, nie odrozniaja jej. Teraz im wyzej postawiony tata, mama, twoja muzyka jest puszczana w radio. A wystarczy sie poklocic albo zrobic cos kontrowersyjnego popatrz na Beyoncé na super boll I juz trasa bojkotowana przez kkk.



Beyonce jest akurat genialną wokalistką i performerką i jej muzyka to nie jest jakieś pop-gowno , ktore puszczaja w radiu, jej poprzednia płyta jest świetna


Żartujesz? "Nowej" Beyonce nie da się słuchać, jej muzyka brzmi jak nawiedzona.. Podobnie z resztą z Rihanną..



no to może dla ciebie, to tylko świadczy, że jesteś jednym z tych masowych odbiorców nastawionych tylko na komercję, myślących, że Beyonce będzie nagrywać wszystkie płyty w stylu "I am Sasha Fierce". Beyonce nigdy nie była piosenkarką popową, ta płyta to była jej jedyna styczność z bardziej popowym brzmieniem i dlatego została najlepiej komercyjnie przyjęta, ale Beyonce to przede wszystkim R&B. Na poprzedniej płycie dużo eksperymentuje i efekt jest znakomity, ale to dalej jest R&B , nie każdy taką muzykę lubi, nie każdemu pasuje, dlatego tym bardziej nie rozumiem osób jak ty uważających, że mają coś mądrego do powiedzenia. Ja np nie słucham chociażby rocka, metalu itp i po prostu się nie wypowiadam na temat takiej muzyki, a już szczególnie na artystów z jej górnej półki, bo na takiej też znajduje się Beyonce jeśli chodzi o brzmienia r&b

gość26-02-16, 17:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-02-16, 17:19 napisał(a):
gość, 26-02-16, 17:15 napisał(a):
gość, 26-02-16, 17:10 napisał(a):
gość, 26-02-16, 17:07 napisał(a):
gość, 26-02-16, 15:50 napisał(a):
gość, 26-02-16, 12:56 napisał(a): Masz racje! Ludzie wola komercje od dobrej muzyki, nie odrozniaja jej. Teraz im wyzej postawiony tata, mama, twoja muzyka jest puszczana w radio. A wystarczy sie poklocic albo zrobic cos kontrowersyjnego popatrz na Beyoncé na super boll I juz trasa bojkotowana przez kkk.
Beyonce jest akurat genialną wokalistką i performerką i jej muzyka to nie jest jakieś pop-gowno , ktore puszczaja w radiu, jej poprzednia płyta jest świetna
Moze jest dobra piosenkarka, ale nie jest artystka. Nie tworzy, tylko wykonuje. Inni jej pisza muzyke. Zero emocji. Dla mnie taka muzyka jest bezwartosciowa.
A co to jest dobra muzyka?
Taka w ktorej artysta wyraza siebie, oddaje swoje emocje, mysli.
Ja wiem, nie zawsze to ze ktoś bełkocze o swoich emocjach jest wybitne
Dla mnie zawsze jak ktos ma cos do przekazania lub szczerego do opowiedzenia jest to wartosciowe. Jezeli uwazasz to za belkot to juz twoja sprawa.

gość26-02-16, 17:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-02-16, 17:19 napisał(a):
gość, 26-02-16, 17:07 napisał(a):
gość, 26-02-16, 15:50 napisał(a):
gość, 26-02-16, 12:56 napisał(a):
Masz racje! Ludzie wola komercje od dobrej muzyki, nie odrozniaja jej. Teraz im wyzej postawiony tata, mama, twoja muzyka jest puszczana w radio. A wystarczy sie poklocic albo zrobic cos kontrowersyjnego popatrz na Beyoncé na super boll I juz trasa bojkotowana przez kkk.

Beyonce jest akurat genialną wokalistką i performerką i jej muzyka to nie jest jakieś pop-gowno , ktore puszczaja w radiu, jej poprzednia płyta jest świetna

Moze jest dobra piosenkarka, ale nie jest artystka. Nie tworzy, tylko wykonuje. Inni jej pisza muzyke. Zero emocji. Dla mnie taka muzyka jest bezwartosciowa.


każdego swojego utworu jest współautorką, owszem nie pisze zupełnie sama, ale zawsze ma jakiś wkład, zresztą niektóre piosenki napisała sama, nie kłócę się tu, bo wiem, że w większość jej utworów to nie ona ma najbardziej znaczący wkład, ale nie tylko to tworzy artystę


Nie zesraj się

strony
1 2 3 4
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida