piątek 26-02-16, czytany: 17283 razy, autor: Rain Dog

Czy Kevin Spacey ZWARIOWAŁ?

Aktor założył konto na Instagramie. Pierwszy post jest zaskakujący.

Kevin SpaceyKevin Spacey / © Fame/Flynet
Instagram jest domeną celebrytów. Gwiazdy - szczególnie te przez duże "G" - publikują na nim sporadycznie i raczej niechętnie dzielą się fotkami z prywatnego życia.

Zobacz: Czy Kevin Spacey jest gejem?

Tymczasem 56-letni Kevin Spacey uznał, że czas spotkać się z fanami na Instagramie. Kilka dni temu założył konto na profilu społecznościowym.

Swoim pierwszym zdjęciem gwiazdor mógłby wprawić w zdumienie postronne osoby. Aktor pozuje na nim przed Biały Domem.

Od czasu do czasu lubię zrobić sobie selfie przed swoim domem.


"Swoim" w znaczeniu kreacji aktorskiej. W filmie House of Cards Spacey wciela się w postać prezydenta Francisa "Franka" Underwooda. Stąd taki właśnie pomysł na rozpoczęcie przygody z Instagramem.

Kevin Spacey jest ceniony nie tylko za swój talent aktorski, ale i za inteligencję oraz humor. I tego życzymy wszystkim gwiazdom.

Zobacz też: ILE MOŻNA ZAROBIĆ ZA WRZUCENIE JEDNEGO ZDJĘCIA NA INSTAGRAM?



I'm a man of the people. Even I like to take a selfie outside my house from time to time. Welcome to my Instagram.

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Kevin Spacey (@kevinspacey)




It's a shame most of you couldn't be at my hanging tonight #FU2016 #HouseOfCards

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Kevin Spacey (@kevinspacey)







Czy Kevin Spacey ZWARIOWAŁ?




 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
I Have Nothing
Edyta Górniak
I Have Nothing
Get Here
Edyta Górniak
Get Here
 Górniak będzie mu...
Edyta Górniak
Górniak będzie mu...
Górniak przeprowad...
Edyta Górniak
Górniak przeprowad...




skomentuj:



Wasze komentarze (34): sortuj ↓

gość27-02-16, 18:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 27-02-16, 13:05 napisał(a):
gość, 27-02-16, 08:25 napisał(a):
gość, 26-02-16, 23:38 napisał(a):
gość, 26-02-16, 22:09 napisał(a):
gość, 26-02-16, 19:41 napisał(a):
Koleś zwyczajnie ma bekę a idiotki z kozaczka co oglądają tylko trudne sprawy nie wiedza o co chodzi i w czym on gra

Jak ktoś używa określenia "beka" to juz nic wiecej nie musze wiedziec...

Ja jestem adwokatem i też używam tego słowa. Wyluzuj. Miała napisać: "stroi sobie żarty", "dworuje sobie", "naigrywa się", "szydzi", "drwi","kpi"czy może "natrząsa się"? Beka :)

Ja się zgadzam z 2 komentarzem. Z moisz ust nigdy nie padło to słowo. Utożsamiam je z bandą mezmozgich nastolatków i ludźmi o niskiej kulturze.

Popieram, dziwię się, że ktoś z tak poważnym zawodem jak adwokat czymś takim się chwali. Jeszcze może pochwali się, że po wygranej sprawie woła "zaje*ście". A refleksja o aktorze mającym naśmiewać się z czytelników czegokolwiek, jest po prostu głupia. Jego najpewniej to w ogóle nie obchodzi. Zażartował sobie z siebie i swojej roli, albo to część strategii marketingowej i tyle.


Stereotypy! I to sprawiające, że nasze społeczeństwo jest takie spięte. To, że ktoś ma poważny zawód to nie znaczy, że na co dzień musi być sztywny. Wyraz beka, podobnie jak przekleństwa jest po prostu elementem mowy, język ewoluuje i nie ma w tym nic dziwnego. Ja chętnie w końcu spotkałabym adwokata, dla którego to co robi to po prostu zawód, a nie styl bycia, bo niestety przeważnie z prawnikami nie da normalnie porozmawiać- straszni aroganci. I jeśli koleżanka wyżej myśli, że nie mówią "zajebiście" po wygranej sprawie to chyba żadnego nie zna. Uwierz mi- jest to zawód, któremu towarzyszą spore napięcia i stres- więc jak to wyrzucają w końcu z siebie to z puknięciem :)

gość27-02-16, 18:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

super aktor, uwielbiam !!

gość27-02-16, 13:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 27-02-16, 07:06 napisał(a):
Zgodzil sie na reklame w banku, bo wiedzial. .ze nikt sie o niej nie dowie hehehe

Reklama o której nikt się nie dowie to coś jak sucha woda. Chyba niezbyt skuteczna.

gość27-02-16, 13:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 27-02-16, 08:25 napisał(a):
gość, 26-02-16, 23:38 napisał(a):
gość, 26-02-16, 22:09 napisał(a):
gość, 26-02-16, 19:41 napisał(a):
Koleś zwyczajnie ma bekę a idiotki z kozaczka co oglądają tylko trudne sprawy nie wiedza o co chodzi i w czym on gra

Jak ktoś używa określenia "beka" to juz nic wiecej nie musze wiedziec...

Ja jestem adwokatem i też używam tego słowa. Wyluzuj. Miała napisać: "stroi sobie żarty", "dworuje sobie", "naigrywa się", "szydzi", "drwi","kpi"czy może "natrząsa się"? Beka :)

Ja się zgadzam z 2 komentarzem. Z moisz ust nigdy nie padło to słowo. Utożsamiam je z bandą mezmozgich nastolatków i ludźmi o niskiej kulturze.

Popieram, dziwię się, że ktoś z tak poważnym zawodem jak adwokat czymś takim się chwali. Jeszcze może pochwali się, że po wygranej sprawie woła "zaje*ście". A refleksja o aktorze mającym naśmiewać się z czytelników czegokolwiek, jest po prostu głupia. Jego najpewniej to w ogóle nie obchodzi. Zażartował sobie z siebie i swojej roli, albo to część strategii marketingowej i tyle.

gość27-02-16, 12:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Skąd taki pomysł? Zapewne od producentów serialu. Co prawda serial dobrze się przedaje ale obecnie jest wprost mania w niektórych firmach i zawodach, żeby nakłaniać pracowników do zakładania kont na instagramach i facebookach i tą drogą podkręcać promocję. Reklama zaczyna przefiltrowywać każdy aspekt życia.

gość27-02-16, 08:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-02-16, 23:38 napisał(a):
gość, 26-02-16, 22:09 napisał(a):
gość, 26-02-16, 19:41 napisał(a): Koleś zwyczajnie ma bekę a idiotki z kozaczka co oglądają tylko trudne sprawy nie wiedza o co chodzi i w czym on gra
Jak ktoś używa określenia "beka" to juz nic wiecej nie musze wiedziec...
Ja jestem adwokatem i też używam tego słowa. Wyluzuj. Miała napisać: "stroi sobie żarty", "dworuje sobie", "naigrywa się", "szydzi", "drwi","kpi"czy może "natrząsa się"? Beka :)
Ja się zgadzam z 2 komentarzem. Z moisz ust nigdy nie padło to słowo. Utożsamiam je z bandą mezmozgich nastolatków i ludźmi o niskiej kulturze.

gość27-02-16, 08:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 27-02-16, 06:43 napisał(a): UWIELBIAM GOŚCIA. JEDNEGO TYLKO W ŻYCIU NIE ZROZUMIEM. JAK MÓGŁ SIĘ ZGODZIĆ NA UDZIAŁ W DEBILNEJ POLSKIEJ REKLAMIE BANKU, KTÓRA BYŁA NA TAK ŻENUJĄCO NISKIM POZIOMIE, ŻE AZ PRZYKRO BYŁO NA TO PATRZEĆ.... :(
Ja do dziś mówię skarpedy ;)

gość27-02-16, 07:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A widzieliscie filmik jak Bolek zartowal w Stanach w latach '90tych ze maja inwestoeac w Polsce? Pytali - dlaczego? A Bolek - bo na GLUPOCIE mozna zarobic.

gość27-02-16, 07:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zgodzil sie na reklame w banku, bo wiedzial. .ze nikt sie o niej nie dowie hehehe

gość27-02-16, 06:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

UWIELBIAM GOŚCIA. JEDNEGO TYLKO W ŻYCIU NIE ZROZUMIEM.
JAK MÓGŁ SIĘ ZGODZIĆ NA UDZIAŁ W DEBILNEJ POLSKIEJ REKLAMIE BANKU, KTÓRA BYŁA NA TAK ŻENUJĄCO NISKIM POZIOMIE, ŻE AZ PRZYKRO BYŁO NA TO PATRZEĆ....
:(

gość27-02-16, 06:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wybitny aktor i mądry człowiek. ni wiem, cóż zaskakującgo w tym wpisie io zdjęciu? jak widać inteligentni ludzie, którzy sarkastycznie traktują portale społecznościowe i inne zdobycze repej masy, są "szalonymi
"

gość27-02-16, 02:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-02-16, 17:45 napisał(a):
gość, 26-02-16, 16:52 napisał(a):
Za tydzień premiera czwartego sezonu "House of Cards", JEŁOPY!!!

Super! Już nie mogę się doczekać. A wie ktoś gdzie będzie można zobaczyć kolejny sezon? Kiedyś był na cda...


netflix polska

gość27-02-16, 01:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 27-02-16, 00:53 napisał(a):
Adwokat - haha to sobie koronę na głowę założyłeś biedaku- pewnie myślisz zes persona


Mylisz się niestety. Zawód jak każdy inny, ale wymagający posługiwania się słowem. Dlatego podałam swój przykład osobie uważającej, że posługiwanie się wyrazem "beka" jest czymś negatywnym i uwłaczającym inteligencji.

gość27-02-16, 00:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Adwokat - haha to sobie koronę na głowę założyłeś biedaku- pewnie myślisz zes persona

gość26-02-16, 23:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-02-16, 22:09 napisał(a):
gość, 26-02-16, 19:41 napisał(a):
Koleś zwyczajnie ma bekę a idiotki z kozaczka co oglądają tylko trudne sprawy nie wiedza o co chodzi i w czym on gra





Jak ktoś używa określenia "beka" to juz nic wiecej nie musze wiedziec...

Ja jestem adwokatem i też używam tego słowa. Wyluzuj. Miała napisać: "stroi sobie żarty", "dworuje sobie", "naigrywa się", "szydzi", "drwi","kpi"czy może "natrząsa się"? Beka :)

gość26-02-16, 23:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-02-16, 22:22 napisał(a): Uwielbiam go,ale House of Cards nie widzialam. Nie cierpie seriali. Pewnie duzo trace.
Niekoniecznie.

gość26-02-16, 22:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Uwielbiam go,ale House of Cards nie widzialam. Nie cierpie seriali. Pewnie duzo trace.

gość26-02-16, 22:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-02-16, 19:41 napisał(a):
Koleś zwyczajnie ma bekę a idiotki z kozaczka co oglądają tylko trudne sprawy nie wiedza o co chodzi i w czym on gra





Jak ktoś używa określenia "beka" to juz nic wiecej nie musze wiedziec...

gość26-02-16, 20:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Świetny aktor!

gość26-02-16, 20:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Taaa wszyscy powariowali w tej Ameryce ..

gość26-02-16, 19:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Koleś zwyczajnie ma bekę a idiotki z kozaczka co oglądają tylko trudne sprawy nie wiedza o co chodzi i w czym on gra

gość26-02-16, 19:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Aktor pierwsza klasa!

gość26-02-16, 19:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Przystojniak z poczuciem humoru czego chciec wiecej :-P

gość26-02-16, 17:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Na kinoman.tv wszystkie sezony

gość26-02-16, 17:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-02-16, 16:52 napisał(a):
Za tydzień premiera czwartego sezonu "House of Cards", JEŁOPY!!!

Super! Już nie mogę się doczekać. A wie ktoś gdzie będzie można zobaczyć kolejny sezon? Kiedyś był na cda...

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida