poniedziałek 29-02-16, czytany: 8050 razy, autor: Sisi

Brie Larson zdobyła Oscara! (FOTO)

Ona i Leo najlepszymi aktorami.

Brie LarsonBrie Larson / © Fame/Flynet, starstock.newscom
Brie Larson o statuetkę dla najlepszej aktorki rywalizowała z Cate Blanchett, Jennifer Lawrence, Charlotte Rampling i Saoirse Ronan. Brie zwyciężyła. Jej rola w filmie Pokój została doceniona przez Akademię Filmową.

Brie i Leonardo DiCaprio zostali największymi zwycięzcami podczas rozdania Oscarów 2016 roku.

Jak teraz potoczy się kariera Larson?

Gdy w minionych latach Oscary zgarnęły Jennifer Lawrence i Lupita Nyong'o, zainteresowała się nimi kolorowa prasa. Każda z pań dostawała tytuł najlepiej ubranej gwiazdy. Aktorki stały się też obiektem zainteresowania mediów.

Jak obstawiacie, Brie podzieli ich los?

Zobaczcie: ALICIA VIKANDER JAK KSIĘŻNICZKA DISNEYA NA ROZDANIU OSCARÓW

 


Brie Larson zdobyła Oscara! (FOTO)

Brie Larson zdobyła Oscara! (FOTO)

Brie Larson zdobyła Oscara! (FOTO)



Kolejna porcja dzisiejszych plotek:

 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
Dron oficjalny Tel...
KaeN
Dron oficjalny Tel...
Side to Side
Ariana Grande ft Nicki Minaj
Side to Side
Czas
Candy Girl
Czas
Jesteś Jak Sen
Candy Girl
Jesteś Jak Sen




skomentuj:



Wasze komentarze (23): sortuj ↓

gość01-03-16, 13:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-03-16, 11:07 napisał(a):
gość, 29-02-16, 22:25 napisał(a):
gość, 29-02-16, 21:53 napisał(a):
gość, 29-02-16, 16:28 napisał(a):
Jesli zdecydujecie sie na oglądnięcie? Obejrzenie filmu!!!

Znalazla sie mądralińska :D

Nie trzeba być przesadnie mądrym. Wystarczy skończyć podstawówkę.

Skoro już tak brniesz w temat...Tak właściwie to "oglądam" pochodzi od "oglądać", bo o ile mnie pamięc w tym momencie nie myli, to aspekty dokonane nie posiadają formy w czasie teraźniejszym.

A wracając do tematu, zarówno oglądnąć, jak i obejrzeć są poprawne. Czy ich używacie, czy nie, nie ma to większego znaczenia, one i tak będą poprawne. Szczegolnie w Małopolsce jest powszechnie stosowane. Proszę - Twoja lekcja j. polskiego

Gdybyś wypowiadała się na forum małopolski, to ok. Gdy wypowiadasz się na forum ogólnopolskim, już nie. Regionalizmów używa się tylko w regionie, z którego pochodzą.

gość01-03-16, 11:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-02-16, 22:25 napisał(a):
gość, 29-02-16, 21:53 napisał(a):
gość, 29-02-16, 16:28 napisał(a):
Jesli zdecydujecie sie na oglądnięcie? Obejrzenie filmu!!!

Znalazla sie mądralińska :D

Nie trzeba być przesadnie mądrym. Wystarczy skończyć podstawówkę.

Skoro już tak brniesz w temat...Tak właściwie to "oglądam" pochodzi od "oglądać", bo o ile mnie pamięc w tym momencie nie myli, to aspekty dokonane nie posiadają formy w czasie teraźniejszym.

A wracając do tematu, zarówno oglądnąć, jak i obejrzeć są poprawne. Czy ich używacie, czy nie, nie ma to większego znaczenia, one i tak będą poprawne. Szczegolnie w Małopolsce jest powszechnie stosowane. Proszę - Twoja lekcja j. polskiego

gość29-02-16, 22:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-02-16, 21:53 napisał(a):
gość, 29-02-16, 16:28 napisał(a):
Jesli zdecydujecie sie na oglądnięcie? Obejrzenie filmu!!!

Znalazla sie mądralińska :D

Nie trzeba być przesadnie mądrym. Wystarczy skończyć podstawówkę.

gość29-02-16, 21:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-02-16, 16:28 napisał(a): Jesli zdecydujecie sie na oglądnięcie? Obejrzenie filmu!!!
Znalazla sie mądralińska :D

gość29-02-16, 19:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-02-16, 10:21 napisał(a): Ma 26lat a wygląda na 46 lat.
Dokładnie. Wygląda starzeje niż gwen stefani, penelope Cruz, Jessicaalba .

gość29-02-16, 16:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-02-16, 16:37 napisał(a):
Wyglada jak starsza siostra Vikander. Najpierw myslalam ze to Vikander ktorej spieprzyli makijaz i wlosy.

hah a jak na ironię to jest od niej młodsza. Wygląda poważnie na swój wiek. Dałabym jej jakieś 36/38 lat

gość29-02-16, 16:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wyglada jak starsza siostra Vikander. Najpierw myslalam ze to Vikander ktorej spieprzyli makijaz i wlosy.

gość29-02-16, 16:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jesli zdecydujecie sie na oglądnięcie? Obejrzenie filmu!!!

gość29-02-16, 14:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-02-16, 12:34 napisał(a):
gość, 29-02-16, 10:58 napisał(a): Teraz z Saoirse Ronan bedzie podobnie jak z Leo, jest świetna aktorka juz miala pare roznych nominacji i nigdy nie moze wygrać
Spokojnie jest mnóstwo innych i lepszych aktorów i aktorek którzy nigdy nie otrzymali Oscara.
Ale to była chyba jej druga nominacja

gość29-02-16, 14:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-02-16, 14:10 napisał(a):
Jeśli zdecydujecie się na oglądnięcie filmu "Pokój", przygotujcie się na mase emocji. Widziałąm go wczoraj i do tej pory o nim myśle. Ale to głównie za sprawą gry tego małego chłopca. Zobaczcie


Moim zdaniem Jacob Tremblay zagrał rolę, które zdeklasowałaby wszystkich, gdyby otrzymał nominację. Normalnie nie lubię dawania Oscarów dzieciom, ale ten chłopiec był fenomenalny.

gość29-02-16, 14:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jeśli zdecydujecie się na oglądnięcie filmu "Pokój", przygotujcie się na mase emocji. Widziałąm go wczoraj i do tej pory o nim myśle. Ale to głównie za sprawą gry tego małego chłopca. Zobaczcie

gość29-02-16, 13:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jeszcze filmu nie widziałam, pożyjemy, zobaczymy.

gość29-02-16, 12:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-02-16, 10:58 napisał(a):
Teraz z Saoirse Ronan bedzie podobnie jak z Leo, jest świetna aktorka juz miala pare roznych nominacji i nigdy nie moze wygrać


Spokojnie jest mnóstwo innych i lepszych aktorów i aktorek którzy nigdy nie otrzymali Oscara.

gość29-02-16, 11:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie mam pojęcia kto to jest filmu tez nie widziałam ale suknie ma piekna.

gość29-02-16, 10:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Teraz z Saoirse Ronan bedzie podobnie jak z Leo, jest świetna aktorka juz miala pare roznych nominacji i nigdy nie moze wygrać

gość29-02-16, 10:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ma 26lat a wygląda na 46 lat.

gość29-02-16, 10:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ona ma tylko 26 lat? Strasznie poważnie wygląda jak na ten wiek.

gość29-02-16, 10:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Właśnie, że kolor sukni - błękit królewski - jest bardzo elegancki, jak dla mnie pięknie :)

gość29-02-16, 09:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-02-16, 07:36 napisał(a):
Kurde, ja nie wiem za co ona dostała Oscara, skoro ten młody ją zjadł aktorsko w tym filmie.


nie gadaj,zagrala dobrze

gość29-02-16, 09:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

dobrze,ze ona a nie te beztalencie lawrence, widocznie lozko nie pomoglo by znowu zgarnac oskara

gość29-02-16, 09:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Boże widziałam film i jestem aż tak rozczarowana jej gra aktorska jest gorsza niż u Lawrance , nic specjalnego myślę że ta Akademia Filmowa to same niedorozwinięte dziady które polują na młode sarenki . Ale jak najbardziej dla Leo zasłużony Oscar

gość29-02-16, 07:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

To byłaby piękna suknia, ale w innym kolorze. Tak wygląda jak z wesela u cioci.

gość29-02-16, 07:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kurde, ja nie wiem za co ona dostała Oscara, skoro ten młody ją zjadł aktorsko w tym filmie.

strony
1


Reklama


Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida