wtorek 01-03-16, czytany: 28375 razy, autor: Rain Dog

To zdjęcie Dody z premiery wywołało ogromne KONTROWERSJE

Fani: "Nawet nie wiesz ile straciłaś!"

DodaDoda / © KAPiF
Wczoraj odbyła się premiera filmu Historia Roja traktującego o żołnierzach wyklętych, których pamięć czcimy w ostatnim dniach. Na uroczystym pokazie filmu pojawiło się sporo polityków. Był prezydent Andrzej Duda, minister Antoni Macierewicz, był też szef TVP, Jacek Kurski.

Zobacz też: Nie do wiary! Doda w końcu jest elegancka

Do kina wybrała się również Doda (32 l.). Piosenkarka zwróciła na siebie uwagę efektowną krótką sukienką z rękawami tworzącymi pelerynę.

Rabczewska zrobiła sobie nawet pamiątkowe zdjęcie z Antonim Macierewiczem. Nie spodobało się ono części fanów gwiazdy. Pod fotką na Instagramie posypały się komentarze niezadowolonych wielbicieli Dody:

Nawet nie wiesz ile stracilas-powinnas skomentowac w madry sposob te fotke - napisał internauta.


Inny dodał:

To zdjęcie to jak strzał w kolano. Do i tak podupadającego profilu.


Już nie miałaś sobie z kim zrobić zdjęcia - utyskiwał kolejny internauta.


Byli jednak i tacy, którym spodobała się fotka:

Brawo. Prawdziwi patrioci podobnie jak żołnierze wykleci też w swoich czasach nie byli popularni i się z nich naśmiewano. Pierwsze Twoje foto które polubiłem. Widać że jednak jesteś inteligentną istotą skoro na takie filmy chodzisz.brawo - napisał fan Dody.



Zobacz też: DODA POLUBIŁA TECHNIKĘ KONTUROWANIA PIERSI? (FOTO)



I po premierze 😊

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika dodaqueen (@dodaqueen)




👏👏👏premiera

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika dodaqueen (@dodaqueen)




Nad własne bezpieczeństwo stawiali honor 🇵🇱jeden z bohaterów 🏅"Historia Roja"

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika dodaqueen (@dodaqueen)




To zdjęcie Dody z premiery wywołało ogromne KONTROWERSJE

To zdjęcie Dody z premiery wywołało ogromne KONTROWERSJE

To zdjęcie Dody z premiery wywołało ogromne KONTROWERSJE

To zdjęcie Dody z premiery wywołało ogromne KONTROWERSJE

To zdjęcie Dody z premiery wywołało ogromne KONTROWERSJE

To zdjęcie Dody z premiery wywołało ogromne KONTROWERSJE

To zdjęcie Dody z premiery wywołało ogromne KONTROWERSJE




 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda




skomentuj:



Wasze komentarze (97): sortuj ↓

gość05-04-16, 15:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-03-16, 09:49 napisał(a):
gość, 01-03-16, 14:45 napisał(a):
gość, 01-03-16, 12:37 napisał(a):
gość, 01-03-16, 12:23 napisał(a):
doda ma dokladnie 170 cm wzrostu..w kazdym wywiadzie to powtarza...ze ma dokladnie tyle.
nie mam powodów jej nie wierzyc..
widac ze jest dosyc wysoka ..
ktos z was ja widzial na zywo ze wątpi w jej wzrost???

Tak, ma 170cm - chyba w 12cm szpilach! Przecież widać że to niska osoba! Sama mam 172cm więc mam najlepsze porównanie!

Jakie to uroczo Polskie - trzeba hejtowac, a jak nie ma za co to sie dopi...lmy do wzrostu, tak jakby to od Dody zalezalo. Eh, spolczenstwo teraz takie zakompleksione. Jak ktos lepiej wyglada, ma wiecej kasy alb0 jest znany to trzeba zgnoic, opluc, obsikac, zeby samemu sie lepiej poczuc.

Dobrze się czujesz? Przeczytałaś w ogóle co jest wyżej napisane czy kłapiesz jadaczką dla zasady? Nikt niczego nie "hejtuje"! Widać kompleksy się z ciebie aż wylewają....
ja ja widziałam na zywo.6 lat temu...w opolu był jej koncert i potem poszlam z moja corka z tylu amfiteatru bo corka chciała z nia zdjecie.sama robiłam to foto tak wiec widziałam ja z bliska..powiem tak..w rzeczywistości wyglądala lepiej niż na zdjęciach..a wzrost?trudno powiedzieć bo miała szpile ktore były na platformie z dobre 10 cm.na moje oko ma 167 168 cm,

gość03-03-16, 23:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Tak dla czytających moja koleżanka zna syna Walentynowicz i była na tej premierze.Byla wściekła ponoć tak się wieśniaczka przepychała do zdjęcia, że ja popchneła barkiem a ta wpadła co prawda lekko ale na starsza kobietę jest niby osoba publiczna mogłaby się jakoś zachowywać gwiazda a dupy chciała dawać koledze co gwiazdy woził na imprezę jak się kumpel nie skusił to wulgarna była i ponoć wszędzie bez gaci

gość03-03-16, 13:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-03-16, 13:47 napisał(a):
gość, 02-03-16, 13:04 napisał(a):
najbrzydsze w dodzie sa usta a później te policzki które wiecznie od srodka wciąga

Co z tego, że ma brzydkie usta? Z tego co widzę to baba może mieć i ponton 8 osobowy na gębie zrobiony albo kaczą paszcze, a faceci i tak to oleją i będą się ślinić jak pokaże kawałek cycka.

cycek cyckiem, ale sa też fani dup i tacy mają łatwiej bo obrócą ten ponton 8osobowy tyłem do przodu i ubaw po pachwiny

gość03-03-16, 08:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jej twarz jest straszna, naparwdę stała się ofiarą poprawiania urody..Jeszcze jak zrobia jej fotkę na ulicy top ujdzie ale na czerwonym dywanie wyglada strasznie

gość02-03-16, 13:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-03-16, 13:04 napisał(a):
najbrzydsze w dodzie sa usta a później te policzki które wiecznie od srodka wciąga

Co z tego, że ma brzydkie usta? Z tego co widzę to baba może mieć i ponton 8 osobowy na gębie zrobiony albo kaczą paszcze, a faceci i tak to oleją i będą się ślinić jak pokaże kawałek cycka.

gość02-03-16, 13:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

najbrzydsze w dodzie sa usta a później te policzki które wiecznie od srodka wciąga

gość02-03-16, 11:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie pasuje jej ten ciepły blond. Powinna nosić zimny odcień, który w tym sezonie jest najmodniejszy

gość02-03-16, 10:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie chce sie czepiac, ale srednio wyglada, za czasow nergala bylo fajnie, teraz to sie sypie, jest za chida do tego biustu, usta sa marne, za chuda na twarzy, wlosy do d... fe

gość02-03-16, 09:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-03-16, 14:45 napisał(a):
gość, 01-03-16, 12:37 napisał(a):
gość, 01-03-16, 12:23 napisał(a):
doda ma dokladnie 170 cm wzrostu..w kazdym wywiadzie to powtarza...ze ma dokladnie tyle.
nie mam powodów jej nie wierzyc..
widac ze jest dosyc wysoka ..
ktos z was ja widzial na zywo ze wątpi w jej wzrost???

Tak, ma 170cm - chyba w 12cm szpilach! Przecież widać że to niska osoba! Sama mam 172cm więc mam najlepsze porównanie!

Jakie to uroczo Polskie - trzeba hejtowac, a jak nie ma za co to sie dopi...lmy do wzrostu, tak jakby to od Dody zalezalo. Eh, spolczenstwo teraz takie zakompleksione. Jak ktos lepiej wyglada, ma wiecej kasy alb0 jest znany to trzeba zgnoic, opluc, obsikac, zeby samemu sie lepiej poczuc.

Dobrze się czujesz? Przeczytałaś w ogóle co jest wyżej napisane czy kłapiesz jadaczką dla zasady? Nikt niczego nie "hejtuje"! Widać kompleksy się z ciebie aż wylewają....

gość02-03-16, 09:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

kicz po prostu

gość02-03-16, 09:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gdyby nie szpile to chlop po prostu .porazka z ta kieca na taki film gdy obok tyle starych ludzi .chce laski od maciere icza o pobicie policji

gość02-03-16, 04:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zdjęcie z Antonim Macierewiczem???????Wstydziłabym się koło niego stać,a ona się jeszcze uśmiecha.Od razu mogła założyć moherowy beret!

gość02-03-16, 01:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Trans sie sypie

gość02-03-16, 00:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Czy ona nie widzi jak wyglada? Jak paskudne ma zrobione usta i liche wlosy, zniszczone latami palenia rozjasniaczem i obciazone doczepami? I niech ktos powie, ze to inteligentna osoba. Broniacy jej, jest tak samo inteligentny jak doda. I to nie jest komplement.
Poza tym, premiera filmu o takiej tematyce jest dostojnym wydarzeniem i ta krotka sukienka wyglada wulgarnie, jak cala doda z reszta. Tak tanio, kiczowato, zalosnie... Kobieta ktora ma 35 lat powinna wygladac kwitnaco i swiezo, a ona wyglada jak potwor frankeinsteina.

gość01-03-16, 23:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Brzydka jest,tyle kasy w siebie ładuje,a efekt jest marny

gość01-03-16, 23:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-03-16, 21:40 napisał(a):
Fan Dody od żołnierzy wykletych najmądrzejszy komentarz!Reszta tylko obraża. Doda zyskala w moich oczach, za to, że promuje takie filmy!
Tutaj promowała tylko i wyłącznie siebie. Zachowuje się kompletnie niestosownie do sytuacji, jakby nie wiedziała na czego premierę przyszła, nie wypada się tak wdzięczyć do kamer na premierze poważnego filmu i w obecności np. prezydenta.

gość01-03-16, 23:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Trans

gość01-03-16, 22:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

sukienka - zrzynka straszna, czyli normalka. w dodatku strasznie uszyta. WIOCHA

gość01-03-16, 22:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

rany, jaki chłop!

gość01-03-16, 22:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ladna jestes Dorota,ale wiekszosc twojego ciala to sztuczne rzeczy,gdyby nie cud medycyny bylabys pospolita Dorotka Robaczefska plaska jak deska

gość01-03-16, 22:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Doda dziwne masz skronie.

gość01-03-16, 22:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-03-16, 21:30 napisał(a):
Fuj.... ale ona jest obrzydliwie wulgarna!!! Wczesniej naprawde podobala mi sie, jak jej menadzerka byla sablewska. Teraz jest tak obrzydliwa, wydaje sie brudna. Fuj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zbrzydla. Okropnie zbrzydla, a sadzi ze nadal jest seksbomba i te wulgarne pozy, zalosne.




Nadaje sie tylko do tego zeby jej nasrac na klatę ewentualńie do ryja bo zamiast ust ma druga dupę

gość01-03-16, 21:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Fan Dody od żołnierzy wykletych najmądrzejszy komentarz!Reszta tylko obraża. Doda zyskala w moich oczach, za to, że promuje takie filmy!

gość01-03-16, 21:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No i spoko co w tym zlego ze sobie zrobila!Jak margaret robila sobie zdjecie z tuskiem to bylo swieto w mediach! A na pis jak zwykle nagonka!

gość01-03-16, 21:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

alez to zalosne, robic sobie zdjecie ze slynna osoba, tylko po to zeby moc sie tym pochwalic innym ludziom. Ma to na celu podniesiebie wlasnej wartosci, bo stoi obok wartosciowej osoby;) zalosna ta doda.

strony
1 2 3 4
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida