poniedziałek 07-03-16, czytany: 12148 razy, autor: Rain Dog

Czy Aneta Zając i Mikołaj Krawczyk znów są sobie bliscy?

Aktorka mówi, jak wyglądają ich relacje.

Aneta ZającAneta Zając / © KAPiF
Chociaż żadne z nich publicznie nie potwierdziło rozstania, wszystkie plotkarskie media napisały już o końcu związku Agnieszki Włodarczyk (35 l.) i Mikołaja Krawczyka (35 l.). Para nie pokazuje się już razem na imprezach. Ostatnio na salonach częściej można
spotkać Krawczyka, Włodarczyk zrobiła sobie wakacje, pojechała na narty i nie komentuje rewelacji kolorowych mediów.

Zobacz: Aneta Zając i Mikołaj Krawczyk na imprezie Polsatu

Tymczasem zainteresowanie tabloidów i portali o gwiazdach skupiło się na mamie dwóch synów Krawczyka. Aneta Zając (33 l.) ciągle jest
podpytywana o swoje relacje z byłym partnerem.

Aktorka zdecydowała się w końcu skomentować plotki. W rozmowie z Fleszem powiedziała:

Jeśli chodzi o życie uczuciowe, to z doświadczenia wiem, że nie warto o nim opowiadać. Nawet jeśli zewsząd bombardują mnie informacje o moich rzekomych związkach. Nie muszę nic komentować, bo tak się szczęśliwie składa, że los sam załatwia za mnie takie sprawy - powiedziała zwyciężczyni Tańca z gwiazdami.


Zdradza też, jakie relacje ma z ojcem swoich dzieci:

Widzę, że to gorący temat, który powraca jak bumerang. Powiem to ostatni raz. Jesteśmy z Mikołajem dorosłymi ludźmi i w końcu mamy poprawne relacje. Takie, jakie powinni mieć rodzice, którzy dobro swoich dzieci stawiają na pierwszym miejscu - zamyka temat aktorka.


Zobacz też: BAZAROWA MODA I BIEDNA TOREBKA CHANEL - WRÓBLEWSKA O ZAJĄC



Czy Aneta Zając i Mikołaj Krawczyk znów są sobie bliscy?

Czy Aneta Zając i Mikołaj Krawczyk znów są sobie bliscy?

Czy Aneta Zając i Mikołaj Krawczyk znów są sobie bliscy?

Czy Aneta Zając i Mikołaj Krawczyk znów są sobie bliscy?


Aneta Zając i Mikołaj Krawczyk, gdy byli parą


Czy Aneta Zając i Mikołaj Krawczyk znów są sobie bliscy?

Czy Aneta Zając i Mikołaj Krawczyk znów są sobie bliscy?

Czy Aneta Zając i Mikołaj Krawczyk znów są sobie bliscy?

Czy Aneta Zając i Mikołaj Krawczyk znów są sobie bliscy?

Agnieszka Włodarczyk i Mikołaj Krawczyk


Czy Aneta Zając i Mikołaj Krawczyk znów są sobie bliscy?



 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
 Nieśmiertelni
Jula
Nieśmiertelni
DZIEŃ 2 BERLIN
SZUSZ VLOGMAS
DZIEŃ 2 BERLIN
SKY TOWER WIECZORE...
Julia Kobus
SKY TOWER WIECZORE...
Powrót do domu.. |...
Julia Kobus
Powrót do domu.. |...




skomentuj:



Wasze komentarze (32): sortuj ↓

gość18-06-16, 02:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 08-03-16, 17:34 napisał(a):
gość, 08-03-16, 11:02 napisał(a):
gość, 08-03-16, 06:53 napisał(a):
po pierwsze Agnieszka powiedziała juz dawno cyt"nie jestesmy juz razem" a Aneta uwielbia chyba plotki na swój temat

Aga zejdź z Anety i wyprowadź swoje pimpki na spacer, tyle ci zostało

A tobie co zostalo wsiowa kreaturo? Wypisywac anonimoehejty na Agniszke i wlazenie w dupe porno-krowie?


porno krowy szukaj w Sławnie ćwoku, skąd pochodzisz wiesniaro

gość18-06-16, 02:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 08-03-16, 17:38 napisał(a):
gość, 08-03-16, 00:39 napisał(a):
Agniecha mogła sie zakochać i razem z kochasiem odpłynąć w ich własy świat , ale nie - wolała udzielać wywiadów i zwalczać jakąkolwiek iskrę istnienia byłej rodziny kochanka - chciała byc objawieniem - a wiadomo ze duma kroczy przed upadkiem.

Przed upadkiem kroczy pycha, zajeczy debilu. Pycha to nie jest z pewnoscia duma. I wlasnie dlatego, ze ta zasada jest peawda, ograniczona umyslowo Zajac zostala sama z blizniakami i teraz jest idolka polmozgow.



.....zdecydowanie gorzej matole jest jak sie za idolke ma ćwierć mózga bez matury tak jak ty astralny przymule

gość29-03-16, 19:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ANETKO TWUJ MOZ NIE MA SERCA POWINIEN DBAC O DZECI.AGNIESZKA WTODARCZYK TO DZEWCZYNA BES SERCA OK JEST TERAZ MIKOTAJ MA SYLWIE KLOZETOWA DZEWCZYNA WSTYD DAJ SOBIE Z NIM SPOKUJ LUDZIE NIE UMIO PISAC ANECIA CIOGNI ALIMENTY OD NIEGO DUZO PAPA CHICAGO.GOSIA

gość09-03-16, 10:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Aneta lubi anal

gość08-03-16, 17:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 08-03-16, 00:39 napisał(a):
Agniecha mogła sie zakochać i razem z kochasiem odpłynąć w ich własy świat , ale nie - wolała udzielać wywiadów i zwalczać jakąkolwiek iskrę istnienia byłej rodziny kochanka - chciała byc objawieniem - a wiadomo ze duma kroczy przed upadkiem.

Przed upadkiem kroczy pycha, zajeczy debilu. Pycha to nie jest z pewnoscia duma. I wlasnie dlatego, ze ta zasada jest peawda, ograniczona umyslowo Zajac zostala sama z blizniakami i teraz jest idolka polmozgow.

gość08-03-16, 17:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 08-03-16, 11:02 napisał(a):
gość, 08-03-16, 06:53 napisał(a):
po pierwsze Agnieszka powiedziała juz dawno cyt"nie jestesmy juz razem" a Aneta uwielbia chyba plotki na swój temat

Aga zejdź z Anety i wyprowadź swoje pimpki na spacer, tyle ci zostało

A tobie co zostalo wsiowa kreaturo? Wypisywac anonimoehejty na Agniszke i wlazenie w dupe porno-krowie?

gość08-03-16, 17:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 08-03-16, 14:48 napisał(a):
gość, 08-03-16, 13:12 napisał(a):
gość, 07-03-16, 23:10 napisał(a):
Cieżko ta Aneta miała. Zostawił ja z dwójka chorych dzieci dla jakiejś siksy, nic dziwnego, ze przez długi czas nie mogli sie dogadać.

mogła nie zaczynać od dupy strony. Najpierw małżeństwo a potem ciąża. Fakt jednak taki, ze gdyby ten idiota jej nie kopnął w to tłuste dupsko to dawno by zniknęła w odmęcie showbiznesu. Kiepska aktorka, chodzące brzydkie bezguście. Wygląda jak stara ciotka ze wsi



Małżenstwo niby gwarancją tego,że facet nie odejdzie? Jesteś ułomna czy tylko udajesz? A dzieci po 7 latach związku to co?? Wpadka po 1 ncy w dyskotece? Zalosne są te twoje wywody pustaku.

Ty jestes zalosna, ona zaczela od d... i na niej zakonczyla. Ta pani nie umie zbudowac zdania po polsku wiec moze tez klopot z czytaniem i nie doczytala na ulotce, jak dzila antykoncepcja. Tu nie chodzi o malzenstwo tylko o wykorzystywanie seksu i zmuszanie drugiego czlowieka do zwiazku szantazem, dupa i cwaniactwem. Gdyby bylo inaczej z pewnoscia by z nia pozostal, Moze z niesmakiem ale by zostal.

gość08-03-16, 17:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Durna bambaryla

gość08-03-16, 16:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ten facet to dno. Zostawił kobietę z małymi dziećmi, bo NAGLE się zakochał. Na takich facetów nigdy nie można liczyć, kolejną kobietę też zostawią. Taki był mój pierwszy mąż - zostawił mnie, poszedł wielce zakochany do innej i ją też zostawił, tyle, że po dłuższym czasie niż mnie. Szuja i tyle.

gość08-03-16, 14:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 08-03-16, 13:12 napisał(a):
gość, 07-03-16, 23:10 napisał(a):
Cieżko ta Aneta miała. Zostawił ja z dwójka chorych dzieci dla jakiejś siksy, nic dziwnego, ze przez długi czas nie mogli sie dogadać.

mogła nie zaczynać od dupy strony. Najpierw małżeństwo a potem ciąża. Fakt jednak taki, ze gdyby ten idiota jej nie kopnął w to tłuste dupsko to dawno by zniknęła w odmęcie showbiznesu. Kiepska aktorka, chodzące brzydkie bezguście. Wygląda jak stara ciotka ze wsi



Małżenstwo niby gwarancją tego,że facet nie odejdzie? Jesteś ułomna czy tylko udajesz? A dzieci po 7 latach związku to co?? Wpadka po 1 ncy w dyskotece? Zalosne są te twoje wywody pustaku.

gość08-03-16, 13:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 07-03-16, 23:10 napisał(a):
Cieżko ta Aneta miała. Zostawił ja z dwójka chorych dzieci dla jakiejś siksy, nic dziwnego, ze przez długi czas nie mogli sie dogadać.

mogła nie zaczynać od dupy strony. Najpierw małżeństwo a potem ciąża. Fakt jednak taki, ze gdyby ten idiota jej nie kopnął w to tłuste dupsko to dawno by zniknęła w odmęcie showbiznesu. Kiepska aktorka, chodzące brzydkie bezguście. Wygląda jak stara ciotka ze wsi

gość08-03-16, 13:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Najlepiej ich przedstawia to ostatnie zdjęcie. Kurdupel we wsiowym kapelutku i za nią discopolowiec.
W ogóle to ten ch*jowy krawczyk nie powinien nosić martensów ani misfits, nie ta liga dla tej miernoty.
To jest śmieć i debil, wygląda jak gó**o i jest chamem. ta anetka też nie lepsza skoro takiemu się dała zapłodnić i to bez prawnego związku, wtopa z bękartami.

gość08-03-16, 11:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 08-03-16, 06:53 napisał(a):
po pierwsze Agnieszka powiedziała juz dawno cyt"nie jestesmy juz razem" a Aneta uwielbia chyba plotki na swój temat

Aga zejdź z Anety i wyprowadź swoje pimpki na spacer, tyle ci zostało

gość08-03-16, 10:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dajcie z nimi spokoj Obydwoje odpychaja Gwiazdeczki jednego serialu

gość08-03-16, 07:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

To GiEK. On lubi tylko kakao

gość08-03-16, 07:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Burak i narcyz!!

gość08-03-16, 06:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

po pierwsze Agnieszka powiedziała juz dawno cyt"nie jestesmy juz razem" a Aneta uwielbia chyba plotki na swój temat

gość08-03-16, 06:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 07-03-16, 23:10 napisał(a): Cieżko ta Aneta miała. Zostawił ja z dwójka chorych dzieci dla jakiejś siksy, nic dziwnego, ze przez długi czas nie mogli sie dogadać.
Sprawdz co znaczy siksa w słowniku jezyka pokskiego.Aga jest starsza od Anety,wiec siksa nie jest

gość08-03-16, 00:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No tak a on będzie siał zniszczenie jeszcze długo - niedowartościowany narcyz

gość08-03-16, 00:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Agniecha mogła sie zakochać i razem z kochasiem odpłynąć w ich własy świat , ale nie - wolała udzielać wywiadów i zwalczać jakąkolwiek iskrę istnienia byłej rodziny kochanka - chciała byc objawieniem - a wiadomo ze duma kroczy przed upadkiem.

gość07-03-16, 23:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Cieżko ta Aneta miała. Zostawił ja z dwójka chorych dzieci dla jakiejś siksy, nic dziwnego, ze przez długi czas nie mogli sie dogadać.

gość07-03-16, 22:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

przestancie cisnac po AGnieszce, to juz sie robi nudne

gość07-03-16, 22:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

On jej już nie zapina. Nie chciała anala

gość07-03-16, 21:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Aneta wygląda bardzo ładnie. Fajnie, że on zaczął dzieci stawiać ponad Wlodare

gość07-03-16, 21:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zajac ma klase a wlodara gnidy

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida