środa 09-03-16, czytany: 44123 razy, autor: Sisi

Co się stanie, gdy Kylie Jenner zabierze rękę z ust?

Dlaczego je zakrywa?

Kylie JennerKylie Jenner / © Fame/Flynet
Panie z klanu Kardashianów ostatnio często widywane są w salonie dermatologii estetycznej w Hollywood. Nie od dziś wiadomo, że celebrytki z tej rodziny zrobią wszystko, by zatrzymać czas albo poprawić urodę.

Zobacz: Po znieczuleniu myślała, że jest Kylie Jenner [VIDEO]

Jeśli chodzi o 18-letnią Kylie Jenner, to w jej przypadku, bardziej chodzi o poprawienie natury, niż zatrzymanie młodości, bo jak wiadomo, Kylie jest jeszcze nastolatką.

Ostatnio dziewczyna opuściła salon piękności w towarzystwie swojego chłopaka, Tygi. To na co zwrócili uwagę paparazzi, to usta dziewczyny. Tym razem Kylie ich nie wydymała, tylko zasłaniała ręką.

W sieci natychmiast pojawiły się głosy, że dziewczyna zaaplikowała w wagi kolejną dawkę wypełniacza. Jak Kylie zareagowała na te oskarżenia? Przypomniała fanom, jak wyglądała przed powiększeniem ust. Zobaczcie, jakie zdjęcie opublikowała na swoim Instagramie.

Zobaczcie: KYLIE JENNER POKAZAŁA NOWE KOLORY SWOICH SZMINEK (FOTO)

 


fly away my friend

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika King Kylie (@kyliejenner)




Co się stanie, gdy Kylie Jenner zabierze rękę z ust?

Co się stanie, gdy Kylie Jenner zabierze rękę z ust?

Co się stanie, gdy Kylie Jenner zabierze rękę z ust?

Co się stanie, gdy Kylie Jenner zabierze rękę z ust?

Co się stanie, gdy Kylie Jenner zabierze rękę z ust?

Co się stanie, gdy Kylie Jenner zabierze rękę z ust?



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Kourtney,Khloe,Ken...
Kourtney,Khloe,Ken...
Kylie Jenner
Kylie Jenner
Kylie Jenner,Tyga
Kylie Jenner,Tyga
Kylie Jenner,Tyga
Kylie Jenner,Tyga




skomentuj:



Wasze komentarze (48): sortuj ↓

gość11-03-16, 18:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 09-03-16, 10:11 napisał(a):

Śmieszy mnie ta moda na kurtki fleki co ma Kylie. Zawsze nosili te kurtki skinheadzi, a teraz są modne. Niedługo jakiś gej ubierze modelki w te kurtki + szelki + glany i podwinięte spodnie i będzie udawał, że to jego pomysł. Normalnie żałosne tak samo jak zwykłe panny w tych kurtkach i szpilkach. hahah


mnie śmieszy moda na malowanie brwi. większość dziewczyn na mieście wygląda teraz jakby im coś nad oczami futrzastego zdechło. młode, łądne dziewczyny a wyglądają jak stare purchawy. nie umiesz malować to się za to nie bierz.

gość11-03-16, 12:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 10-03-16, 15:18 napisał(a):
gość, 10-03-16, 08:35 napisał(a):
gość, 10-03-16, 06:05 napisał(a):
gość, 10-03-16, 00:04 napisał(a):
Moja dużo starsza siostra 12 lat temu zaczęła spotykać się ze skinem. Dziś są już małżeństwem. Już 12 lat temu nosiła sukienki szpilki i jak jej było zimno to brała fleka wtedy jeszcze od chłopaka jak nie miała nic innego. Ona czuje te klimaty ale ubierała się jak wszyscy nie jak skin girl. Teraz pół świata tak będzie chodzić. Moja siostra powinna zostać kreatorem mody bo nawet jak widać takie idiotyczne połączenie stało się modne.

Kogo obchodzi twoja siostra i jej tępy facet? ... Nie żal sie


Ten tępy facet jak go nazwałaś jest stor razy bardziej inteligentniejszy od ciebie i całej twojej rodzinki razem wziętej. Kasy ma jak lodu i skończone 3 kierunki: historia, politologia i prawo drogie dziecko. To, że dajesz sobie wkładać ciemnoskórym nie znaczy, że od razu stajesz się mądra.

Lol... Skąd wiesz ze ona daje ciemnoskorym? Skąd wiesz ze jest głupia? Pierdolisz takie bzdury ze śmiać mi sie chce.



Następna ciemna pała się odezwała. Bo jeśli ktoś ocenia ludzi, których nie zna stereotypowo bo mądry być nie może. Przeczytała skin i od razu stwierdziła, że jest tępy. A o skinach nie ma pojęcia. Wie tylko co tvn jej powiedział.

gość10-03-16, 18:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kwas hialuronowy z czasem się wchłania, zabieg trzeba powtarzać co najmniej raz w roku, może po prostu usteczka się zmniejszyły ;)

gość10-03-16, 15:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 10-03-16, 08:35 napisał(a):
gość, 10-03-16, 06:05 napisał(a):
gość, 10-03-16, 00:04 napisał(a):
Moja dużo starsza siostra 12 lat temu zaczęła spotykać się ze skinem. Dziś są już małżeństwem. Już 12 lat temu nosiła sukienki szpilki i jak jej było zimno to brała fleka wtedy jeszcze od chłopaka jak nie miała nic innego. Ona czuje te klimaty ale ubierała się jak wszyscy nie jak skin girl. Teraz pół świata tak będzie chodzić. Moja siostra powinna zostać kreatorem mody bo nawet jak widać takie idiotyczne połączenie stało się modne.

Kogo obchodzi twoja siostra i jej tępy facet? ... Nie żal sie


Ten tępy facet jak go nazwałaś jest stor razy bardziej inteligentniejszy od ciebie i całej twojej rodzinki razem wziętej. Kasy ma jak lodu i skończone 3 kierunki: historia, politologia i prawo drogie dziecko. To, że dajesz sobie wkładać ciemnoskórym nie znaczy, że od razu stajesz się mądra.

Lol... Skąd wiesz ze ona daje ciemnoskorym? Skąd wiesz ze jest głupia? Pierdolisz takie bzdury ze śmiać mi sie chce.

gość10-03-16, 08:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 10-03-16, 06:05 napisał(a):
gość, 10-03-16, 00:04 napisał(a):
Moja dużo starsza siostra 12 lat temu zaczęła spotykać się ze skinem. Dziś są już małżeństwem. Już 12 lat temu nosiła sukienki szpilki i jak jej było zimno to brała fleka wtedy jeszcze od chłopaka jak nie miała nic innego. Ona czuje te klimaty ale ubierała się jak wszyscy nie jak skin girl. Teraz pół świata tak będzie chodzić. Moja siostra powinna zostać kreatorem mody bo nawet jak widać takie idiotyczne połączenie stało się modne.

Kogo obchodzi twoja siostra i jej tępy facet? ... Nie żal sie


Ten tępy facet jak go nazwałaś jest stor razy bardziej inteligentniejszy od ciebie i całej twojej rodzinki razem wziętej. Kasy ma jak lodu i skończone 3 kierunki: historia, politologia i prawo drogie dziecko. To, że dajesz sobie wkładać ciemnoskórym nie znaczy, że od razu stajesz się mądra.

gość10-03-16, 08:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 10-03-16, 06:05 napisał(a):
gość, 10-03-16, 00:04 napisał(a):
Moja dużo starsza siostra 12 lat temu zaczęła spotykać się ze skinem. Dziś są już małżeństwem. Już 12 lat temu nosiła sukienki szpilki i jak jej było zimno to brała fleka wtedy jeszcze od chłopaka jak nie miała nic innego. Ona czuje te klimaty ale ubierała się jak wszyscy nie jak skin girl. Teraz pół świata tak będzie chodzić. Moja siostra powinna zostać kreatorem mody bo nawet jak widać takie idiotyczne połączenie stało się modne.

Kogo obchodzi twoja siostra i jej tępy facet? ... Nie żal sie



Ciebie na pewno bo inaczej byś tego nie komentowała.

gość10-03-16, 06:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 10-03-16, 00:04 napisał(a): Moja dużo starsza siostra 12 lat temu zaczęła spotykać się ze skinem. Dziś są już małżeństwem. Już 12 lat temu nosiła sukienki szpilki i jak jej było zimno to brała fleka wtedy jeszcze od chłopaka jak nie miała nic innego. Ona czuje te klimaty ale ubierała się jak wszyscy nie jak skin girl. Teraz pół świata tak będzie chodzić. Moja siostra powinna zostać kreatorem mody bo nawet jak widać takie idiotyczne połączenie stało się modne.
Kogo obchodzi twoja siostra i jej tępy facet? ... Nie żal sie

gość10-03-16, 00:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Moja dużo starsza siostra 12 lat temu zaczęła spotykać się ze skinem. Dziś są już małżeństwem. Już 12 lat temu nosiła sukienki szpilki i jak jej było zimno to brała fleka wtedy jeszcze od chłopaka jak nie miała nic innego. Ona czuje te klimaty ale ubierała się jak wszyscy nie jak skin girl. Teraz pół świata tak będzie chodzić. Moja siostra powinna zostać kreatorem mody bo nawet jak widać takie idiotyczne połączenie stało się modne.

gość09-03-16, 23:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 09-03-16, 21:41 napisał(a):
Jasne że nam dzieciom lat 90tych fleki beda się kojarzyć ze skinami. Ale ich jest coraz mniej. Kiedyś mnie smieszylo jal widziałam czarnego w takiej kurtce. Ale myślę ze dziś to nie ma znaczenia. I myślę ze wielu żydów jeździ także fordami i kupuje u Hugo Bossa .



Ale to kompletnie nie o to chodzi co ktoś sobie z czymś coś kojarzy. Przyznasz chyba, że nigdy nie widziałaś dziewczyny w glanach, szelkach, podwiniętych spodniach, fleku czy harringtonce i fryzurze "małpce", która nie czuje tych klimatów. A jeśli jutro jakiś "kreator" mody wymyśli, że taki zestaw jest modny to co druga dziewczyna będzie tak wyglądać. Żałosne i tyle. Tak więc jakiś znaczenie to jednak ma.

gość09-03-16, 21:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jasne że nam dzieciom lat 90tych fleki beda się kojarzyć ze skinami. Ale ich jest coraz mniej. Kiedyś mnie smieszylo jal widziałam czarnego w takiej kurtce. Ale myślę ze dziś to nie ma znaczenia. I myślę ze wielu żydów jeździ także fordami i kupuje u Hugo Bossa .

gość09-03-16, 20:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Musi miec takie wary bo ja ten murzyn w ryj wali dokładnie tak samo jak w dupę, dlatego ma dwie dupy

gość09-03-16, 20:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Gdymbym ja byla obrzydliwie bogata, miala wszystko w tylku u tak waskie usta, tez bym sobie zrobila z nimi porzadek:-) jak to dobrze byc ignorantem z kupa kasy, zyc nie umierac w dzisiejszym swiecie.

gość09-03-16, 19:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 09-03-16, 17:31 napisał(a):
gość, 09-03-16, 17:22 napisał(a): wary spuchniete od robienia l... temu murzynowi
O sobie mówisz?
Nie ona mówi o tobie:)

gość09-03-16, 19:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Tyga - koszulka z Aaliyah !!!

gość09-03-16, 17:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 09-03-16, 17:22 napisał(a): wary spuchniete od robienia l... temu murzynowi
O sobie mówisz?

gość09-03-16, 17:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wary spuchniete od robienia l... temu murzynowi

gość09-03-16, 16:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

i znów brzydka xD

gość09-03-16, 16:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 09-03-16, 14:13 napisał(a):
Czyli rozumiem, że noszenie bomber jacket czyli flek to obciach? Czyli Natalia Portman w Leon zawodowiec miała taką kurtkę to okryła się modową hańbą...(glany tez miała )
Albo gigi hadid czy kendall jenner...
Chryste wyobrażam sobie jak wy wyrocznie mody kogoś w takiej kurtce zobaczycie to Będziecie zdjęcia robić i wrzucać do netu jak kto się ubrał
Żal czytać to jakby powiedzieć ze ramoneska czyli skórzana kurtka jest tylko dla punkow czy dla metali, a 3/4 kobiet ma taką kurtkę i do szpilek zakłada



teraz fleki sa najmodniejsze...tak poza tym :Dwielkie szafiarki za dyche! masz racje ramoneski nosilo sie z reszta w tamtym roku ale wiesniary nawet nie wiedza ze nosza!takie to wszystkie sa z moda ogarniete:D na slepo bo inni nosza nawet nie wiedza co!

gość09-03-16, 14:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Czyli rozumiem, że noszenie bomber jacket czyli flek to obciach? Czyli Natalia Portman w Leon zawodowiec miała taką kurtkę to okryła się modową hańbą...(glany tez miała ) Albo gigi hadid czy kendall jenner... Chryste wyobrażam sobie jak wy wyrocznie mody kogoś w takiej kurtce zobaczycie to Będziecie zdjęcia robić i wrzucać do netu jak kto się ubrał Żal czytać to jakby powiedzieć ze ramoneska czyli skórzana kurtka jest tylko dla punkow czy dla metali, a 3/4 kobiet ma taką kurtkę i do szpilek zakłada

gość09-03-16, 13:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 09-03-16, 12:18 napisał(a):
gość, 09-03-16, 11:17 napisał(a):
a ja dalej nie wiem o co chodzi z tymi kurtkami i butami. Że niby co one symbolizują?



Chodzi o to, że kurtka którą ma Kylie, nazywa się ona flek- kiedyś przynajmniej. Teraz pedały chyba wymyśliły inną nazwę na nią. W tych kurtkach od dawna dawien chodzą skinheadzi. Znane są już od dawna. A tu nagle jacyś idioci udają, że to ich projekty, a durne ofiary mody ubierają je do szpilek i wyglądają śmiesznie. Generalnie chodzi o to, że są pewne rzeczy, które nie powinny być modne bo jeśli ktoś sobie wymyśli, że są modne robi się żałośnie. Niedługo dziewczyny będą golić głowy, zakładać glany i szelki bo jakiś gej stwierdzi, że nadeszła nowa moda. Wpisz sobie w grafice google skinheads style i zobaczysz ich w kurtce kylie.

Dziękuje za wyjaśnienie :) nie miałam pojęcia o co chodzi ale te kurtki są teraz w każdej sieciówce. Z gwiazd to zaczęła je lansować Rihanna, Kylie później to podłapała :)

gość09-03-16, 12:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 09-03-16, 11:17 napisał(a):
a ja dalej nie wiem o co chodzi z tymi kurtkami i butami. Że niby co one symbolizują?



Chodzi o to, że kurtka którą ma Kylie, nazywa się ona flek- kiedyś przynajmniej. Teraz pedały chyba wymyśliły inną nazwę na nią. W tych kurtkach od dawna dawien chodzą skinheadzi. Znane są już od dawna. A tu nagle jacyś idioci udają, że to ich projekty, a durne ofiary mody ubierają je do szpilek i wyglądają śmiesznie. Generalnie chodzi o to, że są pewne rzeczy, które nie powinny być modne bo jeśli ktoś sobie wymyśli, że są modne robi się żałośnie. Niedługo dziewczyny będą golić głowy, zakładać glany i szelki bo jakiś gej stwierdzi, że nadeszła nowa moda. Wpisz sobie w grafice google skinheads style i zobaczysz ich w kurtce kylie.

gość09-03-16, 12:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 09-03-16, 10:11 napisał(a):
gość, 09-03-16, 09:40 napisał(a):
gość, 09-03-16, 08:59 napisał(a):
gość, 09-03-16, 08:53 napisał(a):
gość, 09-03-16, 06:44 napisał(a):
gość, 09-03-16, 03:52 napisał(a):
Śmieszy mnie ta moda na kurtki fleki co ma Kylie. Zawsze nosili te kurtki skinheadzi, a teraz są modne. Niedługo jakiś gej ubierze modelki w te kurtki + szelki + glany i podwinięte spodnie i będzie udawał, że to jego pomysł. Normalnie żałosne tak samo jak zwykłe panny w tych kurtkach i szpilkach. hahah

Te fleki wyglądają identycznie. nawet podszewki mają pomarańczowe. Kurwa niech te geje nie udają, ze wymyślili te kurtki.

mam te same odczucia patrząc na to. Jak widze pomiot westa w martensach to mi słabo. Z tego półświatka jedyna osoba, której pasują martensy to gwen stefani

A ja nie wiem o co chodzi. Wyjaśni mi ktoś ? Co z tego ze ktoś zakłada taka kurtkę lub martensy ? Sa ogólnie dostępne i obecnie modne wiec w czym problem ? Pytam poważnie bo nie wiem

nic z tego, dzieciaki sie burza, bo wydaje im sie, ze ciuchy sa rownie wazne co idee.


Haha dokładnie, ze niby kurtka i buty to wielki symbol.
Proponuje odstawić na bok jeansy- Pan Levi Strauss pewnie się w grobie przewraca jak widzi kto nosi spodnie, ktore pierwotnie miały służyć robotnikom i rolnikom. Żyjący w XVI mężczyźni zapewne byliby równie zażenowani widząc kobiety w rajstopach- w końcu wtedy to był element ich stroju (tak, tak mężczyzn (pewnie geje)- nie kobiet).

Btw. kurtka tego typu powstała na długo przed waszą ideą, a nosili ją Presley czy Sinatra- do diabła z nimi, za tą zniewagę!


srata tata jakoś nikt kto tego nie czuje nie wyjdzie z domu w glanach, podwiniętych spodniach , łysej głowie, harringtonce, polówce i szelkach. No chyba, ze jakiś gej stwierdzi, ze to modne to wtedy będą idiotki do takiego stroju zakładały szpilki. ahahah ahahaah ahahahaha

gość09-03-16, 11:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a ja dalej nie wiem o co chodzi z tymi kurtkami i butami. Że niby co one symbolizują?

gość09-03-16, 10:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Pyta Tygi do gęby jej się nie zmiescila haha

gość09-03-16, 10:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ona chyba chce mieć takie wary jak jej facet.Upodabnia się do niego bo ma kompleks

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida