środa 09-03-16, czytany: 21117 razy, autor: Rain Dog

Lewandowska świetnie gotuje? Oto, do czego się przyznała

To Was może zaskoczyć.

Anna LewandowskaAnna Lewandowska / © KAPiF, Polsat
Anna Lewandowska (27 l.) była gościem drugiego odcinka show Hell's Kitchen. Trenerka ma na swoim koncie poradniki, w których oprócz ćwiczeń można znaleźć również przepisy na dania dietetyczne. Okazuje się, że jeszcze kilka lat temu sztuka kulinarna była zupełnie obca gościowi Hell's Kitchen – Piekielna Kuchnia.

Zobacz: Robert Lewandowski pogrążony w żałobie

- Jeszcze kilka lat temu, kiedy mieszkałam w Poznaniu, w ogóle nie potrafiłam gotować. Zrobienie zupy pomidorowej było magią. Teraz oczywiście to wygląda zupełnie inaczej i jestem chodzącym dowodem na to, że "dla chcącego nic trudnego" i każdy może się nauczyć gotować, w każdym wieku – mówi Anna Lewandowska.


Dziś gwiazda nie wyobraża sobie życia bez gotowania. Co najchętniej przyrządza Anna Lewandowska w swojej kuchni?

- Robię potrawy bardzo proste. Staram się, aby składniki pochodziły z Polski, a jeśli dodaję coś egzotycznego, to są to rzeczy niedrogie, dostępne w większości polskich sklepów – wyjaśnia sportsmenka.


Żonie Roberta Lewandowskiego, jak każdemu, zdarzają się również kulinarne wpadki.

- Ależ oczywiście, że się zdarzają. Czasem to, co miało wylądować na moim blogu, lądowało w koszu na śmieci– przyznała z uśmiechem Ania Lewandowska na planie kulinarnego show Polsatu.


Zobacz też: PRZEPIS NA ZUPĘ POMIDOROWĄ Z PALUSZKAMI SEROWYMI



Lewandowska świetnie gotuje? Oto, do czego się przyznała

Lewandowska świetnie gotuje? Oto, do czego się przyznała

Lewandowska świetnie gotuje? Oto, do czego się przyznała

Lewandowska świetnie gotuje? Oto, do czego się przyznała

Lewandowska świetnie gotuje? Oto, do czego się przyznała

Lewandowska świetnie gotuje? Oto, do czego się przyznała




 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Anna Lewandowska
Anna Lewandowska
Anna Lewandowska
Anna Lewandowska
Anna Lewandowska
Anna Lewandowska
Anna Lewandowska
Anna Lewandowska




skomentuj:



Wasze komentarze (66): sortuj ↓

gość13-03-16, 20:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 09-03-16, 11:44 napisał(a):
gość, 09-03-16, 07:38 napisał(a):
Lewemu musi byc wstyd. Inni piłkarze maja śliczne laski a ten taka menelke. Widać ze kase w siebie ładuje ale efekt marny. Idealny przykład na to ze za kase nie można miec wszystkiego

Ryje na głos. Którzy to piłkarze mają śliczne laski? Co jedna to bezguście, dmuchany ponton, sztuczne kłaki, rzęsy, cyce i pierdyliard selfie z dziobem. Nie uważam, że Ania Lewandowska to jakiś ósmy cud świata, ale chyba najnormalniejsza z nich wszystkich. Przynajmniej tych z wyższej półki zarobkowej.

Hahh dokladnie!

gość11-03-16, 14:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Anna to najbardziej odpychajava utrzymanka

gość11-03-16, 14:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ciekawe komu dala na swym obozie, piszcie jak cos...to zwykla ladacznica

gość11-03-16, 14:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

szpetna tandetna dziwa

gość11-03-16, 14:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ona lody robi kolegom i ubija smietane...

gość10-03-16, 12:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 09-03-16, 08:55 napisał(a):
Myslicie, ze ona pije? Ma taka opuchnieta twarz jak pijaczki i wyglada na przynajmniej 10 lat starsza, styrana zyciem 40latke a przeciez niby zyje zdrowo.

mozliwe

gość10-03-16, 00:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 09-03-16, 20:46 napisał(a):
gość, 09-03-16, 18:00 napisał(a):
gość, 09-03-16, 16:21 napisał(a):
gość, 09-03-16, 12:38 napisał(a):
gość, 09-03-16, 12:25 napisał(a):
gość, 09-03-16, 12:11 napisał(a):
gość, 09-03-16, 11:58 napisał(a):
gość, 09-03-16, 11:52 napisał(a): Ona przede wszystkim nie powinna byc promowana ze wzgledu na swoja glupote, bo jest strasznie tepa i prosta, nie wiem komu zalezy, zeby ludzi niewyksztalconych i malo lotnych przedstawiac lomukolwiek za wzor.
No to sorry, ale nie byłoby o kim czytać na kozaku jakby robili testy na inteligencję przed zamieszczaniem newsa. Wszystkie te dupodaje modelki, celebrytki i faceci w rurkach to jeden wielki brodzik intelektualny.
Ale większość (nie oceniając jakości ich wypowiedzi) potrafi sklecić jakieś byle zdanie a ona, cóż, nawet tego nie potrafi.
a to juz jest zlosliwosc i hipokryzja z twojej strony. cytowane wyzej zdanie sa gramatycznie i stylistycznie poprawne. w przeciwienstwie do newsow na tym portalu, ale to juz ci nie przeszkadza?
Złośliwość to zrobiliby "redaktorzy" kozaka, którzy zacytowaliby oryginalną wypowiedź - co drugie słowo to yyy eee mmm, poza tym, oni i tak upiększyli jej wydukane brednie.
Współczuje ci takiej zazdrości ;)
Zazdrosc - "argument" debila;)
"debil" - argument osoby ze srodowiska patologicznego, ktora nie potrafi prowadzic rozmowy bez wyzwisk i wulgaryzmow...
Juz nie badz taka och ach. Wg tego co napisalas to 99% ludzi to patologia, bo kto nigdy nie wyzwal kogoś od debila?😁

gość10-03-16, 00:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 09-03-16, 22:18 napisał(a):
gość, 09-03-16, 22:06 napisał(a):
gość, 09-03-16, 09:00 napisał(a):
gość, 09-03-16, 08:17 napisał(a):
gość, 09-03-16, 07:43 napisał(a): ,,niedrogie"????!!! a to ci zarcik
Bez przesady. Mieszkam za granica i widze te jej skladniki. Za godzine pracy moge kupic olej kokosowy, kilka paczek nadion goji, kilka melonow, kilka paczek nasion chia, pare mango czy sezonowych owocow i jeszcze pare rzeczy. A to wszystko wystarczy mi na kilka miesiecy jesli chodzi o suche produkty. Takze naprawde jest to takie drogie? A do tego rzeczy z jej bloga sa w kazdym supermarkecie nie wspominajac o sklepach ze zdrowa zywnoscia.
Bez przesady. Ja to jem a zarabiam 1500 zl. Miesa nie jem, a warzywa tanie sa, wiec na olej kokosowy za 9 zl mnie stac.
Za 9 zł to możesz mieć co najwyżej rafinowany pseudo olej kokosowy. Za dobry trzeba dać minimum 18-20 zł. :-P
Niestety taka prawda, za 9 zl to jakis towar z nizszej polki, ktory kolo oleju kokosowego nie stal nawet :/ i nie jest to zlosliwosc tylko prawda.
Jak nie stal? Bez przesady. Masz sklad na każdym produkcie. Jak kupujesz rafinownca to jest to nadal olej z kokosa tylko pozbawiony części wartości odżywczych. Ja osobiście kupuje drogiego skubanca bo jest przepyszny😁

gość09-03-16, 23:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

pomimo gruubej kasy riberta ktora w siebie zainwestowala, nadal baba jaga

gość09-03-16, 23:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 09-03-16, 21:31 napisał(a):
nie rozumiem tego hejtu na nią. nie robi nikomu krzywdy przecież. ma pasję i fajnie. mogłaby nic nie robić i tylko siedzieć na d.... I wydawać kasę. mówcie co chcecie ale niczego jej nie brakuje i to chyba o to chodzi

Chodzi o to,że się promuje takiego głupola, który nie potrafi wydukać porządnie zdania a tysiące wykształconych ludzi z osobowością i przede wszystkim inteligencją, nie mają na to szansy. I młodzi wzorują się na takim pustaku, no faktycznie, wzór do naśladowania.

gość09-03-16, 22:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 09-03-16, 22:06 napisał(a):
gość, 09-03-16, 09:00 napisał(a):
gość, 09-03-16, 08:17 napisał(a):
gość, 09-03-16, 07:43 napisał(a):
,,niedrogie"????!!! a to ci zarcik

Bez przesady. Mieszkam za granica i widze te jej skladniki. Za godzine pracy moge kupic olej kokosowy, kilka paczek nadion goji, kilka melonow, kilka paczek nasion chia, pare mango czy sezonowych owocow i jeszcze pare rzeczy. A to wszystko wystarczy mi na kilka miesiecy jesli chodzi o suche produkty. Takze naprawde jest to takie drogie? A do tego rzeczy z jej bloga sa w kazdym supermarkecie nie wspominajac o sklepach ze zdrowa zywnoscia.

Bez przesady. Ja to jem a zarabiam 1500 zl. Miesa nie jem, a warzywa tanie sa, wiec na olej kokosowy za 9 zl mnie stac.


Za 9 zł to możesz mieć co najwyżej rafinowany pseudo olej kokosowy. Za dobry trzeba dać minimum 18-20 zł. :-P

Niestety taka prawda, za 9 zl to jakis towar z nizszej polki, ktory kolo oleju kokosowego nie stal nawet :/ i nie jest to zlosliwosc tylko prawda.

gość09-03-16, 22:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 09-03-16, 09:00 napisał(a):
gość, 09-03-16, 08:17 napisał(a):
gość, 09-03-16, 07:43 napisał(a):
,,niedrogie"????!!! a to ci zarcik

Bez przesady. Mieszkam za granica i widze te jej skladniki. Za godzine pracy moge kupic olej kokosowy, kilka paczek nadion goji, kilka melonow, kilka paczek nasion chia, pare mango czy sezonowych owocow i jeszcze pare rzeczy. A to wszystko wystarczy mi na kilka miesiecy jesli chodzi o suche produkty. Takze naprawde jest to takie drogie? A do tego rzeczy z jej bloga sa w kazdym supermarkecie nie wspominajac o sklepach ze zdrowa zywnoscia.

Bez przesady. Ja to jem a zarabiam 1500 zl. Miesa nie jem, a warzywa tanie sa, wiec na olej kokosowy za 9 zl mnie stac.


Za 9 zł to możesz mieć co najwyżej rafinowany pseudo olej kokosowy. Za dobry trzeba dać minimum 18-20 zł. :-P

gość09-03-16, 22:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Hehe niedrogie

gość09-03-16, 21:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Za duże ma barki i płaska klatkę piersiową źle to wygląda. .

gość09-03-16, 21:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie rozumiem tego hejtu na nią. nie robi nikomu krzywdy przecież. ma pasję i fajnie. mogłaby nic nie robić i tylko siedzieć na d.... I wydawać kasę. mówcie co chcecie ale niczego jej nie brakuje i to chyba o to chodzi

gość09-03-16, 20:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 09-03-16, 18:00 napisał(a):
gość, 09-03-16, 16:21 napisał(a):
gość, 09-03-16, 12:38 napisał(a):
gość, 09-03-16, 12:25 napisał(a):
gość, 09-03-16, 12:11 napisał(a):
gość, 09-03-16, 11:58 napisał(a):
gość, 09-03-16, 11:52 napisał(a):

Ona przede wszystkim nie powinna byc promowana ze wzgledu na swoja glupote, bo jest strasznie tepa i prosta, nie wiem komu zalezy, zeby ludzi niewyksztalconych i malo lotnych przedstawiac lomukolwiek za wzor.

No to sorry, ale nie byłoby o kim czytać na kozaku jakby robili testy na inteligencję przed zamieszczaniem newsa. Wszystkie te dupodaje modelki, celebrytki i faceci w rurkach to jeden wielki brodzik intelektualny.

Ale większość (nie oceniając jakości ich wypowiedzi) potrafi sklecić jakieś byle zdanie a ona, cóż, nawet tego nie potrafi.

a to juz jest zlosliwosc i hipokryzja z twojej strony. cytowane wyzej zdanie sa gramatycznie i stylistycznie poprawne. w przeciwienstwie do newsow na tym portalu, ale to juz ci nie przeszkadza?

Złośliwość to zrobiliby "redaktorzy" kozaka, którzy zacytowaliby oryginalną wypowiedź - co drugie słowo to yyy eee mmm, poza tym, oni i tak upiększyli jej wydukane brednie.

Współczuje ci takiej zazdrości ;)

Zazdrosc - "argument" debila;)


"debil" - argument osoby ze srodowiska patologicznego, ktora nie potrafi prowadzic rozmowy bez wyzwisk i wulgaryzmow...

gość09-03-16, 20:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ludzie opanujcie sie wreszcie co ona ma robić przepraszać Was wszystkich, ze jej maz zarabia i ona tez. Siedzieć cicho w kacie zeby nikomu sie nie narazić i przepraszać ze żyje? Ona żyje inaczej bo ma możliwości i trzeba z tym wreszcie sie pogodzić. Każda chciałaby miec męża z takim dochodem, a jej sie to udało. Myśle ze nie zasługuje na taki ciągły lincz, nawet z racji na pozycje finansowa.

gość09-03-16, 18:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 09-03-16, 16:21 napisał(a):
gość, 09-03-16, 12:38 napisał(a):
gość, 09-03-16, 12:25 napisał(a):
gość, 09-03-16, 12:11 napisał(a):
gość, 09-03-16, 11:58 napisał(a):
gość, 09-03-16, 11:52 napisał(a):
gość, 09-03-16, 11:46 napisał(a): Kurcze, a już myślałam że przyzna się do bycia pozerką. Sorry, ale ja jej nie kupuję. Wszystko co robi jest na siłę. Mam wrażenie że bała się zostać szarą myszką u boku wspaniałego i sławnego męża, więc zaczęła robić to co jest teraz na topie, czyli pseudo dietetyka i fitness motywacja. Jak można robić autorytet z osoby która nie rozumie czym są ograniczenia finansowe i walka z nadwagą, przyzwyczajeniami czy uzależnieniami? Mało tego, jak można robić autorytet z osoby która do świata diety i fitnessu nie wnosi nic nowego? Jej porady i "nauki" są informacjami z recyklingu, a przepisy rodem z pinterest.
Ona przede wszystkim nie powinna byc promowana ze wzgledu na swoja glupote, bo jest strasznie tepa i prosta, nie wiem komu zalezy, zeby ludzi niewyksztalconych i malo lotnych przedstawiac lomukolwiek za wzor.
No to sorry, ale nie byłoby o kim czytać na kozaku jakby robili testy na inteligencję przed zamieszczaniem newsa. Wszystkie te dupodaje modelki, celebrytki i faceci w rurkach to jeden wielki brodzik intelektualny.
Ale większość (nie oceniając jakości ich wypowiedzi) potrafi sklecić jakieś byle zdanie a ona, cóż, nawet tego nie potrafi.
a to juz jest zlosliwosc i hipokryzja z twojej strony. cytowane wyzej zdanie sa gramatycznie i stylistycznie poprawne. w przeciwienstwie do newsow na tym portalu, ale to juz ci nie przeszkadza?
Złośliwość to zrobiliby "redaktorzy" kozaka, którzy zacytowaliby oryginalną wypowiedź - co drugie słowo to yyy eee mmm, poza tym, oni i tak upiększyli jej wydukane brednie.
Współczuje ci takiej zazdrości ;)
Zazdrosc - "argument" debila;)

gość09-03-16, 17:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jola Rutowicz?

gość09-03-16, 17:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Strasznie ma opuchnieta twarz i grube ramiona jak na taka dietetyczkę xD

gość09-03-16, 16:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 09-03-16, 12:38 napisał(a):
gość, 09-03-16, 12:25 napisał(a):
gość, 09-03-16, 12:11 napisał(a):
gość, 09-03-16, 11:58 napisał(a):
gość, 09-03-16, 11:52 napisał(a):
gość, 09-03-16, 11:46 napisał(a):
Kurcze, a już myślałam że przyzna się do bycia pozerką.
Sorry, ale ja jej nie kupuję. Wszystko co robi jest na siłę. Mam wrażenie że bała się zostać szarą myszką u boku wspaniałego i sławnego męża, więc zaczęła robić to co jest teraz na topie, czyli pseudo dietetyka i fitness motywacja.
Jak można robić autorytet z osoby która nie rozumie czym są ograniczenia finansowe i walka z nadwagą, przyzwyczajeniami czy uzależnieniami? Mało tego, jak można robić autorytet z osoby która do świata diety i fitnessu nie wnosi nic nowego? Jej porady i "nauki" są informacjami z recyklingu, a przepisy rodem z pinterest.

Ona przede wszystkim nie powinna byc promowana ze wzgledu na swoja glupote, bo jest strasznie tepa i prosta, nie wiem komu zalezy, zeby ludzi niewyksztalconych i malo lotnych przedstawiac lomukolwiek za wzor.

No to sorry, ale nie byłoby o kim czytać na kozaku jakby robili testy na inteligencję przed zamieszczaniem newsa. Wszystkie te dupodaje modelki, celebrytki i faceci w rurkach to jeden wielki brodzik intelektualny.

Ale większość (nie oceniając jakości ich wypowiedzi) potrafi sklecić jakieś byle zdanie a ona, cóż, nawet tego nie potrafi.


a to juz jest zlosliwosc i hipokryzja z twojej strony. cytowane wyzej zdanie sa gramatycznie i stylistycznie poprawne. w przeciwienstwie do newsow na tym portalu, ale to juz ci nie przeszkadza?

Złośliwość to zrobiliby "redaktorzy" kozaka, którzy zacytowaliby oryginalną wypowiedź - co drugie słowo to yyy eee mmm, poza tym, oni i tak upiększyli jej wydukane brednie.





Współczuje ci takiej zazdrości ;)

gość09-03-16, 15:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Anka ty sobie nie rób z ludzi jaj ty masz kasę

gość09-03-16, 15:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Co za hipokryzją!? Ona używa polskich i niedrogich produktów???? Jak można być takim fałszywym człowiekiem? Już sobie wyobrażam jak te jej wypowiedzi na żywo brzmiały. Co drugie słowo yyyy aaaa itp.

gość09-03-16, 12:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 09-03-16, 12:25 napisał(a):
gość, 09-03-16, 12:11 napisał(a):
gość, 09-03-16, 11:58 napisał(a):
gość, 09-03-16, 11:52 napisał(a):
gość, 09-03-16, 11:46 napisał(a):
Kurcze, a już myślałam że przyzna się do bycia pozerką.
Sorry, ale ja jej nie kupuję. Wszystko co robi jest na siłę. Mam wrażenie że bała się zostać szarą myszką u boku wspaniałego i sławnego męża, więc zaczęła robić to co jest teraz na topie, czyli pseudo dietetyka i fitness motywacja.
Jak można robić autorytet z osoby która nie rozumie czym są ograniczenia finansowe i walka z nadwagą, przyzwyczajeniami czy uzależnieniami? Mało tego, jak można robić autorytet z osoby która do świata diety i fitnessu nie wnosi nic nowego? Jej porady i "nauki" są informacjami z recyklingu, a przepisy rodem z pinterest.

Ona przede wszystkim nie powinna byc promowana ze wzgledu na swoja glupote, bo jest strasznie tepa i prosta, nie wiem komu zalezy, zeby ludzi niewyksztalconych i malo lotnych przedstawiac lomukolwiek za wzor.

No to sorry, ale nie byłoby o kim czytać na kozaku jakby robili testy na inteligencję przed zamieszczaniem newsa. Wszystkie te dupodaje modelki, celebrytki i faceci w rurkach to jeden wielki brodzik intelektualny.

Ale większość (nie oceniając jakości ich wypowiedzi) potrafi sklecić jakieś byle zdanie a ona, cóż, nawet tego nie potrafi.


a to juz jest zlosliwosc i hipokryzja z twojej strony. cytowane wyzej zdanie sa gramatycznie i stylistycznie poprawne. w przeciwienstwie do newsow na tym portalu, ale to juz ci nie przeszkadza?

Złośliwość to zrobiliby "redaktorzy" kozaka, którzy zacytowaliby oryginalną wypowiedź - co drugie słowo to yyy eee mmm, poza tym, oni i tak upiększyli jej wydukane brednie.

gość09-03-16, 12:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a JA UWAZAM ZE ANIA LEWANDOWSKA MA NISKIE POCZUCIE WARTOSCI BO ZAWSZE GDY WIDZIALAM Z NIĄ JAKIS WYWIAD TO PODKRESLALA ,ŻE SONCZLA DWA KIERUNKI STUDIÓW I CIĄGLE SIE DOSZKALA I ROBI KURSY.

ONA MA MAGISTRA Z WYCHOWANIA FIZYCZNEGO I LICENCJAT Z DIETETYKI ,WIĘC ZAWSZE STARA SIE TO PODKRESLAC PRZY KAZDYM WYWIADZIE,ŻE NIE JEST BYLE KIM.

strony
1 2 3
 

następna strona »



Reklama


Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida