wtorek 20-02-07, czytany: 4057 razy, autor: Playa Barbie

Scarlett znowu wygrywa

Jak co roku Playboy postanowił wpędzić "normalne" kobiety w kompleksy...

Scarlett JohanssonScarlett Johansson / © Chris Hatcher / Photorazzi
... i opracował listę 25 najseksowniejszych kobiet showiznesu.

OK - już pewnie wiecie, o czym będzie ten news. Tak, tak! 22-letnia, obdarzona bujnymi krągłościami Scarlett Johansson została okrzyknięta najseksowniejszą spośród 25 piękności tego świata. Tym samym zdeklasowała takie gwiazdy, jak Angelina Jolie czy Beyonce Knowles.

Magazyn pisze:

Scarlett Johansson to szczyt piękna i zmysłowości - od porcelanowej cery, przez w pełni kobiecą sylwetkę, aż po tajemniczą charyzmę, która jest jednocześnie ewidentna i trudna do zdefiniowania.

I co, zgadzacie się?

P.S. Dla wielbicieli GALERIA TAPET SCARLETT JOHANSSON



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Scarlett Johansson
Scarlett Johansson
Scarlett Johansson
Scarlett Johansson
Scarlett Johansson
Scarlett Johansson
Scarlett Johansson
Scarlett Johansson




skomentuj:



Wasze komentarze (61): sortuj ↓

Dubaj30-10-07, 15:02, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Boshe sliczna:) Dla mnie zasłużyla:)

Anuss16-10-07, 17:06, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ona jest bardzo ladna.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Złote Globy 2009

gość20-03-07, 11:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Bardzo ładna :)
Jasne włosy, zielone oczy, jasna cera ... poprostu śliczna :)
Figura też niemal idelana ... Scarlett wygląda jak prawdziwa kobieta a nie kolejny anorektyczny wieszak - szkieletor :)

gość02-03-07, 00:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

dajcie spokój!!!! ona ma twarz wieśniary, sorki ale tylko to mi przychodzi do głowy jak ją widzę, poza tym tak się zastanawiam patrząc na to zdjęcie, gdzie te jej bujne krztałty?!Angelina jolie jest spoko a beyonce wcale nie jest ładna!! poza tym zgadzam się z jednym, jasna cera jest spoko, nie mogę patrzeć na te pomarańczowe skwarki dookoła. fuj:)

gość28-02-07, 18:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

heh, bujne jak bujne, w takich sukienkach wygląda nieco płasko.

czerw_kapturek27-02-07, 12:14, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No pewnie, że się zgadzam. Scarlett jest nie tyle piekna, co zmysłowna i z niej właśnie bierze się ta cała 'magia' wokół niej. Uwielbiam ją.

gość24-02-07, 22:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jest piękna, nie przeczę, a jej kreacja w "Prestiżu" nadawała smaczku...jednak istnieje dużo niedocenianych aktorek. Anne Hathaway wydaje mi się mniej przereklamowana i ma bardziej regularne rysy.

gość21-02-07, 20:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

lepiej miec jasna cera niz wygladac jak skorka od pomaranczy ten spalone laski to idiotki!

gość21-02-07, 19:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie zgadzam się zupełnie.

gość21-02-07, 18:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Angelina Jolie jest najpiękniejsza.. playboy sie nie zna to czubki :]

gość21-02-07, 18:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ladna... ale zeby piekna to sie nie zgadzam.....

gość21-02-07, 17:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

"obdarzona bujnymi krągłościami" juz kozaczku nie masz co wymyślać.pom pierwsze jest szczupła a po drugie komentarze niektórych śą obrzydliwe("usta kojarzące się z odbytem")popatrzcie w lustro i opamiętajcie się.magda

gość21-02-07, 17:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wg mnie niezasluzenie wygrala. ma niewyjsciowa twarz.. nie podoba mi sie wcale, a wcale - straszna przecietniara. jak dla mnie najpiekniejsza jest kate moss. koniec [;

gość21-02-07, 16:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Do osoby której mowia ze jest podobna do Scarlett: zazdroszcze Ci dziewczyno, mi mówia ze jestem sobowtorem Paris! Zmienilam kolor wlosow, tak mnie to wkurzalo.Wolalabym byc podobna do Scarleet, onajest sexi.

gość21-02-07, 16:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

najpiekniejsz kobieta swiata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gość21-02-07, 15:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie rozmumiem czemu sosby ktore si piekne tego nie doceniaja chodzi mi tu o ta co napisla ze jest do niej podobna fajnie masz bym tak chciala wygladac

gość21-02-07, 15:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

sliczna, najpiekniejsza na swiecie zazdroszcze jej i tej osobie co napislala ze mowia jej ze jest do niej podobna, ty sie smuc tylko sie ciesz

gość21-02-07, 15:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

brzydal..................

gość21-02-07, 15:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie jest brzydka ani sliczna a wiec dziwie sie czemu akurat ona jest uznana za najseksowaniejsza jesli jest na siwecie tyle pieknych kobiet (ladniejszych od niej)
Jestem troche zalamna bo juz kilka razy mi mowiono ze jestem do niej podobna jak siestra prawie identiko :/:/:/ Czemu akurat do niej :(:(:(

gość21-02-07, 15:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

twarz ma tragiczną angelina czy beonce sa ladniejsze

gość21-02-07, 15:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie podoba mi sie... ma pulchna twarz... gdybym nie widzial jej sylwetki, sama twarz to pomyslalbym ze jest gruba

gość21-02-07, 14:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nigdy mi sie nie podobaly blondynki, wolalem brunetki o sniadej cerze, ale Scarlett ma w sobie cos pociagajacego i tajemniczego.Jest piekna.

NusiA21-02-07, 12:46, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no nawet nawet ;] ;d

gość21-02-07, 11:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

na tym zdjeciu akurat ładnie wyszła, ale jak dla mnie ma troche za pulchną twarz, i usta kojarzace mi sie bardziej z odbytem;] na figurke jednak chetnie bym sie zamienila :)

gość21-02-07, 11:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jest ladna nie dziwie sie justinowi ;]

strony
1 2 3
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida