wtorek 15-03-16, czytany: 8047 razy, autor: krisu

Breivik pozywa Norwegię! Zarzut? "Nieludzkie warunki"

Nie pozwalają mu grać na Playstation 3.

Anders BreivikAnders Breivik / Starstock
Anders Breivik (37 l.), terrorysta skazany za zamordowanie około 80 osób, skarży się na warunki w swoim więzieniu. Według niego są "nieludzkie", ponieważ nie ma dostępu do najnowszych gier Playstation, nie mógł kontynuować zaocznych studiów ze stosunków międzynarodowych i... nie ma pilota do telewizora.

Zobacz więcej: Anders Breivik skazany, ale uśmiechnięty (FOTO)

Prawicowy ekstremista zabił 69 osób na wyspie Utoya w 2011 roku. Większość z ofiar to nieletni uczestnicy obozu młodzieżowego Norweskiej Partii Pracy. Morderca podłożył również bombę w rządowej dzielnicy w Oslo, gdzie zginęło 8 osób.

Brevik odsiaduje karę 21 lat pozbawienia wolności, co jest najwyższą karą w Norwegii. Ma do dyspozycji siłownie i trzypokojową celę z telewizorem. Zabójca narzeka jednak na warunki więzienia oraz na ciągłą izolację. Od 2012 roku odwiedziła go jedynie matka, która zmarła na raka rok później.

Skazany ma kontakt jedynie ze strażnikami i personelem medycznym. Wielokrotnie jednak strażnicy prosili o przeniesienie, ponieważ bez przerwy starał się ich indoktrynować.

Zobacz więcej: Człowiek z lodu

Warunki w jakich odsiaduje wyrok, zaszokowały opinię publiczną. Ciekawe zatem, co by powiedział na odbywanie kary w naszym kraju, albo... w Rosji? Czy też miałby takie wymagania?

Relację z więzienia możecie obejrzeć TUTAJ.


Breivik pozywa Norwegię! Zarzut?

Breivik pozywa Norwegię! Zarzut?



 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
DZIEŃ 3  KUPIŁAM S...
SZUSZ VLOGMAS
DZIEŃ 3 KUPIŁAM S...
DZIEŃ 2 BERLIN
SZUSZ VLOGMAS
DZIEŃ 2 BERLIN
SKY TOWER WIECZORE...
Julia Kobus
SKY TOWER WIECZORE...
Powrót do domu.. |...
Julia Kobus
Powrót do domu.. |...




skomentuj:



Wasze komentarze (42): sortuj ↓

amadur20-04-16, 22:26, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Co dwa razy to nie raz i taki sam wyrok.
-----------------------------------------------------------------------
Generalnie i tak ma szczęście , bo w USA orzeczeniem sądu
w postępowaniu karnym w przedmiocie winy oskarżonego i
rozstrzygnięciu o karze tj. 77 osób po 25 lat , łącznie 1925 lat więzienia albo wycieczka do sosnowego lasu , bo w komorze gazowej właśnie dodają ekstra taki sosnowy olejek wonny.
Pytanie , dlaczego dodają olejek wonny samo nasuwa się w odpowiedzi. Amadur.

gość20-04-16, 21:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dla mnie odpowiednie miejsce dla tego zbója to kolonia karna na Syberii Czarny delfin i wtedy zobaczyłby co to jest więzienie ,szok gwarantowany i kara odpowiednia.

gość16-03-16, 20:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dziwi mnie, że niektórzy go bronią. Jestem zdecydowaną przeciwniczką przyjmowania muzułmańskich imigrantów do Europy, ale Breivik powołuje się na ideologię nazistowską, a to już jest przegięcie.

gość16-03-16, 20:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

W USA dostalby zastrzyk z trucizna. I o jednego gada mniej. Szkoda, że rodziny ofiar muszą płacić podatki na utrzymanie gada-mordercy.

gość16-03-16, 20:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wsadzic go do wiezienia w Meksyku ... albo RPA.

gość16-03-16, 16:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-03-16, 09:07 napisał(a): Robicie z poważnej sprawy kuriozum. Beivik jest ekstremalnym prawicowcem, nacjonalistą. W ciągu kilku lat jego ojczyzna zmieniła się nie do poznania. Do maleńkiej Norwegii zaczęli zjeżdżać różnej maści imigranci, od Murzynów, przez Arabów aż po Polaków i Ukraińców. W mniejszych miejscowościach jest ich tak dużo, że język norweski słyszany na ulicach jest rzadkością. W Norwegii w małych miejscowościach nikt nigdy nie zamykał drzwi na klucz, nikt nie wyjmował kluczyków ze stacyjki. Wraz z imigrantami przyszła przestępczość i przemoc. Breivik jest niezłym psycholem, rozwalił 77 socjalistów podczas ich zjazdu na wyspie Utoya. To ich obwiniał za obecną sytuację w swojej ojczyźnie, o to, że rodowitych norwegów wypierają murzyni, arabowie i imigranci z europy wschodniej. Absolutnie nie popieram jego czynu ale jego powody są całkiem racjonalne. Obecna polityka proimigracyjna, prędzej czy później stworzy kilku następnych takich Breivików. Narody nie mogą mieszać się w takim stopniu jak ma to miejsce teraz.
Czekalam na jakis racjonalny komentarz! Dziekuje!

gość16-03-16, 14:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 15-03-16, 19:55 napisał(a):
gość, 15-03-16, 19:48 napisał(a):
gość, 15-03-16, 19:46 napisał(a):
gość, 15-03-16, 13:37 napisał(a): Mysle ,ze ludzie w sprawie Breivicka zapominaja , ze zamordowal on glownie 13letnie dzieci. Sa ludzie ktorzy go popieraja bo sprzeciwial sie niby islamizacji. Ale on pomordowal norweskie dzieci a Nie ekstremistow islamskich.
nie bronie go, ale jakie norweskie dzieci???? zmienisz zdanie jak w polsce bedzie min,5 mln,islamistow, ktorzy beda tylko zadac i zadac, zawladna najpierw dzielnica potem miastem. przyjda czasy ze beda stawiac mu pomniki.
Dokładnie tak jak w pierwszym komentarzu, zabił swoich.
Tak, zabil swoich ktorzy byli ZA uchodzcami/emigrantami islamskimi.
To były dzieci przecież

gość16-03-16, 10:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-03-16, 09:37 napisał(a):
Norwegia to inny stan umysłu. Dla Polaków to zupełnie niezrozumiałe jak to możliwe, że koleś zabił 77 osób i dostał tylko 21 lat. Do tego ma warunki lepsze niż niejeden z nas ma na co dzień. Ale jakimś dziwnym trafem ten kraj ma największy odsetek zresocjalizowanych przestępców. Jakimś cudem ten ich system działa! Może dlatego, że więźniowie zajmują się tam pracą, mają możliwość nauki, jest program wyjścia z nałogów. System zakłada, że ludzie nie są z natury źli tylko trzeba im pomóc to zrozumieć. No cóż, zobaczymy czy to się sprawdzi w przypadku Brevika...

A to wszystko jest możliwe, bo Norwegia jest bardzo bogatym krajem, do tego jest krajem prawa, a nie bezprawia, gdzie łapówka goni łapówę, a przekręt go ni przekręt, gdzie pełno afer zegarkowych, autostradowych itp., gdzie sądy sorumpowane. O takiej Norwegii w Polsce możemy tylko pomarzyć.

gość16-03-16, 09:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Norwegia to inny stan umysłu. Dla Polaków to zupełnie niezrozumiałe jak to możliwe, że koleś zabił 77 osób i dostał tylko 21 lat. Do tego ma warunki lepsze niż niejeden z nas ma na co dzień. Ale jakimś dziwnym trafem ten kraj ma największy odsetek zresocjalizowanych przestępców. Jakimś cudem ten ich system działa! Może dlatego, że więźniowie zajmują się tam pracą, mają możliwość nauki, jest program wyjścia z nałogów. System zakłada, że ludzie nie są z natury źli tylko trzeba im pomóc to zrozumieć. No cóż, zobaczymy czy to się sprawdzi w przypadku Brevika...

gość16-03-16, 09:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-03-16, 09:07 napisał(a): Robicie z poważnej sprawy kuriozum. Beivik jest ekstremalnym prawicowcem, nacjonalistą. W ciągu kilku lat jego ojczyzna zmieniła się nie do poznania. Do maleńkiej Norwegii zaczęli zjeżdżać różnej maści imigranci, od Murzynów, przez Arabów aż po Polaków i Ukraińców. W mniejszych miejscowościach jest ich tak dużo, że język norweski słyszany na ulicach jest rzadkością. W Norwegii w małych miejscowościach nikt nigdy nie zamykał drzwi na klucz, nikt nie wyjmował kluczyków ze stacyjki. Wraz z imigrantami przyszła przestępczość i przemoc. Breivik jest niezłym psycholem, rozwalił 77 socjalistów podczas ich zjazdu na wyspie Utoya. To ich obwiniał za obecną sytuację w swojej ojczyźnie, o to, że rodowitych norwegów wypierają murzyni, arabowie i imigranci z europy wschodniej. Absolutnie nie popieram jego czynu ale jego powody są całkiem racjonalne. Obecna polityka proimigracyjna, prędzej czy później stworzy kilku następnych takich Breivików. Narody nie mogą mieszać się w takim stopniu jak ma to miejsce teraz.
Ok. Zgadzam się z tobą, ale i tak uważam że już dawno powinno mu się "coś" przytrafić w tym więzieniu,choćby kość w zupie...

gość16-03-16, 09:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Robicie z poważnej sprawy kuriozum. Beivik jest ekstremalnym prawicowcem, nacjonalistą. W ciągu kilku lat jego ojczyzna zmieniła się nie do poznania. Do maleńkiej Norwegii zaczęli zjeżdżać różnej maści imigranci, od Murzynów, przez Arabów aż po Polaków i Ukraińców. W mniejszych miejscowościach jest ich tak dużo, że język norweski słyszany na ulicach jest rzadkością. W Norwegii w małych miejscowościach nikt nigdy nie zamykał drzwi na klucz, nikt nie wyjmował kluczyków ze stacyjki. Wraz z imigrantami przyszła przestępczość i przemoc. Breivik jest niezłym psycholem, rozwalił 77 socjalistów podczas ich zjazdu na wyspie Utoya. To ich obwiniał za obecną sytuację w swojej ojczyźnie, o to, że rodowitych norwegów wypierają murzyni, arabowie i imigranci z europy wschodniej. Absolutnie nie popieram jego czynu ale jego powody są całkiem racjonalne. Obecna polityka proimigracyjna, prędzej czy później stworzy kilku następnych takich Breivików. Narody nie mogą mieszać się w takim stopniu jak ma to miejsce teraz.

gość16-03-16, 08:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

To ma byc kara czy wakacje??

gość16-03-16, 07:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ludzie! Myślcie trochę!!!
Sądzicie, że on na poważnie się tych rzeczy domaga?? On po prostu chce ośmieszyć lewackie prawo, które u nich panuje. Robi sobie z nich jaja.
A najciekawsze jest to, że pewnie przystaną na jego warunki - żeby nie było, że w Norwegii "są łamane prawa człowieka"

gość16-03-16, 07:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

3 pokojowa cela?? Co to za wymysł

gość16-03-16, 04:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

W sumie to jest podobny do islamistów, o którzy piszecie... Zabił swoich. Islamiści tylko głośno krzyczą, jak to islam i swoi ludzie, ale swoich też zabijają i to nie mniej niż "naszych"!!! To są ludzie, którzy po prostu sądzą, że są lepsi. Nie lepsi od tych czy tamtych - lepsi od wszystkich... :///

gość16-03-16, 00:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

21 lat? Smieszny wyrok. Powinien dostac dozywocie plus ciezkie roboty i suchy chleb z odrobiną wody....a nie play station itp.

gość15-03-16, 21:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jakie on chce prawa dociekać? ze tez taka bestia ma czelnośc o jakiekolwiek prawa zabiegac? zabił niewinne dzieci. Żadna kara nie jest wstanie zadośćuczynić rodzicom nieżyjących dzieci on powinien trafić do więzienia w Czarnem albo na zsyłlkę w rosji. Jakie prawa dla takiego bydlaka żadne prawa raz żreć i szklanka wody a nie oni mu jeszcze playstation załatwili Norwegia to poebany kraj jednak

gość15-03-16, 19:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 15-03-16, 19:48 napisał(a):
gość, 15-03-16, 19:46 napisał(a):
gość, 15-03-16, 13:37 napisał(a): Mysle ,ze ludzie w sprawie Breivicka zapominaja , ze zamordowal on glownie 13letnie dzieci. Sa ludzie ktorzy go popieraja bo sprzeciwial sie niby islamizacji. Ale on pomordowal norweskie dzieci a Nie ekstremistow islamskich.
nie bronie go, ale jakie norweskie dzieci???? zmienisz zdanie jak w polsce bedzie min,5 mln,islamistow, ktorzy beda tylko zadac i zadac, zawladna najpierw dzielnica potem miastem. przyjda czasy ze beda stawiac mu pomniki.
Dokładnie tak jak w pierwszym komentarzu, zabił swoich.
Tak, zabil swoich ktorzy byli ZA uchodzcami/emigrantami islamskimi.

gość15-03-16, 19:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 15-03-16, 19:46 napisał(a):
gość, 15-03-16, 13:37 napisał(a): Mysle ,ze ludzie w sprawie Breivicka zapominaja , ze zamordowal on glownie 13letnie dzieci. Sa ludzie ktorzy go popieraja bo sprzeciwial sie niby islamizacji. Ale on pomordowal norweskie dzieci a Nie ekstremistow islamskich.
nie bronie go, ale jakie norweskie dzieci???? zmienisz zdanie jak w polsce bedzie min,5 mln,islamistow, ktorzy beda tylko zadac i zadac, zawladna najpierw dzielnica potem miastem. przyjda czasy ze beda stawiac mu pomniki.
Dokładnie tak jak w pierwszym komentarzu, zabił swoich.

gość15-03-16, 19:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 15-03-16, 13:37 napisał(a):
Mysle ,ze ludzie w sprawie Breivicka zapominaja , ze zamordowal on glownie 13letnie dzieci. Sa ludzie ktorzy go popieraja bo sprzeciwial sie niby islamizacji. Ale on pomordowal norweskie dzieci a Nie ekstremistow islamskich.


nie bronie go, ale jakie norweskie dzieci???? zmienisz zdanie jak w polsce bedzie min,5 mln,islamistow, ktorzy beda tylko zadac i zadac, zawladna najpierw dzielnica potem miastem. przyjda czasy ze beda stawiac mu pomniki.

gość15-03-16, 18:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Koleś zabił ponad 70 osób i dostał 21 lat... gdzie tu sprawiedliwość?

gość15-03-16, 18:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Gdybam , Norwegia jest zagadkowym krajem .Może co 2 Norweski patriota nienawidzi rasy ludzkiej .
Strzelał on.

gość15-03-16, 17:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Na krześle elektrycznym powinien zdechnac już w 2011!!!

gość15-03-16, 16:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

prawda jest taka że norwegowie go nie potępiają. koleś nie wytrzymał tego co się dzieje w jego państwie. patrzeć jak w europie będą jego następcy. won z brudasami. to nie są uchodźcy. to ludzie rządni krwi i pieniędzy z naszych podatków. mają zero wdzięczności i szacunku do nas i do naszej kultury. ich państwa w ogóle się nie rozwijają. jak i czym oni niby mają wzbogacić naszą kulturę?!

gość15-03-16, 16:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 15-03-16, 14:09 napisał(a): ja myślę,że każdy rząd trochę się zapędził z tymi ''prawami człowieka''. otóż każdy od drobnego złodzieja do seryjnego mordercy powinien trafić do celi 2x2metry z małym oknem,bez możliwości wyjścia na zewnątrz,srać pod siebie i dziennie dostawać miskę wody i pół chleba jak pies!!!! tak każdy kto złamie prawo nie powinien mieć żadnych praw. wtedy byłoby o 70%mniej przestępczości
To prawda,zgadzam sie.Ale oni maja jeszcze wieksze prawa niz my,ktorzy jestesmy na wolnosci.Musimy zarabiac na chleb.Oni leza,sraja I tylko pakuja...a zarcie za darmo I to pewnie tez calkiem niezle,lepsze niz w polskich szpitalach...a tfu...

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida