czwartek 17-03-16, czytany: 27493 razy, autor: Sisi

Gdy jego żona rodziła, Jamie Dornan... (FOTO)

Nie zazdrościmy.

Jamie DornanJamie Dornan / © Fame/Flynet
Jamie Dornan (32 l.) został wczoraj po raz drugi ojcem. W 2013 roku aktor i jego żona, Amelia Warner, przywitali na świecie swoją pierwszą córeczkę, której dali na imię Dulice.

Zobacz: Wyznanie Dakoty Johnson nie spodoba się żonie Dornana

Wczoraj na świat przyszła druga pociecha małżonków. Rodzice nie zdradzili jeszcze prasie, jakiej płci jest maluch, ani jak będzie miał na imię.

W każdym razie, gdy wczoraj świat obiegła informacja o tym, że pan Grey został po raz drugi ojcem, paparazzi zrobili mu zdjęcia na planie Ciemniejszej strony Greya.

Niestety, ze względów zawodowych Jamie nie mógł być przy swojej ukochanej, gdy rodziła. Zdjęcie dziecka zapewne zobaczył jedynie w telefonie, a malucha będzie mógł wziąć na ręce, dopiero gdy zakończy pracę na erotykiem.

Smutne. Ciekawe, jak czuje się Amelia, która - wierząc w doniesienia z kolorowej prasy - jest straszną zazdrośnicą.

Zobacz: MAMY GORĄCE ZDJĘCIA Z PLANU CIEMNIEJSZEJ STRONY GREYA!


Gdy jego żona rodziła, Jamie Dornan... (FOTO)

Gdy jego żona rodziła, Jamie Dornan... (FOTO)

Gdy jego żona rodziła, Jamie Dornan... (FOTO)

Gdy jego żona rodziła, Jamie Dornan... (FOTO)

Gdy jego żona rodziła, Jamie Dornan... (FOTO)

Gdy jego żona rodziła, Jamie Dornan... (FOTO)

Gdy jego żona rodziła, Jamie Dornan... (FOTO)



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Jamie Dornan
Jamie Dornan
Jamie Dornan
Jamie Dornan
Jamie Dornan
Jamie Dornan
Jamie Dornan
Jamie Dornan




skomentuj:



Wasze komentarze (39): sortuj ↓

gość21-06-16, 00:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Gówno prawda ten artykuł. Dziecko urodziło się ok 19 lutego a Jamie poleciał do Vancouver 1 marca. Teraz jak wszyscy wiedzą, Jamie widzi swoje dziecko (po miesiącu rozłąki) a nie gdy skończy nagrywać film.

gość24-03-16, 12:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dornan jest boski!Dakota mozebyc!zmiana aktorów po nakreceniu pierwszej czesci?!to nie to samo dla mnie jest ok

gość21-03-16, 15:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Hejtetom juz dziekujemy.Znamy wasze zdanie szanujemy wasze opinie.Prosimy nie obrazac wiecej fanow.Dziekuje.Milego dnia!

gość21-03-16, 15:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-03-16, 12:32 napisał(a): Podejrzewam,ze maja synka bylo zdjecie jak Amelia prowadzi wozek niebiesko czarno,wiec obstawiam chlopca. A tak pozatym to on jest na tyle ogarnietym facetem ze napewno byl przy porodzie,zreszta w przerwach lata do rodziny. Fajny facet,super zbudowany moze nie jakis super przystojny ale ma to cos co sprawia,ze moze sie podobac. Na pewno u mnie w łóżku "w nogach" by nie spał ;)
Tak zgdadzam sie.Jamie to ciacho.Mimo ze ma dzieci jeszcze bardziej seksowny.A myslalam ze facet z bschorzecien bedzie aseksualny.Zazdroszcze Ci Amelio !!!

gość18-03-16, 16:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 18-03-16, 07:10 napisał(a):
gość, 18-03-16, 00:32 napisał(a):
gość, 17-03-16, 18:06 napisał(a):
gość, 17-03-16, 17:18 napisał(a):
gość, 17-03-16, 15:43 napisał(a): Tak beznadziejnej obsady jeszcze nie widziałam. Nie wiem jak ktos mógł obsadzic Dornana w tej roli - w roli faceta, który powinien kupić seksem i testosteronem. Moze i niebrzydki ale zero seksapilu, po prostu nie ma tego czegoś. Jak go widze to jakbym patrzyła na skrzyżowanie Colina Firtha z Tuskiem.
Swietnie to ujelas
Zgadzam sie plus Dakota. Nie musi byc super piekna ale musi miec urok, wrodzony seksapil cos co przyciaga facetow a ta aktorka jest strasznie nijaka, mdla.
Zgadzam sie z wami. Tak nagłaśniali ten film, ze byłam go bardzo ciekawa ale aktorzy kompletnie mi tam nie pasują! Widać, ze to wszystko jest takie sztuczne, miedzy postaciami nie czuć chemii a zarówno Dornaniwi jak i Dakocie brakuje jak to ktos ujął " tego czegoś ". Po prostu autentycznie męczyłam sie oglądając ich na ekranie. To juz wolałabym tam Jaya Ryana, Toma Hardyego, Taylora Hoechlina, Chrisa Chamswortha czy Chaliego Hunnama. Moze nie wszyscy wyglądają jak modele z okładki ale maja właśnie jakis taki swoj urok, charyzmę, seksapil. Dornan flaki z olejem. Aktorkę tez mogli lepiej dobrać bo rozumiem, ze miała byc szara myszka ale dla mnie ona jest strasznie antypatyczna i jej wyraz twarzy czasami sprawia, ze bez obrazy wyglada na lekko opóźniona w rozwoju.
Nie zesrajcie się z Tomeczkiem , bo wygląda jak rasowy niedorozwój
A Ty ze wszystkich wymienionych tylko " Tomeczka " zauważyłaś ;)

gość18-03-16, 12:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ja gdzies czytalam ze dziecko urodzilo sie 19 lutego a na plan przyjechal w pierwszym tygodniu marca tak jak uzgodnil wczesniej. Mysle ze najwiekszej gwiazdzie tego filmu poszli na ustepstwa,

gość18-03-16, 11:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Garotłuki się ekscyytują nad obsadą. Szanujący się aktor by w taki gooownie nie zgrał, ksiązki się nie dalo czytac-zasypiałam i z filmem podobnie. Komedia, nie erotyk.

gość18-03-16, 07:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No cóż- musiał być w pracy... Mój znajomy (jak się okazało po latach) w trakcie drugiego porodu żony posuwał moją przyjaciółkę na ich "małżeńskim łożu"...

gość18-03-16, 07:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 18-03-16, 00:32 napisał(a):
gość, 17-03-16, 18:06 napisał(a):
gość, 17-03-16, 17:18 napisał(a):
gość, 17-03-16, 15:43 napisał(a): Tak beznadziejnej obsady jeszcze nie widziałam. Nie wiem jak ktos mógł obsadzic Dornana w tej roli - w roli faceta, który powinien kupić seksem i testosteronem. Moze i niebrzydki ale zero seksapilu, po prostu nie ma tego czegoś. Jak go widze to jakbym patrzyła na skrzyżowanie Colina Firtha z Tuskiem.
Swietnie to ujelas
Zgadzam sie plus Dakota. Nie musi byc super piekna ale musi miec urok, wrodzony seksapil cos co przyciaga facetow a ta aktorka jest strasznie nijaka, mdla.
Zgadzam sie z wami. Tak nagłaśniali ten film, ze byłam go bardzo ciekawa ale aktorzy kompletnie mi tam nie pasują! Widać, ze to wszystko jest takie sztuczne, miedzy postaciami nie czuć chemii a zarówno Dornaniwi jak i Dakocie brakuje jak to ktos ujął " tego czegoś ". Po prostu autentycznie męczyłam sie oglądając ich na ekranie. To juz wolałabym tam Jaya Ryana, Toma Hardyego, Taylora Hoechlina, Chrisa Chamswortha czy Chaliego Hunnama. Moze nie wszyscy wyglądają jak modele z okładki ale maja właśnie jakis taki swoj urok, charyzmę, seksapil. Dornan flaki z olejem. Aktorkę tez mogli lepiej dobrać bo rozumiem, ze miała byc szara myszka ale dla mnie ona jest strasznie antypatyczna i jej wyraz twarzy czasami sprawia, ze bez obrazy wyglada na lekko opóźniona w rozwoju.
Nie zesrajcie się z Tomeczkiem , bo wygląda jak rasowy niedorozwój

gość18-03-16, 06:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Pewnie go żonka łańcuchem przywiązała do szpitalnego łóżka i biedak musiał oglądać to co nie chciał

gość18-03-16, 00:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-03-16, 16:39 napisał(a): A co Wy myslicie może najzwyczajniej nie chciał patrZeć N ten rozpier**l w kroczu rozwalona pieczare przez która przechodzi głową o średnicy 30 cm i spustoszenie które po tym zajsciu zostało
Po pierwsze do zrobienia dziecka trzeba dwojga wiec nie pier*ol, ze facet nie chciał tego czy tamtego, no biedaczek, bo jesli to jego dziecko to tym bardziej powinien docenić to jakie męczarnie musi przejść jego kobieta by wydać je na świat. Nie znoszę takiego robienia z facetów wiecznie poszkodowanych, niedorozwiniętych neandertalczyków, których nic nigdy nie dotyczy. To ku*wa gdybys nie daj Boże miała wypadek i by Ci oszpecilo twarz, nogę, straciłabym palec czy była chora i przeszła masektomie to zapewne jeszcze bys siebie obwiniała jesli by Cie frajer zostawił. A druga sprawa - Dornan był przy porodzie.

gość18-03-16, 00:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-03-16, 18:06 napisał(a):
gość, 17-03-16, 17:18 napisał(a):
gość, 17-03-16, 15:43 napisał(a): Tak beznadziejnej obsady jeszcze nie widziałam. Nie wiem jak ktos mógł obsadzic Dornana w tej roli - w roli faceta, który powinien kupić seksem i testosteronem. Moze i niebrzydki ale zero seksapilu, po prostu nie ma tego czegoś. Jak go widze to jakbym patrzyła na skrzyżowanie Colina Firtha z Tuskiem.
Swietnie to ujelas
Zgadzam sie plus Dakota. Nie musi byc super piekna ale musi miec urok, wrodzony seksapil cos co przyciaga facetow a ta aktorka jest strasznie nijaka, mdla.
Zgadzam sie z wami. Tak nagłaśniali ten film, ze byłam go bardzo ciekawa ale aktorzy kompletnie mi tam nie pasują! Widać, ze to wszystko jest takie sztuczne, miedzy postaciami nie czuć chemii a zarówno Dornaniwi jak i Dakocie brakuje jak to ktos ujął " tego czegoś ". Po prostu autentycznie męczyłam sie oglądając ich na ekranie. To juz wolałabym tam Jaya Ryana, Toma Hardyego, Taylora Hoechlina, Chrisa Chamswortha czy Chaliego Hunnama. Moze nie wszyscy wyglądają jak modele z okładki ale maja właśnie jakis taki swoj urok, charyzmę, seksapil. Dornan flaki z olejem. Aktorkę tez mogli lepiej dobrać bo rozumiem, ze miała byc szara myszka ale dla mnie ona jest strasznie antypatyczna i jej wyraz twarzy czasami sprawia, ze bez obrazy wyglada na lekko opóźniona w rozwoju.

gość17-03-16, 23:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Smutne? Nie zazdroscicie? To jego praca! Widze w ogole z komenatrzy ze nawet nie prawde podajecie no ale odwolujac sie do tego NIE KAZDY ojciec jest przy narodzinach kazdego dziecka. Oprocz tego ze zdarzaja sie sytuacje no i coz przegapic narodziny to pól biedy póki ojciec jest obecny w dalszym zyciu dziecka. A tak serio przeciez on nie jest na tym planie dla zabawy,tak zarabia by utrzymac rodzine,a wy tu piszecie jakby on sobie dla zabawy byl na tym planie porzucajac rodzine

gość17-03-16, 23:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jak się czuje? Napewno Nie myśli o zazdrości tylko o dziecku.

gość17-03-16, 19:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Aktorki brane pod uwage w roli Any: Lauren Watson, Kristen Stewart, Lyndsy Fonseca, Emily Browning, Mila Kunis, Minka Kelly, Emma Watson, Ashley Greene, Lucy Hale, Elizabeth Olsen, Amanda Seyfried, Alexis Bledel, Katie Cassidy, Nina Dobrev, Shailene Woodley, Alicia Vikander, Imogen Poots, Scarlett Johansson, Kat Dennings, Olivia Wilde, Emilia Clarke, Jennifer Lawrence i Felicity Jones

gość17-03-16, 19:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-03-16, 19:24 napisał(a):
smutne jest to że nie był przy narodzinach ani jednego swojego dziecka,bo poprzednio tez byl na planie filmu:(
ja bym mezowi nie wybaczyla jakby go przy nas nie bylo na porodowce.
dziwie sie ze ten tłumok e.l.james autorka trylogii nie pozwolila opuscic mu planu zdjeciowego na dzien,dwa...


Zanim zaczniesz kogoś wyzywać od tłumoków, dowiedz się czegoś na temat na który chcesz się wypowiedzieć. Amelia urodziła pod koniec lutego i Jamie był obecny przy porodzie, dlatego wrócił na plan później (na początku marca). Wczoraj już można było w sieci zobaczyć zdj Amelii z wózkiem.

gość17-03-16, 19:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

smutne jest to że nie był przy narodzinach ani jednego swojego dziecka,bo poprzednio tez byl na planie filmu:(
ja bym mezowi nie wybaczyla jakby go przy nas nie bylo na porodowce.
dziwie sie ze ten tłumok e.l.james autorka trylogii nie pozwolila opuscic mu planu zdjeciowego na dzien,dwa...

gość17-03-16, 19:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Denny film

gość17-03-16, 18:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Amelia nie urodziła wczoraj. Ostatnio nie ma dnia, w którym nie byłoby na kozaczku jakiejś pomyłki.

gość17-03-16, 18:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

facet nie chciał patrzeć jak oddaje kał podczas porodu

gość17-03-16, 18:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-03-16, 17:31 napisał(a): Przecież ona urodziła jakiś czas temu, wczoraj na tumblrze można było zobaczyć jej zdjęcia z wózkiem.
Dokładnie

gość17-03-16, 18:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-03-16, 17:18 napisał(a):
gość, 17-03-16, 15:43 napisał(a):
Tak beznadziejnej obsady jeszcze nie widziałam. Nie wiem jak ktos mógł obsadzic Dornana w tej roli - w roli faceta, który powinien kupić seksem i testosteronem. Moze i niebrzydki ale zero seksapilu, po prostu nie ma tego czegoś. Jak go widze to jakbym patrzyła na skrzyżowanie Colina Firtha z Tuskiem.

Swietnie to ujelas


Zgadzam sie plus Dakota. Nie musi byc super piekna ale musi miec urok, wrodzony seksapil cos co przyciaga facetow a ta aktorka jest strasznie nijaka, mdla.

gość17-03-16, 17:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Przecież ona urodziła jakiś czas temu, wczoraj na tumblrze można było zobaczyć jej zdjęcia z wózkiem.

gość17-03-16, 17:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-03-16, 15:43 napisał(a): Tak beznadziejnej obsady jeszcze nie widziałam. Nie wiem jak ktos mógł obsadzic Dornana w tej roli - w roli faceta, który powinien kupić seksem i testosteronem. Moze i niebrzydki ale zero seksapilu, po prostu nie ma tego czegoś. Jak go widze to jakbym patrzyła na skrzyżowanie Colina Firtha z Tuskiem.
Swietnie to ujelas

gość17-03-16, 16:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A co Wy myslicie może najzwyczajniej nie chciał patrZeć N ten rozpier**l w kroczu rozwalona pieczare przez która przechodzi głową o średnicy 30 cm i spustoszenie które po tym zajsciu zostało

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida