niedziela 20-03-16, czytany: 10582 razy, autor: Sisi

Ben Affleck został zapytany o relację z Jennifer Garner

Teraz jego kolej.

Jennfer GarnerJennfer Garner / © Fame/Flynet

Ben Affleck Jennifer Garner



Wydaje się, że Jennifer Garner (43 l.) i Ben Affleck (43 l.) będą teraz na zmianę rozpływać się nad swoim małżeństwem, które dobiega końca. Aktorzy są bowiem w trakcie rozwodu.

Zobacz: Ben Affleck PIERWSZY RAZ o rozwodzie i wywiadzie Garner

Jennifer chciała dać kres wszystkim plotkom i domysłom w wywiadzie dla magazynu Vanity Fair. Padły piękne słowa i zapewnienia. Mogło być pięknie, ale nie jest, bowiem temat teraz podłapał Ben.

Wydaje się, że rozwód tych dwoje będzie trwać w nieskończoność, albo przynajmniej tyle, co ich małżeństwo.

Affleck zasiadł ostatnio na kanapie u Ellen DeGeneres i zaczął opowiadać o tym, jak on i Jenn wspaniale dogadują się, mieszkając pod jednym dachem.

Jesteśmy teraz przyjaciółmi i robimy wszystko, co w naszej mocy, by dzieci były szczęśliwe. Nasze pociechy są wspaniałe i zrobimy dla nich wszystko - zapewnia Ben.


A widz po drugiej stronie ekranu zaczyna zastanawiać się, czy kłamstwo powtórzone 100 razy faktycznie staje się prawdą...

Zobacz: NIEOCZEKIWANY ROZWÓD


Ben Affleck został zapytany o relację z Jennifer Garner

Ben Affleck został zapytany o relację z Jennifer Garner

Ben Affleck został zapytany o relację z Jennifer Garner

Ben Affleck został zapytany o relację z Jennifer Garner



 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
POMYSŁY NA PREZENT...
SZUSZ
POMYSŁY NA PREZENT...
Gdy Gwiazdka
jula feat. Sound'n'Grace
Gdy Gwiazdka
ślad
Jula
ślad
(subskrybuj kanał ...
SZUSZ VLOGMAS -7 MIKOŁAJKI
(subskrybuj kanał ...




skomentuj:



Wasze komentarze (19): sortuj ↓

gość22-03-16, 10:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ona jest ładna i po rozstaniu jeszcze jest prawdą że kobiety po pewnym czasie pięknieją i rozpromienieją. A z niego taki dziadyga się zrobił. Najśmieszniejsze że jego brat też się podobno rozwodzi. Może obydwaj latali i zdradzali żony. tyle że Ben jest znany, ale już był obraz ale oblazł. A Jen wygląda coraz lepiej bez niego.

gość21-03-16, 13:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ona ma taką dziwną urodę (twarz) że raz wygląda jak facet a raz jak słodka dziewczynka

gość20-03-16, 22:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

pierdziu pierdziu, ja tez z moim byłym nawet obiad razem ugotuje i zjemy zeby dziecko bylo szczesliwe ale w glebi serca tego sku... udusilabym golymi rekami za te zdrady i brak szacunku... pozory pozory

gość20-03-16, 14:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

mieszkają razem, ona mówi o nim dobrze, on mówi o niej dobrze- wniosek- kłamią...

gość20-03-16, 14:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 20-03-16, 12:01 napisał(a):
gość, 20-03-16, 08:04 napisał(a):
gość, 20-03-16, 00:40 napisał(a):
A może serio się dogadują? Czasami lepiej być przyjaciółmi z wyboru niż małżeństwem na siłę :)


Przyjaźni nie zaczyna się od zdradzania żony z nianią ;)
Wiadomo, że Ben w wywiadach będzie się wybielać a ze względu na dobro dzieci będą sobie publicznie słodzić oboje.




Widocznie nie wiesz ze ona udzieliła wywiadu w którym przyznała ze niania pojawiła sie juz ok tym jak sie rozstali.


A co miała mówić? Zresztą oni są teraz w trakcie rozwodu.

gość20-03-16, 12:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 20-03-16, 11:29 napisał(a):
Czy to jest ta aktorka z kryminalnych zagadek CIA?


LOL, nie.

gość20-03-16, 12:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 20-03-16, 08:04 napisał(a):
gość, 20-03-16, 00:40 napisał(a):
A może serio się dogadują? Czasami lepiej być przyjaciółmi z wyboru niż małżeństwem na siłę :)


Przyjaźni nie zaczyna się od zdradzania żony z nianią ;)
Wiadomo, że Ben w wywiadach będzie się wybielać a ze względu na dobro dzieci będą sobie publicznie słodzić oboje.




Widocznie nie wiesz ze ona udzieliła wywiadu w którym przyznała ze niania pojawiła sie juz ok tym jak sie rozstali.

gość20-03-16, 11:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Pier...nie o Szopenie

gość20-03-16, 11:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Czy to jest ta aktorka z kryminalnych zagadek CIA?

gość20-03-16, 10:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 20-03-16, 08:04 napisał(a):
gość, 20-03-16, 00:40 napisał(a): A może serio się dogadują? Czasami lepiej być przyjaciółmi z wyboru niż małżeństwem na siłę :)
Przyjaźni nie zaczyna się od zdradzania żony z nianią ;) Wiadomo, że Ben w wywiadach będzie się wybielać a ze względu na dobro dzieci będą sobie publicznie słodzić oboje.
szczerze to wątpię czy zdradził ją z niania czy kimkolwiek. nie wydaje mi się ze nawet dla dobra dzieci mogłaby mieszkać z nim pod jednym dachem. jest wile małżeństw które sa ze sobą bo sa przyzwyczajone do siebie ale jednocześnie nie są ze sobą w relacji intymnej. A to trochę wygląda ma zabieg pod tytułem aby o nas pisano. może po prostu znudziło im się siedzenie w domu i potrzebują jakieś roli aby wrócić na rynek A to. ajlepszy zabieg PR jaki może być.

gość20-03-16, 08:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 20-03-16, 00:40 napisał(a):
A może serio się dogadują? Czasami lepiej być przyjaciółmi z wyboru niż małżeństwem na siłę :)


Przyjaźni nie zaczyna się od zdradzania żony z nianią ;)
Wiadomo, że Ben w wywiadach będzie się wybielać a ze względu na dobro dzieci będą sobie publicznie słodzić oboje.

gość20-03-16, 00:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wreszcie jakieś miłe sympatyczne komentarze ;) A nie jak zwykle kipiący hejt

gość20-03-16, 00:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wreszcie jakieś miłe sympatyczne komentarze ;) A nie jak zwykle kipiący hejt

gość20-03-16, 00:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wreszcie jakieś miłe sympatyczne komentarze ;) A nie jak zwykle kipiący hejt

gość20-03-16, 00:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wreszcie jakieś miłe sympatyczne komentarze ;) A nie jak zwykle kipiący hejt

gość20-03-16, 00:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wreszcie jakieś miłe sympatyczne komentarze ;) A nie jak zwykle kipiący hejt

gość20-03-16, 00:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wreszcie jakieś miłe sympatyczne komentarze ;) A nie jak zwykle kipiący hejt

gość20-03-16, 00:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A może serio się dogadują? Czasami lepiej być przyjaciółmi z wyboru niż małżeństwem na siłę :)

gość20-03-16, 00:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jak był młodszy i szczuplejszy to...mogłabym stracić dla takiego głowę ;)

strony
1


Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida