poniedziałek 21-03-16, czytany: 41777 razy, autor: Rain Dog

Chodakowska pokazała torbę ze sklepu i jest BURZA

"widzę ze co poniektórym się wydaje, że mi się "udało", że ...wygrałam?? Dostałam??"

Ewa ChodakowskaEwa Chodakowska / © KAPiF, Instagram Ewy Chodakowskiej
Jeśli Ewa Chodakowska miała dziś rano za niskie ciśnienie, to jeden komentarz wrzucony na Instagram mógł je skutecznie podnieść. Zresztą - sądząc po reakcji - zadziałał. Trenerka wzięła go sobie do serce i znów rozpętała się burza.

Zobacz: Ewa Chodakowska pokazała siostrę (Instagram)

Zaczęło się od zdjęcia, które Chodakowska wrzuciła jako reklamę jednego z warszawskich butików, w którym można kupić markowe - i oczywiście - drogie rzeczy.

Kupujesz online? Kupuj ze sprawdzonych źródeł - napisała trenerka.


Fotka zdenerwowała jedną z internautek:

Tylko że jak się zarabia 1500zl miesięcznie to takie sklepy nie wchodzą w grę! Trochę skromności a to że kupujesz oryginalne produkty nie świadczy o wartości człowieka! Ciekawe ile dostałaś że reklamę tego sklepu! Pozdrawiam - napisała.


Chodakowska odbiła piłeczkę:

Widzę ze co poniektórym sie wydaje , ze mi sie "udało" , ze ...wygrałam?? Dostałam ?? Cos mi przyszło łatwiej ?? Babeczki !! KAZDA Z WAS TUTAJ MOŻE MOEC WSZYSTKO !!! Wystarczy przekonania kim sie jest, dokąd sie zmierza, co chce sie osiągnąć !! Działanie niestrudzone pomimo strachu .. Upadanie , otrzepywanie kolan, wycieranie zakrwawionego nosa i rozpoczęcie wszystkiego raz jeszcze tym razem mądrzej o kolejne doświadczenie .. Nie znam takiej osoby której sie cos PRZYPADKIEM UDAŁO !! Nie znam takiej osoby, która osiągnęła sukces za podjęciem pierwszej próby !! I nie znam osoby, kotra osiągnęła sukces zaglądając innym do talerza .. Mnie ludzie sukcesu INSPIRUJĄ !! W życiu nie smialabym komuś wytknąć tego co ma !!! Wstyd!!! - napisała trenerka (wszędzie pisownia oryginalna).


Do dyskusji przyłączyło się mnóstwo internautek, które broniły Chodakowskiej. Chwaliły jej zaradność, przedsiębiorczość i upór.

Dziewczyny ogarnijcie się, co wam daję "wchodzenie " komuś do portfela 😡😤. Zapracowane ciężko pieniądze, nie kradzione!!! Chyba Ewa może sobie kupić i nam pokazać co chce. !!! P. S lepiej życzymy naszej cudnej babeczce udanego urlopu, wypoczynku i 😍😘 naładowania baterii (o ile jeszcze bardziej się da 😂)


Po chwili Chodakowska znów napisała:

Reklama produktu z którego korzystam od paru lat .. Raczej kampania - nie dostałam za nią kasy :) wspieram to co sprawdzone i jestem wściekła na to co sie dzieje online !! Lidzie bez honoru, bez klasy i bez kultury żerują na innych !! Powinnismy o tym mowić głośno !!


EWA CHODAKOWSKA I ANNA LEWANDOWSKA NA WSPÓLNYM SELFIE...

I jeszcze:

Nie wierze w szczęście :) kazdy z nas ma wyjście !!! KAZDY !!

Nie miałam tez znajomosci .. Nie znalazłam sie w odpowiednim miejscu i w odpowiednim czasie :) to my tworzymy miejsce i czas .. Dziewczyny nie tłumaczcie sukcesów czymś co nie jest Wam pisane .. To strasznie przykre czytać : "No tak , ona miała szczęście , ja nie " BZDURA !! Kazde z nas ma prawo do szczęścia , ale to nie puka do naszych drzwi .. Ja nie poprzestałam na "byciu ok" .. Miałam swoje studio w Atenach, swietnie prosperowało , miałam klientki od rana do wieczora .. Mogłam tam zostać i żyć tak FOREVER bo na nic mi nie brakowało, ale czułam ze stać mnie na więcej :)


Wreszcie Chodakowska zorientowała się, że dyskusja właściwie jest jałowa, bo nikt już jej nie atakuje, tylko ona sama się tłumaczy:

Babeczki luz 😘😘😘 tak naprawdę tylko jeden komentarz pojawił sie z dolegliwościami bólowymi ... A my nakręciłyśmy temat 😁😁 ściskam mocno ❤ - zamknęła temat Chodakowska.

Zobacz też: Chodakowska wrzuciła na FB nieprzyzwoite zdjęcie?


Chodakowska pokazała torbę ze sklepu, a ta wywołała burzę

Chodakowska pokazała torbę ze sklepu, a ta wywołała burzę

Chodakowska pokazała torbę ze sklepu, a ta wywołała burzę

Chodakowska pokazała torbę ze sklepu, a ta wywołała burzę

Chodakowska pokazała torbę ze sklepu, a ta wywołała burzę

Chodakowska pokazała torbę ze sklepu, a ta wywołała burzę




 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Ewa Chodakowska
Ewa Chodakowska
Ewa Chodakowska
Ewa Chodakowska
Ewa Chodakowska
Ewa Chodakowska
Ewa Chodakowska
Ewa Chodakowska




skomentuj:



Wasze komentarze (166): sortuj ↓

gość24-03-16, 13:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-03-16, 09:56 napisał(a):
do tych co piszą o kulcie skromności...nie , nie uważam, ,że należy być skromnym , nie o to chodzi. Chodzi o hipokryzję , o manipulację pogubionymi dziewczynami, o bycie śmiesznym chcąc być zarówno swojską przyjaciółą przecietnej kobity jak i żądną podziwu i uwielbienia wystylizowaną celebrytką.Ale niech działa , są fanki- jest guru. Po prostu niech nie zamyla oczu jaka to matka teresa z niej.A dawanie treningów za free to element marketingowy ,nic więcej.

O to, to.

gość24-03-16, 13:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Tylko, ze bylo dokladnie odwrotnie - Chodakowska jest tam, gdzie jest, bo miala to szczescie, ze znalazla sie w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie - sukces osiagnela tylko dlatego, ze byla pierwsza z nadciagajacej fali internetowych trenerek i szybko ogarnela media spolecznosciowe. Gdyby nie pierwszenstwo to, nie oszukujmy sie, niewielu by o niej slyszalo, bo nie jest kompetentna w tym co robi, a i charyzmy jej calkowicie brak.

gość22-03-16, 13:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

chrońmy luksusowe butiki bo plebs żeruje!!!!!

gość22-03-16, 12:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A na kim żeruje pani trenerka? Kim by była bez tabunu pogubionych zakompleksionych kobiet szukających guru?

gość22-03-16, 09:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

do tych co piszą o kulcie skromności...nie , nie uważam, ,że należy być skromnym , nie o to chodzi. Chodzi o hipokryzję , o manipulację pogubionymi dziewczynami, o bycie śmiesznym chcąc być zarówno swojską przyjaciółą przecietnej kobity jak i żądną podziwu i uwielbienia wystylizowaną celebrytką.Ale niech działa , są fanki- jest guru. Po prostu niech nie zamyla oczu jaka to matka teresa z niej.A dawanie treningów za free to element marketingowy ,nic więcej.

gość22-03-16, 09:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-03-16, 01:00 napisał(a):
gość, 21-03-16, 22:26 napisał(a):
Wy tu swoją żółć wylewacie kubłami, a ona ma was wszystkie w du**e i poleciała sobie z mężem na safari... buuuhahahahaaaaaaa.....
Durne zawistne babska



Na safari? Będzie robiła za guźdzca z Polski?


hahahahahahaha

gość22-03-16, 09:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ona bylaby moze i znosna, gdyby nie wdawala sie w pyskowki z fankami ( szok ze to klaczysko jakies ma) jak jakas gimbusiara

gość22-03-16, 07:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zal mi sie robi jak widze takei Coodakowskie - baba znikad, bez doswiadczenia zawodowego, bez wyksztalcenia. Nagle ni z gruchy zaczyna byc jej wszedzie pelno nagle rzesze 'wyznawczyn (na poczatku zapewne sponsorowanych,zeby sciemniac o popularnosci - ona tej popularnosci nie wyrabiala, ona 'od zawsze' byla popularna, odkad sie pojawila. To sa ciezkie pieniadze ktore za tym stoja - nie wiem kto to sponsorowal,ale wiem,ze babka nie ma pojecia o odzywianiu i o cwiczeniach. O odzywianiu - posluchajscie pierwszych wywiadow w TV, zmieniala temat, nie umiala odpowiadac na pytania, pokazala pusta kuchnie (nawet dla siebie nie gotuje). Cwiczenia - w necie sa jej zdjecia JAK NIE cwiczyc, ona brzuszkow nie umie poprawnie robic (chyba,ze sie juz teraz nauczyla). I najlepszy motyw jak wkleila jakis niby certyfikat kursow fitness z bardzo nieudolnie wklejona cyfrowo pieczatka. Internet nie zapomina - poszukajcie wszystkiego. Lewandowska jest oderwana od rzeczywistos i,ale chociaz sie zna na rzeczy Ja ciagle czekam na trenerke z dorobkiem zawodowym i bez gumowych cy.cow, czy nabotoksowanej twarzy, ktora umie przygotowac cos z zdrowego z dostepnych produktow. Poki co mamy jedna pozerke i jedna nawiedzona perfekcjonistke. Bojarska jest troche do tylu, ale chyba najlepsza z wszystkich i tak.

gość22-03-16, 07:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ludzie trochę skromności, niektórzy nie mają domów, wracajmy do swojego domu po ciemku jak nikt nie widzi... niektórych nie stać na zwykłe zakupy, kupujmy online z tesco... niektórzy nie mają nawet swoich butów, zdejmujmy je widząc bosego... trochę skromności :D :D

gość22-03-16, 05:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Z tego co czytalam to jest prawda ze ona miala bardzo dobry PR kiedy zaczynala, chyba to jest domena jej meza.. Miala prawdopodobnie tez juz kapital na wstepie kiedy wrocila do Polski..
Nie zmienia to faktu ze nie pochodzi z jakiej znanej rodziny, ani tez mimo instniejacego zaplecza finansowego milionerka nie byla..
Czy jest mila osoba i czy jest szczera w tym co robi, czy to tylko wyrachowany biznes? Trudno powiedziec.. Przyznaje ze czasem mam wrazenie ze te 'zlote mysli', 'motywacyjne teksty' itp. to po prostu jeden z elementow jej strategii makretingowej.. Ale byc moze sie myle.. Niepodwazalne jest to ze umieszcza w sieci duzo dobrych zestawow cwiczen dostepnych za darmo. Czyli bez wzgledu na jej intencje, 'dobroc serca' itp. jej dzialalnosc daje wymierne korzysci wielu osobom.. No i trudno by bylo zeby robila to wszystko za free.. Widac ze stara sie jak najwiecej zarobic na swoich 5 minutach i winic jej za to nie mozna...
Ze sie troche chwali tym co ma, nie swiadczy o niej najlepiej.. Byc moze ma jakies kapleksy, nie jest klasycznie piekna., moze wbrew temu co mowi stara sie to nadrabiac roznymi gadzetami itp...
Ale powiem jedno: wkurza mnie ze w Polsce od malego sie kazdemu wmawia ta cholerna pokore i skromnosc itp. I widze, szczegolnie kobiety, czesto zdolne, z pomyslami itp. ktore w siebie nie wierza, boja sie inicjatywy, patrza na taka Chodakowska, ktora odniosla sukces i zakladaja ze one by tak nie mogly bo to, bo tamto.. Doslownie na starcie juz wiekszosc zaklada ze sa skazane na miernote i nudna prace, ktora i tak z trudem znalazly zamiast zmienic wszystko o 180 stopni

gość22-03-16, 03:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jezeli wyginanie się przed kamerą, kumplowanie z przykrywka leśnego dziadka i przebywanie w towarzystwie ludzi pokroju Siwiec to sukces to rak Ewka- odniosłaś go :D Ale nie sprowadzaj krytyki do jęczenia zazdrośników. Bo nie tylko tacy ja piszą. Sa jeszcze mądrzejsi od Ciebie i mogą radzić dobrze.

gość22-03-16, 01:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 21-03-16, 23:54 napisał(a):
problemem z nią jest to ,że filozofia kierowana do fanek "jesteś panem własnego losu" i "bierz sprawy w swoje ręce" została wykorzystana przez nią tylko na jej własne potrzeby. Wmówiła kobietom, że ten los niby szczęśliwy jest tylko jeden- bycie szczupłym i wysportowanym. Gdyby wykorzystała to hasło w pełnym zakresie to mogłoby się okazać ,ze działa przeciw sobie poniewaz nagle kobiety zaczęłyby odkrywać ,że szczęścia nie daje im morderczy trening i atletyczna sylwetka tylko zupełnie inne rzeczy . Zaczęłyby odkrywac swój potencjał w tysiacu rzeczach nie majacych zwiazku z wygladem i drogimi ciuchami a więc nie napędzałyby jej kaski (ani tez jej znajomym z drogiego butiku , który zareklamowała). Wyglad powinien być skutkiem ubocznym szczęścia, jego wynikiem a nie celem. I na pewno nie będzie powodem prawdziego szczęścia. Szczęścia nalezy szukać gdzie indziej.


otóż to dlatego przestałam lubić Chodakowską i od jakiegoś czasu działa mi na nerwy!!

gość22-03-16, 01:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no niestety Ewce od jakiego czasu odbija..za dużo hajsu no i mamy efekt gotowy,ratują ją tylko dobre treningi...!!!to już nie trenerka a bardziej celebrytka ale sama taką drogą chcę iść..trudno jej wybór!!

gość22-03-16, 01:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-03-16, 00:53 napisał(a):
Ewa i jej trójmiejskie koleżanki prostytutki... hahaha Gdybyście wiedziały ile potu stoi za tymi wszystkimi szanelami, diorami i witą... i to wcalnie nie wylanego na siłowni ;) pozdrawiam beatę :D


uuuuu no ciekawe,ciekawe czy to prawda?może rozwiń ten wątek...

gość22-03-16, 01:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-03-16, 00:53 napisał(a):
Ewa i jej trójmiejskie koleżanki prostytutki... hahaha Gdybyście wiedziały ile potu stoi za tymi wszystkimi szanelami, diorami i witą... i to wcalnie nie wylanego na siłowni ;) pozdrawiam beatę :D


czyli co sugerujesz?że za nim została tą Chodakowską była panią do towarzystwa?serio?

gość22-03-16, 01:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

to mogłaś zostać w tych Atenach i przestać denerwować ludzi...jezuu i to jej wychwalanie!!żałosna,strasznie zakochana w sobie osoba,niby wielka a jednak mała..treningi ma dobre ale niech już przestanie się pogrążać..Ewka wyluzuj..plis

gość22-03-16, 01:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 21-03-16, 22:26 napisał(a):
Wy tu swoją żółć wylewacie kubłami, a ona ma was wszystkie w du**e i poleciała sobie z mężem na safari... buuuhahahahaaaaaaa.....
Durne zawistne babska



Na safari? Będzie robiła za guźdzca z Polski?

gość22-03-16, 00:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ewa i jej trójmiejskie koleżanki prostytutki... hahaha Gdybyście wiedziały ile potu stoi za tymi wszystkimi szanelami, diorami i witą... i to wcalnie nie wylanego na siłowni ;) pozdrawiam beatę :D

gość22-03-16, 00:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 21-03-16, 22:26 napisał(a):
Wy tu swoją żółć wylewacie kubłami, a ona ma was wszystkie w du**e i poleciała sobie z mężem na safari... buuuhahahahaaaaaaa.....
Durne zawistne babska

niesamowicie intymny i cudowny wyjazd z ukochanym męzem i wirtualnie kilkoma tysiacami kobiet żyjacych jej życiem-chore

gość22-03-16, 00:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-03-16, 00:11 napisał(a):
gość, 21-03-16, 20:53 napisał(a):
gość, 21-03-16, 20:33 napisał(a): Ta osoba jest okropna, pracowałam dla firmy z którą współpracowała, niemiła i zachwycona sobą oczekująca zachwytów, przeciwieństwo osoby na którą się kreuje...
gdybyś była jej potencjalnym źródłem dochodu lub innych korzyści to zapewne nazwałaby cię przyjaciółką
A ja dwa 1,5 roku temu,jeszcze jako studentka pracowalam w butiku do ktorego przychodziła czesto .Wrazenia? Baarrdzo niesympatyczna kobieta i bardzo sztuczna.Przyznam sie szczerze,kiedyś lubiłam ja jako osobę,ale po tun co zobaczyłam jest mi kompletnie obojętna.
* dwa - 1,5

gość22-03-16, 00:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 21-03-16, 20:53 napisał(a):
gość, 21-03-16, 20:33 napisał(a): Ta osoba jest okropna, pracowałam dla firmy z którą współpracowała, niemiła i zachwycona sobą oczekująca zachwytów, przeciwieństwo osoby na którą się kreuje...
gdybyś była jej potencjalnym źródłem dochodu lub innych korzyści to zapewne nazwałaby cię przyjaciółką
A ja dwa 1,5 roku temu,jeszcze jako studentka pracowalam w butiku do ktorego przychodziła czesto .Wrazenia? Baarrdzo niesympatyczna kobieta i bardzo sztuczna.Przyznam sie szczerze,kiedyś lubiłam ja jako osobę,ale po tun co zobaczyłam jest mi kompletnie obojętna.

gość21-03-16, 23:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

problemem z nią jest to ,że filozofia kierowana do fanek "jesteś panem własnego losu" i "bierz sprawy w swoje ręce" została wykorzystana przez nią tylko na jej własne potrzeby. Wmówiła kobietom, że ten los niby szczęśliwy jest tylko jeden- bycie szczupłym i wysportowanym. Gdyby wykorzystała to hasło w pełnym zakresie to mogłoby się okazać ,ze działa przeciw sobie poniewaz nagle kobiety zaczęłyby odkrywać ,że szczęścia nie daje im morderczy trening i atletyczna sylwetka tylko zupełnie inne rzeczy . Zaczęłyby odkrywac swój potencjał w tysiacu rzeczach nie majacych zwiazku z wygladem i drogimi ciuchami a więc nie napędzałyby jej kaski (ani tez jej znajomym z drogiego butiku , który zareklamowała). Wyglad powinien być skutkiem ubocznym szczęścia, jego wynikiem a nie celem. I na pewno nie będzie powodem prawdziego szczęścia. Szczęścia nalezy szukać gdzie indziej.

gość21-03-16, 23:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 21-03-16, 23:20 napisał(a):
Żeby zarobić dobre pieniądze trzeba mieć oryginalny pomysł i uderzyć w nisze na rynku. Ale to prawda pieniądz robi pieniądz i jeśli ma się zaplecze finansowe można się dorobić. Ale zaczynajac od zera jest cieżko nie ma się co oszukiwać

tu chyba o niszy nie ma co mówić tylko o dobrej manipulacji odpowiednim targetem (podobnie rydzyk "zaopiekował" się emerytami )

gość21-03-16, 23:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Poza tym w Polsce ludzie pracują cieżko za śmieszne pieniądze nie mowię już ze ich nie stać na markowe rzeczy ale nie stać ich na nic. cieżko jest żyć z wypłata 1500zl na miesiąc

gość21-03-16, 23:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Żeby zarobić dobre pieniądze trzeba mieć oryginalny pomysł i uderzyć w nisze na rynku. Ale to prawda pieniądz robi pieniądz i jeśli ma się zaplecze finansowe można się dorobić. Ale zaczynajac od zera jest cieżko nie ma się co oszukiwać

strony
1 2 3 4 5 6 7
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida