wtorek 29-03-16, czytany: 7421 razy, autor: krisu

Ostry komentarz Andrzeja Dudy o islamskich terrorystach

Czy można się z nim nie zgodzić?

Andrzej DudaAndrzej Duda /
Ostatnie dni, które minęły pod znakiem wielu ataków terrorystycznych, zarówno w Brukseli, Ankarze oraz Pakistanie wywołały falę poruszenia na świecie. Andrzej Duda (43 l.) skomentował te ataki, a zwłaszcza zamach w Lahore, który był wymierzony w chrześcijańską społeczność.

Zobacz więcej: Prezydent Andrzej Duda MIAŁ WYPADEK

Atak ten tym bardziej zaszokował opinie publiczną, ponieważ zginęło w nim 72 osoby, w tym 30 dzieci. Eksplozja miała miejsce przed parkiem Gulshan-e-Iqbal, w którym jest park zabaw dla najmłodszych.

Prezydent w liście kondolencyjnym do prezydenta Islamskiej Republiki Pakistanu Mamnuna Husajna, napisał:

Jestem wstrząśnięty wiadomością o zamachu terrorystycznym w Lahore, którego ofiarami stały się setki niewinnych mieszkańców tego miasta. Ze szczególnym bólem przyjąłem informację, że celem ataku terrorystów, dokonanego w czasie Niedzieli Wielkanocnej, była chrześcijańska społeczność Pakistanu.

Nie ma i nigdy nie będzie naszej zgody na wszelkie akty terroryzmu, zwłaszcza zaś te najokrutniejsze, których ofiarami padają kobiety i dzieci. W imieniu Narodu Polskiego oraz własnym pragnę złożyć wyrazy głębokiego współczucia wszystkim osobom dotkniętym tą straszliwą tragedią.

Pragnę również zapewnić o mojej modlitwie w intencji ofiar zamachu.


My również dołączamy do wyrazów współczucia dla ofiar zamachu.

Zobacz więcej: Czas zabijania

Tylko ile jeszcze trzeba wysłać "wyrazów zaniepokojenia", "stanowczego sprzeciwu" i "wyrazów oburzenia" potrzeba, aby przejść w końcu do działań? Internauci twierdzą, że kolejne ataki terrorystyczne i brak zdecydowanych kroków w kierunku fundamentalistów, po prostu zachęcają ich do następnych ataków.


Ostry komentarz Andrzeja Dudy o islamskich terrorystach

Ostry komentarz Andrzeja Dudy o islamskich terrorystach

Ostry komentarz Andrzeja Dudy o islamskich terrorystach



 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
TEST: MASKA W PŁAC...
stylizacjetv
TEST: MASKA W PŁAC...
Ni zatrzymasz mnie
jula
Ni zatrzymasz mnie
KARTKI ŚWIĄTECZNE ...
stylizacjetv
KARTKI ŚWIĄTECZNE ...
*Ebbe und Flut*(te...
*Troje-2003 r*
*Ebbe und Flut*(te...




skomentuj:



Wasze komentarze (41): sortuj ↓

gość30-03-16, 11:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

także wsadźcie sobie te bajki śmieszne o potędze polski i tego typu pierdach.
wróciły czasy feudalne. Musicie narodzić niewolników, pamiętajcie o tym

gość30-03-16, 11:19, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-03-16, 22:49 napisał(a):
gość, 29-03-16, 21:27 napisał(a):
w takim razie ja wierzę w przepowiednie ks. Romana Rogowskiego (...)i

ostatnio o tym myślałam i stwierdziłam, że pomimo tego calego bajzlu z pisem to jest jednak najlepsza opcja jaka mogła sie nam w tych czasach przytrafić

a ja mam refleksję taką, że ludzie już są niewolnikami, zupełnymi.
Nie mają kompletnie wpływu na to co robią z nimi rządzący i bogaci.
Mogą sobie wychodzić na ulicę, jak po zamachach w Brukseli i nazywa się ich bandytami i pałuje. PiS pewnie i tak zrobi co będzie musiał, a na razie beztrosko zajmuje się rozdawnictwem naszej kasy byle komu. Za to, że się je**ł i rozłożył nogi.
To zubożanie państwa i wspieranie zupełnej patologii.
Polska to kraj niewolników, gdzie każdy ma pracowac za miskę ryżu i prawie zdychać z głodu, a jak się ośmieli coś zspróbować swojego to się go dorżnie jak barana.
Płacimy ZUS, zabierają nam prawie pół pensji, a w zamian nie
będzie emerytur o czym mówią głośno.
To złodziejstwo i łupienie ludzi.
w żadnym europejskim kraju nie ma tak, ze płaci się koszmarny ZUS a w zamian nie dostaje nic, najwyżej marną jałmużnę.
Kroją nas na 1200 miesięcznie jak nie lepiej- oddajemy co roku samochód państwu a w przyszłości dostaniemy może 200zł.
Gdyby ludzi mogli to samo odkładać byłoby lepiej.
Poza tym jak ktoś umrze wcześniej to jego składki są rozkradane, a powinny być dziedziczone i chociażby dopisane do składki żony/męża czy innej bliskiej osoby

gość30-03-16, 08:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-03-16, 21:27 napisał(a):
gość, 29-03-16, 21:13 napisał(a):
gość, 29-03-16, 19:56 napisał(a):
gość, 29-03-16, 14:31 napisał(a):
gość, 29-03-16, 13:42 napisał(a):
gość, 29-03-16, 13:21 napisał(a):
Ludzie zwyczajnie sami nie wiedzą w co wierzą. Jezus dał się ukrzyżować, w Biblii mówi się o nadstawianiu drugiego policzka i wybaczaniu wrogom a tu zdziwienie bo Franciszek nie kazał wymordować muzułmanów.

Tak ale Jezus nie mówił że mamy być naiwni.

zaufal (dal szanse) Judaszowi. pozwolil sie ukrzyzowac. ja rozumiem, ze ludzia chce zamknac granice i sie bronic. ale nie mieszajcie tego z religia katolicka, nie niszczcie tej religii.

idz nauczac gdzie indziej

Niewygodna prawda. Jak na razie największym zagrożeniem dla naszej religii jestesmy my sami. To jest nasz test. Kolejna fanatyczka,od pogadaniek na tematy religijne sa odpowiednie miejsca ,a to napewno nie jest jedno z nich


JPII wybaczył mężczyźnie który do niego strzelał. Czy naród, który uważa się za chrześcijański, taki który wypełnia dziedzictwo JPII byłby gotów do takiego czynu? Czy woli tylko posłuchać o kremówkach?

gość29-03-16, 22:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-03-16, 21:27 napisał(a):
w takim razie ja wierzę w przepowiednie ks. Romana Rogowskiego ("Na świecie tylko dwa narody- chiński i polski. Narody niewierne wyginą. Narody, które prześladują wyznawców Buddy i Chrystusa, zginą tak, że nie pozostanie po nich nawet garść prochu") Ojca Klimuszko ("" Polska będzie źródłem nowego prawa na świecie, zostanie tak uhonorowana wysoko, jak żaden kraj w Europie (...). Polsce będą się kłaniać narody Europy. Widzę mapę Europy, widzę orła polskiego w koronie. Polska jaśnieje jak słońce i blask ten pada naokoło. Do nas będą przyjeżdżać inni, aby żyć tutaj i szczycić się tym.") , Św. Malachiasza (" Polska, powstając majestatycznie jak feniks z popiołów, mężnie zrzuci pęta niewoli i stanie się jednym z mocarstw w Europie") i Siostry Łucji ("Naród polski przejdzie drogę odrodzenia. Po raz pierwszy odczyta i zrealizuje prawdziwe cele ludzkości. Od niego zależeć będzie przyszłość Europy (...). W Polsce rozpocznie się odrodzenie świata przez ustrój, który wytworzy nowe prawa") dotyczące Polski

ostatnio o tym myślałam i stwierdziłam, że pomimo tego calego bajzlu z pisem to jest jednak najlepsza opcja jaka mogła sie nam w tych czasach przytrafić

gość29-03-16, 21:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

w takim razie ja wierzę w przepowiednie ks. Romana Rogowskiego ("Na świecie tylko dwa narody- chiński i polski. Narody niewierne wyginą. Narody, które prześladują wyznawców Buddy i Chrystusa, zginą tak, że nie pozostanie po nich nawet garść prochu") Ojca Klimuszko ("" Polska będzie źródłem nowego prawa na świecie, zostanie tak uhonorowana wysoko, jak żaden kraj w Europie (...). Polsce będą się kłaniać narody Europy. Widzę mapę Europy, widzę orła polskiego w koronie. Polska jaśnieje jak słońce i blask ten pada naokoło. Do nas będą przyjeżdżać inni, aby żyć tutaj i szczycić się tym.") , Św. Malachiasza (" Polska, powstając majestatycznie jak feniks z popiołów, mężnie zrzuci pęta niewoli i stanie się jednym z mocarstw w Europie") i Siostry Łucji ("Naród polski przejdzie drogę odrodzenia. Po raz pierwszy odczyta i zrealizuje prawdziwe cele ludzkości. Od niego zależeć będzie przyszłość Europy (...). W Polsce rozpocznie się odrodzenie świata przez ustrój, który wytworzy nowe prawa") dotyczące Polski

gość29-03-16, 21:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-03-16, 21:13 napisał(a):
gość, 29-03-16, 19:56 napisał(a):
gość, 29-03-16, 14:31 napisał(a):
gość, 29-03-16, 13:42 napisał(a):
gość, 29-03-16, 13:21 napisał(a): Ludzie zwyczajnie sami nie wiedzą w co wierzą. Jezus dał się ukrzyżować, w Biblii mówi się o nadstawianiu drugiego policzka i wybaczaniu wrogom a tu zdziwienie bo Franciszek nie kazał wymordować muzułmanów.
Tak ale Jezus nie mówił że mamy być naiwni.
zaufal (dal szanse) Judaszowi. pozwolil sie ukrzyzowac. ja rozumiem, ze ludzia chce zamknac granice i sie bronic. ale nie mieszajcie tego z religia katolicka, nie niszczcie tej religii.
idz nauczac gdzie indziej
Niewygodna prawda. Jak na razie największym zagrożeniem dla naszej religii jestesmy my sami. To jest nasz test. Kolejna fanatyczka,od pogadaniek na tematy religijne sa odpowiednie miejsca ,a to napewno nie jest jedno z nich

gość29-03-16, 21:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-03-16, 19:56 napisał(a):
gość, 29-03-16, 14:31 napisał(a):
gość, 29-03-16, 13:42 napisał(a):
gość, 29-03-16, 13:21 napisał(a): Ludzie zwyczajnie sami nie wiedzą w co wierzą. Jezus dał się ukrzyżować, w Biblii mówi się o nadstawianiu drugiego policzka i wybaczaniu wrogom a tu zdziwienie bo Franciszek nie kazał wymordować muzułmanów.
Tak ale Jezus nie mówił że mamy być naiwni.
zaufal (dal szanse) Judaszowi. pozwolil sie ukrzyzowac. ja rozumiem, ze ludzia chce zamknac granice i sie bronic. ale nie mieszajcie tego z religia katolicka, nie niszczcie tej religii.
idz nauczac gdzie indziej
Niewygodna prawda. Jak na razie największym zagrożeniem dla naszej religii jestesmy my sami. To jest nasz test.

gość29-03-16, 21:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-03-16, 19:53 napisał(a):
gość, 29-03-16, 19:25 napisał(a): Nie życzę sobie, żeby ta osoba wypowiadała się w moim imieniu. Mnie to uwlacza.
To wyprowadz sie z Polski bo póki tu zyjesz i jestes Polka czy chcesz czy nie P. Duda bedzi Twoim prezydentem.
Póki ona żyje? Juz zmienili ordynacje na tyle?

gość29-03-16, 21:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-03-16, 20:46 napisał(a):
gość, 29-03-16, 15:59 napisał(a): A ja się nie zgadzam mają świra na punkcie tych terorystów
No bo to poyebani ludzie są! Może nie każdy jest terrorystą,ale każdy ma zryty beret,bo ich dziwna religia uważa pedofilię i gnojenie kobiet za normalne.
A jak myslisz, czemu u nas kobieta nie moze miec wysokich stanowisk w kościele?

gość29-03-16, 20:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-03-16, 15:59 napisał(a): A ja się nie zgadzam mają świra na punkcie tych terorystów
No bo to poyebani ludzie są! Może nie każdy jest terrorystą,ale każdy ma zryty beret,bo ich dziwna religia uważa pedofilię i gnojenie kobiet za normalne.

gość29-03-16, 20:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dobra dobra,a czemu zatuszowali jego udział w machlojkach amber gold???? Pisiorowcy myślą,że każdy brud wypiorą????

gość29-03-16, 19:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-03-16, 14:31 napisał(a):
gość, 29-03-16, 13:42 napisał(a):
gość, 29-03-16, 13:21 napisał(a): Ludzie zwyczajnie sami nie wiedzą w co wierzą. Jezus dał się ukrzyżować, w Biblii mówi się o nadstawianiu drugiego policzka i wybaczaniu wrogom a tu zdziwienie bo Franciszek nie kazał wymordować muzułmanów.
Tak ale Jezus nie mówił że mamy być naiwni.
zaufal (dal szanse) Judaszowi. pozwolil sie ukrzyzowac. ja rozumiem, ze ludzia chce zamknac granice i sie bronic. ale nie mieszajcie tego z religia katolicka, nie niszczcie tej religii.
idz nauczac gdzie indziej

gość29-03-16, 19:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wow ostry jak papryczka :)

gość29-03-16, 19:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-03-16, 19:25 napisał(a):
Nie życzę sobie, żeby ta osoba wypowiadała się w moim imieniu. Mnie to uwlacza.

To wyprowadz sie z Polski bo póki tu zyjesz i jestes Polka czy chcesz czy nie P. Duda bedzi Twoim prezydentem.

gość29-03-16, 19:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie życzę sobie, żeby ta osoba wypowiadała się w moim imieniu. Mnie to uwlacza.

gość29-03-16, 17:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

O jaki wspaniały ten maliniak! W sam raz na podkarpacką wioskę!

gość29-03-16, 17:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Odpowiedni cxlowiek na odpowiednim miejscu ,bardzo go lubie :) mowi konkretnie na temat,nie daje sie zniszczyc ,brawo !

gość29-03-16, 15:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A ja się nie zgadzam mają świra na punkcie tych terorystów

gość29-03-16, 14:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-03-16, 14:31 napisał(a):
gość, 29-03-16, 13:42 napisał(a):
gość, 29-03-16, 13:21 napisał(a):
Ludzie zwyczajnie sami nie wiedzą w co wierzą. Jezus dał się ukrzyżować, w Biblii mówi się o nadstawianiu drugiego policzka i wybaczaniu wrogom a tu zdziwienie bo Franciszek nie kazał wymordować muzułmanów.

Tak ale Jezus nie mówił że mamy być naiwni.


zaufal (dal szanse) Judaszowi. pozwolil sie ukrzyzowac. ja rozumiem, ze ludzia chce zamknac granice i sie bronic. ale nie mieszajcie tego z religia katolicka, nie niszczcie tej religii.


ludzie*

gość29-03-16, 14:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-03-16, 13:42 napisał(a):
gość, 29-03-16, 13:21 napisał(a):
Ludzie zwyczajnie sami nie wiedzą w co wierzą. Jezus dał się ukrzyżować, w Biblii mówi się o nadstawianiu drugiego policzka i wybaczaniu wrogom a tu zdziwienie bo Franciszek nie kazał wymordować muzułmanów.

Tak ale Jezus nie mówił że mamy być naiwni.


zaufal (dal szanse) Judaszowi. pozwolil sie ukrzyzowac. ja rozumiem, ze ludzia chce zamknac granice i sie bronic. ale nie mieszajcie tego z religia katolicka, nie niszczcie tej religii.

gość29-03-16, 14:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-03-16, 13:42 napisał(a):
gość, 29-03-16, 13:21 napisał(a):
gość, 29-03-16, 13:12 napisał(a):
gość, 29-03-16, 12:36 napisał(a):
gość, 29-03-16, 12:12 napisał(a):
gość, 29-03-16, 11:59 napisał(a):
gość, 29-03-16, 11:31 napisał(a):
Ja sie zgadzam że Franciszek to jakaś porażka. Benedykta szybko usunięto żeby na jego miejsce przylazł tolerasta lewicowy.Ja tam wierząca nie jestem ale w zetknięciu z muzułmanami tylko chrześcijaństwo może mu się przeciwstawić. A ten stary dureń nawołuje do sumień, żeby przyjmować terrorystów. robi wszystko żeby osłabić katolików i przygotowuje grunt pod czwartą wojnę światową.

To jest właśnie chrześcijańska miłość do bliźniego, a papież pokazuje to, o czym jakimś cudem wierni pamiętają, jak im wygodnie.

to jest skrajna naiwność albo celowe działanie. Islam nie zna litości. Jak im się pozwoli to wyrżną nas w pień ku chwale Allaha. Jeśli na tym ma polegać miłość do bliźniego to coś tu jest nie halo.

przeciez w waszej katolickiej biblii jest wyraznie napisane o milowaniu kazdego (nawet wroga) i nadstawianiu drugiego policzka. wiec o co wam chodzi kato-hipokryci? wierzycie tylko jak wam jest wygodnie.

Zgadzam sie. Sama nie jestem wierząca ale papież to papież, nie moze tolerować ludzi wybiórczo nie ważne jacy by oni nie byli. W końcu musi życ w zgodzie z wiara katolicka nawet jesli subiektywnie czegoś nie popiera.

Ludzie zwyczajnie sami nie wiedzą w co wierzą. Jezus dał się ukrzyżować, w Biblii mówi się o nadstawianiu drugiego policzka i wybaczaniu wrogom a tu zdziwienie bo Franciszek nie kazał wymordować muzułmanów.

Tak ale Jezus nie mówił że mamy być naiwni.


Jezus pozwolił powiesić się na krzyżu.

gość29-03-16, 13:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-03-16, 13:21 napisał(a):
gość, 29-03-16, 13:12 napisał(a):
gość, 29-03-16, 12:36 napisał(a):
gość, 29-03-16, 12:12 napisał(a):
gość, 29-03-16, 11:59 napisał(a):
gość, 29-03-16, 11:31 napisał(a): Ja sie zgadzam że Franciszek to jakaś porażka. Benedykta szybko usunięto żeby na jego miejsce przylazł tolerasta lewicowy.Ja tam wierząca nie jestem ale w zetknięciu z muzułmanami tylko chrześcijaństwo może mu się przeciwstawić. A ten stary dureń nawołuje do sumień, żeby przyjmować terrorystów. robi wszystko żeby osłabić katolików i przygotowuje grunt pod czwartą wojnę światową.
To jest właśnie chrześcijańska miłość do bliźniego, a papież pokazuje to, o czym jakimś cudem wierni pamiętają, jak im wygodnie.
to jest skrajna naiwność albo celowe działanie. Islam nie zna litości. Jak im się pozwoli to wyrżną nas w pień ku chwale Allaha. Jeśli na tym ma polegać miłość do bliźniego to coś tu jest nie halo.
przeciez w waszej katolickiej biblii jest wyraznie napisane o milowaniu kazdego (nawet wroga) i nadstawianiu drugiego policzka. wiec o co wam chodzi kato-hipokryci? wierzycie tylko jak wam jest wygodnie.
Zgadzam sie. Sama nie jestem wierząca ale papież to papież, nie moze tolerować ludzi wybiórczo nie ważne jacy by oni nie byli. W końcu musi życ w zgodzie z wiara katolicka nawet jesli subiektywnie czegoś nie popiera.
Ludzie zwyczajnie sami nie wiedzą w co wierzą. Jezus dał się ukrzyżować, w Biblii mówi się o nadstawianiu drugiego policzka i wybaczaniu wrogom a tu zdziwienie bo Franciszek nie kazał wymordować muzułmanów.
Tak ale Jezus nie mówił że mamy być naiwni.

gość29-03-16, 13:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-03-16, 13:21 napisał(a):
gość, 29-03-16, 13:12 napisał(a):
gość, 29-03-16, 12:36 napisał(a):
gość, 29-03-16, 12:12 napisał(a):
gość, 29-03-16, 11:59 napisał(a):
gość, 29-03-16, 11:31 napisał(a):
Ja sie zgadzam że Franciszek to jakaś porażka. Benedykta szybko usunięto żeby na jego miejsce przylazł tolerasta lewicowy.Ja tam wierząca nie jestem ale w zetknięciu z muzułmanami tylko chrześcijaństwo może mu się przeciwstawić. A ten stary dureń nawołuje do sumień, żeby przyjmować terrorystów. robi wszystko żeby osłabić katolików i przygotowuje grunt pod czwartą wojnę światową.

To jest właśnie chrześcijańska miłość do bliźniego, a papież pokazuje to, o czym jakimś cudem wierni pamiętają, jak im wygodnie.

to jest skrajna naiwność albo celowe działanie. Islam nie zna litości. Jak im się pozwoli to wyrżną nas w pień ku chwale Allaha. Jeśli na tym ma polegać miłość do bliźniego to coś tu jest nie halo.

przeciez w waszej katolickiej biblii jest wyraznie napisane o milowaniu kazdego (nawet wroga) i nadstawianiu drugiego policzka. wiec o co wam chodzi kato-hipokryci? wierzycie tylko jak wam jest wygodnie.


Zgadzam sie. Sama nie jestem wierząca ale papież to papież, nie moze tolerować ludzi wybiórczo nie ważne jacy by oni nie byli. W końcu musi życ w zgodzie z wiara katolicka nawet jesli subiektywnie czegoś nie popiera.


Ludzie zwyczajnie sami nie wiedzą w co wierzą. Jezus dał się ukrzyżować, w Biblii mówi się o nadstawianiu drugiego policzka i wybaczaniu wrogom a tu zdziwienie bo Franciszek nie kazał wymordować muzułmanów.

Nikt nie mówi o mordowaniu muzułmanów, idiotko, ale o bezrefleksyjnym ich przyjmowaniu przez społeczeństwa europejskie. MAm nadzieję, że pisiory będą mieć jaja i żadnego muslima do Polski nie przyjmą. Ogromna większość ludzi jest przeciw temu.

gość29-03-16, 13:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-03-16, 13:12 napisał(a):
gość, 29-03-16, 12:36 napisał(a):
gość, 29-03-16, 12:12 napisał(a):
gość, 29-03-16, 11:59 napisał(a):
gość, 29-03-16, 11:31 napisał(a):
Ja sie zgadzam że Franciszek to jakaś porażka. Benedykta szybko usunięto żeby na jego miejsce przylazł tolerasta lewicowy.Ja tam wierząca nie jestem ale w zetknięciu z muzułmanami tylko chrześcijaństwo może mu się przeciwstawić. A ten stary dureń nawołuje do sumień, żeby przyjmować terrorystów. robi wszystko żeby osłabić katolików i przygotowuje grunt pod czwartą wojnę światową.

To jest właśnie chrześcijańska miłość do bliźniego, a papież pokazuje to, o czym jakimś cudem wierni pamiętają, jak im wygodnie.

to jest skrajna naiwność albo celowe działanie. Islam nie zna litości. Jak im się pozwoli to wyrżną nas w pień ku chwale Allaha. Jeśli na tym ma polegać miłość do bliźniego to coś tu jest nie halo.

przeciez w waszej katolickiej biblii jest wyraznie napisane o milowaniu kazdego (nawet wroga) i nadstawianiu drugiego policzka. wiec o co wam chodzi kato-hipokryci? wierzycie tylko jak wam jest wygodnie.


Zgadzam sie. Sama nie jestem wierząca ale papież to papież, nie moze tolerować ludzi wybiórczo nie ważne jacy by oni nie byli. W końcu musi życ w zgodzie z wiara katolicka nawet jesli subiektywnie czegoś nie popiera.


Ludzie zwyczajnie sami nie wiedzą w co wierzą. Jezus dał się ukrzyżować, w Biblii mówi się o nadstawianiu drugiego policzka i wybaczaniu wrogom a tu zdziwienie bo Franciszek nie kazał wymordować muzułmanów.

gość29-03-16, 13:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-03-16, 11:24 napisał(a):
gość, 29-03-16, 11:10 napisał(a): Duda na propsie, bo świat praktycznie nie zwrócił uwagi na ten zamach. Jak zginęli ludzie w Brukseli, to trzy dni nic innego nie było w mediach. A jak w Pakistanie 50 dzieci zginęło to mała wzmianka w informacjach i tyle. A papa Franciszek, pieprzony lewak, nawet się nie zająknął o zamachach w Pakistanie na chrześcijan. Za to kilka dni wcześniej poszedł muzułmanom całować stopy. Gardzić to mało.
Papież oficjalnie i bardzo ostro potępił ten zamach. A ty chyba jestes bardzo złym człowiekiem, skoro piszesz takie oszczerstwa.
Papież to nie lewak a po prostu papież, głowa kościoła. Takie jego " zadanie " by miłować wszystko i wszystkich czy sie to nam podoba czy nie. On MUSI życ zgodnie z zasadami wiary w katolickiej.

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida