środa 30-03-16, czytany: 9533 razy, autor: krisu

Robert Lewandowski: Niemcy traktują mnie jak...

Jak jest widziany zagranicą?

Robert LewandowskiRobert Lewandowski / KAPiF
Robert Lewandowski (27 l.) udzielił wywiadu dla polskich dziennikarzy na Allianz Arena. Dziennikarz Wojciech Zawioła uzyskał informacje o jego marzeniach, planach i największych ambicjach.

Piłkarz stwierdził, że dzięki jego lepszej grze oraz Kuby Błaszczykowskiego i Łukasza Piszczka, polscy piłkarze w końcu są lepiej brani pod uwagę przez zachodnie kluby. Dzięki temu wizerunek polskich piłkarzy na arenie międzynarodowej uległ znacznej poprawie.

Zobacz więcej: Robert Lewandowski pogrążony w żałobie

Spotykałeś się z sugestiami, że Polakom jest tu trudniej?

Na początku tak. Nie było łatwo po przyjściu do Borussii. Teraz z większą pewnością kluby wykładają pieniądze na polskich zawodników. Miały na to wpływ sukcesy naszej trójki, Kuby Błaszczykowskiego, Łukasza Piszczka i moje. Teraz inaczej postrzega się polski futbol. Dyrektorzy sportowi wręcz rozglądają się za Polakami.


Zobacz więcej: Nie uwierzycie, czym Robert Lewandowski denerwował Anię

Lewandowski powiedział również o swojej rozpoznawalności oraz o tym jak zmieniło się podejście wobec Polaków na Zachodzie:

Jak jesteś traktowany po wyjściu z klubu? Ludzie zatrzymują się na ulicy i mówią: „Rany! Lewandowski!”? Kiedyś jak Polak jechał dobrym samochodem, to policja najpierw pytała komu ukradł.

(śmiech) Z policją nie mam problemów. Jestem rozpoznawalny, ale nie spotykają mnie z tego tytułu jakieś nieprzyjemne sytuacje. Moja polskość jest dobrze odbierana. Ludzie próbują wtrącać polskie słowa w rozmowach, niezależnie od tego, czy są Niemcami, Włochami czy Hiszpanami.


Piłkarz powiedział również o strategii oraz roli gry zespołowej na boisku.

Jesteśmy lepszymi zawodnikami niż kilka lat temu. Wszystko jest poukładane. Kiedyś moja walka o pozycję z obrońcami była walką samotną. Byłem sam w promieniu dwudziestu metrów. Teraz wbiega nas pięciu w pole karne i to ma sens. Jest więcej gry ofensywnej, więcej utrzymywania się przy piłce. Więcej sił, dzięki temu mamy na tworzenie sytuacji podbramkowych. Ja z kolei nie muszę marnować sił na walkę z obrońcami. To są detale, które teraz już funkcjonują.


Robert zdradził również, co wpłynęło na jego obecne wyniki.

Bayern dał mi jeszcze większą pewność siebie. Takie przekonanie, że skoro tu strzelam gole, to będę to robił wszędzie. Jakość na treningach jest bardzo wysoka, ćwiczę z wieloma świetnymi zawodnikami. Nie ma możliwości odpuszczania, więc praca jest na maksa.

Nawet w grze w dziadka. Jak grasz w niego na 50%, to możesz długo nie wyjść ze środka. A opaska? Na początku nie zdawałem sobie sprawy z tego, czy ona mi coś dała. Może odpowiedzialność, może świadomość, że za wszystkie niepowodzenia to ja będę musiał się tłumaczyć. A zatem najpierw Bayern, potem opaska.


Zobacz więcej: Strzelec wyborowyę

O tym jak radzi sobie na boisku, co sądzi o porównaniu go do Messiego oraz Ronaldo i wielu innych aspektach życia sportowca dowiecie się w PEŁNYM WYWIADZIE, który możecie przeczytać TUTAJ.

Czy sądzicie, że Robert Lewandowski może stać się najlepszym piłkarzem w polskiej historii futbolu? A może już nim jest?


Robert Lewandowski: Nie muszę marnować sił na walkę z obrońcami

Robert Lewandowski: Nie muszę marnować sił na walkę z obrońcami

Robert Lewandowski: Nie muszę marnować sił na walkę z obrońcami



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Anna Lewandowska
Anna Lewandowska
Anna Lewandowska
Anna Lewandowska
Anna Lewandowska
Anna Lewandowska
Anna Lewandowska
Anna Lewandowska




skomentuj:



Wasze komentarze (26): sortuj ↓

gość31-03-16, 20:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jestem w szoku, kazdorazowo czytając lub słuchając jego wypowiedzi. Jest w tym samym wieku co moj facet, a wydaje sie dojrzalszy i duzo bardziej ogarniety.

gość30-03-16, 23:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-03-16, 22:09 napisał(a):
gość, 30-03-16, 22:07 napisał(a):
gość, 30-03-16, 20:45 napisał(a):
gość, 30-03-16, 18:40 napisał(a):
gość, 30-03-16, 18:04 napisał(a):
gość, 30-03-16, 17:42 napisał(a):
Pamiętajcie Kibice, że Messi jest przede wszystkim CHORY- na autyzm. To nie skromność i inne chętnie przez Was przypisywane cechy- to nieumiejętność wynikająca z autyzmu.

jest chory na zespół Aspergera. Znam parę osób z ZA i żadne z nich nie jest skromne. Są rzeczowi, obiektywni, nie mają kłopotów z komunikacją werbalną. Mało tego, niektórzy mądrują się aż za bardzo (np. znam ośmioletniego chłopca, który cały czas gada o żabach i to jakim wyniosłym tonem, aż ciężko uwierzyć), zdarza się, że są wręcz egocentryczni, głównie z tego powodu, że brakuje im kompetencji społecznych i zrozumienia, że coś "nie wypada".

Zespół Aspergera jest w spektrum autyzmu:)

ale nie jest nim i symptomu obu są zupełnie inne. Osoby z ZA nie zachowują się jak Rain Man




Wg najnowszych klasyfikacji ZA to mild autism, takze mylisz się. Nie wiem, jak zachowuje się Rain Man, ale nawet wśród osób z autyzmem wysokofunkcjonujących spotkasz różne objawy, w różnym nasileniu.

PS Autyzm/ZA to nie choroba, zatem nie mówimy, że ktoś jest "chory" na autyzm, podobnie jak nie mówi się "chory na zespol downa"/

mam i miałam do czynienia z ludźmi z ZA , zespołem Kannera i są różnice w symptomatologii- wystarczy porównać umiejętność mowy, okresie diagnozowania dziecka chorego(mówię tutaj o ww dwóch). W przypadku ZA rodzice często nie zdają sobie sprawy, że dziecko jest chore do momentu aż pójdzie do szkoły. Nie twierdzę, że nasilenie zaburzeń nie jest kwestią zmienną, ale typowy Kanner a Asperger jest różny i ciężko je pomylić.

gość30-03-16, 22:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-03-16, 22:07 napisał(a):
gość, 30-03-16, 20:45 napisał(a):
gość, 30-03-16, 18:40 napisał(a):
gość, 30-03-16, 18:04 napisał(a):
gość, 30-03-16, 17:42 napisał(a):
Pamiętajcie Kibice, że Messi jest przede wszystkim CHORY- na autyzm. To nie skromność i inne chętnie przez Was przypisywane cechy- to nieumiejętność wynikająca z autyzmu.

jest chory na zespół Aspergera. Znam parę osób z ZA i żadne z nich nie jest skromne. Są rzeczowi, obiektywni, nie mają kłopotów z komunikacją werbalną. Mało tego, niektórzy mądrują się aż za bardzo (np. znam ośmioletniego chłopca, który cały czas gada o żabach i to jakim wyniosłym tonem, aż ciężko uwierzyć), zdarza się, że są wręcz egocentryczni, głównie z tego powodu, że brakuje im kompetencji społecznych i zrozumienia, że coś "nie wypada".

Zespół Aspergera jest w spektrum autyzmu:)

ale nie jest nim i symptomu obu są zupełnie inne. Osoby z ZA nie zachowują się jak Rain Man




Wg najnowszych klasyfikacji ZA to mild autism, takze mylisz się. Nie wiem, jak zachowuje się Rain Man, ale nawet wśród osób z autyzmem wysokofunkcjonujących spotkasz różne objawy, w różnym nasileniu.

PS Autyzm/ZA to nie choroba, zatem nie mówimy, że ktoś jest "chory" na autyzm, podobnie jak nie mówi się "chory na zespol downa"/

gość30-03-16, 22:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-03-16, 20:45 napisał(a):
gość, 30-03-16, 18:40 napisał(a):
gość, 30-03-16, 18:04 napisał(a):
gość, 30-03-16, 17:42 napisał(a):
Pamiętajcie Kibice, że Messi jest przede wszystkim CHORY- na autyzm. To nie skromność i inne chętnie przez Was przypisywane cechy- to nieumiejętność wynikająca z autyzmu.

jest chory na zespół Aspergera. Znam parę osób z ZA i żadne z nich nie jest skromne. Są rzeczowi, obiektywni, nie mają kłopotów z komunikacją werbalną. Mało tego, niektórzy mądrują się aż za bardzo (np. znam ośmioletniego chłopca, który cały czas gada o żabach i to jakim wyniosłym tonem, aż ciężko uwierzyć), zdarza się, że są wręcz egocentryczni, głównie z tego powodu, że brakuje im kompetencji społecznych i zrozumienia, że coś "nie wypada".

Zespół Aspergera jest w spektrum autyzmu:)

ale nie jest nim i symptomu obu są zupełnie inne. Osoby z ZA nie zachowują się jak Rain Man


Wg najnowszych klasyfikacji ZA to mild autism, takze mylisz się. Nie wiem, jak zachowuje się Rain Man, ale nawet wśród osób z autyzmem wysokofunkcjonujących spotkasz różne objawy, w różnym nasileniu.

gość30-03-16, 20:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-03-16, 18:40 napisał(a):
gość, 30-03-16, 18:04 napisał(a):
gość, 30-03-16, 17:42 napisał(a):
Pamiętajcie Kibice, że Messi jest przede wszystkim CHORY- na autyzm. To nie skromność i inne chętnie przez Was przypisywane cechy- to nieumiejętność wynikająca z autyzmu.

jest chory na zespół Aspergera. Znam parę osób z ZA i żadne z nich nie jest skromne. Są rzeczowi, obiektywni, nie mają kłopotów z komunikacją werbalną. Mało tego, niektórzy mądrują się aż za bardzo (np. znam ośmioletniego chłopca, który cały czas gada o żabach i to jakim wyniosłym tonem, aż ciężko uwierzyć), zdarza się, że są wręcz egocentryczni, głównie z tego powodu, że brakuje im kompetencji społecznych i zrozumienia, że coś "nie wypada".

Zespół Aspergera jest w spektrum autyzmu:)

ale nie jest nim i symptomu obu są zupełnie inne. Osoby z ZA nie zachowują się jak Rain Man

gość30-03-16, 18:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Pokory? A po co mu pokora? Bo w Polsce nie można się chwalić, że jest się w czymś dobrym? Spójrzcie sobie lepiej na Zlatana :D Dobry snajper musi być wręcz arogancki i pewny siebie, wtedy lepiej strzela :)

gość30-03-16, 18:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-03-16, 18:04 napisał(a):
gość, 30-03-16, 17:42 napisał(a): Pamiętajcie Kibice, że Messi jest przede wszystkim CHORY- na autyzm. To nie skromność i inne chętnie przez Was przypisywane cechy- to nieumiejętność wynikająca z autyzmu.
jest chory na zespół Aspergera. Znam parę osób z ZA i żadne z nich nie jest skromne. Są rzeczowi, obiektywni, nie mają kłopotów z komunikacją werbalną. Mało tego, niektórzy mądrują się aż za bardzo (np. znam ośmioletniego chłopca, który cały czas gada o żabach i to jakim wyniosłym tonem, aż ciężko uwierzyć), zdarza się, że są wręcz egocentryczni, głównie z tego powodu, że brakuje im kompetencji społecznych i zrozumienia, że coś "nie wypada".
Zespół Aspergera jest w spektrum autyzmu:)

gość30-03-16, 18:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-03-16, 17:42 napisał(a):
Pamiętajcie Kibice, że Messi jest przede wszystkim CHORY- na autyzm. To nie skromność i inne chętnie przez Was przypisywane cechy- to nieumiejętność wynikająca z autyzmu.

jest chory na zespół Aspergera. Znam parę osób z ZA i żadne z nich nie jest skromne. Są rzeczowi, obiektywni, nie mają kłopotów z komunikacją werbalną. Mało tego, niektórzy mądrują się aż za bardzo (np. znam ośmioletniego chłopca, który cały czas gada o żabach i to jakim wyniosłym tonem, aż ciężko uwierzyć), zdarza się, że są wręcz egocentryczni, głównie z tego powodu, że brakuje im kompetencji społecznych i zrozumienia, że coś "nie wypada".

gość30-03-16, 17:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Pamiętajcie Kibice, że Messi jest przede wszystkim CHORY- na autyzm. To nie skromność i inne chętnie przez Was przypisywane cechy- to nieumiejętność wynikająca z autyzmu.

gość30-03-16, 17:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

sympatyczny facet

gość30-03-16, 16:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-03-16, 15:46 napisał(a):
gość, 30-03-16, 15:04 napisał(a):
gość, 30-03-16, 14:56 napisał(a):
gość, 30-03-16, 13:48 napisał(a):
gość, 30-03-16, 13:30 napisał(a):
Warto przeczytać cały artykuł niezły ubaw:) Pan Lewandowski twierdzi np. że osiągnął poziom Messiego...mówi wręcz, że Messi strzela tyle goli co on a ma ku temu więcej możliwości tak więc domyślam się że chodzi o to że Pan Lewandowski to nawet lepszy jest:) albo Pan Lewandowski nie ogląda meczów z udziałem Messiego albo swoich... strzelanie goli to nie wszystko... zero dryblingów, udziału w grze itd... przyłoży nogę od czasu do czasu gdzie trzeba... tak dla przykładu polecam obejrzeć mecz bayern vs fc barcelona w którym grał Pan i Messi i zejść już z tej innej planety na ziemię:)

według mnie to oni (Messi, Lewandowski) mają inne zadania. Lewandowski to jest typowy napastnik, gra żeby strzelać gole (coś takiego jak Raul w Realu Madryt, parę dobrych lat temu- "snajper"), a Messi tworzy grę, w sensie, nie tylko strzela, ale często "rozdaje karty", wciska się między obrońców, rozgrywa. To nie są te same role. W Bayernie potrzeba kogoś jak Lewandowski, w Barcelonie kogoś jak Messi. (Oczywiście to moje zdanie, nie trzeba się ze mną zgadzać:))


Mimo wszystko Messi jest lepszy po prostu i skromny a Lewy trochę sobie dodaje...


i co w tym zlego, ze sobie dodaje? gorzej przez to gra? mniej kasy przynosi swojemu klubowi? niech sobie dodaje, lepsze to, niz jakby mial sie wstydzic tego, ze cos mu sie w tym kopaniu pilki udalo.


Nie mniej trochę pokory by się przydało:(


Tobie na pewno :) kim jestes, zeby wielokrotnie oceniac i pietnowac (a nie - raz zwrocic uwage) pokore obcych ludzi, z ktorymi nigdy nawet slowa nie zamienilas? :)

gość30-03-16, 15:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-03-16, 15:46 napisał(a):
Warto przeczytać cały artykuł niezły ubaw:) Pan Lewandowski twierdzi np. że osiągnął poziom Messiego...mówi wręcz, że Messi strzela tyle goli co on a ma ku temu więcej możliwości tak więc domyślam się że chodzi o to że Pan Lewandowski to nawet lepszy jest:) albo Pan Lewandowski nie ogląda meczów z udziałem Messiego albo swoich... strzelanie goli to nie wszystko... zero dryblingów, udziału w grze itd... przyłoży nogę od czasu do czasu gdzie trzeba... tak dla przykładu polecam obejrzeć mecz bayern vs fc barcelona w którym grał Pan i Messi i zejść już z tej innej planety na ziemię:)

według mnie to oni (Messi, Lewandowski) mają inne zadania. Lewandowski to jest typowy napastnik, gra żeby strzelać gole (coś takiego jak Raul w Realu Madryt, parę dobrych lat temu- "snajper"), a Messi tworzy grę, w sensie, nie tylko strzela, ale często "rozdaje karty", wciska się między obrońców, rozgrywa. To nie są te same role. W Bayernie potrzeba kogoś jak Lewandowski, w Barcelonie kogoś jak Messi. (Oczywiście to moje zdanie, nie trzeba się ze mną zgadzać:))

Mimo wszystko Messi jest lepszy po prostu i skromny a Lewy trochę sobie dodaje...

i co w tym zlego, ze sobie dodaje? gorzej przez to gra? mniej kasy przynosi swojemu klubowi? niech sobie dodaje, lepsze to, niz jakby mial sie wstydzic tego, ze cos mu sie w tym kopaniu pilki udalo.

Nie mniej trochę pokory by się przydało:(


A cóż tak się uczepiłaś tej pokory i skromności? Ja wiem, że to może poważana cecha, ale nie każdy musi ją posiadać (popatrz na CR7). Może sobie gadać co chce i uznawać się za najlepszego na świecie, a i tak Ty jak i mnóstwo osób (pewnie większość) oceni, że Messi jest lepszy od niego. I tyle. Choć nie można powiedzieć, że nie jest utalentowany, dla wielu pewnie najlepszy we wszechświecie. Czy to coś komuś ujmuje? Nie wydaje mi się.

gość30-03-16, 15:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Warto przeczytać cały artykuł niezły ubaw:) Pan Lewandowski twierdzi np. że osiągnął poziom Messiego...mówi wręcz, że Messi strzela tyle goli co on a ma ku temu więcej możliwości tak więc domyślam się że chodzi o to że Pan Lewandowski to nawet lepszy jest:) albo Pan Lewandowski nie ogląda meczów z udziałem Messiego albo swoich... strzelanie goli to nie wszystko... zero dryblingów, udziału w grze itd... przyłoży nogę od czasu do czasu gdzie trzeba... tak dla przykładu polecam obejrzeć mecz bayern vs fc barcelona w którym grał Pan i Messi i zejść już z tej innej planety na ziemię:)

według mnie to oni (Messi, Lewandowski) mają inne zadania. Lewandowski to jest typowy napastnik, gra żeby strzelać gole (coś takiego jak Raul w Realu Madryt, parę dobrych lat temu- "snajper"), a Messi tworzy grę, w sensie, nie tylko strzela, ale często "rozdaje karty", wciska się między obrońców, rozgrywa. To nie są te same role. W Bayernie potrzeba kogoś jak Lewandowski, w Barcelonie kogoś jak Messi. (Oczywiście to moje zdanie, nie trzeba się ze mną zgadzać:))

Mimo wszystko Messi jest lepszy po prostu i skromny a Lewy trochę sobie dodaje...

i co w tym zlego, ze sobie dodaje? gorzej przez to gra? mniej kasy przynosi swojemu klubowi? niech sobie dodaje, lepsze to, niz jakby mial sie wstydzic tego, ze cos mu sie w tym kopaniu pilki udalo.

Nie mniej trochę pokory by się przydało:(

gość30-03-16, 15:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-03-16, 14:56 napisał(a):
gość, 30-03-16, 13:48 napisał(a):
gość, 30-03-16, 13:30 napisał(a):
Warto przeczytać cały artykuł niezły ubaw:) Pan Lewandowski twierdzi np. że osiągnął poziom Messiego...mówi wręcz, że Messi strzela tyle goli co on a ma ku temu więcej możliwości tak więc domyślam się że chodzi o to że Pan Lewandowski to nawet lepszy jest:) albo Pan Lewandowski nie ogląda meczów z udziałem Messiego albo swoich... strzelanie goli to nie wszystko... zero dryblingów, udziału w grze itd... przyłoży nogę od czasu do czasu gdzie trzeba... tak dla przykładu polecam obejrzeć mecz bayern vs fc barcelona w którym grał Pan i Messi i zejść już z tej innej planety na ziemię:)

według mnie to oni (Messi, Lewandowski) mają inne zadania. Lewandowski to jest typowy napastnik, gra żeby strzelać gole (coś takiego jak Raul w Realu Madryt, parę dobrych lat temu- "snajper"), a Messi tworzy grę, w sensie, nie tylko strzela, ale często "rozdaje karty", wciska się między obrońców, rozgrywa. To nie są te same role. W Bayernie potrzeba kogoś jak Lewandowski, w Barcelonie kogoś jak Messi. (Oczywiście to moje zdanie, nie trzeba się ze mną zgadzać:))


Mimo wszystko Messi jest lepszy po prostu i skromny a Lewy trochę sobie dodaje...


i co w tym zlego, ze sobie dodaje? gorzej przez to gra? mniej kasy przynosi swojemu klubowi? niech sobie dodaje, lepsze to, niz jakby mial sie wstydzic tego, ze cos mu sie w tym kopaniu pilki udalo.

gość30-03-16, 14:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-03-16, 13:48 napisał(a):
gość, 30-03-16, 13:30 napisał(a):
Warto przeczytać cały artykuł niezły ubaw:) Pan Lewandowski twierdzi np. że osiągnął poziom Messiego...mówi wręcz, że Messi strzela tyle goli co on a ma ku temu więcej możliwości tak więc domyślam się że chodzi o to że Pan Lewandowski to nawet lepszy jest:) albo Pan Lewandowski nie ogląda meczów z udziałem Messiego albo swoich... strzelanie goli to nie wszystko... zero dryblingów, udziału w grze itd... przyłoży nogę od czasu do czasu gdzie trzeba... tak dla przykładu polecam obejrzeć mecz bayern vs fc barcelona w którym grał Pan i Messi i zejść już z tej innej planety na ziemię:)

według mnie to oni (Messi, Lewandowski) mają inne zadania. Lewandowski to jest typowy napastnik, gra żeby strzelać gole (coś takiego jak Raul w Realu Madryt, parę dobrych lat temu- "snajper"), a Messi tworzy grę, w sensie, nie tylko strzela, ale często "rozdaje karty", wciska się między obrońców, rozgrywa. To nie są te same role. W Bayernie potrzeba kogoś jak Lewandowski, w Barcelonie kogoś jak Messi. (Oczywiście to moje zdanie, nie trzeba się ze mną zgadzać:))


Mimo wszystko Messi jest lepszy po prostu i skromny a Lewy trochę sobie dodaje...

gość30-03-16, 14:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hehehehehehe on jest dobry i jakiś taki szczery się zrobił.U Niemców na pewno jest ciężko ale są nowe możliwości

gość30-03-16, 13:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-03-16, 13:38 napisał(a):
A ja lubię Lewandowskich ... Nareszcie mamy sportowców na poziomie światowym ..... Super !!!

Raczej jakby na odwrót... :-)

gość30-03-16, 13:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-03-16, 13:30 napisał(a):
Warto przeczytać cały artykuł niezły ubaw:) Pan Lewandowski twierdzi np. że osiągnął poziom Messiego...mówi wręcz, że Messi strzela tyle goli co on a ma ku temu więcej możliwości tak więc domyślam się że chodzi o to że Pan Lewandowski to nawet lepszy jest:) albo Pan Lewandowski nie ogląda meczów z udziałem Messiego albo swoich... strzelanie goli to nie wszystko... zero dryblingów, udziału w grze itd... przyłoży nogę od czasu do czasu gdzie trzeba... tak dla przykładu polecam obejrzeć mecz bayern vs fc barcelona w którym grał Pan i Messi i zejść już z tej innej planety na ziemię:)

według mnie to oni (Messi, Lewandowski) mają inne zadania. Lewandowski to jest typowy napastnik, gra żeby strzelać gole (coś takiego jak Raul w Realu Madryt, parę dobrych lat temu- "snajper"), a Messi tworzy grę, w sensie, nie tylko strzela, ale często "rozdaje karty", wciska się między obrońców, rozgrywa. To nie są te same role. W Bayernie potrzeba kogoś jak Lewandowski, w Barcelonie kogoś jak Messi. (Oczywiście to moje zdanie, nie trzeba się ze mną zgadzać:))

gość30-03-16, 13:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Mówi się poproszę autograf .....

gość30-03-16, 13:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Czy mogę prosić o autograf ???

gość30-03-16, 13:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nareszcie mamy kogoś na poziomie światowym

gość30-03-16, 13:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Super gość

gość30-03-16, 13:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A ja lubię Lewandowskich ... Nareszcie mamy sportowców na poziomie światowym ..... Super !!!

gość30-03-16, 13:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Warto przeczytać cały artykuł niezły ubaw:) Pan Lewandowski twierdzi np. że osiągnął poziom Messiego...mówi wręcz, że Messi strzela tyle goli co on a ma ku temu więcej możliwości tak więc domyślam się że chodzi o to że Pan Lewandowski to nawet lepszy jest:) albo Pan Lewandowski nie ogląda meczów z udziałem Messiego albo swoich... strzelanie goli to nie wszystko... zero dryblingów, udziału w grze itd... przyłoży nogę od czasu do czasu gdzie trzeba... tak dla przykładu polecam obejrzeć mecz bayern vs fc barcelona w którym grał Pan i Messi i zejść już z tej innej planety na ziemię:)

gość30-03-16, 13:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ania Lewandowska jest super, a Lewy jakiś taki nie do polubienia, irytujący!

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida