czwartek 31-03-16, czytany: 3621 razy, autor: krisu

Maciej Stuhr potraktowany jak niemiecki kolaborant!

"Publiczność" nie dała mu spokoju?

Maciej StuhrMaciej Stuhr / KAPiF
Maciej Stuhr (40 l.) spotkał się z bardzo przykrą sytuacją. Jak donosi niezależna.pl - przeciwnicy aktora, którzy ciągle pamiętają jego kontrowersyjne wystąpienie na gali tegorocznych Orłów przeszkodzili mu podczas występu w teatrze. Przypomnijmy: aktor zażartował wtedy z katastrofy Tupolewa i Żołnierzy Wyklętych.

Zobacz więcej: Orły 2016: Maciej Stuhr robił sobie żarty z Tupolewa

Aktorzy drugiego planu to nie jest jakaś armia artystów wyklę… przeklętych. Aktor drugiego planu to nie jest ktoś, kto gdzieś tam się wałęsa… pałęta. Aktor i aktorka drugiego planu to nie jest ktoś, na czym stoi film jak na oponce… opoce. Przepraszam, bo miło być poważnie, a państwo mają… tu-polew


Występ, choć rozbawił część widowni oraz internautów, nie spodobał się niektórych ludziom związanym ze środowiskiem prawicowym. Portale doniosły, że w ostatni wtorek w Teatrze Polonia, podczas spektaklu Boska, część publiczności, gdy tylko Stuhr wyszedł na scenę zaczęła bardzo głośno klaskać, krzyczeć "brawo" i gwiżdżąc zagłuszali jego prace.

Jak twierdzą organizatorzy akcji, "wyklaskiwanie" to tradycja wyśmiewania aktorów, którzy kolaborowali z przeciwnikiem podczas wojny. Według relacji portalu niezależna.pl, część widzów przyszła na spektakl tylko i wyłącznie po to, aby wyśmiać aktora. Po "wyklaskaniu" natychmiast opuścili teatr.

Pewien uczestnik powiedział, że:

Chcieliśmy, żeby poczuł i zrozumiał, że nie zgadzamy się na żartowanie ze śmierci czy to Żołnierzy tzw. II konspiracji podziemia niepodległościowego czy niewinnych ofiar katastrofy 10 kwietnia 2010 r.


Zobacz więcej: AKTORSTWO ODZIEDZICZONE W GENACH

Portal niezależna.pl cytuje kolejną wypowiedź:

Chcieliśmy zaznaczyć, że w naszej kulturze nie wypada śmiać się z ofiar, z tych, którzy nie mogą się przed tymi żartami bronić, że w polskiej tradycji wszelkie publiczne okazywanie sympatii przez artystów agresorom – a Pan Maciej Stuhr wielokrotnie w swoich wypowiedziach zachwala np. Vladimira Putina, na „dworze” którego zwykł bywać jest źle widziane, szczególnie w kontekście ostatnich wydarzeń.


Jak to przedstawia druga strona? Otóż według Fundacji KJ Na Rzecz Kultury, która napisała w imieniu Krystyny Jandy "klaskał" i zachowywał się wulgarnie jedynie jeden starszy pan! Na profilu znanej aktorki napisano:

Zaczął klaskać jeden, bardzo starszy pan, pani Janda, która była także na scenie, zapytała tego pana czy zamierza dalej przeszkadzać, po czym publiczność wyklaskała tego pana i wygoniła go z sali. Do pana podeszli bileterzy z prośbą o opuszczenie sali, a nie ochrona, potem spektakl kontynuowano bez przeszkód.


AKTUALIZACJA
Przez swoje tłumaczenia, Krystyna Janda otrzymuje liczne pogróżki od swoich przeciwników, które zawierają liczne wulgaryzmy:

dlaczego KLAMIESZ ???STUHRA WYKLASKIWALA GRUPA LUDZI W WIEKU TWOJEJ CORKI A NIE JEDEN STARSZY PAN !!!! NA STAROSC TAK SIE NIE KLAMIE !!!!!!!!!!BEZCZELNIE BO WIDZIALO TO WIELE OSOB . PONIZASZ SIE MIERNOTO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LEB TRZEBA BY CI OGOLIC !! A KLASKANIE BEDZIE JUZ ZAWSZE . DOSC TAKICH SZ**T JAK TY WTYK KOMUMISTYCZNYCH . (pisownia oryginalna dop. red.)


Jak zatem wygląda sytuacja? Która strona ma rację? Będziemy informować na bieżąco, tymczasem powstaje pytanie: czy aktor rzeczywiście zasłużył na takie potraktowanie?



Szanowni Państwo chcieliśmy sprostować tendencyjne doniesienia w sprawie rzekomego wyklaskania, pana Macieja Stuhra w...

Opublikowany przez Krystyna Janda na 30 marca 2016


tropicmotel@aol.comdlaczego KLAMIESZ ???STUHRA WYKLASKIWALA GRUPA LUDZI W WIEKU TWOJEJ CORKI A NIE JEDEN STARSZY...

Opublikowany przez Krystyna Janda na 31 marca 2016


Maciej Stuhr potraktowany jak niemiecki kolaborant!

Maciej Stuhr potraktowany jak niemiecki kolaborant!



 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
SKY TOWER WIECZORE...
Julia Kobus
SKY TOWER WIECZORE...
Powrót do domu.. |...
Julia Kobus
Powrót do domu.. |...
RODZINKA ADDAMSÓW!...
Julia Kobus
RODZINKA ADDAMSÓW!...
NIESPODZIANKA ROKU...
Julia Kobus
NIESPODZIANKA ROKU...




skomentuj:



Wasze komentarze (75): sortuj ↓

gość02-04-16, 08:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Super gisc!

gość01-04-16, 15:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-04-16, 12:20 napisał(a):
gość, 31-03-16, 13:09 napisał(a):
gość, 31-03-16, 13:03 napisał(a):
gość, 31-03-16, 12:58 napisał(a):
Tak to się kończy jak artysta miesza się do polityki. To się tak samo tyczy Zelników i innych Łaniewskich. Jesteś osobą publiczną i chcesz mędrkować nt. polityczne, licz się z tym, że będziesz obrzucony łajnem. Boleśnie proste i prawdziwe.

Zgadzam się. Dlaczego np. wszyscy lubią takiego Kota? Bo gość jest sobą i nie pierdzieli o polityce, tak jak wszyscy teraz. Na pewno ma jakieś poglądy ale nie jest takim tępawym atencjuszem jak Stuhr, żeby wszystkim o tym opowiadać a potem zgrywać wielkiego męczennika. Osioł i tyle.


Niby kiedy "zgrywał wielkiego męczennika"?


No, wiesz co. Zapomniałeś wymienić jandów, gajosów, pszoniaków, sewerynów, opaniów i setki innych. Kiedyś mi się wydawało, że to talent wyniósł ich na wyżyny. A oni wszyscy umaczani i w dużej mierze dlatego "tak" wybitni. Masz więc rację z tym politykowaniem "gwiazd".[


Ostatnia odpowiedz bardzo trafna! Mnie sie tez kiedys wydawalo ze oni sa wybitni... do czasu az przejrzalam na oczy i zauwazylam kto ich takich wybitnych zrobil!!!

gość01-04-16, 12:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 31-03-16, 13:09 napisał(a):
gość, 31-03-16, 13:03 napisał(a):
gość, 31-03-16, 12:58 napisał(a):
Tak to się kończy jak artysta miesza się do polityki. To się tak samo tyczy Zelników i innych Łaniewskich. Jesteś osobą publiczną i chcesz mędrkować nt. polityczne, licz się z tym, że będziesz obrzucony łajnem. Boleśnie proste i prawdziwe.

Zgadzam się. Dlaczego np. wszyscy lubią takiego Kota? Bo gość jest sobą i nie pierdzieli o polityce, tak jak wszyscy teraz. Na pewno ma jakieś poglądy ale nie jest takim tępawym atencjuszem jak Stuhr, żeby wszystkim o tym opowiadać a potem zgrywać wielkiego męczennika. Osioł i tyle.


Niby kiedy "zgrywał wielkiego męczennika"?


No, wiesz co. Zapomniałeś wymienić jandów, gajosów, pszoniaków, sewerynów, opaniów i setki innych. Kiedyś mi się wydawało, że to talent wyniósł ich na wyżyny. A oni wszyscy umaczani i w dużej mierze dlatego "tak" wybitni. Masz więc rację z tym politykowaniem "gwiazd".

gość01-04-16, 12:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-04-16, 08:19 napisał(a):
gość, 01-04-16, 04:20 napisał(a):
gość, 01-04-16, 00:18 napisał(a):
gość, 01-04-16, 00:08 napisał(a):
Nie wiem czy on niemiecki czy zydowski ale za malo w nim polskosci to na 100% . Nie lubie go i lubic nie bede.....jak bym wiedziala co sie swieci to tez bym go wyklaskala!!!Jak dla mnie to on jest taaka liberalna menda.

Za to ty jestes tłukiem ze średniowiecza! Gowno wiesz, w dupie byłaś, a twoje opinie sa żenujące

Za to ty jestes chamem albo chamka do potegi! reprezentujesz fanow tego pana?????????????? to ja sie ciesze ze za nim nie przepadam!

Dopasowałem sie do waszego poziomu, mend kozaczkowycj


Lepiej się nie dopasowuj, tylko pokaż klasę. Choć trochę wyższą niż niejaki błazen M. Stuhr

gość01-04-16, 12:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 31-03-16, 18:30 napisał(a):
gość, 31-03-16, 18:11 napisał(a):
gość, 31-03-16, 18:05 napisał(a):
gość, 31-03-16, 12:56 napisał(a):
Przecież to nie Janda napisała, tylko jakaś fundacja w jej imieniu na jej profilu. W sumie to dość dziwne, że ktoś inny za nią pisze posty na FB. Jakby chciała coś powiedzieć, ale kłamać wolała cudzymi ustami. Stuhr powinien liczyć się z konsekwencjami swoich prowokacji, a wolność słowa przysługuje wszystkim, choćby i starszemu Panu.

To niech powiedzą mu to w twarz, a nie rujnują przedstawienie niewinnym ludziom. Co za buractwo.

Pan najwyrazniej pomylil teatr z kosciolem


Nie znasz faktów, nie dyskutuj. To nie była jedna osoba, tylko grupa - i to młodych ludzi. Z pewnością chodzą do kościoła, bo wiedzą, co to prawdziwe wartości. Dlatego zareagowali. Co do buractwa, to chyba jednak naczelnym burakiem i jeszcze rogaczem jest ten pan. Może by tak się pośmiał z siebie? Poza tym zrujnował rozdanie nagród setkom niewinnych widzów, którzy płacą abonament, a chcieli w spokoju obejrzeć tę imprezę.

gość01-04-16, 11:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Brawo Polska!

gość01-04-16, 08:19, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-04-16, 04:20 napisał(a):
gość, 01-04-16, 00:18 napisał(a):
gość, 01-04-16, 00:08 napisał(a): Nie wiem czy on niemiecki czy zydowski ale za malo w nim polskosci to na 100% . Nie lubie go i lubic nie bede.....jak bym wiedziala co sie swieci to tez bym go wyklaskala!!!Jak dla mnie to on jest taaka liberalna menda.
Za to ty jestes tłukiem ze średniowiecza! Gowno wiesz, w dupie byłaś, a twoje opinie sa żenujące
Za to ty jestes chamem albo chamka do potegi! reprezentujesz fanow tego pana?????????????? to ja sie ciesze ze za nim nie przepadam!
Dopasowałem sie do waszego poziomu, mend kozaczkowycj

gość01-04-16, 04:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-04-16, 00:18 napisał(a):
gość, 01-04-16, 00:08 napisał(a):
Nie wiem czy on niemiecki czy zydowski ale za malo w nim polskosci to na 100% . Nie lubie go i lubic nie bede.....jak bym wiedziala co sie swieci to tez bym go wyklaskala!!!Jak dla mnie to on jest taaka liberalna menda.

Za to ty jestes tłukiem ze średniowiecza! Gowno wiesz, w dupie byłaś, a twoje opinie sa żenujące


Za to ty jestes chamem albo chamka do potegi! reprezentujesz fanow tego pana?????????????? to ja sie ciesze ze za nim nie przepadam!

gość01-04-16, 00:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 31-03-16, 21:40 napisał(a): żyd nigdy Polaków nie poszanuje
Gdzie ty ofiaro losu widzisz teraz Żydów? W twoim małym rozumku chyba

gość01-04-16, 00:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-04-16, 00:08 napisał(a): Nie wiem czy on niemiecki czy zydowski ale za malo w nim polskosci to na 100% . Nie lubie go i lubic nie bede.....jak bym wiedziala co sie swieci to tez bym go wyklaskala!!!Jak dla mnie to on jest taaka liberalna menda.
Za to ty jestes tłukiem ze średniowiecza! Gowno wiesz, w dupie byłaś, a twoje opinie sa żenujące

gość01-04-16, 00:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie wiem czy on niemiecki czy zydowski ale za malo w nim polskosci to na 100% . Nie lubie go i lubic nie bede.....jak bym wiedziala co sie swieci to tez bym go wyklaskala!!!Jak dla mnie to on jest taaka liberalna menda.

gość31-03-16, 23:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Lubie go

gość31-03-16, 21:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

żyd nigdy Polaków nie poszanuje

gość31-03-16, 18:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Najwidoczniej ten starszy Pan ma takie samo poczucie humoru jak Stuhr . Jak jednemu wolno to drugiemu również.

gość31-03-16, 18:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 31-03-16, 18:11 napisał(a):
gość, 31-03-16, 18:05 napisał(a):
gość, 31-03-16, 12:56 napisał(a):
Przecież to nie Janda napisała, tylko jakaś fundacja w jej imieniu na jej profilu. W sumie to dość dziwne, że ktoś inny za nią pisze posty na FB. Jakby chciała coś powiedzieć, ale kłamać wolała cudzymi ustami. Stuhr powinien liczyć się z konsekwencjami swoich prowokacji, a wolność słowa przysługuje wszystkim, choćby i starszemu Panu.

To niech powiedzą mu to w twarz, a nie rujnują przedstawienie niewinnym ludziom. Co za buractwo.

Pan najwyrazniej pomylil teatr z kosciolem

gość31-03-16, 18:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 31-03-16, 18:13 napisał(a):
Nie pokazujcie więcej tego gnoja. To żydowski prymityw

Spadaj antysemitko, zawsze bedziesz glupia i zawsze bedziesz robic pod kims

gość31-03-16, 18:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jest cienki jak dupa węża

gość31-03-16, 18:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie pokazujcie więcej tego gnoja. To żydowski prymityw

gość31-03-16, 18:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 31-03-16, 18:05 napisał(a):
gość, 31-03-16, 12:56 napisał(a):
Przecież to nie Janda napisała, tylko jakaś fundacja w jej imieniu na jej profilu. W sumie to dość dziwne, że ktoś inny za nią pisze posty na FB. Jakby chciała coś powiedzieć, ale kłamać wolała cudzymi ustami. Stuhr powinien liczyć się z konsekwencjami swoich prowokacji, a wolność słowa przysługuje wszystkim, choćby i starszemu Panu.

To niech powiedzą mu to w twarz, a nie rujnują przedstawienie niewinnym ludziom. Co za buractwo.

gość31-03-16, 18:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 31-03-16, 12:56 napisał(a):
Przecież to nie Janda napisała, tylko jakaś fundacja w jej imieniu na jej profilu. W sumie to dość dziwne, że ktoś inny za nią pisze posty na FB. Jakby chciała coś powiedzieć, ale kłamać wolała cudzymi ustami. Stuhr powinien liczyć się z konsekwencjami swoich prowokacji, a wolność słowa przysługuje wszystkim, choćby i starszemu Panu.

gość31-03-16, 18:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Tak to bywa - kij ma końce.

gość31-03-16, 18:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 31-03-16, 16:58 napisał(a):
gość, 31-03-16, 16:54 napisał(a):
gość, 31-03-16, 15:16 napisał(a):
gość, 31-03-16, 15:06 napisał(a):
A to Szczurek nie wiedział " Kto jaką bronią wojuje od takiej ginie" On uważał że on ma monopol na dobrą oczywiście w jego pojęciu zabawę? Bawimy się wszyscy cwaniaku.


a ty co, bolszewik? jest roznica miedzy mowieniem, gdy jest czyjs czas na mowienie (owszem, zartowal niesmacznie i ja go nie ogladalam - mialam wybor) a robieniem burdy w teatrze i zaklocaniem widzom przedstawienia i marnowaniem ich pieniedzy. nauczka powinno byc np nie obsadzanie go w roli prowadzacych a nie wyzywanie sie na niewinnych ludziach, ktorzy wydali kase (dla niektorych to duzo), zeby np ten raz w roku pojsc do teatru.



A jaki miałeś wybór? Mam zrezygnować z Orłów bo przez chwilę będzie bredził Szczurek? On równię zakłócił mi przedstawienie. Ty również bredzisz przecież widzowie przedstawienie zobaczyli więc jeśli zmarnowali pieniądze to jedynie w wyniku kiepskiego przedstawienia.
Przedstawienie zostało przesunięte o 10 min ot i tyle za ten Pan zachował się haniebnie .


Przedstawienie zostalo przerwane. Chyba nigdy nie bylas w teatrze jesli nie wiesz, ze przerwanie przedstawienia (gdy widz juz sie wczul w cala historie) psuje cale doswiadczenie. Z orlow moglam przelaczyc na inny kanal, goscie mogli wyjsc na papierosa - oni mieli zaproszenia, nie zaplacili za bilety tam.

Wyluzuj. Oglądałeś 'Boska' wiesz w jakim momencie przedstawienia wchodzi Szczurek? Więc w jaką historię się wczuli? Gadka dla samej gadki, poszukaj lepszych argumentów

gość31-03-16, 17:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 31-03-16, 16:46 napisał(a):
gość, 31-03-16, 15:17 napisał(a):
gość, 31-03-16, 13:46 napisał(a):
gość, 31-03-16, 12:52 napisał(a):
gość, 31-03-16, 12:49 napisał(a):
gość, 31-03-16, 12:44 napisał(a):
Cudownie przeinaczone fakty, widze ze PiS obejmuje juz swą retoryka portale plotkarskie

podobnie jak jeszcze kilka miesięcy temu, kiedy na wszystkich portalach wciskano nam, że uchodźcami nie jest nikt inny "tylko biedne kobiety i ich głodne dzieci". Była propaganda, jest propaganda, będzie propaganda. Jak to w biznesie.

Tendencyjne zdjecia uchodźców zawsze można zrobic i każdy fakt przedstawić jak wygodnie. Nie zmienia to sytuacji, ze wsród uchodźców jest duzo kobiet i dzieci i to one głownie giną.

Szacuje się że kobiet i dzieci jest ok 10% i stanowią tzw listek figowy dla pozostałych 90%, to jest młodych agresywnych mężczyzn. Czy 10% całości to dużo, czy mało, to kwestia dyskusyjna. Kobiety i dzieci głównie giną, z tym że nie z rąk Europejczyków, a współbraci w wierze.

Podaj zródło tych danych

nie wiem skąd są ww dane, ale statystyki są podane m.in. przez Zentralrat der Muslime in Deutschland albo Agencja ds. uchodźców ONZ.

Ktore konkretnie statystyki?

gość31-03-16, 17:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jak komus przeszkadza stuhr, to nie kupi wiecej biletu na nic z jego udzialem... a jak komus nie przeszkadza, to jak moze unikac osob robiocych burdy w miejscach publicznych? to nie jest rowne. bolszewicy.

gość31-03-16, 16:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 31-03-16, 16:54 napisał(a):
gość, 31-03-16, 15:16 napisał(a):
gość, 31-03-16, 15:06 napisał(a):
A to Szczurek nie wiedział " Kto jaką bronią wojuje od takiej ginie" On uważał że on ma monopol na dobrą oczywiście w jego pojęciu zabawę? Bawimy się wszyscy cwaniaku.


a ty co, bolszewik? jest roznica miedzy mowieniem, gdy jest czyjs czas na mowienie (owszem, zartowal niesmacznie i ja go nie ogladalam - mialam wybor) a robieniem burdy w teatrze i zaklocaniem widzom przedstawienia i marnowaniem ich pieniedzy. nauczka powinno byc np nie obsadzanie go w roli prowadzacych a nie wyzywanie sie na niewinnych ludziach, ktorzy wydali kase (dla niektorych to duzo), zeby np ten raz w roku pojsc do teatru.



A jaki miałeś wybór? Mam zrezygnować z Orłów bo przez chwilę będzie bredził Szczurek? On równię zakłócił mi przedstawienie. Ty również bredzisz przecież widzowie przedstawienie zobaczyli więc jeśli zmarnowali pieniądze to jedynie w wyniku kiepskiego przedstawienia.
Przedstawienie zostało przesunięte o 10 min ot i tyle za ten Pan zachował się haniebnie .


Przedstawienie zostalo przerwane. Chyba nigdy nie bylas w teatrze jesli nie wiesz, ze przerwanie przedstawienia (gdy widz juz sie wczul w cala historie) psuje cale doswiadczenie. Z orlow moglam przelaczyc na inny kanal, goscie mogli wyjsc na papierosa - oni mieli zaproszenia, nie zaplacili za bilety tam.

strony
1 2 3 4
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida