czwartek 31-03-16, czytany: 21138 razy, autor: krisu

Magda Narożna z Pięknych i Młodych została POBITA na koncercie!

"To największe upokorzenie w moim życiu!"

Piękni I MłodziPiękni I Młodzi / Facebook: Piękni i Młodzi
Magda Narożna, piosenkarka z zespołu Piękni i Młodzi zwierzyła się na fanpage zespołu, że została ciężko pobita przez ochroniarza i właściciela klubu Scorpio we Wnorach-Wiechach. Wszystko dlatego, że domagała się wynagrodzenia za swój koncert!

Zobacz więcej: Magda Narożna z Pięknych i Młodych w nowym CKM-ie (FOTO)

Artystka powiedziała, że ostatnie święta zapamięta jako najgorsze w swoim życiu. Na stronie napisała, że:

Ochroniarz zaprowadził mnie do małego pomieszczenia, w którym stała tylko kanapa, na której siedział Pan Bogdan. Ochroniarz wszedł ze mną i zamknął drzwi. Poprosiłam o szybkie rozliczenie, bo mieliśmy zaplanowany kolejny koncert. I oczywiście wtedy zaczął się robić problem.

Szanowny Pan Bogdan( chyba „właściciel”) nie pamięta, na jaką kwotę się umawiał. Od słowa do słowa stwierdziłam, że nie ma sensu prowadzić dyskusji z osobą, który ewidentnie była pod wpływem alkoholu i być może czegoś jeszcze.

Powiedziałam, że w takim razie ja dzwonię do mojego menadżera i niech ustalą przez telefon, co robimy. Gdy wybrałam numer i przyłożyłam telefon do ucha, pan Bogdan nagle wpadł w jakąś wściekłość i uderzył mnie w twarz, trafiając równocześnie w telefon, który poleciał na drugi koniec pomieszczenia.


Na Facebooku napisała również, że ochroniarz który miał ją chronić, dołączył do jej pobicia!

W tym czasie pan ochroniarz, który miał dbać o bezpieczeństwo, po prostu wyszedł, udając, że nic się nie stało. Wiedziałam, że jest źle i że moi chłopacy już idą po mnie, ale w głowie krążyły mi czarne myśli o najgorszym. Gdy wstałam po telefon (ochroniarz) zaczął mnie szarpać i krzyczeć, że "mam wy*******ać" i wyzywać mnie od k***w ,i że jestem "wielką gwiazdą". Powiedziałam, żeby mnie puścił, bo muszę zabrać torebkę, która leżała na kanapie. Jak wychodziłam, to cały czas krzyczał i z ogromną siła uderzył mnie z otwartej dłoni w tył głowy. To było największe upokorzenie, jakie kiedykolwiek przeżyłam!


Zobacz więcej: Piękna i Młoda Magda Narożna

Sprawa na pewno będzie miała swój finał w sądzie. Wokalistka nagrała nawet film w którym tłumaczy całą sytuację.

Co sądzicie o takich "damskich bokserach"?


UWAGA! Bardzo Ważna Informacja od Madzi! Hej Kochani! Z tej strony Madzia! Chciałabym się z Wami podzielić informacją...

Opublikowany przez Piękni i Młodzi na 30 marca 2016


Kilka słów od Madzi na temat zajścia..."Dziękuję za Wasze wsparcie!"https://youtu.be/T6aitXdJEGc

Opublikowany przez Piękni i Młodzi na 31 marca 2016


Ranne ptaszki już czekają na samolot :) kierunek Wawa -Bruksela - Hamburg:) i wieczorem widzimy się w Bremen; )

Opublikowany przez Piękni i Młodzi na 25 luty 2016



 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
3 FRYZURY NA JESIE...
Stylizacje Hairstyles
3 FRYZURY NA JESIE...
6 VLOG W DOMU
szusz vlogmas
6 VLOG W DOMU
SUBSKRYBUJ KANAŁ S...
Szusz HAUL Z BERLINA
SUBSKRYBUJ KANAŁ S...
REMONT ODC. 6 DUŻE...
MIESZKAMY TV
REMONT ODC. 6 DUŻE...




skomentuj:



Wasze komentarze (84): sortuj ↓

gość10-04-16, 16:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Mordy disco polowcow trzeba tepic

gość01-04-16, 21:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-04-16, 03:28 napisał(a):
gość, 01-04-16, 02:28 napisał(a):

Ja przez duzo lat tak myslalam. Szanowalam kazdego, akceptowalam wszystkich i nikogo nie skreslalam. Pozniej zauwazylam ze zyja wokol mnie sami debile, bez zadnych wyjatkow, bez podzialu na muzyke, poglady czy status spoleczny. Teraz nienawidze wszystkich. Nikogo nie obrazam, ale tez nie zawieram bezsensownych znajomosci. Duzo lepiej. Pozdrawiam. (:


Nie mam aż tka jak Ty, ze nienawidzę, ale mimo, ze szanuje innych, to z dystansem i sceptycznie podchodzę, skoro nawet rodzina i bliscy mają mnie gdzieś, są oschli i powierzchownie ratatuja innych, to co dopiero wielu obcych. Z drugiej strony ktoś mnie może uważać za deblia, wiec sama powinnam uważać co myślę o inncyh :D " nie zawieram bezsensownych znajomości. Duzo lepiej. " - nie ma rozczarowań, straty energii i czasu, ale sa i minusy. Znajomości są bardzo ważne w zdobyciu pracy i wielu rzeczy,a że ich nie mam to tez tracę (szczególnie z ta praca,umiejętności nie ma gdzie zdobyć a nie mam żadnych wielkich talentów,a ). Nie odczuwasz tego?
sami debile wokół ciebie? to w jakim ty środowisku się obracasz? sam margines i patologia? ty jesteś najmądrzejsza a wszędzie sami debile? wszystkich nienawidzisz ,wszyscy są be?

gość01-04-16, 21:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wnory - Wiechy na kozaczku

No to kurcze zaskoczenie

gość01-04-16, 17:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-04-16, 14:53 napisał(a):
gość, 01-04-16, 13:23 napisał(a):
gość, 01-04-16, 12:48 napisał(a):
gość, 01-04-16, 12:40 napisał(a):
gość, 01-04-16, 11:29 napisał(a):
gość, 01-04-16, 10:47 napisał(a): Wiele ludzi gorzknieje i obojetnieje im swiat dokola, a nazywaja to dojrzewaniem. Tylko kasa i kasa sie liczy, to jest wedlug wielu synonim dojrzalosci: pogon za kasa.
Jak sie jest na utrzymaniu rodziców i nie płaci za rachunki, to tak, kasa to takie plebejskie myślenie, ale rzeczywistość skrzeczy Nie wszyscy musza brać kredyty na mieszkanie, ale nie wszystkim wegetacja odpowiada
Dla mnie wegetacja to praca-spanie-praca, ale jak niektorym odpowiada brak wolnego czasu w zamian za nowy telefon czy nowe paznokcie zelowe co tydzien to prosze bardzo.
Dziecko zaczniesz pracowac, bedziesz miała rodzine, to bedziesz wiedziała ze najwieksza impreza jest 8h sen;) zreszta takie paznokcie to w maksie 100 w salonie, a iPhone kosztował mnie 1500 oczywiście w abonamencie. To nie sa jakies wielkie pieniądze
Czemu was tak moje zycie obchodzi? Mowilam juz, ze pracuje i sie sama utrzymuje. Jakos nie mozecie pojac tego. Jak zwykly Sen to taki luksus, nie ma czasu przeczytac ksiazki czy przesluchac plyty, bo trzeba tyle pracowac no to cos nie wyszlo. Mniej pracy i rzeczy materialnych, a wiecej samorozwoju. Naprawde polecam. Przezyjecie bez najnowszego iphona, naprawde.

gość01-04-16, 16:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 31-03-16, 23:12 napisał(a):
gość, 31-03-16, 23:07 napisał(a):
"
Dla dzieci jest, dorośli nie maja czasu na głupoty"
to się k***a zajeb jak masz ch*jowe życie

Mnie mamusia nie utrzymuje jak ciebie

Hehehe ale argument prymitywa bez zainteresowań :D
człowiek bez pasji, zainteresować to zwykły ułomek, a nie człowiek zaradny i inteligentny za jakiego chciałabyś uchodzić.
Ludzie tworzący muzykę, bywający na koncertach i imprezach tematycznych to nie tylko dzieci na garnuszku rodziców.
jesteś tak głupia, ze aż boli. Ale to taki gatunek. prosta, leniwa suka, która tylko zre sra i kopuluje, książek nie czyta, muzyki nie słucha, na niczym się nie zna i myśli, ze rozumy pozjadała. Typowa głupia cebula. Bezmózg i tyle.

gość01-04-16, 14:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-04-16, 13:23 napisał(a):
gość, 01-04-16, 12:48 napisał(a):
gość, 01-04-16, 12:40 napisał(a):
gość, 01-04-16, 11:29 napisał(a):
gość, 01-04-16, 10:47 napisał(a):
gość, 01-04-16, 08:15 napisał(a):
gość, 01-04-16, 03:37 napisał(a): Alez oczywiscie ze masz racje. Jak cos wybieramy to z jakiegos powodu. Jesli nam sie cos podoba badz nie, to z jakiegos powodu. Disco polo sluchaja debile, ludzie bardzo prosci, prymitywni i niezwykle sklonni do zachowan agresywnych i patologicznych, tak samo z rapem. Zadnemu czlowiekowi na poziomie, nie bedzie sie podobalo spiewanie o majteczkach w kropeczki, czy o trudnym zyciu w melinie. Sa ludzie ktorzy maja male potrzeby kulturowe, jak i sa ludzie ktorzy potrzeby kulturalne maja wyzsze i na tym to polega. I nie ma co sie obruszac na prawde.
Dzieci, dzieci wy i wasze potrzeby kulturowe, tez byłam dumna ze słucham metalu jak miałam 16 lat:d ale z wiekiem człowiek dorośleje:) przynajmniej niektórzy
Wiele ludzi gorzknieje i obojetnieje im swiat dokola, a nazywaja to dojrzewaniem. Tylko kasa i kasa sie liczy, to jest wedlug wielu synonim dojrzalosci: pogon za kasa.
Jak sie jest na utrzymaniu rodziców i nie płaci za rachunki, to tak, kasa to takie plebejskie myślenie, ale rzeczywistość skrzeczy Nie wszyscy musza brać kredyty na mieszkanie, ale nie wszystkim wegetacja odpowiada
Dla mnie wegetacja to praca-spanie-praca, ale jak niektorym odpowiada brak wolnego czasu w zamian za nowy telefon czy nowe paznokcie zelowe co tydzien to prosze bardzo.
Dziecko zaczniesz pracowac, bedziesz miała rodzine, to bedziesz wiedziała ze najwieksza impreza jest 8h sen;) zreszta takie paznokcie to w maksie 100 w salonie, a iPhone kosztował mnie 1500 oczywiście w abonamencie. To nie sa jakies wielkie pieniądze

gość01-04-16, 13:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-04-16, 11:19 napisał(a):
gość, 31-03-16, 21:31 napisał(a):
gość, 31-03-16, 20:34 napisał(a):
gość, 31-03-16, 18:19 napisał(a):
gość, 31-03-16, 18:08 napisał(a):
Bardzo nieładnie. Kasa z rączki do rączki bez płacenia podatków. Gdyby była umowa to i zaliczka i przelew na konto by był. Okradasz nas pani madziu i jeszcze się tym chwalisz publicznie. Dobrze, że ci przyłożył. Za wszystkie dziury w drodze i kolejki w NFZcie

Nie popieram bicia kobiet,ale w tym co napisałaś jest sporo prawdy.Polaki cwaniaki,byleby się nachapać...

No właśnie kroja min 10 tysiakow i wszysto do raczki, żadnych przelewów. Gdzie Urząd Skarbowy ja się pytam?!!!

Urząd Skarbowy dopierdala się do przeciętnego Kowalskiego o 10 groszy,ale bogacze i takie "gwiazdy" robią co chcą,taka prawda


Teraz napewno znajdzie się ktoś życzliwy i poinformuje kogo trzeba. Pewnie inne gwiazdy disco polo wkur.....


A pitolicie. Mogą brać kasę "pod stołem" (w co wątpię w przypadku dużych imprez o których wie cała wiocha, a więc i skarbówka), a mogą równie dobrze grać na jakichś umowach cywilno-prawnych (pewnie na umowie dzieło, jak zwykle) i jak najbardziej odprowadzać od nich podatki. Umowa cywilno prawna nie wymaga formy pisemnej. Zanim pobiegniecie uprzejmie donieść do urzędu skarbowego to pomyślcie trochę...

gość01-04-16, 13:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-04-16, 12:48 napisał(a):
gość, 01-04-16, 12:40 napisał(a):
gość, 01-04-16, 11:29 napisał(a):
gość, 01-04-16, 10:47 napisał(a):
gość, 01-04-16, 08:15 napisał(a):
gość, 01-04-16, 03:37 napisał(a): Alez oczywiscie ze masz racje. Jak cos wybieramy to z jakiegos powodu. Jesli nam sie cos podoba badz nie, to z jakiegos powodu. Disco polo sluchaja debile, ludzie bardzo prosci, prymitywni i niezwykle sklonni do zachowan agresywnych i patologicznych, tak samo z rapem. Zadnemu czlowiekowi na poziomie, nie bedzie sie podobalo spiewanie o majteczkach w kropeczki, czy o trudnym zyciu w melinie. Sa ludzie ktorzy maja male potrzeby kulturowe, jak i sa ludzie ktorzy potrzeby kulturalne maja wyzsze i na tym to polega. I nie ma co sie obruszac na prawde.
Dzieci, dzieci wy i wasze potrzeby kulturowe, tez byłam dumna ze słucham metalu jak miałam 16 lat:d ale z wiekiem człowiek dorośleje:) przynajmniej niektórzy
Wiele ludzi gorzknieje i obojetnieje im swiat dokola, a nazywaja to dojrzewaniem. Tylko kasa i kasa sie liczy, to jest wedlug wielu synonim dojrzalosci: pogon za kasa.
Jak sie jest na utrzymaniu rodziców i nie płaci za rachunki, to tak, kasa to takie plebejskie myślenie, ale rzeczywistość skrzeczy.
Nie, nie jestem na utrzymaniu rodzicow ani nikogo. Jakby ci sie chcialo przeczytac poprzednie posty to bys wiedziala. Gardze ta pogonia za kase i dopoki nikt z bliskich nie potrzebuje na leki czy leczenie nie bede zapierdalac na kredyty czy nowe telefony
Nie wszyscy musza brać kredyty na mieszkanie, ale nie wszystkim wegetacja odpowiada
Dla mnie wegetacja to praca-spanie-praca, ale jak niektorym odpowiada brak wolnego czasu w zamian za nowy telefon czy nowe paznokcie zelowe co tydzien to prosze bardzo.

gość01-04-16, 12:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-04-16, 12:40 napisał(a):
gość, 01-04-16, 11:29 napisał(a):
gość, 01-04-16, 10:47 napisał(a):
gość, 01-04-16, 08:15 napisał(a):
gość, 01-04-16, 03:37 napisał(a):
gość, 01-04-16, 00:53 napisał(a): I nie, nie slucham Biebera i nie mam mentalnosci gimnazjalistki. Muzyka jest dla mnie bardzo wazna, nie zmuszam nikogo zeby to zrozumial. Twierdze tylko, ze to czego sluchamy, co czytam i ogladamy nas okresla. Sa to wybory, swiadome.
Alez oczywiscie ze masz racje. Jak cos wybieramy to z jakiegos powodu. Jesli nam sie cos podoba badz nie, to z jakiegos powodu. Disco polo sluchaja debile, ludzie bardzo prosci, prymitywni i niezwykle sklonni do zachowan agresywnych i patologicznych, tak samo z rapem. Zadnemu czlowiekowi na poziomie, nie bedzie sie podobalo spiewanie o majteczkach w kropeczki, czy o trudnym zyciu w melinie. Sa ludzie ktorzy maja male potrzeby kulturowe, jak i sa ludzie ktorzy potrzeby kulturalne maja wyzsze i na tym to polega. I nie ma co sie obruszac na prawde.
Dzieci, dzieci wy i wasze potrzeby kulturowe, tez byłam dumna ze słucham metalu jak miałam 16 lat:d ale z wiekiem człowiek dorośleje:) przynajmniej niektórzy
Wiele ludzi gorzknieje i obojetnieje im swiat dokola, a nazywaja to dojrzewaniem. Tylko kasa i kasa sie liczy, to jest wedlug wielu synonim dojrzalosci: pogon za kasa.
Jak sie jest na utrzymaniu rodziców i nie płaci za rachunki, to tak, kasa to takie plebejskie myślenie, ale rzeczywistość skrzeczy.
Nie, nie jestem na utrzymaniu rodzicow ani nikogo. Jakby ci sie chcialo przeczytac poprzednie posty to bys wiedziala. Gardze ta pogonia za kase i dopoki nikt z bliskich nie potrzebuje na leki czy leczenie nie bede zapierdalac na kredyty czy nowe telefony
Nie wszyscy musza brać kredyty na mieszkanie, ale nie wszystkim wegetacja odpowiada

gość01-04-16, 12:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-04-16, 11:29 napisał(a):
gość, 01-04-16, 10:47 napisał(a):
gość, 01-04-16, 08:15 napisał(a):
gość, 01-04-16, 03:37 napisał(a):
gość, 01-04-16, 00:53 napisał(a): I nie, nie slucham Biebera i nie mam mentalnosci gimnazjalistki. Muzyka jest dla mnie bardzo wazna, nie zmuszam nikogo zeby to zrozumial. Twierdze tylko, ze to czego sluchamy, co czytam i ogladamy nas okresla. Sa to wybory, swiadome.
Alez oczywiscie ze masz racje. Jak cos wybieramy to z jakiegos powodu. Jesli nam sie cos podoba badz nie, to z jakiegos powodu. Disco polo sluchaja debile, ludzie bardzo prosci, prymitywni i niezwykle sklonni do zachowan agresywnych i patologicznych, tak samo z rapem. Zadnemu czlowiekowi na poziomie, nie bedzie sie podobalo spiewanie o majteczkach w kropeczki, czy o trudnym zyciu w melinie. Sa ludzie ktorzy maja male potrzeby kulturowe, jak i sa ludzie ktorzy potrzeby kulturalne maja wyzsze i na tym to polega. I nie ma co sie obruszac na prawde.
Dzieci, dzieci wy i wasze potrzeby kulturowe, tez byłam dumna ze słucham metalu jak miałam 16 lat:d ale z wiekiem człowiek dorośleje:) przynajmniej niektórzy
Wiele ludzi gorzknieje i obojetnieje im swiat dokola, a nazywaja to dojrzewaniem. Tylko kasa i kasa sie liczy, to jest wedlug wielu synonim dojrzalosci: pogon za kasa.
Jak sie jest na utrzymaniu rodziców i nie płaci za rachunki, to tak, kasa to takie plebejskie myślenie, ale rzeczywistość skrzeczy.
Nie, nie jestem na utrzymaniu rodzicow ani nikogo. Jakby ci sie chcialo przeczytac poprzednie posty to bys wiedziala. Gardze ta pogonia za kase i dopoki nikt z bliskich nie potrzebuje na leki czy leczenie nie bede zapierdalac na kredyty czy nowe telefony

gość01-04-16, 11:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-04-16, 10:47 napisał(a):
gość, 01-04-16, 08:15 napisał(a):
gość, 01-04-16, 03:37 napisał(a):
gość, 01-04-16, 00:53 napisał(a): I nie, nie slucham Biebera i nie mam mentalnosci gimnazjalistki. Muzyka jest dla mnie bardzo wazna, nie zmuszam nikogo zeby to zrozumial. Twierdze tylko, ze to czego sluchamy, co czytam i ogladamy nas okresla. Sa to wybory, swiadome.
Alez oczywiscie ze masz racje. Jak cos wybieramy to z jakiegos powodu. Jesli nam sie cos podoba badz nie, to z jakiegos powodu. Disco polo sluchaja debile, ludzie bardzo prosci, prymitywni i niezwykle sklonni do zachowan agresywnych i patologicznych, tak samo z rapem. Zadnemu czlowiekowi na poziomie, nie bedzie sie podobalo spiewanie o majteczkach w kropeczki, czy o trudnym zyciu w melinie. Sa ludzie ktorzy maja male potrzeby kulturowe, jak i sa ludzie ktorzy potrzeby kulturalne maja wyzsze i na tym to polega. I nie ma co sie obruszac na prawde.
Dzieci, dzieci wy i wasze potrzeby kulturowe, tez byłam dumna ze słucham metalu jak miałam 16 lat:d ale z wiekiem człowiek dorośleje:) przynajmniej niektórzy
Wiele ludzi gorzknieje i obojetnieje im swiat dokola, a nazywaja to dojrzewaniem. Tylko kasa i kasa sie liczy, to jest wedlug wielu synonim dojrzalosci: pogon za kasa.
Jak sie jest na utrzymaniu rodziców i nie płaci za rachunki, to tak, kasa to takie plebejskie myślenie, ale rzeczywistość skrzeczy.

gość01-04-16, 11:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dajcie spokoj z tymi sciemami wszyscy wiedza ze jest prima aprilis

gość01-04-16, 11:19, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 31-03-16, 21:31 napisał(a):
gość, 31-03-16, 20:34 napisał(a):
gość, 31-03-16, 18:19 napisał(a):
gość, 31-03-16, 18:08 napisał(a): Bardzo nieładnie. Kasa z rączki do rączki bez płacenia podatków. Gdyby była umowa to i zaliczka i przelew na konto by był. Okradasz nas pani madziu i jeszcze się tym chwalisz publicznie. Dobrze, że ci przyłożył. Za wszystkie dziury w drodze i kolejki w NFZcie
Nie popieram bicia kobiet,ale w tym co napisałaś jest sporo prawdy.Polaki cwaniaki,byleby się nachapać...
No właśnie kroja min 10 tysiakow i wszysto do raczki, żadnych przelewów. Gdzie Urząd Skarbowy ja się pytam?!!!
Urząd Skarbowy dopierdala się do przeciętnego Kowalskiego o 10 groszy,ale bogacze i takie "gwiazdy" robią co chcą,taka prawda
Teraz napewno znajdzie się ktoś życzliwy i poinformuje kogo trzeba. Pewnie inne gwiazdy disco polo wkur.....

gość01-04-16, 10:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-04-16, 08:15 napisał(a):
gość, 01-04-16, 03:37 napisał(a):
gość, 01-04-16, 00:53 napisał(a): I nie, nie slucham Biebera i nie mam mentalnosci gimnazjalistki. Muzyka jest dla mnie bardzo wazna, nie zmuszam nikogo zeby to zrozumial. Twierdze tylko, ze to czego sluchamy, co czytam i ogladamy nas okresla. Sa to wybory, swiadome.
Alez oczywiscie ze masz racje. Jak cos wybieramy to z jakiegos powodu. Jesli nam sie cos podoba badz nie, to z jakiegos powodu. Disco polo sluchaja debile, ludzie bardzo prosci, prymitywni i niezwykle sklonni do zachowan agresywnych i patologicznych, tak samo z rapem. Zadnemu czlowiekowi na poziomie, nie bedzie sie podobalo spiewanie o majteczkach w kropeczki, czy o trudnym zyciu w melinie. Sa ludzie ktorzy maja male potrzeby kulturowe, jak i sa ludzie ktorzy potrzeby kulturalne maja wyzsze i na tym to polega. I nie ma co sie obruszac na prawde.
Dzieci, dzieci wy i wasze potrzeby kulturowe, tez byłam dumna ze słucham metalu jak miałam 16 lat:d ale z wiekiem człowiek dorośleje:) przynajmniej niektórzy
Wiele ludzi gorzknieje i obojetnieje im swiat dokola, a nazywaja to dojrzewaniem. Tylko kasa i kasa sie liczy, to jest wedlug wielu synonim dojrzalosci: pogon za kasa.

gość01-04-16, 10:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Po co wysyłają kobietę po hajs? To było do przewidzenia, że prędzej czy później ktoś jej przyłoży..

gość01-04-16, 09:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Urzędnicy Skarbówki jak najszybciej na kontrole

gość01-04-16, 09:19, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

obciachem jest jak prostak nie rozumie że każdemu podoba sie inna muzyka

gość01-04-16, 09:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie ma większego obciachu niz granie disco polo. sama sie upokarza na co dzien. wszystko dla kasy...wokalna prostytucja

gość01-04-16, 08:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-04-16, 03:28 napisał(a):
gość, 01-04-16, 02:28 napisał(a):
Ja przez duzo lat tak myslalam. Szanowalam kazdego, akceptowalam wszystkich i nikogo nie skreslalam. Pozniej zauwazylam ze zyja wokol mnie sami debile, bez zadnych wyjatkow, bez podzialu na muzyke, poglady czy status spoleczny. Teraz nienawidze wszystkich. Nikogo nie obrazam, ale tez nie zawieram bezsensownych znajomosci. Duzo lepiej. Pozdrawiam. (:
Nie mam aż tka jak Ty, ze nienawidzę, ale mimo, ze szanuje innych, to z dystansem i sceptycznie podchodzę, skoro nawet rodzina i bliscy mają mnie gdzieś, są oschli i powierzchownie ratatuja innych, to co dopiero wielu obcych. Z drugiej strony ktoś mnie może uważać za deblia, wiec sama powinnam uważać co myślę o inncyh :D " nie zawieram bezsensownych znajomości. Duzo lepiej. " - nie ma rozczarowań, straty energii i czasu, ale sa i minusy. Znajomości są bardzo ważne w zdobyciu pracy i wielu rzeczy,a że ich nie mam to tez tracę (szczególnie z ta praca,umiejętności nie ma gdzie zdobyć a nie mam żadnych wielkich talentów,a ). Nie odczuwasz tego? A myślałaś o wizycie u psychiatry?

gość01-04-16, 08:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-04-16, 03:28 napisał(a):
gość, 01-04-16, 02:28 napisał(a):
Ja przez duzo lat tak myslalam. Szanowalam kazdego, akceptowalam wszystkich i nikogo nie skreslalam. Pozniej zauwazylam ze zyja wokol mnie sami debile, bez zadnych wyjatkow, bez podzialu na muzyke, poglady czy status spoleczny. Teraz nienawidze wszystkich. Nikogo nie obrazam, ale tez nie zawieram bezsensownych znajomosci. Duzo lepiej. Pozdrawiam. (:
Nie mam aż tka jak Ty, ze nienawidzę, ale mimo, ze szanuje innych, to z dystansem i sceptycznie podchodzę, skoro nawet rodzina i bliscy mają mnie gdzieś, są oschli i powierzchownie ratatuja innych, to co dopiero wielu obcych. Z drugiej strony ktoś mnie może uważać za deblia, wiec sama powinnam uważać co myślę o inncyh :D " nie zawieram bezsensownych znajomości. Duzo lepiej. " - nie ma rozczarowań, straty energii i czasu, ale sa i minusy. Znajomości są bardzo ważne w zdobyciu pracy i wielu rzeczy,a że ich nie mam to tez tracę (szczególnie z ta praca,umiejętności nie ma gdzie zdobyć a nie mam żadnych wielkich talentów,a ). Nie odczuwasz tego? A myślałaś otworzycie u psychiatry?

gość01-04-16, 08:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-04-16, 03:37 napisał(a):
gość, 01-04-16, 00:53 napisał(a): I nie, nie slucham Biebera i nie mam mentalnosci gimnazjalistki. Muzyka jest dla mnie bardzo wazna, nie zmuszam nikogo zeby to zrozumial. Twierdze tylko, ze to czego sluchamy, co czytam i ogladamy nas okresla. Sa to wybory, swiadome.
Alez oczywiscie ze masz racje. Jak cos wybieramy to z jakiegos powodu. Jesli nam sie cos podoba badz nie, to z jakiegos powodu. Disco polo sluchaja debile, ludzie bardzo prosci, prymitywni i niezwykle sklonni do zachowan agresywnych i patologicznych, tak samo z rapem. Zadnemu czlowiekowi na poziomie, nie bedzie sie podobalo spiewanie o majteczkach w kropeczki, czy o trudnym zyciu w melinie. Sa ludzie ktorzy maja male potrzeby kulturowe, jak i sa ludzie ktorzy potrzeby kulturalne maja wyzsze i na tym to polega. I nie ma co sie obruszac na prawde.
Dzieci, dzieci wy i wasze potrzeby kulturowe, tez byłam dumna ze słucham metalu jak miałam 16 lat:d ale z wiekiem człowiek dorośleje:) przynajmniej niektórzy

gość01-04-16, 08:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-04-16, 08:11 napisał(a):
gość, 01-04-16, 00:17 napisał(a):
gość, 01-04-16, 00:14 napisał(a):
gość, 31-03-16, 23:06 napisał(a): horror ale jak jest się wsiurem z discopolo to takie towarzystwo. syf kiła i mogiła, discopolo to dno, tak jak i damski bokser. Dla m,nie ludzie bez gustu muzycznego, albo z kiepskim są debilami. Debile słuchają discopolo, debile słuchają popowej szmiry jak beyonce itp. Ludzie o niewyrobionym guście muzycznym łykający każde gó**o to zwykli idioci z niskim ilorazem. Potwierdzone nie raz. Muzyka świadczy bardzo o inteligencji człowieka i o nim samym.
Racja,disco polo słuchają tylko wyjątkowo proste osoby
Wyjątkowo proste osoby wydają takie generalne sądy
Wszyscy moi znajomi,którzy lubią disco/dance to mało wymagające osoby,piszę to na podstawie obserwacji,a nie ze złośliwości.Niektórzy to fajni ludzie,ale są mało wybredn
Większość ludzi jest prosta i ty tez, siedzisz na kozaku zamiast naprawiać świat

gość01-04-16, 08:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-04-16, 00:17 napisał(a):
gość, 01-04-16, 00:14 napisał(a):
gość, 31-03-16, 23:06 napisał(a): horror ale jak jest się wsiurem z discopolo to takie towarzystwo. syf kiła i mogiła, discopolo to dno, tak jak i damski bokser. Dla m,nie ludzie bez gustu muzycznego, albo z kiepskim są debilami. Debile słuchają discopolo, debile słuchają popowej szmiry jak beyonce itp. Ludzie o niewyrobionym guście muzycznym łykający każde gó**o to zwykli idioci z niskim ilorazem. Potwierdzone nie raz. Muzyka świadczy bardzo o inteligencji człowieka i o nim samym.
Racja,disco polo słuchają tylko wyjątkowo proste osoby
Wyjątkowo proste osoby wydają takie generalne sądy
Wszyscy moi znajomi,którzy lubią disco/dance to mało wymagające osoby,piszę to na podstawie obserwacji,a nie ze złośliwości.Niektórzy to fajni ludzie,ale są mało wybredn

gość01-04-16, 05:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-04-16, 03:37 napisał(a):
gość, 01-04-16, 00:53 napisał(a):

I nie, nie slucham Biebera i nie mam mentalnosci gimnazjalistki. Muzyka jest dla mnie bardzo wazna, nie zmuszam nikogo zeby to zrozumial. Twierdze tylko, ze to czego sluchamy, co czytam i ogladamy nas okresla. Sa to wybory, swiadome.

Alez oczywiscie ze masz racje. Jak cos wybieramy to z jakiegos powodu. Jesli nam sie cos podoba badz nie, to z jakiegos powodu. Disco polo sluchaja debile, ludzie bardzo prosci, prymitywni i niezwykle sklonni do zachowan agresywnych i patologicznych, tak samo z rapem. Zadnemu czlowiekowi na poziomie, nie bedzie sie podobalo spiewanie o majteczkach w kropeczki, czy o trudnym zyciu w melinie. Sa ludzie ktorzy maja male potrzeby kulturowe, jak i sa ludzie ktorzy potrzeby kulturalne maja wyzsze i na tym to polega. I nie ma co sie obruszac na prawde.



B e z p rz e s a d y . S k ą d takie p o g l ą d y m a sz? S t e r e o t y p y pewnie. Chyba, że Twoja h i p o t e z a o d n o s i się do osób d o j r z a ł y ch tak po ok. 25 r.ż. Moja 15 l e t n i a s i o s t r a jest bardzo i n t e l i g e n t a, nie m u s i się w ogóle u cz y ć, bo w sz y s t k o w c h .o d z i jej m i g i e m do głowy, ś w i e t n a z m a t m y, w y g a d a n a, s p r y t n a itd. Jednak słucha tego co leci na m .t. v, nic więcej. Druga 20l e t n i a słucha tylko a g r e s y w n e g o r o c k a. Ja d u z o o o mniej, niestety, i n t e l i g e n t n a od nich lubię m u z y k ę k l a s y c z n a i od wielu lat m a rz y ł a m, by w y b r a ć się do o p e r y i f i l. h a r m o n i i. Czasami z a r y w a ł a m noce, mimo, ze następnego dnia do s z k o ł y, bo obejrzeć b a l e t p u s z cz a n y w t.v. Ale oprócz tego lubię S h a k i r e lub w c z e s n i e j sz ą B e y o n c e. I jak teraz o d n i e s i e sz s w o j e r o z w a ż a n i a do nas?

gość01-04-16, 03:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-04-16, 00:53 napisał(a):

I nie, nie slucham Biebera i nie mam mentalnosci gimnazjalistki. Muzyka jest dla mnie bardzo wazna, nie zmuszam nikogo zeby to zrozumial. Twierdze tylko, ze to czego sluchamy, co czytam i ogladamy nas okresla. Sa to wybory, swiadome.

Alez oczywiscie ze masz racje. Jak cos wybieramy to z jakiegos powodu. Jesli nam sie cos podoba badz nie, to z jakiegos powodu. Disco polo sluchaja debile, ludzie bardzo prosci, prymitywni i niezwykle sklonni do zachowan agresywnych i patologicznych, tak samo z rapem. Zadnemu czlowiekowi na poziomie, nie bedzie sie podobalo spiewanie o majteczkach w kropeczki, czy o trudnym zyciu w melinie. Sa ludzie ktorzy maja male potrzeby kulturowe, jak i sa ludzie ktorzy potrzeby kulturalne maja wyzsze i na tym to polega. I nie ma co sie obruszac na prawde.

strony
1 2 3 4
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida