wtorek 05-04-16, czytany: 19288 razy, autor: Sisi

Tym gestem Taylor Swift pokazała, gdzie ma Justina Biebera

Kolejny raz udowadnia, że nie lubi młodszego piosenkarza?

Taylor SwiftTaylor Swift / © Fame/Flynet
Taylor Swift (26 l.) nie przepada za Justinem Bieberem. Muzyk nagrabił sobie u piosenkarki po notorycznych zdradach, które zafundował Selenie Gomez, przyjaciółce Tay.

Zobacz: Ten UPADEK Taylor Swift zapamięta do końca życia!

Kilka lat temu, gdy na jednej z branżowych imprez, panna Swift zobaczyła Justina i Selenę, którzy dali sobie buziaka na "dzień dobry", nie potrafiła ukryć swojego obrzydzenia i zrobiła zniesmaczoną minę.

Wczoraj na imprezie iHeartRadio Justin był jedną z występujących osób. Co zrobiła Taylor, gdy wszyscy bili muzykowi brawo? Odwróciła głowę od sceny i sączyła drinka.

Kocica pokazała pazurki?

Zobacz: TAYLOR SWIFT W OBCISŁYM KOMBINEZONIE SAINT LAURENT

 





Tym gestem Taylor Swift pokazała, gdzie ma Justina Biebera

Tym gestem Taylor Swift pokazała, gdzie ma Justina Biebera

Tym gestem Taylor Swift pokazała, gdzie ma Justina Biebera

Tym gestem Taylor Swift pokazała, gdzie ma Justina Biebera

Tym gestem Taylor Swift pokazała, gdzie ma Justina Biebera

Tym gestem Taylor Swift pokazała, gdzie ma Justina Biebera



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Insta-Stars/Celebr...
Insta-Stars/Celebr...
Romances Stars
Romances Stars
Taylor Swift
Taylor Swift
Tylor Swift
Tylor Swift




skomentuj:



Wasze komentarze (47): sortuj ↓

gość25-04-16, 19:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

NIE TRAWIE ...ANI SWIFT ANI GOMEZ😵😵

gość25-04-16, 19:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nienawidzę jej ...i Seleny z resztą też. .mam nadzieje że Justin nie przejmuje się takimi osobami jak one..heh 😠😠POZDRO

gość06-04-16, 13:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

I prawidłowo

gość06-04-16, 10:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-04-16, 21:17 napisał(a):
gość, 05-04-16, 16:28 napisał(a):
gość, 05-04-16, 15:40 napisał(a):
Wykazałam sie wiekla ignorancja i wąskim horyzontem bo nie znałam Calvina Harrisa? Serio? Nigdzie nie jest powiedziane ze wszyscy musza znać każdego artystę na świecie ( o ile Harrisa wogole mozna artysta nazwac)Znam za to tego drugiego,Davida Guettę.Dla twojej informacji wszystkie osoby wymienione nizej ( oprócz Harrisa ) były mi znane wcześniej ,łącznie z Hailee Steinfeld.


Sugerowałaś, że te osoby przed przyjaźnią ze swift nie były znane i zapytałaś czy je znam, a teraz nagle twierdzisz, że poza calvinem wszystkich znałaś wcześniej??wtf?? no to zdecyduj się wreszcie. Wykazałaś się ignorancją sugerując, że te osoby swoją sławę zawdzięczają znajomości ze swift, nie dlatego że akurat nie znałaś harisa. Może zastanów się po prostu, przeczytaj ze zrozumieniem to co ktoś pisze i to co sama napisałaś a nie idź w zaparte żeby udownić po prostu głupią teorię.

Zarzucasz mi brak czytania ze zrozumieniem ale z tego co widzę sama masz z tym poważne problemy.Nigdzie nie napisałam ze przyjaciele Taylor nie byli wcześniej znani.A wręcz przeciwnie, dałam do zrozumienia ze tak nie jest, bo inaczej nie mieliby dostępu do niej .Nigdzie tez nie sugerowałam ze osoby te zawdzięczają sławę znajomości ze Swift.W przeciwieństwie do ciebie która twierdzisz ze byli RÓWNIE sławni jak ona. Nie nie byli, i dalej nie sa .To ze aurat ja znam większość tych osób nie znaczy ze każdy zna ich wszystkich.Wiele osób kojarzy tylko Selene i np Care Delevingne lub K Kloss. Założę sie ze jest sporo ludzi którzy nie maja zielonego pojęcia kim jest Jaime King, Hailee Steinfeld czy Serayah McNeill.


Buhahahaha czerp dalej wiedzę z kozaka to jest wyznacznik prawdziwej sławy hahaahhaah

gość06-04-16, 00:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Już wolę taylor niż tego Biebera paskudztwo

gość05-04-16, 23:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-04-16, 21:17 napisał(a):
gość, 05-04-16, 16:28 napisał(a):
gość, 05-04-16, 15:40 napisał(a): Wykazałam sie wiekla ignorancja i wąskim horyzontem bo nie znałam Calvina Harrisa? Serio? Nigdzie nie jest powiedziane ze wszyscy musza znać każdego artystę na świecie ( o ile Harrisa wogole mozna artysta nazwac)Znam za to tego drugiego,Davida Guettę.Dla twojej informacji wszystkie osoby wymienione nizej ( oprócz Harrisa ) były mi znane wcześniej ,łącznie z Hailee Steinfeld.
Sugerowałaś, że te osoby przed przyjaźnią ze swift nie były znane i zapytałaś czy je znam, a teraz nagle twierdzisz, że poza calvinem wszystkich znałaś wcześniej??wtf?? no to zdecyduj się wreszcie. Wykazałaś się ignorancją sugerując, że te osoby swoją sławę zawdzięczają znajomości ze swift, nie dlatego że akurat nie znałaś harisa. Może zastanów się po prostu, przeczytaj ze zrozumieniem to co ktoś pisze i to co sama napisałaś a nie idź w zaparte żeby udownić po prostu głupią teorię.
Zarzucasz mi brak czytania ze zrozumieniem ale z tego co widzę sama masz z tym poważne problemy.Nigdzie nie napisałam ze przyjaciele Taylor nie byli wcześniej znani.A wręcz przeciwnie, dałam do zrozumienia ze tak nie jest, bo inaczej nie mieliby dostępu do niej .Nigdzie tez nie sugerowałam ze osoby te zawdzięczają sławę znajomości ze Swift.W przeciwieństwie do ciebie która twierdzisz ze byli RÓWNIE sławni jak ona. Nie nie byli, i dalej nie sa .To ze aurat ja znam większość tych osób nie znaczy ze każdy zna ich wszystkich.Wiele osób kojarzy tylko Selene i np Care Delevingne lub K Kloss. Założę sie ze jest sporo ludzi którzy nie maja zielonego pojęcia kim jest Jaime King, Hailee Steinfeld czy Serayah McNeill.
Nie znam nikogo z ostatniej 3

gość05-04-16, 21:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-04-16, 16:28 napisał(a):
gość, 05-04-16, 15:40 napisał(a):
Wykazałam sie wiekla ignorancja i wąskim horyzontem bo nie znałam Calvina Harrisa? Serio? Nigdzie nie jest powiedziane ze wszyscy musza znać każdego artystę na świecie ( o ile Harrisa wogole mozna artysta nazwac)Znam za to tego drugiego,Davida Guettę.Dla twojej informacji wszystkie osoby wymienione nizej ( oprócz Harrisa ) były mi znane wcześniej ,łącznie z Hailee Steinfeld.


Sugerowałaś, że te osoby przed przyjaźnią ze swift nie były znane i zapytałaś czy je znam, a teraz nagle twierdzisz, że poza calvinem wszystkich znałaś wcześniej??wtf?? no to zdecyduj się wreszcie. Wykazałaś się ignorancją sugerując, że te osoby swoją sławę zawdzięczają znajomości ze swift, nie dlatego że akurat nie znałaś harisa. Może zastanów się po prostu, przeczytaj ze zrozumieniem to co ktoś pisze i to co sama napisałaś a nie idź w zaparte żeby udownić po prostu głupią teorię.

Zarzucasz mi brak czytania ze zrozumieniem ale z tego co widzę sama masz z tym poważne problemy.Nigdzie nie napisałam ze przyjaciele Taylor nie byli wcześniej znani.A wręcz przeciwnie, dałam do zrozumienia ze tak nie jest, bo inaczej nie mieliby dostępu do niej .Nigdzie tez nie sugerowałam ze osoby te zawdzięczają sławę znajomości ze Swift.W przeciwieństwie do ciebie która twierdzisz ze byli RÓWNIE sławni jak ona. Nie nie byli, i dalej nie sa .To ze aurat ja znam większość tych osób nie znaczy ze każdy zna ich wszystkich.Wiele osób kojarzy tylko Selene i np Care Delevingne lub K Kloss. Założę sie ze jest sporo ludzi którzy nie maja zielonego pojęcia kim jest Jaime King, Hailee Steinfeld czy Serayah McNeill.

gość05-04-16, 21:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-04-16, 20:43 napisał(a):
gość, 05-04-16, 20:05 napisał(a): Ona jest duzo slabsza od bibera MUZYCZNIE, A pozuje na wielka dame . CHCIALOBY SIE POWIEDZIEC WYZEJ SRA NIZ D.....
Bieber lepszy od Taylor????!!!!!!! Widać że Belieberka pisała!!!
Nie jestem fanka ani Taylor, ani Biebera, ale obiektywnie oceniajac ostatnie plyty obojga Justin wypada o wiele lepiej. Jego ostatnia plyta jest naprawde w porzadku.

gość05-04-16, 20:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Afera z niczego, jak zawsze.

gość05-04-16, 20:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-04-16, 20:05 napisał(a): Ona jest duzo slabsza od bibera MUZYCZNIE, A pozuje na wielka dame . CHCIALOBY SIE POWIEDZIEC WYZEJ SRA NIZ D.....
Bieber lepszy od Taylor????!!!!!!! Widać że Belieberka pisała!!!

gość05-04-16, 20:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-04-16, 20:09 napisał(a):
gość, 05-04-16, 19:56 napisał(a): Czy ktoś wie czy calvin sam wykonuje swoje piosenki czy jest tylko dj jak avici albo guetta?
spiewac kazdy moze, troche lepiej troche gorzej, ale ''tylko'' dj, stworzyc muzyke taka, zeby tysiace ludzi sie bawilo np na takim festiwalu jak tomorrowland to chyba wyczyn jest... i tak chyba cos tam spiewa troche calvin harris z tego co pamietam
Śpiewa w niektórych piosenkach, np. Summer lub I feel so close

gość05-04-16, 20:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-04-16, 19:56 napisał(a):
Czy ktoś wie czy calvin sam wykonuje swoje piosenki czy jest tylko dj jak avici albo guetta?

spiewac kazdy moze, troche lepiej troche gorzej, ale ''tylko'' dj, stworzyc muzyke taka, zeby tysiace ludzi sie bawilo np na takim festiwalu jak tomorrowland to chyba wyczyn jest...
i tak chyba cos tam spiewa troche calvin harris z tego co pamietam

gość05-04-16, 20:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

calvin jest mega! znam wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele jego piosenek, a jej zadnej :D dla mnie to calvin jest gwiazda w tym zwiazku, kazdy slucha czegos innego no. ogolnie dziewczyna nie jest zla, nie pisza jak to pije, cpa itp ma wiele mlodych fanow i ich szanuje i pokazuje autorytet, wiec do laski nic nie mam

gość05-04-16, 20:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ona jest duzo slabsza od bibera MUZYCZNIE, A pozuje na wielka dame .
CHCIALOBY SIE POWIEDZIEC WYZEJ SRA NIZ D.....

gość05-04-16, 19:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Czy ktoś wie czy calvin sam wykonuje swoje piosenki czy jest tylko dj jak avici albo guetta?

gość05-04-16, 19:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-04-16, 19:47 napisał(a):
gość, 05-04-16, 19:44 napisał(a):
gość, 05-04-16, 16:43 napisał(a):
gość, 05-04-16, 12:11 napisał(a): Jej też wielu artystów nie bije brawa, bo jest słaba w tym, co robi.
A widziałaś może w jakimś filmiku może że spacjalnie Taylor nie biją brawa? Więc przestań pisać głupoty,masz swoje upodobania a w USA już jest uznawana za legendę.
Za jakiś czas ktoś inny będzie legendą a Britney Spears już nie pamiętacie? Wielki szał a teraz cisza
Brit się stoczyła przez imprezy i narkotyki taylor pod tym względem wydaje się dużo madrzejsza chyba nie była ma żadnym odwyk ?
Każda piosenka Britney była zajebista ją można tylko porównywać do Madonny.Tay muzycznie jest średnia.

gość05-04-16, 19:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-04-16, 19:44 napisał(a):
gość, 05-04-16, 16:43 napisał(a):
gość, 05-04-16, 12:11 napisał(a): Jej też wielu artystów nie bije brawa, bo jest słaba w tym, co robi.
A widziałaś może w jakimś filmiku może że spacjalnie Taylor nie biją brawa? Więc przestań pisać głupoty,masz swoje upodobania a w USA już jest uznawana za legendę.
Za jakiś czas ktoś inny będzie legendą a Britney Spears już nie pamiętacie? Wielki szał a teraz cisza
Brit się stoczyła przez imprezy i narkotyki taylor pod tym względem wydaje się dużo madrzejsza chyba nie była ma żadnym odwyk ?

gość05-04-16, 19:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Akurat calvina w Polsce znało wiele osób zanim się z nią związał przecież jego hit summer to było coś hit lata do tej pory świetna nuta a jej pioseneczki o ciąg łych były ch i rozsta niach są ż a ł osne. .

gość05-04-16, 19:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-04-16, 16:43 napisał(a):
gość, 05-04-16, 12:11 napisał(a): Jej też wielu artystów nie bije brawa, bo jest słaba w tym, co robi.
A widziałaś może w jakimś filmiku może że spacjalnie Taylor nie biją brawa? Więc przestań pisać głupoty,masz swoje upodobania a w USA już jest uznawana za legendę.
Za jakiś czas ktoś inny będzie legendą a Britney Spears już nie pamiętacie? Wielki szał a teraz cisza

gość05-04-16, 19:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Pewnie ja boli ze biber się za nią nie uganial bo jako para z nim mogłabyc naprawdę najlepiej opłacana para w show biz

gość05-04-16, 19:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A ja nie lubie Taylor Swift cienka muza dla dziewczynek z podstawówki

gość05-04-16, 16:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-04-16, 12:11 napisał(a): Jej też wielu artystów nie bije brawa, bo jest słaba w tym, co robi.
A widziałaś może w jakimś filmiku może że spacjalnie Taylor nie biją brawa? Więc przestań pisać głupoty,masz swoje upodobania a w USA już jest uznawana za legendę.

gość05-04-16, 16:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-04-16, 15:40 napisał(a):
Wykazałam sie wiekla ignorancja i wąskim horyzontem bo nie znałam Calvina Harrisa? Serio? Nigdzie nie jest powiedziane ze wszyscy musza znać każdego artystę na świecie ( o ile Harrisa wogole mozna artysta nazwac)Znam za to tego drugiego,Davida Guettę.Dla twojej informacji wszystkie osoby wymienione nizej ( oprócz Harrisa ) były mi znane wcześniej ,łącznie z Hailee Steinfeld.


Sugerowałaś, że te osoby przed przyjaźnią ze swift nie były znane i zapytałaś czy je znam, a teraz nagle twierdzisz, że poza calvinem wszystkich znałaś wcześniej??wtf?? no to zdecyduj się wreszcie. Wykazałaś się ignorancją sugerując, że te osoby swoją sławę zawdzięczają znajomości ze swift, nie dlatego że akurat nie znałaś harisa. Może zastanów się po prostu, przeczytaj ze zrozumieniem to co ktoś pisze i to co sama napisałaś a nie idź w zaparte żeby udownić po prostu głupią teorię.

gość05-04-16, 15:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wykazałam sie wiekla ignorancja i wąskim horyzontem bo nie znałam Calvina Harrisa? Serio? Nigdzie nie jest powiedziane ze wszyscy musza znać każdego artystę na świecie ( o ile Harrisa wogole mozna artysta nazwac)Znam za to tego drugiego,Davida Guettę.Dla twojej informacji wszystkie osoby wymienione nizej ( oprócz Harrisa ) były mi znane wcześniej ,łącznie z Hailee Steinfeld.

gość05-04-16, 14:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Bieber fryzura a'la Miley Cyrus

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida