poniedziałek 04-04-16, czytany: 20016 razy, autor: krisu

Nowa ustawa antyaborcyjna: Gdzie jest Kinga Duda?!

Czy córka prezydenta wyrazi W KOŃCU swoje zdanie na ten temat?!

Kinga DudaKinga Duda / KAPiF, Facebook: Kinga Duda
Największą kontrowersją w ostatnim czasie jest nowa ustawa antyaborcyjna, przygotowana przez "ekspertów Instytutu Ordo Iuris". Zakłada ona całkowity zakaz aborcji, nawet jeśli wynika z gwałtu lub zagraża życiu matki lub dziecka. Karą ma być nawet 3 lata więzienia za NIEUMYŚLNE SPOWODOWANIE PORONIENIA.

Przypomnijmy, że jeszcze za ostatnich rządów PiS, gdy podobną ustawę zasugerował poseł Marek Jurek, to został wyrzucony z partii wraz z kilkoma innymi posłami.

Tym razem jednak prezes Jarosław Kaczyński stwierdził, że:

W klubie PiS w sprawach światopoglądowych nie ma dyscypliny w głosowaniu, ale ogromna większość, a może cały klub, poprze inicjatywę ustawy całkowicie zakazującej aborcji.


Wszystko to sprawia, że młode kobiety zaczynają pytać co o kontrowersyjnej ustawie sądzi córka prezydenta - Kinga Duda?

Warto wspomnieć, że za czasów rządów Lecha Kaczyńskiego, Maria - małżonka ówczesnego prezydenta - ostro sprzeciwiła się takiemu pomysłowi. Spotkało się to z ostrą krytyką ks. Tadeusza Rydzyka, który nazwał ją "wiedźmą".

Młode kobiety oczekują obecnie od córki prezydenta, aby również wypowiedziała się w obronie praw kobiet. W innym wypadku kobiety sugerują, że nie ma swojej opinii lub boi się wyrażać własne zdanie.

Jak sądzicie, czy jeśli ustawa zostanie przyjęta przez sejm, to czy będzie miała szansę wpłynąć na swojego ojca?



"Dzieckiem poczętym jest człowiek w prenatalnym okresie rozwoju, od chwili połączenia się żeńskiej i męskiej komórki...

Opublikowany przez Oliwia Piotrowska na 31 marca 2016


Nowa ustawa antyaborcyjna: Gdzie jest Kinga Duda?!



 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
OTWIERAMY KALENDAR...
hejlobuzy vlogmas
OTWIERAMY KALENDAR...
Stylizacje Hairsty...
3 FRYZURY NA JESIEŃ
Stylizacje Hairsty...
INSPIRACJE I ULUBI...
stylizacjetv
INSPIRACJE I ULUBI...
HAUL Z LWEM: POMYS...
SZUSZ
HAUL Z LWEM: POMYS...




skomentuj:



Wasze komentarze (215): sortuj ↓

gość06-04-16, 00:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Debilizm,i na dzieci chore powinno państwo i kler wykładać duże pieniądze

gość05-04-16, 20:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A ile dzieci ma Pani PREMIER?????
Skoro tak broni życia poczętego to zapewne ma całą gromadkę ;-)

gość05-04-16, 20:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-04-16, 12:48 napisał(a):
a dlaczego się jej czepiacie? straszne draństwo z waszej strony...

---------------
TO NIE WINA TEJ MŁODEJ OSOBY, ŻE RODZICE Z WŁASNEJ WOLI POZBAWILI JĄ DUŻEJ GROMADY RODZEŃSTWA. Może Pani Kinga marzyła np. o dziesiątce rodzeństwa, z którym dzieliłaby się wszystkim co miała. Może pragnęła mieszkać z kilkorgiem rodzeństwa w jednym pokoju, jeść chleb z pasztetową albo z najgorszą margaryną i z cukrem a gdy zabraknie cukru to z solą A RODZICE MOŻE CELOWO I DLA WŁASNEJ WYGODY POZBAWILI JEJ TEJ FRAJDY.

Nic straconego - najczęściej jedynacy nie chcąc aby ich dzieci wyrośli na egoistów sami płodzą bardzo dużo dzieci.

gość05-04-16, 19:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

przeczytaj sobie swojego maila i zobacz jaki jad z ciebie wycieka- te panie, nie zrobi ci kompletnie nic, nie są hipokrytkami, bo nigdy nie wypierali się Kościoła, a to, ze ty masz inne poglądy nie znaczy, że ktoś ma zmieniać swoje... ty byś zabiła dziecko, za to, ze jest owocem gwałtu, w Indiach kamieniują zgwałcone kobiety- podobna mentalność- winne są ofiary...
------------------------
A CO ROBIĄ Z PLEMNIKAMI ZDROWI I W SILE WIEKU MĘŻCZYŹNI, KTÓRZY SPŁODZI TYLKO JEDNO, DWOJE CZY GÓRA TROJE DZIECI? WYLEWANIE PLEMNIKÓW DO KIBELKA TO GRZECH, STOSOWANIE LEKÓW ANTYKONCEPCYJNYCH CZY STOSOWANIE ŚREDNIOWIECZNEGO KALENDARZYKA TO TEŻ GRZECH - czy zatem wszyscy politycy - ich żony czy mężowie po spłodzeniu określonej ilości potomków stawali się za sprawą BOGA bezpłodni???? NIE WIERZĘ;-) . A MOŻE DZIECKO RODZINY DUDÓW, SZYDŁÓW I INNYCH CHCIAŁOBY MIEĆ RODZEŃSTWO TYLKO WYGODNI RODZICE celowo i z premedytacją nie dopuścili do zapłodnienia i stworzenia nowych, małych istot.

gość05-04-16, 19:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ciekawe dlaczego Pan i Pani Duda mają tylko jedną córkę KINGĘ. Jakie stosowali środki zapobiegające niechcianym ciążom. A pozostali politycy, którzy dbają aby najubożsi mieli całą gromadkę nawet chorych i przez nikogo niechcianych dzieci wprowadzając zakaz usuwania chorych płodów - dlaczego większość z nich ma po jednym lub po dwoje dzieci? Czyżby po urodzeniu jednego lub dwojga dzieci żony polityków wszystkie cudownie stawały się BEZPŁODNE?
A PANI SZYDŁO? DLACZEGO MA TYLKO JEDNEGO SYNA??? CZYŻBY BÓG JĄ UKARAŁ I NIE DOPUŚCIŁ ABY MIAŁA WIĘCEJ DZIECI? A może jakaś metoda zapobiegania niechcianej ciąży była zastosowana? JEŚLI TAK TO KARA BOŻA POWINNA BYĆ SROGA.

gość05-04-16, 19:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Sama nie usunęłabym ciąży. Ale popieram te kobiety, które po sprawdzonych informacjach, że płód jest uszkodzony i obciążony wadą chcą usunąć ciążę. Rząd i kościół katolicki interesuje się płodami ale gdy już dziecko przyjdzie chore na świat to kościół katolicki odwraca się od takiego dziecka oraz jego rodziców. Samą tzw. modlitwą, gusłami i zabobonami oraz obietnicą o lepszym życiu w życiu pozagrobowym, które nie istnieje dziecka nie wychowa a tym samym rodzic nie jest w stanie zapewnić choremu dziecku godziwego życia. Czasem w kościele słyszę, że poprzez cierpienie odkupujemy winy i grzechy bliźnich ale z której wiary BÓG byłby tak okrutny aby patrzeć na cierpienie niewinnych istot. Często słyszy się w kościele katolickim, że wszystko co się z nami dzieje, to jest to wola BOGA. Nie rozumiem zatem, dlaczego księża (zwłaszcza ci wysoko postawieni ja Papież, biskupi itp.), którzy głoszą, że wszystko dzieje się zgodnie z wolą BOGA korzystają z pomocy lekarzy, zażywają lekarstwa - a tym samym sprzeciwiają się woli BOGA.

gość05-04-16, 16:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jak czytam i slysze co rzad Pl chce wprowadzic to krew mnie zalewa... Zajmijcie sie powazniejszymi problemami bo takich jest wiele, chociazby bieda, nedza i ubostwo... A kobietom dajcie prawo wyboru! Nie popieram aborcji, ale nie popre tym bardziej tej ustawy. Dlaczego mamy narazac swoje zycie i zdrowie, aby na sile urodzic? Dlaczego mamy rodzic dzieci poczete w wyniku gwaltu? Wiekszosc osob nie zdaje sobie sprawy co przezywa kobieta po gwalcie! Trauma zostaje na dlugo, bardzo dlugo... Wiec jakim prawem chcecie zmusic te kobiety do noszenia przez 9 m-cy dziecka gwalciciela? To samoistne przedluzanie cierpienia i bolu... To przypominanie o tragedii, w ktorej kobieta jest ofiara! Nie niszczcie i nie ubezwlasnowolniajcie kobiet jeszcze bardziej. W koncu zyjemy w XXI wieku!!!

gość05-04-16, 16:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ciekawe czy Wy na jej miejscu byście się przedstawiły własnemu ojcu-prezydentowi, który jest na każde skinienie Kaczyńskiego i całuje złote pierścienie tych opasłych szowinistów w kieckach? co by się Wam lepiej kalkulowało?

gość05-04-16, 15:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-04-16, 12:54 napisał(a):
gość, 05-04-16, 01:04 napisał(a): Żałosny Kozaku! A co mnie obchodzi zdanie jakiejś świętojebliwej paniusi czy jej matki? Sądząc po ich dotychczasowym zachowaniu, obie są hipokrytkami. Nie zrobią nic, co mogłoby stać się kością niezgody między Dudusiem a episkopatem, to przecież oczywiste. Kariera tatusia i mężusia najważniejsza. Dlatego milczą! I może dobrze, bo co będzie, jak powiedzą, że popierają tę ustawę? Będziecie je błagać o litość??? Ja - nigdy. Gdyby kiedykolwiek ktoś próbowałby zmusić mnie do przymusowego rodzenia bękarta z gwałtu, zrobiłabym wszystko, by dokonać aborcji, a gdyby się to nie udało, popełniłabym samobójstwo!!!
przeczytaj sobie swojego maila i zobacz jaki jad z ciebie wycieka- te panie, nie zrobi ci kompletnie nic, nie są hipokrytkami, bo nigdy nie wypierali się Kościoła, a to, ze ty masz inne poglądy nie znaczy, że ktoś ma zmieniać swoje... ty byś zabiła dziecko, za to, ze jest owocem gwałtu, w Indiach kamieniują zgwałcone kobiety- podobna mentalność- winne są ofiary...
A to przepraszam bardzo,kobieta nie jest ofiarą gwałtu? Czy trzeba jej dodawać kolejnych cierpień związanych z tym,że ma urodzić dziecko gwałciciela? Podziwiam tskie miłosierne kobiety,które twierdzą, że by zatrzymaly to dziecko.

gość05-04-16, 12:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-04-16, 01:04 napisał(a):
Żałosny Kozaku! A co mnie obchodzi zdanie jakiejś świętojebliwej paniusi czy jej matki? Sądząc po ich dotychczasowym zachowaniu, obie są hipokrytkami. Nie zrobią nic, co mogłoby stać się kością niezgody między Dudusiem a episkopatem, to przecież oczywiste. Kariera tatusia i mężusia najważniejsza. Dlatego milczą! I może dobrze, bo co będzie, jak powiedzą, że popierają tę ustawę? Będziecie je błagać o litość??? Ja - nigdy. Gdyby kiedykolwiek ktoś próbowałby zmusić mnie do przymusowego rodzenia bękarta z gwałtu, zrobiłabym wszystko, by dokonać aborcji, a gdyby się to nie udało, popełniłabym samobójstwo!!!


przeczytaj sobie swojego maila i zobacz jaki jad z ciebie wycieka- te panie, nie zrobi ci kompletnie nic, nie są hipokrytkami, bo nigdy nie wypierali się Kościoła, a to, ze ty masz inne poglądy nie znaczy, że ktoś ma zmieniać swoje... ty byś zabiła dziecko, za to, ze jest owocem gwałtu, w Indiach kamieniują zgwałcone kobiety- podobna mentalność- winne są ofiary...

gość05-04-16, 12:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-04-16, 01:23 napisał(a):
Nie rozumiem jak można wymagać od tej osoby czegokolwiek związanego z haryzma i samodzielnym myśleniem .


nie martw się, to tylko ciebie tak traktują... idź, kup sobie Newsweeka

gość05-04-16, 12:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-04-16, 09:09 napisał(a):
Tatuś Kingi juz ma długopis gotowy zeby podpisac


weź leki, bo się całkowicie w Lisa zamienisz...

gość05-04-16, 12:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a dlaczego się jej czepiacie? straszne draństwo z waszej strony...

gość05-04-16, 12:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-04-16, 11:09 napisał(a): juz nie maja sie kogo czepic to corki prezydenta niech sie szanuja kobiety to nie beda mialy problemow z aborcja dzisiaj swiat sie przewrocil do gory nogami 14 latki juz uprawiaja seks chore to wszystko ludzie sie szanujace nie beda miecproblemu z aborcja
Niech się szanuja kobiety ? Więc powiedz Nam jak żyć, Jak uprawiać seks aby mieć pewność że dziecko będzie zdrowe ?

gość05-04-16, 11:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

juz nie maja sie kogo czepic to corki prezydenta niech sie szanuja kobiety to nie beda mialy problemow z aborcja dzisiaj swiat sie przewrocil do gory nogami 14 latki juz uprawiaja seks chore to wszystko ludzie sie szanujace nie beda miecproblemu z aborcja

gość05-04-16, 11:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-04-16, 08:10 napisał(a):
gość, 05-04-16, 01:44 napisał(a):
gość, 04-04-16, 23:08 napisał(a):
gość, 04-04-16, 22:22 napisał(a):
gość, 04-04-16, 21:27 napisał(a):
gość, 04-04-16, 20:42 napisał(a):
gość, 04-04-16, 20:40 napisał(a): A co ta dziewczyna ma do tego? Zasiada w sejmie? Pełni jakąś ważną funkcję administracyjną w kraju? Jej zdanie to jej prywatna sprawa. Nie każdy musi manifestować swoje poglądy na portalach społecznościowych, jak to przywykli robić Polacy
Jest corka prezydenta i kobieta. Ale jest za mloda na wypowiadanie sie w takich tematach.
za mloda? 20-letnia dziewczyna? to ile ma miec lat, zeby moc sie wypowiadac, 3 po menopauzie?
Jest wystarczająco dorosła aby się wypowiadać.
A mnie na przykład gowno obchodzi zdanie tej bezplciowej dziuni i jej starej. Zreszta ich milczenie mówi wszystko. Popierają ten projekt, albo nie popierają, ale boja się przyznać. Ot, cala tajemnica.
Popierała tatę-figuranta otearcie więc stała się osobą publiczną. Osobiście nie obchodzi mnie jej zdanie, ale ponieważ jest niejako młodą twarzą związaną z PiS i prezydentem, nie dziwię się wcale, że ludzie chcą na nią naciskać by wypowiedziała się w inny sposób niż słodko się uśmiechając z podium.
20 lat? Wydawalo mi sie, ze 19, a to bylaby jeszcze nadtolatka wiec owszem, za mloda. Nie kazda mloda dziewczyna ma juz na koncie 10 partnerow seksualnych w tym wieku wiec nie mierz wszystkich swoja miara. W tym wieku trudno o logiczne poglady, bo taka mloda osoba nie zna jeszcze zycia i raczej w powaznym zwiazku nie byla.
A co ma ilośc partnerów do np gwałtów czy ciąży pozamacicznej?

gość05-04-16, 09:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 04-04-16, 19:57 napisał(a):
gość, 04-04-16, 19:42 napisał(a):
gość, 04-04-16, 19:39 napisał(a):
Ja nie pojmuje dlaczego ludzie wiecznie komus cos narzucaja. Aborcji bym nie wykonala ale to nie znaczy ze bede walczyc o jej zakaz. Uwazam, ze kazda kobieta sama ma prawo podjac decyzje. Ciazy sztucznie przerwac bron Boze nie wolno ale sztucznie podtrzymywac ludzkie zycie lekami, operacjami, przeszczepami itd to juz mozna :D bezsens!

Zgadzam się, w cywilizowanych krajach jest dozwolona do 24 tyg jeśli się nie mylę, jak dla mnie to i tak długi czas. Mieszkam w UK, jedno z pierwszych pytań jakie usłyszałam po zgłoszeniu się do lekarza pierwszego kontaktu to czy jestem szczęśliwa z ciąży...wiadomo co oznaczało. Wybór !


Wybór to miałaś zanim wypiełas dupę.

twoja matka złego wyboru dokonała śmieciu

gość05-04-16, 09:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Przecież ona nie pełni funkcji państwowej. Odczepcie się od kobiety skoro nie ma ochoty wypowiadać się publicznie. Może cały naród będzie czekał aż rodzice redaktorów z Kozaka wyrażą opinią na temat błędów ortograficznych w artykułach? Naród czeka.

gość05-04-16, 09:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Tatuś Kingi juz ma długopis gotowy zeby podpisac

gość05-04-16, 09:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

W tym temacie 20l ma wiecej do powiedzenia niż 50latka

gość05-04-16, 08:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-04-16, 01:44 napisał(a):
gość, 04-04-16, 23:08 napisał(a):
gość, 04-04-16, 22:22 napisał(a):
gość, 04-04-16, 21:27 napisał(a):
gość, 04-04-16, 20:42 napisał(a):
gość, 04-04-16, 20:40 napisał(a): A co ta dziewczyna ma do tego? Zasiada w sejmie? Pełni jakąś ważną funkcję administracyjną w kraju? Jej zdanie to jej prywatna sprawa. Nie każdy musi manifestować swoje poglądy na portalach społecznościowych, jak to przywykli robić Polacy
Jest corka prezydenta i kobieta. Ale jest za mloda na wypowiadanie sie w takich tematach.
za mloda? 20-letnia dziewczyna? to ile ma miec lat, zeby moc sie wypowiadac, 3 po menopauzie?
Jest wystarczająco dorosła aby się wypowiadać.
A mnie na przykład gowno obchodzi zdanie tej bezplciowej dziuni i jej starej. Zreszta ich milczenie mówi wszystko. Popierają ten projekt, albo nie popierają, ale boja się przyznać. Ot, cala tajemnica.
Popierała tatę-figuranta otearcie więc stała się osobą publiczną. Osobiście nie obchodzi mnie jej zdanie, ale ponieważ jest niejako młodą twarzą związaną z PiS i prezydentem, nie dziwię się wcale, że ludzie chcą na nią naciskać by wypowiedziała się w inny sposób niż słodko się uśmiechając z podium.
20 lat? Wydawalo mi sie, ze 19, a to bylaby jeszcze nadtolatka wiec owszem, za mloda. Nie kazda mloda dziewczyna ma juz na koncie 10 partnerow seksualnych w tym wieku wiec nie mierz wszystkich swoja miara. W tym wieku trudno o logiczne poglady, bo taka mloda osoba nie zna jeszcze zycia i raczej w powaznym zwiazku nie byla.

gość05-04-16, 01:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 04-04-16, 23:08 napisał(a):
gość, 04-04-16, 22:22 napisał(a):
gość, 04-04-16, 21:27 napisał(a):
gość, 04-04-16, 20:42 napisał(a):
gość, 04-04-16, 20:40 napisał(a):
A co ta dziewczyna ma do tego? Zasiada w sejmie? Pełni jakąś ważną funkcję administracyjną w kraju? Jej zdanie to jej prywatna sprawa. Nie każdy musi manifestować swoje poglądy na portalach społecznościowych, jak to przywykli robić Polacy

Jest corka prezydenta i kobieta. Ale jest za mloda na wypowiadanie sie w takich tematach.

za mloda? 20-letnia dziewczyna? to ile ma miec lat, zeby moc sie wypowiadac, 3 po menopauzie?

Jest wystarczająco dorosła aby się wypowiadać.

A mnie na przykład gowno obchodzi zdanie tej bezplciowej dziuni i jej starej. Zreszta ich milczenie mówi wszystko. Popierają ten projekt, albo nie popierają, ale boja się przyznać. Ot, cala tajemnica.


Popierała tatę-figuranta otearcie więc stała się osobą publiczną. Osobiście nie obchodzi mnie jej zdanie, ale ponieważ jest niejako młodą twarzą związaną z PiS i prezydentem, nie dziwię się wcale, że ludzie chcą na nią naciskać by wypowiedziała się w inny sposób niż słodko się uśmiechając z podium.

gość05-04-16, 01:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ojciec jako prezydent , nie ma nic do powiedzenia , a wy wymagacie czegoś od jego córki.

gość05-04-16, 01:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jakanać taka mać

gość05-04-16, 01:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie rozumiem jak można wymagać od tej osoby czegokolwiek związanego z haryzma i samodzielnym myśleniem .

strony
1 2 3 4 5 6 7 8 9
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida