wtorek 05-04-16, czytany: 8828 razy, autor: Sisi

Krzysztof Gojdź ostro o ustawie antyaborcyjnej

Jego wypowiedź jest hitem w sieci.

Krzysztof GojdźKrzysztof Gojdź / © KAPiF
Temat ustawy antyaborcyjnej wywołał w sieci burzę. Konto Beaty Szydło "zalewa krew narodu", bowiem internautki zdecydowały się na trolling - panie opisują szczegóły swojego cyklu miesiączkowego na koncie pani premier. Wypowiedzi opatrują adekwatnym hashtagiem "trudnyokres".

Zobacz: Nowa ustawa antyaborcyjna: Gdzie jest Kinga Duda?!

W sprawie ustawy antyaborcyjej wypowiadają się też gwiazdy. Hitem w sieci jest wypowiedź znanego lekarza, Krzysztofa Gojdzia.

Jako lekarz nie mogę przejść obojętnie obok dzisiejszego tematu.. Całkowity zakaz aborcji - nawet po gwałtach!! czy też płodów z poważnymi wadami genetycznymi...
Czy ci którzy chcą go wprowadzić wiedzą co znaczy wychowywanie dzieci bez rączek, nóżek, bez mózgu, wyjących codziennie z bólu istnienia..? Niech każdy z nich przeżyje taki jeden dzień z cierpiącą i płaczącą po nocach, wykończoną fizycznie matką, która wiąże koniec z końcem zadając sobie pytanie: dlaczego mnie to spotkało?...
Wtedy nadejdzie zrozumienie, że KAŻDY POWINIEN MIEĆ PRAWO DO WŁASNEJ DECYZJI W ŻYCIU..
Żyć wg własnego sumienia..
- napisał na swoim profilu lekarz.


Wypowiedź lekarza zdobyła ponad 46 tysięcy lajków, udostępniło ją 10 tysięcy osób.

Zobacz: RUBIK, SALAMON, KUSTRA POPARŁY PROTEST PRZECIW USTAWIE ANTYABORCYJNEJ


Jako lekarz nie mogę przejść obojętnie obok dzisiejszego tematu.. Całkowity zakaz aborcji - nawet po gwałtach!! czy też...

Opublikowany przez Dr Krzysztof Gojdź na 3 kwietnia 2016


Krzysztof Gojdź ostro o ustawie antyaborcyjnej

Krzysztof Gojdź ostro o ustawie antyaborcyjnej

Krzysztof Gojdź ostro o ustawie antyaborcyjnej

Krzysztof Gojdź ostro o ustawie antyaborcyjnej



 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
(subskrybuj kanał ...
szusz HAUL KOSMETYCZNY Z DM
(subskrybuj kanał ...
3 FRYZURY NA JESIE...
Stylizacje Hairstyles
3 FRYZURY NA JESIE...
6 VLOG W DOMU
szusz vlogmas
6 VLOG W DOMU
REMONT ODC. 6 DUŻE...
MIESZKAMY TV
REMONT ODC. 6 DUŻE...




skomentuj:



Wasze komentarze (109): sortuj ↓

gość07-04-16, 01:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dziękuje ... 😘😘😘 Wierzyłam że świat jednak nie oszalał 😋 Pisiorki nie mają prawa decydować za ludzi i o ludzich 😡

gość06-04-16, 22:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

JebAne pisomatoly!!!!

gość06-04-16, 15:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zgadzam sie z doktorem

gość06-04-16, 10:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

I tu ma Gojdź 100 procent racji!!!

gość06-04-16, 08:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 06-04-16, 02:13 napisał(a):
gość, 06-04-16, 00:22 napisał(a):
gość, 05-04-16, 23:56 napisał(a): A kiedy jest człowiekiem? Masz taka wiedze i sumienie by powiedzieć, że dopiero w chwili, gdy się urodzi? Pomijajac jakakowliek relgie i posadanie duszy czy czegokowiel niematerialnego, to podchodzace z nauki inf. wskazują na to, ze póld to jakies saobbie komórki jak kawałek skóry, ale żywa istota. sami lekarze maja rózne stanowiska od kiedy od poczaecia jest cżłowiek ale żadne porządny nie powie, ze dopieor po urodzeniu. Całkowity zakaz aborcji nie ejst doobry, powinno dopóścic sie w przypadku wyąłcznie cięzkich wad i duzego ryzyka smeirci matki, tka jka bło wczęsniej. Tylko z dokształceniem lduzi, ze półd to nie coś,a człowiek.
To czemu odmawiają pogrzebów płodów z późnych poronień? Zdecydujcie sie na cos.
Ale ... p r a w o w P o l s c e przewiduje możliwość p o ch o w a n i a dziecka z m a r ł e g o wskutek poronienia. Nie pisałam o religii (czyli pominęłam, budzacych k o n t r o w e r s j e , księży), a nauce. Jak ktoś nie chce pochować to ze wglądu na pieniądze - bo jak wiemy, gdy nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze lub trudności - po co mieć wiecej roboty (w szpitalach to i zywych się czasem ignoruje), albo to byly akurat te osoby co niestety nie uważają płodu za człowieka. Odmowa kilku osób nie zaprzecza temu,że jednak płód w 4 miesiacu to dziecko,a nie tylko b e z o s o b o w e c o ś.
Czyli, jak chodzi o ciało, to wszyscy siwmusza podporządkować, ale jak o dusze, to jak tam kto uwaza. Jak mozna pomijać środowisko, z którego wyszedł projekt, ktore składa/zbiera podpisy i ktore jest pod rękę z obecnym rządem? Pomijać to mozna dziewczynki, ktorym juz sie zaczęła miesiączka i dalej, az do menopauzy, bo to one nie maja prawa głosu.

gość06-04-16, 02:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 06-04-16, 00:22 napisał(a):
gość, 05-04-16, 23:56 napisał(a):
gość, 05-04-16, 20:24 napisał(a):
No i pozabijamy! Ciekawe czy byś tak szczekała jakbyś sama miała takie dziecko urodzić, albo ktoś Cię zgwałcił. I to nie jest morderstwo, bo to nie jest człowiek!!!!!!!

A kiedy jest człowiekiem? Masz taka wiedze i sumienie by powiedzieć, że dopiero w chwili, gdy się urodzi? Pomijajac jakakowliek relgie i posadanie duszy czy czegokowiel niematerialnego, to podchodzace z nauki inf. wskazują na to, ze póld to jakies saobbie komórki jak kawałek skóry, ale żywa istota. sami lekarze maja rózne stanowiska od kiedy od poczaecia jest cżłowiek ale żadne porządny nie powie, ze dopieor po urodzeniu. Całkowity zakaz aborcji nie ejst doobry, powinno dopóścic sie w przypadku wyąłcznie cięzkich wad i duzego ryzyka smeirci matki, tka jka bło wczęsniej. Tylko z dokształceniem lduzi, ze półd to nie coś,a człowiek.


To czemu odmawiają pogrzebów płodów z późnych poronień? Zdecydujcie sie na cos.


Ale ... p r a w o w P o l s c e przewiduje możliwość p o ch o w a n i a dziecka z m a r ł e g o wskutek poronienia. Nie pisałam o religii (czyli pominęłam, budzacych k o n t r o w e r s j e , księży), a nauce. Jak ktoś nie chce pochować to ze wglądu na pieniądze - bo jak wiemy, gdy nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze lub trudności - po co mieć wiecej roboty (w szpitalach to i zywych się czasem ignoruje), albo to byly akurat te osoby co niestety nie uważają płodu za człowieka. Odmowa kilku osób nie zaprzecza temu,że jednak płód w 4 miesiacu to dziecko,a nie tylko b e z o s o b o w e c o ś.

gość06-04-16, 00:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-04-16, 23:07 napisał(a):
gość, 05-04-16, 15:40 napisał(a):
a ja poronilam ,chciałam z mężem pochować nasze dziecko. W szpitalu nie chcieli wydać płodu. Ksiądz nie chciał pochować. płodów się w Polsce nie chowa ponoć. Wtedy jakoś nikt nie krzyczał że to dziecko,że pochówek mu się należy nikt. A teraz co? dwie komórki to życie a moje dziecko ??? banda pieprzony.ch hipokrytow

Tez dla mnie taka sytuacja jest chora tu właśnie krzyczą ze dziecko jest od pierwszych dni zapłodnienia a jednak płodu pochować nie chcą. Chory świat

Dokladnie. Strasznie przykre sytuacje kiedy rodzice traca dziecko, to sa tragedie rodzinne a ta sekta klechow pedofilow nawet pochowac nie chce. Nie miesci mi sie w glowie. A co ciekawe to dzieci pochodzacych nie z malzenskiego zwiazku rowniez ochrzcic nie chca. Hipokryzja! kosciol i religia od dawna nic z wiara wspolnego nie ma, banda pieprzonych darmozjadow. No o mojej macicy to nawet jak sie skichaja to decydowac prawa nie beda mieli nigdy.

gość06-04-16, 00:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-04-16, 23:56 napisał(a):
gość, 05-04-16, 20:24 napisał(a):
gość, 05-04-16, 13:20 napisał(a): Pewnie pozabijajmy chore i nienarodzone wadlier dzieci,starych i schorowanych ludzi,do Oświęcimia z takimi.Zostawmy tylko seksowne 18 i bogatych 40,a co!?!?😀Tylko banda debili jest za aborcja=morderstwem,eutanazja=morderstwem.Życie ludzkie jest najwyższym darem każdego.Najwięcej domagają się aborcji Ci,którzy juz się narodzili.Ludzie opamietajcie się!!!!
No i pozabijamy! Ciekawe czy byś tak szczekała jakbyś sama miała takie dziecko urodzić, albo ktoś Cię zgwałcił. I to nie jest morderstwo, bo to nie jest człowiek!!!!!!!
A kiedy jest człowiekiem? Masz taka wiedze i sumienie by powiedzieć, że dopiero w chwili, gdy się urodzi? Pomijajac jakakowliek relgie i posadanie duszy czy czegokowiel niematerialnego, to podchodzace z nauki inf. wskazują na to, ze póld to jakies saobbie komórki jak kawałek skóry, ale żywa istota. sami lekarze maja rózne stanowiska od kiedy od poczaecia jest cżłowiek ale żadne porządny nie powie, ze dopieor po urodzeniu. Całkowity zakaz aborcji nie ejst doobry, powinno dopóścic sie w przypadku wyąłcznie cięzkich wad i duzego ryzyka smeirci matki, tka jka bło wczęsniej. Tylko z dokształceniem lduzi, ze półd to nie coś,a człowiek.
To czemu odmawiają pogrzebów płodów z późnych poronień? Zdecydujcie sie na cos.

gość05-04-16, 23:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-04-16, 20:24 napisał(a):
gość, 05-04-16, 13:20 napisał(a):
Pewnie pozabijajmy chore i nienarodzone wadlier dzieci,starych i schorowanych ludzi,do Oświęcimia z takimi.Zostawmy tylko seksowne 18 i bogatych 40,a co!?!?😀Tylko banda debili jest za aborcja=morderstwem,eutanazja=morderstwem.Życie ludzkie jest najwyższym darem każdego.Najwięcej domagają się aborcji Ci,którzy juz się narodzili.Ludzie opamietajcie się!!!!

No i pozabijamy! Ciekawe czy byś tak szczekała jakbyś sama miała takie dziecko urodzić, albo ktoś Cię zgwałcił. I to nie jest morderstwo, bo to nie jest człowiek!!!!!!!


A kiedy jest człowiekiem? Masz taka wiedze i sumienie by powiedzieć, że dopiero w chwili, gdy się urodzi? Pomijajac jakakowliek relgie i posadanie duszy czy czegokowiel niematerialnego, to podchodzace z nauki inf. wskazują na to, ze póld to jakies saobbie komórki jak kawałek skóry, ale żywa istota. sami lekarze maja rózne stanowiska od kiedy od poczaecia jest cżłowiek ale żadne porządny nie powie, ze dopieor po urodzeniu. Całkowity zakaz aborcji nie ejst doobry, powinno dopóścic sie w przypadku wyąłcznie cięzkich wad i duzego ryzyka smeirci matki, tka jka bło wczęsniej. Tylko z dokształceniem lduzi, ze półd to nie coś,a człowiek.

gość05-04-16, 23:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-04-16, 23:11 napisał(a):
Propaganda anty p i s która sieją dobrze wiemy kto... ci co najwięcej nakradli i zyskali a teraz boli ze że stołka spadli.


no jasne. ja np. spadłam ze stołka :D (w zyciu nie glosowalam na po).
pis nie potrzebuje propagandy antypis. jego dzialania są antypis.
sluchajcie, kto jest bardziej zaslepiony? osoby, które krytykuja obecny rzad czy osoby, które twierdzą, że każda krytyka pochodzi od kodziarzy/oderwanych od koryta itp.?
akcja została zapoczatkowana przez grupe na fb, cala reszta podczepila sie pod to potem (laczniej z gw obecna na mszy w kosciele sw. Anny).

gość05-04-16, 23:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jakis potworne hejty od kobiet. Straszne

gość05-04-16, 23:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-04-16, 11:53 napisał(a):
gość, 05-04-16, 11:48 napisał(a): następna akcja Kodziarzy?? Ludzie przecież rząd nie pracuje nad żadną zmianą tej ustawy! dajecie się wkręcić podobnie jak z trybunałem konstytucyjnym. a myslenie nie boli....
No właśnie myślenie nie boli! Projekt ustawy jest obywatelski. Brakuje im kilka tysiecy podpisow! Postoją pod kościołem zbiorą tyle podpisów ile potrzeba i PiSory zmienią dotychczasowe prawo! A ich tłumaczenie będzie "bo naród chciał" NARÓD czyli kościół!!! Oni mają większość w sejmie, senacie ROBiĄ CO CHCĄ!!! I mydlą oczy takim jak ty,glupią paplaniną że niby nie ma tematu!
I dlaczego przeżywacie tak to jest ze rządy się zmieniają za kilka lat będzie kolejny rząd i kolejne zmiany i tak cały czas w kolko... zawsze można się odwołać do trybunału europejskiego był taki przypadek właśnie odnośnie aborcji polki

gość05-04-16, 23:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Propaganda anty p i s która sieją dobrze wiemy kto... ci co najwięcej nakradli i zyskali a teraz boli ze że stołka spadli.

gość05-04-16, 23:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

100 procent racji doktorze!!!

gość05-04-16, 23:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-04-16, 23:04 napisał(a):
Mi też niestety aborcja ale taka z własnej zachcianki a nie z gwałtu kojarzy się i przypomina eugenike... Niemcy tak chcieli zrobić wyeliminować takich czy takich do tego zmierza świat zobaczcie juz ludzie wybierają sobie płeć niedlugo się zacznie kolor oczu włosów to jest chore. Powinno zostać tak jak jest w prawie ale bez przesady bo jakąś pani miała zachcianke a zabezpieczyć się nie umiała.


ale nie o zachciankach jest mowa i obecna ustawa na zachcianki nie przyzwalała, dlatego bardzo proszę trzymać się tematu i nie wtrącać takich dygresji, dyskusja jest już wystarczająco szeroka i pełna emocji, zeby dodatkowo dolewac oliwy do ognia wtracajac uwagi, ktore do tematu nie należą

gość05-04-16, 23:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-04-16, 15:40 napisał(a): a ja poronilam ,chciałam z mężem pochować nasze dziecko. W szpitalu nie chcieli wydać płodu. Ksiądz nie chciał pochować. płodów się w Polsce nie chowa ponoć. Wtedy jakoś nikt nie krzyczał że to dziecko,że pochówek mu się należy nikt. A teraz co? dwie komórki to życie a moje dziecko ??? banda pieprzony.ch hipokrytow
Tez dla mnie taka sytuacja jest chora tu właśnie krzyczą ze dziecko jest od pierwszych dni zapłodnienia a jednak płodu pochować nie chcą. Chory świat

gość05-04-16, 23:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-04-16, 19:46 napisał(a):
gość, 05-04-16, 17:19 napisał(a): Lekarz, który twierdzi, że można żyć bez mózgu. Spoko
Przeciez to skrót myślowy! Serio, w całej tej wypowiedzi tylko to zwróciło twoja uwagę? Wpisz w google "chazan dzieci" to moze chociaż troche zaczniesz pojmować skalę problemu.
Są przypadki ze dziecko urodziło się bez mózgu i zylo albo ostatnio chlopiec ze szczątkowym mózgiem był nawet na pudła

gość05-04-16, 23:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Mi też niestety aborcja ale taka z własnej zachcianki a nie z gwałtu kojarzy się i przypomina eugenike... Niemcy tak chcieli zrobić wyeliminować takich czy takich do tego zmierza świat zobaczcie juz ludzie wybierają sobie płeć niedlugo się zacznie kolor oczu włosów to jest chore. Powinno zostać tak jak jest w prawie ale bez przesady bo jakąś pani miała zachcianke a zabezpieczyć się nie umiała.

gość05-04-16, 22:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

To jest potworne co sie dzieje w Polsce

gość05-04-16, 22:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-04-16, 13:20 napisał(a):
Pewnie pozabijajmy chore i nienarodzone wadlier dzieci,starych i schorowanych ludzi,do Oświęcimia z takimi.Zostawmy tylko seksowne 18 i bogatych 40,a co!?!?😀Tylko banda debili jest za aborcja=morderstwem,eutanazja=morderstwem.Życie ludzkie jest najwyższym darem każdego.Najwięcej domagają się aborcji Ci,którzy juz się narodzili.Ludzie opamietajcie się!!!!


Abstrah*jąc od tego, jak się może czuć kobieta, która musi urodzić dziecko z gwałtu, czy z ciężką wadą rozwojową, ciekawe, czy autorka wypowiedzi by tak "szczekała" jakby to ona była tym ciężko chorym dzieckiem, dla którego życie byłoby ciągłym bólem, leżeniem w szpitalu, serią operacji. To Ty się kobieto opamiętaj, wyłącz na chwilę emocje i uruchom myślenie, bo do tej pory chyba Ci się to jeszcze nie zdarzyło. Twoja wypowiedź jest przepełniona negatywnymi emocjami i nie ma w niej żadnej logiki. Nie jestem za tym, żeby pozbyć się wszystkich ludzi chorych. Będąc w takiej sytuacji, wolałabym urodzić dziecko i walczyć o jego zdrowie, ale wzięłabym pod uwagę aborcję, gdyby było wiadomo, że dziecko nie ma szans na jakiekolwiek życie, bo np. nie ma mózgu. Jaki sens ma poród w takim przypadku, skoro ani matka, ani dziecko nie będzie miało z niego żadnych korzyści? Więc kogo chronimy w takim przypadku? Kościół??? Jeżeli zasady moralne/religijne nie pozwalają kobiecie nawet w takim przypadku na dokonanie aborcji, to przecież nie musi tego robić, ale powinna mieć możliwość wyboru! To, że w pewnych przypadkach aborcja jest słusznym rozwiązaniem i powinna być dopuszczalna, to nie znaczy, że chcemy od razu pozabijać wszystkich chorych.

gość05-04-16, 22:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

I popieram a 100 procentach!

gość05-04-16, 22:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ten lekarz pisze absolutna racje !!!!!

gość05-04-16, 22:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zgadzam sie z tym lekarzem

gość05-04-16, 22:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Drodzy ludzie: wolelibyście żyć z ciężką chorobą, męczyć się każdego dnia, wyć z bólu istnienia, czy nigdy się nie urodzić? Odpowiedź chyba jest oczywista.

gość05-04-16, 21:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-04-16, 20:24 napisał(a):
gość, 05-04-16, 13:20 napisał(a):
Pewnie pozabijajmy chore i nienarodzone wadlier dzieci,starych i schorowanych ludzi,do Oświęcimia z takimi.Zostawmy tylko seksowne 18 i bogatych 40,a co!?!?😀Tylko banda debili jest za aborcja=morderstwem,eutanazja=morderstwem.Życie ludzkie jest najwyższym darem każdego.Najwięcej domagają się aborcji Ci,którzy juz się narodzili.Ludzie opamietajcie się!!!!

No i pozabijamy! Ciekawe czy byś tak szczekała jakbyś sama miała takie dziecko urodzić, albo ktoś Cię zgwałcił. I to nie jest morderstwo, bo to nie jest człowiek!!!!!!!

a co zżyciem kobiety? no k....a pytam się!!! co jeśli ma ciążę poza maciczną? ma zdychać ? bo takie jak ty oszołomy bronią życia ???czyjego życia tępaki bronicie?

strony
1 2 3 4 5
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida