środa 06-04-16, czytany: 7784 razy, autor: Rain Dog

Co NAPRAWDĘ robią dziewczyny na obozach Kwiatkowskiego?

"Dostaliśmy za to diamentowego Forbesa, Złote gazele!"

Dawid KwiatkowskiDawid Kwiatkowski / © KAPiF
Gościem Kuby Wojewódzkiego (52 l.) był we wtorkowy wieczór Dawid Kwiatkowski (20 l.).

Zobacz: Całowanie butów Dawida Kwiatkowskiego to jeszcze nic

Pierwszym tematem, który "przewałkował" showman podczas rozmowy z wokalistą były (nie)sławne obozy organizowane dla Kwiatonators, czyli fanek Dawida.

Swego czasu w plotkarskich mediach wybuchła plotka o tym, że na obozach Kwiatkowskiego sporo się dzieje, zwłaszcza w późnych godzinach wieczornych. Plotkowano, że młode dziewczyny spotykają się z piosenkarzem w ich pokojach.

Co na to Dawid?

Kwiatkowski zaczął od tego, że obozy są organizowane od dwóch lat.

- Dostaliśmy za to diamentowego Forbesa, Złote gazele...


Kwiatkowski tłumaczy, że obozy mają charakter edukacyjny:

- To są obozy edukacyjny, od 8 do 20 mają plan tak napięty, że nie mają kiedy usiąść...


Piosenkarz stwierdził, że nie rozumie zamieszania wokół tego tematu:

- Nie mam pojęcia, co się dzieje z tymi obozami, że każdy coś tam widzi - powiedział.


Wojewódzki zapytał, czy Kwiatkowski lubi dostatnie życie i czy zdarza się mu tym zachłysnąć:

- Kiedyś tygodniowo miałem małe pieniądze, jakieś 50 zł żeby przeżyć, potem, kiedy zacząłem zarabiać, na początku trochę zachłysnąłem, ale nie zrobiłem nikomu krzywdy. Mam wspaniałych przyjaciół, którzy mi powiedzieli "Dawid, nie wychodź przed szereg" - powiedział Kwiatkowski.


Zobacz też: 20 nudnych tematów rozmów dwudziestolatków



Dawid Kwiatkowski tłumaczy się z (nie)sławnych obozów

Dawid Kwiatkowski tłumaczy się z (nie)sławnych obozów

Dawid Kwiatkowski tłumaczy się z (nie)sławnych obozów




 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
DZIEŃ 3  KUPIŁAM S...
SZUSZ VLOGMAS
DZIEŃ 3 KUPIŁAM S...
DZIEŃ 2 BERLIN
SZUSZ VLOGMAS
DZIEŃ 2 BERLIN
SKY TOWER WIECZORE...
Julia Kobus
SKY TOWER WIECZORE...
Powrót do domu.. |...
Julia Kobus
Powrót do domu.. |...




skomentuj:



Wasze komentarze (17): sortuj ↓

gość12-05-16, 08:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Fajna laska, ruchałbym

gość06-04-16, 17:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Mowa była o późnych godzinach nocnych. Nastolatki na takich obozach pewnie zaczynają życie po 22 i nie ma co czarować Kwiatkowski o napiętych grafiku w ciągu dnia.

gość06-04-16, 16:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Mój jedenastoletni syn ma poważniejszy wyraz twarzy.

gość06-04-16, 14:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Co za rozkoszny żydek. Wypisz wymaluj brat bliźniak kaszubskiego, czy jak tam się przechrzcił ten od past wybielających.

gość06-04-16, 14:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

sloneczko!

gość06-04-16, 12:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A kto to jest ?

gość06-04-16, 11:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 06-04-16, 07:08 napisał(a):
gość, 06-04-16, 01:24 napisał(a):
Czym ten gnojek- Polski Biber ;) (strasznie brzydki) sie zajmuje???

Tez nie znam i jakos mi sie nie spieszy do poznania....i to nie hejt...ale rozumiem "fanki"jak sie kochaja w jakis przystojniakach ale tu nie mam pojecie co jest fenomenem 🙄





Jest wyjątkowo szpetny.

gość06-04-16, 10:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

skoro nie wyjasnilo sie co robia po godzinach to mozna sie tylko domyslac ze zaciesniaj wiezi przyjacielskie po godzinach:P

gość06-04-16, 09:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Co za arogancki koleś.

gość06-04-16, 08:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie pokazuje się pijany, ućpany, nie wyrywa lasek na oczach kamer. Znalazł sposób na karierę i stałę źródło utrzymania. Zauroczone mim dziewczynki jadą na wakacje pełne przygód, z rówieśnikami, mają niezapomniane wrażenia. Będę protestować, jak się okaże, że któraś go pozwała za molestowanie, albo panują tam warunki nieodpowiednie dla dziecki. Skoro jednak wszyscy są zadowoleni, to nie rozumiem afery. Najwidoczniej kolgom z szołbiznesu przeszkadza, że ten młodzik umie zarabiać pieniądze.

gość06-04-16, 07:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

chłopak spoko widać że sodówa mu nie odbiła póki co ! oby tak dalej!

gość06-04-16, 07:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 06-04-16, 01:24 napisał(a): Czym ten gnojek- Polski Biber ;) (strasznie brzydki) sie zajmuje???
Tez nie znam i jakos mi sie nie spieszy do poznania....i to nie hejt...ale rozumiem "fanki"jak sie kochaja w jakis przystojniakach ale tu nie mam pojecie co jest fenomenem 🙄

gość06-04-16, 02:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 06-04-16, 01:24 napisał(a):
Czym ten gnojek- Polski Biber ;) (strasznie brzydki) sie zajmuje???

nigdy nie słyszałam żadnej jego pieśni

gość06-04-16, 02:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Rucha wszystko, co sie rusza

gość06-04-16, 01:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Czym ten gnojek- Polski Biber ;) (strasznie brzydki) sie zajmuje???

gość06-04-16, 00:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ruchanko

gość06-04-16, 00:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Bardzo fajny chłopak

strony
1


Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida