czwartek 07-04-16, czytany: 14490 razy, autor: krisu

Kobiety z całego świata solidaryzują się z Polkami! (FB)

Rozpoczęły GLOBALNĄ akcję w mediach społecznościowych!

Nowa Ustawa AntyaborcyjnaNowa Ustawa Antyaborcyjna / Facebook
O kontrowersyjnej ustawie antyaborcyjnej, która weszła do sejmu z inicjatywy obywatelskiej, mówi się już na całym świecie. Projekt zakłada między innymi zakaz usuwania ciąży, która wynikała z gwałtu lub zagrażała życiu matki i dziecka. Spowodowało to wielki sprzeciw z organizacji liberalnych i feministycznych. Okazało się nawet, że nawet neutralni wyborcy również odwrócili się od tej ustawy, która jawnie ingeruje w wolność osobistą kobiet.

Zobacz więcej: Te gwiazdy protestują przeciwko nowej ustawie antyaborcyjnej (FOTO)

Feministki z całego świata zorganizowały akcję Solidarne z Polkami, którą propagują w mediach społecznościowych. O planach zaostrzenia dotychczasowej ustawy antyaborcyjnej pisały między innymi takie zagraniczne media jak Time The Guardian, Huffington Post, oraz The Independent.

IPPF European Network, YSAFE and EuroNGOs standing together with Polish women to defend their #abortionrights! #odzyskacwybor #reclaimingchoiceMore on: https://www.facebook.com/events/961398047301386/

Opublikowany przez IPPF European Network na 6 kwietnia 2016


Fotografie, które są udostępniane w mediach społecznościowych są oznaczane hashtagami: #odzyskacwybor i #reclaimingchoice.

#ODZYSKACWYBOR #ReclaimingChoice #ProChoiceIt's enraging to still have to be making this argument, but currently in...

Opublikowany przez World Riots na 7 kwietnia 2016


Zobacz więcej: USTAWA ANTYABORCYJNA - O CO W TYM WSZYSTKIM CHODZI?

Co sądzicie o tej akcji? Czy dzięki niej uda się wpłynąć na niektórych polityków?

Icelandic Women's Rights Association shows solidarity with Polish women. The Polish government is now attempting to...

Opublikowany przez Kvenréttindafélag Íslands na 6 kwietnia 2016


L'avortement pourrait être totalement interdit en Pologne : solidarité avec les femmes polonaises!Vous aussi, montrez...

Opublikowany przez Le Planning Familial na 5 kwietnia 2016


Poland is on the verge of passing a law that further restricts their almost total ban on abortion. Under the new...

Opublikowany przez Scotsdale Women's Center na 6 kwietnia 2016






 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
 Nieśmiertelni
Jula
Nieśmiertelni
DZIEŃ 2 BERLIN
SZUSZ VLOGMAS
DZIEŃ 2 BERLIN
SKY TOWER WIECZORE...
Julia Kobus
SKY TOWER WIECZORE...
Powrót do domu.. |...
Julia Kobus
Powrót do domu.. |...




skomentuj:



Wasze komentarze (182): sortuj ↓

gość10-04-16, 13:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 09-04-16, 21:16 napisał(a):
Aborcja to morderstwo! Ale jak widac jest przyzwolenie na zabijanie dzieci ktore sa w lonie matki ale gdy chodzi o dziecko ktore ma np. pare miesiecy to juz sie ludziom nie miesci w glowie ze ktos moze zabic jak np. matka malej Madzi.... a dla mnie nie ma roznicy czy dziecko jest w brzuchu czy nie! Wszyscy mowia ze jesli u dziecka jest np. wada genetyczna = aborcja, czyli co to tak jakby teraz dzieci ktore zyja z takimi wadami wszystkie zabic????? Ktora osoba by sie zgodzila z tych ktore tak popieraja aborcje, zareczam ze zadna!!!!!!!! A jesli ktos nie chce miec dzieci i usowa bo sie wpadka zdarzyla to sie nie moze od razu kastruje a nie morduje niewinne istoty ;-(

Jeszcze nie zrozumialas ze usuniecie ledwo co zaimplantowanego zarodka to nie jest zadne zabijanie dzieci? Zarodek w poczatkowym stadium ciazy to nie jest dziecko ani czlowiek, tylko zarodek ktory nie posiada nawet cech morfologicznych czlowieka. Nie chcesz aborcji- to jej sobie nie rob, proste, a innym zostaw ich orawo do decydowania o swoim ciele i losie.

gość09-04-16, 21:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Aborcja to morderstwo! Ale jak widac jest przyzwolenie na zabijanie dzieci ktore sa w lonie matki ale gdy chodzi o dziecko ktore ma np. pare miesiecy to juz sie ludziom nie miesci w glowie ze ktos moze zabic jak np. matka malej Madzi.... a dla mnie nie ma roznicy czy dziecko jest w brzuchu czy nie! Wszyscy mowia ze jesli u dziecka jest np. wada genetyczna = aborcja, czyli co to tak jakby teraz dzieci ktore zyja z takimi wadami wszystkie zabic????? Ktora osoba by sie zgodzila z tych ktore tak popieraja aborcje, zareczam ze zadna!!!!!!!! A jesli ktos nie chce miec dzieci i usowa bo sie wpadka zdarzyla to sie nie moze od razu kastruje a nie morduje niewinne istoty ;-(

gość09-04-16, 02:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 08-04-16, 14:09 napisał(a):
gość, 08-04-16, 08:55 napisał(a):
Mam nadzieje ze kadencja pis skonczy sie szybko .

I wróci PO, odrazu by zrobić dobrze Merkel zaadoptuje milion "uchodźców" i będzie tak pięknie jak w Niemczech,Belgi, Francji. Tylko u nas za gwałt zbiorowy są zawiasy, więć Polki będą rodzić dzieci, a te dzieci będą gwałcić Muzułmanie.


Ale masz klapki na oczach. Nasza zachodnia granica z Niemcami jest otwarta cały czas i jakby muzułmanie chcieli to by sobie do nas przyjeżdżali jako obywatele Unii i nic byśmy im nie mogli zrobić bo obecna władza nie zamknęła granic. Tyle że oni wcale nie chcą u nas być tylko jadą się osiedlać w Niemczech, Francji, Anglii, Szwecji z takich samych powodów dla jakich my wyjeżdżamy z Polski.I od razu wróci PO i cię zje.

gość08-04-16, 19:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 08-04-16, 10:13 napisał(a): Taaaa, odezwały się "fajne kobietki, które mają ogarnięte podwórko". Nie wiecie nawet o czym mówicie. Więcej wyobraźni. Nie każdy przechodzi ciążę dobrze i nie każdy rodzi zdrowe dzieci. Nie zrozumie tego ten, kto nie urodził dziecka z serduszkiem na wierzchu lub niezamkniętą jamą brzuszną. Które przeżyło zaledwie 2 godziny. Tego chcecie dla swoich dzieci?! Męczarni? Tego widoku dla matek, które całe życie będą miały przed oczami swojebumierające dziecko? Nie mówimy tu o zachciankach, nieodpowiedzialności i aborcji na życzenie. Mówimy tu o ochronie życia(a nie męczarniach), o podstawowych prawach dla kobiet, szacunku dla nich. Proponuję zapoznać się z tematem. Bo zakaz całkowity, to też śmierć dla wielu kobiet, które np.mają raka, z jakiegoś powodu zaszły w ciążę i w świetle tej ustawy odmówi się im leczenia...
No dokładnie!

gość08-04-16, 19:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 08-04-16, 17:23 napisał(a): Napisze moze ostro ale prawde.Bylam w ciazy rozmawialam z tesciowa(mieszka cale zycie na wsi taka niedzielna katoliczka)i kolezanka w moim wieku tez pochodzi ze wsi.Rozmawialysmy nt.co bys zrobila jakby okazalo sie chore dziecko.Wiec odpowiedzialam usunelabym.Dlaczego?!otoz nie pozwole by moje dziecko po mojej smierci bylo gnebione.ono by zylo godnie dopoki ja bym obok zyla i opiekowala sie nim,a co pozniej?W swiecie zwierzat nie ma strajkow nie ma protestow to matka samica decyduje czy zabic czy nie.Rozumiecie.Przy chorym dziecku opieka calodobowa nikt za was mu du.py nie podetrze tak szczerze.Lubimy wychowywac cudze dzieci wtracac sie we wszystko,kto jak woli moze sa matki ktore maja sile ale ja nie.
Takie dziecko nawet za twojego życia nie żyło by godnie.

gość08-04-16, 17:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Napisze moze ostro ale prawde.Bylam w ciazy rozmawialam z tesciowa(mieszka cale zycie na wsi taka niedzielna katoliczka)i kolezanka w moim wieku tez pochodzi ze wsi.Rozmawialysmy nt.co bys zrobila jakby okazalo sie chore dziecko.Wiec odpowiedzialam usunelabym.Dlaczego?!otoz nie pozwole by moje dziecko po mojej smierci bylo gnebione.ono by zylo godnie dopoki ja bym obok zyla i opiekowala sie nim,a co pozniej?W swiecie zwierzat nie ma strajkow nie ma protestow to matka samica decyduje czy zabic czy nie.Rozumiecie.Przy chorym dziecku opieka calodobowa nikt za was mu du.py nie podetrze tak szczerze.Lubimy wychowywac cudze dzieci wtracac sie we wszystko,kto jak woli moze sa matki ktore maja sile ale ja nie.

gość08-04-16, 17:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a moze by tak zakazac sexu!!!!faceci nie moga bzykac!!!bo zapladniaja kobiety obciac im jaja

gość08-04-16, 16:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zaczijcie edukować o wazektomii i innych skutecznych metodach. Zacznijcie ludziom pokazywać alternatywę, a nie wszystkiego zakazywać.

gość08-04-16, 15:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Aha czy ja to dobrze rozumiem, jakas fundacja walczy o to zeby wieksze prawo do zycia przyslugiwalo zarodkowi ktory nie jest osobnym organizmem niz kobiecie czesto juz matce? Ciekawie pojete prawo do zycia hahahaa. Takie rzeczy tylko w polsce ;D Dziewczyny uciekajcie z tego kraju !

gość08-04-16, 15:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 08-04-16, 05:52 napisał(a):
gość, 07-04-16, 22:08 napisał(a):
gość, 07-04-16, 20:51 napisał(a):
gość, 07-04-16, 19:58 napisał(a):
gość, 07-04-16, 18:31 napisał(a):
gość, 07-04-16, 17:24 napisał(a):
gość, 07-04-16, 16:02 napisał(a): W ciążę jest bardzo łatwo zajść, nie trzeba być puszczalską. Żadna metoda antykoncepcyjna nie gwarantuje stuprocentowej ochrony. Kobieta ma prawo decydować o swoim życiu, czy chce je poświęcić komuś czy nie jest na to gotowa.
Jest 100 procentowa metoda. Moj maz 14 lat temu jak bylam z 3 dzieckiem w ciazy poddal sie wazektomii . Ja sie nie truje hormonami,nie licze dni plodnych,nie mam spirali a on funkcjonuje normalnie. Polecam.
No to gratuluję. Mąż wolał się poddać wazektomii niż zawisnąć na sznurze przy kolejnym potomku... Gówniana feministka na opak.
Jak jesteś zniewolona i zyjesz po to żeby dac samcowi szczęście to rób za wór na sperme, truj się prochami, skrob w Czechach, zryj tabletki poronne dla krowy. Powodzenia. Ale miej na uwadze, że są jeszcze kobiety, które dbają o swoje zdrowie i zwiazaly się z odpowiedzialnym facetem, który też myśli głową nie tylko ch*jem.
Dokladnie!!! Ostro ale dosadnie, w samo sedno. Kobiety sa glupie, robia to co iwkszosc, zero myslenia a kolo swoich panow skacza jak malpy.
Ale ktoś może niechcec mieć dzieci w danym momencie, nie twierdzi, że nigdy ! Czy wazektomia jest odwracalna ? Teoretycznie tak, ale nie ma pewności.
Ta kobieta pisze ze maz poddal sie wazektomii jak byla z 3 dzieckiem w ciazy. Czytaj ze zrozumieniem.
Widocznie Ty nie zrozumiałas. Odpowiedź nie dotyczyła tej jednej kobiety, a ogółu. Nie każdy w danym momencie może skorzystać z tej 100% antykoncepcji

gość08-04-16, 15:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 08-04-16, 09:23 napisał(a):
Nie zgadzam się na coś takiego, żeby kilka smutnych feministek decydowało o głosie wszystkich kobiet z Polski.
W świat idzie opinia jak to u nas krzywdzone są kobiety, ale to nie prawda. Nikt nie powie o tych normalnych fajnych babeczkach, które dzień po dniu troszczą się o ,,swoje podwórko"- dzieci, praca mąż. Wszystko mają opanowane i są zadowolone z tego, że potrafiły podołać obowiązkom i odpowiedzialności za dzieci. Takie NORMALNE KOBIETY nigdy nie zabiją swojego nienarodzonego dziecka nawet jeśli będzie chore. Nie jest to kwestia wyznania ale czystej zwykłej uczciwości sumienia, że nie zabija się bezbronnych.

POZDRAWIAM WSZYSTKIE FAJNE KOBIETKI, KTÓRE NIE MAJĄ CZASU NA DEMONSTRACJE I ,,SKROBANKI", A NA NORMALNE ŻYCIE !!!

jakie kilka feministek, przeciez wiekszosc kobiet i w ogole ludzi w Polsce jest przeciwko radykalnemu prawu w tej kwesti! raczej powinnaś napisac że mały procent fanatyków chce zmuszać innych do swoich racji. ''normalni'' ludzie są za wyborem a nie za zmuszaniem kobiet do bycia bohaterkami i to jeszcze w imie czyiś wartości.

gość08-04-16, 15:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 08-04-16, 14:56 napisał(a):
gość, 08-04-16, 14:09 napisał(a):
gość, 08-04-16, 08:55 napisał(a):
Mam nadzieje ze kadencja pis skonczy sie szybko .

I wróci PO, odrazu by zrobić dobrze Merkel zaadoptuje milion "uchodźców" i będzie tak pięknie jak w Niemczech,Belgi, Francji. Tylko u nas za gwałt zbiorowy są zawiasy, więć Polki będą rodzić dzieci, a te dzieci będą gwałcić Muzułmanie.


I co gorsze, panstwo kościelne i pańszczyzna, czy uchodźcy? Niedługo to my będziemy wiać do Afryki.

ja wole kościelne, szczerze mówiąc. Wiesz co się dzieje w Niemczech? Szwecji? Uchodźcy wychodzą na ulicę i krzyczą: "Poucinamy wam wszystkim głowy!!", a obywatele nie mogą nic zrobić, tylko czekać. Na demonstracji w Niemczech zakazano niemieckich flag, bo to "prowokacja", w Belgii coraz więcej migracji Belgów. W Szwecji dzieci nie mają gdzie się uczyć, bo sale gimnastyczne zajmują uchodźcy. Poszukaj sobie na yt filmiki 16letnich dziewczynek proszących o pomoc, włos się jeży na głowie.

gość08-04-16, 15:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 08-04-16, 09:23 napisał(a):
Nie zgadzam się na coś takiego, żeby kilka smutnych feministek decydowało o głosie wszystkich kobiet z Polski.
W świat idzie opinia jak to u nas krzywdzone są kobiety, ale to nie prawda. Nikt nie powie o tych normalnych fajnych babeczkach, które dzień po dniu troszczą się o ,,swoje podwórko"- dzieci, praca mąż. Wszystko mają opanowane i są zadowolone z tego, że potrafiły podołać obowiązkom i odpowiedzialności za dzieci. Takie NORMALNE KOBIETY nigdy nie zabiją swojego nienarodzonego dziecka nawet jeśli będzie chore. Nie jest to kwestia wyznania ale czystej zwykłej uczciwości sumienia, że nie zabija się bezbronnych.
POZDRAWIAM WSZYSTKIE FAJNE KOBIETKI, KTÓRE NIE MAJĄ CZASU NA DEMONSTRACJE I ,,SKROBANKI", A NA NORMALNE ŻYCIE !!!

A ja sie nie zgadzam zeby jakies przyglupie babsko jak ty wypowiadalo sie w imieniu "normalnych" kobiet i matek. Twoje madrosci wprost ze sredniowiecza. Uwazasz za normalne jest utrzymywanie ciazy przy wadach genetycznych kiedy wiadomo ze dziecko po urodzeniu umrze w cierpieniach? Lub nie umrze od razu tylko bedzie wegetowac w cierpieniu az w koncu umrze? Uwazasz ze normalna kochajaca matka powinna na to pozwolic i patrzec bezsilnie nie moga nic pomoc? To jest wg ciebie milosc matczyna? To jest odpowedzialnosc za swoje dziecko?! Jezusie nie chcialabym byc twoim dzieckiem!

gość08-04-16, 14:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 08-04-16, 09:04 napisał(a):
gość, 07-04-16, 22:31 napisał(a):
Referendum tylko dla kobiet w wieku 18 -55 lat i było by sprawiedliwie


ale do zrobienia dziecka to trzeba dwojga, wiesz? znowu faceci zwolnionieni z odpowiedzialności.

Bo konsekwencje aborcji/porodu będzie ponosić kobieta, a nie facet. Taka jest smutna rzeczywistość. Poza tym to co, gwałciciel ma decydować, czy pozwoli płód usunąć, albo facet nie godzi się na aborcję, bo nie zależy mu na zdrowiu kobiety? Pomyśl trochę, tu chodzi o zagwarantowanie kobietom prawa do dysponowania ich własnym ciałem.

gość08-04-16, 14:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 08-04-16, 12:33 napisał(a):
może nich zrobią akcje solidarności z kobietami gwałconymi... bo to obecnie jest rzeczywisty problem, a nie wymyślony przez KODowców, żeby uciągnąć młodzież z domów... gwałty i molestowanie obecnie staje się normą, tłumaczy się to odmiennością obyczajową przybyszów, czy brakiem otwartości zachodni kobiet... ale sa poszkodowane, skrzywdzone kobiety, które cierpią kolejne, które zaraz tego doświadczą... kobiety, dzieci i nawet mężczyźni... a te baby, domagają się zabijania dzieci z Downem (zdecydowana większość aborcji)...

Noo a niedlugo te zgwalcone beda zmuszane do urodzenia tych dzieci w imie czyichs pogladow!!! I nikt sie nie domaga zabijania dzieci. Dziecko od momentu urodzenia, plod od ok 12 tygodnia zycia a wczesniej to jest zarodek, embrion, zlepek komorek wiec nie pier*** od zabijaniu dzieci wariatko.

gość08-04-16, 14:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 08-04-16, 14:09 napisał(a):
gość, 08-04-16, 08:55 napisał(a): Mam nadzieje ze kadencja pis skonczy sie szybko .
I wróci PO, odrazu by zrobić dobrze Merkel zaadoptuje milion "uchodźców" i będzie tak pięknie jak w Niemczech,Belgi, Francji. Tylko u nas za gwałt zbiorowy są zawiasy, więć Polki będą rodzić dzieci, a te dzieci będą gwałcić Muzułmanie.
I co gorsze, panstwo kościelne i pańszczyzna, czy uchodźcy? Niedługo to my będziemy wiać do Afryki.

gość08-04-16, 14:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 08-04-16, 08:55 napisał(a):
Mam nadzieje ze kadencja pis skonczy sie szybko .

I wróci PO, odrazu by zrobić dobrze Merkel zaadoptuje milion "uchodźców" i będzie tak pięknie jak w Niemczech,Belgi, Francji. Tylko u nas za gwałt zbiorowy są zawiasy, więć Polki będą rodzić dzieci, a te dzieci będą gwałcić Muzułmanie.

gość08-04-16, 12:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

bo ta ustawa to jakis absurd . ja nie popieram generalnie aborcji, ale jesli to wynik gwaltu lub zagraza zyciu matki to jestem do cholery na tak !

gość08-04-16, 12:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

może nich zrobią akcje solidarności z kobietami gwałconymi... bo to obecnie jest rzeczywisty problem, a nie wymyślony przez KODowców, żeby uciągnąć młodzież z domów... gwałty i molestowanie obecnie staje się normą, tłumaczy się to odmiennością obyczajową przybyszów, czy brakiem otwartości zachodni kobiet... ale sa poszkodowane, skrzywdzone kobiety, które cierpią kolejne, które zaraz tego doświadczą... kobiety, dzieci i nawet mężczyźni... a te baby, domagają się zabijania dzieci z Downem (zdecydowana większość aborcji)...

gość08-04-16, 12:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 08-04-16, 12:22 napisał(a):
gość, 08-04-16, 11:55 napisał(a):
gość, 08-04-16, 09:23 napisał(a):
Nie zgadzam się na coś takiego, żeby kilka smutnych feministek decydowało o głosie wszystkich kobiet z Polski.
W świat idzie opinia jak to u nas krzywdzone są kobiety, ale to nie prawda. Nikt nie powie o tych normalnych fajnych babeczkach, które dzień po dniu troszczą się o ,,swoje podwórko"- dzieci, praca mąż. Wszystko mają opanowane i są zadowolone z tego, że potrafiły podołać obowiązkom i odpowiedzialności za dzieci. Takie NORMALNE KOBIETY nigdy nie zabiją swojego nienarodzonego dziecka nawet jeśli będzie chore. Nie jest to kwestia wyznania ale czystej zwykłej uczciwości sumienia, że nie zabija się bezbronnych.
POZDRAWIAM WSZYSTKIE FAJNE KOBIETKI, KTÓRE NIE MAJĄ CZASU NA DEMONSTRACJE I ,,SKROBANKI", A NA NORMALNE ŻYCIE !!!

feministki, serio? włącz myślenie, bo tak się składa że większość społeczeństwa uważa że obecna ustawa jest dobra. Nie trzeba być feministką aby być przeciwko RADYKALNYM pomysłom, wręcz przeciwnie - przeciętny obywatel jest za umiarem.Także te ''normalne kobiety'' (cokolwiek to oznacza) właśnie nie będą popierać skrajności.

Normalna kobieta nie zabije swojego dziecka. Normalna kobieta poprze ew zmiane w ustawie aby byl calkowity zakaz aborcji. Aborcja to zabojstwo. Zwykle morderstwo za.ktore nalezy sie kara.

Normalna kobieta nie bedzie narzucala swojego zdania innym, normalna kobieta nie bedzie zmuszala innych do poswiecania sie. Każdy ma prawo postępować zgodnie ze swoimi poglądami i do chronienia swojego życia oraz zdrowia (również psychicznego). Poza tym, zakazy nie zmniejszaja ilosci aborcji, gdyby ''obroncom zycia'' chodzilo o jakies wartosci to zrozumieliby to.

gość08-04-16, 12:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 08-04-16, 11:55 napisał(a):
gość, 08-04-16, 09:23 napisał(a): Nie zgadzam się na coś takiego, żeby kilka smutnych feministek decydowało o głosie wszystkich kobiet z Polski. W świat idzie opinia jak to u nas krzywdzone są kobiety, ale to nie prawda. Nikt nie powie o tych normalnych fajnych babeczkach, które dzień po dniu troszczą się o ,,swoje podwórko"- dzieci, praca mąż. Wszystko mają opanowane i są zadowolone z tego, że potrafiły podołać obowiązkom i odpowiedzialności za dzieci. Takie NORMALNE KOBIETY nigdy nie zabiją swojego nienarodzonego dziecka nawet jeśli będzie chore. Nie jest to kwestia wyznania ale czystej zwykłej uczciwości sumienia, że nie zabija się bezbronnych. POZDRAWIAM WSZYSTKIE FAJNE KOBIETKI, KTÓRE NIE MAJĄ CZASU NA DEMONSTRACJE I ,,SKROBANKI", A NA NORMALNE ŻYCIE !!!
feministki, serio? włącz myślenie, bo tak się składa że większość społeczeństwa uważa że obecna ustawa jest dobra. Nie trzeba być feministką aby być przeciwko RADYKALNYM pomysłom, wręcz przeciwnie - przeciętny obywatel jest za umiarem.Także te ''normalne kobiety'' (cokolwiek to oznacza) właśnie nie będą popierać skrajności.
Normalna kobieta nie zabije swojego dziecka. Normalna kobieta poprze ew zmiane w ustawie aby byl calkowity zakaz aborcji. Aborcja to zabojstwo. Zwykle morderstwo za.ktore nalezy sie kara.

gość08-04-16, 12:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ej Ale o co tyle szumu? Dawniej też rodziły się kalekie dzieci i jakoś nic nie wpadł na pomysł żeby usuwać ciąże a też była taka możliwość. Nie jestem za aborcja, bo po pierwsze jak można zabić własne dziecko,a później starać się jakoś o tym zapomnieć i żyć dalej. Jeżeli dziecko urodzi się chore to robi się wszystko żeby mu pomóc,jest wiele możliwości. Ponowie pytanie jak można zabić własne dziecko?

gość08-04-16, 11:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 08-04-16, 09:23 napisał(a):
Nie zgadzam się na coś takiego, żeby kilka smutnych feministek decydowało o głosie wszystkich kobiet z Polski.
W świat idzie opinia jak to u nas krzywdzone są kobiety, ale to nie prawda. Nikt nie powie o tych normalnych fajnych babeczkach, które dzień po dniu troszczą się o ,,swoje podwórko"- dzieci, praca mąż. Wszystko mają opanowane i są zadowolone z tego, że potrafiły podołać obowiązkom i odpowiedzialności za dzieci. Takie NORMALNE KOBIETY nigdy nie zabiją swojego nienarodzonego dziecka nawet jeśli będzie chore. Nie jest to kwestia wyznania ale czystej zwykłej uczciwości sumienia, że nie zabija się bezbronnych.

POZDRAWIAM WSZYSTKIE FAJNE KOBIETKI, KTÓRE NIE MAJĄ CZASU NA DEMONSTRACJE I ,,SKROBANKI", A NA NORMALNE ŻYCIE !!!

feministki, serio? włącz myślenie, bo tak się składa że większość społeczeństwa uważa że obecna ustawa jest dobra. Nie trzeba być feministką aby być przeciwko RADYKALNYM pomysłom, wręcz przeciwnie - przeciętny obywatel jest za umiarem.Także te ''normalne kobiety'' (cokolwiek to oznacza) właśnie nie będą popierać skrajności.

gość08-04-16, 11:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

i baardzo dobrze!!" Pis do smieci i klechy tez

gość08-04-16, 11:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Do fajnej babeczki!pierd....się w głowę. ..dokładnie leć i adoptuj dziecko ciężko niepełnosprawne! Zobaczymy jak dasz sobie radę! ....

strony
1 2 3 4 5 6 7 8
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida