piątek 08-04-16, czytany: 15077 razy, autor: Sisi

Jennifer Lawrence wpadła w oko kolejnemu przystojniakowi

O kim mowa?

Jennifer LawrenceJennifer Lawrence / © Fame/Flynet
Jennifer Lawrence (25 l.) jest singielką, ale ma ogromne powodzenie u panów. Podobno od dawna wzdycha do niej Liam Hemsworth. Aktorka wpadła też w oko Chrisowi Evansowi. Rok temu była również dziewczyną Chrisa Martina.

Zobacz: Zrzuć 5 kg bez siłowni! Jennifer Lawrence zdradza sekret!

Okazuje się, że Nick Jonas (23 l.) marzy o randce z aktorką. Muzyk został ostatnio zapytany w wywiadzie, czy umówiłby się z JLaw. Jego odpowiedź nie pozostawiła złudzeń.

Oczywiście, że tak. Wszyscy wiemy, dlaczego - powiedział Nick.


Dowcip? Śliczna buźka? Seksowne ciało? Powodów jest wiele.

W tym samym wywiadzie, Nick wyznał, że nigdy nie zaprosiłby na randkę Gigi Hadid, ponieważ umawiał się z nią jej brat. Zapewnił też Roba Kardashiana, że może być spokojny o Blac Chynę.

Nick i JLaw - widzicie ich razem?

Zobacz: JENNIFER LAWRENCE ZNÓW ZACHWYCA W KAMPANII DIORA (FOTO)

 


Jennifer Lawrence wpadła w oko kolejnemu przystojniakowi

Jennifer Lawrence wpadła w oko kolejnemu przystojniakowi

Jennifer Lawrence wpadła w oko kolejnemu przystojniakowi

Jennifer Lawrence wpadła w oko kolejnemu przystojniakowi



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Jennifer Lawrence
Jennifer Lawrence
Jennifer Lawrence
Jennifer Lawrence
Jennifer Lawrence
Jennifer Lawrence
Jennifer Lawrence
Jennifer Lawrence




skomentuj:



Wasze komentarze (25): sortuj ↓

gość11-04-16, 22:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

brzydka krowa

gość09-04-16, 12:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

przereklamowana brzydula, do tego slaba aktorka, ale pewnie dobrze sie bzyka wiec zaszla daleko

gość09-04-16, 12:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie, nie pasują do siebie. Sorry, ale zawsze będę ją widzieć tylko z Hutchersonem ;)

gość09-04-16, 09:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jeżeli chodzi o zdjęcia, to uważam, że ocenianie jej za to jest bezsensowne. Ponieważ te zdjęcia były dla niej prywatne. Jeśli jakiś dupek udostępnił te zdjęcia to, to o nim powinno się mówić jako, o tym nienormalnym, a nie oskarżać ja o jakieś dziwne rzeczy, tylko dlatego, że swoim prywatnym telefonem zrobiła sobie zdjęcia. To tak, jakbym ja zrobiła np. zdjęcie banana i ktos by mi je wykradł, a ludzie oskarżali by mnie o jakieś niestosowne myśli. Po prostu brak szacunku do czyjejś prywatności. A jeśli chodzi o Nicka i Jen to myślę, że do siebie nie pasują, a jego wypowiedź była trochę szowinistyczna, ale jeśli chcą być razem nie moja sprawa. Pozdrawiam fanów Jennifer Lawrence i fanów Igrzysk śmierci !!!!!!!!

gość08-04-16, 23:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 08-04-16, 14:54 napisał(a):
gość, 08-04-16, 10:14 napisał(a):
Wyjaśni mi ktoś po co robić TAKIE zdjęcia?/?/?

A czemu nie? Dla siebie, dla chlopaka, co za roznica? Normalna sprawa, tez takie mam tylko nie trzymam ich w chmurze ;D Swietojebliwe dalej przezywaja widze haha


No, proszę, jaka się to wyzwolona znalazła.

gość08-04-16, 18:19, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 08-04-16, 09:59 napisał(a):
Jezuuu. Fotki były jej prywatnymi zdjęciami. Jakiś chory facet je wykradł. Nie interesuje mnie co ona robi w łóżku. A tu cnotki przeżywają, bo wg. nich się nie szanuje.




Cnotki przeżywają ? Przecież sam Nick to zasugerował.
Wszyscy w Hollywood o tym pamiętaj. Fotki okazały sie bardziej interesujące niż jej role filmowe.
A faceci szybko przyklejają łatki- teraz Jenn kojarzy im sie jednoznacznie.

gość08-04-16, 17:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jennifer ma fajne okulary na 1 i 2 zdjeciu. Wie ktos jakiej marki?

gość08-04-16, 17:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

zwykły k**wiszon który obrabia pały za role w filmach

gość08-04-16, 16:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 08-04-16, 14:54 napisał(a):
gość, 08-04-16, 10:14 napisał(a):
Wyjaśni mi ktoś po co robić TAKIE zdjęcia?/?/?

A czemu nie? Dla siebie, dla chlopaka, co za roznica? Normalna sprawa, tez takie mam tylko nie trzymam ich w chmurze ;D Swietojebliwe dalej przezywaja widze haha

Chcesz nam powiedzieć ze masz swoje zdjęcia ze spustem na twarzy ?Moge spytać po co ci one? Nie boisz sie ze jak/jeśli sie zakończy twój związek to twój partner udostępni je osobą trzecim?

gość08-04-16, 15:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 08-04-16, 13:58 napisał(a): Jennifer wygląda na miłą,sympatyczną,zabawną i nieco zwariowaną dziewczynę ale afera z tymi zdjęciami obnażyła jej prawdziwą naturę.
Dama w życiu, "d*iwka" w łóżku. Idealne połączenie.

gość08-04-16, 14:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 08-04-16, 10:14 napisał(a):
Wyjaśni mi ktoś po co robić TAKIE zdjęcia?/?/?

A czemu nie? Dla siebie, dla chlopaka, co za roznica? Normalna sprawa, tez takie mam tylko nie trzymam ich w chmurze ;D Swietojebliwe dalej przezywaja widze haha

gość08-04-16, 14:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Pociupcia sobie z nią przez miesiąc i zostawi poza tym brzydal z tego Nicka nie poleciałabym

gość08-04-16, 13:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jennifer wygląda na miłą,sympatyczną,zabawną i nieco zwariowaną dziewczynę ale afera z tymi zdjęciami obnażyła jej prawdziwą naturę.

gość08-04-16, 13:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ona zadziwiłaby nawet modelki z Dubaju.

gość08-04-16, 11:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 08-04-16, 10:14 napisał(a):
Wyjaśni mi ktoś po co robić TAKIE zdjęcia?/?/?


Jak wiesz są różne rodzaje fetyszy seksualnych. Jedne 'lagodne' jak stopy, inne pokręcone jak odgrywanie jakichś ról typu sprzątaczka, strażak, drugie obrzydliwe dla niektórych jak oddawanie moczu a dla takich osób jest to przyjemnośc. Wszystko w jednym celu. Może Jennifer rajcuje to jak ktoś jej robi nagie fotki. Nie nasza sprawa co kto lubi w łóżku robić. Gorzej z nią bo trzymała takie foty na chmurze co świadczy o jej niskim poziomie inteligencji.

gość08-04-16, 11:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wydaje mi się, że miał coś innego na myśli mówiąc Wszyscy wiemy dlaczego.

gość08-04-16, 10:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dowcip? Śliczna buźka? Seksowne ciało? Powodów jest wiele, ale spust na ryj jest tym najważniejszym xD No sorry, ale to się za nią będzie ciągnąć do końca życia.

gość08-04-16, 10:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wyjaśni mi ktoś po co robić TAKIE zdjęcia?/?/?

gość08-04-16, 09:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jezuuu. Fotki były jej prywatnymi zdjęciami. Jakiś chory facet je wykradł. Nie interesuje mnie co ona robi w łóżku. A tu cnotki przeżywają, bo wg. nich się nie szanuje.

gość08-04-16, 09:51, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 08-04-16, 00:37 napisał(a): O kurde takie ostre zdjęcia Jennifer w galerii na dole na kozaczku??
No a co? I tak każdy wie o tych fotkach.

gość08-04-16, 08:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

pierwsze co przyszło mi na myśl- te jej nagie zdjęcia, każdy chce się z nią umówić bo już pokazała, co potrafi zrobić. szacunku nie odzyska, internet pamięta wszystko...

gość08-04-16, 05:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Niestety on się nie szanuje. Widziałam jej słynne zdjęcia z facetami i nago... Bardzo niesmaczne.

gość08-04-16, 00:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

boze co za placor

gość08-04-16, 00:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

O kurde takie ostre zdjęcia Jennifer w galerii na dole na kozaczku??

gość08-04-16, 00:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Fotki w galerii i sieci mówią jaka to zdzira.

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida