środa 13-04-16, czytany: 6798 razy, autor: Sisi

Dlaczego Agata Duda nie pojawia się publicznie?

Zwłaszcza teraz, kiedy na jej wystąpienie czeka cały naród?

Agata DudaAgata Duda / © KAPiF
Polki i polskie media jeszcze nigdy tak nie czekały na wystąpienie Agaty Dudy. Żona Prezydenta była bardzo aktywna medialnie w czasie kampanii, aktualnie wycofała się z życia publicznego.

Zobacz: Dorota Wellman ostro o Agacie Dudzie: Milcząca kukła!

Pierwsza Dama milczy w kwestii projektu ustawy antyaborcyjnej, nie pojawiła się na obchodach 6. rocznicy katastrofy smoleńskiej, czym dała prasie milion powodów do plotek. Dlaczego obok Prezydenta stało puste krzesło? Odpowiedzi jest wiele - jeśli będziemy szukać ich w tabloidach, dowiemy się o kryzysie w małżeństwie Dudów. Inne źródła podają, że Prezydentowa jest chora i dlatego nie towarzyszyła mężowi w tym "ważnym dniu".

Super Express ma swoje wytłumaczenie:

Ojciec pierwszej damy, poeta Julian Kornhauser, jest ciężko chory. Opiekuje się nim żona, Alicja Wojna-Kornhauser, ale też Agata Duda. Agata to bardzo przeżywa. Bardzo kocha ojca i babcię, i cała ta sytuacja jest dla niej bardzo bolesna i trudna. Dlatego nie mogła brać udziału w uroczystościach upamiętniających katastrofę smoleńską - podaje "przyjaciel rodziny".


Komu wierzycie?

Zobacz: ABORCJA TO TWOJA DECYZJA


Dlaczego Agata Duda nie pojawia się publicznie?

Dlaczego Agata Duda nie pojawia się publicznie?

Dlaczego Agata Duda nie pojawia się publicznie?



 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
(subskrybuj kanał ...
szusz HAUL KOSMETYCZNY Z DM
(subskrybuj kanał ...
3 FRYZURY NA JESIE...
Stylizacje Hairstyles
3 FRYZURY NA JESIE...
6 VLOG W DOMU
szusz vlogmas
6 VLOG W DOMU
REMONT ODC. 6 DUŻE...
MIESZKAMY TV
REMONT ODC. 6 DUŻE...




skomentuj:



Wasze komentarze (57): sortuj ↓

gość14-04-16, 13:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 14-04-16, 12:43 napisał(a):
gość, 14-04-16, 10:47 napisał(a):
gość, 14-04-16, 10:04 napisał(a): A ja myślę, że Kaczyński jej zabronił.
A ja myślę, że jesteś głupia i zmanipulowana przez telewizję.
Przez TVP?
Wg TVP nie ma tematu, tylko +500 i szczęść Boże

gość14-04-16, 12:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 14-04-16, 10:47 napisał(a):
gość, 14-04-16, 10:04 napisał(a):
A ja myślę, że Kaczyński jej zabronił.


A ja myślę, że jesteś głupia i zmanipulowana przez telewizję.


Przez TVP?

gość14-04-16, 10:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 14-04-16, 10:04 napisał(a): A ja myślę, że Kaczyński jej zabronił.
A ja myślę, że jesteś głupia i zmanipulowana przez telewizję.

gość14-04-16, 10:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A ja myślę, że Kaczyński jej zabronił.

gość14-04-16, 07:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 14-04-16, 06:31 napisał(a): prawo zycia poczętego lecz nie rozpoczętego jest raptem ważniejsze niż życie rozpoczęte matki- dlaczego jego sie wiec nie chroni?
Co ty z tym "raptem"?

gość14-04-16, 06:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

prawo zycia poczętego lecz nie rozpoczętego jest raptem ważniejsze niż życie rozpoczęte matki- dlaczego jego sie wiec nie chroni?

gość14-04-16, 05:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zamiast kupować nowy płaszcz lepiej by sobie zęby zrobiła...

gość14-04-16, 02:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Maliniaki maja zakaz swobodnej wypowiedzi - wódz narodu zabronił.

gość14-04-16, 00:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 13-04-16, 23:22 napisał(a): Pani Prezydentowa wlasnie sie pojawila wiec wasz artykul spoznil sie niestety. Na prozo byly przepowiednie pseudo psychologow oPOzycji hehehe. A jesli chodzi o aborcje to nie wiem w czym rzecz bo ustawy jjeszcze nie ma a wy juz wyjecie ze sluchac juz tego nie mozna.Aborcja i aborcja.....aborcja jest zlem koniecznym i mysle ze rzad wprowadzi ja z malymi wyjatkami.Musicie sobie zdac spraawe kobiety ze aborcja to jest zabicie.....i aborcja to nie antykoncepcja chociaz tez na A...........Pozdrawiam
A wiesz jaki jest kształt obecnej ustawy, czy jesteś z innego wymiaru?

gość13-04-16, 23:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 13-04-16, 23:22 napisał(a): Pani Prezydentowa wlasnie sie pojawila wiec wasz artykul spoznil sie niestety. Na prozo byly przepowiednie pseudo psychologow oPOzycji hehehe. A jesli chodzi o aborcje to nie wiem w czym rzecz bo ustawy jjeszcze nie ma a wy juz wyjecie ze sluchac juz tego nie mozna.Aborcja i aborcja.....aborcja jest zlem koniecznym i mysle ze rzad wprowadzi ja z malymi wyjatkami.Musicie sobie zdac spraawe kobiety ze aborcja to jest zabicie.....i aborcja to nie antykoncepcja chociaz tez na A...........Pozdrawiam
Ojciec widocznie wyzdrowiał po pytaniach opozycji o pierwszą damę.

gość13-04-16, 23:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Pani Prezydentowa wlasnie sie pojawila wiec wasz artykul spoznil sie niestety. Na prozo byly przepowiednie pseudo psychologow oPOzycji hehehe. A jesli chodzi o aborcje to nie wiem w czym rzecz bo ustawy jjeszcze nie ma a wy juz wyjecie ze sluchac juz tego nie mozna.Aborcja i aborcja.....aborcja jest zlem koniecznym i mysle ze rzad wprowadzi ja z malymi wyjatkami.Musicie sobie zdac spraawe kobiety ze aborcja to jest zabicie.....i aborcja to nie antykoncepcja chociaz tez na A...........Pozdrawiam

gość13-04-16, 21:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 13-04-16, 20:23 napisał(a):
gość, 13-04-16, 18:47 napisał(a):
gość, 13-04-16, 18:43 napisał(a):
gość, 13-04-16, 16:33 napisał(a):
gość, 13-04-16, 16:04 napisał(a):
gość, 13-04-16, 15:31 napisał(a):
Śmieszne czasy nastały. Dziecku klapsa nie mozna dać, ale wyskrobać mozna.

Śmieszne czasy. Kobiecie, która chce mieć dziecko ale spotka ją tragedia - poroni, ma grozić do 3 lat więzienia. Ale płodu księża nie pochowają, bo "to nie człowiek".

Dziec to na potegę były jak piszesz - wyskrobywane- od starożytności. To był rodzaj antykoncepcji. Doucz sie dziecko

A w jaki sposób to robily kobiety?

Jak kiedyś skrobaly się kobiety? Np ostro zagietym drucikiem coś jak dziś taki przyrząd do haftowanie, zapomniałam nazwy.

I to byl rodzaj antykoncepcji? Łoo matko, aż mnie ciary przechodzą. Nie pytam, bo sama chce to zrobic😋 tylko mnie ciekawią te niby starożytne metody. Masz więcej informacji, źródła?


na wiki masz caly przeglad "History of abortion" (niestety nie ma w jezyku polskim), razem ze zrodlami (mozesz weryfikowac, jesli cos wyda ci sie malo wiarygodne). w starozytnej grecji korzystano z sylfionu i ciemiernika (rosliny). co ciekawe, w chrzescijanstwie tez byla dopuszczalna aborcja - np Tertullian uwazal, ze jest dopuszczona gdy ulozenie plodu moze zagrazac zyciu kobiety, a Swiety Augustyn dopuszczal aborcje do trzeciego miesiaca (jego zdaniem do momentu, gdy plod (widziany golym okiem) nie przypominal uksztaltowaniem czlowieka (nie wiadomo, jak okreslali ten moment ciazy)). ale czy historia nie jest po to, zeby sie jej wypierac?

gość13-04-16, 20:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wymówka rodem z House of Cards xD

gość13-04-16, 20:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 13-04-16, 18:47 napisał(a):
gość, 13-04-16, 18:43 napisał(a):
gość, 13-04-16, 16:33 napisał(a):
gość, 13-04-16, 16:04 napisał(a):
gość, 13-04-16, 15:31 napisał(a): Śmieszne czasy nastały. Dziecku klapsa nie mozna dać, ale wyskrobać mozna.
Śmieszne czasy. Kobiecie, która chce mieć dziecko ale spotka ją tragedia - poroni, ma grozić do 3 lat więzienia. Ale płodu księża nie pochowają, bo "to nie człowiek".
Dziec to na potegę były jak piszesz - wyskrobywane- od starożytności. To był rodzaj antykoncepcji. Doucz sie dziecko
A w jaki sposób to robily kobiety?
Jak kiedyś skrobaly się kobiety? Np ostro zagietym drucikiem coś jak dziś taki przyrząd do haftowanie, zapomniałam nazwy.
I to byl rodzaj antykoncepcji? Łoo matko, aż mnie ciary przechodzą. Nie pytam, bo sama chce to zrobic😋 tylko mnie ciekawią te niby starożytne metody. Masz więcej informacji, źródła?

gość13-04-16, 20:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 13-04-16, 16:51 napisał(a):
gość, 13-04-16, 16:02 napisał(a):
gość, 13-04-16, 15:58 napisał(a):
gość, 13-04-16, 15:14 napisał(a):
Bez kitu dokładnie jak w House of Cards :D
Ojciec niby taki chory, a miał czas i siły podpisać petycję przeciw polityce ministra kultury.

To nic nie znaczy. Ja nawet na lozu smierci bym podpisala

czyli, on taki chory, ale wyrazic swoje zdanie moze, ale on taki chory, ze ona swojego zdania wyrazic nie moze.

Haha szach mat pisiaki!

hahaha brawo! to kto do cholery głosowała ne ten pislam??

gość13-04-16, 20:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 13-04-16, 19:03 napisał(a):
Jest osoba wspaniala elegancka. Pani Agato tak czymac.Bardzo elegandzka nasza Pani Prezydentowa.


Może Twoja, ale NIE nasza.

gość13-04-16, 19:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jest osoba wspaniala elegancka. Pani Agato tak czymac.Bardzo elegandzka nasza Pani Prezydentowa.

gość13-04-16, 18:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 13-04-16, 18:43 napisał(a):
gość, 13-04-16, 16:33 napisał(a):
gość, 13-04-16, 16:04 napisał(a):
gość, 13-04-16, 15:31 napisał(a): Śmieszne czasy nastały. Dziecku klapsa nie mozna dać, ale wyskrobać mozna.
Śmieszne czasy. Kobiecie, która chce mieć dziecko ale spotka ją tragedia - poroni, ma grozić do 3 lat więzienia. Ale płodu księża nie pochowają, bo "to nie człowiek".
Dziec to na potegę były jak piszesz - wyskrobywane- od starożytności. To był rodzaj antykoncepcji. Doucz sie dziecko
A w jaki sposób to robily kobiety?
Jak kiedyś skrobaly się kobiety? Np ostro zagietym drucikiem coś jak dziś taki przyrząd do haftowanie, zapomniałam nazwy.

gość13-04-16, 18:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 13-04-16, 16:33 napisał(a):
gość, 13-04-16, 16:04 napisał(a):
gość, 13-04-16, 15:31 napisał(a): Śmieszne czasy nastały. Dziecku klapsa nie mozna dać, ale wyskrobać mozna.
Śmieszne czasy. Kobiecie, która chce mieć dziecko ale spotka ją tragedia - poroni, ma grozić do 3 lat więzienia. Ale płodu księża nie pochowają, bo "to nie człowiek".
Dziec to na potegę były jak piszesz - wyskrobywane- od starożytności. To był rodzaj antykoncepcji. Doucz sie dziecko
A w jaki sposób to robily kobiety?

gość13-04-16, 18:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 13-04-16, 16:51 napisał(a):
gość, 13-04-16, 16:02 napisał(a):
gość, 13-04-16, 15:58 napisał(a):
gość, 13-04-16, 15:14 napisał(a): Bez kitu dokładnie jak w House of Cards :D Ojciec niby taki chory, a miał czas i siły podpisać petycję przeciw polityce ministra kultury.
To nic nie znaczy. Ja nawet na lozu smierci bym podpisala
czyli, on taki chory, ale wyrazic swoje zdanie moze, ale on taki chory, ze ona swojego zdania wyrazic nie moze.
Haha szach mat pisiaki!
To jest wlasnie logika pisiorow😁

gość13-04-16, 18:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 13-04-16, 17:20 napisał(a):
gość, 13-04-16, 17:09 napisał(a):
gość, 13-04-16, 16:42 napisał(a):
gość, 13-04-16, 15:31 napisał(a): Nie cierpię fryzury Claire z HofC. Ulizane, tłuste o nieokreślonym, brudnoblond kolorze, poszarpane nad karkiem.
Wlasnie ze krotkie wlosy sa meeega seksowne! jej fryzura jest bardzo elegancka i minimalistyczna! Bardzo pasuje do aktorki a kolor wlosow ma podobny blond do tswiftie
Krótkie włosy sa dla facetów ale teraz wszystko sie poje**ło ludziom. Baby wyższe i chudsze niz faceci baaa nawet płci nie można rozróżnić bo gender. Armagedon juz niedaleko.
Racja, spodnie też sa dla facetów, i udział w głosowaniu, i nauka też tylko dla facetów. Baby do garów i płodzenia dzieci!
Co za szajbuski tu siedza. Krótkie włosy dla facetów...porazka.

gość13-04-16, 18:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Och, zagranie niczym Claire Underwood😂

gość13-04-16, 18:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

To NIE MOJA pierwsza dama.

gość13-04-16, 17:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 13-04-16, 16:50 napisał(a):
gość, 13-04-16, 16:04 napisał(a):
gość, 13-04-16, 15:31 napisał(a):
Śmieszne czasy nastały. Dziecku klapsa nie mozna dać, ale wyskrobać mozna.


Śmieszne czasy. Kobiecie, która chce mieć dziecko ale spotka ją tragedia - poroni, ma grozić do 3 lat więzienia. Ale płodu księża nie pochowają, bo "to nie człowiek".


jesli chodzi o prawa kobiet, to coraz blizej nam do islamu


teraz kobieta ma isc siedziec za poronienie? jutro za rozwod?

gość13-04-16, 17:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 13-04-16, 15:16 napisał(a):
gość, 13-04-16, 15:05 napisał(a):
Chowa się po akcji z ustawą ...a raczej braku odzewu z jej strony

A po co Wam jej zdanie? Zajmijcie się sobą.

Po to ze nie jest osoba prywatna tylko piastuje tak samo urzad pierwszej damy tak? To zobowiazuje.

strony
1 2 3
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida