piątek 15-04-16, czytany: 9302 razy, autor: Rain Dog

Iga Lis włączyła się do dyskusji na temat aborcji

16-latka ma już sprecyzowane poglądy w tej sprawie.

Iga LisIga Lis / © KAPiF
Projekt ustawy antyaborcyjnej uaktywnił wiele celebrytek i gwiazd, które na co dzień trzymają się z dala od polityki.

Zobacz: Anja Rubik o Andrzeju Dudzie: Gdyby córkę prezydenta ZGWAŁCONO to...

Większość z nich krytykuje pomysł zaostrzenia ustawy o ochronie życia nienarodzonego. Wśród pań, które stanowczo opowiedziały się za utrzymaniem obowiązującego prawa znalazły się między innymi Maffashion, Anja Rubik oraz trzy byłe prezydentowe.

Swoje zdanie jasno wyraziła również młodsza córka Kingi Rusin i Tomasza Lisa - Iga Lis (16 l.).

Aspirująca do modelingu córka dziennikarzy wrzuciła na swój Instagram zdjęcie w koszulce z napisem My Body My Choice. Włączyła się też do akcji sygnowanej w internecie hasztagiem #popieramdziewuchy.

Rodzice muszą być dumni z aktywnych córek. Jedna właśnie została felietonistką sportową na portalu onet.pl, a druga udziela się na Instagramie.

Zobacz: STRASZNE! Dziecko w 24. tygodniu ciąży przeżyło aborcję, ale nikt nie chciał go ratować!



#PopieramDziewuchy ❤ @dziewuchy_dziewuchom

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Iga Lis (@iga_lis)




my body, my choice. (thx @localheroes 😘) #popieramdziewuchy #womensrights

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Iga Lis (@iga_lis)




Iga Lis włączyła się do dyskusji na temat aborcji

Iga Lis włączyła się do dyskusji na temat aborcji

Iga Lis włączyła się do dyskusji na temat aborcji

Iga Lis włączyła się do dyskusji na temat aborcji




 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
(subskrybuj kanał ...
szusz HAUL KOSMETYCZNY Z DM
(subskrybuj kanał ...
3 FRYZURY NA JESIE...
Stylizacje Hairstyles
3 FRYZURY NA JESIE...
6 VLOG W DOMU
szusz vlogmas
6 VLOG W DOMU
REMONT ODC. 6 DUŻE...
MIESZKAMY TV
REMONT ODC. 6 DUŻE...




skomentuj:



Wasze komentarze (123): sortuj ↓

gość20-04-16, 13:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

szkoda, ze głupote oddziedziczyła po ojcu, moze zmądrzeje, kinga dobrze wytłumacz

gość19-04-16, 01:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie ma żadnej ustawy, to tylko pieprzona propaganda lewaków, masonerii i illuminatów. Wszystko kontrolowane przez syjonistów z Ameryki i Izraela.

gość18-04-16, 16:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 18-04-16, 02:19 napisał(a):
Widze ze co dla niektorych zycie nie ma zadnej wartosci. Aborcja aborcja aborcja. Ciekawa jestem czy te wszystkie dziewczyny ktore walcza o ta legalna aborcje w ogole zdaja sobie sprawe z tego jak ten zabieg wyglada. Co szpitale czy prywatne kliniki robia z cialami tych dzieci czy w ogole ktos sie nad tym zastanowil?

Jaich dzieci znowu? To nie sa dzieci tylko zarodki. Pewnie robia to samo z poronionymi plodami jesli rodzina nie chce odebrac i pochowac ciala to jakos utylizuja. Widzialas w ogole zarodek w 5 tyg? 7 tyg? 9 tyg? To nawet nie wyglada ani jak dziecko ani jak czlowiek. Blagam daruj sobie te ckliwe teksty, bo nikt ci kaze abortowac. Ale moze zostaw kazdej kobiecie ta decyzje niech podejmie sama co?

gość18-04-16, 02:19, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Widze ze co dla niektorych zycie nie ma zadnej wartosci. Aborcja aborcja aborcja. Ciekawa jestem czy te wszystkie dziewczyny ktore walcza o ta legalna aborcje w ogole zdaja sobie sprawe z tego jak ten zabieg wyglada. Co szpitale czy prywatne kliniki robia z cialami tych dzieci czy w ogole ktos sie nad tym zastanowil?

gość17-04-16, 22:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jaki to moze byc odcien szminki? Szukam wlasnie takiej, w pomaranczowym odcieniu, najlepiej matowej.... Jakies pomysly jaka to moze byc? :)

gość17-04-16, 13:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-04-16, 15:46 napisał(a):
gość, 16-04-16, 14:56 napisał(a): Pasożyt to odrębny organizm. Prawo w Polsce w tej chwili jest OK. Nie nam się wypowiadać, czy kobieta w tych tragicznych momentach powinna zrobić to czy tamto. Ona powinna mieć wybór. NIE dla aborcji na życzenie, TAK dla aborcji w trzech przypadkach. Tabletka "po" nie zawsze działa głupku. Doucz się bo z taką niewiedzą nie powinno się wypowiadać. A jak zabronią całkowicie aborcji to i tabletka "po" zostanie zakazana.
Dla mnie prawo w polsce nie jest ok. Ja jestem za aborcja w KAZDEJ sytuacji do 12 tyg. Prawo kazdej kobiety do decydowania o jej organizmie i zyciu. Kropka.[/quote Antykoncepcja jest dostępna. Podwiązać jajowody też możesz lub twój facet może się wysterylizować, jeśli na pewno nie chcecie mieć dzieci. A jak się uprawia seks bez zabezpieczenia (nie znam nikogo, kto wpadł przy prawidłowym używaniu środków antykoncepcyjnych), to jest się po prostu idiotą i za głupotę się płaci.

gość17-04-16, 11:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-04-16, 10:55 napisał(a):
gość, 17-04-16, 04:19 napisał(a):
gość, 16-04-16, 22:07 napisał(a):
gość, 16-04-16, 20:10 napisał(a):
Te wszystkie walczace o wolna aborcje babki tłumacza sie gwałtami, chorobami dziecka itp. Jestescie troche jak Hitler on tez mial chory pomysl oczyscic europe z kalekich, żydow, gejów i mordował masowo. NIkt nie ma prawa zeby decydowac o tym kto ma zyc a kto umrzec. Was nikt nie wyskrobal a bez niektorych ludzi swiat bylby lepszy.

Decydować o życiu innych nie, ale decydować o tym co znajduje się w moim ciele mam prawo.

Kazda kobieta ktora decyduje sie na aborcje to matka! Z ta roznica ze nie zyjacego dziecka ktore sama zamordowala.
Nie wiem do czego zmierza ten swiat? Ludzie sa nienormalnia zapatrzeni tylko na swoje Ja a o drugich w ogole nie mysla. Aborcja to morderstwo a zarodek to tez czlowiek tylko rozwijajacy sie.
Dla mnie nie ma roznicy czy sie usuwa ciaze przed 12 tyg czy sie zabija swoje dziecko jak to zrobila pani z Sosnowca.

Nie, zarodekto nie dziecko, to tylko zarodek. Masz w dokumentach podaną datę urodzenia czy datę poczęcia? Decyduje kobieta tylko i wyłącznie, czy chce donosic ciążę i urodzić, czy decyduje inaczej. Nikomu nic do tego. Świat nie jest idealny i sorry ale wylaczne prawa do własnego ciała ma tylko jego właściciel, nikt i nic innego, pogodz sie z tym.

Dokładnie. Poprzednia dziewczyna myśli, że ma prawo mówić komuś co ma robi i jak ma żyć, bo ona ma takie przekonania. A prawda jest taka, że nikogo to nie obchodzi, co ona myśli, bo każdy ma swoje zdanie.

gość17-04-16, 10:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-04-16, 04:19 napisał(a):
gość, 16-04-16, 22:07 napisał(a):
gość, 16-04-16, 20:10 napisał(a): Te wszystkie walczace o wolna aborcje babki tłumacza sie gwałtami, chorobami dziecka itp. Jestescie troche jak Hitler on tez mial chory pomysl oczyscic europe z kalekich, żydow, gejów i mordował masowo. NIkt nie ma prawa zeby decydowac o tym kto ma zyc a kto umrzec. Was nikt nie wyskrobal a bez niektorych ludzi swiat bylby lepszy.
Decydować o życiu innych nie, ale decydować o tym co znajduje się w moim ciele mam prawo.
Kazda kobieta ktora decyduje sie na aborcje to matka! Z ta roznica ze nie zyjacego dziecka ktore sama zamordowala. Nie wiem do czego zmierza ten swiat? Ludzie sa nienormalnia zapatrzeni tylko na swoje Ja a o drugich w ogole nie mysla. Aborcja to morderstwo a zarodek to tez czlowiek tylko rozwijajacy sie. Dla mnie nie ma roznicy czy sie usuwa ciaze przed 12 tyg czy sie zabija swoje dziecko jak to zrobila pani z Sosnowca.
Nie, zarodekto nie dziecko, to tylko zarodek. Masz w dokumentach podaną datę urodzenia czy datę poczęcia? Decyduje kobieta tylko i wyłącznie, czy chce donosic ciążę i urodzić, czy decyduje inaczej. Nikomu nic do tego. Świat nie jest idealny i sorry ale wylaczne prawa do własnego ciała ma tylko jego właściciel, nikt i nic innego, pogodz sie z tym.

gość17-04-16, 08:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-04-16, 14:40 napisał(a):
wypowiedziała się " małolata" która o takich sprawach wie tyle co nic.


Jeżeli jako 16. dziewczyna o tych sprawach wiedziałaś tyle, co nic, to szczerze współczuję kiepskich rodziców jak i szkoły. O ciąży, aborcji, antykoncepcji, chorobach przenoszonych drogą płciową itp. rozmawia sie bowiem w podstawówce i w gimnazjum - to część programu.

gość17-04-16, 04:19, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-04-16, 22:07 napisał(a):
gość, 16-04-16, 20:10 napisał(a):
Te wszystkie walczace o wolna aborcje babki tłumacza sie gwałtami, chorobami dziecka itp. Jestescie troche jak Hitler on tez mial chory pomysl oczyscic europe z kalekich, żydow, gejów i mordował masowo. NIkt nie ma prawa zeby decydowac o tym kto ma zyc a kto umrzec. Was nikt nie wyskrobal a bez niektorych ludzi swiat bylby lepszy.

Decydować o życiu innych nie, ale decydować o tym co znajduje się w moim ciele mam prawo.


Kazda kobieta ktora decyduje sie na aborcje to matka! Z ta roznica ze nie zyjacego dziecka ktore sama zamordowala.
Nie wiem do czego zmierza ten swiat? Ludzie sa nienormalnia zapatrzeni tylko na swoje Ja a o drugich w ogole nie mysla. Aborcja to morderstwo a zarodek to tez czlowiek tylko rozwijajacy sie.
Dla mnie nie ma roznicy czy sie usuwa ciaze przed 12 tyg czy sie zabija swoje dziecko jak to zrobila pani z Sosnowca.

gość17-04-16, 04:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-04-16, 00:52 napisał(a):
gość, 16-04-16, 20:05 napisał(a):
Aborcja to nic innego jak zabójstwo jeszcze nie narodzonego dziecka. Skoro wszyskie zwolenniczka aborcji sa za to niech zaczna zabijac dzieci ktore juz sie urodzily i sa chore. Dla mnie to żadna różnica. życie to życie i nie odwracajcie kota ogonem ze to moje cialo ze to moja decyzja. Aborcja to morderstwo wykonywana w bestialski sposob. Cialo dziecka jest rozrywane na kawalki i wysysane złona matki

Kto mówi o zabijaniu dziecka ? Mowa o zarodku !


zarodek to tez czlowiek nalezy mu sie jakies prawo.

gość17-04-16, 00:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-04-16, 20:05 napisał(a): Aborcja to nic innego jak zabójstwo jeszcze nie narodzonego dziecka. Skoro wszyskie zwolenniczka aborcji sa za to niech zaczna zabijac dzieci ktore juz sie urodzily i sa chore. Dla mnie to żadna różnica. życie to życie i nie odwracajcie kota ogonem ze to moje cialo ze to moja decyzja. Aborcja to morderstwo wykonywana w bestialski sposob. Cialo dziecka jest rozrywane na kawalki i wysysane złona matki
Kto mówi o zabijaniu dziecka ? Mowa o zarodku !

gość16-04-16, 23:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Czasy końca tego systemu dobiega końca. "(...)Ponadto gdy uslyszycie o wojnach i zamieszkach, nie badzcie przerazeni. Bo to musi sie najpierw wydarzyc, ale koniec Nie nadejdzie natychmiast". Potem rzekl jeszcze do nich: "Powstanie narod przeciw narodowi i krolestwo przeciw krolestwu; beda tez wielkie trzesienia ziemi, a w jednym miejscu po drugim zarazy i niedobory zywnosci; i beda straszne widoki, a z nieba wielkie znaki. (...) podczas gdy ludzie beda mdlec ze strachu i w oczekiwaniu rzeczy przychodzacych na zamieszkala ziemie; bo moce niebios zostana wstrzasniete. (...) Tak tez wy, gdy ujrzycie, iz to sie dzieje, wiedzcie, ze blisko jest krolestwo Boze. (Ew. Lukasza 21:9,10,26,31)

gość16-04-16, 22:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-04-16, 19:30 napisał(a):
16 lat i sie wypowiada NIECH sie wezmie za nauke i ksiazki jak TAKA madra a nie wypowiada SIE NA TEMATY LUDZI DOROSLYCH

Jej też grozi np. ciąża z gwałtu. Dlaczego ma się na ten temat nie wypowiadać, skoro ewidentnie temat jej dotyczy? To faceci nie powinni się na ten temat wypowiadać.

gość16-04-16, 22:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-04-16, 20:10 napisał(a):
Te wszystkie walczace o wolna aborcje babki tłumacza sie gwałtami, chorobami dziecka itp. Jestescie troche jak Hitler on tez mial chory pomysl oczyscic europe z kalekich, żydow, gejów i mordował masowo. NIkt nie ma prawa zeby decydowac o tym kto ma zyc a kto umrzec. Was nikt nie wyskrobal a bez niektorych ludzi swiat bylby lepszy.

Decydować o życiu innych nie, ale decydować o tym co znajduje się w moim ciele mam prawo.

gość16-04-16, 20:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Te wszystkie walczace o wolna aborcje babki tłumacza sie gwałtami, chorobami dziecka itp. Jestescie troche jak Hitler on tez mial chory pomysl oczyscic europe z kalekich, żydow, gejów i mordował masowo. NIkt nie ma prawa zeby decydowac o tym kto ma zyc a kto umrzec. Was nikt nie wyskrobal a bez niektorych ludzi swiat bylby lepszy.

gość16-04-16, 20:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Aborcja to nic innego jak zabójstwo jeszcze nie narodzonego dziecka. Skoro wszyskie zwolenniczka aborcji sa za to niech zaczna zabijac dzieci ktore juz sie urodzily i sa chore. Dla mnie to żadna różnica. życie to życie i nie odwracajcie kota ogonem ze to moje cialo ze to moja decyzja. Aborcja to morderstwo wykonywana w bestialski sposob. Cialo dziecka jest rozrywane na kawalki i wysysane złona matki

gość16-04-16, 19:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

16 lat i sie wypowiada NIECH sie wezmie za nauke i ksiazki jak TAKA madra a nie wypowiada SIE NA TEMATY LUDZI DOROSLYCH

gość16-04-16, 18:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ciekawe czy się już rucha ?

gość16-04-16, 16:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

dziecko, wez sie za ksiazki

gość16-04-16, 15:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-04-16, 14:56 napisał(a):
Pasożyt to odrębny organizm. Prawo w Polsce w tej chwili jest OK. Nie nam się wypowiadać, czy kobieta w tych tragicznych momentach powinna zrobić to czy tamto. Ona powinna mieć wybór. NIE dla aborcji na życzenie, TAK dla aborcji w trzech przypadkach. Tabletka "po" nie zawsze działa głupku. Doucz się bo z taką niewiedzą nie powinno się wypowiadać. A jak zabronią całkowicie aborcji to i tabletka "po" zostanie zakazana.

Dla mnie prawo w polsce nie jest ok. Ja jestem za aborcja w KAZDEJ sytuacji do 12 tyg. Prawo kazdej kobiety do decydowania o jej organizmie i zyciu. Kropka.

gość16-04-16, 15:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-04-16, 14:40 napisał(a):
wypowiedziała się " małolata" która o takich sprawach wie tyle co nic.



Gwoli ścisłości ważą się prawa tej małolaty, więc powinna się wypowiadać czy w razie ciąży z gwałtu chciałaby urodzić czy nie.

gość16-04-16, 14:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-04-16, 14:44 napisał(a):
gość, 16-04-16, 03:07 napisał(a):
Rozumiem, ze ten temat jest trudny dla wielu ale nie rozumiem dlaczego to dziecko musi ponosic najwyzsza kare czyli smierc. Rozumiem ktos zostal zgwalocony jesli doszlo juz do takiej sytacji kazda kobieta moze wziasc pigulke 72 godzi i nie doprowadzic do ciazy. Poza tym dziecko ktore rozwija sie w lonie matki to nie czesc ciala kobiety, to odrebny organizm ktory tylko rozwija sie w ciele kobiety. To nie jest jej organ albo konczyna i trzeba to rozgraniczyc. Jestem za życiem nie popieram zadnej partii politycznej. Uwazam jednak ze my ludzie nie mamy prawa decydowac o tym kto ma zyc a kto ma umrzec to nie my dajemy życie, nie my powinnismy je odbierac. Jesli masowo zaczniemy sie zabijac kim bedziemy?

Jak to nie my dajemy życie?! A kto?! A czyje to są jajeczka? Czyje to są geny?! Chyba sobie pomylilas wiele pojęć za jednym razem tutaj. Ktoma większe prawa do mojego ciała, ja czy zarodek? Całkowicie zależny od zywiciela? Odrębny organizm powiadasz? To sobie adoptuj tego kilkunasto sniowego zarodka jak taki odrębny bo ja np nie chcę i nie zamierzam go nosic 9 mis żeby potem urodzic jakiegokolwiek mutanta bez mozgu i czaszki. Banda kretynek z was serio. Jak chcecie odebrac prawa kobietom a dac je zarodkom. Śmiech na sali!!!


Pasożyt to odrębny organizm. Prawo w Polsce w tej chwili jest OK. Nie nam się wypowiadać, czy kobieta w tych tragicznych momentach powinna zrobić to czy tamto. Ona powinna mieć wybór. NIE dla aborcji na życzenie, TAK dla aborcji w trzech przypadkach. Tabletka "po" nie zawsze działa głupku. Doucz się bo z taką niewiedzą nie powinno się wypowiadać. A jak zabronią całkowicie aborcji to i tabletka "po" zostanie zakazana.

gość16-04-16, 14:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-04-16, 03:07 napisał(a): Rozumiem, ze ten temat jest trudny dla wielu ale nie rozumiem dlaczego to dziecko musi ponosic najwyzsza kare czyli smierc. Rozumiem ktos zostal zgwalocony jesli doszlo juz do takiej sytacji kazda kobieta moze wziasc pigulke 72 godzi i nie doprowadzic do ciazy. Poza tym dziecko ktore rozwija sie w lonie matki to nie czesc ciala kobiety, to odrebny organizm ktory tylko rozwija sie w ciele kobiety. To nie jest jej organ albo konczyna i trzeba to rozgraniczyc. Jestem za życiem nie popieram zadnej partii politycznej. Uwazam jednak ze my ludzie nie mamy prawa decydowac o tym kto ma zyc a kto ma umrzec to nie my dajemy życie, nie my powinnismy je odbierac. Jesli masowo zaczniemy sie zabijac kim bedziemy?
Jak to nie my dajemy życie?! A kto?! A czyje to są jajeczka? Czyje to są geny?! Chyba sobie pomylilas wiele pojęć za jednym razem tutaj. Ktoma większe prawa do mojego ciała, ja czy zarodek? Całkowicie zależny od zywiciela? Odrębny organizm powiadasz? To sobie adoptuj tego kilkunasto sniowego zarodka jak taki odrębny bo ja np nie chcę i nie zamierzam go nosic 9 mis żeby potem urodzic jakiegokolwiek mutanta bez mozgu i czaszki. Banda kretynek z was serio. Jak chcecie odebrac prawa kobietom a dac je zarodkom. Śmiech na sali!!!

gość16-04-16, 14:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wypowiedziała się " małolata" która o takich sprawach wie tyle co nic.

strony
1 2 3 4 5
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida