&nbsp

Mówi się, że jaki naród, taki rząd. A co powiemy o buntownikach?

Stany zdjednoczone mają Jamesa Deana. My mamy… Kubę Wojewódzkiego.

To obok legendarnego aktora reklamował będzie markę Converse.

Kampania pokazuje osoby, które na przestrzeni stu lat nosiły produkty tej marki, kultowej wśród \”optymistycznych rebeliantów\” w muzyce, sporcie, kulturze i sztuce. Są to osoby, które miały odwagę zmieniać świat i łamać zasady. Do takich osób z pewnością należą : James Dean, Common, M.I.A, Sid Vicious, Billie Joe Armstrong, Dwyane Wade, Hunter S. Thompson czy Joan Jett.

Polskim buntownikiem zostanie natomiast Kuba Wojewódzki, który sam o sobie mówi raczej \”błazen\”.

– Filozofia jest prosta – kto nie chodził w młodości w trampkach Conversa, ten na starość będzie świnią – przekonuje dziennikarz. – No ewentualnie dostanie duchowego platfusa. Ten but to jeden ze słupów milowych pop kultury, obok coca coli i rock and rolla. Chodzenie w trampkach Converse’a jest jak chodzenie z Marilyn Monroe – stylowe, zauważalne i świadczące o klasie. Poza tym lubię dobre towarzystwo złych chłopców. A James Dean i Sid Vicious to klasyczny przykład modelowego \”bad company\”. Pamiętajmy, że Sid miał zwyczaj okładania dziennikarzy łańcuchem od roweru, a James zakończył żywot w jednym z najefektowniejszych i najszybszych opakowań na kółkach…