piątek 22-04-16, czytany: 16005 razy, autor: Rain Dog

Ile zarobili uczestnicy Agenta - Gwiazdy?

Kto dłużej, ten więcej.

Agent GwiazdyAgent Gwiazdy / TVN/X-News
Od kilku tygodni widzowie TVN śledzą losy uczestników odświeżonej edycji Agenta. Czternaścioro celebrytów poleciało do Afryki, by walczyć o wygraną i - oczywiście - zarabiać pieniądze.

Zobacz: Szokująca wypowiedź Joasi Jabłczyńskiej na temat Agenta

Party donosi, na jakie kwoty mogą liczyć uczestnicy programu.

Cała czternastka w składzie Kamila Szczawińska, Maciej Sieradzki, Joanna Jabłczyńska, Hubert Urbański, Rafał Maślak, Tamara Gonzalez-Perea (Macademian Girl), Eva Halina Rich, Antoni Królikowski, Monika Mrozowska, Michał Szpak, Tomek Oświeciński, Sylwia Szostak, Piotr Więcławski (Vienio) i Dominika Tajner dostała co najmniej 5 tysięcy złotych za jeden odcinek.

Niektóre gwiazdy wynegocjowały większe stawki. Jak ustalił magazyn, było to ok. 8 tysięcy złotych za odcinek show.

Osoba, która dotrwa do końca programu (dwa tygodnie pracy na planie ) może zatem liczyć na zarobek rzędu 70 tysięcy złotych. Przyznacie, że to bardzo przyzwoita kwota.

Zobacz też: JAKA PRACA PASUJE DO TWOJEJ OSOBOWOŚCI?


Ile zarobili uczestnicy Agenta - Gwiazdy?

Ile zarobili uczestnicy Agenta - Gwiazdy?

Ile zarobili uczestnicy Agenta - Gwiazdy?

Ile zarobili uczestnicy Agenta - Gwiazdy?

Ile zarobili uczestnicy Agenta - Gwiazdy?

Ile zarobili uczestnicy Agenta - Gwiazdy?

Ile zarobili uczestnicy Agenta - Gwiazdy?



Polecane wideo


 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
Jak przetrwać rozs...
Anna Szlęzak
Jak przetrwać rozs...
Idealny Dzień Chło...
Anna Szlęzak
Idealny Dzień Chło...
ODCINEK SPECJALNY ...
Anna Szlęzak
ODCINEK SPECJALNY ...
Dlaczego on zapadł...
Anna Szlęzak
Dlaczego on zapadł...




skomentuj:



Wasze komentarze (21): sortuj ↓

gość23-04-16, 21:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-04-16, 15:31 napisał(a):
gość, 23-04-16, 09:50 napisał(a):
gość, 23-04-16, 07:47 napisał(a):
gość, 22-04-16, 20:46 napisał(a):
gość, 22-04-16, 19:24 napisał(a):
gość, 22-04-16, 17:38 napisał(a):
gość, 22-04-16, 17:28 napisał(a): Antek jest agentem :)
Oj przestan juz z tym Antkiem, bo od poczatku wiadomo ze to Dominika ;) Coz niedlugo sie okaze, bo moze ktos zmylil nas wszystkich...
Serio i wy to oglądacie????
serio,ogladamy. a ty masz z tym problem? kazdy oglada,co mu odpowiada. a ty z gory-antek,dominika-moze juz przestaniecie sie licytowac?! gadacie tak c0 chwile a moze okazac sie agentem zupelnie ktos inny.
Ekipa z Warszawy ciekawsza tam się chociaż coś dzieje
Ekipa z Warszawy to wiocha i kicz
Warsaw s(w)hore jest lepsze?!!! kim ty sie wzorujesz glupiutka dziewuszko? pewnie nie wiesz,ze twoj ulubiony program jest zerzniety z jersey shore,z tym iz ludzie z js skonczylli na 2 sezonach,a polaczki oczywiscie kopiuja wszystko zza granicy tyle,ze z mega marnym skutkiem. gratuluje "gustu" mala.
Ekipa rządzi i Stifler Auuuuuu

gość23-04-16, 15:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-04-16, 09:50 napisał(a):
gość, 23-04-16, 07:47 napisał(a):
gość, 22-04-16, 20:46 napisał(a):
gość, 22-04-16, 19:24 napisał(a):
gość, 22-04-16, 17:38 napisał(a):
gość, 22-04-16, 17:28 napisał(a):
Antek jest agentem :)

Oj przestan juz z tym Antkiem, bo od poczatku wiadomo ze to Dominika ;)
Coz niedlugo sie okaze, bo moze ktos zmylil nas wszystkich...

Serio i wy to oglądacie????

serio,ogladamy. a ty masz z tym problem? kazdy oglada,co mu odpowiada. a ty z gory-antek,dominika-moze juz przestaniecie sie licytowac?! gadacie tak c0 chwile a moze okazac sie agentem zupelnie ktos inny.

Ekipa z Warszawy ciekawsza tam się chociaż coś dzieje


Ekipa z Warszawy to wiocha i kicz

Warsaw s(w)hore jest lepsze?!!! kim ty sie wzorujesz glupiutka dziewuszko? pewnie nie wiesz,ze twoj ulubiony program jest zerzniety z jersey shore,z tym iz ludzie z js skonczylli na 2 sezonach,a polaczki oczywiscie kopiuja wszystko zza granicy tyle,ze z mega marnym skutkiem. gratuluje "gustu" mala.

gość23-04-16, 09:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-04-16, 07:47 napisał(a):
gość, 22-04-16, 20:46 napisał(a):
gość, 22-04-16, 19:24 napisał(a):
gość, 22-04-16, 17:38 napisał(a):
gość, 22-04-16, 17:28 napisał(a): Antek jest agentem :)
Oj przestan juz z tym Antkiem, bo od poczatku wiadomo ze to Dominika ;) Coz niedlugo sie okaze, bo moze ktos zmylil nas wszystkich...
Serio i wy to oglądacie????
serio,ogladamy. a ty masz z tym problem? kazdy oglada,co mu odpowiada. a ty z gory-antek,dominika-moze juz przestaniecie sie licytowac?! gadacie tak c0 chwile a moze okazac sie agentem zupelnie ktos inny.
Ekipa z Warszawy ciekawsza tam się chociaż coś dzieje
Ekipa z Warszawy to wiocha i kicz

gość23-04-16, 09:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-04-16, 21:40 napisał(a): Hubert
Też myślę że Hubert.

gość23-04-16, 09:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Tworzą programy dla siebie.

gość23-04-16, 07:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A niby dlaczego oni wszyscy tak lecą do tych kretyńskich programów jak muchy do g****na. Tylko i wyłącznie dla pieniędzy... Jakby mieli zrobić coś takiego charytatywnie, cztery razy by się nad tym zastanowili...

gość23-04-16, 07:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-04-16, 20:46 napisał(a):
gość, 22-04-16, 19:24 napisał(a):
gość, 22-04-16, 17:38 napisał(a):
gość, 22-04-16, 17:28 napisał(a): Antek jest agentem :)
Oj przestan juz z tym Antkiem, bo od poczatku wiadomo ze to Dominika ;) Coz niedlugo sie okaze, bo moze ktos zmylil nas wszystkich...
Serio i wy to oglądacie????
serio,ogladamy. a ty masz z tym problem? kazdy oglada,co mu odpowiada. a ty z gory-antek,dominika-moze juz przestaniecie sie licytowac?! gadacie tak c0 chwile a moze okazac sie agentem zupelnie ktos inny.
Ekipa z Warszawy ciekawsza tam się chociaż coś dzieje

gość23-04-16, 07:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Tym gwiazdom darmozjadom jeszcze tyle forsy dawać jedna wielka mafia w tej tv

gość23-04-16, 02:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie oglądałam tego gówna ani razu 😡

gość22-04-16, 22:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

tamara jest agentem

gość22-04-16, 21:51, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

to oni tam byli tylko dwa tygodnie? ja myślałam że co najmniej 2miesiące

gość22-04-16, 21:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Hubert

gość22-04-16, 20:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-04-16, 19:24 napisał(a):
gość, 22-04-16, 17:38 napisał(a):
gość, 22-04-16, 17:28 napisał(a):
Antek jest agentem :)

Oj przestan juz z tym Antkiem, bo od poczatku wiadomo ze to Dominika ;)
Coz niedlugo sie okaze, bo moze ktos zmylil nas wszystkich...

Serio i wy to oglądacie????

serio,ogladamy. a ty masz z tym problem? kazdy oglada,co mu odpowiada. a ty z gory-antek,dominika-moze juz przestaniecie sie licytowac?! gadacie tak c0 chwile a moze okazac sie agentem zupelnie ktos inny.

gość22-04-16, 19:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-04-16, 18:40 napisał(a): czemu nie wezma biednych ,bezrobotnych do takiego programu ? nabijanie kasy pseudo gwiazdka ,ktore dupe grzeja na kilku etatach.mlodzi ludzie po studiach pracy nie maja a jablczynska przykladowo i serial i kancelaria i reklama i teraz agent...
ludzka zawisc...

gość22-04-16, 19:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-04-16, 17:38 napisał(a):
gość, 22-04-16, 17:28 napisał(a): Antek jest agentem :)
Oj przestan juz z tym Antkiem, bo od poczatku wiadomo ze to Dominika ;) Coz niedlugo sie okaze, bo moze ktos zmylil nas wszystkich...
Serio i wy to oglądacie????

gość22-04-16, 19:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Noże w głowie się nie mieści żeby takim cudakom tyle płacić? I kto to ogląda na dodatek?

gość22-04-16, 18:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

czemu nie wezma biednych ,bezrobotnych do takiego programu ? nabijanie kasy pseudo gwiazdka ,ktore dupe grzeja na kilku etatach.mlodzi ludzie po studiach pracy nie maja a jablczynska przykladowo i serial i kancelaria i reklama i teraz agent...

gość22-04-16, 18:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

żona Wiśniewskiego jest agentem

gość22-04-16, 17:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-04-16, 17:28 napisał(a):
Antek jest agentem :)

Oj przestan juz z tym Antkiem, bo od poczatku wiadomo ze to Dominika ;)
Coz niedlugo sie okaze, bo moze ktos zmylil nas wszystkich...

gość22-04-16, 17:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

To kto jest agentem?

gość22-04-16, 17:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Antek jest agentem :)

strony
1


Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida