środa 27-04-16, czytany: 110244 razy, autor: Piąta Nad Ranem

Rachel Roy, kochanka Jaya Z, wydała oświadczenie

Co ma do powiedzenia "Becky With Good Hair"?

BeyonceBeyonce / © VIMEO, Fame/Flynet
Rachel Roy została okrzyknięta kochanką Jaya Z (46 l.). Od momentu ukazania się szóstej płyty Beyonce (34 l.), projektantka zdążyła paść ofiarą hejterów, a ze strachu o własne bezpieczeństwo, anulowała kilka publicznych wyjść. Teraz przyszła na oświadczenie.

Zobacz: Kim Kardashian chciała przyćmić Beyonce. Tylko się SKOMPROMITOWAŁA

W związku z tym, że internetowy hejterzy prześladują mnie i moje córki w bolesny i przerażający sposób - fizyczny i psychiczny, jako matka - i wiem, że poprze mnie większość matek - mam nadzieję, że ta sprawa zwróci uwagę na prawdziwy problem, czyli internetowe zastraszanie, którego nikt nie powinien tolerować - napisała projektantka mody.


Jeśli faktycznie jest tak, jak twierdzi Rachel - choć prócz jej zapewnień, że szanuje małżeństwa, nie padało kluczowe "nie spałam z Jayem Z" - Beyonce powinna również skomentować zajście. W końcu sytuacja zrobiła się niebezpieczna.

Zobacz: IRINA SHAYK W RACHEL ROY (FOTO)


Rachel Roy, kochanka Jaya Z, wydała oświadczenie

Beyonce Lemonade

Beyonce Lemonade

Beyonce Lemonade

Beyonce Lemonade

Beyonce Lemonade

Beyonce Lemonade



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Insta-Stars/Celebr...
Insta-Stars/Celebr...
Beyonce & Mariah
Beyonce & Mariah
Blue Ivy
Blue Ivy
Blue Ivy
Blue Ivy




skomentuj:



Wasze komentarze (123): sortuj ↓

gość16-05-16, 11:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

"Szanuje małżeństwa"?? Chyba nie wie, co to znaczy skoro wpakowała się żonatemu facetowi do łóżka.
Facet zajęty to facet nieistniejący jako potencjalny partner.
Jak ludzie mogą zdradzać? Tak jest łatwiej niż powiedzieć "odchodzę".

gość11-05-16, 10:51, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nigdy nie zrozumiem, dlaczego ludzie zdradzają, nigdy nie zrozumiem dlaczego ludzie, ktorzy mają wrodzoną skazę, że nie potrafią być monogamistami zawierają małżeństwa, nigdy nie zrozumiem jak można zranić świadomie osobę, którą się kocha, a ponadto nie zrozumiem dlaczego ktoś kto zdaje sobie sprawę, że dana osoba jest zajęta pakuje się z butami w jego życie. To dotyczy zarówno jednej jak i drugiej strony

gość01-05-16, 12:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 27-04-16, 22:35 napisał(a):
gość, 27-04-16, 22:17 napisał(a):
gość, 27-04-16, 21:50 napisał(a):
gość, 27-04-16, 21:15 napisał(a):
gość, 27-04-16, 20:52 napisał(a):
gość, 27-04-16, 19:46 napisał(a):
gość, 27-04-16, 19:35 napisał(a):
gość, 27-04-16, 17:57 napisał(a):
Sorry ale taką samą winę ponosi jedba i druga strona. Jeśli facet nie umie utrzymać swojego wacka i wali w rogi, to już nie facet a zwykła popierdółka. Dzieję się źle w związku to trzeba to naprawić albo zakończyć, a nie trwać w nim i wkładać swojego flaka w inne dziury. A kobieta która wie, że facet jest zajęty i dalej pcha się między wódkę a zakąske to poziom ściery to podłogi. Przykro mi, takie mam zdanie. Trzeba nie mieć honoru i godności by wiedząc o związku ładować się w to. Dla mnie zajęci faceci nie istnieją. Oczywiście są przypadki gdy facet ukrywa przed kochanką, że ma dziewczynę/narzeczoną/żonę. Takim to trzeba jaja urywać.

Nic dodać, nic ująć 10/10

popieram

Pięknie to napisałaś, mam takie samo zdanie. A jeszcze jak do tego małe dzieci są to już w ogóle nóż mi sie w kieszeni otwiera na jedno i drugie.

Raz się żyje, także bez przesady.

Raz się żyje? I to usprawiedliwia zdrady?

Raz sie żyje ale masz swoj rozum i jak ci nie odpowiada związek to zawsze możesz go zakończyć. Co to za filozofia

No właśnie jak widać filozofia. Bo ludzie zamiast zakończyć związek to zdradzają.

Tak postępują tylko nic nie warte tchórze. Mnie facet zdradził i zdrady mu nie wybaczyłam. Po prostu czułam do niego obrzydzenie i wstręt. Do tego nie potrafiłabym już nigdy zaufać, a zaufanie i wierność to podstawa związku. Ale mój eks był rozwodnikiem i z tego, co wiem od niego samego, to że żonę też zdradzał. Takie typy tak mają, że zawsze będą zdradzać i ja to już wiem.

gość01-05-16, 12:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 28-04-16, 07:12 napisał(a):
gość, 28-04-16, 02:07 napisał(a):
Trzeba byc idiotka zeby zostac z facetem po zdradzie. Dlatego plyta Beyonce jest tylko dla idiotek ...
Po zdradzie nie da sie zaufac .... a bez zaufania to masochizm albo taki otwarty zwiazek ... lepiej nie marnowac na to zycia chyba ze kobieta jest zalezna finansowo ....

Wszystkie problemy da sie pokonac jesli sie chce , nawet te dotyczace zdrady

Ja bym w życiu zdrady nie wybaczyła. Nigdy. Ale Beyonce i Jay mają biznes w tym , że są razem i oni nigdy się nie rozstaną formalnie. Za dużo kasy do podziału.

gość01-05-16, 12:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Beyonce wydała tylko płytę, nie było mowy o żadnej Rachel na krążku. Rachel Roy sama wywolała burzę zdjęciami na instagramie

gość01-05-16, 12:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-05-16, 09:59 napisał(a):
gość, 28-04-16, 08:37 napisał(a):
O matko juz nie mogę tego czytać tych placzow jekow biednych zdradzonych. Do jasnej cholery weźcie sie w garść. Ja chyba jestem jakimś dziwakiem bo mnie to ani nie oburza ani nie krzywdzi. Wrexz przeciwnie bo wkurza mnie to czyste egoistyczne podejście ze w związku jedna osobą chce miec druga na wyłączność, zawładnąć i zagranac ia całkowicie bez wyjatku. Czysty egoizm zaborczosc wynikająca tylko z własnej nieoewnosci leków i obsesji. I jescze to poczucie krzywdy. Co mi ubedzie jak facet sie przespi z kimś czy zabawi? Co jemu ubedzie jak ja to zrobię? Tylko ego i duma.


TU NIE CHODZI O EGOIZM CZY ZABOROCZOŚĆ a uczciowść. Rozumiem, że ktoś mógł przestać mnie kochac, nie chce ze mna być - nie mam z tym problemu (boli ale przeżyję). Ale NIE ROZUMIEM dlaczego o tym nie powie i nie rozstanie sie zamiast będąc ze mną wchodzi na inną/innego. To tchórzostwo i wygodnictwo.

Co innego jak dwoje dorosłych ludzi świadomie ustala, że mają otwarty związek i każdy może spotykać się z kim chce, a co innego jak kobieta myśli , że jest tą jedyną a facet kręci, zdradza i oszukuje zamiast uczciwie postąpić i odejść żeby gzić się z kim mu się podoba i nie raniąc przy tym drugiej osoby.

gość01-05-16, 12:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 28-04-16, 08:06 napisał(a):
gość, 27-04-16, 23:50 napisał(a):
gość, 27-04-16, 23:31 napisał(a):
gość, 27-04-16, 22:52 napisał(a):
Ludzie, przecież słowa do płyty nie były pisane przez nią... Tylko przez sztab ludzi i myślicie ze ona poszła i powiedziała " napiszcie o zdradzie bo Jay mnie zdradza ". Ludzie od wizerunku wiedzieli co sie sprzeda i o czym ma byc płyta, a to całe zamieszanie jest tylko na jej plus =kasa kasa kasa. Nie wszystkie piosenki artystów odnoszą sie akurat do ich życia...

Tym bardziej powinna sprostować tę sytuację, ale idiotka woli ciągnąć zyski cudzym kosztem.

No dokładnie!

Na tym polega jej praca, plotkują o niej i ma z tego rozgłos i pieniądze. Nie jest to nic dziwnego.

Kasa, kasa i jeszcze raz kasa. To jej małżeństwo to też jeden wielki biznes. Całe jej życie to jedna wielka fikcja , począwszy od małżeństwa, na ciąży kończąc. Ale czego się spodziewać po illuminackiej marionetce, co za sławę i pieniądze zaprzedała duszę Lucyferowi. Tfu!

gość01-05-16, 09:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 28-04-16, 08:37 napisał(a):
O matko juz nie mogę tego czytać tych placzow jekow biednych zdradzonych. Do jasnej cholery weźcie sie w garść. Ja chyba jestem jakimś dziwakiem bo mnie to ani nie oburza ani nie krzywdzi. Wrexz przeciwnie bo wkurza mnie to czyste egoistyczne podejście ze w związku jedna osobą chce miec druga na wyłączność, zawładnąć i zagranac ia całkowicie bez wyjatku. Czysty egoizm zaborczosc wynikająca tylko z własnej nieoewnosci leków i obsesji. I jescze to poczucie krzywdy. Co mi ubedzie jak facet sie przespi z kimś czy zabawi? Co jemu ubedzie jak ja to zrobię? Tylko ego i duma.


TU NIE CHODZI O EGOIZM CZY ZABOROCZOŚĆ a uczciowść. Rozumiem, że ktoś mógł przestać mnie kochac, nie chce ze mna być - nie mam z tym problemu (boli ale przeżyję). Ale NIE ROZUMIEM dlaczego o tym nie powie i nie rozstanie sie zamiast będąc ze mną wchodzi na inną/innego. To tchórzostwo i wygodnictwo.

gość28-04-16, 18:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

niech się mszczą na tym małpiszonie jayu co od każdej dupy chciał brać w zamian za promocję a co do Bey to święta też nie jest już zapomniała o swoim romansie z ochroniarzem??

gość28-04-16, 12:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 27-04-16, 10:01 napisał(a):
gość, 27-04-16, 10:00 napisał(a):
gość, 27-04-16, 09:49 napisał(a):
gość, 27-04-16, 09:22 napisał(a):
gość, 27-04-16, 09:09 napisał(a):
gość, 27-04-16, 08:53 napisał(a):
gość, 27-04-16, 08:50 napisał(a): Bey załatwiła je w piękny sposób .włażąc jej mezowi do łózka chciały rozbic ich małżeństwo bo to oczywiste. a ona im wymierza teraz policzek zemsta jest słodka popieram w 100%. sucz która łapie sie za cudzego meża nie zasługuje na litość
Ale mąż, ktory zdradza, zasługuje na wybaczenie i happy end? Hello? Masz islamskie poglądy.
Wlasnie.
To Jay przysięgał Beyonce miłość i wierność, a nie Rachel czy Rita, więc to przede wszystkim on powinien ch*ja pilnować.
jak suka nie da to pies nie weźmie, wszystkie cichodajki zawsze obarczaja wina faceta a same udaja po fakcie święte. jak was picze swędzą lodziary to szukajcie wolnych facetów a nie zajętych
moja kolezanka kiedys znalazla wolnego, mieszkal w duzym miescie ale przyjezdzal do jej miasteczka do oddzialu firmy na 3-4 dni w tygodniu. wolny, bez zony, bez dzieci, bez obraczki, bez zdjec w portfelu. po pol roku znajomosci (z czego ok 4m zwiazku) sie okazalo, ze jest i zona i dwojka dzieci. odkryla to ta kolezanka (jak zaczela myslec, ze to mozejuz czas na poznanie rodzin itp) i goscia pogonila. ale co, jakby to ja odkryla wczesniej zona? pewnie by ja niezle zwyzywala od rozbijaczek rodzin itp?
jeszcze dodam - jak zaczeli byc razem, to przyjezdzal tez na weekendy (nie wszystkie) i zabral ja na tydzien na wakacje.
Mnie też się to przytrafiło. Poznałam gościa. Zakumplowalismy się. Myślałam, że jest zajęty, bo bardzo przystojny, ale kiedyś powiedział, że w życiu mu się nie ułożyło, rozstał się z dziewczyną itd Spotykaliśmy się, ja się zadurzyłam. Po 4 miesiącach dowiedziałam się, że on się ŻENI!!

gość28-04-16, 09:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 28-04-16, 08:30 napisał(a):
gość, 28-04-16, 08:07 napisał(a):
gość, 28-04-16, 07:10 napisał(a): Pewnie ten romans jest tak samo prawdziwy jak poduszka ciazowa beyonce
W takiej sytuacji radzę obejrzeć filmik z jej nowej płyty gdzie jest pokazany jej CIĄŻOWY brzuch, ale oczywiście te portale plotkarskie o tym nic nie napiszą, bo jak tu sie przyznać do winy?
Filmik z plyty? To ma być bardziej wiarygodne od wywiadu na którym jasno widac jak jej sie "ciążowy " brzuch zapada wygina i jest wklesly? Haha naiwniara
Dokladnie tamten wywiad udowodnil, Ze to byla poduszka! Przeciez nawet Nie ma co gdybac

gość28-04-16, 08:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

O matko juz nie mogę tego czytać tych placzow jekow biednych zdradzonych. Do jasnej cholery weźcie sie w garść. Ja chyba jestem jakimś dziwakiem bo mnie to ani nie oburza ani nie krzywdzi. Wrexz przeciwnie bo wkurza mnie to czyste egoistyczne podejście ze w związku jedna osobą chce miec druga na wyłączność, zawładnąć i zagranac ia całkowicie bez wyjatku. Czysty egoizm zaborczosc wynikająca tylko z własnej nieoewnosci leków i obsesji. I jescze to poczucie krzywdy. Co mi ubedzie jak facet sie przespi z kimś czy zabawi? Co jemu ubedzie jak ja to zrobię? Tylko ego i duma.

gość28-04-16, 08:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 28-04-16, 08:07 napisał(a):
gość, 28-04-16, 07:10 napisał(a): Pewnie ten romans jest tak samo prawdziwy jak poduszka ciazowa beyonce
W takiej sytuacji radzę obejrzeć filmik z jej nowej płyty gdzie jest pokazany jej CIĄŻOWY brzuch, ale oczywiście te portale plotkarskie o tym nic nie napiszą, bo jak tu sie przyznać do winy?
Filmik z plyty? To ma być bardziej wiarygodne od wywiadu na którym jasno widac jak jej sie "ciążowy " brzuch zapada wygina i jest wklesly? Haha naiwniara

gość28-04-16, 08:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

bogatym wszystko można nawet jak zamiast mózgu mają galaretę...

gość28-04-16, 08:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 28-04-16, 07:10 napisał(a): Pewnie ten romans jest tak samo prawdziwy jak poduszka ciazowa beyonce
W takiej sytuacji radzę obejrzeć filmik z jej nowej płyty gdzie jest pokazany jej CIĄŻOWY brzuch, ale oczywiście te portale plotkarskie o tym nic nie napiszą, bo jak tu sie przyznać do winy?

gość28-04-16, 08:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 27-04-16, 23:50 napisał(a):
gość, 27-04-16, 23:31 napisał(a):
gość, 27-04-16, 22:52 napisał(a): Ludzie, przecież słowa do płyty nie były pisane przez nią... Tylko przez sztab ludzi i myślicie ze ona poszła i powiedziała " napiszcie o zdradzie bo Jay mnie zdradza ". Ludzie od wizerunku wiedzieli co sie sprzeda i o czym ma byc płyta, a to całe zamieszanie jest tylko na jej plus =kasa kasa kasa. Nie wszystkie piosenki artystów odnoszą sie akurat do ich życia...
Tym bardziej powinna sprostować tę sytuację, ale idiotka woli ciągnąć zyski cudzym kosztem.
No dokładnie!
Na tym polega jej praca, plotkują o niej i ma z tego rozgłos i pieniądze. Nie jest to nic dziwnego.

gość28-04-16, 07:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 28-04-16, 02:07 napisał(a): Trzeba byc idiotka zeby zostac z facetem po zdradzie. Dlatego plyta Beyonce jest tylko dla idiotek ... Po zdradzie nie da sie zaufac .... a bez zaufania to masochizm albo taki otwarty zwiazek ... lepiej nie marnowac na to zycia chyba ze kobieta jest zalezna finansowo ....
Wszystkie problemy da sie pokonac jesli sie chce , nawet te dotyczace zdrady

gość28-04-16, 07:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Pewnie ten romans jest tak samo prawdziwy jak poduszka ciazowa beyonce

gość28-04-16, 03:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Piekna kobieta

gość28-04-16, 02:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Trzeba byc idiotka zeby zostac z facetem po zdradzie. Dlatego plyta Beyonce jest tylko dla idiotek ...

Po zdradzie nie da sie zaufac .... a bez zaufania to masochizm albo taki otwarty zwiazek ... lepiej nie marnowac na to zycia chyba ze kobieta jest zalezna finansowo ....

gość28-04-16, 01:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 28-04-16, 00:36 napisał(a):
gość, 27-04-16, 22:17 napisał(a):
gość, 27-04-16, 21:50 napisał(a):
gość, 27-04-16, 21:15 napisał(a):
gość, 27-04-16, 20:52 napisał(a):
gość, 27-04-16, 19:46 napisał(a):
gość, 27-04-16, 19:35 napisał(a):
gość, 27-04-16, 17:57 napisał(a):
Sorry ale taką samą winę ponosi jedba i druga strona. Jeśli facet nie umie utrzymać swojego wacka i wali w rogi, to już nie facet a zwykła popierdółka. Dzieję się źle w związku to trzeba to naprawić albo zakończyć, a nie trwać w nim i wkładać swojego flaka w inne dziury. A kobieta która wie, że facet jest zajęty i dalej pcha się między wódkę a zakąske to poziom ściery to podłogi. Przykro mi, takie mam zdanie. Trzeba nie mieć honoru i godności by wiedząc o związku ładować się w to. Dla mnie zajęci faceci nie istnieją. Oczywiście są przypadki gdy facet ukrywa przed kochanką, że ma dziewczynę/narzeczoną/żonę. Takim to trzeba jaja urywać.

Nic dodać, nic ująć 10/10

popieram

Pięknie to napisałaś, mam takie samo zdanie. A jeszcze jak do tego małe dzieci są to już w ogóle nóż mi sie w kieszeni otwiera na jedno i drugie.

Raz się żyje, także bez przesady.

Raz się żyje? I to usprawiedliwia zdrady?

Raz sie żyje ale masz swoj rozum i jak ci nie odpowiada związek to zawsze możesz go zakończyć. Co to za filozofia

Jakby chcieli zakanczac to by zakończyli a widocznie związek im pasuje tylko czasem chcą się przespać czy pobawić z kimś innym. Co w tym złego?

Jeśli oboje się na to zgadzają, to nic. Jeti jedna osoba zdradza, a druga cie cierpi, to jest to bardzo duży problem.

gość28-04-16, 00:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 27-04-16, 22:17 napisał(a):
gość, 27-04-16, 21:50 napisał(a):
gość, 27-04-16, 21:15 napisał(a):
gość, 27-04-16, 20:52 napisał(a):
gość, 27-04-16, 19:46 napisał(a):
gość, 27-04-16, 19:35 napisał(a):
gość, 27-04-16, 17:57 napisał(a): Sorry ale taką samą winę ponosi jedba i druga strona. Jeśli facet nie umie utrzymać swojego wacka i wali w rogi, to już nie facet a zwykła popierdółka. Dzieję się źle w związku to trzeba to naprawić albo zakończyć, a nie trwać w nim i wkładać swojego flaka w inne dziury. A kobieta która wie, że facet jest zajęty i dalej pcha się między wódkę a zakąske to poziom ściery to podłogi. Przykro mi, takie mam zdanie. Trzeba nie mieć honoru i godności by wiedząc o związku ładować się w to. Dla mnie zajęci faceci nie istnieją. Oczywiście są przypadki gdy facet ukrywa przed kochanką, że ma dziewczynę/narzeczoną/żonę. Takim to trzeba jaja urywać.
Nic dodać, nic ująć 10/10
popieram
Pięknie to napisałaś, mam takie samo zdanie. A jeszcze jak do tego małe dzieci są to już w ogóle nóż mi sie w kieszeni otwiera na jedno i drugie.
Raz się żyje, także bez przesady.
Raz się żyje? I to usprawiedliwia zdrady?
Raz sie żyje ale masz swoj rozum i jak ci nie odpowiada związek to zawsze możesz go zakończyć. Co to za filozofia
Jakby chcieli zakanczac to by zakończyli a widocznie związek im pasuje tylko czasem chcą się przespać czy pobawić z kimś innym. Co w tym złego?

gość27-04-16, 23:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 27-04-16, 23:31 napisał(a):
gość, 27-04-16, 22:52 napisał(a): Ludzie, przecież słowa do płyty nie były pisane przez nią... Tylko przez sztab ludzi i myślicie ze ona poszła i powiedziała " napiszcie o zdradzie bo Jay mnie zdradza ". Ludzie od wizerunku wiedzieli co sie sprzeda i o czym ma byc płyta, a to całe zamieszanie jest tylko na jej plus =kasa kasa kasa. Nie wszystkie piosenki artystów odnoszą sie akurat do ich życia...
Tym bardziej powinna sprostować tę sytuację, ale idiotka woli ciągnąć zyski cudzym kosztem.
No dokładnie!

gość27-04-16, 23:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 27-04-16, 22:52 napisał(a):
Ludzie, przecież słowa do płyty nie były pisane przez nią... Tylko przez sztab ludzi i myślicie ze ona poszła i powiedziała " napiszcie o zdradzie bo Jay mnie zdradza ". Ludzie od wizerunku wiedzieli co sie sprzeda i o czym ma byc płyta, a to całe zamieszanie jest tylko na jej plus =kasa kasa kasa. Nie wszystkie piosenki artystów odnoszą sie akurat do ich życia...

Tym bardziej powinna sprostować tę sytuację, ale idiotka woli ciągnąć zyski cudzym kosztem.

gość27-04-16, 23:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Inni redaktorzy kozaczka piszą??

strony
1 2 3 4 5
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida