czwartek 28-04-16, czytany: 29950 razy, autor: krisu

Nie uwierzysz, co Beyonce powiedziała na temat Jaya Z na swoim koncercie!

Jeden ze swoich utworów ZADEDYKOWAŁA właśnie jemu!

BeyonceBeyonce / Starstock
Beyonce rozpoczęła trasę koncertową The Formation World Tour promującą jej nową płytę Lemonade w Miami. Na płycie śpiewa między innymi o zdradach swojego męża Jaya Z z tajemniczą Becky. Wielu internautów sądzi, że tą kobietą jest projektantka Rachel Roy, z którą już wcześniej go widywano.




Występ rozpoczęła od kontrowersyjnego utworu Formation, w którym śpiewa o ofiarach brutalności amerykańskiej policji.

Z kolei utwór Crazy in Love wykonała w wolnej i seksownej aranżacji wykonanej dla 50 Twarzy Greya. Podczas wykonywania piosenki wyglądała równie niesamowicie! Miała na sobie czerwony lateks i bardzo kobiece czerwone kozaki.




Ostatnim utworem koncertu było Halo. Wokalistka zadedykowała tę piosenkę Jayowi Z, mówiąc, że:

Chcę zadedykować tę piosenkę mojemu cudownemu mężowi. Bardzo cię kocham!





Jak oceniacie koncert Bey? Spełniła oczekiwania fanów?










Pierwszy koncert Beyonce promujący Lemonade zadedykowała... Jayowi Z (VIDEO)

Pierwszy koncert Beyonce promujący Lemonade zadedykowała... Jayowi Z (VIDEO)

Pierwszy koncert Beyonce promujący Lemonade zadedykowała... Jayowi Z (VIDEO)

Pierwszy koncert Beyonce promujący Lemonade zadedykowała... Jayowi Z (VIDEO)



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Insta-Stars/Celebr...
Insta-Stars/Celebr...
Beyonce & Mariah
Beyonce & Mariah
Blue Ivy
Blue Ivy
Blue Ivy
Blue Ivy




skomentuj:



Wasze komentarze (48): sortuj ↓

gość30-04-16, 00:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-04-16, 17:46 napisał(a):
gość, 29-04-16, 01:21 napisał(a):
gość, 28-04-16, 23:07 napisał(a):
gość, 28-04-16, 21:19 napisał(a):
gość, 28-04-16, 20:56 napisał(a):
gość, 28-04-16, 16:59 napisał(a):
gość, 28-04-16, 16:58 napisał(a): na insta jest dziewczyna która wygląda identycznie jak Beyonce ta goldkillerswimwear :D
zapomniałam dodać że to nasza Polka :D
Nie jesteś nawet podobna do Beyonce, pustaku, lol.
To ja pisałam i uważam ze jest bardzo podobna a nawet ładniejsza bo zgrabniejsza
Haha weszłam z ciekawości na insta i ta dziewczyna nawet od d**Y strony nie jest podobna do Bey. Możesz ja porównać do zrobionych lalek które zaraz się rozpadna
Z twarzy jakas dziwna ale figurę ma lepsza niz Bey
Zero podobienstwa do Bey + na kazdej focie rybi dziobek... Obciągara że tak jej zostało?
Wszystko wszystkim ale z jakiej racji obca ci laske od obciagar wyzywasz ?

gość29-04-16, 17:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-04-16, 17:46 napisał(a):
gość, 29-04-16, 01:21 napisał(a):
gość, 28-04-16, 23:07 napisał(a):
gość, 28-04-16, 21:19 napisał(a):
gość, 28-04-16, 20:56 napisał(a):
gość, 28-04-16, 16:59 napisał(a):
gość, 28-04-16, 16:58 napisał(a):
na insta jest dziewczyna która wygląda identycznie jak Beyonce ta goldkillerswimwear :D

zapomniałam dodać że to nasza Polka :D

Nie jesteś nawet podobna do Beyonce, pustaku, lol.

To ja pisałam i uważam ze jest bardzo podobna a nawet ładniejsza bo zgrabniejsza

Haha weszłam z ciekawości na insta i ta dziewczyna nawet od d**Y strony nie jest podobna do Bey. Możesz ja porównać do zrobionych lalek które zaraz się rozpadna


Z twarzy jakas dziwna ale figurę ma lepsza niz Bey


Zero podobienstwa do Bey + na kazdej focie rybi dziobek... Obciągara że tak jej zostało?

dlaczego te dziewczyny robią sobie coś takiego? Jejku, dla mnie ona wygląda strasznie i jeszcze te usta.... o_O

gość29-04-16, 17:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-04-16, 01:21 napisał(a):
gość, 28-04-16, 23:07 napisał(a):
gość, 28-04-16, 21:19 napisał(a):
gość, 28-04-16, 20:56 napisał(a):
gość, 28-04-16, 16:59 napisał(a):
gość, 28-04-16, 16:58 napisał(a):
na insta jest dziewczyna która wygląda identycznie jak Beyonce ta goldkillerswimwear :D

zapomniałam dodać że to nasza Polka :D

Nie jesteś nawet podobna do Beyonce, pustaku, lol.

To ja pisałam i uważam ze jest bardzo podobna a nawet ładniejsza bo zgrabniejsza

Haha weszłam z ciekawości na insta i ta dziewczyna nawet od d**Y strony nie jest podobna do Bey. Możesz ja porównać do zrobionych lalek które zaraz się rozpadna


Z twarzy jakas dziwna ale figurę ma lepsza niz Bey


Zero podobienstwa do Bey + na kazdej focie rybi dziobek... Obciągara że tak jej zostało?

gość29-04-16, 15:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Więcej chodzi po tej scenie niz śpiewa

gość29-04-16, 14:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Utonęłam w morzu kiczu i tandety.

gość29-04-16, 01:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-04-16, 01:28 napisał(a): Niezła szopka. Byle sie kasa zgadzała. Szkoda tylko, ze potencjalne kochanki Beyonce sa szkalowanie w necie, Beyonce wyrabia beznadziejna opinie w swoich piosenkach Jayowi Z a potem " kocham Cie moj cudowny mężu ". To teraz pytanie czy jest tak głupia by faktycznie przymykać oko na jego wyskoki i jeszcze mu kasę nabijać czy jest tak głupia by pozwalać swoim fanom myślec, ze jej cudowny maz ją zdradza jesli tego nie zrobil i jeszcze obcym kobietom sie przy okazji obrywa a ona nie zabierze głosu w sprawie. Jedna i druga opcja zle o niej świadczy.
Kochanki Jaya *

gość29-04-16, 01:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Niezła szopka. Byle sie kasa zgadzała. Szkoda tylko, ze potencjalne kochanki Jaya sa szkalowanie w necie, Beyonce wyrabia beznadziejna opinie w swoich piosenkach Jayowi Z a potem " kocham Cie moj cudowny mężu ". To teraz pytanie czy jest tak głupia by faktycznie przymykać oko na jego wyskoki i jeszcze mu kasę nabijać czy jest tak głupia by pozwalać swoim fanom myślec, ze jej cudowny maz ją zdradza jesli tego nie zrobil i jeszcze obcym kobietom sie przy okazji obrywa a ona nie zabierze głosu w sprawie. Jedna i druga opcja zle o niej świadczy

gość29-04-16, 01:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Niezła szopka. Byle sie kasa zgadzała. Szkoda tylko, ze potencjalne kochanki Beyonce sa szkalowanie w necie, Beyonce wyrabia beznadziejna opinie w swoich piosenkach Jayowi Z a potem " kocham Cie moj cudowny mężu ". To teraz pytanie czy jest tak głupia by faktycznie przymykać oko na jego wyskoki i jeszcze mu kasę nabijać czy jest tak głupia by pozwalać swoim fanom myślec, ze jej cudowny maz ją zdradza jesli tego nie zrobil i jeszcze obcym kobietom sie przy okazji obrywa a ona nie zabierze głosu w sprawie. Jedna i druga opcja zle o niej świadczy.

gość29-04-16, 01:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 28-04-16, 23:07 napisał(a):
gość, 28-04-16, 21:19 napisał(a):
gość, 28-04-16, 20:56 napisał(a):
gość, 28-04-16, 16:59 napisał(a):
gość, 28-04-16, 16:58 napisał(a): na insta jest dziewczyna która wygląda identycznie jak Beyonce ta goldkillerswimwear :D
zapomniałam dodać że to nasza Polka :D
Nie jesteś nawet podobna do Beyonce, pustaku, lol.
To ja pisałam i uważam ze jest bardzo podobna a nawet ładniejsza bo zgrabniejsza
Haha weszłam z ciekawości na insta i ta dziewczyna nawet od d**Y strony nie jest podobna do Bey. Możesz ja porównać do zrobionych lalek które zaraz się rozpadna
Z twarzy jakas dziwna ale figurę ma lepsza niz Bey

gość28-04-16, 23:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Przeciez to jedna wielka mistyfikacja! Zeby plyta sie sprzedala! Zeby bylo jeszcze wiecej kasy. Przrciez ta muzyka nie jest tak dobra zeby wszyscy mowili o niej. Ona bszuje na skandalu. Zadna z niej artystka a tym bardziej piosenkarka. Zeby sprzedac plyte, musi wymyslac e bedzie spiewala o eymyslonych zdradach meza. Zenujace.

gość28-04-16, 23:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Paskudna , skrzeczaca malpa

gość28-04-16, 23:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 28-04-16, 21:19 napisał(a):
gość, 28-04-16, 20:56 napisał(a):
gość, 28-04-16, 16:59 napisał(a):
gość, 28-04-16, 16:58 napisał(a): na insta jest dziewczyna która wygląda identycznie jak Beyonce ta goldkillerswimwear :D
zapomniałam dodać że to nasza Polka :D
Nie jesteś nawet podobna do Beyonce, pustaku, lol.
To ja pisałam i uważam ze jest bardzo podobna a nawet ładniejsza bo zgrabniejsza
Haha weszłam z ciekawości na insta i ta dziewczyna nawet od d**Y strony nie jest podobna do Bey. Możesz ja porównać do zrobionych lalek które zaraz się rozpadna

gość28-04-16, 23:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

beyonce to trans, to facet tak naprawde a nie kobieta!

gość28-04-16, 23:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 28-04-16, 20:05 napisał(a):
Widziałam kilka filmików z tej trasy NUUUUUDA. Te same piosenki, te same układy taneczne od 10 lat, zero świeżości, zero kreatywności, każda jej kolejna trasa jest kopią poprzedniej, nie zmienia się nic poza coraz bardziej wykrojonymi stringami na jej tyłku. I to cholerne halo na końcu, już czwartą trasę kończy tym koncerty, zupełnie jakby nie miała innych przebojów. A nie, fakt, nie ma innych hitów, od 6 lat żadnego #1. Sława oparta na skandalach i kontrolowanych plotkach, nie na muzyce.

Mam to samo wrażenie, chociaż na żywo robi bardzo dobre show to to wszystko już było i jest wtórne.

gość28-04-16, 23:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 28-04-16, 20:52 napisał(a):
gość, 28-04-16, 16:31 napisał(a):
gość, 28-04-16, 15:46 napisał(a):
Mam pytanie z innej beczki: Dlaczego to się nazywa ŚWIATOWA trasa jak koncerty są zaplanowane tylko w Ameryce Północnej i Europie, a gdzie reszta? Świat jest trochę większy... Będą dodawane jeszcze inne terminy? Tak samo jak u Rihanny podali terminy w dwa kontynenty i odtrąbili, że to światowa trasa. Dla mnie to zwykła trasa, ale przecież TAKIE gwiazd nie jeżdżą w zwykłe trasa, tylko światowe, bo to lepiej brzmi....

W ostatnim zdani sama udzieliłaś sobie odpowiedzi:)


Ale jaka inna nazwe proponujesz? Europejsko-amerykanska trasa?

po prostu trasa- Formation Tour, dodatek słowa światowa oznacza, że obejmuje ona CAŁY świat, a nie dwa kontynenty. Kiedy Beyonce miała jakiś koncert w Azji, w Afryce? Świat nie kończy się na Stanach i Europie.

gość28-04-16, 22:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 28-04-16, 21:19 napisał(a):
gość, 28-04-16, 20:56 napisał(a):
gość, 28-04-16, 16:59 napisał(a):
gość, 28-04-16, 16:58 napisał(a):
na insta jest dziewczyna która wygląda identycznie jak Beyonce ta goldkillerswimwear :D

zapomniałam dodać że to nasza Polka :D

Nie jesteś nawet podobna do Beyonce, pustaku, lol.

To ja pisałam i uważam ze jest bardzo podobna a nawet ładniejsza bo zgrabniejsza


wygląd wyglądem, a czy ma jakiś talent? bo wyżej opisana kobieta ma niesamowity głos, który pozwolił jej uczynić swoje małe imperium. nie wspominając o tym co muszą mieć w głowie dziewczyny, które dzień w dzień cykają kilkaset fotek i wybierają z nich 5 najlepszych? bardzo ciekawa forma spędzania czasu, robienie dziubków i wypinanie tyłka.

gość28-04-16, 22:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Illuminacka kukla ....

gość28-04-16, 21:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Czy Wy cholera jasna musicie mieć wszystko skopiowane z Harppers Bazzar?! Dosłownie tłumaczone i żywczem skopiowane. Kopnij się Kozaczku, bo to już perfidia

gość28-04-16, 21:19, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 28-04-16, 20:56 napisał(a):
gość, 28-04-16, 16:59 napisał(a):
gość, 28-04-16, 16:58 napisał(a): na insta jest dziewczyna która wygląda identycznie jak Beyonce ta goldkillerswimwear :D
zapomniałam dodać że to nasza Polka :D
Nie jesteś nawet podobna do Beyonce, pustaku, lol.
To ja pisałam i uważam ze jest bardzo podobna a nawet ładniejsza bo zgrabniejsza

gość28-04-16, 21:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

youtube Apostle Laura Lee o tranzystorach gwiazdach...

gość28-04-16, 20:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 28-04-16, 16:59 napisał(a):
gość, 28-04-16, 16:58 napisał(a):
na insta jest dziewczyna która wygląda identycznie jak Beyonce ta goldkillerswimwear :D

zapomniałam dodać że to nasza Polka :D


Nie jesteś nawet podobna do Beyonce, pustaku, lol.

gość28-04-16, 20:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 28-04-16, 16:31 napisał(a):
gość, 28-04-16, 15:46 napisał(a):
Mam pytanie z innej beczki: Dlaczego to się nazywa ŚWIATOWA trasa jak koncerty są zaplanowane tylko w Ameryce Północnej i Europie, a gdzie reszta? Świat jest trochę większy... Będą dodawane jeszcze inne terminy? Tak samo jak u Rihanny podali terminy w dwa kontynenty i odtrąbili, że to światowa trasa. Dla mnie to zwykła trasa, ale przecież TAKIE gwiazd nie jeżdżą w zwykłe trasa, tylko światowe, bo to lepiej brzmi....

W ostatnim zdani sama udzieliłaś sobie odpowiedzi:)


Ale jaka inna nazwe proponujesz? Europejsko-amerykanska trasa?

gość28-04-16, 20:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 28-04-16, 16:01 napisał(a):
gość, 28-04-16, 14:52 napisał(a):
gość, 28-04-16, 14:10 napisał(a):
Ludzie!!! Przeciez ona te płytę nagrala dla was!! To media non stop piszą o zdradach Jaya tylko zeby podbić zejście magazynów! Sami kreujecie historie, Bey spełnia wasze oczekiwania to proste i oczywiste... Koncert zajebisty, płyta naprawde jej wyszła. To juz 3 album beyonce ktory nie jest robiony tylko dla singli i podbijania list przebojów, ale całość ktora cos przekazuje, jest dokładnie przemyślana... Kurde denerwuje mnie to ze ludzie wszystko tak powierzchownie oceniają... Czasem trzeba pomysleć o czymś takim jak przesłanie, drugie dno...

Mam wszystkie jej płyty no jeszcze prócz tej. Ta faktycznie jest przemyślana i cos przekazuje ale które dwie miałaś jeszcze na myśli ? Pierwsza to komercja, b'day rownież Sasha fierce tym bardziej o 4 nie mówiąc, płyta Beyonce tez nie miała żadnego przekazu prócz bierz mnie tatuśku, wiec ?

W beyonce jest dużo feministycznych odniesień np w flawless.


Tekst flawless "Pokłońcie się, suki
Pokłońcie się, suki Pokłońcie się, suki
H-Town vicious, H, H-Town vicious***
Korona należy do mnie, pokłońcie się suki!" Durne teksty, dla durnot

gość28-04-16, 20:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

czy bey czy riri jeden shit iluminacki....wszystkie te gwiazdki to iluminaci i mowie do tej naiwnej co pisze o kosmitach, wyjdz ty z tej swojej piwnicy zacofancu i przestan ogladac lub czytac te gowno iluminackie

gość28-04-16, 20:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Widziałam kilka filmików z tej trasy NUUUUUDA. Te same piosenki, te same układy taneczne od 10 lat, zero świeżości, zero kreatywności, każda jej kolejna trasa jest kopią poprzedniej, nie zmienia się nic poza coraz bardziej wykrojonymi stringami na jej tyłku. I to cholerne halo na końcu, już czwartą trasę kończy tym koncerty, zupełnie jakby nie miała innych przebojów. A nie, fakt, nie ma innych hitów, od 6 lat żadnego #1. Sława oparta na skandalach i kontrolowanych plotkach, nie na muzyce.

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida