piątek 29-04-16, czytany: 16251 razy, autor: Beata Maj

Krawczyk z nową dziewczyną, a Agnieszka Włodarczyk... (INST)

Zamieszcza wymowne zdjęcie na swoich profilach społecznościowych.

Agnieszka WłodarczykAgnieszka Włodarczyk / © KAPiF
Związek Agnieszki Włodarczyk (35 l.) i Mikołaja Krawczyka (35 l.) był jednym z najbardziej komentowanych w polskim show-biznesie.

Zobacz: Sylwia Juszczak i Mikołaj Krawczyk na konferencji Celebrity Salon

Nic dziwnego - aktor zakochał się w gwieździe mając już na koncie związek z inną aktorką. W dodatku na świat przyszły dzieci - komentarzom nie było końca.

Teraz Mikołaj spotyka się z inną aktorką. Między nim a Sylwią Juszczak (38 l.) zaiskrzyło ponoć na planie nowego show - Celebrity Salon. Teraz to z Sylwią Mikołaj pokazuje się na salonach.

A co tymczasem robi Agnieszka Włodarczyk?

Żyje swoim życiem. Nie wygląda na przybitą. Ostatnio umieściła na swoim Facebooku i Instagramie wymowne zdjęcie. Aktorka leży na łóżku w seksownej bieliźnie. Piękny makijaż, fryzura... Ta fotografia pochodzi z sesji dla jednego z magazynów. Oryginalnie na zdjęciu widać Włodarczyk i... Mikołaja Krawczyka.

Agnieszka wycięła go po prostu ze swojej fotki.

Znaczące?

Zobacz: Rozstanie z chłopakiem – jak sobie z nim poradzić?






Krawczyk z nową dziewczyną, a Agnieszka Włodarczyk... (INST)

Krawczyk z nową dziewczyną, a Agnieszka Włodarczyk... (INST)

Krawczyk z nową dziewczyną, a Agnieszka Włodarczyk... (INST)




 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Agnieszka Włodarcz...
Agnieszka Włodarcz...
Agnieszka Włodarcz...
Agnieszka Włodarcz...
Agnieszka Włodarcz...
Agnieszka Włodarcz...
Agnieszka Włodarcz...
Agnieszka Włodarcz...




skomentuj:



Wasze komentarze (64): sortuj ↓

gość03-05-16, 20:19, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

rzeczywiscie jest o kim pisac, mniej niz zero i tak samo wyglada, stara zniszczona, wyszpachlowana na maxa torba

gość02-05-16, 20:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-05-16, 08:41 napisał(a):
I tu widać męski szowinizm.Wszystkiemu winna Agnieszka,a Mikołaj cacy.Ale to on zostawił Anetę z dziećmi,gdyby nie chciał nie odszedłby.Teraz on już ma propozycje pracy,a Agnieszka ma nadal problemy mimo,że jest lepszą i zdolniejszą aktorką od innych.Jestem z Tobą Agnieszko!


a mi wcale jej nie szkoda dostała od życia to co wcześniej zaserwowała Anecie

gość02-05-16, 08:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

I tu widać męski szowinizm.Wszystkiemu winna Agnieszka,a Mikołaj cacy.Ale to on zostawił Anetę z dziećmi,gdyby nie chciał nie odszedłby.Teraz on już ma propozycje pracy,a Agnieszka ma nadal problemy mimo,że jest lepszą i zdolniejszą aktorką od innych.Jestem z Tobą Agnieszko!

gość01-05-16, 21:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-04-16, 14:11 napisał(a):
gość, 30-04-16, 13:36 napisał(a):
gość, 30-04-16, 10:49 napisał(a):
"Ta brzydka starsza panna z dwojka dzieci wyszla najlepiej?"
Ta jest najbardziej przegrana. Posłużyła za inkubator dla kiepskich genów Mikołaja, jest stara samotna, obciążona dziećmi, nikogo nie ma a tyle lat minęło. I tak już zostanie, samotna, zmęczona mamusia, żal mi jej

Zal mi Ciebie, bo bez zgledu na to jakiegos bedziesz miec faceta, Twoje dzieci beda miec kiepskie geny PO TOBIE.

Chamsko, ale prawdę napisała. Aneta wyszła na tym najgorzej. Dziwne, nikt nie chce dzieci ze szmatławcem ( niezależnie od płci), a potem pocieszanie się, że chociaż ma dzieci, więc to dobra strona zmarnowanych lat. Niedobra! Bo mogla te dzieci mieć z porządnym facetem, który by jej nie poniżył, nie osmieszył, nie niszczył psychicznie w pracy, a o dzieci dbał, kochał i nauczyl szacunku do kobiet i odpowiedzialności. Aneta straciła wiele nerwów, szanse na pełną rodzinę, jeden dobry dom dla dzieci, którym w tej sytuacji macochy pewnie często będą sie zmieniać, a to będzie rodzić wiele nowych konfliktow. Ona przegrala najwięcej, ale nie ona pierwsza i nie ostatnia na swiecie. Takie życie.


ma wspaniałe dzieci, które są dla niej najważniejsze a wy piszecie, że przegrała życie?? dokąd ten świat zmierza...

gość30-04-16, 21:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

widzę, że tipsiary od Włodary ciągle w natarciu ;D
oj Aga, Aga, nawet mi ciebie nie zal, masz dokładnie to co zaserwowalas swojej podprzedniczce. zła karma wraca

gość30-04-16, 19:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-04-16, 23:40 napisał(a): Agnieszka wyglada swietnie....... rozkwitlapo rozstaniu z tym cymbalem.
Jak na 45-lat to dobrze sie trzyma ale pieknoscia nie jest.

gość30-04-16, 14:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-04-16, 11:57 napisał(a):
gość, 30-04-16, 07:28 napisał(a):
gość, 29-04-16, 15:56 napisał(a):
D.E.P.I.L.A.T.O.R. na pewno się waszym g adaniem nie przejmuje bo wie że każda z was bez problemu mógłby mieć , technikę podrywu ma opanowana , szkoła uwodzenia mu to dała


Każdą? Dziecko, jak ty mało wiesz. No i nie oceniaj innych według siebie. Może ciebie mógłby mieć boś głupia młoda koza, ale dla koneserek ten aseksualny depilator nie wart nawet jednego spojrzenia.


JA mialam zawsze taki charakter,ze jak ktos mi powiedzial,ze bede jego to jego byc przede wszystkim nie moglam , tak samo z sypianiem,nigdy nie poszlam i nie pojde do lozka z typowym pewnym siebie facetem,ktory wypala z wejscia Bedziesz moja,laski na to leca,a mnie to odrzuca.


nie jestes sama juz coraz mniej lasek na to leci...

gość30-04-16, 14:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

widac ze blondyna chce sie dopasowac do stylu mikolaja ale jej slabo to wychodzi

gość30-04-16, 14:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Naiwna włodarczyk i ma to co wszyscy przepowiadali szybko sie pocieszyl... swoja droga wlodarczyk staro wygladala ale ta jego nowa jeszcze starzej... to juz agnieszka lepiej

gość30-04-16, 14:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-04-16, 13:36 napisał(a):
gość, 30-04-16, 10:49 napisał(a): "Ta brzydka starsza panna z dwojka dzieci wyszla najlepiej?" Ta jest najbardziej przegrana. Posłużyła za inkubator dla kiepskich genów Mikołaja, jest stara samotna, obciążona dziećmi, nikogo nie ma a tyle lat minęło. I tak już zostanie, samotna, zmęczona mamusia, żal mi jej
Zal mi Ciebie, bo bez zgledu na to jakiegos bedziesz miec faceta, Twoje dzieci beda miec kiepskie geny PO TOBIE.
Chamsko, ale prawdę napisała. Aneta wyszła na tym najgorzej. Dziwne, nikt nie chce dzieci ze szmatławcem ( niezależnie od płci), a potem pocieszanie się, że chociaż ma dzieci, więc to dobra strona zmarnowanych lat. Niedobra! Bo mogla te dzieci mieć z porządnym facetem, który by jej nie poniżył, nie osmieszył, nie niszczył psychicznie w pracy, a o dzieci dbał, kochał i nauczyl szacunku do kobiet i odpowiedzialności. Aneta straciła wiele nerwów, szanse na pełną rodzinę, jeden dobry dom dla dzieci, którym w tej sytuacji macochy pewnie często będą sie zmieniać, a to będzie rodzić wiele nowych konfliktow. Ona przegrala najwięcej, ale nie ona pierwsza i nie ostatnia na swiecie. Takie życie.

gość30-04-16, 13:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-04-16, 10:49 napisał(a): "Ta brzydka starsza panna z dwojka dzieci wyszla najlepiej?" Ta jest najbardziej przegrana. Posłużyła za inkubator dla kiepskich genów Mikołaja, jest stara samotna, obciążona dziećmi, nikogo nie ma a tyle lat minęło. I tak już zostanie, samotna, zmęczona mamusia, żal mi jej
Zal mi Ciebie, bo bez zgledu na to jakiegos bedziesz miec faceta, Twoje dzieci beda miec kiepskie geny PO TOBIE.

gość30-04-16, 11:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-04-16, 22:05 napisał(a):
Aneta brawo udalo Ci sie...poBylas sie kogos fatalnego...


Jej sie najmniej udalo,teraz kazda wie badz spodziewa sie jaki on jest a ta pierwsza urodzila mu dziecko i tochyba nawet z dwojke,wyszla na tym najgorzej,dziecko to cud ale mimo miec fajnego faceta i ojca dzieci

gość30-04-16, 11:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-04-16, 07:28 napisał(a):
gość, 29-04-16, 15:56 napisał(a):
D.E.P.I.L.A.T.O.R. na pewno się waszym g adaniem nie przejmuje bo wie że każda z was bez problemu mógłby mieć , technikę podrywu ma opanowana , szkoła uwodzenia mu to dała


Każdą? Dziecko, jak ty mało wiesz. No i nie oceniaj innych według siebie. Może ciebie mógłby mieć boś głupia młoda koza, ale dla koneserek ten aseksualny depilator nie wart nawet jednego spojrzenia.


JA mialam zawsze taki charakter,ze jak ktos mi powiedzial,ze bede jego to jego byc przede wszystkim nie moglam , tak samo z sypianiem,nigdy nie poszlam i nie pojde do lozka z typowym pewnym siebie facetem,ktory wypala z wejscia Bedziesz moja,laski na to leca,a mnie to odrzuca.

gość30-04-16, 10:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

"Ta brzydka starsza panna z dwojka dzieci wyszla najlepiej?"
Ta jest najbardziej przegrana. Posłużyła za inkubator dla kiepskich genów Mikołaja, jest stara samotna, obciążona dziećmi, nikogo nie ma a tyle lat minęło. I tak już zostanie, samotna, zmęczona mamusia, żal mi jej

gość30-04-16, 10:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

śliczne zdjęcie. Ona jest naprawdę ładna

gość30-04-16, 07:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-04-16, 15:56 napisał(a):
D.E.P.I.L.A.T.O.R. na pewno się waszym g adaniem nie przejmuje bo wie że każda z was bez problemu mógłby mieć , technikę podrywu ma opanowana , szkoła uwodzenia mu to dała


Każdą? Dziecko, jak ty mało wiesz. No i nie oceniaj innych według siebie. Może ciebie mógłby mieć boś głupia młoda koza, ale dla koneserek ten aseksualny depilator nie wart nawet jednego spojrzenia.

gość30-04-16, 06:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-04-16, 01:08 napisał(a):
gość, 29-04-16, 22:29 napisał(a):
gość, 29-04-16, 20:32 napisał(a):
gość, 29-04-16, 16:12 napisał(a):
I jak zwykle na wszystkim traci kobieta...zostala sama,przed 40-tka ,bezdzietna do tego kompletnie spalona w srodowisku i z latka kobiety bez zasad.A on?Dzieci ma,baby nadal sie za nim ogladaja i bedzie tak sobie fruwal do 60-tki az podupadnie na zdrowiu.Niestety ale kobiety zawsze sa na straconej pozycji.


A to ktoś ją zmusił do odbicia faceta koleżance? Ma to czego chciała. Przez chwilę była górą... Naprawdę było warto? Przegrała tym właściwie wszystko. No cóż, kto mieczem wojuje od miecza ginie... Stara prawda.


a dlaczego to zawsze jest wina kobiety? Co za bezsensowna mentalność... czy Krawczyk to bezmózga ameba, który nie wiedział co robi? a moze to on ją uwiódł... a wszystko właśnie na to wskazuje bo zostawił Włodarczyk i poszedł do kolejnej, którą pewnie też za jakiś czas zostawi i znajdzie nową nawiną. Taki typ pleyera

Tyle ze ona jest kobieta...co jak co kobieta kobiecie takich rzeczy nie powinna robic


Ktos kiedys powiedzial ze jakby kobiety byly wzgledem siebie lojalne to by zawojowaly swiat bo sa modre odwazne zapobiegliwe i piekne ale niestety.....nie umiemy trzymac sie razem nie umiemy wspolpracowac bez zazdrosci i glupich gierek.....to nas pogranza.

gość30-04-16, 01:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-04-16, 22:29 napisał(a):
gość, 29-04-16, 20:32 napisał(a):
gość, 29-04-16, 16:12 napisał(a):
I jak zwykle na wszystkim traci kobieta...zostala sama,przed 40-tka ,bezdzietna do tego kompletnie spalona w srodowisku i z latka kobiety bez zasad.A on?Dzieci ma,baby nadal sie za nim ogladaja i bedzie tak sobie fruwal do 60-tki az podupadnie na zdrowiu.Niestety ale kobiety zawsze sa na straconej pozycji.


A to ktoś ją zmusił do odbicia faceta koleżance? Ma to czego chciała. Przez chwilę była górą... Naprawdę było warto? Przegrała tym właściwie wszystko. No cóż, kto mieczem wojuje od miecza ginie... Stara prawda.


a dlaczego to zawsze jest wina kobiety? Co za bezsensowna mentalność... czy Krawczyk to bezmózga ameba, który nie wiedział co robi? a moze to on ją uwiódł... a wszystko właśnie na to wskazuje bo zostawił Włodarczyk i poszedł do kolejnej, którą pewnie też za jakiś czas zostawi i znajdzie nową nawiną. Taki typ pleyera

Tyle ze ona jest kobieta...co jak co kobieta kobiecie takich rzeczy nie powinna robic

gość29-04-16, 23:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Agnieszka wyglada swietnie....... rozkwitlapo rozstaniu z tym cymbalem.

gość29-04-16, 22:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-04-16, 20:32 napisał(a):
gość, 29-04-16, 16:12 napisał(a):
I jak zwykle na wszystkim traci kobieta...zostala sama,przed 40-tka ,bezdzietna do tego kompletnie spalona w srodowisku i z latka kobiety bez zasad.A on?Dzieci ma,baby nadal sie za nim ogladaja i bedzie tak sobie fruwal do 60-tki az podupadnie na zdrowiu.Niestety ale kobiety zawsze sa na straconej pozycji.


A to ktoś ją zmusił do odbicia faceta koleżance? Ma to czego chciała. Przez chwilę była górą... Naprawdę było warto? Przegrała tym właściwie wszystko. No cóż, kto mieczem wojuje od miecza ginie... Stara prawda.


a dlaczego to zawsze jest wina kobiety? Co za bezsensowna mentalność... czy Krawczyk to bezmózga ameba, który nie wiedział co robi? a moze to on ją uwiódł... a wszystko właśnie na to wskazuje bo zostawił Włodarczyk i poszedł do kolejnej, którą pewnie też za jakiś czas zostawi i znajdzie nową nawiną. Taki typ pleyera

gość29-04-16, 22:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ten Krawczyk to taki bawidamek. Obecną laskę też zostawi i znajdzie sobie nową - więcej niż pewne - to tylko kwestia czasu

gość29-04-16, 22:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Aneta brawo udalo Ci sie...poBylas sie kogos fatalnego...

gość29-04-16, 21:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ta brzydka starsza panna z dwojka dzieci wyszla najlepiej? Taki miala plan, ze go zlapie na dzieci, tymczasem nie udalo sie. Agnieszka jest piekna I tworzyli piekna pare, da sobie rade bez tego ciecia, a on przy tej nowej brzyduli wyglada jak ostatni wiesniak. Buc I kartofel sie z niego zrobil.

gość, 29-04-16, 20:28 napisał(a):
gość, 29-04-16, 16:39 napisał(a):
gość, 29-04-16, 16:17 napisał(a):
gość, 29-04-16, 11:30 napisał(a):
A Aneta siedzi i boki zrywa ze śmiechu:)

Ona w tym wszystkim miala najwiecej szczescia,bo pozbyla sue ruchacza w stosunkowo mlodym wieku i moze sobie zycie ulozyc.I zawsze ma dzieci,nie bedzie samotna jak Wlodara.

Ale z niej glupia, wiejska dziolcha, wlpdara to piekna kobie, spokojnie i szybko znajdzoe sobie kogos


CZEKAMY :D

gość29-04-16, 21:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-04-16, 21:23 napisał(a):
gość, 29-04-16, 21:23 napisał(a):
gość, 29-04-16, 20:32 napisał(a):
gość, 29-04-16, 16:12 napisał(a):
I jak zwykle na wszystkim traci kobieta...zostala sama,przed 40-tka ,bezdzietna do tego kompletnie spalona w srodowisku i z latka kobiety bez zasad.A on?Dzieci ma,baby nadal sie za nim ogladaja i bedzie tak sobie fruwal do 60-tki az podupadnie na zdrowiu.Niestety ale kobiety zawsze sa na straconej pozycji.

A to ktoś ją zmusił do odbicia faceta koleżance? Ma to czego chciała. Przez chwilę była górą... Naprawdę było warto? Przegrała tym właściwie wszystko. No cóż, kto mieczem wojuje od miecza ginie... Stara prawda.

Co ona straciła? Jakby chciała to by miała dzieci, nie ma bo pewnie gumę każe zakładać. Mam o niej inne zdanie, wg. mnie to osoba, która nie chce ślubu i dzieci, ceni niezależniść ponad wszytstko i żyje zgodnie z tym czego chce. Nie każdemu "kajdany" dają szczęście i poczucue bezpieczeństwa, ona jest sana dka siebie facetem, to silna i twarda baba- przynajmniej takie sprawia wrażenie. Wy piszecie jakby była z krawczykiem conajmniej 20 lat i nagle zrobiła się stara. Samotną matką można zostać w kilka minut, na to ma jeszcze kupe lat i w najgorszej sytuacji będxie jak Sneta.

Będzie jak Aneta


Nie no jasne, na rodzenie dzieci, to ona ma jeszcze całe wieki przed sobą jak każda 36-latka, która jeszcze nigdy nie rodziła :P Sama zapewne nie masz dzieci, że takie dyrdymały wypisujesz:O Szkoda tylko, że aby urodzić wypadałoby mieć potencjalnego kandydata na ojca dziecka. Nie wspominając o tym, że dziecko powinno mieć dwoje odpowiedzialnych rodziców żeby potem nie wyrosło takie coś jak Włodarczyk, którą wychowywała tylko matka, a potem takie morale i wybory życiowe a nie inne:O

gość29-04-16, 21:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-04-16, 21:23 napisał(a):
gość, 29-04-16, 20:32 napisał(a):
gość, 29-04-16, 16:12 napisał(a): I jak zwykle na wszystkim traci kobieta...zostala sama,przed 40-tka ,bezdzietna do tego kompletnie spalona w srodowisku i z latka kobiety bez zasad.A on?Dzieci ma,baby nadal sie za nim ogladaja i bedzie tak sobie fruwal do 60-tki az podupadnie na zdrowiu.Niestety ale kobiety zawsze sa na straconej pozycji.
A to ktoś ją zmusił do odbicia faceta koleżance? Ma to czego chciała. Przez chwilę była górą... Naprawdę było warto? Przegrała tym właściwie wszystko. No cóż, kto mieczem wojuje od miecza ginie... Stara prawda.
Co ona straciła? Jakby chciała to by miała dzieci, nie ma bo pewnie gumę każe zakładać. Mam o niej inne zdanie, wg. mnie to osoba, która nie chce ślubu i dzieci, ceni niezależniść ponad wszytstko i żyje zgodnie z tym czego chce. Nie każdemu "kajdany" dają szczęście i poczucue bezpieczeństwa, ona jest sana dka siebie facetem, to silna i twarda baba- przynajmniej takie sprawia wrażenie. Wy piszecie jakby była z krawczykiem conajmniej 20 lat i nagle zrobiła się stara. Samotną matką można zostać w kilka minut, na to ma jeszcze kupe lat i w najgorszej sytuacji będxie jak Sneta.
Będzie jak Aneta

strony
1 2 3
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida