sobota 30-04-16, czytany: 44623 razy, autor: Beata Maj

Doda w Demakijażu zdradza, dlaczego rozstała się z Emilem Haidarem

Wspomina też związek z Nergalem i mówi, kim są dla niej mężczyźni.

DodaDoda / Demakijaż, Polsat Cafe
Na kanapie u Krzysztofa Ibisza, gospodarza programu Demakijaż, siadały już Kinga Korta i Ewa Farna i Ewa Kasprzyk. Teraz gościem programu będzie Doda (32 l.).

Zobacz też: Kinga Korta o pierwszych pieniądzach: Sprzątałam i zmywałam gary

Piosenkarka opowie między innymi o swoich relacjach z byłym partnerami, zdradzi też, jak dużą wagę przykłada do pieniędzy.

I tak na pytanie Krzysztofa Ibisza - Jaki masz stosunek do pieniędzy? - pada odpowiedź:

- Luźny u siebie, ale u kogoś bardzo szanuje czyjeś ciężko zarobione pieniądze.


Podczas rozmowy w studio Doda ma na sobie wymyślne buty. Ibisz pyta, ile kosztowały:

Zobacz: Tymczasem Doda bawi się w Malibu (Instagram)

- Nie pamiętam, ale najdroższe buty jakie posiadam to buty Aleksandra McQueena w rozmiarze 40. Ja noszę 37,5, więc proszę zobaczyć, jaką byłam próżną wariatką, że postanowiłam je kupić tylko po to, żeby je mieć. Co za głupota! To jest idiotyczne i jeszcze zapłaciłam za nie 10 tysięcy euro... Ale waty napchałam i poszłam w nich na galę Telekamer - wspomina Doda.



Doda w Demakijażu zdradza, dlaczego rozstała się z Emilem Haidarem

Doda i Nergal


Doda w programie Demakijaż opowiada także o jej związkach, między innymi z Adamem Darskim (Nergalem) i ich wspólnej walce z jego chorobą:

- Ja byłam wtedy skupiona na wykonaniu zadania. Nawet nie zauważyłam, że schudłam wtedy 10 kg i straciłam połowę włosów. Mnie ta historia do niego zbliżyła, ale jego chyba oddaliła ode mnie - mówi piosenkarka.


- To gdzie Ty znajdujesz tych mężczyzn? - pyta Krzysztof Ibisz.

Zobacz: Natalia Klimas pierwszy raz o rozstaniu z Piotrem Woźniakiem-Starakiem

- To oni mnie znajdują - pada odpowiedź. - Ja ich nie szukam, ja nie poluję na facetów. Facet jest jak tramwaj przyjedzie następny, więc nie biega się za tramwajem.


Doda i Emil Haidar


Krzysztof Ibisz pyta także o rozstanie z Emilem Haidarem:

- Dlaczego rozstałaś się ze swoim ostatnim chłopakiem Emilem?

- Bo wiele rzeczy ukrywał przede mną. Rozstałam się z nim pół roku temu, a on wciąż jest obecny w moim życiu i ten jego zawzięty charakter wciąż czuję na swoich plecach. Ostatnio przysłał mi pismo od prawników, że żąda zwrotu wszystkich prezentów które mi podarował na urodziny, gwiazdkę itd. - mówi Doda.



Doda w Demakijażu zdradza, dlaczego rozstała się z Emilem Haidarem


- No ale Ty honorowa jesteś to pewnie oddasz - zauważa Ibisz.

- Słucham?! Sposób, w jaki on chce je z powrotem, jest po prostu okropny. (...) mamy traktować się teraz jak wrogowie na zasadzie, że wszystko co w ten związek zainwestowałem masz mi oddać. Mnie nigdy by do głowy nie przyszło żeby prosić o zwrot. Byłoby mi wstyd i głupio - odpowiada Rabczewska.


W tym roku minie 15 lat jej obecności na scenie. Jakie ma plany, nowe pomysły i kiedy spotka się z niedawno reaktywowanym zespołem Guns N'Roses w starym składzie i co z tego wyniknie? To wszystko w programie Demakijaż 2 maja o 22.00 w Polsat Cafe.

Zobacz też: To zdjęcie Dody z premiery wywołało ogromne KONTROWERSJE


Doda w Demakijażu zdradza, dlaczego rozstała się z Emilem Haidarem

Doda w Demakijażu zdradza, dlaczego rozstała się z Emilem Haidarem

Doda w Demakijażu zdradza, dlaczego rozstała się z Emilem Haidarem

Doda w Demakijażu zdradza, dlaczego rozstała się z Emilem Haidarem




 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda




skomentuj:



Wasze komentarze (120): sortuj ↓

gość27-05-16, 12:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Trzeba nie mieć honoru, żeby domagać się zwrotu prezentów... co za typ. Wiele dawałam prezentów moim exom i nigdy nie kazałam im nic oddać.

gość02-05-16, 13:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Przez Nergala straciła połowę włosów ? Przeciez ona przed Nergalem była półłysa. Wszyscy czemuś są winni tylko nie ona sama.

gość02-05-16, 11:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-05-16, 07:07 napisał(a): Prezentów się nie oddaje, jak można oddać coś co zostało podarowane ???? Jeżeli to był pierścionek zaręczynowy to należy go oddać ,ale jak był tylko prezentem, to nie ... Facet brzydki jak noc, taki jakiś niechlujny ,ale ... ma kasę ,więc Dodzie to nie przeszkadzało... Ta to się obłowi w prezenty ... ale jak faceci na nią lecą to niech ich doi ile może hi hi hi ... Osobiście Dody nie lubię , chociaż przyznam, że niektóre teksty jej piosenek mi się podobają.
Mentalność blacharz: niech ich doi.

gość02-05-16, 10:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-05-16, 09:43 napisał(a):
gość, 01-05-16, 07:25 napisał(a):
Jeszcze się taki nie urodził który by Dodzie dogodził...I pewnie nigdy się nie urodzi

Nie każdy bierze byle co

dokładnie

gość02-05-16, 09:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a co z siostra Doroty Dody? napiszcie cos bo ona tez chce robic kariere

gość02-05-16, 08:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie ma dziewczyna szczęścia w miłości

gość02-05-16, 07:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Prezentów się nie oddaje, jak można oddać coś co zostało podarowane ???? Jeżeli to był pierścionek zaręczynowy to należy go oddać ,ale jak był tylko prezentem, to nie ... Facet brzydki jak noc, taki jakiś niechlujny ,ale ... ma kasę ,więc Dodzie to nie przeszkadzało... Ta to się obłowi w prezenty ... ale jak faceci na nią lecą to niech ich doi ile może hi hi hi ... Osobiście Dody nie lubię , chociaż przyznam, że niektóre teksty jej piosenek mi się podobają.

gość02-05-16, 02:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-05-16, 01:09 napisał(a):
gość, 01-05-16, 22:13 napisał(a):
gość, 01-05-16, 21:49 napisał(a):
Trzeba przyznac, ze kase w nia ladowal. Sory pierscionek ktory kosztuje kilka tysiecy i bizuteria, to nawet trzeba oddac , ja tak mysle ... Zakochanie sie skonczylo nie byla to milosc to wiec ..??

Zabrał jej ładnych lat życia, dlaczego ma mu oddawać jakiekolwiek prezenty?

"Ladnych lat zycia"? Hahah oni nawet rok czasu nie byli razem! Jakie lata😂😂😂


Ja bym oddała (właściwie ja oddałam), bo uważam, że to kwestia klasy. Ale takim samym buractwem, jak zatrzymanie wszystkiego "bo mi się należy" jest żądanie zwrotu. Doda jak Doda, ale ten facet ma w spojrzeniu coś przerażającego.

gość02-05-16, 01:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-05-16, 22:13 napisał(a):
gość, 01-05-16, 21:49 napisał(a): Trzeba przyznac, ze kase w nia ladowal. Sory pierscionek ktory kosztuje kilka tysiecy i bizuteria, to nawet trzeba oddac , ja tak mysle ... Zakochanie sie skonczylo nie byla to milosc to wiec ..??
Zabrał jej ładnych lat życia, dlaczego ma mu oddawać jakiekolwiek prezenty?
"Ladnych lat zycia"? Hahah oni nawet rok czasu nie byli razem! Jakie lata😂😂😂

gość02-05-16, 01:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-05-16, 23:17 napisał(a):
gość, 01-05-16, 21:49 napisał(a): Trzeba przyznac, ze kase w nia ladowal. Sory pierscionek ktory kosztuje kilka tysiecy i bizuteria, to nawet trzeba oddac , ja tak mysle ... Zakochanie sie skonczylo nie byla to milosc to wiec ..??
Pierścionek tak, o ile nie doszło do ślubu, ale nic poza tym, trzeba być choojkiem, żeby żadać zwrotu prezentów albo mówić komuś, co ma z nimi zrobić.
Pierscionek sie oddaje czego ona nie zrobila! A reszte to smieszne jakby ja np wzial na wakacje to teraz ma oddac za to pieniadze?

gość01-05-16, 23:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-05-16, 21:49 napisał(a): Trzeba przyznac, ze kase w nia ladowal. Sory pierscionek ktory kosztuje kilka tysiecy i bizuteria, to nawet trzeba oddac , ja tak mysle ... Zakochanie sie skonczylo nie byla to milosc to wiec ..??
Pierścionek tak, o ile nie doszło do ślubu, ale nic poza tym, trzeba być choojkiem, żeby żadać zwrotu prezentów albo mówić komuś, co ma z nimi zrobić.

gość01-05-16, 23:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-05-16, 18:37 napisał(a):
gość, 01-05-16, 18:27 napisał(a): A ja oddalam wszystkie prezety ... Nie lubie pamiatek...chce zapomniec faceta a chce trzymac cos na pamiatke?? To sie wyklucza
To trzeba było wyrzucić do kosza a nie oddawać.
Exactly! Albo spalić na balkonie 😁

gość01-05-16, 23:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-05-16, 18:27 napisał(a): A ja oddalam wszystkie prezety ... Nie lubie pamiatek...chce zapomniec faceta a chce trzymac cos na pamiatke?? To sie wyklucza
Widocznie to były choojowe prezenty, jakby warte były kilkadziesiąt tysi, to już widzę, jakbyś oddawała...

gość01-05-16, 23:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-05-16, 22:13 napisał(a):
gość, 01-05-16, 21:49 napisał(a): Trzeba przyznac, ze kase w nia ladowal. Sory pierscionek ktory kosztuje kilka tysiecy i bizuteria, to nawet trzeba oddac , ja tak mysle ... Zakochanie sie skonczylo nie byla to milosc to wiec ..??
Zabrał jej ładnych lat życia, dlaczego ma mu oddawać jakiekolwiek prezenty?
Rok, góra półtorej.

gość01-05-16, 22:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-05-16, 21:04 napisał(a): ty kretynko kto ci jeszcze w cokolwiek wierzy chyba tylko takie polmozgi jak ty, Brawo Emil!!!!!!!!!!!! pokaz gdzie jej miejsce.
Dziecko idz spac

gość01-05-16, 22:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-05-16, 21:49 napisał(a): Trzeba przyznac, ze kase w nia ladowal. Sory pierscionek ktory kosztuje kilka tysiecy i bizuteria, to nawet trzeba oddac , ja tak mysle ... Zakochanie sie skonczylo nie byla to milosc to wiec ..??
Zabrał jej ładnych lat życia, dlaczego ma mu oddawać jakiekolwiek prezenty?

gość01-05-16, 21:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Trzeba przyznac, ze kase w nia ladowal. Sory pierscionek ktory kosztuje kilka tysiecy i bizuteria, to nawet trzeba oddac , ja tak mysle ... Zakochanie sie skonczylo nie byla to milosc to wiec ..??

gość01-05-16, 21:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Facet jest wyjątkowo obleśny.

gość01-05-16, 21:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-05-16, 19:35 napisał(a):
gość, 01-05-16, 18:37 napisał(a):
gość, 01-05-16, 18:27 napisał(a): A ja oddalam wszystkie prezety ... Nie lubie pamiatek...chce zapomniec faceta a chce trzymac cos na pamiatke?? To sie wyklucza
To trzeba było wyrzucić do kosza a nie oddawać.
Szkoda ze ja taka honorowa kuziwa jestem....
Tylko że Doda przytuliła pierścionek za 250 000..a nie jakieś pier**ly za parę groszy.

gość01-05-16, 21:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ty kretynko kto ci jeszcze w cokolwiek wierzy chyba tylko takie polmozgi jak ty, Brawo Emil!!!!!!!!!!!! pokaz gdzie jej miejsce.

gość01-05-16, 19:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-05-16, 18:03 napisał(a): Ja tez bym nie oddala prezentow. No chyba, ze wtedy odzyskalabym pieniadze za wszystko, co ja kupowalam facetowi i za co zaplacilam oraz prezenty, ktore ja jemu dalam. Przeciez to glupie rzadac zwrotu prezentow. To wtedy na miejscu Dody chcialabym kase za paliwo jak np jechalismy gdzies moim autem, kase ktora zaplacilam w knajpie za nasza dwojke itd. Oraz prezenty :)
Ale tu w ogóle nie chodzi o to, że ona nie chce oddać mu rzeczy, chodzi o to, że kłamała, że odda te rzeczy biednym, że niby ma gdzieś te rzeczy, że nimi gardzi a jak przyszło co do czego to nagle wielce oburzona, że ma je oddać. Opowiedział o tym bo zabrała mu jego rzeczy z domu, a co om ma sobie pozwolić na łeb wejść. Jakby mi były wyniósł coś z domu też bym się odegrała.

gość01-05-16, 19:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-05-16, 18:37 napisał(a):
gość, 01-05-16, 18:27 napisał(a): A ja oddalam wszystkie prezety ... Nie lubie pamiatek...chce zapomniec faceta a chce trzymac cos na pamiatke?? To sie wyklucza
To trzeba było wyrzucić do kosza a nie oddawać.
Szkoda ze ja taka honorowa kuziwa jestem....

gość01-05-16, 19:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-05-16, 18:12 napisał(a): Tak sie zastanawiam .Jak ona w ogole mogla z nim byc?.To najgorszy facet jakiego widzialam u jej boku.Nie pasowal do niej kompletnie.wyglada na cpuna i alkoholika i ma zło w oczach.Dobrze sie stało, ze sie rozstali.Ona i tak najbardziej pasowala do Radzia zarówno wizualnie jak i intelektualnie,mieli swietny przelot i to byla wielka miłość
Tyle, że ją nagminnie zdradzał i zdobyła na to dowód, a potem jakaś panna opowiadała w rozmowach w toku jak zabawiała się z Radziem w klubach jak był z Dorotą. Tak piwinna z nim być, kto by nie chciał takiego mięszczyzny.

gość01-05-16, 18:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-05-16, 18:27 napisał(a):
A ja oddalam wszystkie prezety ... Nie lubie pamiatek...chce zapomniec faceta a chce trzymac cos na pamiatke?? To sie wyklucza


To trzeba było wyrzucić do kosza a nie oddawać.

gość01-05-16, 18:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A ja oddalam wszystkie prezety ... Nie lubie pamiatek...chce zapomniec faceta a chce trzymac cos na pamiatke?? To sie wyklucza

strony
1 2 3 4 5
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida