poniedzia貫k 09-05-16, czytany: 3410 razy, autor: krisu

Agata M造narska jeszcze nigdy tak nie skrytykowa豉 nowych w豉dz TVP!

"Co by tu jeszcze spiep... Panowie?"

Agata M造narskaAgata M造narska / KAPiF
Agata M造narska (51 l.) wzi窸a udzia w ostatnim marszu KOD-u, na kt鏎ym jednym z g堯wnych temat闚 przewodnich by sprzeciw z polityk tera幡iejszej w豉dzy pa雟twowej.

Zobacz te: Agata M造narska przyznaje si do korzystania z botoksu

Prezenterka udost瘼ni豉 mi璠zy innymi wymowne zdj璚ie, na kt鏎ym widnia cytat z piosenki jej ojca, Wojciecha M造narskiego:

Co by tu jeszcze spiep..y Panowie?


Na swoim Fanpage'u napisa豉 r闚nie bardzo wa積y komunikat, w kt鏎ym sprzeciwia si poczynaniom polskiej w豉dzy oraz skrajnym upolitycznieniu medi闚 pa雟twowych:

[...] TVP zawsze by豉 bardziej lub mniej polityczna, ma swoj d逝g list grzech闚, ale nie przypominam sobie, 瞠by kiedykolwiek budzi豉 takie emocje jak teraz. Wielka szkoda, 瞠 tak si dzieje…Tym, kt鏎zy my郵, 瞠 media s w豉dz przypominam o tym, 瞠 widzowie maj piloty!

I je郵i kto tu ma w豉dz - to publiczno嗆 a nie prezesi. Warto o tym pami皻a. Jeszcze przecie nikt nie wymy郵i telewizji bez widza ale jak wida wszystko przed nami:) Polak potrafi! [...]


Zobacz te: Agata M造narska nie boi si mini (FOTO)

Czy zgadzacie si z ni w tej kwestii?




Agata M造narska jeszcze nigdy tak nie skrytykowa豉 nowych w豉dz TVP!

Agata M造narska jeszcze nigdy tak nie skrytykowa豉 nowych w豉dz TVP!

Agata M造narska jeszcze nigdy tak nie skrytykowa豉 nowych w豉dz TVP!



 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
5 名I﹗ECZNA MANUF...
szusz vlogmas
5 名I﹗ECZNA MANUF...
4 ZEPSUxM NIESPOD...
Szusz Vlogmas
4 ZEPSUxM NIESPOD...
REMONT ODC. 6 DU浩...
MIESZKAMY TV
REMONT ODC. 6 DU浩...
SKY TOWER WIECZORE...
Julia Kobus
SKY TOWER WIECZORE...




skomentuj:



Wasze komentarze (26): sortuj ↓

go嗆10-05-16, 11:09, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

Ma racj w 100%.

go嗆10-05-16, 08:08, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

go嗆, 10-05-16, 07:17 napisa(a): Pewnie tak mowi, bo wie ze zaraz wyleci, wiec chce pokazac jaka to "niepokorna" dziennikarka jest. Konczy jej sie umowa i juz jej los przesadzony. Gdyby miala zostac to by inaczej m闚i豉.
Nie sadze. Gdyby chcia豉 zosta, to by sie wcze郾iej ogarn窸a jak popek

go嗆10-05-16, 07:17, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

Pewnie tak mowi, bo wie ze zaraz wyleci, wiec chce pokazac jaka to "niepokorna" dziennikarka jest.
Konczy jej sie umowa i juz jej los przesadzony. Gdyby miala zostac to by inaczej m闚i豉.

go嗆10-05-16, 00:20, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

go嗆, 10-05-16, 00:08 napisa(a):
Oj p豉cz resortowe dzieci i ci co poszli w odstawk!bez honoru !!瞠nua!!!


resortowe dzieci sa rolnikami? resortowe dzieci nie maja telewizorow w mieszkaniach? resortowe dzieci nie pojada na wakacje, bo to wlasnie je uderzy ta "mala" zmiana na kursie?

go嗆10-05-16, 00:08, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

Oj p豉cz resortowe dzieci i ci co poszli w odstawk!bez honoru !!瞠nua!!!

go嗆09-05-16, 21:20, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

M康ra kobieta . Zna to 鈔odowisko . M闚i豉 瞠 choroba zmieni陰 jej stosunek to kariery . Powodzenia Agata.

go嗆09-05-16, 19:20, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

瞠nuj帷a stara ponaci庵ana baba ;)

go嗆09-05-16, 16:46, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

go嗆, 09-05-16, 12:16 napisa(a):
kolejna naiwna co staje za sprzedajnymi 鈍iniami oderwanymi od koryta z has貫m na g瑿ie, kt鏎ego nie rozumie..jaka to by豉 demokracja za rz康闚 PO i PSL, zapomnia豉 biedna, 瞠 pods逝chiwano dziennikarzy i te wszystkie afery za kt鏎e nikt nie odpowiedzia...


ale wlasnie o to chodzi - teraz mialo byc lepiej. a jeat gorzej. finansowo juz jestem w plecy (na kursach), teraz jeszcze mi prawa odbieraja (kupno ziemi - zeby byc rolnikiem, trzeba miec ziemie, zeby kupic ziemie, trzeba byc rolnikiem - paragraf 22? a sorry, zapomnialam, ze w naszym kraju sie nei czyta), a zaraz kaza placic za telewizje, tym, co nie maja telewizora - czy to jest twoim zdaniem sprawiedliwe?

go嗆09-05-16, 15:25, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

go嗆, 09-05-16, 15:07 napisa(a):
Oczywi軼ie, 瞠 nie by這 ani 240 ty., ani 110 ty. Wiesz dlaczego? Dlatego, ze nie ma czego takiego jak "ty." w tym kontek軼ie. Mog Ci napisa, co najwy瞠j, 瞠 ty g逝pia jest.

czy b陰d w skr鏂ie w jakimkolwiek stopniu umniejsza prawdzie? Nie wydaje mi si. Tyle syfu, ile przez osiem lat zrobi豉 platforma, nie mie軼i si w g這wie. I to oni maj mi "zwr鏂i" demokracj? (kt鏎a swoj drog nie jest mi odebrana). Nie wierz w ani jedno ich zapewnienie. To, co przytoczy豉m, to jest u豉mek tego, co zosta這 zrobione. Ale przecie najwa積iejsze w tym wszystkim jest "ty" zamiast "tys". Brawo.

go嗆09-05-16, 15:07, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

Oczywi軼ie, 瞠 nie by這 ani 240 ty., ani 110 ty. Wiesz dlaczego? Dlatego, ze nie ma czego takiego jak "ty." w tym kontek軼ie. Mog Ci napisa, co najwy瞠j, 瞠 ty g逝pia jest.

go嗆09-05-16, 14:46, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

nie by這 240 ty, nawet nie wiem czy by這 100 ty (11.11 by這 wi璚ej os鏏- widzia豉m oba marsze, nie trudno por闚na). Nie b璠 si za wiele rozpisywa, ale irytacja mnie bierze, 瞠 osoby takie jak Pan Komorowski (kt鏎y ma bardzo du穎 za uszami: WSI, Fundacja Procivili, rozmowy z facetem podejrzewanym o szpiegostwo dla Rosji (b璠帷 鈍iadomym takich podejrze) dotycz帷e aneksu wsi- najbardziej strze穎ny dokument w pl, przeznaczony oczom prezydenta) czy PO (gdzie "napadano" na gazety pisz帷e 幢e o w豉dzy, patrz" Wprost" lub "Fakt" i rozmowa prawej r瘯i Tuska- Pana Grasia z Kulczykiem (swoj drog zamieszanego w afer Ciechu, gdzie akcje polskiej firmy sprzedano za bezcen, by po tyg. ich warto嗆 wzros豉 dwukrotnie), na temat "usuni璚ia" prezesa Faktu, bo "幢e pisze o w豉dzy", ostatnia afera z Panem Jaros豉wem K. (kumplem naszego by貫go ministra Rados豉wa Sikorskiego), kt鏎a nazwana jest we Francji "afer stulecia", zwi您ana z "handlem powietrzem"- handel uprawnieniami do emisji co2, w kt鏎e oczywi軼ie umoczona jest Polska, a jej obywatele "dostali po kieszeni". W co oczywi軼ie, 鈍iadomie czy nie by wkr璚ony p. Wa喚sa. Je郵i chodzi o UE i jej dotacje, to chyba na temat prawdziwych koszt闚 "dotacji" powiedziane zosta這 wystarczaj帷o, nie b璠 si powtarza. Hipokryzja tych Pan闚 stoj帷ych na wiecu, jak dla mnie, jest nie do prze趾ni璚ia. Niestety. Nie popieram zbytnio pis, ale po przesz這 samo siebie.

go嗆09-05-16, 14:45, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

go嗆, 09-05-16, 14:08 napisa(a):
I bardzo dobrze. Otworzcie oczy ludzie na to co sie dzieje. Pis robi dokladnie to, o co oskarzal (...)
nie by這 240 ty, nawet nie wiem czy by這 100 ty (11.11 by這 wi璚ej os鏏- widzia豉m oba marsze, nie trudno por闚na). Nie b璠 si za wiele rozpisywa, ale irytacja mnie bierze, 瞠 osoby takie jak Pan Komorowski (kt鏎y ma bardzo du穎 za uszami: WSI, Fundacja Procivili, rozmowy z facetem podejrzewanym o szpiegostwo dla Rosji (b璠帷 鈍iadomym takich podejrze) dotycz帷e aneksu wsi- najbardziej strze穎ny dokument w pl, przeznaczony oczom prezydenta) czy PO (gdzie "napadano" na gazety pisz帷e 幢e o w豉dzy, patrz" Wprost" lub "Fakt" i rozmowa prawej r瘯i Tuska- Pana Grasia z Kulczykiem (swoj drog zamieszanego w afer Ciechu, gdzie akcje polskiej firmy sprzedano za bezcen, by po tyg. ich warto嗆 wzros豉 dwukrotnie), na temat "usuni璚ia" prezesa Faktu, bo "幢e pisze o w豉dzy", ostatnia afera z Panem Jaros豉wem K. (kumplem naszego by貫go ministra Rados豉wa Sikorskiego), kt鏎a nazwana jest we Francji "afer stulecia", zwi您ana z "handlem powietrzem"- handel uprawnieniami do emisji co2, w kt鏎e oczywi軼ie umoczona jest Polska, a jej obywatele "dostali po kieszeni". W co oczywi軼ie, 鈍iadomie czy nie by wkr璚ony p. Wa喚sa. Je郵i chodzi o UE i jej dotacje, to chyba na temat prawdziwych koszt闚 "dotacji" powiedziane zosta這 wystarczaj帷o, nie b璠 si powtarza. Hipokryzja tych Pan闚 stoj帷ych na wiecu, jak dla mnie, jest nie do prze趾ni璚ia. Niestety. Nie popieram zbytnio pis, ale po przesz這 samo siebie.

go嗆09-05-16, 14:33, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

go嗆, 09-05-16, 14:32 napisa(a): Mlynarska ma jaja. Mozna ja lubic lub nie, ale to jeden z nielicznych przykladow, ze pracujac u szefa i gdy cos jest nie tak, to mozna mu sie sprzeciwic, pomimo pozniejszych konsekwencji, a nie dawac soba manipulowac lub zgadzac sie na klamstwo czy chamstwo i w dupe wlazic bez wzgledu na wszystko lub siedziec cicho. Nie wszyscy ludzie sa przekupni i sprzedajni. Nie chodzi mi tu nawet o polityke, a o charakter czlowieka i jego poczucie wlasnej wartosci. Od polityki juz od kilku miesiecy trzymam sie z daleka, bo takie bagno sie robi z kazdej strony, ze szkoda nerwow.
Pewnie na dniach wyleci za to z TVP, ale kazdy bedzie juz wiedzial dlaczego.

go嗆09-05-16, 14:32, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

Mlynarska ma jaja. Mozna ja lubic lub nie, ale to jeden z nielicznych przykladow, ze pracujac u szefa i gdy cos jest nie tak, to mozna mu sie sprzeciwic, pomimo pozniejszych konsekwencji, a nie dawac soba manipulowac lub zgadzac sie na klamstwo czy chamstwo i w dupe wlazic bez wzgledu na wszystko lub siedziec cicho. Nie wszyscy ludzie sa przekupni i sprzedajni. Nie chodzi mi tu nawet o polityke, a o charakter czlowieka i jego poczucie wlasnej wartosci. Od polityki juz od kilku miesiecy trzymam sie z daleka, bo takie bagno sie robi z kazdej strony, ze szkoda nerwow.

go嗆09-05-16, 14:08, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

I bardzo dobrze. Otworzcie oczy ludzie na to co sie dzieje. Pis robi dokladnie to, o co oskarzal poprzednie wladze. Nie lubie PO , ale faktem jest ze mielismy lepsza pozycje i traktowano nas powaznie. Zastanowcie sie sami: jak swiat moze powanie traktowac kraj gdzie rydzyk dostaje miliony, gdzie ksiaza chca rzadzic wolna wola kobiet, gdzie prezes partii rzadzi, przezarty na wskros msciwa satysfakcja,mpowtarza te same frazesy i lata z krzyzem, gdzie macierewicz chce napadac na caly swiat, gdzie onr pluje na myslacych inaczej, gdzie rzad wysmiewa UE od ktorej ciagnie gruuuuba kase?? SKONCZCIE o swiniach i korytach, bo na kod do Wawy przyjechali ludzie na wlasny koszt , 240tys. To jest cwierc miliona. Chyba mi nie powiecie ze 240 tys zostalo odstawionych od jakiegos koryta?! To ludzie ktorzy maja swoja prace rodziny, zycie i normalne problemy. Kochaja swoj kraj i nie chca, zeby Pis go zniszczyl, co wlasnie robi bo kupil sobie elektorat za 500 zl, ktore te dzieci i my oczywiscie my bedziemy dlugo splacac. Analizujcie, myslcie, spojrzcie na to z boku. Wszystko widac jak na dloni.

go嗆09-05-16, 13:23, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

proponuje tej pani przejsc do KODu oni tez walcza o koryta poprzedniej w豉dzy ...Polacy maja krotka pamiec juz zapomieli jak to przez 8 lat okradano ich ze wszystkiego,zabierano im dzieci tylko dlatego,ze ktos mial trudna sytuacje materialna ,pa這wano i zamykano niewygodnych im ludzi w celach, podsluchiwano i manipulowano mediami az do teraz poniewaz wiekszosc medi闚 jakie mamy w Polsce maja obcy kapita ...przejrzyjcie w koncu na oczy zanim bedzie za pozno ,Francja i Belgia juz sie nie podniosa z tego co im zafundowala lewica i ich multikulturowosc my jeszcze mozemy !!!

go嗆09-05-16, 12:55, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

go嗆, 09-05-16, 12:50 napisa(a):
go嗆, 09-05-16, 12:40 napisa(a):
go嗆, 09-05-16, 12:16 napisa(a):
kolejna naiwna co staje za sprzedajnymi 鈍iniami oderwanymi od koryta z has貫m na g瑿ie, kt鏎ego nie rozumie..jaka to by豉 demokracja za rz康闚 PO i PSL, zapomnia豉 biedna, 瞠 pods逝chiwano dziennikarzy i te wszystkie afery za kt鏎e nikt nie odpowiedzia...


Powtarzasz frazesy. Ja nie jeste 瘸dn 鈍ini. Nie mam poj璚ia, co mia這by by moim korytem. Nienawidz tego rz康u. Wszystko psuj. Kurski robi z siebie pajaca.

100/100


popieram! Ju nie mog s逝cha o tym korycie. Teraz tam PiS siedzi i obsadza wszystko swoimi, a wy co z tego macie?

go嗆09-05-16, 12:51, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

go嗆, 09-05-16, 12:21 napisa(a):
g逝pia stara g窷 ehh

a ty kim jeste ?

go嗆09-05-16, 12:50, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

go嗆, 09-05-16, 12:40 napisa(a):
go嗆, 09-05-16, 12:16 napisa(a):
kolejna naiwna co staje za sprzedajnymi 鈍iniami oderwanymi od koryta z has貫m na g瑿ie, kt鏎ego nie rozumie..jaka to by豉 demokracja za rz康闚 PO i PSL, zapomnia豉 biedna, 瞠 pods逝chiwano dziennikarzy i te wszystkie afery za kt鏎e nikt nie odpowiedzia...


Powtarzasz frazesy. Ja nie jeste 瘸dn 鈍ini. Nie mam poj璚ia, co mia這by by moim korytem. Nienawidz tego rz康u. Wszystko psuj. Kurski robi z siebie pajaca.

100/100

go嗆09-05-16, 12:43, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

Nie prze篡wam 瘸dnych emocji z powodu zmian jakie nast徙i造 w tv.Tylko planowany abonament zbyt wysoki bo p豉cony przez wszystkich.To s prawdziwe emocje kiedy trzeba p豉ci haracz,a nie koniec kontraktu jakiej pracownicy zalewaj帷ej si z tego powodu 透ami przed narodem.

go嗆09-05-16, 12:40, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

go嗆, 09-05-16, 12:16 napisa(a):
kolejna naiwna co staje za sprzedajnymi 鈍iniami oderwanymi od koryta z has貫m na g瑿ie, kt鏎ego nie rozumie..jaka to by豉 demokracja za rz康闚 PO i PSL, zapomnia豉 biedna, 瞠 pods逝chiwano dziennikarzy i te wszystkie afery za kt鏎e nikt nie odpowiedzia...


Powtarzasz frazesy. Ja nie jeste 瘸dn 鈍ini. Nie mam poj璚ia, co mia這by by moim korytem. Nienawidz tego rz康u. Wszystko psuj. Kurski robi z siebie pajaca.

go嗆09-05-16, 12:37, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

PiS psuje absolutnie wszystko.

go嗆09-05-16, 12:36, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

czyli juz wie ze wylatuje, inaczej nigdy by sobie na to nie pozwolila

go嗆09-05-16, 12:21, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

g逝pia stara g窷 ehh

go嗆09-05-16, 12:16, cytuj Oce ten komentarz: oce na plus0 oce na minus0 

kolejna naiwna co staje za sprzedajnymi 鈍iniami oderwanymi od koryta z has貫m na g瑿ie, kt鏎ego nie rozumie..jaka to by豉 demokracja za rz康闚 PO i PSL, zapomnia豉 biedna, 瞠 pods逝chiwano dziennikarzy i te wszystkie afery za kt鏎e nikt nie odpowiedzia...

strony
1 2
 

nast瘼na strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida