poniedziałek 09-05-16, czytany: 16535 razy, autor: Piąta Nad Ranem

Demi Lovato przekonała się o tym, że nie warto zadzierać ze squdem Swift!

Co zaszło między dziewczynami?

Demi LovatoDemi Lovato / © Fame/Flynet, Instagram
Dowodem na to, że w Taylor Swift (26 l.) zostało coś z nastolatki, jest istnienie jej kliki. Tay ma swój słynny "squad", do którego nie chce należeć Chloe Mortez, i z którego właśnie wyleciała Demi Lovato.

Zobacz: Dlaczego Taylor Swift nie zabrała Calvina Harrisa na galę MET?

Co takiego stało się po gali MET?

Generalnie Demi i Taylor nie utrzymują kontaktu od lat. Ich relacje popsuły się w momencie, gdy Lovato zacieśniła znajomość i współpracę z Joe Jonasem, który rzucił pannę Swift w bardzo okrutny sposób - muzyk nagrał jej na pocztę głosową 30-sekundową informację o ich rozstaniu.

Gdy na gali MET Demi zrobiła sobie słodkie zdjęcie z Hailey Bladwin, której za związek z Justinem Bieberem nienawidzi Selena Gomez, cały squad przestał śledzić ją na Instagramie. Tylko Gigi Hadid wyłamała się z tego grona.

Nie zadzieraj z Tay?

Zobacz: TO PIERWSZY RAZ, GDY TAYLOR SWIFT WYGLĄDAŁA TAK... ŹLE


@haileybaldwin 🙏🏼💗 👯

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Demi Lovato (@ddlovato)




Demi Lovato przekonała się o tym, że nie warto zadzierać ze squdem Swift!

Demi Lovato przekonała się o tym, że nie warto zadzierać ze squdem Swift!

Demi Lovato przekonała się o tym, że nie warto zadzierać ze squdem Swift!



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Demi Lovato
Demi Lovato
Demi Lovato
Demi Lovato
Demi Lovato
Demi Lovato
Childhood
Childhood




skomentuj:



Wasze komentarze (47): sortuj ↓

gość13-05-16, 10:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nienawidzę tej demi, debilka taka

gość10-05-16, 22:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

To kiedy szprzedajko dupodajka idzie na ten 2letni urlop!?

gość10-05-16, 22:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Demi uwielbiamy cie!!!👍👍👍 dokop tej zdzirze s!👆 dla sprzedajki daje fucka do jej ogromnej kolekci fuckow

gość10-05-16, 22:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Swiftowa to tylko ma sliczne imie i nic poza tym gdyby pomagala demi to nie musialaby tego wszedzie wyglaszac i o tym pisac chwailc sie jaka ona nie wiadomo co jaka jest swietojebliwa.... mogal jej pomagac ale po cichu w kregu prywatnym no ale szajsoswift ma taki sam syndrom jak piszczalskie kardasianki wszystko na sprzedaz nie tylko mowie tu o dupach i ustach!

gość10-05-16, 22:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 10-05-16, 18:17 napisał(a): akurat to Demi przestała je obserwować
i bardzo dobrze zrobila znizac sie do ich poziomu nie bedzie

gość10-05-16, 22:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 10-05-16, 16:24 napisał(a): nie piszcie o tej tłustej Demce, bo ona wyje a nie śpiewa, kogo to obchodzi
Nie piszcie o tym sprzedajnym anorektycznym piszczaku od ktorego uszy krwawia oczy przechodza zawal a mozg ogarnia ciasnota umyslu i dyskomfort co najwyzej puszczalska moze sobie pomarzyc o takim glosie ale niestety na wszystko co ja stac to ulepszanie swojego playbacka i wypychanie posladkow

gość10-05-16, 22:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 10-05-16, 21:25 napisał(a): ta demi taka dziecina.....
ta swift taka puszczalska i sprzedajna suka....

gość10-05-16, 22:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 10-05-16, 16:24 napisał(a): nie piszcie o tej tłustej Demce, bo ona wyje a nie śpiewa, kogo to obchodzi

gość10-05-16, 21:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ta demi taka dziecina.....

gość10-05-16, 18:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

akurat to Demi przestała je obserwować

gość10-05-16, 16:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie piszcie o tej tłustej Demce, bo ona wyje a nie śpiewa, kogo to obchodzi

gość10-05-16, 16:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 10-05-16, 11:32 napisał(a):
Selena przyjaźni się z Tay i Demi. Z Lovato zna się od dziecka. Możliwe, że Selenie to nie przeszkadza, tylko Taylor. A co do Jonasa to co ją to obchodzi, powinna zająć swoim obecnym partnerem.

chyba śmieszna jesteś, jak demi była w psychiatryku to wiesz kto jej pierwszy wysłał kwiaty i kto pierwszy do niej zadzwonił? TAYLOR

gość10-05-16, 14:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 10-05-16, 08:54 napisał(a):
gość, 10-05-16, 06:03 napisał(a): jej suqad to grupa bezmozgich exsluzywnych kurew
bezmozgie pustaki to tu siedza i lykaja klamstwa kozaka. zadna z dziewczyn wczesniej tez nie "sledzila" demi na insta, wiec nie mialy czego przestawac. a gigi sie nei wylamala, bo "sledzi" hailey, nie demi...
a jak ty taka swiatowa to po co sie znizasz do tego poziomu wypad z stad

gość10-05-16, 11:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Młode są,niech się bawią,oby tylko z brzuchami nie łaziły a wszystko w porządku będzie.

gość10-05-16, 11:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Selena przyjaźni się z Tay i Demi. Z Lovato zna się od dziecka. Możliwe, że Selenie to nie przeszkadza, tylko Taylor. A co do Jonasa to co ją to obchodzi, powinna zająć swoim obecnym partnerem.

gość10-05-16, 08:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 10-05-16, 06:03 napisał(a):
jej suqad to grupa bezmozgich exsluzywnych kurew


bezmozgie pustaki to tu siedza i lykaja klamstwa kozaka. zadna z dziewczyn wczesniej tez nie "sledzila" demi na insta, wiec nie mialy czego przestawac. a gigi sie nei wylamala, bo "sledzi" hailey, nie demi...

gość10-05-16, 07:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Demi ma piekny glos, swietnie spiewa na zywo. Swift ma infantylne piosenki i jej spiew w ogole mi sie nie podoba.

gość10-05-16, 06:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 10-05-16, 01:46 napisał(a): ale tutaj idiotki siedzą na portalach, wszystko łykają jak pelikany. czy tylko ja jestem jedyna mądra i potrafię w każdym newsie dostrzec kłamstwo? No pewnie, że tak.
Wez pustaka i walnij sie w leb moze ochloniesz

gość10-05-16, 06:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

To bylo wiadome juz od dawna Demi kochamy i Wspieramy cie!!! A szajsowa to niech spada juz na ta 2letnia przerwe z dala od showbizu i niech dupczy sie z calvinem chociaz cisza i spokoj bedzie

gość10-05-16, 06:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jej suqad to grupa bezmozgich exsluzywnych kurew

gość10-05-16, 06:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jak ja nienawidze tej swift.... nuz sie sam w kieszeni otwiera ale jest suka!

gość10-05-16, 06:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Swift ty burdelowska szmato! Ladnie traktujesz innych Ten caly twoj suquad to banda glupich priznych dziewuch ktore sa tam bo albo maja bogata rodzine albo dali dupy tam gdzie trzeba

gość10-05-16, 03:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Czy sie podniecac. Za 20 lat nikt sie nimy nie bedzie interesowal. Do show biznesu wkraczaja nowe gwiazdy, bardziej wulgarne, bezposrednie i bezwzgledne. Gwiazdy dzisiesze to aniolki w prownaniu do chlamu ktory zastanie w najblizszej przyszlosci.

gość10-05-16, 01:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ale tutaj idiotki siedzą na portalach, wszystko łykają jak pelikany. czy tylko ja jestem jedyna mądra i potrafię w każdym newsie dostrzec kłamstwo? No pewnie, że tak.

gość10-05-16, 01:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ale wymyślacie, Swift ma kilka przyjaciółek a wy to już nazywacie drużyną... co za mózgi

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida