niedziela 22-05-16, czytany: 17751 razy, autor: Beata Maj

Małgorzata Socha z mężem, Krzysztofem Wiśniewskim, na premierze (FOTO)

Rzadko pojawiają się razem na takich imprezach.

Małgorzata SochaMałgorzata Socha / © KAPiF
Jeśli chodzi o uczucia, Małgorzata Socha (36 l.) jest jedną z najbardziej wiernych i lojalnych gwiazd. Swego męża, Krzysztofa Wiśniowskiego, aktorka poznała w 1996 roku na wakacjach w Darłówku. Małgorzata miała dopiero 16 lat. Jej przyszły partner był od niej o 3 lata starszy. Pracował jako ratownik na plaży.

Zobacz: MAŁGORZATA SOCHA: DLA MNIE NIKT NIE JEST ZBYT CHUDY

Płomienne uczucie z wakacyjnej miłości zamieniło się w poważny związek. Para wzięła ślub w 2008 roku.

Kim jest Krzysztof Wiśniewski, mąż Małgorzaty Sochy?



Krzysztof Wiśniewski nie jest ani celebrytą, ani gwiazdą. Jest biznesmenem, rzadko pojawia się na imprezach związanych z show-biznesem. Jeszcze przed urodzeniem dziecka częściej wspierał Sochę swą obecnością, jednak gdy zostali rodzicami, aktorka na salonach pojawia się prawie zawsze sama.

Zobacz: Seksowna Małgorzata Socha pilnuje biustu (FOTO)

Tym większe zainteresowanie wzbudziło pojawienie się aktorki z mężem na sobotniej premierze w Teatrze 6. piętro. Małgorzata Socha nie występowała na scenie, tym razem siedziała na widowni. Obok niej mąż - zobaczcie zdjęcia z imprezy.




Małgorzata Socha z mężem, Krzysztofem Wiśniewskim, na premierze (FOTO)

Małgorzata Socha z mężem, Krzysztofem Wiśniewskim, na premierze (FOTO)

Małgorzata Socha z mężem, Krzysztofem Wiśniewskim, na premierze (FOTO)

Małgorzata Socha z mężem, Krzysztofem Wiśniewskim, na premierze (FOTO)

Małgorzata Socha z mężem, Krzysztofem Wiśniewskim, na premierze (FOTO)

Małgorzata Socha z mężem, Krzysztofem Wiśniewskim, na premierze (FOTO)

Małgorzata Socha z mężem, Krzysztofem Wiśniewskim, na premierze (FOTO)

Małgorzata Socha z mężem, Krzysztofem Wiśniewskim, na premierze (FOTO)




 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Małgorzata Socha
Małgorzata Socha
Małgorzata Socha
Małgorzata Socha
Małgorzata Socha
Małgorzata Socha
Małgorzata Socha
Małgorzata Socha




skomentuj:



Wasze komentarze (36): sortuj ↓

gość03-06-16, 15:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Socha jest OK! PS. ładnie wyglądają, bez zadęcia, normalni ludzie

gość24-05-16, 12:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Małgosia Socha ma piękną słowiańską urodę i talent komediowy, fajna para i super że są ciągle razem, pozdrawiam

gość23-05-16, 23:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie jest ładna!!!

gość23-05-16, 17:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Według mnie Socha ma mega przecietna twarz ale ma zgrabne nogi!

gość23-05-16, 17:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Socha jest brzydka

gość23-05-16, 08:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Lubię Sochę, ładna para

gość23-05-16, 08:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Przystojny,fajna para

gość23-05-16, 00:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Stylówa jak z lat 90.

gość23-05-16, 00:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

"Jeszcze przed urodzeniem dziecka częściej wspierał Sochę swą obecnością (...)". To on urodził dziecko?

gość23-05-16, 00:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Socha jest zawsze uśmiechnięta na zdjęciach przez co sprawia miłe wrażenie, jej mąż za to nie jest uśmiechnięty.

gość23-05-16, 00:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ładnie wyglądają, fajna para:) gratulacje

gość22-05-16, 22:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie dziwie sie, ze go zazwyczaj zostawia w domu, paskudny jest

gość22-05-16, 21:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-05-16, 12:36 napisał(a):
Ja poznałam swojego Męża w wieku 15 lat, on 16 jesteśmy razem 10 lat- za 2 miesiące ślub


Nie obchodzi nas to.
Idź pogadać sobie z sąsiadką, może ją to zainteresuje.

gość22-05-16, 21:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A gdzie ten pan ma brwi..? :o

gość22-05-16, 18:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Socha powrót do wiejskiego stylu w ubiorze.

gość22-05-16, 18:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zakryliscie tego jej męża jakby był jakimś kryminalistą. ..po co

gość22-05-16, 18:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

buty piekne

gość22-05-16, 17:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

On jest architektem, nie biznesmenem.

gość22-05-16, 15:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-05-16, 13:45 napisał(a):
gość, 22-05-16, 12:36 napisał(a):
Ja poznałam swojego Męża w wieku 15 lat, on 16 jesteśmy razem 10 lat- za 2 miesiące ślub





To pewnie za rok rozwód bo zazwyczaj tak bywa w takich długich związkach zawartych w dzieciństwie.

odezwala sie ekspertka, na pewno w Twoim wypadku by byl rozwod bo masz paskudny charatker nikt by z tym nie wytrzymal ani nawet roku. Gratki dla Was, cieszcie sie zyciem razem!

gość22-05-16, 15:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Przystojnu, zadbany, dobrze ubrany, facet ma klase.

gość22-05-16, 14:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-05-16, 13:03 napisał(a): Ładna ta Socha i taka szczęśliwa. Fajna para.
Zgadzam sie, fajnie ze ludzie sa szczęśliwi:)

gość22-05-16, 14:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ktos wie skad ma buty ?

gość22-05-16, 13:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wlasnie na tvn 7 leci Brzydula..ewidentnie widac jakie socha miala juz wtedy bruzdy nosowo-wargowe i lwią zmarszczke...a teraz nie ma....są wypelniacze,jest botoks.ale nie ma sztucznosci i karykatury jak u Minge.Narazie....

gość22-05-16, 13:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-05-16, 12:36 napisał(a):
Ja poznałam swojego Męża w wieku 15 lat, on 16 jesteśmy razem 10 lat- za 2 miesiące ślub





To pewnie za rok rozwód bo zazwyczaj tak bywa w takich długich związkach zawartych w dzieciństwie.

gość22-05-16, 13:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ładna ta Socha i taka szczęśliwa. Fajna para.

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida