poniedziałek 23-05-16, czytany: 47161 razy, autor: Piąta Nad Ranem

Rihanna zapomniała peruki? Jak wygląda bez doczepów?

Dawno nie widzieliśmy jej na ściance.

RihannaRihanna / © Fame/Flynet
Minęło sporo czasu od ostatniego pojawienia się Rihanny (28 l.) na ściance. Piosenkarka w 2016 opuściła najważniejsze eventy pokroju rozdanie Grammy czy Gala MET.

Zobacz: Ellen Degeneres zapytała Drake'a o jego relacje z Rihanną

Wczoraj RiRi nie tylko pojawiła się na czerwonym dywanie na rozdaniu nagród Billboard, ale i dała koncert!

Piosenkarka, która znana jest z upodobania do peruk, zaprezentowała się w grzywce i włosach ściętych na boba. W sieci pojawiły się doniesienia, że właśnie tak wygląda teraz naturalna fryzura wokalistki. Co do stroju Barbadoski, miała na sobie sukienkę przypominającą długą marynarkę. Jak na Rihannę jest bardzo... grzecznie.

Piosenkarka wykonała na scenie numer Love On The Brain z płyty Anti. Niestety wykonanie bardzo różni się od tego z albumu, ale doceniamy wykon na żywo.

Zobacz: RIHANNA PRZEPRASZA ZA BUTO-SPODNIE SWOJEGO PROJEKTU

Jak wypadła?

 




Rihanna zapomniała peruki? Jak wygląda bez doczepów?

Rihanna zapomniała peruki? Jak wygląda bez doczepów?

Rihanna zapomniała peruki? Jak wygląda bez doczepów?

Rihanna zapomniała peruki? Jak wygląda bez doczepów?

Rihanna zapomniała peruki? Jak wygląda bez doczepów?

Rihanna zapomniała peruki? Jak wygląda bez doczepów?

Rihanna zapomniała peruki? Jak wygląda bez doczepów?

Rihanna zapomniała peruki? Jak wygląda bez doczepów?

Rihanna zapomniała peruki? Jak wygląda bez doczepów?



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Rihanna
Rihanna
Rihanna
Rihanna
Rihanna illuminati
Rihanna illuminati
Rihanna illuminati
Rihanna illuminati




skomentuj:



Wasze komentarze (187): sortuj ↓

gość24-05-16, 09:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-05-16, 23:04 napisał(a): A przepraszam panno dziennikareczko, w czym ten fragment różni się od wykonania na płycie? Na całym swiecie zachwycają się ze Rihanna w końcu pokazała jak mocny ma głos a tylko cebulaki jak zwykle wiedzą lepiej. Obejrzyjcie cały występ glaby.
Mocny mówisz. No prawdziwy talent. Houston sie chyba w grobie przewraca.

gość24-05-16, 09:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 24-05-16, 07:37 napisał(a):
gość, 24-05-16, 01:27 napisał(a):
gość, 24-05-16, 00:42 napisał(a):
gość, 24-05-16, 00:36 napisał(a):
gość, 23-05-16, 21:52 napisał(a): Rihanna nie umie śpiewać. Nie pociągnie nawet "only girl". Beyonce ma głos wręcz operowy i równać może się do niej z aktualnych gwiazd jedynie Adele. Rihanna ma bardziej komercyjne albumy, Beyonce poszła już raczej w swój styl i nikomu nic nie musi udowadniać. Sandcastle, hold up i pray you catch me to prawdziwe perełki. Rihanna nie ma takich na swoim "ANTI"
Taa operowy haha! Jedna skrzeczy druga wyje, obie sa tak samo nedzne. A Beyonce juz pokazala talent jak spiewala hymn a capella, jedzenie szkla mnie boli niz sluchanie tamtego wykonu.
Beyonce If I Were a Boy Today Show Board Feed Horrible Voice - wyszukajcie sobie na yout ube, milego sluchania ;D
O w dupe weza.
Nie ma się co sprzeczac z psychoanalizy Beyoncé ;-)
Co do tego, ze tylko Adele goni ją głosem sie nie zgadza . Według mnie chociazby Ariana Grande bije ją talentem na głowę.

gość24-05-16, 09:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 24-05-16, 08:15 napisał(a):
gość, 24-05-16, 08:10 napisał(a):
gość, 23-05-16, 20:41 napisał(a): Nie, ona sprzedala 30 milionow plyt, jesli wydala 6 plyt, a jej najlepiej sprzedajaca sie jest debiut, ktory sprzedal 10 milionow kopii, z czego potrzebowala 12 lat, zeby dobic do pieciu milionow w stanach, to te swoje wyliczenia schowaj sobie w dupy. Jedyne artystki, ktore przekroczyli 100 milionow albumow, to Madonna, Celine Dion, Whitney Houston i Mariah Carey, Beyonce nie jest jedna z nich i nigdy nie bedzie i ja mowie o Beyonce, a nie o Rihannie, ktora rowniez sprzedala 30 milionow plyt i niewiele wiecej singli, darmowy s.t.r.e.a.m.i.n.g. i wyswietlenia na v.e.v.o. to nie jest sprzedaz.
Ona wydała 8 płyt i sprzedała 150 milionów. To prawda . Za to właśnie dostała nagrodę Icon Award która teraz Celine Dion dostała.
To Beyonce wydała 6 plyt a Rihanna 8. Beyonce sprzedala 90 milionów płyt a Rihanna 150 lub 165 dogania ja jedynie Teylor Swift czy jak jej tam. Wszystko jest w informacjach Billbord
Czy te gowniane liczby według was naprawde w dzisiejszych czasach świadczą o wartości artysty ? Chociażby ile nie sprzedały i ile nagród nie zdobyły i tak nigdy ani jedna ani druga nie bedzie druga Houstan czy drugim Jacksonem

gość24-05-16, 08:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 24-05-16, 08:10 napisał(a):
gość, 23-05-16, 20:41 napisał(a): Nie, ona sprzedala 30 milionow plyt, jesli wydala 6 plyt, a jej najlepiej sprzedajaca sie jest debiut, ktory sprzedal 10 milionow kopii, z czego potrzebowala 12 lat, zeby dobic do pieciu milionow w stanach, to te swoje wyliczenia schowaj sobie w dupy. Jedyne artystki, ktore przekroczyli 100 milionow albumow, to Madonna, Celine Dion, Whitney Houston i Mariah Carey, Beyonce nie jest jedna z nich i nigdy nie bedzie i ja mowie o Beyonce, a nie o Rihannie, ktora rowniez sprzedala 30 milionow plyt i niewiele wiecej singli, darmowy s.t.r.e.a.m.i.n.g. i wyswietlenia na v.e.v.o. to nie jest sprzedaz.
Ona wydała 8 płyt i sprzedała 150 milionów. To prawda . Za to właśnie dostała nagrodę Icon Award która teraz Celine Dion dostała.
To Beyonce wydała 6 plyt a Rihanna 8. Beyonce sprzedala 90 milionów płyt a Rihanna 150 lub 165 dogania ja jedynie Teylor Swift czy jak jej tam. Wszystko jest w informacjach Billbord

gość24-05-16, 08:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-05-16, 20:41 napisał(a): Nie, ona sprzedala 30 milionow plyt, jesli wydala 6 plyt, a jej najlepiej sprzedajaca sie jest debiut, ktory sprzedal 10 milionow kopii, z czego potrzebowala 12 lat, zeby dobic do pieciu milionow w stanach, to te swoje wyliczenia schowaj sobie w dupy. Jedyne artystki, ktore przekroczyli 100 milionow albumow, to Madonna, Celine Dion, Whitney Houston i Mariah Carey, Beyonce nie jest jedna z nich i nigdy nie bedzie i ja mowie o Beyonce, a nie o Rihannie, ktora rowniez sprzedala 30 milionow plyt i niewiele wiecej singli, darmowy s.t.r.e.a.m.i.n.g. i wyswietlenia na v.e.v.o. to nie jest sprzedaz.
Ona wydała 8 płyt i sprzedała 150 milionów. To prawda . Za to właśnie dostała nagrodę Icon Award która teraz Celine Dion dostała.

gość24-05-16, 07:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 24-05-16, 07:37 napisał(a):
gość, 24-05-16, 01:27 napisał(a):
gość, 24-05-16, 00:42 napisał(a):
gość, 24-05-16, 00:36 napisał(a):
gość, 23-05-16, 21:52 napisał(a): Rihanna nie umie śpiewać. Nie pociągnie nawet "only girl". Beyonce ma głos wręcz operowy i równać może się do niej z aktualnych gwiazd jedynie Adele. Rihanna ma bardziej komercyjne albumy, Beyonce poszła już raczej w swój styl i nikomu nic nie musi udowadniać. Sandcastle, hold up i pray you catch me to prawdziwe perełki. Rihanna nie ma takich na swoim "ANTI"
Taa operowy haha! Jedna skrzeczy druga wyje, obie sa tak samo nedzne. A Beyonce juz pokazala talent jak spiewala hymn a capella, jedzenie szkla mnie boli niz sluchanie tamtego wykonu.
Beyonce If I Were a Boy Today Show Board Feed Horrible Voice - wyszukajcie sobie na yout ube, milego sluchania ;D
O w dupe weza.
Nie ma się co sprzeczac z psychoanalizy Beyoncé ;-)
Psychofanka

gość24-05-16, 07:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 24-05-16, 01:27 napisał(a):
gość, 24-05-16, 00:42 napisał(a):
gość, 24-05-16, 00:36 napisał(a):
gość, 23-05-16, 21:52 napisał(a): Rihanna nie umie śpiewać. Nie pociągnie nawet "only girl". Beyonce ma głos wręcz operowy i równać może się do niej z aktualnych gwiazd jedynie Adele. Rihanna ma bardziej komercyjne albumy, Beyonce poszła już raczej w swój styl i nikomu nic nie musi udowadniać. Sandcastle, hold up i pray you catch me to prawdziwe perełki. Rihanna nie ma takich na swoim "ANTI"
Taa operowy haha! Jedna skrzeczy druga wyje, obie sa tak samo nedzne. A Beyonce juz pokazala talent jak spiewala hymn a capella, jedzenie szkla mnie boli niz sluchanie tamtego wykonu.
Beyonce If I Were a Boy Today Show Board Feed Horrible Voice - wyszukajcie sobie na yout ube, milego sluchania ;D
O w dupe weza.
Nie ma się co sprzeczac z psychoanalizy Beyoncé ;-)

gość24-05-16, 01:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 24-05-16, 00:42 napisał(a):
gość, 24-05-16, 00:36 napisał(a):
gość, 23-05-16, 21:52 napisał(a):
Rihanna nie umie śpiewać. Nie pociągnie nawet "only girl". Beyonce ma głos wręcz operowy i równać może się do niej z aktualnych gwiazd jedynie Adele. Rihanna ma bardziej komercyjne albumy, Beyonce poszła już raczej w swój styl i nikomu nic nie musi udowadniać. Sandcastle, hold up i pray you catch me to prawdziwe perełki. Rihanna nie ma takich na swoim "ANTI"

Taa operowy haha! Jedna skrzeczy druga wyje, obie sa tak samo nedzne. A Beyonce juz pokazala talent jak spiewala hymn a capella, jedzenie szkla mnie boli niz sluchanie tamtego wykonu.

Beyonce If I Were a Boy Today Show Board Feed Horrible Voice - wyszukajcie sobie na yout ube, milego sluchania ;D


O w dupe weza.

gość24-05-16, 00:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 24-05-16, 00:36 napisał(a):
gość, 23-05-16, 21:52 napisał(a):
Rihanna nie umie śpiewać. Nie pociągnie nawet "only girl". Beyonce ma głos wręcz operowy i równać może się do niej z aktualnych gwiazd jedynie Adele. Rihanna ma bardziej komercyjne albumy, Beyonce poszła już raczej w swój styl i nikomu nic nie musi udowadniać. Sandcastle, hold up i pray you catch me to prawdziwe perełki. Rihanna nie ma takich na swoim "ANTI"

Taa operowy haha! Jedna skrzeczy druga wyje, obie sa tak samo nedzne. A Beyonce juz pokazala talent jak spiewala hymn a capella, jedzenie szkla mnie boli niz sluchanie tamtego wykonu.

Beyonce If I Were a Boy Today Show Board Feed Horrible Voice - wyszukajcie sobie na yout ube, milego sluchania ;D

gość24-05-16, 00:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-05-16, 21:52 napisał(a):
Rihanna nie umie śpiewać. Nie pociągnie nawet "only girl". Beyonce ma głos wręcz operowy i równać może się do niej z aktualnych gwiazd jedynie Adele. Rihanna ma bardziej komercyjne albumy, Beyonce poszła już raczej w swój styl i nikomu nic nie musi udowadniać. Sandcastle, hold up i pray you catch me to prawdziwe perełki. Rihanna nie ma takich na swoim "ANTI"

Taa operowy haha! Jedna skrzeczy druga wyje, obie sa tak samo nedzne. A Beyonce juz pokazala talent jak spiewala hymn a capella, jedzenie szkla mnie boli niz sluchanie tamtego wykonu.

gość23-05-16, 23:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-05-16, 22:55 napisał(a):
Piekna twarz ale nogi jak u Halejcio. A marynara straszliwa.





Chyba cie poje**ło. Halejcio przy niej to ma dwa patyki.

gość23-05-16, 23:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A przepraszam panno dziennikareczko, w czym ten fragment różni się od wykonania na płycie? Na całym swiecie zachwycają się ze Rihanna w końcu pokazała jak mocny ma głos a tylko cebulaki jak zwykle wiedzą lepiej. Obejrzyjcie cały występ glaby.

gość23-05-16, 22:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Piekna twarz ale nogi jak u Halejcio. A marynara straszliwa.

gość23-05-16, 22:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie rozumiem jak Leonardo mogl z nia sypiac....

gość23-05-16, 22:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Piekny glos, tzn piekna barwa glosu nic nie znaczy, Beyonce nie jest zadna artystka ani nie swietna, ani w ogole.

gość23-05-16, 22:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-05-16, 21:55 napisał(a):
gość, 23-05-16, 21:52 napisał(a): Rihanna nie umie śpiewać. Nie pociągnie nawet "only girl". Beyonce ma głos wręcz operowy i równać może się do niej z aktualnych gwiazd jedynie Adele. Rihanna ma bardziej komercyjne albumy, Beyonce poszła już raczej w swój styl i nikomu nic nie musi udowadniać. Sandcastle, hold up i pray you catch me to prawdziwe perełki. Rihanna nie ma takich na swoim "ANTI"
Adele rowniez ma przecietny wokal, dlatego zgadzam sie, Beyonce mozna z nia porownac, caly czas odspiewuje wszystko dokladnie tak jak w studiu nagraniowym, gdzie Beyonce pokazala ten swoj operowy glos ? Nie masz bladego pojecia o czym mowisz, pray you catch me jest niezle, podobnie jak np wyzej zaspiewana piosenka Rihanny, ktorej ten wystep miazdzy kazdy wystep Beyonce z tej dekady, mowie o wokalach. Rihanna bardzo sie rozwinela wokalnie od czasow TTT, z ostatniej plyty miala swietne wystepy, rowniez duzo slabych, podczas trasy zwlaszcza, ale ostatnio prezentuje sie calkiem niezle, jedynie ten wystep na festiwalu w Stanach bardzo kiepski, taki na odwal sie, wlasnie w stylu Beyonce.
A dla mnie Rihanna ma brzydki głos i śpiewać rowniez nie umie a Beyonce ma piękny i jest świetna artystka. Każdy ma prawo do swojego zdania a Ty przestań negować każdego wypowiedzi 🙂

gość23-05-16, 22:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-05-16, 21:52 napisał(a): Rihanna nie umie śpiewać. Nie pociągnie nawet "only girl". Beyonce ma głos wręcz operowy i równać może się do niej z aktualnych gwiazd jedynie Adele. Rihanna ma bardziej komercyjne albumy, Beyonce poszła już raczej w swój styl i nikomu nic nie musi udowadniać. Sandcastle, hold up i pray you catch me to prawdziwe perełki. Rihanna nie ma takich na swoim "ANTI"
Zgadzam sie 🙂🙂

gość23-05-16, 22:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Uuu kiepsko. I wyglądowo, i wokalnie

gość23-05-16, 22:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Rihanna bardzo słabo tutaj zaśpiewała, choć i tak nie jest to jej najgorszy występ. Widziałam kilka filmików z trasy i wielokrotnie lepiej radziła sobie z tą piosenka

gość23-05-16, 21:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-05-16, 21:52 napisał(a):
Rihanna nie umie śpiewać. Nie pociągnie nawet "only girl". Beyonce ma głos wręcz operowy i równać może się do niej z aktualnych gwiazd jedynie Adele. Rihanna ma bardziej komercyjne albumy, Beyonce poszła już raczej w swój styl i nikomu nic nie musi udowadniać. Sandcastle, hold up i pray you catch me to prawdziwe perełki. Rihanna nie ma takich na swoim "ANTI"


Adele rowniez ma przecietny wokal, dlatego zgadzam sie, Beyonce mozna z nia porownac, caly czas odspiewuje wszystko dokladnie tak jak w studiu nagraniowym, gdzie Beyonce pokazala ten swoj operowy glos ? Nie masz bladego pojecia o czym mowisz, pray you catch me jest niezle, podobnie jak np wyzej zaspiewana piosenka Rihanny, ktorej ten wystep miazdzy kazdy wystep Beyonce z tej dekady, mowie o wokalach. Rihanna bardzo sie rozwinela wokalnie od czasow TTT, z ostatniej plyty miala swietne wystepy, rowniez duzo slabych, podczas trasy zwlaszcza, ale ostatnio prezentuje sie calkiem niezle, jedynie ten wystep na festiwalu w Stanach bardzo kiepski, taki na odwal sie, wlasnie w stylu Beyonce.

gość23-05-16, 21:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Rihanna nie umie śpiewać. Nie pociągnie nawet "only girl". Beyonce ma głos wręcz operowy i równać może się do niej z aktualnych gwiazd jedynie Adele. Rihanna ma bardziej komercyjne albumy, Beyonce poszła już raczej w swój styl i nikomu nic nie musi udowadniać. Sandcastle, hold up i pray you catch me to prawdziwe perełki. Rihanna nie ma takich na swoim "ANTI"

gość23-05-16, 21:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Przesluchaj tych wystepow i bedziesz w szoku przez pol roku, zwlaszcza jesli zachwyca Cie przecietny wokal Beyonce, playbackowy w dodatku.

gość23-05-16, 21:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-05-16, 21:35 napisał(a):
gość, 23-05-16, 21:33 napisał(a):
gość, 23-05-16, 21:14 napisał(a):
gość, 23-05-16, 21:12 napisał(a):
gość, 23-05-16, 21:10 napisał(a):
A kiedy Beyonce ostatnio pokazala ten potezny glos, 10 lat temu, 15 ?

No np wczoraj na koncercie hejterze. Akurat ona jest jedyna artystka która ZAWSZE śpiew na zywo nie z playback ale pocieszaj sie dalej i wmawiaj sobie te głupoty

Linki do wystepow, nie wierze na slowo, tak spiewa na zywo, jak i u O.b.a.m.y zaspiewala na zywo i na ostatniej gali G.R.A.M.M.Y., mowie o ostatniej z jej udzialem, nie kompromituj sie, zawsze na zywo to spiewa Rihanna, a jak muzyka leci z tasmy, to ona albo tanczy, albo sie publicznie prawie ze masturbuje, ale nie trzyma mikrofonu przy ustach i nie rusza ustami do tasmy.

Wpisz na YouTube to bedziesz miała. Rihanna bardzo często leci z taśmy ale i tak wygrała wszystko jak na koncercie w Polace wyszła na scenę pod wpływem(nie byłam ale wszędzie o tym pisali) wiec co Ty porównujesz ? Beyonce to profesjonalistka z pięknym silnym głosem a Rihanna to gwiazda dla mało wymagających

Wpisz nawet Beyonce i care live to zobaczysz albo Beyonce dangerously in love live, miazga! Pięknie śpiewa



No niestety, ale dupy nie urywa, chcesz zobaczyc piekny spiew, to wpisz Whitney Houston Billboard 1991 albo 1993, Mariah Carey Daydream Tokyo albo Celine Dion Billboard 2016, na pewno nic co ma w sobie "Beyonce Knowles", podniecaja sie jej srednim wokalem, bo malo kto teraz w ogole umie cos zaspiewac, w latach 90 przepadlaby przy Whitney, Mariah, Celine, Brandy, Monice i tak dalej, jak sie za rywalke ma Taylor Swift to mozna mowic, ze jest dobra wokalnie, jesli sie postawi przy kims z tej wyzej wymienionej listy, to dziewczyna nie jest nawet slaba, jest wrecz zalosnie slaba, a i tak wczorajszy wystep Rihanny lepszy niz to co podalas o iles mil.

gość23-05-16, 21:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-05-16, 21:33 napisał(a):
gość, 23-05-16, 21:14 napisał(a):
gość, 23-05-16, 21:12 napisał(a):
gość, 23-05-16, 21:10 napisał(a): A kiedy Beyonce ostatnio pokazala ten potezny glos, 10 lat temu, 15 ?
No np wczoraj na koncercie hejterze. Akurat ona jest jedyna artystka która ZAWSZE śpiew na zywo nie z playback ale pocieszaj sie dalej i wmawiaj sobie te głupoty
Linki do wystepow, nie wierze na slowo, tak spiewa na zywo, jak i u O.b.a.m.y zaspiewala na zywo i na ostatniej gali G.R.A.M.M.Y., mowie o ostatniej z jej udzialem, nie kompromituj sie, zawsze na zywo to spiewa Rihanna, a jak muzyka leci z tasmy, to ona albo tanczy, albo sie publicznie prawie ze masturbuje, ale nie trzyma mikrofonu przy ustach i nie rusza ustami do tasmy.
Wpisz na YouTube to bedziesz miała. Rihanna bardzo często leci z taśmy ale i tak wygrała wszystko jak na koncercie w Polace wyszła na scenę pod wpływem(nie byłam ale wszędzie o tym pisali) wiec co Ty porównujesz ? Beyonce to profesjonalistka z pięknym silnym głosem a Rihanna to gwiazda dla mało wymagających
Wpisz nawet Beyonce i care live to zobaczysz albo Beyonce dangerously in love live, miazga! Pięknie śpiewa

gość23-05-16, 21:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-05-16, 21:29 napisał(a): Czekam.....
A Ty myślisz ze ktos ciagle siedzi na kozaku? Nie masz życia, jesteś przykrym człowiekiem

strony
1 2 3 4 5 6 7 8
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida