poniedziałek 23-05-16, czytany: 9040 razy, autor: krisu

Czy Marina Łuczenko na pewno przyjmie nazwisko Wojtka Szczęsnego?

Jej decyzja może dziwić?

Marina łuczenkoMarina łuczenko / KAPiF

Ślub Mariny Łuczenko i Wojciecha Szczęsnego



Marina Łuczenko (26 l.) i Wojciecha Szczęsnego (26 l.) powiedzieli sobie ceremonialne TAK, na oczach rodziny i przyjaciół. Ceremonia ślubna wyglądała jak z bajki.

Zobacz też: Anna Lewandowska pozuje w pięknej kreacji! Czy była na ślubie Szczęsnych?

Portale i prasa plotkarska zasypuje wszelkimi informacjami na temat pięknej ceremonii piosenkarki i bramkarza reprezentacji.

Tymczasem niektórzy internauci zastanawiają się, czy wokalistka zdecyduje się również na... zmianę nazwiska.

Okazuje się, że artystka zdecydowała się na dwuczłonowe nazwisko! Czy według Was pasuje jej takie połączenie?

Zobacz też: Anna Lewandowska pozuje w pięknej kreacji! Czy była na ślubie Szczęsnych?

A czy Wy także wolałyście zostawić swoje panieńskie?


#tb #thiland #iwantsummer

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika MaRina Łuczenko- Szczęsna (@marina_official)










Czy Marina Łuczenko na pewno przyjmie nazwisko Wojtka Szczęsnego?

Czy Marina Łuczenko na pewno przyjmie nazwisko Wojtka Szczęsnego?

Czy Marina Łuczenko na pewno przyjmie nazwisko Wojtka Szczęsnego?

Czy Marina Łuczenko na pewno przyjmie nazwisko Wojtka Szczęsnego?

Czy Marina Łuczenko na pewno przyjmie nazwisko Wojtka Szczęsnego?



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Marina Łuczenko
Marina Łuczenko
Marina Łuczenko
Marina Łuczenko
Marina Łuczenko
Marina Łuczenko
Marina Łuczenko
Marina Łuczenko




skomentuj:



Wasze komentarze (83): sortuj ↓

gość24-05-16, 22:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Pytanie z innej beczki - kto ładniejszy Marina czy Magda Mielcarz?

gość24-05-16, 17:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 24-05-16, 08:35 napisał(a):
gość, 24-05-16, 06:34 napisał(a):
gość, 24-05-16, 05:48 napisał(a): Ja tam w zyciu nie zmienie, nie jestem w stanie zrozumiec po jaka cholere mialabym to zrobic. Przyjac nazwisko meza jakbym sie stala jakas jego wlasnoscia czy cos. Nie jestem nawet w stanie pojac dlaczego dzieci maja miec jego nazwisko ale o tym jeszcze nie czas mi myslec. Bynajmniej panienskie nazwisko bede nosic do grobu, rodzicie wlozyli duzo pracy zeby mnie wychowac wiec czemu mam przyjac nazwisko innej rodziny?
Popieram!
Dokładnie ja mam dwuczłonowe,żałuję że dodałam to drugie nazwisko, mogłam zostać przy panieńskim.Tym bardziej że od pewnego czasu mąż doprowadza mnie do szału ...
Zawsze mozesz zmienic, to nie jest nieodwracalne.

gość24-05-16, 17:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 24-05-16, 05:35 napisał(a):
gość, 24-05-16, 01:35 napisał(a):
gość, 23-05-16, 17:17 napisał(a):
gość, 23-05-16, 16:44 napisał(a):
gość, 23-05-16, 15:09 napisał(a): Ktora sie odwazy zostawić panieńskie? Większość ulega. A dwuczłonowe to w większości wioska
Ja właśnie nie rozumiem dlaczego to kobieta ma zmienić nazwisko. Oświeci mnie ktoś?
facet też moze zmienic jak chce.ha bym zostawiła pańenskie.angelina jolie ,penelope cruz,salma hayek czy jessica alba mają swoje pańenskie i żyją.
Nie wiesz, co mają w dowodzie, Szulim ma po mężu Badziak, a i tak przedstawia się panieńskim i wszyscy ją znają jako pindę Szulim.
Sie rozwiodła wiec juz nie ma
No i co z tego, że sie rozwiodla, po rozwodzie nie ma obowiązku zmieniac nazwiska z powrotem na panieńskie...ostatnio, jak była sprawa sadowa z Doda, to byla wpisana w dokumentach sadowych jako Agnieszka Badziak, to juz bylo po rozwodzie.

gość24-05-16, 11:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ja też mam dwuczłonowe nazwisko. swoje i po mężu.
ślub miałam 9 m-cy temu:P
szczęścia na nowej wspólnej drodze życia:*

gość24-05-16, 10:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 24-05-16, 08:42 napisał(a):
gość, 24-05-16, 07:44 napisał(a):
gość, 24-05-16, 06:34 napisał(a):
gość, 24-05-16, 05:48 napisał(a):
Ja tam w zyciu nie zmienie, nie jestem w stanie zrozumiec po jaka cholere mialabym to zrobic. Przyjac nazwisko meza jakbym sie stala jakas jego wlasnoscia czy cos. Nie jestem nawet w stanie pojac dlaczego dzieci maja miec jego nazwisko ale o tym jeszcze nie czas mi myslec. Bynajmniej panienskie nazwisko bede nosic do grobu, rodzicie wlozyli duzo pracy zeby mnie wychowac wiec czemu mam przyjac nazwisko innej rodziny?

Popieram!

Robicie z tego wielki problem. Taki już jest zwyczaj, że po ślubie kobieta przyjmuje nazwisko męża, ale to zależy. Mój znajomy przyjął nazwisko żony, bo swoje miał niezbyt ładne, i ich dziecko też ma panieńskie nazwisko matki. Tak więc nie ma reguły. Nie rozumiem, z czego tu robić aferę.

Kobieta zmienia nazwisko, żeby miec takie same jak jej dzieci!!

Dzieci moga miec nazwisko takze nazwisko po matce, wystarczy ze beda miec nazwisko po jednym z rodzicow lub laczone. A matka nie musi miec wcale takiego samego nazwiska jak jej dzieci, niby w jakim celu to potrzebne? Ja nosze nazwisko po ojcu a go w zyciu na oczy nie widzialam, zamierzam zmienic na panienskie matki bo nie widze sensu czemu mam sie tak nazywac nie mam z czlowiekiem nic wspolnego

gość24-05-16, 10:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 24-05-16, 08:36 napisał(a):
gość, 24-05-16, 07:44 napisał(a):
gość, 24-05-16, 06:34 napisał(a):
gość, 24-05-16, 05:48 napisał(a): Ja tam w zyciu nie zmienie, nie jestem w stanie zrozumiec po jaka cholere mialabym to zrobic. Przyjac nazwisko meza jakbym sie stala jakas jego wlasnoscia czy cos. Nie jestem nawet w stanie pojac dlaczego dzieci maja miec jego nazwisko ale o tym jeszcze nie czas mi myslec. Bynajmniej panienskie nazwisko bede nosic do grobu, rodzicie wlozyli duzo pracy zeby mnie wychowac wiec czemu mam przyjac nazwisko innej rodziny?
Popieram!
Robicie z tego wielki problem. Taki już jest zwyczaj, że po ślubie kobieta przyjmuje nazwisko męża, ale to zależy. Mój znajomy przyjął nazwisko żony, bo swoje miał niezbyt ładne, i ich dziecko też ma panieńskie nazwisko matki. Tak więc nie ma reguły. Nie rozumiem, z czego tu robić aferę.
A mnie sie wydaje że to taka wiocha.większosc panien zmienia zaraz nazwiska na fb i innych portalach żeby pokazać że wyszła za mąż hehe.wiocha jak nic.
A Twoja mama zostawiła panieńskie ?

gość24-05-16, 10:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 24-05-16, 08:58 napisał(a):
gość, 24-05-16, 01:27 napisał(a):
gość, 23-05-16, 14:18 napisał(a):
gość, 23-05-16, 13:47 napisał(a):
gość, 23-05-16, 13:21 napisał(a): Marina Szczesna a Wojciech jest Nieszczesny. Zera z konta beda mu uciekac w tempie ekspresowym.
Wojtek Nieszczesny -to prawda,szkoda chlopaka bo zostanie wycyckany do zera.
Niech mu uciekają, na co mu tyle kasy. Może mają intercyzę i do zera go nie wycycka :P
Ale co pocycka to jej, skoro nawet przed ślubem nie miała oporów żyć na jego koszt.
Boli was to ? Jestescie okropne, nawet jej nie znacie, co za beznadziejna polska mentalnosc, nie wasze zycie i nie wasza sprawa, pieprzone dewoty
Otóż to. Jak mozna tak komus do portfela zaglądać. Szczesny jest dorosłym facetem i jak ma ochotę to niech marinie tyłek kasa podciera przeciez nie dajecie mu ze swojej kieszeni.

gość24-05-16, 08:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 24-05-16, 01:27 napisał(a):
gość, 23-05-16, 14:18 napisał(a):
gość, 23-05-16, 13:47 napisał(a):
gość, 23-05-16, 13:21 napisał(a): Marina Szczesna a Wojciech jest Nieszczesny. Zera z konta beda mu uciekac w tempie ekspresowym.
Wojtek Nieszczesny -to prawda,szkoda chlopaka bo zostanie wycyckany do zera.
Niech mu uciekają, na co mu tyle kasy. Może mają intercyzę i do zera go nie wycycka :P
Ale co pocycka to jej, skoro nawet przed ślubem nie miała oporów żyć na jego koszt.
Boli was to ? Jestescie okropne, nawet jej nie znacie, co za beznadziejna polska mentalnosc, nie wasze zycie i nie wasza sprawa, pieprzone dewoty

gość24-05-16, 08:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 24-05-16, 07:44 napisał(a):
gość, 24-05-16, 06:34 napisał(a):
gość, 24-05-16, 05:48 napisał(a):
Ja tam w zyciu nie zmienie, nie jestem w stanie zrozumiec po jaka cholere mialabym to zrobic. Przyjac nazwisko meza jakbym sie stala jakas jego wlasnoscia czy cos. Nie jestem nawet w stanie pojac dlaczego dzieci maja miec jego nazwisko ale o tym jeszcze nie czas mi myslec. Bynajmniej panienskie nazwisko bede nosic do grobu, rodzicie wlozyli duzo pracy zeby mnie wychowac wiec czemu mam przyjac nazwisko innej rodziny?

Popieram!

Robicie z tego wielki problem. Taki już jest zwyczaj, że po ślubie kobieta przyjmuje nazwisko męża, ale to zależy. Mój znajomy przyjął nazwisko żony, bo swoje miał niezbyt ładne, i ich dziecko też ma panieńskie nazwisko matki. Tak więc nie ma reguły. Nie rozumiem, z czego tu robić aferę.

Kobieta zmienia nazwisko, żeby miec takie same jak jej dzieci!!

gość24-05-16, 08:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 24-05-16, 01:35 napisał(a):
gość, 23-05-16, 17:17 napisał(a):
gość, 23-05-16, 16:44 napisał(a):
gość, 23-05-16, 15:09 napisał(a): Ktora sie odwazy zostawić panieńskie? Większość ulega. A dwuczłonowe to w większości wioska
Ja właśnie nie rozumiem dlaczego to kobieta ma zmienić nazwisko. Oświeci mnie ktoś?
facet też moze zmienic jak chce.ha bym zostawiła pańenskie.angelina jolie ,penelope cruz,salma hayek czy jessica alba mają swoje pańenskie i żyją.
Nie wiesz, co mają w dowodzie, Szulim ma po mężu Badziak, a i tak przedstawia się panieńskim i wszyscy ją znają jako pindę Szulim.
No własnie w dowodach mogą miec po mężach e a medialnie zostawiĺy pańskie.

gość24-05-16, 08:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 24-05-16, 07:44 napisał(a):
gość, 24-05-16, 06:34 napisał(a):
gość, 24-05-16, 05:48 napisał(a): Ja tam w zyciu nie zmienie, nie jestem w stanie zrozumiec po jaka cholere mialabym to zrobic. Przyjac nazwisko meza jakbym sie stala jakas jego wlasnoscia czy cos. Nie jestem nawet w stanie pojac dlaczego dzieci maja miec jego nazwisko ale o tym jeszcze nie czas mi myslec. Bynajmniej panienskie nazwisko bede nosic do grobu, rodzicie wlozyli duzo pracy zeby mnie wychowac wiec czemu mam przyjac nazwisko innej rodziny?
Popieram!
Robicie z tego wielki problem. Taki już jest zwyczaj, że po ślubie kobieta przyjmuje nazwisko męża, ale to zależy. Mój znajomy przyjął nazwisko żony, bo swoje miał niezbyt ładne, i ich dziecko też ma panieńskie nazwisko matki. Tak więc nie ma reguły. Nie rozumiem, z czego tu robić aferę.
A mnie sie wydaje że to taka wiocha.większosc panien zmienia zaraz nazwiska na fb i innych portalach żeby pokazać że wyszła za mąż hehe.wiocha jak nic.

gość24-05-16, 08:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 24-05-16, 06:34 napisał(a):
gość, 24-05-16, 05:48 napisał(a): Ja tam w zyciu nie zmienie, nie jestem w stanie zrozumiec po jaka cholere mialabym to zrobic. Przyjac nazwisko meza jakbym sie stala jakas jego wlasnoscia czy cos. Nie jestem nawet w stanie pojac dlaczego dzieci maja miec jego nazwisko ale o tym jeszcze nie czas mi myslec. Bynajmniej panienskie nazwisko bede nosic do grobu, rodzicie wlozyli duzo pracy zeby mnie wychowac wiec czemu mam przyjac nazwisko innej rodziny?
Popieram!
Dokładnie ja mam dwuczłonowe,żałuję że dodałam to drugie nazwisko, mogłam zostać przy panieńskim.Tym bardziej że od pewnego czasu mąż doprowadza mnie do szału ...

gość24-05-16, 08:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 24-05-16, 05:37 napisał(a):
gość, 23-05-16, 20:15 napisał(a):
gość, 23-05-16, 20:01 napisał(a):
gość, 23-05-16, 17:17 napisał(a):
gość, 23-05-16, 16:44 napisał(a):
gość, 23-05-16, 15:09 napisał(a): Ktora sie odwazy zostawić panieńskie? Większość ulega. A dwuczłonowe to w większości wioska
Ja właśnie nie rozumiem dlaczego to kobieta ma zmienić nazwisko. Oświeci mnie ktoś?
facet też moze zmienic jak chce.ha bym zostawiła pańenskie.angelina jolie ,penelope cruz,salma hayek czy jessica alba mają swoje pańenskie i żyją.
Ale w polsce? Baby sie boja
Ja zostawiłam swoje i przyjęłam dodatkowo męża ale to tylko ze względu na przyszłe dzieci, które będą miały nazwisko po mężu. Gdybym nie planowała dzieci nazwisko miałabym tylko swoje.
To tylko w Polsce jakies jeczenie ze z uwagi na dzieci- wcale nie trzeba zmieniać z uwagi na dzieci- wielkich problemów z tym nie ma
Jeżeli już to Angelina jest Jolie -Pitt, w Polsce też dużo celebrytek ma dwuczłonowe nazwiska, ale najczęściej medialnie figurują pod jednym: Kaska Cichopek - Hakiel, Paulina Sykut-Jezyna, Agnieszka Popielewicz-Hyzy....

gość24-05-16, 07:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 24-05-16, 06:34 napisał(a):
gość, 24-05-16, 05:48 napisał(a): Ja tam w zyciu nie zmienie, nie jestem w stanie zrozumiec po jaka cholere mialabym to zrobic. Przyjac nazwisko meza jakbym sie stala jakas jego wlasnoscia czy cos. Nie jestem nawet w stanie pojac dlaczego dzieci maja miec jego nazwisko ale o tym jeszcze nie czas mi myslec. Bynajmniej panienskie nazwisko bede nosic do grobu, rodzicie wlozyli duzo pracy zeby mnie wychowac wiec czemu mam przyjac nazwisko innej rodziny?
Popieram!
Robicie z tego wielki problem. Taki już jest zwyczaj, że po ślubie kobieta przyjmuje nazwisko męża, ale to zależy. Mój znajomy przyjął nazwisko żony, bo swoje miał niezbyt ładne, i ich dziecko też ma panieńskie nazwisko matki. Tak więc nie ma reguły. Nie rozumiem, z czego tu robić aferę.

gość24-05-16, 06:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 24-05-16, 05:48 napisał(a): Ja tam w zyciu nie zmienie, nie jestem w stanie zrozumiec po jaka cholere mialabym to zrobic. Przyjac nazwisko meza jakbym sie stala jakas jego wlasnoscia czy cos. Nie jestem nawet w stanie pojac dlaczego dzieci maja miec jego nazwisko ale o tym jeszcze nie czas mi myslec. Bynajmniej panienskie nazwisko bede nosic do grobu, rodzicie wlozyli duzo pracy zeby mnie wychowac wiec czemu mam przyjac nazwisko innej rodziny?
Popieram!

gość24-05-16, 05:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Niech ktos mi to wylumaczy bo kompletnie tego nie pojmuje, dziewczyny zmieniaja nazwiska na fejsbukach ledwo zanim podpisza papiery w urzedzie, to jakies jest osiagniecie ze sie wyszlo za maz czy jak?

gość24-05-16, 05:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ja tam w zyciu nie zmienie, nie jestem w stanie zrozumiec po jaka cholere mialabym to zrobic. Przyjac nazwisko meza jakbym sie stala jakas jego wlasnoscia czy cos. Nie jestem nawet w stanie pojac dlaczego dzieci maja miec jego nazwisko ale o tym jeszcze nie czas mi myslec. Bynajmniej panienskie nazwisko bede nosic do grobu, rodzicie wlozyli duzo pracy zeby mnie wychowac wiec czemu mam przyjac nazwisko innej rodziny?

gość24-05-16, 05:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-05-16, 20:15 napisał(a):
gość, 23-05-16, 20:01 napisał(a):
gość, 23-05-16, 17:17 napisał(a):
gość, 23-05-16, 16:44 napisał(a):
gość, 23-05-16, 15:09 napisał(a): Ktora sie odwazy zostawić panieńskie? Większość ulega. A dwuczłonowe to w większości wioska
Ja właśnie nie rozumiem dlaczego to kobieta ma zmienić nazwisko. Oświeci mnie ktoś?
facet też moze zmienic jak chce.ha bym zostawiła pańenskie.angelina jolie ,penelope cruz,salma hayek czy jessica alba mają swoje pańenskie i żyją.
Ale w polsce? Baby sie boja
Ja zostawiłam swoje i przyjęłam dodatkowo męża ale to tylko ze względu na przyszłe dzieci, które będą miały nazwisko po mężu. Gdybym nie planowała dzieci nazwisko miałabym tylko swoje.
To tylko w Polsce jakies jeczenie ze z uwagi na dzieci- wcale nie trzeba zmieniać z uwagi na dzieci- wielkich problemów z tym nie ma

gość24-05-16, 05:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 24-05-16, 01:35 napisał(a):
gość, 23-05-16, 17:17 napisał(a):
gość, 23-05-16, 16:44 napisał(a):
gość, 23-05-16, 15:09 napisał(a): Ktora sie odwazy zostawić panieńskie? Większość ulega. A dwuczłonowe to w większości wioska
Ja właśnie nie rozumiem dlaczego to kobieta ma zmienić nazwisko. Oświeci mnie ktoś?
facet też moze zmienic jak chce.ha bym zostawiła pańenskie.angelina jolie ,penelope cruz,salma hayek czy jessica alba mają swoje pańenskie i żyją.
Nie wiesz, co mają w dowodzie, Szulim ma po mężu Badziak, a i tak przedstawia się panieńskim i wszyscy ją znają jako pindę Szulim.
Sie rozwiodła wiec juz nie ma

gość24-05-16, 01:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-05-16, 17:14 napisał(a): sukienka kwaśniewskiej najbrzydsza i niedoprasowana
Racja, nawet stara Kwachowa wyglądała lepiej i szykownie w toczku La Mania ;)

gość24-05-16, 01:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-05-16, 17:17 napisał(a):
gość, 23-05-16, 16:44 napisał(a):
gość, 23-05-16, 15:09 napisał(a): Ktora sie odwazy zostawić panieńskie? Większość ulega. A dwuczłonowe to w większości wioska
Ja właśnie nie rozumiem dlaczego to kobieta ma zmienić nazwisko. Oświeci mnie ktoś?
facet też moze zmienic jak chce.ha bym zostawiła pańenskie.angelina jolie ,penelope cruz,salma hayek czy jessica alba mają swoje pańenskie i żyją.
Nie wiesz, co mają w dowodzie, Szulim ma po mężu Badziak, a i tak przedstawia się panieńskim i wszyscy ją znają jako pindę Szulim.

gość24-05-16, 01:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-05-16, 16:44 napisał(a):
gość, 23-05-16, 15:09 napisał(a): Ktora sie odwazy zostawić panieńskie? Większość ulega. A dwuczłonowe to w większości wioska
Ja właśnie nie rozumiem dlaczego to kobieta ma zmienić nazwisko. Oświeci mnie ktoś?
Nie musi, możesz jak Wojciech Basiura stać się Modestem Amaro ;)

gość24-05-16, 01:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-05-16, 14:18 napisał(a):
gość, 23-05-16, 13:47 napisał(a):
gość, 23-05-16, 13:21 napisał(a): Marina Szczesna a Wojciech jest Nieszczesny. Zera z konta beda mu uciekac w tempie ekspresowym.
Wojtek Nieszczesny -to prawda,szkoda chlopaka bo zostanie wycyckany do zera.
Niech mu uciekają, na co mu tyle kasy. Może mają intercyzę i do zera go nie wycycka :P
Ale co pocycka to jej, skoro nawet przed ślubem nie miała oporów żyć na jego koszt.

gość24-05-16, 01:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-05-16, 13:27 napisał(a):
gość, 23-05-16, 13:04 napisał(a): Lepiej by brzmialo Marina Szczesny-Luczenko
Też mi się wydaje ze nazwisko Szczęsny sie nie odmienią. No ale to ona jest żona i raczej byka w nowym nazwisku nie zrobiła??
A dlaczego niby miałoby się nie odmieniać? Jak się da odmienić, to ja najbardziej trzeba to robić, jesteśmy w Polsce, a że ktoś sobie postanowi inaczej, to już jego sprawa, ale normalnie się odmienia..

gość24-05-16, 01:19, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-05-16, 12:39 napisał(a): W Polsce jest znana, prawdopodobnie dlatego wybrała dwuczłonowe
Mogła zawsze zmienić w dowodzie, a oficjalnie przedsawiać się panieńskim, skoro taka z niej gwiazda, to częsta praktyka wśród znanych osób z dorobkiem..

strony
1 2 3 4
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida