W drugiej odsłonie kampanii Zalando #mymatch kładzie się nacisk na Activewear i Performance, czyli nowe trendy, które łączą w sobie zabawę, spontaniczność i ciągłą aktywność.

Activewear jest częścią naszej codziennej garderoby, a prowadzenie aktywnego trybu życia stało się czymś więcej niż tylko trendem – jest obecnie stylem życia. Zalando doskonale czuje te modę i oferuje szeroką gamę ubrań sportowych na każdą okazję, przeznaczonych do wielu dyscyplin sportu.

Twarzą wiosenno-letniej kampanii jest Anna Ewers, która została wybrana na Modelkę Roku 2015 przez prestiżowy portal Models.com. Kampania została wyprodukowana w Los Angeles, a oprócz Anny, wystąpili w niej Lil Phoenix i iDance-Mikey – dwoje tancerzy idealnie wpasowujących w ducha aktualnej kampanii.

Kolejna odsłona kampanii Zalando #mymatch!

Kluczowym elementem najnowszej kampanii jest użycie hastagu #mymatch, który ma angażować konsumentów do dzielenia się swoimi ulubionymi stylizacjami sportowymi – ma pokazywać, że uprawianie sportu jest łatwiejsze z Zalando.