niedziela 29-05-16, czytany: 68009 razy, autor: Piąta Nad Ranem

Dramat Kylie Jenner - od rozstania z Tygą... przytyła (FOTO)

Ile?

Kylie JennerKylie Jenner / © Fame/Flynet
Są dwa typy dziewczyn - te, które po rozstaniu przechodzą na dietę złamanego serca i znikają w oczach i te, które zajadają swoje smutki. Ciężko stwierdzić, czy Kylie Jenner (18 l.) odczuła jakikolwiek smutek po rozstaniu z Tygą.

Zobacz: To dzieje się naprawdę! Kylie Jenner śpiewa! Uszy więdną!

Tych dwoje było ze sobą prawie dwa lata, z czego pierwszy rok spędzili na ukrywaniu się przed paparazzi. Agent nieletniej wówczas dziewczyny odradzał jej publiczne okazywanie uczuć w trosce o jej kontrakty i zapewne swoją ciepłą posadkę.

Kylie po rozstaniu z raperem poszła na przód. Kupiła nowy, większy dom, romansuje z kolejnym raperem o pseudonimie PartyNextDoor. Do przodu poszła również jej waga. Jennerka, która utrzymuje, że nie jest na diecie, a siłownie omija szerokim łukiem, przytyła 5 kilogramów.

Zobacz: COŚ SIĘ STAŁO Z TWARZĄ KIM KARDASHIAN? (FOTO)

To nie znaczy, że wygląda gorzej. Wielu będzie zachwyconych jej okrąglejszymi kształtami. Zaliczycie się do tej grupy?


Kylie Jenner

Kylie Jenner

Kylie Jenner

Kylie Jenner

Kylie Jenner

Kylie Jenner

Kylie Jenner

Kylie Jenner

Kylie Jenner



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Kourtney,Khloe,Ken...
Kourtney,Khloe,Ken...
Kylie Jenner
Kylie Jenner
Kylie Jenner,Tyga
Kylie Jenner,Tyga
Kylie Jenner,Tyga
Kylie Jenner,Tyga




skomentuj:



Wasze komentarze (148): sortuj ↓

gość31-05-16, 10:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 31-05-16, 10:48 napisał(a):
gość, 30-05-16, 11:29 napisał(a):
gość, 30-05-16, 06:57 napisał(a):
gość, 29-05-16, 22:47 napisał(a):
gość, 29-05-16, 20:11 napisał(a):
gość, 29-05-16, 19:50 napisał(a): Ludzie, bez przesady, normalne ciało i normalne uda
Pewnie sama jestes gruba xD
Lol, pewnie nie idiotko xD tak na serio ogarnij się.gruba jest Liszowska w przyjaciołkach a otyla Beth dito.mylicie pojęcia,dużo idiotek z liceum musi tu siedzieć.wasi koledzy i tak by się dali pokroić za godzinę z taka Kylie:)
Koledzy w LO wolą Siwiec i Irine shayk
Moze w twoim,u mnie jarają sie nauczycielkami ktore maja na czym siedziec i czym oddychać;)a Siwiec i Shayk twoi koledzy chcą bo są wyuzdane i sprawiaja wrazenie łatwych amebo,myślenie nie boli.
Mówią, że są piękne i maja idealne ciała i po co wysyłasz? Dlatego, że sama masz uda jak Kylie i modelka czy fotomodelka nigdy nie zostaniesz? Ogarnij się.
Wyzywasz*

gość31-05-16, 10:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-05-16, 11:28 napisał(a):
gość, 29-05-16, 23:20 napisał(a):
gość, 29-05-16, 22:48 napisał(a):
gość, 29-05-16, 22:31 napisał(a):
gość, 29-05-16, 22:01 napisał(a): Jaloe uda jak myślicie ona na pewno ma w biodrach ponad 100 cm... a myślałam że ja jestem gruba
Na pewno przekracza 100
100cm w najszerszym miejscu tyłka przy wzroście 170-175 to norma imbecylu.babka mająca 160 jest spora z takim wymiarem,ale średnia lub wysoka juz nie.
Ma 92 przy 173 i uważam że mam szerokie biodra. Kości mi wystają, co nie zmienia faktu że miednica szeroka.
czyli masz brzydki suchy tylek bez bioder i kraglosci a ty chcialabys miec jeszcze mniejszy żeby nie podobac się juz kompletnie nikomu,widzę że idiotki istnieją ;)
Czyli twoja życiową ambicją jest "podobnie się mężczyznom"? I kto tu jest idiotką?

gość31-05-16, 10:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-05-16, 11:29 napisał(a):
gość, 30-05-16, 06:57 napisał(a):
gość, 29-05-16, 22:47 napisał(a):
gość, 29-05-16, 20:11 napisał(a):
gość, 29-05-16, 19:50 napisał(a): Ludzie, bez przesady, normalne ciało i normalne uda
Pewnie sama jestes gruba xD
Lol, pewnie nie idiotko xD tak na serio ogarnij się.gruba jest Liszowska w przyjaciołkach a otyla Beth dito.mylicie pojęcia,dużo idiotek z liceum musi tu siedzieć.wasi koledzy i tak by się dali pokroić za godzinę z taka Kylie:)
Koledzy w LO wolą Siwiec i Irine shayk
Moze w twoim,u mnie jarają sie nauczycielkami ktore maja na czym siedziec i czym oddychać;)a Siwiec i Shayk twoi koledzy chcą bo są wyuzdane i sprawiaja wrazenie łatwych amebo,myślenie nie boli.
Mówią, że są piękne i maja idealne ciała i po co wysyłasz? Dlatego, że sama masz uda jak Kylie i modelka czy fotomodelka nigdy nie zostaniesz? Ogarnij się.

gość30-05-16, 16:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ten nowy kochaś chociaz ma jaki taki wygląd...w porownaniu z tygą jest roznica:P

gość30-05-16, 11:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-05-16, 06:55 napisał(a):
gość, 29-05-16, 23:20 napisał(a):
gość, 29-05-16, 22:48 napisał(a):
gość, 29-05-16, 22:31 napisał(a):
gość, 29-05-16, 22:01 napisał(a):
Jaloe uda jak myślicie ona na pewno ma w biodrach ponad 100 cm... a myślałam że ja jestem gruba

Na pewno przekracza 100

100cm w najszerszym miejscu tyłka przy wzroście 170-175 to norma imbecylu.babka mająca 160 jest spora z takim wymiarem,ale średnia lub wysoka juz nie.

Ma 92 przy 173 i uważam że mam szerokie biodra. Kości mi wystają, co nie zmienia faktu że miednica szeroka.

Ja mam 90 cm przy 175 cm i nie mam szerokich bioder


Przy 158cm mam 103 w obwodzie bioder przy 56kg i mój mąż jest zachwycony(ja nie specjalnie, bo mam problem z dobraniem spodni).
Wszystko jest kwestią gustu.

gość30-05-16, 11:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-05-16, 09:33 napisał(a):
DLA MNIE TO SĄ WLASNIE ZA GRUBE UDA!!!!koniec dyskusji, nikt mi nie wmowi, że to są szczuple

No i co z tego wieśniaro?dla mnie są normalne,wiele kobiet takie ma i się ich nie wstydzi.Wyjmij głowę ze swojej d****,pępkiem świata nie jesteś.

gość30-05-16, 11:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-05-16, 06:57 napisał(a):
gość, 29-05-16, 22:47 napisał(a):
gość, 29-05-16, 20:11 napisał(a):
gość, 29-05-16, 19:50 napisał(a):
Ludzie, bez przesady, normalne ciało i normalne uda

Pewnie sama jestes gruba xD

Lol, pewnie nie idiotko xD tak na serio ogarnij się.gruba jest Liszowska w przyjaciołkach a otyla Beth dito.mylicie pojęcia,dużo idiotek z liceum musi tu siedzieć.wasi koledzy i tak by się dali pokroić za godzinę z taka Kylie:)

Koledzy w LO wolą Siwiec i Irine shayk

Moze w twoim,u mnie jarają sie nauczycielkami ktore maja na czym siedziec i czym oddychać;)a Siwiec i Shayk twoi koledzy chcą bo są wyuzdane i sprawiaja wrazenie łatwych amebo,myślenie nie boli.

gość30-05-16, 11:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-05-16, 23:20 napisał(a):
gość, 29-05-16, 22:48 napisał(a):
gość, 29-05-16, 22:31 napisał(a):
gość, 29-05-16, 22:01 napisał(a):
Jaloe uda jak myślicie ona na pewno ma w biodrach ponad 100 cm... a myślałam że ja jestem gruba

Na pewno przekracza 100

100cm w najszerszym miejscu tyłka przy wzroście 170-175 to norma imbecylu.babka mająca 160 jest spora z takim wymiarem,ale średnia lub wysoka juz nie.

Ma 92 przy 173 i uważam że mam szerokie biodra. Kości mi wystają, co nie zmienia faktu że miednica szeroka.

czyli masz brzydki suchy tylek bez bioder i kraglosci a ty chcialabys miec jeszcze mniejszy żeby nie podobac się juz kompletnie nikomu,widzę że idiotki istnieją ;)

gość30-05-16, 09:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

DLA MNIE TO SĄ WLASNIE ZA GRUBE UDA!!!!koniec dyskusji, nikt mi nie wmowi, że to są szczuple

gość30-05-16, 07:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-05-16, 06:57 napisał(a):
gość, 29-05-16, 22:47 napisał(a):
gość, 29-05-16, 20:11 napisał(a):
gość, 29-05-16, 19:50 napisał(a): Ludzie, bez przesady, normalne ciało i normalne uda
Pewnie sama jestes gruba xD
Lol, pewnie nie idiotko xD tak na serio ogarnij się.gruba jest Liszowska w przyjaciołkach a otyla Beth dito.mylicie pojęcia,dużo idiotek z liceum musi tu siedzieć.wasi koledzy i tak by się dali pokroić za godzinę z taka Kylie:)
Koledzy w LO wolą Siwiec i Irine shayk
z

gość30-05-16, 06:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-05-16, 22:47 napisał(a):
gość, 29-05-16, 20:11 napisał(a):
gość, 29-05-16, 19:50 napisał(a): Ludzie, bez przesady, normalne ciało i normalne uda
Pewnie sama jestes gruba xD
Lol, pewnie nie idiotko xD tak na serio ogarnij się.gruba jest Liszowska w przyjaciołkach a otyla Beth dito.mylicie pojęcia,dużo idiotek z liceum musi tu siedzieć.wasi koledzy i tak by się dali pokroić za godzinę z taka Kylie:)
Koledzy w LO wolą Siwiec i Irine shayk

gość30-05-16, 06:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-05-16, 23:20 napisał(a):
gość, 29-05-16, 22:48 napisał(a):
gość, 29-05-16, 22:31 napisał(a):
gość, 29-05-16, 22:01 napisał(a): Jaloe uda jak myślicie ona na pewno ma w biodrach ponad 100 cm... a myślałam że ja jestem gruba
Na pewno przekracza 100
100cm w najszerszym miejscu tyłka przy wzroście 170-175 to norma imbecylu.babka mająca 160 jest spora z takim wymiarem,ale średnia lub wysoka juz nie.
Ma 92 przy 173 i uważam że mam szerokie biodra. Kości mi wystają, co nie zmienia faktu że miednica szeroka.
Ja mam 90 cm przy 175 cm i nie mam szerokich bioder

gość30-05-16, 03:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Łoooo matko dramat życia jak ona się z niego pozbiera jakiegoś terapeutę chyba musi odwiedzić koniecznie bo ten DRAMAT jej życie zniszczy i się kobieta nie pozbiera.... serio?? żenada haa haaa haaa

gość29-05-16, 23:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-05-16, 23:20 napisał(a):
gość, 29-05-16, 22:48 napisał(a):
gość, 29-05-16, 22:31 napisał(a):
gość, 29-05-16, 22:01 napisał(a): Jaloe uda jak myślicie ona na pewno ma w biodrach ponad 100 cm... a myślałam że ja jestem gruba
Na pewno przekracza 100
100cm w najszerszym miejscu tyłka przy wzroście 170-175 to norma imbecylu.babka mająca 160 jest spora z takim wymiarem,ale średnia lub wysoka juz nie.
Ma 92 przy 173 i uważam że mam szerokie biodra. Kości mi wystają, co nie zmienia faktu że miednica szeroka.
ona na twotterze napisala ze ma 168 cm wzrostu a nie 173

gość29-05-16, 23:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-05-16, 22:48 napisał(a):
gość, 29-05-16, 22:31 napisał(a):
gość, 29-05-16, 22:01 napisał(a): Jaloe uda jak myślicie ona na pewno ma w biodrach ponad 100 cm... a myślałam że ja jestem gruba
Na pewno przekracza 100
100cm w najszerszym miejscu tyłka przy wzroście 170-175 to norma imbecylu.babka mająca 160 jest spora z takim wymiarem,ale średnia lub wysoka juz nie.
Ma 92 przy 173 i uważam że mam szerokie biodra. Kości mi wystają, co nie zmienia faktu że miednica szeroka.

gość29-05-16, 22:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-05-16, 21:25 napisał(a): Ja mam identyczne nogi jak ona, tylko trochę dłuższe. Nie znoszę ich, zawsze miałam masywne uda i to mój największy kompleks.
Taki kompleks to nie kompleks, bo nad ciałem można popracować. A poza tym, to jest (moim zdaniem)normalna, kobieca budowa. To są krągłości, a nie zwały tłuszczu, więc głowa do góry. Ja sama chciałabym mieć szersze biodra, ogólnie miednicę, bo uważam to za bardzo kobiece. Ciesz się z tego, co masz! ;)

gość29-05-16, 22:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-05-16, 22:31 napisał(a):
gość, 29-05-16, 22:01 napisał(a): Jaloe uda jak myślicie ona na pewno ma w biodrach ponad 100 cm... a myślałam że ja jestem gruba
Na pewno przekracza 100
100cm w najszerszym miejscu tyłka przy wzroście 170-175 to norma imbecylu.babka mająca 160 jest spora z takim wymiarem,ale średnia lub wysoka juz nie.

gość29-05-16, 22:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-05-16, 20:11 napisał(a):
gość, 29-05-16, 19:50 napisał(a): Ludzie, bez przesady, normalne ciało i normalne uda
Pewnie sama jestes gruba xD
Lol, pewnie nie idiotko xD tak na serio ogarnij się.gruba jest Liszowska w przyjaciołkach a otyla Beth dito.mylicie pojęcia,dużo idiotek z liceum musi tu siedzieć.wasi koledzy i tak by się dali pokroić za godzinę z taka Kylie:)

gość29-05-16, 22:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-05-16, 22:01 napisał(a): Jaloe uda jak myślicie ona na pewno ma w biodrach ponad 100 cm... a myślałam że ja jestem gruba
Na pewno przekracza 100

gość29-05-16, 22:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-05-16, 18:13 napisał(a): Póki co cellulitu nie ma, nogi nie ociekają tłuszczem, ma szczupłe ręce. Wygląda zdrowo, a na imprezach prezentuje się zjawiskowo.
Przeciez ona ma cellulit tak ciężko wpisać w google Kylie jenner cellulitis. ... wiec to póki co je wyszło ci

gość29-05-16, 22:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jaloe uda jak myślicie ona na pewno ma w biodrach ponad 100 cm... a myślałam że ja jestem gruba

gość29-05-16, 21:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-05-16, 20:22 napisał(a):
gość, 29-05-16, 17:25 napisał(a): Ona z tego co widze to tylko w szpilkach i odpowiednich kieckach ma piekna sylwetke. W takich plaskich butach fopiero widac jakie dziwne i bezksztaltbe ma nogi. Osobiscie wierze, ze ona nie cwiczy. I nie zrozumcie mnie zle, to ladna dziewczyna, ale nogi bez szpilek i bez sukienki o odpowiedniej dlugosci i kroju wygladaja dosc dyskusyjnie. Tu nie chodzi o ubior bo wiadomo, ze na co dzien nikt nie nosi kreacji z cekinami, ale jednak jej sylwetka wyglada zupelnie inaczej... I to raczej nie kilogramy. Wystarczy spojrzec na lydku, jakie sa bezksztaltne, az takie przesadnie proste...
Wiem o czym mówisz. Ja mam dokładnie tak samo niestety :( w dobrze dobranych ciuchach najlepiej w sukienkach i szpilkach wygladM fajnie ale w płaskich butach i spodniach wręcz tragicznie 😳
Nie marudź. Sa kobiety brzydkie, otyłe czy z oszpeconymi twarzami. Ciesz sie, ze chociaz w szpilkach i sukienkach wyglądasz dobrze. Ja np mam takie krzywe nogi, ze chyba tylko w sukienkach maxi względnie wyglądam ;)

gość29-05-16, 21:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ja mam identyczne nogi jak ona, tylko trochę dłuższe. Nie znoszę ich, zawsze miałam masywne uda i to mój największy kompleks.

gość29-05-16, 20:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-05-16, 18:13 napisał(a): Ładna sylwetka i śliczna dziewczyna.atrakcyjniejsza niż paskudne modelki z koscistymi nogami.to dopiero ohydne wygląda...
Nie to ładne co ładne, ale co się komu podoba. Ja wole modelki, a moją faworytką jest Snejana Onopka

gość29-05-16, 20:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-05-16, 17:25 napisał(a):
Ona z tego co widze to tylko w szpilkach i odpowiednich kieckach ma piekna sylwetke. W takich plaskich butach fopiero widac jakie dziwne i bezksztaltbe ma nogi. Osobiscie wierze, ze ona nie cwiczy. I nie zrozumcie mnie zle, to ladna dziewczyna, ale nogi bez szpilek i bez sukienki o odpowiedniej dlugosci i kroju wygladaja dosc dyskusyjnie. Tu nie chodzi o ubior bo wiadomo, ze na co dzien nikt nie nosi kreacji z cekinami, ale jednak jej sylwetka wyglada zupelnie inaczej... I to raczej nie kilogramy. Wystarczy spojrzec na lydku, jakie sa bezksztaltne, az takie przesadnie proste...






Wiem o czym mówisz. Ja mam dokładnie tak samo niestety :( w dobrze dobranych ciuchach najlepiej w sukienkach i szpilkach wygladM fajnie ale w płaskich butach i spodniach wręcz tragicznie 😳

strony
1 2 3 4 5 6
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida