poniedziałek 30-05-16, czytany: 36098 razy, autor: krisu

Czy RADOŚĆ Amber Heard mówi sama za siebie? (FOTO)

Te zdjęcia mówią naprawdę wiele...

Johnny DeppJohnny Depp / FameFlynet
Portal TMZ udostępnił bardzo interesujące zdjęcia ukazujące Amber Heard (30 l.)... w bardzo dobrym nastroju.

Zobacz też: Lori Anne Allison, była żona Johnny'ego Deppa, nie wierzy Amber Heard!

Dlaczego Amber Heard rozwodzi się z Johnnym Deppem?



Fotografie zostały wykonane raptem 24 godziny po słynnej konferencji, na której "pobita" aktorka oskarżyła Johnny'ego Deppa (52 l.) o przemoc domową.

Kobieta wyglądała wtedy na załamaną i zestresowaną całą sytuacją. Tymczasem, kiedy dzień później wychodziła od swoich prawników bardzo szczęśliwa i rozluźniona.

Dodatkowo trudno zobaczyć na jej twarzy "obrażenia", o których żaliła się w sądzie. Choć z drugiej strony, przecież mogła je zakryć warstwą pudru, prawda?

Zobacz też: Amber Heard nie potrzebuje makijażu (FOTO)

Dziwić może również fakt, że czule przytulała się do innej kobiety, nie mając przy tym na sobie obrączki ślubnej.

Wielu internautów twierdzi, że z każdym dniem sprawa wydaje się coraz bardziej naciągana. Warto wspomnieć również, że bliscy Deppa oraz jego byłe partnerki zgodnie twierdzą, że nigdy nie używał wobec nich przemocy.

Zobacz też: Amber Heard KŁAMIE? Policja stawia jej zeznania pod znakiem zapytania

Pikanterii dodaje fakt, że nawet policja zaczęła mieć wątpliwości co do prawdziwości zeznań byłej partnerki aktora.

Co ciekawe, para nie podpisała intercyzy, oznacza to, że według tamtejszego prawa, po rozwodzie Amber otrzymałaby połowę majątku aktora.

FOTOGRAFIE ZNAJDZIECIE POD TYM LINKIEM

Czy zatem chodzi tutaj jedynie o pieniądze?


Tak UCIESZONEJ Amber Heard dawno nie widzieliśmy

Tak UCIESZONEJ Amber Heard dawno nie widzieliśmy



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Jack Depp,Vanessa ...
Jack Depp,Vanessa ...
Lily-Rose Depp
Lily-Rose Depp
Lily-Rose Depp
Lily-Rose Depp
Lily-Rose Depp
Lily-Rose Depp




skomentuj:



Wasze komentarze (144): sortuj ↓

gość31-05-16, 20:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-05-16, 22:05 napisał(a):
gość, 30-05-16, 21:45 napisał(a):
Gdyby to była prawda że jest damskim bokserem to już by dawno wyszło takie zeczy w Hollywood nie ukryje a tak to by gadaliśmy że jest wybuchowy weźcie przykład z Charliego sheena czy mela Gibsona . Czy znęcana i bita kobieta idzie na spotkanie w przyjaciółką uśmiechnięta od ucha do ucha mi się nie wydaje. Kobieta bita wpada w depresję nie pokazuje się ludziom bo jest jej wstyd kobieta po takich przejściach szuka pomocy u specjalisty . ODPOWIEDZIEDZCIE MI NA PYTANIE GDZIE JEST OBDUKCJA OD LEKARZA BO TO JEST DLA.MNIE CHORE SKORO BYŁA BITA TO LEKARZ BADA NIBY TELEFONEM BYŁA.UDERZONA.SIŁA TO.POWINNA IŚĆ DO LEKARZA A TU NIC JEDNAK TO COŚ TU ŚMIERDZI


hmm a obdukcja nie jest z innymi dowodami, w sadzie?


nie jest, w tym cała rzecz :) nawet rzecznik policji LA zaprzecza że doszło do pobicia i uszkodzenia mienia, jest tylko zgłoszenia o sprzeczce, a Amber nie miała sladów pobicia.
Myślę że ze swoją dziewczyną/sąsiadka go wrobiły.

gość31-05-16, 16:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ja pierdziele, czekam tylko aż na jaw wyjdzie jej biseksualizm, o którym chyba już wszyscy zapomnieli :)

gość31-05-16, 14:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 31-05-16, 05:52 napisał(a): Zwykła perfidna suka pieprzona leśna która sfałszowane dokumenty w Australii i zgadzam się z opinią gdzie wielka pokrzywdzony ma opinie od LEKARZA !!!!!!!!!!!!!@
Jaka jestes wulgarna i prosta dziewucha. Wstyd

gość31-05-16, 09:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-05-16, 10:02 napisał(a):
gość, 30-05-16, 09:58 napisał(a):
gość, 30-05-16, 09:33 napisał(a):
Czyżby to była realizacja śmiałego ,lesbijskiego projektu pt "Uwalmy Deepa Bożyszcze kobiet"

deep to to masz throat, nazwisko Johnny'ego pisze się DEPP

Dobre! 😂 A jak już o Deppie mowa, to ja wierzę jemu, nie tej całej "Amber Gold".

hahaha

gość31-05-16, 05:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zwykła perfidna suka pieprzona leśna która sfałszowane dokumenty w Australii i zgadzam się z opinią gdzie wielka pokrzywdzony ma opinie od LEKARZA !!!!!!!!!!!!!@

gość30-05-16, 23:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nikt nie wie, jak było na prawdę. dla mnie prawdopodobne są obie wersje- zarówno, że ona wszystko zmyśliła, jak i ta, że johnny był wobec niej agresywny. jakby prześledzić ich związek to wyraźnie widać, że on musiał oszaleć na jej punkcie- zostawił dla niej vanesse, potem szybki ślub bez intercyzy... a ona to jednak młoda, piękna kobieta, pewnia chciała mieć swoje życie, a johnny mógł mieć w związku z tym ataki zazdrości. poza tym pił i ćpał (w palm springs na festiwalu amber musiała go prawie nosić), a wiadomo, że to potęguje agresję itd.

gość30-05-16, 23:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A niech bierze ta kase, on tylko przecpa albo przepije a ona ma cale zycie przed soba.

gość30-05-16, 22:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-05-16, 21:45 napisał(a): Gdyby to była prawda że jest damskim bokserem to już by dawno wyszło takie zeczy w Hollywood nie ukryje a tak to by gadaliśmy że jest wybuchowy weźcie przykład z Charliego sheena czy mela Gibsona . Czy znęcana i bita kobieta idzie na spotkanie w przyjaciółką uśmiechnięta od ucha do ucha mi się nie wydaje. Kobieta bita wpada w depresję nie pokazuje się ludziom bo jest jej wstyd kobieta po takich przejściach szuka pomocy u specjalisty . ODPOWIEDZIEDZCIE MI NA PYTANIE GDZIE JEST OBDUKCJA OD LEKARZA BO TO JEST DLA.MNIE CHORE SKORO BYŁA BITA TO LEKARZ BADA NIBY TELEFONEM BYŁA.UDERZONA.SIŁA TO.POWINNA IŚĆ DO LEKARZA A TU NIC JEDNAK TO COŚ TU ŚMIERDZI
Tak tak. W Hollywood się nie ukryje tego? W jakim świecie Ty żyjesz? Przecież tam od lat grasują pedofile. I to wśród reżyserów, producentów itd. Kasa załatwia wszystko.

gość30-05-16, 22:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-05-16, 20:46 napisał(a):
gość, 30-05-16, 19:59 napisał(a):
gość, 30-05-16, 19:50 napisał(a):
Kobieta jest ofiarą przemocy domowej i tego nie zgłasza - jest nazywana szmatą, który sama tego chciała. Kobieta postanawia zgłosić na policji maltretowanie - szmata pewnie to zmyśliła. I bądź tu kobietą.



Nie generalizujmy. Kobieta nie powinna dawać sobą pomiatać i jeśli czegoś takiego doświadcza powinna to zgłosić. Ale mówiąc o tym konkretnym przypadku, gdzie historia wygląda na naciąganą nic dziwnego, że znajdują się osoby stające po stronie Deppa. Myślę, że gdyby śledztwo wykazało, że rzeczywiście dopuścił się przemocy, raczej nikt by go nie wspierał.

Yyy ale jakie sledztwo? Jest jakies zgloszenie i toczy sie sledztwo przeciwko Deppowi? Z kapelusza to wzielyscie ekspertki kozaczkowe prawniczki. Zadnego sledztwa nie ma, to jest tylko SPRAWA ROZWODOWA.


w stanach prawnicy prowadza sledztwa bardziej, niz policja ;)

gość30-05-16, 22:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-05-16, 21:45 napisał(a):
Gdyby to była prawda że jest damskim bokserem to już by dawno wyszło takie zeczy w Hollywood nie ukryje a tak to by gadaliśmy że jest wybuchowy weźcie przykład z Charliego sheena czy mela Gibsona . Czy znęcana i bita kobieta idzie na spotkanie w przyjaciółką uśmiechnięta od ucha do ucha mi się nie wydaje. Kobieta bita wpada w depresję nie pokazuje się ludziom bo jest jej wstyd kobieta po takich przejściach szuka pomocy u specjalisty . ODPOWIEDZIEDZCIE MI NA PYTANIE GDZIE JEST OBDUKCJA OD LEKARZA BO TO JEST DLA.MNIE CHORE SKORO BYŁA BITA TO LEKARZ BADA NIBY TELEFONEM BYŁA.UDERZONA.SIŁA TO.POWINNA IŚĆ DO LEKARZA A TU NIC JEDNAK TO COŚ TU ŚMIERDZI


hmm a obdukcja nie jest z innymi dowodami, w sadzie?

gość30-05-16, 21:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Gdyby to była prawda że jest damskim bokserem to już by dawno wyszło takie zeczy w Hollywood nie ukryje a tak to by gadaliśmy że jest wybuchowy weźcie przykład z Charliego sheena czy mela Gibsona . Czy znęcana i bita kobieta idzie na spotkanie w przyjaciółką uśmiechnięta od ucha do ucha mi się nie wydaje. Kobieta bita wpada w depresję nie pokazuje się ludziom bo jest jej wstyd kobieta po takich przejściach szuka pomocy u specjalisty . ODPOWIEDZIEDZCIE MI NA PYTANIE GDZIE JEST OBDUKCJA OD LEKARZA BO TO JEST DLA.MNIE CHORE SKORO BYŁA BITA TO LEKARZ BADA NIBY TELEFONEM BYŁA.UDERZONA.SIŁA TO.POWINNA IŚĆ DO LEKARZA A TU NIC JEDNAK TO COŚ TU ŚMIERDZI

gość30-05-16, 21:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-05-16, 21:16 napisał(a):
gość, 30-05-16, 21:09 napisał(a):
Po 14 latach jak juz, a ujezdzac mlode laski nie omieszkal rowniez podczas trwania zwiazku z paradis. Nie bez powodu oddal jej polowe swego majatku po rozstaniu zeby nie opowiadala o zwiazku i mial poczucie winy za rozpad rodziny.

Ale czemu jak zwykle jedziecie po niej a nie po nim? I dobrze mu tak!

Co mu dobrze? Moze i dobrze ja tam nie wiem, nie oceniam. Pewnie dlatego ze Depp ma wielu fanow jego aktorskich rol itd sama uwazam piratow za faktastycznie zagrany film rozrywkowy, wiec mam w dupie vanesse oraz inne jego laski bo co mnie one obchodza? Vanessa mnie drazni na ekranie, juz nie wspominajac tego jej miauczenia na scenie, a ta amber tez wielkiego talentu dramatycznego nie posiada.

gość30-05-16, 21:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-05-16, 15:10 napisał(a):
gość, 30-05-16, 13:54 napisał(a):
gość, 30-05-16, 11:25 napisał(a):
gość, 30-05-16, 11:12 napisał(a): Jakie to smutne, że zamiast bronić ofiarę przemocy, ludzie (a zwłaszcza kobiety) stają za starym obleśnym typem, bo kiedyś się w nim kochały. Deep już kiedyś pobił Kate Moss, jest ćpunem i alkoholikiem i nie panuje nad sobą.
Moss tez nie jest święta bo razem z nim ćpała i piła.
I dlatego mógł ją pobić? Nikt tu nie mówi, że jest święta, ale znowu cała wina spada na ofiarę, a nie na sprawcę.
Myślisz że bym przeszła obojętnie jakby jakiś facet bił kobietę , od razu bym zareagowała ale jeżeli kto kłamie i oczerniać niewinna osobę to wiadomo że nie będę się nad nią litowac . Zadna z niej ofiara zwykla manipulatorka , pewnie swojemu prawnikowi laske zrobiła żeby razem z nią wkopac Deppa . Zwykła bezduszna dziwka
Cos mam wrazenie ze facet zostawił Cie dla innej. Ale wiesz ze to on wybrał i ze tonie wina tej drugiej? Po prostu nie byłaś dla niego odpowiednia. Wiec nie lej jadu, a zrob cos ze sobą

gość30-05-16, 21:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-05-16, 19:47 napisał(a): Mi się też z urody nie podoba, wredny ma uśmiech... A cwaniactwo? Żadnych wątpliwości... Żadnych wątpliwości
W sadzie tez byś oceniała po wyglądzie? Wyglada jak zbir to jest zbiorem? Dziewczynko, wlasnie mordercy to ci co na codzień grzeczni i przymilni i nie wyróżniający sie z tłumu

gość30-05-16, 21:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-05-16, 21:09 napisał(a):
gość, 30-05-16, 20:52 napisał(a):
gość, 30-05-16, 20:36 napisał(a):
gość, 30-05-16, 20:33 napisał(a):
gość, 30-05-16, 19:52 napisał(a): Cały ten związek był podejrzany. Przed 14 lat żył z kobietą, którą kochał, miał z nią dzieci i nie potrzebowali ślubu, bo po prostu była między nimi miłość. Jak pojawiła się Amber, to pierwsze co zrobili, to się pobrali, mimo że aktor mówił wielokrotnie, że nie chce ślubu. Teraz ma biedny problem, jeśli nie podpisywali do tego intercyzy i jej jako żonie, z którą spędził jakis czas należą się pieniądze. Ah, zauroczenie to jednak fatalny stan.
I tu własnie należałoby się zastanowić nad tym co powiedziała Venessa. Czyli że to kochający i kochany człowiek. Ludzie "jadą" po Amber, ale czy zachowanie Vanessy nie jest chore? Mówi tak o czlowieku który przez 16 lat nie chciał wziąć z nią ślubu, ba - zdradzał i na końcu odszedł do młodszej i od razu ślub. A ta pisze o nim takie cudowne rzeczy :) Babsko martwi się żeby Amber nie odebrała mu połowy majątku, bo wtedy dzieci Vanessy będą sporo biedniejsze.
Nie chore... z Amber zaczął spotykać się 3 lata temu, jak miała 27, więc nie "od razu".
Ależ co to zmienia, skoro na ślub zdecydował się niemal od razu. I chyba nie sądzisz że bogaty lovelas odszedł od Vanessy bo po 16 latach stwierdził że przyda mu się życie singla. Chyba jasne że w te pędy poleciał ujeżdżać młode laski.
Po 14 latach jak juz, a ujezdzac mlode laski nie omieszkal rowniez podczas trwania zwiazku z paradis. Nie bez powodu oddal jej polowe swego majatku po rozstaniu zeby nie opowiadala o zwiazku i mial poczucie winy za rozpad rodziny.
Ale czemu jak zwykle jedziecie po niej a nie po nim? I dobrze mu tak!

gość30-05-16, 21:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-05-16, 20:52 napisał(a):
gość, 30-05-16, 20:36 napisał(a):
gość, 30-05-16, 20:33 napisał(a):
gość, 30-05-16, 19:52 napisał(a):
Cały ten związek był podejrzany. Przed 14 lat żył z kobietą, którą kochał, miał z nią dzieci i nie potrzebowali ślubu, bo po prostu była między nimi miłość. Jak pojawiła się Amber, to pierwsze co zrobili, to się pobrali, mimo że aktor mówił wielokrotnie, że nie chce ślubu. Teraz ma biedny problem, jeśli nie podpisywali do tego intercyzy i jej jako żonie, z którą spędził jakis czas należą się pieniądze. Ah, zauroczenie to jednak fatalny stan.


I tu własnie należałoby się zastanowić nad tym co powiedziała Venessa. Czyli że to kochający i kochany człowiek. Ludzie "jadą" po Amber, ale czy zachowanie Vanessy nie jest chore? Mówi tak o czlowieku który przez 16 lat nie chciał wziąć z nią ślubu, ba - zdradzał i na końcu odszedł do młodszej i od razu ślub. A ta pisze o nim takie cudowne rzeczy :) Babsko martwi się żeby Amber nie odebrała mu połowy majątku, bo wtedy dzieci Vanessy będą sporo biedniejsze.

Nie chore... z Amber zaczął spotykać się 3 lata temu, jak miała 27, więc nie "od razu".

Ależ co to zmienia, skoro na ślub zdecydował się niemal od razu. I chyba nie sądzisz że bogaty lovelas odszedł od Vanessy bo po 16 latach stwierdził że przyda mu się życie singla. Chyba jasne że w te pędy poleciał ujeżdżać młode laski.

Po 14 latach jak juz, a ujezdzac mlode laski nie omieszkal rowniez podczas trwania zwiazku z paradis. Nie bez powodu oddal jej polowe swego majatku po rozstaniu zeby nie opowiadala o zwiazku i mial poczucie winy za rozpad rodziny.

gość30-05-16, 20:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-05-16, 20:46 napisał(a):
gość, 30-05-16, 19:59 napisał(a):
gość, 30-05-16, 19:50 napisał(a): Kobieta jest ofiarą przemocy domowej i tego nie zgłasza - jest nazywana szmatą, który sama tego chciała. Kobieta postanawia zgłosić na policji maltretowanie - szmata pewnie to zmyśliła. I bądź tu kobietą.
Nie generalizujmy. Kobieta nie powinna dawać sobą pomiatać i jeśli czegoś takiego doświadcza powinna to zgłosić. Ale mówiąc o tym konkretnym przypadku, gdzie historia wygląda na naciąganą nic dziwnego, że znajdują się osoby stające po stronie Deppa. Myślę, że gdyby śledztwo wykazało, że rzeczywiście dopuścił się przemocy, raczej nikt by go nie wspierał.
Yyy ale jakie sledztwo? Jest jakies zgloszenie i toczy sie sledztwo przeciwko Deppowi? Z kapelusza to wzielyscie ekspertki kozaczkowe prawniczki. Zadnego sledztwa nie ma, to jest tylko SPRAWA ROZWODOWA.
Kiedys ogladalam wyklad pani (Amerykanki), nad ktora chlipak znecal sie fizycznie i psychicznie. Jedna z jej rad bylo to, ze jak taka osoba boi sie o swoje zdrowie i zycie to powinna powiedziec o biciu WSZYSTKIM znajomym, sasiadom, rodzinie. Zeby kazdy wiedzial, wtedy oprawca straci swoja pewnosc siebie. Nie wiem jak tutaj bylo i za dlugo to pewnie nie trwalo... Wydaje mi sie, ze Depp pobil ja moze kilka razy. Ale wystarczylo. Nie kazda kobieta chce do smierci ciagnac taki zwiazek. Ja wierze Amber bo walka nie toczy sie o zadne kokosy. Zrobila szopke, bo widocznie inaczej sie nie dalo. Depp zaproponowalby jej grube miliony za milczenie gdyby chodzilo jej o kase wiec dajcie spokoj.

gość30-05-16, 20:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-05-16, 20:36 napisał(a):
gość, 30-05-16, 20:33 napisał(a):
gość, 30-05-16, 19:52 napisał(a):
Cały ten związek był podejrzany. Przed 14 lat żył z kobietą, którą kochał, miał z nią dzieci i nie potrzebowali ślubu, bo po prostu była między nimi miłość. Jak pojawiła się Amber, to pierwsze co zrobili, to się pobrali, mimo że aktor mówił wielokrotnie, że nie chce ślubu. Teraz ma biedny problem, jeśli nie podpisywali do tego intercyzy i jej jako żonie, z którą spędził jakis czas należą się pieniądze. Ah, zauroczenie to jednak fatalny stan.


I tu własnie należałoby się zastanowić nad tym co powiedziała Venessa. Czyli że to kochający i kochany człowiek. Ludzie "jadą" po Amber, ale czy zachowanie Vanessy nie jest chore? Mówi tak o czlowieku który przez 16 lat nie chciał wziąć z nią ślubu, ba - zdradzał i na końcu odszedł do młodszej i od razu ślub. A ta pisze o nim takie cudowne rzeczy :) Babsko martwi się żeby Amber nie odebrała mu połowy majątku, bo wtedy dzieci Vanessy będą sporo biedniejsze.

Nie chore... z Amber zaczął spotykać się 3 lata temu, jak miała 27, więc nie "od razu".

Ależ co to zmienia, skoro na ślub zdecydował się niemal od razu. I chyba nie sądzisz że bogaty lovelas odszedł od Vanessy bo po 16 latach stwierdził że przyda mu się życie singla. Chyba jasne że w te pędy poleciał ujeżdżać młode laski.

gość30-05-16, 20:51, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-05-16, 19:54 napisał(a):
Ja rozumiem że może Twoim zdaniem poczuła się bezpiecznie, i dlatego te usmiechy, takie same jak na słynnym znikającym zdjeciu z instagrama jej przyjaciółki, ale z całym szacunkiem ale w wypadku związku z osobą psychopatyczną wybuchową jaką podobno jest Depp , kiedy jesteś bity to człowiek w naturalny sposób chce się uwolnic, a ona robiła dokumentację na wypadek przyszłego procesu, w dobę przygotowano wszelkie materiały? i poleciała do sądu, 2 dni po śmierci jego matki?? Toż to świetnie przygotowana strategia wydojenia starego dziada!
Przypominam że najpierw było lakoniczne różnice niedopogodzenia, a jak dowiedziała się że Depp nie zgadza się na kasę i alimenty (!!!) to poszło oskarżenie o bicie.

A te wykrzykniki w jakim celu? Tak jest to normalnoscia ze mniej majetna strona wnosi o alimenty, nic dziwnego. Jako zonie przy rozwodzie rowniez jej sie kasa nalezy i to tez nic dziwnego nie jest. I fakt ze zdarzaja sie osoby z wiekszym charakterem i mniej ciapowate ktore nie pozwola soba pomiatac i nie uciekaja z podkulonym ogonnem uwazasz za argument przeciwko?! Ja nie wiem czy ja uderzyl czy nie uderzyl, a ty wiesz na 100 proc ze z taka pewnoscia bronisz jego i jego kasy, bo nie swojej? ;D

gość30-05-16, 20:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-05-16, 19:59 napisał(a):
gość, 30-05-16, 19:50 napisał(a):
Kobieta jest ofiarą przemocy domowej i tego nie zgłasza - jest nazywana szmatą, który sama tego chciała. Kobieta postanawia zgłosić na policji maltretowanie - szmata pewnie to zmyśliła. I bądź tu kobietą.



Nie generalizujmy. Kobieta nie powinna dawać sobą pomiatać i jeśli czegoś takiego doświadcza powinna to zgłosić. Ale mówiąc o tym konkretnym przypadku, gdzie historia wygląda na naciąganą nic dziwnego, że znajdują się osoby stające po stronie Deppa. Myślę, że gdyby śledztwo wykazało, że rzeczywiście dopuścił się przemocy, raczej nikt by go nie wspierał.

Yyy ale jakie sledztwo? Jest jakies zgloszenie i toczy sie sledztwo przeciwko Deppowi? Z kapelusza to wzielyscie ekspertki kozaczkowe prawniczki. Zadnego sledztwa nie ma, to jest tylko SPRAWA ROZWODOWA.

gość30-05-16, 20:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Moze zaplanowala to sobie ze swoja dziewczyna,ze zakreci sie kolo bogacza i po pewnym czasie oskubie go z kasy.

gość30-05-16, 20:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-05-16, 20:33 napisał(a):
gość, 30-05-16, 19:52 napisał(a):
Cały ten związek był podejrzany. Przed 14 lat żył z kobietą, którą kochał, miał z nią dzieci i nie potrzebowali ślubu, bo po prostu była między nimi miłość. Jak pojawiła się Amber, to pierwsze co zrobili, to się pobrali, mimo że aktor mówił wielokrotnie, że nie chce ślubu. Teraz ma biedny problem, jeśli nie podpisywali do tego intercyzy i jej jako żonie, z którą spędził jakis czas należą się pieniądze. Ah, zauroczenie to jednak fatalny stan.


I tu własnie należałoby się zastanowić nad tym co powiedziała Venessa. Czyli że to kochający i kochany człowiek. Ludzie "jadą" po Amber, ale czy zachowanie Vanessy nie jest chore? Mówi tak o czlowieku który przez 16 lat nie chciał wziąć z nią ślubu, ba - zdradzał i na końcu odszedł do młodszej i od razu ślub. A ta pisze o nim takie cudowne rzeczy :) Babsko martwi się żeby Amber nie odebrała mu połowy majątku, bo wtedy dzieci Vanessy będą sporo biedniejsze.

Nie chore... z Amber zaczął spotykać się 3 lata temu, jak miała 27, więc nie "od razu".

gość30-05-16, 20:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-05-16, 20:09 napisał(a):
gość, 30-05-16, 19:59 napisał(a):
gość, 30-05-16, 19:50 napisał(a):
Kobieta jest ofiarą przemocy domowej i tego nie zgłasza - jest nazywana szmatą, który sama tego chciała. Kobieta postanawia zgłosić na policji maltretowanie - szmata pewnie to zmyśliła. I bądź tu kobietą.

Nie generalizujmy. Kobieta nie powinna dawać sobą pomiatać i jeśli czegoś takiego doświadcza powinna to zgłosić. Ale mówiąc o tym konkretnym przypadku, gdzie historia wygląda na naciąganą nic dziwnego, że znajdują się osoby stające po stronie Deppa. Myślę, że gdyby śledztwo wykazało, że rzeczywiście dopuścił się przemocy, raczej nikt by go nie wspierał.


Mysle, ze śledztwo moze nic nie wykazać niezależnie od prawdy. Tak jak było z Cosbym - teraz wychodzi na jaw, ile było zamiecione pod dywan

Cosby to płacił swoim wszystkim ofiarom, i je brał na szantaż. Zresztą część mu się sama pchała do łóżka, bo to była telewizyjna szycha opływająca forsą i wpływami (zarobił tyle samo co Depp, tylko w telewizji). Poza tym co to za porównanie Cosbego , który świadomie, w poczuciu totalnej bezkarności gwałcił i szantażował sekti kobiet przez 40 lat z Deppem, który nawet jak w nią rzucił smartfonem, to raczej incydentalnie i pewnie był ostro nawalony i sprowokowany do tego (ta, wiem, wiem...), a sam jest co najwyżej słaby i uzależniony i w ekstremalnej sytuacji.

gość30-05-16, 20:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-05-16, 19:52 napisał(a):
Cały ten związek był podejrzany. Przed 14 lat żył z kobietą, którą kochał, miał z nią dzieci i nie potrzebowali ślubu, bo po prostu była między nimi miłość. Jak pojawiła się Amber, to pierwsze co zrobili, to się pobrali, mimo że aktor mówił wielokrotnie, że nie chce ślubu. Teraz ma biedny problem, jeśli nie podpisywali do tego intercyzy i jej jako żonie, z którą spędził jakis czas należą się pieniądze. Ah, zauroczenie to jednak fatalny stan.


I tu własnie należałoby się zastanowić nad tym co powiedziała Venessa. Czyli że to kochający i kochany człowiek. Ludzie "jadą" po Amber, ale czy zachowanie Vanessy nie jest chore? Mówi tak o czlowieku który przez 16 lat nie chciał wziąć z nią ślubu, ba - zdradzał i na końcu odszedł do młodszej i od razu ślub. A ta pisze o nim takie cudowne rzeczy :) Babsko martwi się żeby Amber nie odebrała mu połowy majątku, bo wtedy dzieci Vanessy będą sporo biedniejsze.

gość30-05-16, 20:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-05-16, 19:59 napisał(a):
gość, 30-05-16, 19:50 napisał(a): Kobieta jest ofiarą przemocy domowej i tego nie zgłasza - jest nazywana szmatą, który sama tego chciała. Kobieta postanawia zgłosić na policji maltretowanie - szmata pewnie to zmyśliła. I bądź tu kobietą.
Nie generalizujmy. Kobieta nie powinna dawać sobą pomiatać i jeśli czegoś takiego doświadcza powinna to zgłosić. Ale mówiąc o tym konkretnym przypadku, gdzie historia wygląda na naciąganą nic dziwnego, że znajdują się osoby stające po stronie Deppa. Myślę, że gdyby śledztwo wykazało, że rzeczywiście dopuścił się przemocy, raczej nikt by go nie wspierał.
Mysle, ze śledztwo moze nic nie wykazać niezależnie od prawdy. Tak jak było z Cosbym - teraz wychodzi na jaw, ile było zamiecione pod dywan

strony
1 2 3 4 5 6
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida