środa 01-06-16, czytany: 20847 razy, autor: Beata Maj

Amber Heard pokazała nowe zdjęcie po domniemanym pobiciu (FOTO)

A przyjaciele aktorki zdradzają kolejne, dramatyczne szczegóły współżycia Heard i Deppa.

Amber HeardAmber Heard / © Fame/Flynet
Ostatni tydzień to czas pełen przepychanek i narastających plotek, obelg rzucanych pod adresem Amber Heard i przykrych komentarzy.

Zobacz: Najostrzejszy atak na Amber Heard: S*ka - manipulatorka

30-letnia gwiazda, która w miniony poniedziałek złożyła w sądzie pozew rozwodowy i oskarżyła męża, Johnny'ego Deppa (52 l.) o stosowanie wobec niej przemocy fizycznej, szybko stała się obiektem ataków ze strony znajomych gwiazdora.

Rodzina Deppa stanęła w jego obronie, ale powściągnęła emocje. Tymczasem jeden z przyjaciół gwiazdora nazwał Heard dosłownie "manipulującą s*ką". Takich komentarzy było więcej - wiele osób uważa, że Heard kłamie na temat pobicia i chce tylko wygrać wolność i pieniądze.

Zobacz: Była narzeczona Johnny'ego Deppa atakuje Heard: Typowa blachara

Tymczasem magazyn People, który aferze między małżonkami poświęcił okładkę nowego numeru, opublikował nowe zdjęcie udostępnione przez Amber. Fotografia ma przedstawiać aktorkę po jednej z awantur, jakie wszczął jej mąż. Heard ma przeciętą wargę i siniaka wokół oka. Magazyn pisze, że zdjęcie zostało zrobione w grudniu.

A oprócz zdjęcia redakcja pisma publikuje kolejne dramatyczne opisy kłótni małżonków. Jedna z koleżanek aktorki miała na przykład zdradzić, że w czasie awantury Depp... dusił swoją żonę poduszką.

Z kolei ostatnia awantura, do której doszło niewiele ponad tydzień temu, miała dotyczyć niechęci Amber Heard do seksu.

Zobacz: Była partnerka Johnny'ego Deppa, Vanessa Paradis, przerywa milczenie

Kiedy Johnny Depp chce ciebie, nie mówisz nie - opisuje sytuację informator People.


Informatorzy mówią, że kłótnie i awantury była u Deppa i Heard na porządku dziennym.

Ich związek był zawsze toksyczny - czytamy.


Ciągle się kłócili.


Informatorzy obwiniają za wszystko Deppa:

Zobacz: Trudny temat: Gdy ten jedyny znęca się nad ukochaną

Johnny miewa zmienne nastroje, jest trudny we współżyciu. Kiedy rzeczy nie układają się po jego myśli, potrafi być naprawdę groźny.






Amber Heard pokazała nowe zdjęcie po domniemanym pobiciu (FOTO)

Amber Heard pokazała nowe zdjęcie po domniemanym pobiciu (FOTO)

Amber Heard pokazała nowe zdjęcie po domniemanym pobiciu (FOTO)

Amber Heard pokazała nowe zdjęcie po domniemanym pobiciu (FOTO)

Amber Heard pokazała nowe zdjęcie po domniemanym pobiciu (FOTO)

Amber Heard pokazała nowe zdjęcie po domniemanym pobiciu (FOTO)

Amber Heard pokazała nowe zdjęcie po domniemanym pobiciu (FOTO)

Amber Heard pokazała nowe zdjęcie po domniemanym pobiciu (FOTO)




 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Amber Heard
Amber Heard
Amber Heard
Amber Heard
Amber Heard
Amber Heard
Amber Heard
Amber Heard




skomentuj:



Wasze komentarze (148): sortuj ↓

gość05-06-16, 10:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-06-16, 20:39 napisał(a):
gość, 02-06-16, 17:36 napisał(a):
gość, 02-06-16, 14:41 napisał(a):
gość, 02-06-16, 13:36 napisał(a):
Baby jak zwykle po stronie damskiego boksera, bo jak mozna stanac po stronie innej kobiety!? (do tego ladnej i bogatej).

bogatej? 10 tys zarabia 40 wydaje.


W zeszłym roku zarobiła 300 tys w ciagu roku. Biedna nie jest.

jak na usa i aktorke te 300 to wcale nie jest duzo przecietni ludzie tyle tam zarabiaja... chyba ze mowimy o dolarach choc i tak jak na aktorke te 300 tys $ to nie duzo...


Przeciętni ludzi w USA zarabiają 8-12 dol/h i ledwo ich stać na utrzymanie. Polecam wyjazd do USA i zobaczenia na swoje oczy - to zacofany kraj od wieloma względami. 300 tys na rok to bardzo dobry zarobek na aktorkę klasy C.

gość03-06-16, 02:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-06-16, 10:37 napisał(a):
gość, 02-06-16, 10:26 napisał(a):
Czy w naszym kraju panuje jakieś średniowiecze, że większość piętnuje ofiarę? Nic dziwnego,że tyle kobiet pozostaje w związkach z maltretującymi je mężczyznami.


owszem, panuje. malo to razy bylo mowione (nie tylko anonimowo na portalach), ze kobieta sama sobie winna, bo zalozyla krotka spodniczke (sugerujac, ze facet nie ma jak sie powstrzymac od gwaltu)? do tej pory za gwalty u nas facet dostaje zawieszenie. juz nawet indie maja (od niedawna) ostrzejsze kary.


OCZYWISCIE,ŻE W NASZYM KRAJU PANUJE SREDNIOWIECZE,ale bogata warszawaka,która żyje jak w tvn-e to nic o tym nie wie. biedni meżczyzni sie skarżą jaki to mają kryzys męskosci tożsamosci i ze to wszystko przez kobiety ktorym się zachciało równosci.mam nadzieje że jednak będzie nam się chciało dalej

gość02-06-16, 23:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wygląda jakby miała dżem na wardze :o

gość02-06-16, 22:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-06-16, 07:47 napisał(a): Wyglada jakby miala opryszczke. To nie jest przemoc domowa to sa jakies kpiny. Moje zanjome ktore mialy mezow damksich bokserow jedna miala stale fioletowe pol twarzy a druga miala pamiatke do konca zycia bo jej wybil 2 zeby.
Ale towarzystwo.. I jak możesz tak pisać I umniejszac, że 'eeee tak mało to nie bicie'? 'Nie pobil jej jakoś bardzo, nie wybił jej zębów to nie ma się co rozczulac'? Boże..

gość02-06-16, 20:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-06-16, 17:36 napisał(a):
gość, 02-06-16, 14:41 napisał(a):
gość, 02-06-16, 13:36 napisał(a):
Baby jak zwykle po stronie damskiego boksera, bo jak mozna stanac po stronie innej kobiety!? (do tego ladnej i bogatej).

bogatej? 10 tys zarabia 40 wydaje.


W zeszłym roku zarobiła 300 tys w ciagu roku. Biedna nie jest.

jak na usa i aktorke te 300 to wcale nie jest duzo przecietni ludzie tyle tam zarabiaja... chyba ze mowimy o dolarach choc i tak jak na aktorke te 300 tys $ to nie duzo...

gość02-06-16, 19:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

On zawsze sprawiał wrażenie agresora.

gość02-06-16, 18:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

stary narwaniec

gość02-06-16, 17:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-06-16, 14:41 napisał(a):
gość, 02-06-16, 13:36 napisał(a): Baby jak zwykle po stronie damskiego boksera, bo jak mozna stanac po stronie innej kobiety!? (do tego ladnej i bogatej).
bogatej? 10 tys zarabia 40 wydaje.
W zeszłym roku zarobiła 300 tys w ciagu roku. Biedna nie jest.

gość02-06-16, 17:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-06-16, 16:08 napisał(a): ta durna pani chce wuludzic od niego pieniadze i tyle w temacie
Wróżbita Maciej ?

gość02-06-16, 16:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ta durna pani chce wuludzic od niego pieniadze i tyle w temacie

gość02-06-16, 15:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-06-16, 10:26 napisał(a):
Czy w naszym kraju panuje jakieś średniowiecze, że większość piętnuje ofiarę? Nic dziwnego,że tyle kobiet pozostaje w związkach z maltretującymi je mężczyznami.

W średniowieczu paliło się kobiety na stosie. Teraz mamy domniemanie niewinności, więc póki wina nie jest udowodniona nie będziemy palić na stosie Deppa.

gość02-06-16, 15:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-06-16, 14:44 napisał(a):
gość, 02-06-16, 12:31 napisał(a):
gość, 02-06-16, 08:49 napisał(a):
gość, 02-06-16, 07:32 napisał(a):
gość, 02-06-16, 06:00 napisał(a):
Niech sie zrzeknie praw do jego pieniędzy, wtedy może jej uwierzę...

Dokładnie,ona nie chce aby go ukarano za "pobicia" tylko chce zadośćuczynienia w postaci 200 mil.$,od początku było wiadomo o co jej chodzi,gdyby John zażądał intercyzy nie wyszła by za niego,czyste kurewstwo w tej hameryce.

Nie 200 mln tylko 15 mln. W Kalifornii prawo dot majątku małżeństwa jest bardzo konkretne i jasne


Juz widze jak przeciętne Polki przy rozwodzie zrzekają sie prawa do podziału majątku, mieszkań itd. Jeszcze jesli facet je lał to juz w ogole. Nie bądźcie hipokrytkami.


Już widzę jak cała Polska klaszcze kobietom walczącym o alimenty dla siebie. Prawda jest taka, że jak kobiety w Polsce się procesują to głównie robią to dla dzieci, które zostają pod ich opieką. Nie wydaje mi się, że oskubywanie faceta, z którym było się tylko przez rok i nie spłodziło żadnego potomka spotkało się z powszechną aprobatą.

Dokładnie. Prawda jest taka, że alimenty bezdyskusyjnie powinny należeć się dzieciom, ale zdrowe bezdzietne rozwódki które same mogą na siebie zapracować powinny wziąć się do roboty.

gość02-06-16, 14:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-06-16, 12:31 napisał(a):
gość, 02-06-16, 08:49 napisał(a):
gość, 02-06-16, 07:32 napisał(a):
gość, 02-06-16, 06:00 napisał(a):
Niech sie zrzeknie praw do jego pieniędzy, wtedy może jej uwierzę...

Dokładnie,ona nie chce aby go ukarano za "pobicia" tylko chce zadośćuczynienia w postaci 200 mil.$,od początku było wiadomo o co jej chodzi,gdyby John zażądał intercyzy nie wyszła by za niego,czyste kurewstwo w tej hameryce.

Nie 200 mln tylko 15 mln. W Kalifornii prawo dot majątku małżeństwa jest bardzo konkretne i jasne


Juz widze jak przeciętne Polki przy rozwodzie zrzekają sie prawa do podziału majątku, mieszkań itd. Jeszcze jesli facet je lał to juz w ogole. Nie bądźcie hipokrytkami.


Już widzę jak cała Polska klaszcze kobietom walczącym o alimenty dla siebie. Prawda jest taka, że jak kobiety w Polsce się procesują to głównie robią to dla dzieci, które zostają pod ich opieką. Nie wydaje mi się, że oskubywanie faceta, z którym było się tylko przez rok i nie spłodziło żadnego potomka spotkało się z powszechną aprobatą.

gość02-06-16, 14:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-06-16, 13:36 napisał(a):
Baby jak zwykle po stronie damskiego boksera, bo jak mozna stanac po stronie innej kobiety!? (do tego ladnej i bogatej).


bogatej? 10 tys zarabia 40 wydaje.

gość02-06-16, 13:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-06-16, 12:56 napisał(a):
On wyglada na psychopatę. Tylko po czyjej str lezy wina, skoro decyzja o małzeństwie była wspólnie podjęta?On naćpany a ona nakręcona na kasę. Siebie warci.

Jego, bo ją bił.

gość02-06-16, 13:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Baby jak zwykle po stronie damskiego boksera, bo jak mozna stanac po stronie innej kobiety!? (do tego ladnej i bogatej).

gość02-06-16, 12:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

On wyglada na psychopatę. Tylko po czyjej str lezy wina, skoro decyzja o małzeństwie była wspólnie podjęta?On naćpany a ona nakręcona na kasę. Siebie warci.

gość02-06-16, 12:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-06-16, 08:49 napisał(a):
gość, 02-06-16, 07:32 napisał(a):
gość, 02-06-16, 06:00 napisał(a): Niech sie zrzeknie praw do jego pieniędzy, wtedy może jej uwierzę...
Dokładnie,ona nie chce aby go ukarano za "pobicia" tylko chce zadośćuczynienia w postaci 200 mil.$,od początku było wiadomo o co jej chodzi,gdyby John zażądał intercyzy nie wyszła by za niego,czyste kurewstwo w tej hameryce.
Nie 200 mln tylko 15 mln. W Kalifornii prawo dot majątku małżeństwa jest bardzo konkretne i jasne
Juz widze jak przeciętne Polki przy rozwodzie zrzekają sie prawa do podziału majątku, mieszkań itd. Jeszcze jesli facet je lał to juz w ogole. Nie bądźcie hipokrytkami.

gość02-06-16, 12:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-06-16, 10:58 napisał(a):
gość, 02-06-16, 10:43 napisał(a):
gość, 01-06-16, 19:46 napisał(a):
Ej, no bez przesady. Przecież jak Depp chodził z Moss to jednak razem ćpali i regularnie ją lał. I to żaden sekret, to przy Vanessie się ustatkował - albo przynajmniej ona jedna nie zgłaszała takich rzeczy. A co do tego, że Heard robiła sobie zdjęcia. Możecie nie wierzyć, ale kiedy eksmąż mnie uderzył też zrobiłam sobie zdjęcia (i pojechałam do szpitala). I na początku człowiek wierzy, że to się nie powtórzy, że wszystko się ułoży. A to zaczyna się od awantury, popchnięcia, ściśnięcia za mocno i dalej jest tylko gorzej. I jak patrzę na jej zdjęcia to tak to właśnie wygląda na początku: lekkie zasinienie, zakrwawiona warga, prawie nie widać. Ale wystarczyłoby jeszcze pół roku i złamałby jej rękę albo ją zadźgał naćpany.

Nigdzie nie znalazlam informacji o rzekomej przemocy pomiedzy johnnym, a vinona ryder lub Kate Moss. Mimo iz bedac z nimi nie zalowal sobie uzywek. A wtedy byl bardzo mlody; jest bardziej prawdopodobne, ze taki mlody chlopiec jak sie upije czy nacpa to uderzy, 50 letni facet raczej nie bije, jezeli wczesniej tego nie robil.


To chyba kiepsko u ciebie z angielskim. Wystarczy wpisać kilka najbanalniejszych fraz i masz całą stronę info jak demolował jej mieszkanie, jak odwoływała swój udział w pokazach po awanturach. Zresztą, poszukaj sobie info o jego zachowaniu w 1994 roku, jaki był z niego kochany miś. I wywiady rzeki Moss o jej partnerach, że do niedawna to były zawsze toksyczne związki, pełne przemocy, narkotyków, etc...

gość02-06-16, 12:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-06-16, 10:26 napisał(a): Czy w naszym kraju panuje jakieś średniowiecze, że większość piętnuje ofiarę? Nic dziwnego,że tyle kobiet pozostaje w związkach z maltretującymi je mężczyznami.
Sprawa śmierdzi na kilometr. Poza tym nie mówi, że dobrze, że ją tłukł i że się jej należało.

gość02-06-16, 12:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Niestety nie mogę tu wkleić linku do tego filmu. Johnny Depp drives Amber Heard crazy. Ale jak wpiszecie to w wyszukiwarkę to się wyswietli.
Film z cyklu nabierania gwiazd i nagrywania ukrytą kamerą.
Tam widać jaki Amber ma charakter! zobaczcie sami, napastliwa i chamska Gwiazda.

gość02-06-16, 11:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-06-16, 10:58 napisał(a):
gość, 02-06-16, 10:43 napisał(a):
gość, 01-06-16, 19:46 napisał(a):
Ej, no bez przesady. Przecież jak Depp chodził z Moss to jednak razem ćpali i regularnie ją lał. I to żaden sekret, to przy Vanessie się ustatkował - albo przynajmniej ona jedna nie zgłaszała takich rzeczy. A co do tego, że Heard robiła sobie zdjęcia. Możecie nie wierzyć, ale kiedy eksmąż mnie uderzył też zrobiłam sobie zdjęcia (i pojechałam do szpitala). I na początku człowiek wierzy, że to się nie powtórzy, że wszystko się ułoży. A to zaczyna się od awantury, popchnięcia, ściśnięcia za mocno i dalej jest tylko gorzej. I jak patrzę na jej zdjęcia to tak to właśnie wygląda na początku: lekkie zasinienie, zakrwawiona warga, prawie nie widać. Ale wystarczyłoby jeszcze pół roku i złamałby jej rękę albo ją zadźgał naćpany.

Nigdzie nie znalazlam informacji o rzekomej przemocy pomiedzy johnnym, a vinona ryder lub Kate Moss. Mimo iz bedac z nimi nie zalowal sobie uzywek. A wtedy byl bardzo mlody; jest bardziej prawdopodobne, ze taki mlody chlopiec jak sie upije czy nacpa to uderzy, 50 letni facet raczej nie bije, jezeli wczesniej tego nie robil.




Być może Deep przechodzi andropauzę, niektórzy panowie stają się nadpobudliwi i nerwowi, bywają wtedy agresywni, poczytaj sobie. Sprawy nie polepsza fakt, że sięga po alkohol który wywołuje zmiany w mózgu.


Mój ojciec rzucił się na moją matkę z łapami po 25 latach małżeństwa, bo przechodził "kryzys wieku średniego" + był upity, mama nie chciała się na coś zgodzić (już nie pamiętam co) i mu szajba odbiła. Nigdy wcześniej jej nie uderzył, a wtedy? Jakby nie było w domu mojego brata to chyba by ją zatłukł.

gość02-06-16, 10:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-06-16, 10:43 napisał(a):
gość, 01-06-16, 19:46 napisał(a):
Ej, no bez przesady. Przecież jak Depp chodził z Moss to jednak razem ćpali i regularnie ją lał. I to żaden sekret, to przy Vanessie się ustatkował - albo przynajmniej ona jedna nie zgłaszała takich rzeczy. A co do tego, że Heard robiła sobie zdjęcia. Możecie nie wierzyć, ale kiedy eksmąż mnie uderzył też zrobiłam sobie zdjęcia (i pojechałam do szpitala). I na początku człowiek wierzy, że to się nie powtórzy, że wszystko się ułoży. A to zaczyna się od awantury, popchnięcia, ściśnięcia za mocno i dalej jest tylko gorzej. I jak patrzę na jej zdjęcia to tak to właśnie wygląda na początku: lekkie zasinienie, zakrwawiona warga, prawie nie widać. Ale wystarczyłoby jeszcze pół roku i złamałby jej rękę albo ją zadźgał naćpany.

Nigdzie nie znalazlam informacji o rzekomej przemocy pomiedzy johnnym, a vinona ryder lub Kate Moss. Mimo iz bedac z nimi nie zalowal sobie uzywek. A wtedy byl bardzo mlody; jest bardziej prawdopodobne, ze taki mlody chlopiec jak sie upije czy nacpa to uderzy, 50 letni facet raczej nie bije, jezeli wczesniej tego nie robil.




Być może Deep przechodzi andropauzę, niektórzy panowie stają się nadpobudliwi i nerwowi, bywają wtedy agresywni, poczytaj sobie. Sprawy nie polepsza fakt, że sięga po alkohol który wywołuje zmiany w mózgu.

gość02-06-16, 10:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jednego nie rozumiem, związek trwał 4 lata, w tym rok małżeństwa, to znaczy,że 3 lata spotykała się z nim, jeśli jest agresywny to po co wychodziła za mąż?uderzył dopiero po ślubie, po 3 latach znajomości?jak facet ma zadatki na boksera to wychodzi to szybko, nie po 3 latach...

gość02-06-16, 10:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wszystko ok z jednym wyjątkiem, rozcięta warga puchnie, ta wygląda na umazana dżemem lol

strony
1 2 3 4 5 6
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida