sobota 04-06-16, czytany: 306205 razy, autor: Beata Maj

Fani zaniepokojeni zdjęciem na Instagramie Lewandowskich

Co wywołało komentarze?

Anna LewandowskaAnna Lewandowska / © KAPiF
Za tydzień ruszają rozgrywki Euro 2016. Polska ekipa od kilku tygodni szykuje się do spotkań na stadionach, jaki będzie efekt - czas pokaże. Spotkanie z Holandią zakończyło się przegraną drużyny z Orzełkiem 1:2. Kibice nerwowo dyskutują o szansach, tymczasem piłkarze...

Zobacz: Robert Lewandowski tłumaczy brak czasu dla fanów

Anna Lewandowska i Robert Lewandowski


Robert Lewandowski (27 l.) relaksuje się w te ostatnie dni przed mistrzostwami w swojej mazurskiej posiadłości. Razem z żoną, Anną Lewandowską, nie tylko zdrowo je, ale i zażywa sportów... motorowych.

Na Instagramach napastnika biało-czerwonych, a także Anny Lewandowskiej pojawiła się fotka ze wspólnej wyprawy Lewego i Anny na quadach.

Fani nie byli zbyt szczęśliwi:

A gdzie kewlar? Uważajcie, kto bramki będzie strzelał - pouczali.

Żeby tylko się nie wypier**lił przed Euro... - martwił się ktoś inny.

Fajna zabawa ale kask radzę zapinać - pisał ktoś jeszcze.


Lekkomyślność?

Zobacz: NIE ZGADNIECIE, CO OSTATNIO POPIJA ANNA LEWANDOWSKA (FOTO)



Dream Team, Crazy Team 😈❤🇵🇱 with @_rl9 Have a nice weekend!☀ #healthy #healthyplanbyann #annalewandowska #robertlewandowski

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Anna Lewandowska (@annalewandowskahpba)




Fani zaniepokojeni zdjęciem na Instagramie Lewandowskich

Fani zaniepokojeni zdjęciem na Instagramie Lewandowskich

Fani zaniepokojeni zdjęciem na Instagramie Lewandowskich




 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Anna Lewandowska
Anna Lewandowska
Anna Lewandowska
Anna Lewandowska
Anna Lewandowska
Anna Lewandowska
Anna Lewandowska
Anna Lewandowska




skomentuj:



Wasze komentarze (86): sortuj ↓

gość24-07-16, 18:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Taki zachecajacy tytuł a artykół o niczym

gość19-07-16, 17:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Tak się zastanawiam, co wstępuje w ludzi , którzy tak źle piszą o Ani Lewandowskiej. Toż to zazdrość chyba. Zazdrość za tym , czego im w życiu brakuje. Zazdrość za tym, że nie są w stanie osiągnąć tego co jej się udało. Nieważne czy pomocne było nazwisko męza. Ważne jest to , że nie bluzga jadem chowając się pod kamieniem.

gość09-07-16, 19:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ja pitole głupi pretekst do głupiego artykułu

gość24-06-16, 14:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie posrajta się z nimi

gość16-06-16, 23:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wstyd to czytać te hejty. Zazdrosne polaczki. Niech im bedzie jak najlepiej !!! Fajna z nich para o tyle w temacie .

gość08-06-16, 22:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Boże! To przecież oczywiste, że w kevlarze nie byłoby widać muskulatury atletycznych sylwetek, a zapięcie czasem robi drugi podbródek i ściska deformując twarz. ;-)
Wystarczy pooglądać żużel (który de facto radzi sobie w świecie niż nasza piłka) ale gdy sączą sponsorowany napój w czapeczce wyglądają bardziej medialnie jak również robiąc symboliczną rundę honorową, ale już na torze w trakcie wyścigu mamy te ściśnięte kaskiem pyzunie. ;-) :-)

gość05-06-16, 15:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Mnie tam najbardziej śmieszy to, jak wszyscy są zbulwersowani, że Lewandowski gra w reklamach, bo hajsu mu nie starcza. Ludzie, jak ma okazję to czemu ma nie skorzystać? Sądzę, że jak byście byli na jego miejscu też byście tak postąpili. Chłopak ma teraz przełomowy moment w swojej karierze, niech zarabia. Myślicie, że piłkarzem będzie całe życie? Pieniądze zawsze się przydadzą.

gość05-06-16, 11:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 04-06-16, 21:52 napisał(a):
gość, 04-06-16, 21:10 napisał(a): Lewa jest podobna do matki dody. Taki sam joker
Jestes geniuszem😀faktycznie jak coreczka jokera wandy
Taki typ urody co brzydko i szybko się zestarzeje niestety 😢

gość05-06-16, 00:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A może relaks zamiast morderczego treningu mu pomoże dlaczego ciagle wszystkich sie krytykuje ??? Jejku nie zazdroścmy tylko kibicujmy może takie wsparcie pomoże . Każdy z was krytykujących miał swoje możliwości jesli ich nie wykorzystaliście to do kogo pretensja a jesli nie mieliście talentu i możliwości to sorry nie Jego wina dajcie żyć . Jest dobry to zarabia cieszmy sie z tego ze mamy kogoś zdolnego !! Boże nie rozumiem po prostu nie rozumiem dlaczego jesteśmy tak zmiennym i okrutnym narodem wygrywa kochamy przegrywa wieszamy psy!! To chore !!

gość04-06-16, 22:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Z INTELIGENCJI ZOSTAL IM TYLKO LANS TO JEDYNE CO NAJLEPIEJ POTRAFIA!!!!

gość04-06-16, 22:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Z INTELIGENCJI ZOSTAL IM TYLKO LASM TO JEDYNE CO NAJLEPIEJ POTRAFIA!!!!

gość04-06-16, 22:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Z INTELIGENCJI ZOSTAL IM TYLKO TO JEDYNE CO NAJLEPIEJ POTRAFIA!!!!

gość04-06-16, 22:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ludzie hejtuja ich za pazernosc i wcale sie nie dziwie sa gdzies granice oni zamiast grac tylko sie lansuja chyba p.... im sie juz w baniach

gość04-06-16, 22:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 04-06-16, 19:30 napisał(a):
gość, 04-06-16, 18:20 napisał(a): Boje sie isc wysikac, bo mam obawy, ze z mojego sedesu wyskoczy lewa albo jego wyszczerzona sztucznie zonka, rzyyyyg
Tak sie ich boisz, ale sama wchodzisz na newsy o nich!puknij sie w glowe
Ty sie puknij to gdzie ma to napisac, pod niusami o bozence z klanu?

gość04-06-16, 22:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

pazernosc pustakow nie zna granic ona ma ogromne parcie na szklo wiec g....tez zarekluje on strzela tylko gole za euro!!!

gość04-06-16, 22:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ludzie wyjeżdżają na weekend na Mazury, żeby odpocząc w ciszy, ale zawsze znajdą się debile na quadach, żeby uprzykrzyc innym życie.

gość04-06-16, 22:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Reklama kredytów przez lewandowska to jakas masakra. Pazerna baba. Zona milionera kredyty reklamuje wstyd!!

gość04-06-16, 21:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 04-06-16, 21:10 napisał(a): Lewa jest podobna do matki dody. Taki sam joker
Jestes geniuszem😀faktycznie jak coreczka jokera wandy

gość04-06-16, 21:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Lewa jest podobna do matki dody. Taki sam joker

gość04-06-16, 20:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ja ich Lubie, wydają się tacy normalni, no może ona nie do końca, ale przynajmniej coś robi, a nie jak Borucowa i szczesna, typowe głupie dziunie. A Wam wszystkim zazdrosnym o to, że gra w reklamach itp.Ma swoje pięć minut niech korzysta. Ja mu, życze jak najlepiej. Mniej jadu więcej życzliwości,życzę drogie Panie.

gość04-06-16, 20:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 04-06-16, 16:11 napisał(a):
gość, 04-06-16, 16:07 napisał(a):
gość, 04-06-16, 10:38 napisał(a):
gość, 04-06-16, 09:47 napisał(a): Nie lubie jej. Wtf chyba nikt jej nie lubi
Też za nią nie przepadam, nie wiem czemu, jest mnóstwo ładnych i zamożnych znanych osób, które wywołują pozytywne emocje tylko nie ona. Mam wrażenie, że to przez chęć bycia ekspertem we wszystkim i zadzieranie nosa - ok ma sukcesy sportowe, ale dopiero stała się sławna jako żona piłkarza. Ma coś takiego w sobie, że nie da się lubić. Bardziej nie znoszę Borucowej - zwykła dziunia lecąca na kasę, sama w życiu nic nie osiągnęła poza rozkładaniem nóg tam gdzie trzeba i jeszcze bezczelnie żali się, że jest niedoceniana w Polsce. Za co?
Dokładnie
a to starsze dziecko czyje jest?z kim ona je ma???
Glupia pi..... ktora uwaza sie za 8 cud swiata

gość04-06-16, 20:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 04-06-16, 19:54 napisał(a):
gość, 04-06-16, 18:55 napisał(a): mozna dostac obrzydzenia z kazdej reklamy geba Lewandowskiego,chytry i bierze wszystko
z tej pazerności, za pieniądze pewnie wlazłby i w cztery litery murzynowi. i to w całości...
Ja mysle ze nawet gowno by zjadl jakby mu zaplacili

gość04-06-16, 20:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 04-06-16, 18:18 napisał(a):
gość, 04-06-16, 18:13 napisał(a): Na tym zdjeciu na gorze wygladaja jak 40latkowie - Grazyna z czerwonym, opitym Januszem na weselichu
Haha, dobre! 😂😂😂
Niestety strasznie staro na nim wyszli ance nie pasuje taki makijaż najlepiej jej w rozswietlajacym

gość04-06-16, 19:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 04-06-16, 18:55 napisał(a):
mozna dostac obrzydzenia z kazdej reklamy geba Lewandowskiego,chytry i bierze wszystko




z tej pazerności, za pieniądze pewnie wlazłby i w cztery litery murzynowi. i to w całości...

gość04-06-16, 19:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 04-06-16, 18:20 napisał(a): Boje sie isc wysikac, bo mam obawy, ze z mojego sedesu wyskoczy lewa albo jego wyszczerzona sztucznie zonka, rzyyyyg
Tak sie ich boisz, ale sama wchodzisz na newsy o nich!puknij sie w glowe

strony
1 2 3 4
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida