Ile zarabia Robert Lewandowski na reklamach?
Sumy przyprawiają o zawrót głowy.
Macie czasem wrażenie, że gdy otworzycie swoją lodówkę, wyskoczy z niej Robert Lewandowski (27 l.)? Piłkarz, jak na napastnika przystało, wykorzystuje sytuację związaną ze zbliżającym się Euro. W ciągu ostatnich miesięcy mogliśmy oglądać sportowca w nowych reklamach – promował telefony, ciuchy, szampony i napoje. Ostatnio głośno było o reklamie telefonii komórkowej. Muzyka z tego spotu brzęczy nam w uszach co najmniej kilka razy na dzień.
Zobacz: Lewandowski o żonie: Jak ją spotkałem po raz pierwszy…
Magazyn branżowy Press poprosił ekspertów, by ocenili, jaką wartość ma sam Lewandowski i jak wpływa na marki, które reklamuje.
Szefowie agencji reklamowych z jednej strony podkreślają, że potencjał Lewandowskiego rośnie, ale nie przekłada się to na skuteczność marek, z którymi jest związany piłkarz.
Eksperci zauważają, że klienci nie będą kojarzyć wszystkich marek, które reklamuje mąż Anny Lewandowskiej z jego nazwiskiem. W głowach odbiorców zostanie jedna – dwie marki.
Zobacz: Robert Lewandowski i Tomasz Kot… tańczą i ŚPIEWAJĄ w reklamie!
– Lewandowski wybrał drogę Adama Małysza sprzed ponad dekady. Wizerunek skoczka był wykorzystywany przy tylu markach, że później nie kojarzył się z niczym innym oprócz Red Bulla – Press cytuje Grzegorza Kitę, prezesa agencji Sport Management Polska.
Na koniec przedstawiciele branży reklamowej zdradzają, na jakie kwoty opiewają kontrakty reklamowe Lewandowskiego:
– Od 700 tys. zł do 2,5 mln zł. To zależy od skali, na jaką marka chce go wykorzystywać w kampanii, a także od wielkości i pozycji samej marki – mówi Grzegorz Kita.
Cały artykuł przeczytacie tutaj.