czwartek 16-06-16, czytany: 23695 razy, autor: Piąta Nad Ranem

Jennifer Aniston pokazała ciążowy brzuszek? (FOTO)

W końcu zostanie mamą?

Jennifer AnistonJennifer Aniston / © Fame/Flynet
Jennifer Aniston ma 47 lat, męża, Justina Theroux, z którym podobno jest bardzo szczęśliwa. Nie ma za to dziecka, czego nie może przeboleć tabloidowy świat. Co roku Aniston jest najczęściej zapładnianą gwiazdą i pewnie będzie tak do momentu, w którym jej agent nie ogłosi, że przeszła ona menopauzę i dzieci nie będzie miała nigdy.

Zobacz: Jennifer Aniston i Brad Pitt rozwodzą się!

Wczoraj świat obiegły zdjęcia Jenn i Justina z urlopu. Aktorzy wygrzewają się na plaży i uprawiają sup surfing. Uwagę przyciąga wyraźnie zaokrąglony brzuszek aktorki. Czy to ciąża? Jeszcze zanim gwiazda zdążyła skomentować te doniesienia, posypały się gratulacje.

Jednak zupełnie niepotrzebnie.

Jennifer nie jest w ciąży. To, co widzicie na zdjęciach to efekt pysznego obiadu, na którym małżonkowie byli wcześniej - zdradza znajomy małżonków.


Zobacz: `Mów do mnie, Mamo` - komunikator, który pozwala dziecku w łonie matki usłyszeć głosy

Świat nie może zaakceptować faktu, że Jenn ma 47 lat i nie ma dzieci oraz tego, że kocha jeść, nie jest na diecie i nie zależy jej na płaskim brzuchu...


Jennifer Aniston pokazała ciążowy brzuszek? (FOTO)

Jennifer Aniston pokazała ciążowy brzuszek? (FOTO)

Jennifer Aniston pokazała ciążowy brzuszek? (FOTO)

Jennifer Aniston pokazała ciążowy brzuszek? (FOTO)

Jennifer Aniston pokazała ciążowy brzuszek? (FOTO)



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Pitt,Jolie,Aniston
Pitt,Jolie,Aniston
Romances Stars
Romances Stars
Brad Pitt and Jenn...
Brad Pitt and Jenn...
Brad Pitt and Jenn...
Brad Pitt and Jenn...




skomentuj:



Wasze komentarze (72): sortuj ↓

gość19-06-16, 07:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Rychło w czas.Urodzi sobie wnuka.

gość17-06-16, 13:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-06-16, 23:36 napisał(a):
ILLUMINATI HOLLYWOOD: The Kabbalah Center na youtube, wy debile przeciez te hollywood cale jest szatanskie, po co tych tranwestytow, pedofili, homosiow ogladacie i wspieracie, ci wszyscy slawni i bogaci siedza w tym, kiedy wy sie ludzie przebudzicie, ci ludzie sa chorzy, chazarscy zydzi iluminaci, dzieci szatana, i czcza szatana miedzy innymi w rytualach, w filmach, muzyce ,,,,itd



Oddałabym wszystko, by być w tym świecie!

gość17-06-16, 08:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Pisaliscie niedawno ze sie rozwodzi a tu na jednym ze zdjec widac jej meza jak masuje jej plecy hahaha

gość16-06-16, 23:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ILLUMINATI HOLLYWOOD: The Kabbalah Center na youtube, wy debile przeciez te hollywood cale jest szatanskie, po co tych tranwestytow, pedofili, homosiow ogladacie i wspieracie, ci wszyscy slawni i bogaci siedza w tym, kiedy wy sie ludzie przebudzicie, ci ludzie sa chorzy, chazarscy zydzi iluminaci, dzieci szatana, i czcza szatana miedzy innymi w rytualach, w filmach, muzyce ,,,,itd

gość16-06-16, 23:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-06-16, 23:17 napisał(a): akurat ciaza w wieku 25 i urodzenie 26 to tez jeszcze dosx wczesnie
//////////////// Rocznikowo 27. Wyszlam z domu jak mialam jakoś 23, ślub w wieku 24. Zdazylam skończyć studia i wyjechać, popracować, zanim urodziłam. Paradoksalnie wyszłam za mąż jako pierwsza ze wszystkich znajomych, mimo że potrafiłam imprezować 5 dni w tygodniu, nikt mi raczej stabilizacji nie wróżył. Po prostu, znaleźliśmy się w kilkutysięcznym tłumie i tak już nam zostało. Patrząc z perspektywy czasu, nie chciałabym teraz być dalej singlem, nawet mając te wszystkie przywileje jakie to ze sobą niesie. To chyba kwestia człowieka, każdy chce w życiu czegoś innego. To, co mogę stwierdzić będąc matką: dzieci bardzo temperują i zmieniają priorytety i choć niejednokrotnie mam ochotę trzasnac drzwiami i już nie wrócić, to mimo wszystko to najlepsze, co mnie mogło spotkać (uprzedzając: bycie kurą domową to nie szczyt moich marzeń i aspiracji, ale bardziej sobie cenię ludzi, niż rzeczy). Z drugiej strony jest mnóstwo osób, które tego dla siebie nie chcą, niech każdy sobie żyje jak chce. Dokładnie, brawo. Kazdy niech sobie zyje jak chce, byleby nie robił nikomu krzywdy.

gość16-06-16, 23:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

akurat ciaza w wieku 25 i urodzenie 26 to tez jeszcze dosx wczesnie//////////////// Rocznikowo 27. Wyszlam z domu jak mialam jakoś 23, ślub w wieku 24. Zdazylam skończyć studia i wyjechać, popracować, zanim urodziłam. Paradoksalnie wyszłam za mąż jako pierwsza ze wszystkich znajomych, mimo że potrafiłam imprezować 5 dni w tygodniu, nikt mi raczej stabilizacji nie wróżył. Po prostu, znaleźliśmy się w kilkutysięcznym tłumie i tak już nam zostało. Patrząc z perspektywy czasu, nie chciałabym teraz być dalej singlem, nawet mając te wszystkie przywileje jakie to ze sobą niesie. To chyba kwestia człowieka, każdy chce w życiu czegoś innego. To, co mogę stwierdzić będąc matką: dzieci bardzo temperują i zmieniają priorytety i choć niejednokrotnie mam ochotę trzasnac drzwiami i już nie wrócić, to mimo wszystko to najlepsze, co mnie mogło spotkać (uprzedzając: bycie kurą domową to nie szczyt moich marzeń i aspiracji, ale bardziej sobie cenię ludzi, niż rzeczy). Z drugiej strony jest mnóstwo osób, które tego dla siebie nie chcą, niech każdy sobie żyje jak chce.

gość16-06-16, 22:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-06-16, 20:46 napisał(a):
gość, 16-06-16, 20:39 napisał(a): Moim zdaniem wiek tu nie gra roli. Niektóre młode dziewczyny, nawet jeśli nie planowały ciąży, są bardziej dojrzałe niż te, które są po 30 i starały się o dziecko. Nie ma reguły- wiek czy kwestia planowania całkowicie tracą znaczenie, kiedy kobieta faktycznie rodzi dziecko. Dopiero wtedy widać dojrzałość.
zgadza sie ze na ciaze trzeba byc gotowym,najpierw trzeba byc przede wszystkim w dojrzalym,stabilnym zwiazku,miec tez stabilna sytuacje finansowa na utrzymanie rodziny i chciec tego dziecka w 2 i matka i ojciec,jesli ktos tak juz czuje i ma mozliwosci w wieku 20-25 to czemu nie,ale jesli nie to wiadomo ze lepiej poczekac i urodzic w wieku 30,dziecko to nie zabawka a odpowiedzialnosc na cale zycie przeciez
Tak, byłoby pięknie. Tyle, ze 70% ciąż w tym kraju jest nieplanowanych. Ludzie myślą ze "jakos to bedzie" a potem wylew frustracji, i brak czasu dla dziecka, bo trzeba isc do pracy zeby cały kierat utrzymać. Mi to w sumie najbardziej szkoda babci, która powinna odpoczywać na emeryturze i dogadzać sobie, a młode żonkosie wbijają ją w role bezpłatnej niani, bo "mamo, jak to? Własnym wnuczkiem sie mama nie zajmie?". Widze to teraz wszędzie, żal mi tych starszych w większości pań.

gość16-06-16, 21:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-06-16, 21:24 napisał(a):
gość, 16-06-16, 20:25 napisał(a):
gość, 16-06-16, 19:36 napisał(a): Moja znajoma usunela 2 miesiace temu ciaze gdyz dziecko byloby ciezko niepelnosprawne. Ma 43 lata. Bardzo to przezyla ale mowi ,ze to opieka 24 godziny nad uposledzonym czlowiekiem. Badania genetyczne cos wykazaly i miala pobierane wody plodowe do finalowego zdiagnozowania. Ma 3 dzieci. 2 dorosle corki i nastolatke . Z punktu biologii dzieci powinno sie miec w mlodszym wieku. Poza tym rodzice maja wieksza szanse wychowac je niz starsi ludzie. Nie wiem mnie mama urodzila jak miala 21 lat i tata mial tyle samo. Ja mam teraz 19 i rodzice sa dla mnie jak przyjaciele. Poza tym mlodo wygladaja i sa na luzie. Widze roznice u kolezanek majacych matki po 50. Juz widac roznice pokolen oraz kosc niezgody . Ja jestem dumna majac matke ,ktora wyglada jak starsza siostra .
to teraz odpowiedz sobie na pytanie czy ty jako kobieta prawie w wieku twojej matki kiedy cie urodzila,jestes gotowa za rok zajsc w ciaze i urodzic w wieku 21 zeby dzieci mialy mloda mame,mnie mama urodzila w wieku 31 lat i tez wyglada mlodo i ma dla mnie mnostwo zrozumienia bo przezyla swoja mlodosc na luzie bez zobowiazan i mnie rozumie,kolezanki mama jest mlodsza a trzyma ja jak pod kloszem mimo ze sama juz w wieku 20 lat byla matka i po slubie
2 dekady temu były trochę inne czasy niż teraz, wtedy dwudziestka już była dorosła i zwykle "na wydaniu". Dzisiaj ludzie mieszkają z rodzicami i do trzydziestki. Takie czasy, nie ma co porównywać. Moja mama też miała 21, ja w jej wieku latalam po imprezach i ani w głowie mi były ciąże, wręcz nie chciałam mieć dzieci nigdy, absolutnie nie. Urodziłam w wieku 26 i 29 lat.
akurat ciaza w wieku 25 i urodzenie 26 to tez jeszcze dosx wczesnie

gość16-06-16, 21:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-06-16, 17:44 napisał(a):
gość, 16-06-16, 17:39 napisał(a):
gość, 16-06-16, 17:36 napisał(a):
gość, 16-06-16, 17:10 napisał(a):
gość, 16-06-16, 15:03 napisał(a): O Matko... Nie dadzą spokoju tej babce. Może ona nie miała i nie ma ochoty na dziecko? Matki Polki, których jedynym celem i ambicją życiową jest posiadanie dzieci i zamieszczanie ich zdjęć w internecie z pewnością tego nie zrozumieją. Ale bravo dla niej- nie chciała, nie ma, ale ma za to życie jak w Madrycie!:) Piąteczka!
Piateczka zgadzam sie 👊🏼👊🏼👊🏼👊🏼
Kiedyś tez tak myślałam jak ty, czas leciał, doszłam do wniosku że ile można pracować i jeździć na wakacje. W kółko to samo praca, dom, praca, dom czasem impreza, wakacje raz na rok i co to za życie. A z dzieckiem jest na prawde zabawnie ;) nie ma nudy! I jest takie kochane jak wszystki odkrywa na nowo!
Aż urośnie i stanie sie wstrętnym nastolatkiem:d chyba ze takie wyrośnięte oddajesz
No i co ze się stanie wstrętnym nastolatkiem? Naturalna kolej rzeczy.
Na szczescie nikt nikomu nie moze narzucic swojego sposobu myslenia. Jedna kobitka sie spelni wychowujac dzieci, a inna podruzujac sobie z mezem po swiecie. Co kto woli. Zastanawia mnie jedynie to, czy ci ktorzy tak bardzo chca zaplodnic te babeczke, choc przez chwile zastanowili sie nad tym ze ona byc moze poprostu nie moze miec dzieci- takie rzeczy sie zdarzaja. Dla niektorych kobiet to straszna trauma, ale sa tez takie ktore to ogarna i zaakceptuja bo takie jest zycie. Wiec moze dac jej nareszcie spokoj?

gość16-06-16, 21:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-06-16, 20:25 napisał(a):
gość, 16-06-16, 19:36 napisał(a): Moja znajoma usunela 2 miesiace temu ciaze gdyz dziecko byloby ciezko niepelnosprawne. Ma 43 lata. Bardzo to przezyla ale mowi ,ze to opieka 24 godziny nad uposledzonym czlowiekiem. Badania genetyczne cos wykazaly i miala pobierane wody plodowe do finalowego zdiagnozowania. Ma 3 dzieci. 2 dorosle corki i nastolatke . Z punktu biologii dzieci powinno sie miec w mlodszym wieku. Poza tym rodzice maja wieksza szanse wychowac je niz starsi ludzie. Nie wiem mnie mama urodzila jak miala 21 lat i tata mial tyle samo. Ja mam teraz 19 i rodzice sa dla mnie jak przyjaciele. Poza tym mlodo wygladaja i sa na luzie. Widze roznice u kolezanek majacych matki po 50. Juz widac roznice pokolen oraz kosc niezgody . Ja jestem dumna majac matke ,ktora wyglada jak starsza siostra .
to teraz odpowiedz sobie na pytanie czy ty jako kobieta prawie w wieku twojej matki kiedy cie urodzila,jestes gotowa za rok zajsc w ciaze i urodzic w wieku 21 zeby dzieci mialy mloda mame,mnie mama urodzila w wieku 31 lat i tez wyglada mlodo i ma dla mnie mnostwo zrozumienia bo przezyla swoja mlodosc na luzie bez zobowiazan i mnie rozumie,kolezanki mama jest mlodsza a trzyma ja jak pod kloszem mimo ze sama juz w wieku 20 lat byla matka i po slubie
2 dekady temu były trochę inne czasy niż teraz, wtedy dwudziestka już była dorosła i zwykle "na wydaniu". Dzisiaj ludzie mieszkają z rodzicami i do trzydziestki. Takie czasy, nie ma co porównywać. Moja mama też miała 21, ja w jej wieku latalam po imprezach i ani w głowie mi były ciąże, wręcz nie chciałam mieć dzieci nigdy, absolutnie nie. Urodziłam w wieku 26 i 29 lat.

gość16-06-16, 21:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No nie wiem, kształt brzucha nie wskazuje na przejedzenie - co to jakaś nowa odmiana ciąży tzw, ciąża spożywcza? :) Jak się poje to nie wysadzi brzucha od żeber aż po pachwiny, bez jaj. Tym bardziej, że Aniston jest maniaczką ćwiczeń i zdrowej diety. Myślę, że rzeczniczka chce zmylić trop i tyle w temacie.

gość16-06-16, 20:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-06-16, 20:39 napisał(a): Moim zdaniem wiek tu nie gra roli. Niektóre młode dziewczyny, nawet jeśli nie planowały ciąży, są bardziej dojrzałe niż te, które są po 30 i starały się o dziecko. Nie ma reguły- wiek czy kwestia planowania całkowicie tracą znaczenie, kiedy kobieta faktycznie rodzi dziecko. Dopiero wtedy widać dojrzałość.
zgadza sie ze na ciaze trzeba byc gotowym,najpierw trzeba byc przede wszystkim w dojrzalym,stabilnym zwiazku,miec tez stabilna sytuacje finansowa na utrzymanie rodziny i chciec tego dziecka w 2 i matka i ojciec,jesli ktos tak juz czuje i ma mozliwosci w wieku 20-25 to czemu nie,ale jesli nie to wiadomo ze lepiej poczekac i urodzic w wieku 30,dziecko to nie zabawka a odpowiedzialnosc na cale zycie przeciez

gość16-06-16, 20:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Moim zdaniem wiek tu nie gra roli. Niektóre młode dziewczyny, nawet jeśli nie planowały ciąży, są bardziej dojrzałe niż te, które są po 30 i starały się o dziecko. Nie ma reguły- wiek czy kwestia planowania całkowicie tracą znaczenie, kiedy kobieta faktycznie rodzi dziecko. Dopiero wtedy widać dojrzałość.

gość16-06-16, 20:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gowno prawda, to fotoszop i iluzja iluminatow, tranzystory hollywodzkie! Prawie wszystkie pary Hollywood są parami transow!!! to jest wszystko prawda w imie Jezusa Chrystusa, wiele aktorek sa facetami a aktorzy babami!!! szatanskie HELLywood transgender agenda i iluminaci tfuuuuuuuuuuuuuuuuu

gość16-06-16, 20:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-06-16, 17:42 napisał(a):
gość, 16-06-16, 17:33 napisał(a):
gość, 16-06-16, 16:14 napisał(a):
gość, 16-06-16, 15:21 napisał(a):
gość, 16-06-16, 14:42 napisał(a):
w takim wieku ciąża to WSTYD

Wstyd to ciąża przed 30 r.ż, kretynko.

A ile Ty masz dziecko lat? Z medycznego punktu widzenia najlepszy wiek do narodzin pierwszego dziecka to właśnie do 30 roku życia. Mnie nigdy nie podobały się stare mamuśki. Hollywood to inna bajka. Tam machniesz sobie operacje i wyglądasz super. Ty urodzisz w wieku 35? 40? Pójdziesz na wywiadówkę i będą Ci gratulować wnuka. Taka prawda.

Kobiety zachodzą w ciąże coraz później, ale po 35 roku życia bardzo rośnie ryzyko urodzenia chorego dziecka, to też większy wysiłek dla organizmu, zwiększa się skłonność do zachorowania na osteoporozę. Poza tym z wiekiem sił nie przybywa, nigdy kobieta koło czterdziestki nie będzie mieć tyle energii co dwudziestolatka, najpierw się w kółko nie dosypia, potem za dzieckiem trzeba nadążyć. Mimo wszystko lepiej mieć dzieci wcześniej, niż później. I nie jest to kwestia żadnego wstydu, ale biologii.

To prawda, niestety. Ale jednak nikt nie przymusi kobiet do tego zeby rodziły wcześniej, jeśli maja jeszcze szkołę, prace, studia, nie spotkały tego jedynego, albo zwyczajnie chcą przeżyć swoje najlepsze lata na zabawie. Bo nie ma w tym nic dziwnego, każda z nas chce coś w swoim zyciu przeżyć i niekoniecznie to musza byc pieluchy w młodym wieku. Biologia jest okrutna i niesprawiedliwa dla kobiet, cóż zrobic. Faceci maja w życiu łatwiej.

Ciąża zwiększa ryzyko osteoporozy i nie tylko w każdym wieku. No niestety, faceci mają w życiu łatwiej, dlatego nie rozumiem kobiet, które starają ułatwić im życie jeszcze bardziej, a kobietom utrudnić.

gość16-06-16, 20:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-06-16, 19:01 napisał(a):
gość, 16-06-16, 17:33 napisał(a):
gość, 16-06-16, 16:14 napisał(a):
gość, 16-06-16, 15:21 napisał(a):
gość, 16-06-16, 14:42 napisał(a):
w takim wieku ciąża to WSTYD

Wstyd to ciąża przed 30 r.ż, kretynko.

A ile Ty masz dziecko lat? Z medycznego punktu widzenia najlepszy wiek do narodzin pierwszego dziecka to właśnie do 30 roku życia. Mnie nigdy nie podobały się stare mamuśki. Hollywood to inna bajka. Tam machniesz sobie operacje i wyglądasz super. Ty urodzisz w wieku 35? 40? Pójdziesz na wywiadówkę i będą Ci gratulować wnuka. Taka prawda.

Kobiety zachodzą w ciąże coraz później, ale po 35 roku życia bardzo rośnie ryzyko urodzenia chorego dziecka, to też większy wysiłek dla organizmu, zwiększa się skłonność do zachorowania na osteoporozę. Poza tym z wiekiem sił nie przybywa, nigdy kobieta koło czterdziestki nie będzie mieć tyle energii co dwudziestolatka, najpierw się w kółko nie dosypia, potem za dzieckiem trzeba nadążyć. Mimo wszystko lepiej mieć dzieci wcześniej, niż później. I nie jest to kwestia żadnego wstydu, ale biologii.


moja koleżanka wpadła sobie w wieku 44lat, cała wieś o niej gadała

jak to wieś:P

gość16-06-16, 20:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-06-16, 19:36 napisał(a): Moja znajoma usunela 2 miesiace temu ciaze gdyz dziecko byloby ciezko niepelnosprawne. Ma 43 lata. Bardzo to przezyla ale mowi ,ze to opieka 24 godziny nad uposledzonym czlowiekiem. Badania genetyczne cos wykazaly i miala pobierane wody plodowe do finalowego zdiagnozowania. Ma 3 dzieci. 2 dorosle corki i nastolatke . Z punktu biologii dzieci powinno sie miec w mlodszym wieku. Poza tym rodzice maja wieksza szanse wychowac je niz starsi ludzie. Nie wiem mnie mama urodzila jak miala 21 lat i tata mial tyle samo. Ja mam teraz 19 i rodzice sa dla mnie jak przyjaciele. Poza tym mlodo wygladaja i sa na luzie. Widze roznice u kolezanek majacych matki po 50. Juz widac roznice pokolen oraz kosc niezgody . Ja jestem dumna majac matke ,ktora wyglada jak starsza siostra .
to teraz odpowiedz sobie na pytanie czy ty jako kobieta prawie w wieku twojej matki kiedy cie urodzila,jestes gotowa za rok zajsc w ciaze i urodzic w wieku 21 zeby dzieci mialy mloda mame,mnie mama urodzila w wieku 31 lat i tez wyglada mlodo i ma dla mnie mnostwo zrozumienia bo przezyla swoja mlodosc na luzie bez zobowiazan i mnie rozumie,kolezanki mama jest mlodsza a trzyma ja jak pod kloszem mimo ze sama juz w wieku 20 lat byla matka i po slubie

gość16-06-16, 20:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-06-16, 20:08 napisał(a):
gość, 16-06-16, 19:36 napisał(a):
Moja znajoma usunela 2 miesiace temu ciaze gdyz dziecko byloby ciezko niepelnosprawne. Ma 43 lata. Bardzo to przezyla ale mowi ,ze to opieka 24 godziny nad uposledzonym czlowiekiem. Badania genetyczne cos wykazaly i miala pobierane wody plodowe do finalowego zdiagnozowania. Ma 3 dzieci. 2 dorosle corki i nastolatke . Z punktu biologii dzieci powinno sie miec w mlodszym wieku. Poza tym rodzice maja wieksza szanse wychowac je niz starsi ludzie. Nie wiem mnie mama urodzila jak miala 21 lat i tata mial tyle samo. Ja mam teraz 19 i rodzice sa dla mnie jak przyjaciele. Poza tym mlodo wygladaja i sa na luzie. Widze roznice u kolezanek majacych matki po 50. Juz widac roznice pokolen oraz kosc niezgody . Ja jestem dumna majac matke ,ktora wyglada jak starsza siostra .

O, to ciekawe. W mojej rodzinie jest dokładnie na odwrót. Moja mama rodziła brata i siostre jak miała odpowiednio 21 i 23 lata, mnie w wieku 44 lat(kolosalna różnica wieku). Z moim rodzeńśtwem średnio się dogadywała, jako młoda matka była znerwicowana i zapracowana, do końca studiów jej dzieci siedziały u dziadków i kiedyś jej nawet nie poznały. Potem i tak siedziały same w domu, bo rodzice ciągle byli w robocie.Jak siostra miała naście lat, to ciągle się z mamą kłóciła. Ja natomiast z rodzicami mam teraz świetny kontakt, nigdy się na mnie nie wydzierali, mogłam z nimi pogadać o wszystkim.


No właśnie...a jeszcze odnosnie późnych/wczesnych ciąż i chorych/zdrowych dzieci...moja znajoma ma 28 lat jest lekarzem- jest w końcówce ciazy- wyjawiła mi niedawno że dziecko będzie miec zespól Downa...decyduje sie na urodzenie- to je wybór...ale nadmieniam- lekarz, młoda, nie pijąca, nie palącą, itp...nie ma reguły!

gość16-06-16, 20:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-06-16, 19:36 napisał(a):
Moja znajoma usunela 2 miesiace temu ciaze gdyz dziecko byloby ciezko niepelnosprawne. Ma 43 lata. Bardzo to przezyla ale mowi ,ze to opieka 24 godziny nad uposledzonym czlowiekiem. Badania genetyczne cos wykazaly i miala pobierane wody plodowe do finalowego zdiagnozowania. Ma 3 dzieci. 2 dorosle corki i nastolatke . Z punktu biologii dzieci powinno sie miec w mlodszym wieku. Poza tym rodzice maja wieksza szanse wychowac je niz starsi ludzie. Nie wiem mnie mama urodzila jak miala 21 lat i tata mial tyle samo. Ja mam teraz 19 i rodzice sa dla mnie jak przyjaciele. Poza tym mlodo wygladaja i sa na luzie. Widze roznice u kolezanek majacych matki po 50. Juz widac roznice pokolen oraz kosc niezgody . Ja jestem dumna majac matke ,ktora wyglada jak starsza siostra .

O, to ciekawe. W mojej rodzinie jest dokładnie na odwrót. Moja mama rodziła brata i siostre jak miała odpowiednio 21 i 23 lata, mnie w wieku 44 lat(kolosalna różnica wieku). Z moim rodzeńśtwem średnio się dogadywała, jako młoda matka była znerwicowana i zapracowana, do końca studiów jej dzieci siedziały u dziadków i kiedyś jej nawet nie poznały. Potem i tak siedziały same w domu, bo rodzice ciągle byli w robocie.Jak siostra miała naście lat, to ciągle się z mamą kłóciła. Ja natomiast z rodzicami mam teraz świetny kontakt, nigdy się na mnie nie wydzierali, mogłam z nimi pogadać o wszystkim.

gość16-06-16, 19:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jedynie czemu szkoda ze nie ma dzieci to temu ze jest bardzo ladna i nikt jej urody nie odziedziczy no ale coz jej wybor

gość16-06-16, 19:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Moja znajoma usunela 2 miesiace temu ciaze gdyz dziecko byloby ciezko niepelnosprawne. Ma 43 lata. Bardzo to przezyla ale mowi ,ze to opieka 24 godziny nad uposledzonym czlowiekiem. Badania genetyczne cos wykazaly i miala pobierane wody plodowe do finalowego zdiagnozowania. Ma 3 dzieci. 2 dorosle corki i nastolatke . Z punktu biologii dzieci powinno sie miec w mlodszym wieku. Poza tym rodzice maja wieksza szanse wychowac je niz starsi ludzie. Nie wiem mnie mama urodzila jak miala 21 lat i tata mial tyle samo. Ja mam teraz 19 i rodzice sa dla mnie jak przyjaciele. Poza tym mlodo wygladaja i sa na luzie. Widze roznice u kolezanek majacych matki po 50. Juz widac roznice pokolen oraz kosc niezgody . Ja jestem dumna majac matke ,ktora wyglada jak starsza siostra .

gość16-06-16, 19:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-06-16, 17:33 napisał(a):
gość, 16-06-16, 16:14 napisał(a):
gość, 16-06-16, 15:21 napisał(a):
gość, 16-06-16, 14:42 napisał(a):
w takim wieku ciąża to WSTYD

Wstyd to ciąża przed 30 r.ż, kretynko.

A ile Ty masz dziecko lat? Z medycznego punktu widzenia najlepszy wiek do narodzin pierwszego dziecka to właśnie do 30 roku życia. Mnie nigdy nie podobały się stare mamuśki. Hollywood to inna bajka. Tam machniesz sobie operacje i wyglądasz super. Ty urodzisz w wieku 35? 40? Pójdziesz na wywiadówkę i będą Ci gratulować wnuka. Taka prawda.

Kobiety zachodzą w ciąże coraz później, ale po 35 roku życia bardzo rośnie ryzyko urodzenia chorego dziecka, to też większy wysiłek dla organizmu, zwiększa się skłonność do zachorowania na osteoporozę. Poza tym z wiekiem sił nie przybywa, nigdy kobieta koło czterdziestki nie będzie mieć tyle energii co dwudziestolatka, najpierw się w kółko nie dosypia, potem za dzieckiem trzeba nadążyć. Mimo wszystko lepiej mieć dzieci wcześniej, niż później. I nie jest to kwestia żadnego wstydu, ale biologii.


moja koleżanka wpadła sobie w wieku 44lat, cała wieś o niej gadała

gość16-06-16, 18:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-06-16, 17:10 napisał(a):
gość, 16-06-16, 15:03 napisał(a): O Matko... Nie dadzą spokoju tej babce. Może ona nie miała i nie ma ochoty na dziecko? Matki Polki, których jedynym celem i ambicją życiową jest posiadanie dzieci i zamieszczanie ich zdjęć w internecie z pewnością tego nie zrozumieją. Ale bravo dla niej- nie chciała, nie ma, ale ma za to życie jak w Madrycie!:) Piąteczka!
Piateczka zgadzam sie 👊🏼👊🏼👊🏼👊🏼
Mnie generalnie zwisa czy kobieta ma dziecko czy nie, mam kolezanki w jednej i drugiej grupie. Ale jak w pracy trafilam kilka razy na takie swiatowe i anty (oczywiscie samotne) i jak w koncu trafil sie jakis rozsiewajacy sperme chlop, to kazda sie na takiego rzucila i dolaczyla do grona matek polek, zapomnialy o swoich nowoczesnych haslach i teraz zarzucaja fejsa zdjeciami swoich berbeci. Po prostu rzygac sie chce od tego falszu. Cos w stylu - nienawidze kosciola, ale ide poswiecic jajka. Baby to sa zaklamane.

gość16-06-16, 17:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-06-16, 17:39 napisał(a):
gość, 16-06-16, 17:36 napisał(a):
gość, 16-06-16, 17:10 napisał(a):
gość, 16-06-16, 15:03 napisał(a): O Matko... Nie dadzą spokoju tej babce. Może ona nie miała i nie ma ochoty na dziecko? Matki Polki, których jedynym celem i ambicją życiową jest posiadanie dzieci i zamieszczanie ich zdjęć w internecie z pewnością tego nie zrozumieją. Ale bravo dla niej- nie chciała, nie ma, ale ma za to życie jak w Madrycie!:) Piąteczka!
Piateczka zgadzam sie 👊🏼👊🏼👊🏼👊🏼
Kiedyś tez tak myślałam jak ty, czas leciał, doszłam do wniosku że ile można pracować i jeździć na wakacje. W kółko to samo praca, dom, praca, dom czasem impreza, wakacje raz na rok i co to za życie. A z dzieckiem jest na prawde zabawnie ;) nie ma nudy! I jest takie kochane jak wszystki odkrywa na nowo!
Aż urośnie i stanie sie wstrętnym nastolatkiem:d chyba ze takie wyrośnięte oddajesz
No i co ze się stanie wstrętnym nastolatkiem? Naturalna kolej rzeczy.

gość16-06-16, 17:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-06-16, 17:33 napisał(a):
gość, 16-06-16, 16:14 napisał(a):
gość, 16-06-16, 15:21 napisał(a):
gość, 16-06-16, 14:42 napisał(a): w takim wieku ciąża to WSTYD
Wstyd to ciąża przed 30 r.ż, kretynko.
A ile Ty masz dziecko lat? Z medycznego punktu widzenia najlepszy wiek do narodzin pierwszego dziecka to właśnie do 30 roku życia. Mnie nigdy nie podobały się stare mamuśki. Hollywood to inna bajka. Tam machniesz sobie operacje i wyglądasz super. Ty urodzisz w wieku 35? 40? Pójdziesz na wywiadówkę i będą Ci gratulować wnuka. Taka prawda.
Kobiety zachodzą w ciąże coraz później, ale po 35 roku życia bardzo rośnie ryzyko urodzenia chorego dziecka, to też większy wysiłek dla organizmu, zwiększa się skłonność do zachorowania na osteoporozę. Poza tym z wiekiem sił nie przybywa, nigdy kobieta koło czterdziestki nie będzie mieć tyle energii co dwudziestolatka, najpierw się w kółko nie dosypia, potem za dzieckiem trzeba nadążyć. Mimo wszystko lepiej mieć dzieci wcześniej, niż później. I nie jest to kwestia żadnego wstydu, ale biologii.
To prawda, niestety. Ale jednak nikt nie przymusi kobiet do tego zeby rodziły wcześniej, jeśli maja jeszcze szkołę, prace, studia, nie spotkały tego jedynego, albo zwyczajnie chcą przeżyć swoje najlepsze lata na zabawie. Bo nie ma w tym nic dziwnego, każda z nas chce coś w swoim zyciu przeżyć i niekoniecznie to musza byc pieluchy w młodym wieku. Biologia jest okrutna i niesprawiedliwa dla kobiet, cóż zrobic. Faceci maja w życiu łatwiej.

strony
1 2 3
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida