poniedziałek 20-06-16, czytany: 22778 razy, autor: krisu

Anton Yelchin, gwiazda Star Treka i Terminatora, nie żyje!

Jak to się mogło stać?!

Anton YelchinAnton Yelchin / FameFlynet
Anton Yelchin, 27-letni gwiazdor Star Trek oraz Terminator: Odrodzenie, zginął w tragicznym wypadku! Zwłoki znaleziono na podwórku domu aktora, tuż obok jego samochodu.

Zobacz też: Nie żyje Christina Grimmie! Piosenkarka znana z The Voice została zastrzelona!

Pierwsze informacje podają, że... najprawdopodobniej został potrącony przez swoje własne auto!

Jak to się mogło stać?

Ciało Yelchina leżało między wejściem do domu a skrzynką pocztową. Tuż obok niego był zaparkowany samochód, który wciąż był "na chodzie".

Świadek twierdzi, że pojazd był na tak zwanym "biegu jałowym" (Neutral), czyli "na luzie".

Zobacz też: Nieszczęśliwy wypadek

Policja stara się potwierdzić pierwszą wersję wydarzeń. Na tę chwilę rodzina odmawia jakiegokolwiek komentarza.

 




Anton Yelchin, gwiazda Star Treka i Terminatora, nie żyje!

Anton Yelchin, gwiazda Star Treka i Terminatora, nie żyje!

Anton Yelchin, gwiazda Star Treka i Terminatora, nie żyje!




 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
WYPRAWA DO KRAKOWA
HEJOBUZY
WYPRAWA DO KRAKOWA
HAUL Z LWEM: POMYS...
SZUSZ
HAUL Z LWEM: POMYS...
2 LATKA ALEXA! | L...
Julia Kobus
2 LATKA ALEXA! | L...
Moja motywacja! | ...
Julia Kobus
Moja motywacja! | ...




skomentuj:



Wasze komentarze (49): sortuj ↓

gość21-06-16, 22:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 19-06-16, 23:31 napisał(a):
gość, 19-06-16, 23:14 napisał(a):
gość, 19-06-16, 23:06 napisał(a):
gość, 19-06-16, 22:53 napisał(a):
Potrącił go jego własny samochód?skoro był na zewnątrz tzn.że być może chcialłotworzyć bramę,więc zostawił skrzynię na luzie i zatrzymał auto,bo przecież nie wyskoczył z pędzącego auta i nie dobiegł do maski...nawet jakby samochód ruszył sam to z tak niską prędkością by mógł być poturbowany lub ew. mógłby na niego najechać-zgnieść nogi itp. Na moje oko,ktoś specjalnie w niego wjechał z zawrotną prędkością,albo to co jest tu napisane to brednie i przyczyna była inna

No fakt dziwna smierc, ale to auto stalo podobno na jakims stromym zboczu

tego nie wiedziałam choć i tak sądzę,że to dziwne...oki pewnie,że samochód mógłby się sturlać z ogromną siłą,ale pyt. co w takim razie robił na zboczu,czemu wysiadł z auta i nie zaciągnął ręcznego skoro wiedział,że jest na górce?z resztą sam ręczny by nie pomógł, trzeba wtedy zostawić auto na 2-ce.Poza tym skoro był na wzniesieniu to już wysiadając z auta powinno się staczać,a nie po chwili...Coś tu śmierdzi na km

Dlaczego auto powinno w takiej sytuacji byc na 2gim biegu?

nie umiem ci tego wytłumaczyć...jak byłam świeżym kierowcą to szwagier kazał mi zaparkować na górce przy wjeździe do garażu.Najpierw zaciągnęłam ręczny i zostawiłam na luzie,a auto zaczęło się staczać...powiedział,że zawsze muszę zostawić na biegu.

gość20-06-16, 23:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 20-06-16, 20:40 napisał(a): Wypadek byłby gdyby zaciągnął ręczny a linka be pękła. Jak ktoś zostawia na biegu działa prawo Darwina
Skonczcie juz z tym prawem Darwina, bo niedobrze sie robi! Zero wspolczucia, tylko wysmiac i madrzyc sie potraficie!

gość20-06-16, 22:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 20-06-16, 20:40 napisał(a): Wypadek byłby gdyby zaciągnął ręczny a linka be pękła. Jak ktoś zostawia na biegu działa prawo Darwina
Ludzie sa zabiegani, zamyśleni, maja milion spraw na glowie. Takie rzeczy sie zdarzają. Dla mnie prawo Darwina działa wtedy kiedy ktos chce sobie zrobic zajebiste selfie za kierownica i wjeżdża w drzewo. Tutaj nie wiadomo co sie stalo. Wiadomo, ze głupia, niepotrzebna smierc, ale nie tak żeby darwinowac imo.

gość20-06-16, 20:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wypadek byłby gdyby zaciągnął ręczny a linka be pękła. Jak ktoś zostawia na biegu działa prawo Darwina

gość20-06-16, 20:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 20-06-16, 20:11 napisał(a):
gość, 20-06-16, 19:38 napisał(a):
gość, 20-06-16, 19:28 napisał(a):
gość, 20-06-16, 18:33 napisał(a):
gość, 20-06-16, 18:14 napisał(a):
gość, 20-06-16, 17:47 napisał(a):
gość, 20-06-16, 14:07 napisał(a): Tzw. selekcja naturalna. Na jego miejscy równie dobrze mogło być jakieś dziecko bawiące się w pobliżu. Kto normalny wysiada z samochodu nie zaciągając ręcznego?
Słyszałaś o słowie wypadek??? oby tobie nie przydarzyła sie selekcja naturalna, na zagranicznych portalach juz piszą że wczesniej samochód był naprawiany.
Wypadek to będzie jak, nie daj Boże, ktoś nie zdąży wyhamować i wjedzie mi w tyłek. Parkując nawet na pozornie równym terenie, nie myśląc, zaciągam ręczny. To jest normalne i oczywiste i wykonuje się to odruchowo. Zabiła go głupota. To, że samochód był naprawiany nie znaczy, że w momencie ,,wypadku" było z nim coś nie tak.
oby ci kiedys ten ręczny nie pościł wskutek jakiejs wady o której nie będziesz miała pojecia i zadziała selekcja
Na szczęście regularnie robię przegląd. Zawsze najprościej głupotę usprawiedliwić usterką. Poczytaj sobie ile było podobnych przypadków i na pewno wszędzie ten ręczny puścił.
jaka trzeba byc namiastką człowieka żeby podnosić sobie samoocene wyzywając od głupich chłopaka, który nie może sie bronić?? policja nie wie jak zginął ale ty wiesz?? żegnam mądralo, miłego za kierownica twojej wypasionej fury z regularnym przeglądem
Ty bazujesz na tym co przeczytasz w mediach i ja robię dokładnie to samo, z tą różnicą że inaczej definiujemy ,,głupotę". Dla mnie zostawienie niezabezpieczonego samochodu jest jej wyrazem. Żegnam.

gość20-06-16, 20:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 20-06-16, 19:38 napisał(a):
gość, 20-06-16, 19:28 napisał(a):
gość, 20-06-16, 18:33 napisał(a):
gość, 20-06-16, 18:14 napisał(a):
gość, 20-06-16, 17:47 napisał(a):
gość, 20-06-16, 14:07 napisał(a):
Tzw. selekcja naturalna. Na jego miejscy równie dobrze mogło być jakieś dziecko bawiące się w pobliżu. Kto normalny wysiada z samochodu nie zaciągając ręcznego?

Słyszałaś o słowie wypadek??? oby tobie nie przydarzyła sie selekcja naturalna, na zagranicznych portalach juz piszą że wczesniej samochód był naprawiany.

Wypadek to będzie jak, nie daj Boże, ktoś nie zdąży wyhamować i wjedzie mi w tyłek. Parkując nawet na pozornie równym terenie, nie myśląc, zaciągam ręczny. To jest normalne i oczywiste i wykonuje się to odruchowo. Zabiła go głupota. To, że samochód był naprawiany nie znaczy, że w momencie ,,wypadku" było z nim coś nie tak.

oby ci kiedys ten ręczny nie pościł wskutek jakiejs wady o której nie będziesz miała pojecia i zadziała selekcja

Na szczęście regularnie robię przegląd. Zawsze najprościej głupotę usprawiedliwić usterką. Poczytaj sobie ile było podobnych przypadków i na pewno wszędzie ten ręczny puścił.


jaka trzeba byc namiastką człowieka żeby podnosić sobie samoocene wyzywając od głupich chłopaka, który nie może sie bronić?? policja nie wie jak zginął ale ty wiesz?? żegnam mądralo, miłego za kierownica twojej wypasionej fury z regularnym przeglądem


Ty bazujesz na tym co przeczytasz w mediach i ja robię dokładnie to samo, z tą różnicą że inaczej definiujemy ,,głupotę". Dla mnie zostawienie niezabezpieczonego samochodu jest jej wyrazem. Żegnam.

gość20-06-16, 19:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 20-06-16, 19:28 napisał(a):
gość, 20-06-16, 18:33 napisał(a):
gość, 20-06-16, 18:14 napisał(a):
gość, 20-06-16, 17:47 napisał(a):
gość, 20-06-16, 14:07 napisał(a):
Tzw. selekcja naturalna. Na jego miejscy równie dobrze mogło być jakieś dziecko bawiące się w pobliżu. Kto normalny wysiada z samochodu nie zaciągając ręcznego?

Słyszałaś o słowie wypadek??? oby tobie nie przydarzyła sie selekcja naturalna, na zagranicznych portalach juz piszą że wczesniej samochód był naprawiany.

Wypadek to będzie jak, nie daj Boże, ktoś nie zdąży wyhamować i wjedzie mi w tyłek. Parkując nawet na pozornie równym terenie, nie myśląc, zaciągam ręczny. To jest normalne i oczywiste i wykonuje się to odruchowo. Zabiła go głupota. To, że samochód był naprawiany nie znaczy, że w momencie ,,wypadku" było z nim coś nie tak.

oby ci kiedys ten ręczny nie pościł wskutek jakiejs wady o której nie będziesz miała pojecia i zadziała selekcja

Na szczęście regularnie robię przegląd. Zawsze najprościej głupotę usprawiedliwić usterką. Poczytaj sobie ile było podobnych przypadków i na pewno wszędzie ten ręczny puścił.


jaka trzeba byc namiastką człowieka żeby podnosić sobie samoocene wyzywając od głupich chłopaka, który nie może sie bronić?? policja nie wie jak zginął ale ty wiesz?? żegnam mądralo, miłego za kierownica twojej wypasionej fury z regularnym przeglądem

gość20-06-16, 19:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 20-06-16, 18:33 napisał(a):
gość, 20-06-16, 18:14 napisał(a):
gość, 20-06-16, 17:47 napisał(a):
gość, 20-06-16, 14:07 napisał(a): Tzw. selekcja naturalna. Na jego miejscy równie dobrze mogło być jakieś dziecko bawiące się w pobliżu. Kto normalny wysiada z samochodu nie zaciągając ręcznego?
Słyszałaś o słowie wypadek??? oby tobie nie przydarzyła sie selekcja naturalna, na zagranicznych portalach juz piszą że wczesniej samochód był naprawiany.
Wypadek to będzie jak, nie daj Boże, ktoś nie zdąży wyhamować i wjedzie mi w tyłek. Parkując nawet na pozornie równym terenie, nie myśląc, zaciągam ręczny. To jest normalne i oczywiste i wykonuje się to odruchowo. Zabiła go głupota. To, że samochód był naprawiany nie znaczy, że w momencie ,,wypadku" było z nim coś nie tak.
oby ci kiedys ten ręczny nie pościł wskutek jakiejs wady o której nie będziesz miała pojecia i zadziała selekcja
Na szczęście regularnie robię przegląd. Zawsze najprościej głupotę usprawiedliwić usterką. Poczytaj sobie ile było podobnych przypadków i na pewno wszędzie ten ręczny puścił.

gość20-06-16, 18:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 20-06-16, 17:37 napisał(a): Zalosne jest dyktowanie komus jak ma sie czuc.
gość, 20-06-16, 16:06 napisał(a):
gość, 20-06-16, 01:22 napisał(a): Miałam nadzieję, że to nieprawda. Nie! :( Mam oczy pełne łez. Młody, piękny, zdolny. Dlaczego?
Oczy pelne lez? Och, no tak, przeciez to byl bliski czlonek Twojej rodziny... Wkurzaja mnie tacy ludzie, taka plytka wrazliwosc, placza po czlowieku ktorego nie znali. Wy straciliscie kiedykolwiek kogos bliskiego? Czy tylko placzecie jak obcy ludzie umieraja? Moze dlatego masz biedna dziewczynko oczy pelne lez... Nie zrozum mnie zle, mi tez zawsze przykro jak jakis popularny czlowiek, ktorego darzylam symptia odejdzie (np Paul Walker) ale zeby miec lzy w oczach i rozpaczac to wrecz niezdrowe... Ciekawe jak zareagujesz jak rodzica stracisz albo dziecko. Dlatego nie przesadzajmy z ta sztuczna wrazliwoscia bo jest troche zalosna.
Zalosne jest wypisywanie w internecie jak to sie cierpi z powodu smierci obcego czlowieka, ktorego sie na oczy widzialo w telewizji.

gość20-06-16, 18:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 20-06-16, 18:14 napisał(a):
gość, 20-06-16, 17:47 napisał(a):
gość, 20-06-16, 14:07 napisał(a):
Tzw. selekcja naturalna. Na jego miejscy równie dobrze mogło być jakieś dziecko bawiące się w pobliżu. Kto normalny wysiada z samochodu nie zaciągając ręcznego?


Słyszałaś o słowie wypadek??? oby tobie nie przydarzyła sie selekcja naturalna, na zagranicznych portalach juz piszą że wczesniej samochód był naprawiany.



Wypadek to będzie jak, nie daj Boże, ktoś nie zdąży wyhamować i wjedzie mi w tyłek. Parkując nawet na pozornie równym terenie, nie myśląc, zaciągam ręczny. To jest normalne i oczywiste i wykonuje się to odruchowo. Zabiła go głupota. To, że samochód był naprawiany nie znaczy, że w momencie ,,wypadku" było z nim coś nie tak.


oby ci kiedys ten ręczny nie pościł wskutek jakiejs wady o której nie będziesz miała pojecia i zadziała selekcja

gość20-06-16, 18:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 20-06-16, 17:47 napisał(a):
gość, 20-06-16, 14:07 napisał(a):
Tzw. selekcja naturalna. Na jego miejscy równie dobrze mogło być jakieś dziecko bawiące się w pobliżu. Kto normalny wysiada z samochodu nie zaciągając ręcznego?


Słyszałaś o słowie wypadek??? oby tobie nie przydarzyła sie selekcja naturalna, na zagranicznych portalach juz piszą że wczesniej samochód był naprawiany.



Wypadek to będzie jak, nie daj Boże, ktoś nie zdąży wyhamować i wjedzie mi w tyłek. Parkując nawet na pozornie równym terenie, nie myśląc, zaciągam ręczny. To jest normalne i oczywiste i wykonuje się to odruchowo. Zabiła go głupota. To, że samochód był naprawiany nie znaczy, że w momencie ,,wypadku" było z nim coś nie tak.

gość20-06-16, 17:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 20-06-16, 14:07 napisał(a):
Tzw. selekcja naturalna. Na jego miejscy równie dobrze mogło być jakieś dziecko bawiące się w pobliżu. Kto normalny wysiada z samochodu nie zaciągając ręcznego?


Słyszałaś o słowie wypadek??? oby tobie nie przydarzyła sie selekcja naturalna, na zagranicznych portalach juz piszą że wczesniej samochód był naprawiany.

gość20-06-16, 17:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 20-06-16, 16:09 napisał(a):
taa jasne sam się autem przejechał...sprawa śmierdzi na kilometr.
po co zostawiać auto na wolnym i z niego wysiadać???


np żeby sprawdzic poczte (został przygnieciony do skrzynki na listy

gość20-06-16, 17:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zalosne jest dyktowanie komus jak ma sie czuc.

gość, 20-06-16, 16:06 napisał(a):
gość, 20-06-16, 01:22 napisał(a):
Miałam nadzieję, że to nieprawda. Nie! :( Mam oczy pełne łez. Młody, piękny, zdolny. Dlaczego?

Oczy pelne lez? Och, no tak, przeciez to byl bliski czlonek Twojej rodziny... Wkurzaja mnie tacy ludzie, taka plytka wrazliwosc, placza po czlowieku ktorego nie znali. Wy straciliscie kiedykolwiek kogos bliskiego? Czy tylko placzecie jak obcy ludzie umieraja? Moze dlatego masz biedna dziewczynko oczy pelne lez... Nie zrozum mnie zle, mi tez zawsze przykro jak jakis popularny czlowiek, ktorego darzylam symptia odejdzie (np Paul Walker) ale zeby miec lzy w oczach i rozpaczac to wrecz niezdrowe... Ciekawe jak zareagujesz jak rodzica stracisz albo dziecko. Dlatego nie przesadzajmy z ta sztuczna wrazliwoscia bo jest troche zalosna.

gość20-06-16, 16:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

taa jasne sam się autem przejechał...sprawa śmierdzi na kilometr.
po co zostawiać auto na wolnym i z niego wysiadać???

gość20-06-16, 16:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 20-06-16, 01:22 napisał(a):
Miałam nadzieję, że to nieprawda. Nie! :( Mam oczy pełne łez. Młody, piękny, zdolny. Dlaczego?

Oczy pelne lez? Och, no tak, przeciez to byl bliski czlonek Twojej rodziny... Wkurzaja mnie tacy ludzie, taka plytka wrazliwosc, placza po czlowieku ktorego nie znali. Wy straciliscie kiedykolwiek kogos bliskiego? Czy tylko placzecie jak obcy ludzie umieraja? Moze dlatego masz biedna dziewczynko oczy pelne lez... Nie zrozum mnie zle, mi tez zawsze przykro jak jakis popularny czlowiek, ktorego darzylam symptia odejdzie (np Paul Walker) ale zeby miec lzy w oczach i rozpaczac to wrecz niezdrowe... Ciekawe jak zareagujesz jak rodzica stracisz albo dziecko. Dlatego nie przesadzajmy z ta sztuczna wrazliwoscia bo jest troche zalosna.

gość20-06-16, 16:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 20-06-16, 14:50 napisał(a):
Ludzie proszę, pomocy, od zawsze ciężko mi się żyje z własnymi emocjami, mam 20 lat i nie wiem czy w tym wieku można już stwierdzić chorobę psychiczną, nie wiem czy ktokolwiek może mi pomóc, nie chcę się zabić chociaż czasem chcę, mam objawy charakterystyczne dla borderline ale boje się iść do psychiatry, jeśli przepisze mi jakieś leki to czy nie stracę swojej osobowości? Nie wiem co gorsze... tkwić w ciągłym cierpieniu i wahaniach emocjonalnych czy raczej zaryzykować i spróbować coś z tym zrobić... swoim stanem niszczę życie swoje i mojego chłopaka


Nie rozumiem podejscia. Pojscie do psychiatry to ryzyko? Poza tym szczerze, jesli tak zle Ci sie zyje to wolalabym miec wplyw na swoja osobowosc niz funkcjonowac na wiecznej hustawce i balansowac na krawedzi. Sama bylam rok temu u psychiatry po leki uspokajajace bo mialam bardzo trudno czas w zyciu i ziolowe tableteczki z apteki to ja moglam wciagac nosem na sniadanie. Potrzebowalam czegos konkretniejszego, tylko na krotki czas. Teraz znowu sypie mi sie sytuacja rodzinna i w przyszlym tygodniu znowu zamierzam pojsc po leki uspokajajace. Troche nie rozumiem Twojego podejscia. Pojdziesz do lekarza, on jest od tego zeby pomagac, dobrze Cie zdiagnozuje, d aleki, jak bedziesz miec pytsania to pytaj bo psychiatrzy z siebie czesto zqa duzo nie mowia. Nastaw sie, ze to nie jest psychoterapeuta tylko psychiatra wiec rozmowa z nim bedzie krotka a jak uzna to za potrzebne to wtedy cie skieruje do terapeuty. Tak to wyglada. Nie wiem czego sie bac. Trzymaj sie :)

gość20-06-16, 14:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ludzie proszę, pomocy, od zawsze ciężko mi się żyje z własnymi emocjami, mam 20 lat i nie wiem czy w tym wieku można już stwierdzić chorobę psychiczną, nie wiem czy ktokolwiek może mi pomóc, nie chcę się zabić chociaż czasem chcę, mam objawy charakterystyczne dla borderline ale boje się iść do psychiatry, jeśli przepisze mi jakieś leki to czy nie stracę swojej osobowości? Nie wiem co gorsze... tkwić w ciągłym cierpieniu i wahaniach emocjonalnych czy raczej zaryzykować i spróbować coś z tym zrobić... swoim stanem niszczę życie swoje i mojego chłopaka

gość20-06-16, 14:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Tzw. selekcja naturalna. Na jego miejscy równie dobrze mogło być jakieś dziecko bawiące się w pobliżu. Kto normalny wysiada z samochodu nie zaciągając ręcznego?

gość20-06-16, 13:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Taki świetny aktor!! RIP 😞

gość20-06-16, 12:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

to straszne zginąć w tak "głupi" sposób

gość20-06-16, 11:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 20-06-16, 09:27 napisał(a):
gość, 19-06-16, 22:11 napisał(a): Klub 27 :(
Prawda!
nieprawda. klub 27 to muzycy, którzy zmarli w wieku dwudziestusiedmiu lat, a on był aktorem

gość20-06-16, 10:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 20-06-16, 09:12 napisał(a):
gość, 20-06-16, 09:09 napisał(a):
gość, 20-06-16, 08:07 napisał(a): Grunt to nie uważać na kursie na prawo jazdy.Nigdy nie wysiadam z mojego auta,jeżeli drążek nie jest ustawiony w pozycji P jak parking!Prosta zasada i skuteczna!!!!
co racja to racja
Ja nigdy,ja nigdy....jak zwykle polaki cebulki są nieomylni i nigdy nie popełniają błędów. Nigdy nie wiadomo co przyniesie życie.
Racja. Kazdemu moze sie przytrafic chwila glupoty. Np wszyscy przechodzimy na zielonym swietle, ale chyba kazdemu zdarzylo przebiegnac przez ulice w niedozwolonym miejscu, choc wiemy, ze to niebezpieczne.

gość20-06-16, 09:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 19-06-16, 22:11 napisał(a): Klub 27 :(
Prawda!

gość20-06-16, 09:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 20-06-16, 09:09 napisał(a):
gość, 20-06-16, 08:07 napisał(a): Grunt to nie uważać na kursie na prawo jazdy.Nigdy nie wysiadam z mojego auta,jeżeli drążek nie jest ustawiony w pozycji P jak parking!Prosta zasada i skuteczna!!!!
co racja to racja
Ja nigdy,ja nigdy....jak zwykle polaki cebulki są nieomylni i nigdy nie popełniają błędów. Nigdy nie wiadomo co przyniesie życie.

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida