wtorek 21-06-16, czytany: 29295 razy, autor: Beata Maj

Karolina Malinowska poprawiła zęby, fanki pod wrażeniem (Instagram)

Żona Oliviera Janiaka ma już hollywoodzki uśmiech.

Karolina MalinowskaKarolina Malinowska / © KAPiF, Instagram Karoliny Malinowskiej
Ponad miesiąc temu na Instagramie Karoliny Malinowskiej pojawił się post zapowiadający spore zmiany w wyglądzie byłej modelki.

Zobacz: Będziecie w szoku, gdy zobaczycie, jak dziś wygląda Mellisa McCarthy (FOTO)

Dbam o zęby (...) Czas spełnić swoje marzenia o idealnym uśmiechu - napisała żona Oliviera Janiaka reklamując przy okazji pewną wrocławską klinikę.


Do tej pory Malinowska nie szafowała uśmiechem. Uśmiechała się raczej delikatnie, mówiąc brzydko - "półgębkiem". Chyba nie lubiła chwalić się zębami. Co innego teraz.

Po pięciu tygodniach prezenterka może się już uśmiechnąć w hollywoodzkim stylu. I robi to chętnie - wystarczy zerknąć na Instagram Malinowskiej - uśmiech goni uśmiech.

Idealnie białe ząbki, piękny makijaż. Fanki są pod wrażeniem:

Zobacz: Karolina Malinowska pokazała urocze zdjęcie sprzed lat

Piękny uśmiech!

Zazdroszczę takich ładnych zębów ;-)

Pięknie zrobili ci te zęby. Jak naturalne - piszą internautki.


Zobaczcie to sami.


Karolina Malinowska poprawiła zęby, fanki pod wrażeniem (Instagram)

Karolina Malinowska poprawiła zęby, fanki pod wrażeniem (Instagram)

Karolina Malinowska poprawiła zęby, fanki pod wrażeniem (Instagram)

Karolina Malinowska poprawiła zęby, fanki pod wrażeniem (Instagram)

Karolina Malinowska poprawiła zęby, fanki pod wrażeniem (Instagram)

Karolina Malinowska poprawiła zęby, fanki pod wrażeniem (Instagram)

Karolina Malinowska poprawiła zęby, fanki pod wrażeniem (Instagram)

Karolina Malinowska poprawiła zęby, fanki pod wrażeniem (Instagram)

Działamy. Akszyn. My first book!

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Karolina Malinowska (@karolamalina)





Amazing day...

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Karolina Malinowska (@karolamalina)





 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
karolina malinowsk...
karolina malinowsk...
karolina malinowsk...
karolina malinowsk...
karolina malinowsk...
karolina malinowsk...
karolina malinowsk...
karolina malinowsk...




skomentuj:



Wasze komentarze (88): sortuj ↓

gość12-07-16, 20:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-06-16, 13:52 napisał(a):
gość, 22-06-16, 13:49 napisał(a):
gość, 22-06-16, 10:52 napisał(a):
Wow...tez chce takie..tyko to taka straszna kasa jest..

Jaka tam kasa....licówka kompozytowa kosztuje 200 zł nawet czasem 120 zł za zęba..porcelana 900-1500 zł... ale osobiście uważam że wizualnie kompozytowa nie różni się od porcelanowej wcale!! dentyści mówią, że kompozytowa jest mniej trwała, że niby żółknie szybko itd ale to nie prawda chcą tylko naciągnąć ludzi na kasiorę... ludzie noszą po kilka lat i nic się nie dzieje a potem w razie ''WU'' wymieniasz uszkodzoną za 200 zł czy mniej, bądź naprawiasz bo jest prosta do naprawienia, a porcelana jest krucha i bach kolejne 900 zł czy więcej i nie da się naprawić tak łatwo raczej trzeba wymienić;) ... aparat na zęby kosztuje minimum 5tyś zł... plus ok 2 lata noszenia a jak ktoś ma żółtą kość zęba to nawet wybielanie nie pomoże i dupa...dlatego czasem licówki to dobra inwestycja i wcale nie musi być droga ;) nie uważam żeby zrobione zęby były czymś złym ;)

Oczywiście nie robi się wszystkich zębów tylko do trójek ewentualnie jak ktoś ma szeoroki uśmiech to do czworek ;) licząc po ok. 200zł to jest 3200zł...uważam że nie ma tragedii da się uzbierać a nawet niektóre kliniki pozwalają rozłożyć kwotę na raty ;)

No jak już nie masz na co wydawać, ale rodziny z dziećmi nie zawsze mają wolną kasę na zęby.Dlatego należy od małego uczyć się jak prawidłowo dbać o zęby i zamiast konieczności wydawania na licówki czy aparat wybrać się z rodziną na wakacje czy weekendowy wypad.

gość22-06-16, 18:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Szkoda zębów pod licówki. Przecież trzeba najpierw zeszlifowac zdrowego zęba, chyba że ktoś ma np. spaprane leczenie kanałowe i ząb się przebarwil to rozumiem.

gość22-06-16, 17:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

maz ladniejszy od zony.......

gość22-06-16, 15:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zęby ładne...może nawet zaaaa bo walą po oczach sztucznościa ;-) ale co z tego...ona jest taka przeciętna...wielka i ciężka...galaretowate to ciało ma bo nie ćwiczy i mocną budowe do tego...to nie jest fajne!

gość22-06-16, 13:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-06-16, 13:49 napisał(a):
gość, 22-06-16, 10:52 napisał(a):
Wow...tez chce takie..tyko to taka straszna kasa jest..

Jaka tam kasa....licówka kompozytowa kosztuje 200 zł nawet czasem 120 zł za zęba..porcelana 900-1500 zł... ale osobiście uważam że wizualnie kompozytowa nie różni się od porcelanowej wcale!! dentyści mówią, że kompozytowa jest mniej trwała, że niby żółknie szybko itd ale to nie prawda chcą tylko naciągnąć ludzi na kasiorę... ludzie noszą po kilka lat i nic się nie dzieje a potem w razie ''WU'' wymieniasz uszkodzoną za 200 zł czy mniej, bądź naprawiasz bo jest prosta do naprawienia, a porcelana jest krucha i bach kolejne 900 zł czy więcej i nie da się naprawić tak łatwo raczej trzeba wymienić;) ... aparat na zęby kosztuje minimum 5tyś zł... plus ok 2 lata noszenia a jak ktoś ma żółtą kość zęba to nawet wybielanie nie pomoże i dupa...dlatego czasem licówki to dobra inwestycja i wcale nie musi być droga ;) nie uważam żeby zrobione zęby były czymś złym ;)

Oczywiście nie robi się wszystkich zębów tylko do trójek ewentualnie jak ktoś ma szeoroki uśmiech to do czworek ;) licząc po ok. 200zł to jest 3200zł...uważam że nie ma tragedii da się uzbierać a nawet niektóre kliniki pozwalają rozłożyć kwotę na raty ;)

gość22-06-16, 13:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-06-16, 10:52 napisał(a):
Wow...tez chce takie..tyko to taka straszna kasa jest..

Jaka tam kasa....licówka kompozytowa kosztuje 200 zł nawet czasem 120 zł za zęba..porcelana 900-1500 zł... ale osobiście uważam że wizualnie kompozytowa nie różni się od porcelanowej wcale!! dentyści mówią, że kompozytowa jest mniej trwała, że niby żółknie szybko itd ale to nie prawda chcą tylko naciągnąć ludzi na kasiorę... ludzie noszą po kilka lat i nic się nie dzieje a potem w razie ''WU'' wymieniasz uszkodzoną za 200 zł czy mniej, bądź naprawiasz bo jest prosta do naprawienia, a porcelana jest krucha i bach kolejne 900 zł czy więcej i nie da się naprawić tak łatwo raczej trzeba wymienić;) ... aparat na zęby kosztuje minimum 5tyś zł... plus ok 2 lata noszenia a jak ktoś ma żółtą kość zęba to nawet wybielanie nie pomoże i dupa...dlatego czasem licówki to dobra inwestycja i wcale nie musi być droga ;) nie uważam żeby zrobione zęby były czymś złym ;)

gość22-06-16, 13:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 21-06-16, 22:39 napisał(a):
gość, 21-06-16, 21:59 napisał(a):
gość, 21-06-16, 21:52 napisał(a): Piękne ma zeby wy jesteście brzydkie dlatego krytykujecie paskudy
nie. to ty jesteś wstrętna, dlatego pasztet ci się podoba i nie widzisz brzydoty. Bo się przyzwyczaiłaś. dla ciebie ta twarz z pierwszego zdj jest normalna a nawet spoko. Coś podobnego masz w lustrze
Uuu ktos chyba uwierzył, ze jest slicznotka 😂
Uwielbiam te kozaczkowe panie psycholog, które nawet wiedzą, jak dana osoba wygląda poprzez analizę wpisu. Z takim talentem daleko zajdą.

gość22-06-16, 12:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-06-16, 00:53 napisał(a):
gość, 21-06-16, 21:56 napisał(a):
gość, 21-06-16, 15:38 napisał(a):
gość, 21-06-16, 15:15 napisał(a):
gość, 21-06-16, 15:11 napisał(a):
gość, 21-06-16, 12:31 napisał(a): Myślałam, że ona jest właśnie tak fajnie zdystansowana od tej plastikowej rzeczywistości, tych napompowanych, wybielonych, wychudzonych norm.... A tu masz.... Szczeneczka jak u babciusi...... bielutka, równiutka..... aj, szkoda gadać.....
Ona tak lubi sie oszpecic od czasu do czasu.raz wlosy.raz rzesy a teraz zeby
A czego mozna bylo sie spodziewac bo przyjazni z siwiec czy slotala? Lubie karoliny wypowiedzi ale jej eksperymenty z wygladem i ubieraniem sie wola o pomstwe do nieba
Ale tutaj glupie kobiety sie wypowiadaja. W Stanach najbardziej dba sie o zeby, aparaty, licowki. Kazdy w to inwestuje. Wystarczy przyleciec do Polsk I zobaczyc Ta nedze w buzi.. Jak z krajow 3 swiata.
aparat- pełna zgoda. pielęgnacja też. Ale licówki to maskowanie szamba. Wiocha i dla tych, którzy mają jakiś zupełny syf a nie zęby. Moja znajoma miała słabe, połamane okrawki i też wstawiła takiego konia. Wygląda jakby od babci szczękę pożyczyła najlepsze to ładne duże, zdrowe zęby. Proste, własne.
Duże? nie znam ani jednej kobiety, która ma duże zębiska i nie wygląda jak koń.
Bo duże to pojęcie subiektywne. Pewnie chodzi o duże i ladnie wyglądające, a nie jak u konia Lol.

gość22-06-16, 11:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ja też uważam, że wyglądają sztucznie...ona właśnie ma efekt sztucznej szczęki..idealnie równe zęby jak od linijki??? no proszę was... powinny byc albo lekko dłuższe jedynki oczywiście mikro mikro albo kły troszkę bardziej dłuższe...a tak to piękne ale widać że zrobione ;)

gość22-06-16, 10:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wow...tez chce takie..tyko to taka straszna kasa jest..

gość22-06-16, 10:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

duZo lepiej wg mnie

gość22-06-16, 10:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Stać ją, to sobie zrobiła. Mnie nie stać, to nie robię.

gość22-06-16, 08:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Licówki trzeba umieć zrobić, bo nie wszystkie zęby są jednakowo białe i powstaje efekt sztucznej szczęki. Jak ktoś się decyduje to lepiej dołożyć kilka tysięcy i mieć biały uśmiech, ale wyglądający naturalnie. Piasek ma też spaprana szczękę

gość22-06-16, 02:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie rozumiem. Miała ładne zęby. Po co zniszczyła je tymi licówkami? Wyglądają bardzo sztucznie.

gość22-06-16, 00:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 21-06-16, 21:56 napisał(a):
gość, 21-06-16, 15:38 napisał(a):
gość, 21-06-16, 15:15 napisał(a):
gość, 21-06-16, 15:11 napisał(a):
gość, 21-06-16, 12:31 napisał(a):
Myślałam, że ona jest właśnie tak fajnie zdystansowana od tej plastikowej rzeczywistości, tych napompowanych, wybielonych, wychudzonych norm.... A tu masz.... Szczeneczka jak u babciusi...... bielutka, równiutka..... aj, szkoda gadać.....

Ona tak lubi sie oszpecic od czasu do czasu.raz wlosy.raz rzesy a teraz zeby

A czego mozna bylo sie spodziewac bo przyjazni z siwiec czy slotala? Lubie karoliny wypowiedzi ale jej eksperymenty z wygladem i ubieraniem sie wola o pomstwe do nieba


Ale tutaj glupie kobiety sie wypowiadaja.
W Stanach najbardziej dba sie o zeby, aparaty, licowki. Kazdy w to inwestuje. Wystarczy przyleciec do Polsk I zobaczyc Ta nedze w buzi.. Jak z krajow 3 swiata.

aparat- pełna zgoda. pielęgnacja też. Ale licówki to maskowanie szamba. Wiocha i dla tych, którzy mają jakiś zupełny syf a nie zęby. Moja znajoma miała słabe, połamane okrawki i też wstawiła takiego konia. Wygląda jakby od babci szczękę pożyczyła
najlepsze to ładne duże, zdrowe zęby. Proste, własne.



Duże? nie znam ani jednej kobiety, która ma duże zębiska i nie wygląda jak koń.

gość21-06-16, 23:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a niech ma,biedulka,za to rodzenie dzieci w kółko,szkoda mi jej...

gość21-06-16, 23:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Brak rodzicow czy patologia w dziecinstwie? Inaczej jej wulgaryzmow i agresji wytlumaczyc nie potrafie.Raz bylam na jej blogu i takie prostackie wypowiedzi slyszalam tylko w gimnazjum.Dorosla kobieta w sieci nazywa swoje dzieci bachorami

gość21-06-16, 23:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

CZY TYLKO JA UWAZAM ZE Malinowska jest dziwna? Pamietam jaka siare robila w gwiazdy tancza na lodzie,dumna i prozna probowala osmieszyc jolante i pokazac swoja wyrzszosc ,a kiedy odpadla jako pierwsza mowila ze i tak nie pasowala do tego towarzystwa.A o wysmiewaniu ubran kolezanek z branzy juz nie wspomne..kto jak kto ale styl karoliny akurat z moda ma niewiele wspolnego

gość21-06-16, 23:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A nie długo operacja nochala kartofla.

gość21-06-16, 22:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 21-06-16, 21:59 napisał(a):
gość, 21-06-16, 21:52 napisał(a): Piękne ma zeby wy jesteście brzydkie dlatego krytykujecie paskudy
nie. to ty jesteś wstrętna, dlatego pasztet ci się podoba i nie widzisz brzydoty. Bo się przyzwyczaiłaś. dla ciebie ta twarz z pierwszego zdj jest normalna a nawet spoko. Coś podobnego masz w lustrze
Uuu ktos chyba uwierzył, ze jest slicznotka 😂

gość21-06-16, 22:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 21-06-16, 21:56 napisał(a):
gość, 21-06-16, 15:38 napisał(a):
gość, 21-06-16, 15:15 napisał(a):
gość, 21-06-16, 15:11 napisał(a):
gość, 21-06-16, 12:31 napisał(a): Myślałam, że ona jest właśnie tak fajnie zdystansowana od tej plastikowej rzeczywistości, tych napompowanych, wybielonych, wychudzonych norm.... A tu masz.... Szczeneczka jak u babciusi...... bielutka, równiutka..... aj, szkoda gadać.....
Ona tak lubi sie oszpecic od czasu do czasu.raz wlosy.raz rzesy a teraz zeby
A czego mozna bylo sie spodziewac bo przyjazni z siwiec czy slotala? Lubie karoliny wypowiedzi ale jej eksperymenty z wygladem i ubieraniem sie wola o pomstwe do nieba
Ale tutaj glupie kobiety sie wypowiadaja. W Stanach najbardziej dba sie o zeby, aparaty, licowki. Kazdy w to inwestuje. Wystarczy przyleciec do Polsk I zobaczyc Ta nedze w buzi.. Jak z krajow 3 swiata.
aparat- pełna zgoda. pielęgnacja też. Ale licówki to maskowanie szamba. Wiocha i dla tych, którzy mają jakiś zupełny syf a nie zęby. Moja znajoma miała słabe, połamane okrawki i też wstawiła takiego konia. Wygląda jakby od babci szczękę pożyczyła najlepsze to ładne duże, zdrowe zęby. Proste, własne.
Nie przesadzaj. Lepiej, żeby miała polamane okrawki? Ludzie maja różne problemy z zębami i dla niektórych licowki to jedyny sposób, żeby ładnie wyglądać. A te porównania, do szamba to juz totalnie niesmaczne. Nie wiem jak można kogos gnoic tylko dlatego,ze ma licowki. Podlosc z ciebie bije.

gość21-06-16, 22:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hahaha umarłam ze śmiechu😀😀😄😃

gość21-06-16, 22:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 21-06-16, 21:59 napisał(a):
gość, 21-06-16, 21:52 napisał(a): Piękne ma zeby wy jesteście brzydkie dlatego krytykujecie paskudy
nie. to ty jesteś wstrętna, dlatego pasztet ci się podoba i nie widzisz brzydoty. Bo się przyzwyczaiłaś. dla ciebie ta twarz z pierwszego zdj jest normalna a nawet spoko. Coś podobnego masz w lustrze

gość21-06-16, 21:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 21-06-16, 21:52 napisał(a):
Piękne ma zeby wy jesteście brzydkie dlatego krytykujecie paskudy

nie. to ty jesteś wstrętna, dlatego pasztet ci się podoba i nie widzisz brzydoty. Bo się przyzwyczaiłaś. dla ciebie ta twarz z pierwszego zdj jest normalna a nawet spoko. Coś podobnego masz w lustrze

gość21-06-16, 21:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ten grymas to uśmiech?

strony
1 2 3 4
 

następna strona »



Reklama


Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida