środa 22-06-16, czytany: 23214 razy, autor: krisu

To zdjęcie wstrząsnęło matką dziewczynki (FOTO)

Z pozoru zwykła zabawa...

Masakra W OrlandoMasakra W Orlando / Starstock, Facebook
Zdjęcie, które z pozoru przedstawia bawiącą się dziewczynkę, kryje za sobą ogromną tragedię.

Stacey Wehrman Feeley, gdy zobaczyła swoją trzyletnią córeczkę na ubikacji, w pierwszej chwili pomyślała, że to tylko zwykła zabawa.

Zobacz też: Nie żyje Christina Grimmie! Piosenkarka znana z The Voice została zastrzelona!

Jednak, gdy zapytała dziewczynkę co robi, ta otrzymała odpowiedź, że ćwiczy... ucieczkę przed uzbrojonym napastnikiem.

Zdjęcie, które zamieściła w mediach społecznościowych miało pokazać, w jakim społeczeństwie dorastają małe dzieci.

W ostatnim czasie coraz częściej słyszy się o tragediach, które są bezpośrednio związane ze swobodnym dostępem do broni palnej.

Po masakrze w Orlando, w której terrorysta zabił 50 osób, a 54 ranił, w USA na nowo rozgorzała dyskusja o zaostrzeniu przepisów w dostępie do broni.

Zobacz też: Poradnik na czas ucieczki

Matka dziewczynki chciała tym zdjęciem przekonać polityków, aby zmienili kontrowersyjne przepisy.

Niestety, kilka dni po tragedii w Orlando senatorowie nie przyjęli projektu, który miał utrudnić zakup broni w całym kraju.

Senatorowie odrzucili między innymi dwie poprawki, które miały zaostrzyć kontrolę przeszłości kryminalnej oraz zakazać sprzedaży broni osobom podejrzanym o terroryzm.

Decyzja spotkała się z ogromną krytyką zarówno ze strony społeczeństwa, jak i mediów.

Zobacz też: Kim Kardashian wstrząśnięta po morderstwie przyjaciela

Czy według Was takie przepisy rzeczywiście powinny być wprowadzone w Stanach?



To zdjęcie wstrząsnęło matką dziewczynki (FOTO)

To zdjęcie wstrząsnęło matką dziewczynki (FOTO)

To zdjęcie wstrząsnęło matką dziewczynki (FOTO)

To zdjęcie wstrząsnęło matką dziewczynki (FOTO)

To zdjęcie wstrząsnęło matką dziewczynki (FOTO)

To zdjęcie wstrząsnęło matką dziewczynki (FOTO)

To zdjęcie wstrząsnęło matką dziewczynki (FOTO)




 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
DZIEŃ 3  KUPIŁAM S...
SZUSZ VLOGMAS
DZIEŃ 3 KUPIŁAM S...
DZIEŃ 2 BERLIN
SZUSZ VLOGMAS
DZIEŃ 2 BERLIN
SKY TOWER WIECZORE...
Julia Kobus
SKY TOWER WIECZORE...
Powrót do domu.. |...
Julia Kobus
Powrót do domu.. |...




skomentuj:



Wasze komentarze (48): sortuj ↓

gość26-06-16, 21:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Co za scheiss

gość23-06-16, 18:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-06-16, 20:47 napisał(a):
Uważam Rze: Głównym argumentem przeciwników wolnego rynku broni jest rzekomy wzrost przestępczości. Powołują się na eksponowane przez media masakry w amerykańskich szkołach i przekonują, że liberalizacja rynku militariów spowoduje eksplozję tego typu przestępczości na ulicach starego kontynentu. Tymczasem statystyki i niezależne badania prowadzą do zupełnie innych wniosków. Wbrew pozorom to nie ograniczanie wydawania pozwoleń na broń, ale właśnie swobodny do niej dostęp, który od lat postuluje Narodowe Stowarzyszenie Strzeleckie Ameryki (NRA - National Rifle Association of America), przyczynił się do radykalnego spadku przestępczości za oceanem.

Statystyki?

gość23-06-16, 10:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-06-16, 22:41 napisał(a):
gość, 22-06-16, 18:49 napisał(a):
gość, 22-06-16, 18:06 napisał(a):
gość, 22-06-16, 17:54 napisał(a): 1. Mylisz kraje 2. w stanach większość strzelanin wsród cywili (nie liczę tu wojen gangów) urządzały dzieciaki w szkołach, nie bandyci, z broni zabranej z domu, nie kupionej na czarnym rynku. Nie ma metody 100% czasu kontrolować, czy nabywcy broni mają ją dobrze zabezpueczoną przed dziećmi. Nie kontrolujesz, czy koledzy twoich dzieci nie przyniosą do szkoły broni. 3. Jasne, ludzie muszą moc sie bronić. Ale wyobrażasz sobie, ze u nas ci ludzie, którzy atakowali ludzi siekierami czy nożami, mogliby na każdym rogu kupic broń? Czy możliwość posiadania broni w domu uratowałaby dzieci w szkole, których kolega podkradł broń rodzicom i nielegalnie wyniósł z domu?
Akurat większość masowych strzelanin na terenie USA ma miejsce w gun free zone, gdzie żaden cywil nie może legalnie wnosić broni, a zamachowiec zwykle ma to gdzieś i tak wnosi broń. Zreszta wiekszosc przestepstw w USA ok 93% przestępstw jest z broni nielegalnej.
Moze nie napisałam wystarczajaco jasno - mowie o strzelaniu do cywili dla samej idei strzelania. Tam prym wiodą dzieci w szkołach. Tak, nie moga miec broni w szkołach, ale mają - legalna, rąbniętą ze swoich domów.
Podaj statystyki, ktorym sie posilkujesz.
Dzieci strzelaja w szkolach? Hahaha pierwsze slysze ??? Serio? nie czytasz nic poza kozaczkiem? 1.06.2016, 23.04.2016, 29.02.2016, 9.02.2016, 29.01.2016, 22.01.2016 - tylko w tym roku było juz SIEDEM strzelanin w amerykańskich szkołach. Strzelali uczniowie i studenci, nie złodzieje napadający na bank. W zeszłym roku było tam DWADZIEŚCIA strzelanin w szkołach - większa szansa na strzelaninę, niz na pożar.

gość23-06-16, 09:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-06-16, 06:46 napisał(a):
gość, 22-06-16, 22:39 napisał(a):
gość, 22-06-16, 20:37 napisał(a): Stany mnie przerazaja. A slyszeliscie, ze niedawno na tereniu hotelu Disneya aligator porwal i prawdopodobnie zjadl 2 letniego chlopca. Masakra
Nie zjadl a zagryzl... Smutne strasznie. Ja mieszkam w USA i czuje sie bezpieczniej niz w europie. Posiadanie broni to jedno ale tu jest inne prawo, nikt np nie ma prawa mnie obmacywac jak to sie dzieje w europie! Za gwalt idzie sie siedziec na dlugie lata, nie dostaje sie wyroku w zawieszeniu...
A skad wiadomo, ze tylko zagryzl? Znaleziono cialo? Bo czytalam, ze ciala nie znaleziono. Straszna smierc. Biedne dziecko.

gość23-06-16, 09:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-06-16, 22:50 napisał(a):
Zwolennicy broni najchętniej chodziliby i spali z bronią bo wg nich tylko wtedy są bezpieczni. Jeżeli oni nie widzą że są niewolnikami i że chodzenie z bronią to permanentny stan wojny to sorry ale o czym tu można dyskutować?

przeciwnicy mowią: po co ci broń jak jest policja? W takim razie po co obowiązek wożeni w samochodzie gaśnicy jak jest straż pożarna? Po co obowiązek udzielenia pierwszej pomony jak ratownictwo medyczne? Zaatakują cię z bronią, ale nie martw się. Policja przyjedzie po pół godziny.

gość23-06-16, 06:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-06-16, 22:39 napisał(a):
gość, 22-06-16, 20:37 napisał(a):
Stany mnie przerazaja. A slyszeliscie, ze niedawno na tereniu hotelu Disneya aligator porwal i prawdopodobnie zjadl 2 letniego chlopca. Masakra

Nie zjadl a zagryzl... Smutne strasznie. Ja mieszkam w USA i czuje sie bezpieczniej niz w europie. Posiadanie broni to jedno ale tu jest inne prawo, nikt np nie ma prawa mnie obmacywac jak to sie dzieje w europie! Za gwalt idzie sie siedziec na dlugie lata, nie dostaje sie wyroku w zawieszeniu...


W Europie tak samo nie jest łatwo być obmacanym, jak w USA zastrzelonym przez jakiegoś szaleńca. Generalnie telewizja i Internet robią ludziom straszną krzywdę informując tylko o tym co złe na świecie.

gość23-06-16, 00:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-06-16, 22:50 napisał(a): Zwolennicy broni najchętniej chodziliby i spali z bronią bo wg nich tylko wtedy są bezpieczni. Jeżeli oni nie widzą że są niewolnikami i że chodzenie z bronią to permanentny stan wojny to sorry ale o czym tu można dyskutować?
Sprawdz statystyki poczytaj troche! Otoz liczba przestepstw z uzyciem broni w USA spada, bo ludzie maja wiecej broni! Paradoks, ale przestepcy boja sie napadac na domy, bo wiedza, ze ich wlasciciele moga byc uzbrojeni! Ostatnio bylo glosno o napadzie, facet chcial napasc z bronia na bank, nie zdazyl, bo za trzymal go uzbrojony dyrektor banku. Rocznie za pobiega sie bodajze 5 mln przestepstw (ale dokladnie nie wiem), tylko dlatego, ze wlasciciel nastraszyl bandziora widokiem broni. Nie mowie, ze prawo do posiadania broni jest idealne, ale zapewne uratowalo wielu ludziom zycie i za pobieglo przestepstwom, ale tego sie juz nie mowi.

gość22-06-16, 23:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Oglądajcie Maxa powie wam jak jest

gość22-06-16, 22:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-06-16, 22:50 napisał(a): Zwolennicy broni najchętniej chodziliby i spali z bronią bo wg nich tylko wtedy są bezpieczni. Jeżeli oni nie widzą że są niewolnikami i że chodzenie z bronią to permanentny stan wojny to sorry ale o czym tu można dyskutować?
Mieszkam w USA posiadam bron! Nie znaczy ze idac z psem czy do sklepu czy jeszcze lepiej do banku nosze w torebce pistolet! Mam w domu i tyle... Mam bo mam prawo do tego zeby miec.

gość22-06-16, 22:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zwolennicy broni najchętniej chodziliby i spali z bronią bo wg nich tylko wtedy są bezpieczni. Jeżeli oni nie widzą że są niewolnikami i że chodzenie z bronią to permanentny stan wojny to sorry ale o czym tu można dyskutować?

gość22-06-16, 22:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-06-16, 20:52 napisał(a):
gość, 22-06-16, 20:47 napisał(a):
Uważam Rze: Głównym argumentem przeciwników wolnego rynku broni jest rzekomy wzrost przestępczości. Powołują się na eksponowane przez media masakry w amerykańskich szkołach i przekonują, że liberalizacja rynku militariów spowoduje eksplozję tego typu przestępczości na ulicach starego kontynentu. Tymczasem statystyki i niezależne badania prowadzą do zupełnie innych wniosków. Wbrew pozorom to nie ograniczanie wydawania pozwoleń na broń, ale właśnie swobodny do niej dostęp, który od lat postuluje Narodowe Stowarzyszenie Strzeleckie Ameryki (NRA - National Rifle Association of America), przyczynił się do radykalnego spadku przestępczości za oceanem.


Dokladnie!

zgadzam sie bron nie jest problemem ani do niej dostep bo terrorysta bron zawsze zdobedzie

gość22-06-16, 22:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-06-16, 18:49 napisał(a):
gość, 22-06-16, 18:06 napisał(a):
gość, 22-06-16, 17:54 napisał(a):
gość, 22-06-16, 16:59 napisał(a):
gość, 22-06-16, 14:32 napisał(a): W ostatnim czasie coraz częściej słyszy się o tragediach, które są bezpośrednio związane ze swobodnym dostępem do broni palnej. slucham? to walasnie BRAK dostepu do broni jest przyczyna tych tragedii! jestesmy bezbronni, rozbrojeni, a prawo nas nie traktuje powaznie! jesli jakis bandzior wlamie ci sie do domu, a ty w obronie wlasnej i w obronie rodziny go postrzelisz, to ty masz klopoty! a bandyci i mordercy jesli chca, zdobeda bron bez wzgledu na ustawy i zakazy.
1. Mylisz kraje 2. w stanach większość strzelanin wsród cywili (nie liczę tu wojen gangów) urządzały dzieciaki w szkołach, nie bandyci, z broni zabranej z domu, nie kupionej na czarnym rynku. Nie ma metody 100% czasu kontrolować, czy nabywcy broni mają ją dobrze zabezpueczoną przed dziećmi. Nie kontrolujesz, czy koledzy twoich dzieci nie przyniosą do szkoły broni. 3. Jasne, ludzie muszą moc sie bronić. Ale wyobrażasz sobie, ze u nas ci ludzie, którzy atakowali ludzi siekierami czy nożami, mogliby na każdym rogu kupic broń? Czy możliwość posiadania broni w domu uratowałaby dzieci w szkole, których kolega podkradł broń rodzicom i nielegalnie wyniósł z domu?
Akurat większość masowych strzelanin na terenie USA ma miejsce w gun free zone, gdzie żaden cywil nie może legalnie wnosić broni, a zamachowiec zwykle ma to gdzieś i tak wnosi broń. Zreszta wiekszosc przestepstw w USA ok 93% przestępstw jest z broni nielegalnej.
Moze nie napisałam wystarczajaco jasno - mowie o strzelaniu do cywili dla samej idei strzelania. Tam prym wiodą dzieci w szkołach. Tak, nie moga miec broni w szkołach, ale mają - legalna, rąbniętą ze swoich domów.[/quote Podaj statystyki, ktorym sie posilkujesz.
Dzieci strzelaja w szkolach? Hahaha pierwsze slysze

gość22-06-16, 22:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-06-16, 20:37 napisał(a): Stany mnie przerazaja. A slyszeliscie, ze niedawno na tereniu hotelu Disneya aligator porwal i prawdopodobnie zjadl 2 letniego chlopca. Masakra
Nie zjadl a zagryzl... Smutne strasznie. Ja mieszkam w USA i czuje sie bezpieczniej niz w europie. Posiadanie broni to jedno ale tu jest inne prawo, nikt np nie ma prawa mnie obmacywac jak to sie dzieje w europie! Za gwalt idzie sie siedziec na dlugie lata, nie dostaje sie wyroku w zawieszeniu...

gość22-06-16, 22:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-06-16, 20:52 napisał(a):
gość, 22-06-16, 20:47 napisał(a): Uważam Rze: Głównym argumentem przeciwników wolnego rynku broni jest rzekomy wzrost przestępczości. Powołują się na eksponowane przez media masakry w amerykańskich szkołach i przekonują, że liberalizacja rynku militariów spowoduje eksplozję tego typu przestępczości na ulicach starego kontynentu. Tymczasem statystyki i niezależne badania prowadzą do zupełnie innych wniosków. Wbrew pozorom to nie ograniczanie wydawania pozwoleń na broń, ale właśnie swobodny do niej dostęp, który od lat postuluje Narodowe Stowarzyszenie Strzeleckie Ameryki (NRA - National Rifle Association of America), przyczynił się do radykalnego spadku przestępczości za oceanem.
Dokladnie!
We Francji bron jest nie legalna a mimo to terrorysci zastrzelili ponad 100 osob... Przeztepca zawsze bedzie posiadal bron!

gość22-06-16, 21:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zabił 49 osob, on byl 50ty

gość22-06-16, 21:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No cóż...nic ciekawego.

gość22-06-16, 20:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-06-16, 20:47 napisał(a): Uważam Rze: Głównym argumentem przeciwników wolnego rynku broni jest rzekomy wzrost przestępczości. Powołują się na eksponowane przez media masakry w amerykańskich szkołach i przekonują, że liberalizacja rynku militariów spowoduje eksplozję tego typu przestępczości na ulicach starego kontynentu. Tymczasem statystyki i niezależne badania prowadzą do zupełnie innych wniosków. Wbrew pozorom to nie ograniczanie wydawania pozwoleń na broń, ale właśnie swobodny do niej dostęp, który od lat postuluje Narodowe Stowarzyszenie Strzeleckie Ameryki (NRA - National Rifle Association of America), przyczynił się do radykalnego spadku przestępczości za oceanem.
Dokladnie!

gość22-06-16, 20:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Uważam Rze: Głównym argumentem przeciwników wolnego rynku broni jest rzekomy wzrost przestępczości. Powołują się na eksponowane przez media masakry w amerykańskich szkołach i przekonują, że liberalizacja rynku militariów spowoduje eksplozję tego typu przestępczości na ulicach starego kontynentu. Tymczasem statystyki i niezależne badania prowadzą do zupełnie innych wniosków. Wbrew pozorom to nie ograniczanie wydawania pozwoleń na broń, ale właśnie swobodny do niej dostęp, który od lat postuluje Narodowe Stowarzyszenie Strzeleckie Ameryki (NRA - National Rifle Association of America), przyczynił się do radykalnego spadku przestępczości za oceanem.

gość22-06-16, 20:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Po przesianiu okazało się, że z oryginalnej puli incydentów, do jakich doszło w obrębie szkół i uniwersytetów między 15/12/2012 a 10/06/2014, ledwo dziesięć (10) można z pełnym przekonaniem zakwalifikować do kategorii “strzelanin" w placówkach edukacyjnych. Zbiorcza charakterystyka pozostałych przedstawia się następująco:

wojny gangów, względnie strzelaniny będące produktem ubocznym działalności stricte przestępczej (jeżeli, dajmy na to, w trakcie dokonywania napadu rabunkowego na sklep położony w pobliżu kampusu uniwersyteckiego kula wystrzelona z pistoletu trafiła w budynek uczelni, Bloomberg zaliczał taki rykoszet do gatunku “school shootings" - wiadomo, logiczne) - 39 przypadków z 74;
zdarzenia niepowiązane z członkami społeczności szkolnej ani etatowymi pracownikami uczelni oraz takie, które miały miejsce poza terenem szkoły, względnie późnym wieczorem po godzinach lekcyjnych (np. defensywne użycie broni w sytuacji ataku kijem bilardowym na parkingu przed uniwerkiem) - 16 przypadków z 74;
samobójstwa dorosłych (wykładowców, studentów) - 6 przypadków;
nieumyślne naciśnięcie spustu (np. podczas przekładania broni z plecaka do bagażnika samochodu) - 3 przypadki;

gość22-06-16, 20:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Stany mnie przerazaja. A slyszeliscie, ze niedawno na tereniu hotelu Disneya aligator porwal i prawdopodobnie zjadl 2 letniego chlopca. Masakra

gość22-06-16, 18:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-06-16, 18:06 napisał(a):
gość, 22-06-16, 17:54 napisał(a):
gość, 22-06-16, 16:59 napisał(a):
gość, 22-06-16, 14:32 napisał(a):
W ostatnim czasie coraz częściej słyszy się o tragediach, które są bezpośrednio związane ze swobodnym dostępem do broni palnej.
slucham? to walasnie BRAK dostepu do broni jest przyczyna tych tragedii! jestesmy bezbronni, rozbrojeni, a prawo nas nie traktuje powaznie! jesli jakis bandzior wlamie ci sie do domu, a ty w obronie wlasnej i w obronie rodziny go postrzelisz, to ty masz klopoty! a bandyci i mordercy jesli chca, zdobeda bron bez wzgledu na ustawy i zakazy.

1. Mylisz kraje 2. w stanach większość strzelanin wsród cywili (nie liczę tu wojen gangów) urządzały dzieciaki w szkołach, nie bandyci, z broni zabranej z domu, nie kupionej na czarnym rynku. Nie ma metody 100% czasu kontrolować, czy nabywcy broni mają ją dobrze zabezpueczoną przed dziećmi. Nie kontrolujesz, czy koledzy twoich dzieci nie przyniosą do szkoły broni. 3. Jasne, ludzie muszą moc sie bronić. Ale wyobrażasz sobie, ze u nas ci ludzie, którzy atakowali ludzi siekierami czy nożami, mogliby na każdym rogu kupic broń? Czy możliwość posiadania broni w domu uratowałaby dzieci w szkole, których kolega podkradł broń rodzicom i nielegalnie wyniósł z domu?

Akurat większość masowych strzelanin na terenie USA ma miejsce w gun free zone, gdzie żaden cywil nie może legalnie wnosić broni, a zamachowiec zwykle ma to gdzieś i tak wnosi broń. Zreszta wiekszosc przestepstw w USA ok 93% przestępstw jest z broni nielegalnej.


Moze nie napisałam wystarczajaco jasno - mowie o strzelaniu do cywili dla samej idei strzelania. Tam prym wiodą dzieci w szkołach. Tak, nie moga miec broni w szkołach, ale mają - legalna, rąbniętą ze swoich domów.[/quote

Podaj statystyki, ktorym sie posilkujesz.

gość22-06-16, 18:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-06-16, 18:11 napisał(a):
gość, 22-06-16, 18:09 napisał(a):
gość, 22-06-16, 18:05 napisał(a):
Przeciez toczy sie równoległa dyskusja o imigrantach? I tak, w Szwajcarii to rozwiazanie sie sprawdza, dlatego nikt nie dyskutuje o Szwajcarii. Stany dyskutują o stanach, bo 1. to ich kraj, ich biznes, nie jakas szwajcaria 2. u nich to sie nie sprawdza. I czemu stany maja w kontekście posiadania broni mowic głownie o islamistach, skoro większość strzelanin z legalnie kupionej broni została dokonana przez białe dzieciaki?

A kto im kaze zajmowac sie Szwajcaria?Tlumacze ci tylko na przykladzie Szwajcarii, że problem nie lezy samy, w dostepie do broni. Wiekszosc zbrodni (ok 93%) w USA i tak popelnia sie z broni nielegalnej. Także nawet jak zakaza posiadania broni to bedzie tam dochodzic do masakr

Większość strzelania dla strzelania (a nie wojny gangów czy napady) popełniono w stanach w szkołach. Nastolatki strzelały z broni kupionej legalnie przez rodziców. Nie były to strzelaniny na miarę białego chrześcijanina z Norwegii, ale wciaz - ginęły dzieci.


5 listopada 2009 r. Wojskowy psychiatra pochodzenia palestyńskiego był sprawcą najkrwawszej w historii strzelaniny, zabił 13 osób, 42 ranił, po czym został schwytany. 3 kwietnia 2009 r. Mężczyzna o wietnamskich korzeniach otworzył ogień w ośrodku dla imigrantów w Binghamton w stanie Nowy Jork, zabijając 13 osób. 6 kwietnia 2007 r. W Blacksburgu koreański student Cho Seung-Hui zabił 32 osoby i ranił 25. No masz racje sami biali.

gość22-06-16, 18:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-06-16, 18:09 napisał(a):
gość, 22-06-16, 18:05 napisał(a): Przeciez toczy sie równoległa dyskusja o imigrantach? I tak, w Szwajcarii to rozwiazanie sie sprawdza, dlatego nikt nie dyskutuje o Szwajcarii. Stany dyskutują o stanach, bo 1. to ich kraj, ich biznes, nie jakas szwajcaria 2. u nich to sie nie sprawdza. I czemu stany maja w kontekście posiadania broni mowic głownie o islamistach, skoro większość strzelanin z legalnie kupionej broni została dokonana przez białe dzieciaki?
A kto im kaze zajmowac sie Szwajcaria?Tlumacze ci tylko na przykladzie Szwajcarii, że problem nie lezy samy, w dostepie do broni. Wiekszosc zbrodni (ok 93%) w USA i tak popelnia sie z broni nielegalnej. Także nawet jak zakaza posiadania broni to bedzie tam dochodzic do masakr
Większość strzelania dla strzelania (a nie wojny gangów czy napady) popełniono w stanach w szkołach. Nastolatki strzelały z broni kupionej legalnie przez rodziców. Nie były to strzelaniny na miarę białego chrześcijanina z Norwegii, ale wciaz - ginęły dzieci.

gość22-06-16, 18:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-06-16, 18:05 napisał(a): Przeciez toczy sie równoległa dyskusja o imigrantach? I tak, w Szwajcarii to rozwiazanie sie sprawdza, dlatego nikt nie dyskutuje o Szwajcarii. Stany dyskutują o stanach, bo 1. to ich kraj, ich biznes, nie jakas szwajcaria 2. u nich to sie nie sprawdza. I czemu stany maja w kontekście posiadania broni mowic głownie o islamistach, skoro większość strzelanin z legalnie kupionej broni została dokonana przez białe dzieciaki?
A kto im kaze zajmowac sie Szwajcaria?Tlumacze ci tylko na przykladzie Szwajcarii, że problem nie lezy samy, w dostepie do broni. Wiekszosc zbrodni (ok 93%) w USA i tak popelnia sie z broni nielegalnej. Także nawet jak zakaza posiadania broni to bedzie tam dochodzic do masakr Większość strzelania dla strzelania (a nie wojny gangów czy napady) popełniono w stanach w szkołach. Nastolatki strzelały z broni kupionej legalnie przez rodziców. Nie były to strzelaniny na miarę białego chrześcijanina z Norwegii, ale wciaz - ginęły dzieci.

gość22-06-16, 18:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-06-16, 17:54 napisał(a):
gość, 22-06-16, 16:59 napisał(a):
gość, 22-06-16, 14:32 napisał(a): W ostatnim czasie coraz częściej słyszy się o tragediach, które są bezpośrednio związane ze swobodnym dostępem do broni palnej. slucham? to walasnie BRAK dostepu do broni jest przyczyna tych tragedii! jestesmy bezbronni, rozbrojeni, a prawo nas nie traktuje powaznie! jesli jakis bandzior wlamie ci sie do domu, a ty w obronie wlasnej i w obronie rodziny go postrzelisz, to ty masz klopoty! a bandyci i mordercy jesli chca, zdobeda bron bez wzgledu na ustawy i zakazy.
1. Mylisz kraje 2. w stanach większość strzelanin wsród cywili (nie liczę tu wojen gangów) urządzały dzieciaki w szkołach, nie bandyci, z broni zabranej z domu, nie kupionej na czarnym rynku. Nie ma metody 100% czasu kontrolować, czy nabywcy broni mają ją dobrze zabezpueczoną przed dziećmi. Nie kontrolujesz, czy koledzy twoich dzieci nie przyniosą do szkoły broni. 3. Jasne, ludzie muszą moc sie bronić. Ale wyobrażasz sobie, ze u nas ci ludzie, którzy atakowali ludzi siekierami czy nożami, mogliby na każdym rogu kupic broń? Czy możliwość posiadania broni w domu uratowałaby dzieci w szkole, których kolega podkradł broń rodzicom i nielegalnie wyniósł z domu?
Akurat większość masowych strzelanin na terenie USA ma miejsce w gun free zone, gdzie żaden cywil nie może legalnie wnosić broni, a zamachowiec zwykle ma to gdzieś i tak wnosi broń. Zreszta wiekszosc przestepstw w USA ok 93% przestępstw jest z broni nielegalnej.
Moze nie napisałam wystarczajaco jasno - mowie o strzelaniu do cywili dla samej idei strzelania. Tam prym wiodą dzieci w szkołach. Tak, nie moga miec broni w szkołach, ale mają - legalna, rąbniętą ze swoich domów.

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida