czwartek 30-06-16, czytany: 19637 razy, autor: F-Word

HBO oficjalnie potwierdziło kto jest ojcem Jona Snowa

Wiemy wszystko, Jonie Snow. Spoilery, spoilery!

Gra O Tron 6Gra O Tron 6 / HBO
You know nothing, Jon Snow. We know. My wiemy. Wiemy, koto jest Twoim ojcem.



Dlaczego?

Bo HBO oficjalnie zdradził tę pilnie strzeżoną do tej pory tajemnicę.

Czytaj więcej: Uwaga, spoiler! Co dalej z Jonem Snow z Gry o Tron?

Telewizja na blogu serialu opulikowała przydatną grafikę, schemat, na którym widać powiązania i relacje miedzy poszczególnymi bohaterami.

Wynika z niego, że Lyanna Stark, siostra Neda Starka, który wychowywał Jona, jest jego matką. A właściwie była.

Ojcem zaś Rhaegar Targaryan, który uprowadził Lyannę.

Schemat jest prosty - czarne ciągłe linie łączą rodziców z dziećmi. Nie może być mowy o pomyłce.

Czy to największy spoiler 6 sezony Gry o Tron?

Tak więc nawet jeśli Jon Snow still knows nothing, my wiemy sporo. Choć nie da się ukryć, że te spekulacje krążyły od dawna.

HBO oficjalnie potwierdziło kto jest ojcem Jona Snowa




 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
9 CHOINKA
SZUSZ VLOGMAS
9 CHOINKA
ŚWIĄTECZNE DEKORAC...
SZUSZ VLOGMAS 8
ŚWIĄTECZNE DEKORAC...
Gdy Gwiazdka
jula feat. Sound'n'Grace
Gdy Gwiazdka
ślad
Jula
ślad




skomentuj:



Wasze komentarze (44): sortuj ↓

gość01-07-16, 09:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-06-16, 17:42 napisał(a):
gość, 30-06-16, 13:02 napisał(a):
gość, 30-06-16, 13:01 napisał(a):
gość, 30-06-16, 11:22 napisał(a):
gość, 30-06-16, 11:08 napisał(a):
gość, 30-06-16, 10:41 napisał(a): Spor o genealogie na kozaku. Wystarczy siegnac po ksiazki. Krol Aerys Szalony mial 3 dzieci: Rhaegara, nastepce tronu, Viserysa i Daenerys. Jon jest synem Rhaegara, choc nie z prawowitego zwiazku, bo jego zona nie byla Lyanna, tylko Elia Martell. Jon jest bratankiem Dany. End of story, zadnych filozofio nie trzeba dodawac. Osobna kwestia jest prawo do tronu. Bo Zelazny Tron moga dziedziczyc tylko mescy potomkowie, wiec teoretycznie Jon jest teraz spadkobierca. ALE jest tez dzieckiem z nieprawego zwiazku, chyba ze Rhaegar zdazyl ozenic sie z Lyanna, choc to i tak komplikuje sprawe, bo majac juz zone popelnilby poligamie. Targaryenowie owszem zenili sie czasem ze swymi siostrami, ale poligamia byla praktykowana bardzo rzadko. Mozliwe, ze Rhaegar sie z tego wylamal. Pytanie tylko czy zostanie to zaakceptowane.
Tam podobno jest jeden żywy męski Targaryen wiec prawo do tronu sorted ;) dany nie moze miec dzieci wiec sadzanie jej na tronie byłoby bez sensu
Ona sobie ten tron zdobedzie....
Jeden meski, ale z nieprawego zwiazku.
Jeszcze jest Aegon, ale nie wiadomo czy jest prawdziwym Aegonem. Jesli tak to jest pierwszy.
Przeciez jest jeszcze ten chłopak który jeździ z ta blondynka rycerzem i on tez ma prawa do tronu ale też jest z nieprawego loza
To jest giermek Tyriona. Gendri gdzieś zaginął Po za tym on jest bękartem Roberta, kory był "Uzurpatorem"

gość30-06-16, 23:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Daenerys jest ciotka Jona (jej brat jest ojcem jona) wiec to nie bedą kochankami.

gość30-06-16, 19:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-06-16, 19:10 napisał(a):
gość, 30-06-16, 18:29 napisał(a):
gość, 30-06-16, 13:06 napisał(a):
gość, 30-06-16, 13:01 napisał(a):
gość, 30-06-16, 11:22 napisał(a): Ona sobie ten tron zdobedzie....
Jeden meski, ale z nieprawego zwiazku.
Targaryenowie byli poligamistami. Począwszy od Aegona Zdobywcy, który podbił Westeros, dynastia ta często praktykowała wielożeństwo i kazirodztwo. Ów obyczaj uległ powolnemu wygaszaniu dopiero po historycznym Tańcu Smoków - wojnie o sukcesję pomiędzy Aegonem II a Rhaenyrą. Konflikt ten, który doprowadził do śmierci większości znajdujących się na kontynencie smoków, spowodował konieczność sięgnięcia przez Targaryenów po małżeństwa jako instrument budowania sojuszy i wzmacniania monarchii. W przypadku pochłoniętego przepowiedniami Rheagara możliwe jest jednak odstępstwo. Odstępstwo na które - zgodnie z wizją Daenerys z Domu Nieśmiertelnych - zgodziłaby się Elia Martell. Trzecie dziecko Rhaegara, trzecia głowa smoka, narodziłaby się z małżeństwa z Lyanną Stark.
Pytanie, czy Rhaegar zdazyl ozenic sie z Lyanna. Zyje jeszcze tylko jeden swiadek tamtych wydarzen, mogacy cos potwierdzic lub zaprzeczyc - Howland Reed. W kazdym razie sprawa i tak jest skomplikowana. Zreszta wydaje mi sie, ze akurat w sprawie Jona nie jest wazne czy on faktycznie zasiadzie na tronie. W jego przypadku bardziej chodzi o spelnienie mitycznych przepowiedni i tytulowa piesn lodu i ognia. Gra o tron jest tylko przy okazji.
Przecież już dawno była o tym mowa że Jon jest synem Lyanny i Rhaegara. A Rhaegar nie mógł się z nią ożenić bo jego żoną była Eila Martell. Danerys i Jon dowiedzą sie prawdy o razem będzą dawać dawać ostro.
Danerys będzie z jon robić fiku miku ? Czekamy !!

gość30-06-16, 19:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-06-16, 18:29 napisał(a):
gość, 30-06-16, 13:06 napisał(a):
gość, 30-06-16, 13:01 napisał(a):
gość, 30-06-16, 11:22 napisał(a):
Ona sobie ten tron zdobedzie....

Jeden meski, ale z nieprawego zwiazku.

Targaryenowie byli poligamistami. Począwszy od Aegona Zdobywcy, który podbił Westeros, dynastia ta często praktykowała wielożeństwo i kazirodztwo. Ów obyczaj uległ powolnemu wygaszaniu dopiero po historycznym Tańcu Smoków - wojnie o sukcesję pomiędzy Aegonem II a Rhaenyrą. Konflikt ten, który doprowadził do śmierci większości znajdujących się na kontynencie smoków, spowodował konieczność sięgnięcia przez Targaryenów po małżeństwa jako instrument budowania sojuszy i wzmacniania monarchii. W przypadku pochłoniętego przepowiedniami Rheagara możliwe jest jednak odstępstwo. Odstępstwo na które - zgodnie z wizją Daenerys z Domu Nieśmiertelnych - zgodziłaby się Elia Martell. Trzecie dziecko Rhaegara, trzecia głowa smoka, narodziłaby się z małżeństwa z Lyanną Stark.

Pytanie, czy Rhaegar zdazyl ozenic sie z Lyanna. Zyje jeszcze tylko jeden swiadek tamtych wydarzen, mogacy cos potwierdzic lub zaprzeczyc - Howland Reed. W kazdym razie sprawa i tak jest skomplikowana. Zreszta wydaje mi sie, ze akurat w sprawie Jona nie jest wazne czy on faktycznie zasiadzie na tronie. W jego przypadku bardziej chodzi o spelnienie mitycznych przepowiedni i tytulowa piesn lodu i ognia. Gra o tron jest tylko przy okazji.


Przecież już dawno była o tym mowa że Jon jest synem Lyanny i Rhaegara. A Rhaegar nie mógł się z nią ożenić bo jego żoną była Eila Martell. Danerys i Jon dowiedzą sie prawdy o razem będzą dawać dawać ostro.

gość30-06-16, 18:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-06-16, 13:06 napisał(a):
gość, 30-06-16, 13:01 napisał(a):
gość, 30-06-16, 11:22 napisał(a): Ona sobie ten tron zdobedzie....
Jeden meski, ale z nieprawego zwiazku.
Targaryenowie byli poligamistami. Począwszy od Aegona Zdobywcy, który podbił Westeros, dynastia ta często praktykowała wielożeństwo i kazirodztwo. Ów obyczaj uległ powolnemu wygaszaniu dopiero po historycznym Tańcu Smoków - wojnie o sukcesję pomiędzy Aegonem II a Rhaenyrą. Konflikt ten, który doprowadził do śmierci większości znajdujących się na kontynencie smoków, spowodował konieczność sięgnięcia przez Targaryenów po małżeństwa jako instrument budowania sojuszy i wzmacniania monarchii. W przypadku pochłoniętego przepowiedniami Rheagara możliwe jest jednak odstępstwo. Odstępstwo na które - zgodnie z wizją Daenerys z Domu Nieśmiertelnych - zgodziłaby się Elia Martell. Trzecie dziecko Rhaegara, trzecia głowa smoka, narodziłaby się z małżeństwa z Lyanną Stark.
Pytanie, czy Rhaegar zdazyl ozenic sie z Lyanna. Zyje jeszcze tylko jeden swiadek tamtych wydarzen, mogacy cos potwierdzic lub zaprzeczyc - Howland Reed. W kazdym razie sprawa i tak jest skomplikowana. Zreszta wydaje mi sie, ze akurat w sprawie Jona nie jest wazne czy on faktycznie zasiadzie na tronie. W jego przypadku bardziej chodzi o spelnienie mitycznych przepowiedni i tytulowa piesn lodu i ognia. Gra o tron jest tylko przy okazji.

gość30-06-16, 18:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

John to Azor Ahai z wielu przepowiedni !!!!! :O

gość30-06-16, 17:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-06-16, 13:02 napisał(a):
gość, 30-06-16, 13:01 napisał(a):
gość, 30-06-16, 11:22 napisał(a):
gość, 30-06-16, 11:08 napisał(a):
gość, 30-06-16, 10:41 napisał(a): Spor o genealogie na kozaku. Wystarczy siegnac po ksiazki. Krol Aerys Szalony mial 3 dzieci: Rhaegara, nastepce tronu, Viserysa i Daenerys. Jon jest synem Rhaegara, choc nie z prawowitego zwiazku, bo jego zona nie byla Lyanna, tylko Elia Martell. Jon jest bratankiem Dany. End of story, zadnych filozofio nie trzeba dodawac. Osobna kwestia jest prawo do tronu. Bo Zelazny Tron moga dziedziczyc tylko mescy potomkowie, wiec teoretycznie Jon jest teraz spadkobierca. ALE jest tez dzieckiem z nieprawego zwiazku, chyba ze Rhaegar zdazyl ozenic sie z Lyanna, choc to i tak komplikuje sprawe, bo majac juz zone popelnilby poligamie. Targaryenowie owszem zenili sie czasem ze swymi siostrami, ale poligamia byla praktykowana bardzo rzadko. Mozliwe, ze Rhaegar sie z tego wylamal. Pytanie tylko czy zostanie to zaakceptowane.
Tam podobno jest jeden żywy męski Targaryen wiec prawo do tronu sorted ;) dany nie moze miec dzieci wiec sadzanie jej na tronie byłoby bez sensu
Ona sobie ten tron zdobedzie....
Jeden meski, ale z nieprawego zwiazku.
Jeszcze jest Aegon, ale nie wiadomo czy jest prawdziwym Aegonem. Jesli tak to jest pierwszy.
Przeciez jest jeszcze ten chłopak który jeździ z ta blondynka rycerzem i on tez ma prawa do tronu ale też jest z nieprawego loza

gość30-06-16, 17:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-06-16, 16:30 napisał(a):
gość, 30-06-16, 14:27 napisał(a):
gość, 30-06-16, 14:14 napisał(a):
gość, 30-06-16, 10:35 napisał(a):
gość, 30-06-16, 08:40 napisał(a):
gość, 30-06-16, 07:40 napisał(a):
gość, 30-06-16, 0w7:04 napisał(a): Zupelnie nie rozumiem tego hajpu na ten serial. Jak tylko wyszedl pierwszy sezon podeszlam do niego jakies 3-4 razy. Utknelam ostatecznie na 3 odcinku pierwszego sezonu pare lat temu i tak juz zostalo. Wialo nuda od samego poczatku. Jestem chyba jakims fenomenem, ale to byl jeden z nudniejszych seriali, do ktorych podchodzilam.
Bo źle do niego podchodzisz i go nie rozumiesz
A co tu rozumiec jesli cos ciagnie sie jak flaki z olejem?
a jakie seriale lubisz oglądać?
Pewnie M jak Miłość 😂😂☝🏻
Odpuście sobie. Każdy ma prawo do własnego zdania.
Właśnie o to chodzi aby przejść pierwszy sezon! Jest to wprowadzę i możliwość poznania historii poszczególnych rodów i postaci. Dzięki temu nie gubimy się w zawiłościach :-) akcja zaczyna się dopiero pod koniec pierwszego sezonu i z każdym kolejnym są jeszcze fajniejsze historie ;-) lepsze to niż gdy to najczęściej bywa że 1 sezon jest zawsze najlepszy a później wielkie nic! Tu jest zupełnie inaczej :-)
Właśnie całość rozkręca się po tych 3 odcinkach serial jest świetny Lubie takie które nie mają zakończeń których się spodziewam tylko szok... to wyróżnia got

gość30-06-16, 17:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Od dawna to podejrzewałem. ... dlatego ze właśnie wiele razy byka mowa ze on jest inny i to on zdobędzie kiedyś tron.

gość30-06-16, 16:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-06-16, 14:27 napisał(a):
gość, 30-06-16, 14:14 napisał(a):
gość, 30-06-16, 10:35 napisał(a):
gość, 30-06-16, 08:40 napisał(a):
gość, 30-06-16, 07:40 napisał(a):
gość, 30-06-16, 0w7:04 napisał(a): Zupelnie nie rozumiem tego hajpu na ten serial. Jak tylko wyszedl pierwszy sezon podeszlam do niego jakies 3-4 razy. Utknelam ostatecznie na 3 odcinku pierwszego sezonu pare lat temu i tak juz zostalo. Wialo nuda od samego poczatku. Jestem chyba jakims fenomenem, ale to byl jeden z nudniejszych seriali, do ktorych podchodzilam.
Bo źle do niego podchodzisz i go nie rozumiesz
A co tu rozumiec jesli cos ciagnie sie jak flaki z olejem?
a jakie seriale lubisz oglądać?
Pewnie M jak Miłość 😂😂☝🏻
Odpuście sobie. Każdy ma prawo do własnego zdania.
Właśnie o to chodzi aby przejść pierwszy sezon! Jest to wprowadzę i możliwość poznania historii poszczególnych rodów i postaci. Dzięki temu nie gubimy się w zawiłościach :-) akcja zaczyna się dopiero pod koniec pierwszego sezonu i z każdym kolejnym są jeszcze fajniejsze historie ;-) lepsze to niż gdy to najczęściej bywa że 1 sezon jest zawsze najlepszy a później wielkie nic! Tu jest zupełnie inaczej :-)

gość30-06-16, 16:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

uwaga spojler:

Jon i Dany sa sobie pisani. John jest z wielkiej przepowiedni jako Azor Ahai

gość30-06-16, 14:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-06-16, 14:14 napisał(a):
gość, 30-06-16, 10:35 napisał(a):
gość, 30-06-16, 08:40 napisał(a):
gość, 30-06-16, 07:40 napisał(a):
gość, 30-06-16, 0w7:04 napisał(a):
Zupelnie nie rozumiem tego hajpu na ten serial. Jak tylko wyszedl pierwszy sezon podeszlam do niego jakies 3-4 razy. Utknelam ostatecznie na 3 odcinku pierwszego sezonu pare lat temu i tak juz zostalo. Wialo nuda od samego poczatku. Jestem chyba jakims fenomenem, ale to byl jeden z nudniejszych seriali, do ktorych podchodzilam.

Bo źle do niego podchodzisz i go nie rozumiesz

A co tu rozumiec jesli cos ciagnie sie jak flaki z olejem?

a jakie seriale lubisz oglądać?

Pewnie M jak Miłość 😂😂☝🏻


Odpuście sobie. Każdy ma prawo do własnego zdania.

gość30-06-16, 14:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-06-16, 10:35 napisał(a):
gość, 30-06-16, 08:40 napisał(a):
gość, 30-06-16, 07:40 napisał(a):
gość, 30-06-16, 0w7:04 napisał(a): Zupelnie nie rozumiem tego hajpu na ten serial. Jak tylko wyszedl pierwszy sezon podeszlam do niego jakies 3-4 razy. Utknelam ostatecznie na 3 odcinku pierwszego sezonu pare lat temu i tak juz zostalo. Wialo nuda od samego poczatku. Jestem chyba jakims fenomenem, ale to byl jeden z nudniejszych seriali, do ktorych podchodzilam.
Bo źle do niego podchodzisz i go nie rozumiesz
A co tu rozumiec jesli cos ciagnie sie jak flaki z olejem?
a jakie seriale lubisz oglądać?
Pewnie M jak Miłość 😂😂☝🏻

gość30-06-16, 13:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Maja przygotowane jeszcze 13 odcinkow.7sezon bedzie mial 7odcinkow1 a kolejny tylko 6.
Ale podobno maja byc troche dluzsze.

gość30-06-16, 13:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-06-16, 13:01 napisał(a):
gość, 30-06-16, 11:22 napisał(a):

Ona sobie ten tron zdobedzie....

Jeden meski, ale z nieprawego zwiazku.

Targaryenowie byli poligamistami. Począwszy od Aegona Zdobywcy, który podbił Westeros, dynastia ta często praktykowała wielożeństwo i kazirodztwo. Ów obyczaj uległ powolnemu wygaszaniu dopiero po historycznym Tańcu Smoków - wojnie o sukcesję pomiędzy Aegonem II a Rhaenyrą. Konflikt ten, który doprowadził do śmierci większości znajdujących się na kontynencie smoków, spowodował konieczność sięgnięcia przez Targaryenów po małżeństwa jako instrument budowania sojuszy i wzmacniania monarchii. W przypadku pochłoniętego przepowiedniami Rheagara możliwe jest jednak odstępstwo. Odstępstwo na które - zgodnie z wizją Daenerys z Domu Nieśmiertelnych - zgodziłaby się Elia Martell. Trzecie dziecko Rhaegara, trzecia głowa smoka, narodziłaby się z małżeństwa z Lyanną Stark.

gość30-06-16, 13:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-06-16, 13:01 napisał(a):
gość, 30-06-16, 11:22 napisał(a):
gość, 30-06-16, 11:08 napisał(a):
gość, 30-06-16, 10:41 napisał(a): Spor o genealogie na kozaku. Wystarczy siegnac po ksiazki. Krol Aerys Szalony mial 3 dzieci: Rhaegara, nastepce tronu, Viserysa i Daenerys. Jon jest synem Rhaegara, choc nie z prawowitego zwiazku, bo jego zona nie byla Lyanna, tylko Elia Martell. Jon jest bratankiem Dany. End of story, zadnych filozofio nie trzeba dodawac. Osobna kwestia jest prawo do tronu. Bo Zelazny Tron moga dziedziczyc tylko mescy potomkowie, wiec teoretycznie Jon jest teraz spadkobierca. ALE jest tez dzieckiem z nieprawego zwiazku, chyba ze Rhaegar zdazyl ozenic sie z Lyanna, choc to i tak komplikuje sprawe, bo majac juz zone popelnilby poligamie. Targaryenowie owszem zenili sie czasem ze swymi siostrami, ale poligamia byla praktykowana bardzo rzadko. Mozliwe, ze Rhaegar sie z tego wylamal. Pytanie tylko czy zostanie to zaakceptowane.
Tam podobno jest jeden żywy męski Targaryen wiec prawo do tronu sorted ;) dany nie moze miec dzieci wiec sadzanie jej na tronie byłoby bez sensu
Ona sobie ten tron zdobedzie....
Jeden meski, ale z nieprawego zwiazku.
Jeszcze jest Aegon, ale nie wiadomo czy jest prawdziwym Aegonem. Jesli tak to jest pierwszy.

gość30-06-16, 13:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-06-16, 11:22 napisał(a):
gość, 30-06-16, 11:08 napisał(a):
gość, 30-06-16, 10:41 napisał(a): Spor o genealogie na kozaku. Wystarczy siegnac po ksiazki. Krol Aerys Szalony mial 3 dzieci: Rhaegara, nastepce tronu, Viserysa i Daenerys. Jon jest synem Rhaegara, choc nie z prawowitego zwiazku, bo jego zona nie byla Lyanna, tylko Elia Martell. Jon jest bratankiem Dany. End of story, zadnych filozofio nie trzeba dodawac. Osobna kwestia jest prawo do tronu. Bo Zelazny Tron moga dziedziczyc tylko mescy potomkowie, wiec teoretycznie Jon jest teraz spadkobierca. ALE jest tez dzieckiem z nieprawego zwiazku, chyba ze Rhaegar zdazyl ozenic sie z Lyanna, choc to i tak komplikuje sprawe, bo majac juz zone popelnilby poligamie. Targaryenowie owszem zenili sie czasem ze swymi siostrami, ale poligamia byla praktykowana bardzo rzadko. Mozliwe, ze Rhaegar sie z tego wylamal. Pytanie tylko czy zostanie to zaakceptowane.
Tam podobno jest jeden żywy męski Targaryen wiec prawo do tronu sorted ;) dany nie moze miec dzieci wiec sadzanie jej na tronie byłoby bez sensu
Ona sobie ten tron zdobedzie....
Jeden meski, ale z nieprawego zwiazku.

gość30-06-16, 12:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-06-16, 11:42 napisał(a): czy w takim razie jest dzieckiem z gwałtu czy po prostu "sekretnym"?
Tego jeszcze nie wiemy

gość30-06-16, 11:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-06-16, 11:24 napisał(a):
gość, 30-06-16, 08:21 napisał(a): Mega serial!!! Jeszcze 10 miesięcy i sezon 7, nie mogę sie doczekać :)
Ale to juz ostayni sezon , no nie ?
Do 8 sezonu maja

gość30-06-16, 11:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a która postać mu o tym powie? Bran?

gość30-06-16, 11:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

czy w takim razie jest dzieckiem z gwałtu czy po prostu "sekretnym"?

gość30-06-16, 11:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-06-16, 08:21 napisał(a): Mega serial!!! Jeszcze 10 miesięcy i sezon 7, nie mogę sie doczekać :)
Ale to juz ostayni sezon , no nie ?

gość30-06-16, 11:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-06-16, 11:08 napisał(a):
gość, 30-06-16, 10:41 napisał(a): Spor o genealogie na kozaku. Wystarczy siegnac po ksiazki. Krol Aerys Szalony mial 3 dzieci: Rhaegara, nastepce tronu, Viserysa i Daenerys. Jon jest synem Rhaegara, choc nie z prawowitego zwiazku, bo jego zona nie byla Lyanna, tylko Elia Martell. Jon jest bratankiem Dany. End of story, zadnych filozofio nie trzeba dodawac. Osobna kwestia jest prawo do tronu. Bo Zelazny Tron moga dziedziczyc tylko mescy potomkowie, wiec teoretycznie Jon jest teraz spadkobierca. ALE jest tez dzieckiem z nieprawego zwiazku, chyba ze Rhaegar zdazyl ozenic sie z Lyanna, choc to i tak komplikuje sprawe, bo majac juz zone popelnilby poligamie. Targaryenowie owszem zenili sie czasem ze swymi siostrami, ale poligamia byla praktykowana bardzo rzadko. Mozliwe, ze Rhaegar sie z tego wylamal. Pytanie tylko czy zostanie to zaakceptowane.
Tam podobno jest jeden żywy męski Targaryen wiec prawo do tronu sorted ;) dany nie moze miec dzieci wiec sadzanie jej na tronie byłoby bez sensu
Ona sobie ten tron zdobedzie....

gość30-06-16, 11:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Z tego schematu wnika ze szalony król zabije brana o_O

gość30-06-16, 11:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-06-16, 10:41 napisał(a): Spor o genealogie na kozaku. Wystarczy siegnac po ksiazki. Krol Aerys Szalony mial 3 dzieci: Rhaegara, nastepce tronu, Viserysa i Daenerys. Jon jest synem Rhaegara, choc nie z prawowitego zwiazku, bo jego zona nie byla Lyanna, tylko Elia Martell. Jon jest bratankiem Dany. End of story, zadnych filozofio nie trzeba dodawac. Osobna kwestia jest prawo do tronu. Bo Zelazny Tron moga dziedziczyc tylko mescy potomkowie, wiec teoretycznie Jon jest teraz spadkobierca. ALE jest tez dzieckiem z nieprawego zwiazku, chyba ze Rhaegar zdazyl ozenic sie z Lyanna, choc to i tak komplikuje sprawe, bo majac juz zone popelnilby poligamie. Targaryenowie owszem zenili sie czasem ze swymi siostrami, ale poligamia byla praktykowana bardzo rzadko. Mozliwe, ze Rhaegar sie z tego wylamal. Pytanie tylko czy zostanie to zaakceptowane.
Tam podobno jest jeden żywy męski Targaryen wiec prawo do tronu sorted ;) dany nie moze miec dzieci wiec sadzanie jej na tronie byłoby bez sensu

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida