piątek 01-07-16, czytany: 17484 razy, autor: Piąta Nad Ranem

Tego ruchu Jaya Z nie przewidział nikt

Ten, to ma łeb do interesów.

Jay ZJay Z / © Fame/Flynet
Jay Z (46 l.) osiągnął w życiu wszystkie założone przez siebie cele. Ba, ma nawet więcej, bo jako nastolatek biorący udział w osiedlowych strzelaninach, nie śnił o tym, że poślubi jedną z piękniejszych kobiet na świecie i stanie się cenionym producentem muzycznym.

Zobacz: Rzadki widok - Beyonce na ulicy pod obstrzałem paparazzi (FOTO)

Rok temu raper nabył podupadający streaming muzyczny, serwis Tidal. Zapłacił za niego 56 milionów dolarów i dzięki swoim znajomościom, i wpływom w świecie muzyki uczynił giganta konkurującego z iTunesem czy Spotify.

Tidal ma wyłączność na utwory Rihanny, Beyonce. Wielu muzyków, w tym Kanye West, godzi się, by ich nowe albumy początkowo były dostępne jedynie u Jaya Z.

Tak Shawn Carter stworzył kurę znoszącą złote jajka. Nie obyło się jednak bez przeszkód - okazało się, że liczba użytkowników serwisu została zawyżona w momencie przejęcia portalu przez rapera.

Zobacz: Kanye West chce, żeby fani mu płacili!

W każdym razie, Jay Z nie chce już bawić się w streaming. Osiągnął sukces, dopiął swego i się znudził. Pan Carter sprzedaje Tidal. Chętnych nie brak - ofertę kupna złożyły już firma Apple i Samsung. Nieoficjalnie mówi się o sumie 100 milionów dolarów.


Tego ruchu Jaya Z nie przewidział nikt

Tego ruchu Jaya Z nie przewidział nikt

Tego ruchu Jaya Z nie przewidział nikt

Tego ruchu Jaya Z nie przewidział nikt



 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
3 FRYZURY NA JESIE...
Stylizacje Hairstyles
3 FRYZURY NA JESIE...
6 VLOG W DOMU
szusz vlogmas
6 VLOG W DOMU
SUBSKRYBUJ KANAŁ S...
Szusz HAUL Z BERLINA
SUBSKRYBUJ KANAŁ S...
REMONT ODC. 6 DUŻE...
MIESZKAMY TV
REMONT ODC. 6 DUŻE...




skomentuj:



Wasze komentarze (12): sortuj ↓

gość03-07-16, 17:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

pan Carter jest karykatura czlowieka. Dobrze, ze zarabia pieniadze, bo nie musi myslec o swoich ixowatych nogach, wielkim brzuchu i odrazajacej gebie. kazdy, kto chce osiagnac sukeces pana Cartera powinien skorzystac z jego szkoly biznesu, cyli handlu crakiem w murzynskim gettcie

gość02-07-16, 14:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-07-16, 11:50 napisał(a):
gość, 01-07-16, 23:22 napisał(a): 100 mln co to jest? Beyonce tyle zarobiła za 19 koncertów po USA.
Cos nie tak z logika?Wiesz jak musiala sie nameczyc! Ile to koncertow, jaki wysilek, kasa pewnie do obdzielenia z ekipa ! No troche bardziej musiala sie nameczyc
Znawczynie same tu widzę

gość02-07-16, 11:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-07-16, 23:22 napisał(a): 100 mln co to jest? Beyonce tyle zarobiła za 19 koncertów po USA.
Cos nie tak z logika?Wiesz jak musiala sie nameczyc! Ile to koncertow, jaki wysilek, kasa pewnie do obdzielenia z ekipa ! No troche bardziej musiala sie nameczyc

gość02-07-16, 10:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A ja nie mam ma leki :(

gość02-07-16, 09:51, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-07-16, 23:22 napisał(a): 100 mln co to jest? Beyonce tyle zarobiła za 19 koncertów po USA.
19 koncertów (a jeszcze biorąc pod uwagę, jakie show ona robi), to duzo wiecej pracy i jej i całej masy ludzi, niz zakup serwisu, dogadanie kilku umów i akcja marketingowa :)

gość01-07-16, 23:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

100 mln co to jest? Beyonce tyle zarobiła za 19 koncertów po USA.

gość01-07-16, 20:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Widać, że nie sympatyczny.

gość01-07-16, 15:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

"iTunesem"- ło matko...

gość01-07-16, 12:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No i spoko. Przynajmniej nie rozpierdala kasy tylko ja zarabia.

gość01-07-16, 12:51, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ma leb na karku.
kariera rapera nie trwa wiecznie a na emeryturke odlozyc trzeba:)

gość01-07-16, 12:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 01-07-16, 12:30 napisał(a): No i fajnie, że ma głowę do interesów i kasę żeby je sformalizować :)
Dokładnie, tacy ludzie tworzą świat.

gość01-07-16, 12:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No i fajnie, że ma głowę do interesów i kasę żeby je sformalizować :)

strony
1


Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida