poniedziałek 04-07-16, czytany: 26948 razy, autor: Beata Maj

Honorata Skarbek pokazała wypiętą pupę i wywołała BURZĘ (INSTAGRAM)

Jedni polubili sexy Honey, inni nie zostawili na niej suchej nitki.

Honorata SkarbekHonorata Skarbek / © KAPiF, Instagram Honoraty Skarbek
Honorata Skarbek (23 l.) od dawna mierzy się z zarzutami kopiowania stylu sióstr Jenner. W komentarzach na Instagramie piosenkarki internauci piszą, że Honorata zbyt często sugeruje się wyglądem i stylem bycia Kylie Jenner, że chce być klonem Kardashianek.

Zobacz: Honorata Skarbek pręży się w bikini (Insta)

Podobne zarzuty pojawiły się po tym, jak Honey wrzuciła na swój instagramowy profil zdjęcie na skuterze wodnym.

W srebrnym kostiumie, skąpana w słońcu, Honorata wypina pupę, której kształt wielu uznało za "epicki".

Nie zabrakło jednak i negatywnych komentarzy. Nie wszystkim owa wypięta pupa piosenkarki przypadła do gustu.

Zobacz: Honorata Skarbek powinna uważać na doczepy? (FOTO)

Honorata potrafi tylko chałturzyć na jakiś mało znaczących koncercikach w Polsce i wypinać tyłek. Brawo, świetna i bardzo ambitna kariera - napisał jeden z internautów.


Nawet mając takie ciało nie wolałabyś zostawić go tylko dla swojego mężczyzny i podkreślać go dobrze ciuchami? - dochodziła inna osoba.


Dla mnie takie zdjęcia są po prostu żałosne. Gdyby ktoś skrytykował ją na ulicy, bo chodziłaby pół-naga, to też by było z zazdrości? Skoro tak lubi swoje ciało, to co na celu mają te zdjęcia? Bo ja tu widzę lekką próbę dowartościowania się. Oczywiście to tylko moje zdanie i nie bronie tu bezsensownego hejtu - zauważała inna internautka.


Zobacz: Honorata Skarbek przesadziła z operacjami? (FOTO)

Honoratę dotknęły negatywne komentarze. Na swoim Facebooku zamieściła znaczącego gifa.





Tymczasem fani uspokajali gwiazdę:

Tyłek świetny, jak zazdroszczą,to i gadają, po co marnować czas na takich ludzi - pisali.


Ktoś inny dodał:

Wiesz co, ty kopiarko Kylie... Za**bista Fota.


A Wam jak się podoba Honorata w wakacyjnym wydaniu?



#summer

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Honorata Skarbek (@honkabiedronka)











Honorata Skarbek pokazała wypiętą pupę i wywołała BURZĘ (INSTAGRAM)

Honorata Skarbek pokazała wypiętą pupę i wywołała BURZĘ (INSTAGRAM)

Honorata Skarbek pokazała wypiętą pupę i wywołała BURZĘ (INSTAGRAM)

Honorata Skarbek pokazała wypiętą pupę i wywołała BURZĘ (INSTAGRAM)

Honorata Skarbek pokazała wypiętą pupę i wywołała BURZĘ (INSTAGRAM)

Honorata Skarbek pokazała wypiętą pupę i wywołała BURZĘ (INSTAGRAM)

Honorata Skarbek pokazała wypiętą pupę i wywołała BURZĘ (INSTAGRAM)

Honorata Skarbek pokazała wypiętą pupę i wywołała BURZĘ (INSTAGRAM)




 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
3 FRYZURY NA JESIE...
Stylizacje Hairstyles
3 FRYZURY NA JESIE...
6 VLOG W DOMU
szusz vlogmas
6 VLOG W DOMU
SUBSKRYBUJ KANAŁ S...
Szusz HAUL Z BERLINA
SUBSKRYBUJ KANAŁ S...
REMONT ODC. 6 DUŻE...
MIESZKAMY TV
REMONT ODC. 6 DUŻE...




skomentuj:



Wasze komentarze (86): sortuj ↓

gość08-08-16, 14:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 04-07-16, 18:28 napisał(a):
gość, 04-07-16, 16:38 napisał(a):
honey ma fajne piosenki

Co ma? Hahahahaha lol myślałam, że to transwestyta na wzór Kylie Jenner. Ma minę jakby sralo i wygląda jak ogr z bajki

nie wygląda jak ogr z bajki głupia babo jesteś głupia daj jej spokój ona umie śpiewać ma fajne piosenki lepsze od tego dżemora je**nego ćpuna

gość03-08-16, 15:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-07-16, 13:25 napisał(a):
psychofanki honey wy pewnie macie po 14 lat i nie wiecie co to dobra muzyka, a nie takie g*wno muzyka fajna nazywac, zamiast nagrywac to pokazuje przerobiona twarz,zrobione cycki i tylek wypina super gwiazda nie ma co

jest to normalna muzyka wiem co to dobra muzyka je**ć k**wy słuchające
dżemu to nie muzyka tylko wycie psaa od honey to się odczep i opier**l pałe starej

gość22-07-16, 11:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-07-16, 08:43 napisał(a):
gość, 04-07-16, 16:43 napisał(a):
gość, 04-07-16, 12:56 napisał(a):
gość, 04-07-16, 10:22 napisał(a):
gość, 04-07-16, 10:16 napisał(a):
Ja poerdziele wiedzialam ze idiotka sie na Kylie robi

ona nie jest idiotką ona ma fajne piosenki idiotka to candy girl po skłamała że kupiła piosenkę nie powiem jak a wcale nie kupiła po sama pisała tą piosenkę

Sama? Raczej nuta z banku piosenek!

nie nie kupiła tej piosenki to jest jej piosenka ta candy girl wszystko zmyśliwa żeby jej karierę zniszczyć tekst to tej piosenki był napisany przez Honoratę Skarbek

Boże włącznie sobie na YouTube "gdzieś to już słyszałem" i poszukajcie odcinka z . Ta jej piosenka jest w każdym kraju śpiewana przez kogoś. Tak, ona ją kupiła, tekst, muzykę itp. I to nie jedną. Sama to może napisała jakieś badziewia

honey nie kupuje piosenek sama je pisze candy gril ta suka wyszała z ch*ja to wszystko a ty głupia suko jak się nie znacz to nie gadaj ten odcinek właśnie widziałem ten koleś jest idiotą on kłamie nie wie a gada

gość10-07-16, 11:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 04-07-16, 18:28 napisał(a):
gość, 04-07-16, 16:38 napisał(a):
ma fajne piosenki

Co ma? Hahahahaha lol myślałam, że to transwestyta na wzór . Ma minę jakby sralo i wygląda jak ogr z bajki

sama wyglądasz jak shrek honey ma fajne piosenki candy girl wygląda jak
ogr z tej bajki i daj jej spokój ona umie śpiewać lepiej śpiewa od candy girl

gość05-07-16, 13:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-07-16, 13:25 napisał(a):
psychofanki honey wy pewnie macie po 14 lat i nie wiecie co to dobra muzyka, a nie takie g*wno muzyka fajna nazywac, zamiast nagrywac to pokazuje przerobiona twarz,zrobione cycki i tylek wypina super gwiazda nie ma co

ja jestem chłopakiem i mam 17 lat i nie jestem psycho fanem tylko fanem honey i wiem co to dobra muzyka a nie jakiś dżem gó**o! co wyje jak pies

gość05-07-16, 13:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

psychofanki honey wy pewnie macie po 14 lat i nie wiecie co to dobra muzyka, a nie takie g*wno muzyka fajna nazywac, zamiast nagrywac to pokazuje przerobiona twarz,zrobione cycki i tylek wypina super gwiazda nie ma co

gość05-07-16, 12:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-07-16, 12:09 napisał(a):
gość, 05-07-16, 10:48 napisał(a):
gość, 05-07-16, 00:49 napisał(a):
gość, 04-07-16, 18:34 napisał(a):
gość, 04-07-16, 18:28 napisał(a):
gość, 04-07-16, 16:38 napisał(a):
ma fajne piosenki

Co ma? Hahahahaha lol myślałam, że to transwestyta na wzór . Ma minę jakby sralo i wygląda jak ogr z bajki

ma fajne piosenki i jej nie wyżywaj
a Ryszard Riedel to był pijak i narkoman i miał głupie piosenki takie jak whisky list do m czy sen o victorii

Teksty Dżemu trzeba zrozumieć .

tak samo jak teksty honey dżem ma głupie teksty piosenek chodzi o ten kawałek co dżem śpiewa przez cały refren że nie ma boga gdzie to ma sens
przecież to jest bez sensu tak jak whisky moja żono to przecież alkohol
jak whisky może być żoną czyli rozumiem że ożenił się z wudką

Tak w przenośni

oho, intelektualna dysputa dwunastolatek...

gość05-07-16, 12:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-07-16, 10:48 napisał(a):
gość, 05-07-16, 00:49 napisał(a):
gość, 04-07-16, 18:34 napisał(a):
gość, 04-07-16, 18:28 napisał(a):
gość, 04-07-16, 16:38 napisał(a): ma fajne piosenki
Co ma? Hahahahaha lol myślałam, że to transwestyta na wzór . Ma minę jakby sralo i wygląda jak ogr z bajki
ma fajne piosenki i jej nie wyżywaj a Ryszard Riedel to był pijak i narkoman i miał głupie piosenki takie jak whisky list do m czy sen o victorii
Teksty Dżemu trzeba zrozumieć .
tak samo jak teksty honey dżem ma głupie teksty piosenek chodzi o ten kawałek co dżem śpiewa przez cały refren że nie ma boga gdzie to ma sens przecież to jest bez sensu tak jak whisky moja żono to przecież alkohol jak whisky może być żoną czyli rozumiem że ożenił się z wudką
Tak w przenośni

gość05-07-16, 11:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-07-16, 08:43 napisał(a):
gość, 04-07-16, 16:43 napisał(a):
gość, 04-07-16, 12:56 napisał(a):
gość, 04-07-16, 10:22 napisał(a):
gość, 04-07-16, 10:16 napisał(a):
Ja poerdziele wiedzialam ze idiotka sie na Kylie robi

ona nie jest idiotką ona ma fajne piosenki idiotka to candy girl po skłamała że kupiła piosenkę nie powiem jak a wcale nie kupiła po sama pisała tą piosenkę

Sama? Raczej nuta z banku piosenek!

nie nie kupiła tej piosenki to jest jej piosenka ta candy girl wszystko zmyśliwa żeby jej karierę zniszczyć tekst to tej piosenki był napisany przez Honoratę Skarbek

Boże włącznie sobie na YouTube "gdzieś to już słyszałem" i poszukajcie odcinka z . Ta jej piosenka jest w każdym kraju śpiewana przez kogoś. Tak, ona ją kupiła, tekst, muzykę itp. I to nie jedną. Sama to może napisała jakieś badziewia

honey nie piszę badziewia dżem pisał badziewia jego piosenki są to dupy
je**ny ćpun alkoholik honey nie kupiła tej piosenki to jest jej piosenka jak mogła kupić piosenkę jak ona ją napisała to jest głupota je**ć ludzi którzy ją krytykują nie znacie się lepiej krytykujcie dżem on ma ch*jowe teksty piosenek

gość05-07-16, 11:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-07-16, 10:15 napisał(a): Skąd ona ma ten stroj?
goldkillerswimwearpl na insta

gość05-07-16, 11:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-07-16, 08:43 napisał(a):
gość, 04-07-16, 16:43 napisał(a):
gość, 04-07-16, 12:56 napisał(a):
gość, 04-07-16, 10:22 napisał(a):
gość, 04-07-16, 10:16 napisał(a):
Ja poerdziele wiedzialam ze idiotka sie na Kylie robi

ona nie jest idiotką ona ma fajne piosenki idiotka to candy girl po skłamała że kupiła piosenkę nie powiem jak a wcale nie kupiła po sama pisała tą piosenkę

Sama? Raczej nuta z banku piosenek!

nie nie kupiła tej piosenki to jest jej piosenka ta candy girl wszystko zmyśliwa żeby jej karierę zniszczyć tekst to tej piosenki był napisany przez Honoratę Skarbek

Boże włącznie sobie na YouTube "gdzieś to już słyszałem" i poszukajcie odcinka z . Ta jej piosenka jest w każdym kraju śpiewana przez kogoś. Tak, ona ją kupiła, tekst, muzykę itp. I to nie jedną. Sama to może napisała jakieś badziewia

honey nie kupiła tej piosenki a dżem popełnił plagiat po jego sen o victorii to jest plagiat utworu layla tak samo z ich troje że niby biorą piosenki od szwabów to jest kłamstwo a wszystko to bo ciebie kocham to jest nasza piosenka a nie niemiecka tak samo big cyc facet to świnia to też nasza piosenka tak jak rudy się żeni to też nasza piosenka

gość05-07-16, 10:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-07-16, 00:54 napisał(a):
gość, 04-07-16, 10:47 napisał(a):
gość, 04-07-16, 10:41 napisał(a):
gość, 04-07-16, 10:37 napisał(a):
moim zdaniem ma fajne piosenki i umie śpiewać a candy girl jest nikim po wymyśliła że kupiła piosenkę nie powiem jak a nie kupiła tej piosenki po sama pisała tekst to tej piosenki to jest piosenka nie jakiegoś f.an.s.

Napisz to jeszcze raz używając znaków interpunkcyjnych. Nie wiadomo co do czego w tej wypowiedzi

chodzi o to że nie wiesze że kupiła piosenkę nie powiem jak

Nie zasluzylas Na wakacje w tym roku

jestem chłopakiem nie dziewczyną i po pierwsze zasluzylem na wakacje w tym roku po chodzę to szkoły teraz będę chodził to 3 gimnazjum

gość05-07-16, 10:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-07-16, 00:49 napisał(a):
gość, 04-07-16, 18:34 napisał(a):
gość, 04-07-16, 18:28 napisał(a):
gość, 04-07-16, 16:38 napisał(a):
ma fajne piosenki

Co ma? Hahahahaha lol myślałam, że to transwestyta na wzór . Ma minę jakby sralo i wygląda jak ogr z bajki

ma fajne piosenki i jej nie wyżywaj
a Ryszard Riedel to był pijak i narkoman i miał głupie piosenki takie jak whisky list do m czy sen o victorii

Teksty Dżemu trzeba zrozumieć .

tak samo jak teksty honey dżem ma głupie teksty piosenek chodzi o ten kawałek co dżem śpiewa przez cały refren że nie ma boga gdzie to ma sens
przecież to jest bez sensu tak jak whisky moja żono to przecież alkohol
jak whisky może być żoną czyli rozumiem że ożenił się z wudką

gość05-07-16, 10:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Skąd ona ma ten stroj?

gość05-07-16, 08:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 04-07-16, 16:43 napisał(a):
gość, 04-07-16, 12:56 napisał(a):
gość, 04-07-16, 10:22 napisał(a):
gość, 04-07-16, 10:16 napisał(a): Ja poerdziele wiedzialam ze idiotka sie na Kylie robi
ona nie jest idiotką ona ma fajne piosenki idiotka to candy girl po skłamała że kupiła piosenkę nie powiem jak a wcale nie kupiła po sama pisała tą piosenkę
Sama? Raczej nuta z banku piosenek!
nie honey nie kupiła tej piosenki to jest jej piosenka ta candy girl wszystko zmyśliwa żeby jej karierę zniszczyć tekst to tej piosenki był napisany przez Honoratę Skarbek
Boże włącznie sobie na YouTube "gdzieś to już słyszałem" i poszukajcie odcinka z Honey. Ta jej piosenka jest w każdym kraju śpiewana przez kogoś. Tak, ona ją kupiła, tekst, muzykę itp. I to nie jedną. Sama to może napisała jakieś badziewia

gość05-07-16, 08:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-07-16, 00:49 napisał(a):
gość, 04-07-16, 18:34 napisał(a):
gość, 04-07-16, 18:28 napisał(a):
gość, 04-07-16, 16:38 napisał(a): honey ma fajne piosenki
Co ma? Hahahahaha lol myślałam, że to transwestyta na wzór Kylie Jenner. Ma minę jakby sralo i wygląda jak ogr z bajki
ma fajne piosenki i jej nie wyżywaj a Ryszard Riedel to był pijak i narkoman i miał głupie piosenki takie jak whisky list do m czy sen o victorii
Teksty Dżemu trzeba zrozumieć .
Dokładnie i przede wszystkim pisane o czymś, nie kupione gdzieś i poprostu zaspiewane. Dlatego ona jest co najwyżej wokalistką i to nie jakaś cudowną, mianem artysty, artystki nie można jej nazwać. Z resztą taj samo co Dody. To tylko wokalistki, po weselach mogłyby grać i by to samo było. Artyści tworzą sztukę

gość05-07-16, 00:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 04-07-16, 10:47 napisał(a):
gość, 04-07-16, 10:41 napisał(a):
gość, 04-07-16, 10:37 napisał(a): moim zdaniem ma fajne piosenki i umie śpiewać a candy girl jest nikim po wymyśliła że kupiła piosenkę nie powiem jak a nie kupiła tej piosenki po sama pisała tekst to tej piosenki to jest piosenka nie jakiegoś f.an.s.
Napisz to jeszcze raz używając znaków interpunkcyjnych. Nie wiadomo co do czego w tej wypowiedzi
chodzi o to że nie wiesze że honey kupiła piosenkę nie powiem jak
Nie zasluzylas Na wakacje w tym roku

gość05-07-16, 00:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 04-07-16, 18:34 napisał(a):
gość, 04-07-16, 18:28 napisał(a):
gość, 04-07-16, 16:38 napisał(a): honey ma fajne piosenki
Co ma? Hahahahaha lol myślałam, że to transwestyta na wzór Kylie Jenner. Ma minę jakby sralo i wygląda jak ogr z bajki
ma fajne piosenki i jej nie wyżywaj a Ryszard Riedel to był pijak i narkoman i miał głupie piosenki takie jak whisky list do m czy sen o victorii
Teksty Dżemu trzeba zrozumieć .

gość04-07-16, 20:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ONA ROBI SIE NA JENNERKE

gość04-07-16, 19:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 04-07-16, 18:34 napisał(a): ona jest ładna
Dla.mnie była ładna na początku bloga swojego jeszcze przed wyprowadza do warszawy śliczna była wielu nie wierzylo ze to polka ! Miała fajny styl i włosy co z tego ze doczepiane ale była bardzo ładna jak na tamte czasy i zadbana

gość04-07-16, 18:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 04-07-16, 16:05 napisał(a):
gość, 04-07-16, 15:34 napisał(a):
gość, 04-07-16, 15:19 napisał(a):
Jak można robić kariery na talencie(z powodu jego braku), to trzeba ją robić pokazując du*ę... Nic innego jej nie zostało!

Ona Ma Talent lepszy talent od candy girl a teraz do wszystkich dzisiejsza muzyka jest lepsza niż ta co kiedyś była czyli lepsza od muzyki tego dżemu

Jaka lepsza muzyka?! Ani jakas tam ani Candy girl to zadne piosenkarki, prawdziwej muzyki juz nie ma teraz sie produkuje na sile jednosezonowe gwiazdy a to zadna gwiazda, ja mozna porownac tak jak Orzechowska, Wodzianke i inne tego typu laski o ktorych raz na jakis czas jakis szmatlawiec napisze a to juz poza wzorowaniem sie na Kylie jak tysiace innych dziewczyn na snapie i insta nie reprezentuje soba nic. Mogla sie szafy trzymac bo tylko na tym zarabiala dobrze.

a kaen się na eminemie wzoruje i do od początku swojej kariery i co też powiedz że to kopia!

gość04-07-16, 18:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

fajna jest i umie śpiewać lepiej od candy girl
jeszcze coś dodam je**ć dżem

gość04-07-16, 18:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ona jest ładna

gość04-07-16, 18:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 04-07-16, 18:28 napisał(a):
gość, 04-07-16, 16:38 napisał(a):
honey ma fajne piosenki

Co ma? Hahahahaha lol myślałam, że to transwestyta na wzór Kylie Jenner. Ma minę jakby sralo i wygląda jak ogr z bajki

ma fajne piosenki i jej nie wyżywaj
a Ryszard Riedel to był pijak i narkoman i miał głupie piosenki takie jak whisky list do m czy sen o victorii

gość04-07-16, 18:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ja perdole ale bazyl

strony
1 2 3 4
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida